Brzdové kotouče Tsuboss Brake Racing z kvalitního materiálu určené pro silniční motocykly, cestovní motocykly a skútry
- vysoce kvalitní přední a zadní brzdové kotouče vyrobené ze speciálně kalené oceli prvotřídní kvality s excelentní kombinací vlastností (vysoká pevnost, odolnost proti teplotě, dlouhá životnost, nízká hmotnost)
- robustní konstrukce s dostatečným odlehčením rovnoměrně využívá celou plochu brzdových destiček a eliminuje deformaci vlivem zahřátí při brzdění
- díky speciálnímu materiálu a promyšlené konstrukci poskytují brzdové kotouče Tsuboss vynikající brzdný účinek a výkon při velmi malém opotřebení
- použitý materiál, sofistikované výrobní technologie a výrobní postupy zaručují perfektní brzdný účinek pro maximální bezpečnost
- finální broušení na moderních strojích s minimální výrobní tolerancí a vysokou přesností v setinách milimetru
- snadná a rychlá montáž, neboť jsou vyráběny dle originální parametrů (OEM Replacement)
- vysoká úroveň zpracování - certifikace TÜV KBA - vyrobeno v EU (Made in Greece)
Kotouče Tsuboss jsou dostupné ve 2 verzích designu:
WAVE - moderní zubatý design, který rovněž přináší zlepšení funkčnosti. Otevřené vlny jsou navrženy tak, aby vnější ani vnitřní průměr neměly kulatý okraj, což umožňuje lepší radiální únik kotouče za extrémních teplot. Hrany kotouče jsou upraveny tak, aby pomáhaly urychlit proces regenerace brzdových destiček.
CLASSIC - standardní kulatý design s klasickými kulatými chladícími otvory nijak nenarušující vzhled motocyklu. Hrany kotouče jsou upraveny tak, aby pomáhaly urychlit proces regenerace brzdových destiček.
Tento brzdový kotouče je shodný s replikovými brzdovými kotouči následujících výrobců:
TRW/Lucas MST 369
Tento kotouč nahrazuje originální kotouč (originální kód OEM):
Yamaha 3LD-25831-00
Brzdové kotouče Tsuboss jsou dostupné pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Bimota, Hero, Indian, Mondial, Malaguti, Moto Morini, Moto Guzzi, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Victory, Voxan a další ...
Zajíždění: Nový brzdový kotouč (s novými brzdovými destičkami) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.
Brzdový kotouč je nutno vyměnit, jakmile tloušťka kotouče klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdového kotouče je doporučeno provést vždy výměnu brzdových destiček!
Upozornění: životnost brzdových kotoučů a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových kotoučů je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!
Brzdové kotouče od výrobce Tsuboss jsou povrchově upraveny protikorozní ochranou (povrchovou vrstvou laku, která má hlavně estetický a designový efekt, aby si brzdové kotouče zachovaly původní vzhled po delší dobu).
Před montáží je doporučeno tuto protikorozní vrstvu laku v brzdné ploše odstranit vhodným čističem.
V případě nedostatečného "vypálení" laku během zajižděcí jízdy je doporučeno brzdnou plochu brdzového kotouče i brzdnou plochu brzdových destiček znovu očistit vhodným čističem nebo čističem brzd (Brake Cleanerem), a zajížděcí proces znovu opakovat!
Věnujte prosím pozornost při zajíždění těchto kotoučů, lakované kotouče se z pravidla zajíždějí o něco déle než klasické brzdové kotouče.
Pro ideální brzdný účinek je zapotřebí při prvních ujetých kilometrech častěji přerušovaně brzdit.
Tato vrstva laku snižuje brzdný účinek do ujetí minimálně 100km!!
Lakované kotouče umožňují brzdovým kotoučům zachovat si původní vzhled mnohem delší dobu než klasické kotouče.
Brzdové kotouče Tsuboss Brake Racing z kvalitního materiálu určené pro silniční motocykly, cestovní motocykly a skútry
- vysoce kvalitní přední a zadní brzdové kotouče vyrobené ze speciálně kalené oceli prvotřídní kvality s excelentní kombinací vlastností (vysoká pevnost, odolnost proti teplotě, dlouhá životnost, nízká hmotnost)
- robustní konstrukce s dostatečným odlehčením rovnoměrně využívá celou plochu brzdových destiček a eliminuje deformaci vlivem zahřátí při brzdění
- díky speciálnímu materiálu a promyšlené konstrukci poskytují brzdové kotouče Tsuboss vynikající brzdný účinek a výkon při velmi malém opotřebení
- použitý materiál, sofistikované výrobní technologie a výrobní postupy zaručují perfektní brzdný účinek pro maximální bezpečnost
- finální broušení na moderních strojích s minimální výrobní tolerancí a vysokou přesností v setinách milimetru
- snadná a rychlá montáž, neboť jsou vyráběny dle originální parametrů (OEM Replacement)
- vysoká úroveň zpracování - certifikace TÜV KBA - vyrobeno v EU (Made in Greece)
Kotouče Tsuboss jsou dostupné ve 2 verzích designu:
WAVE - moderní zubatý design, který rovněž přináší zlepšení funkčnosti. Otevřené vlny jsou navrženy tak, aby vnější ani vnitřní průměr neměly kulatý okraj, což umožňuje lepší radiální únik kotouče za extrémních teplot. Hrany kotouče jsou upraveny tak, aby pomáhaly urychlit proces regenerace brzdových destiček.
CLASSIC - standardní kulatý design s klasickými kulatými chladícími otvory nijak nenarušující vzhled motocyklu. Hrany kotouče jsou upraveny tak, aby pomáhaly urychlit proces regenerace brzdových destiček.
Tento brzdový kotouče je shodný s replikovými brzdovými kotouči následujících výrobců:
TRW/Lucas MST369
Tento kotouč nahrazuje originální kotouč (originální kód OEM):
Yamaha 3LD-2582W-01
Yamaha 3LD-2582W-00
Brzdové kotouče Tsuboss jsou dostupné pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Bimota, Hero, Indian, Mondial, Malaguti, Moto Morini, Moto Guzzi, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Victory, Voxan a další ...
Zajíždění: Nový brzdový kotouč (s novými brzdovými destičkami) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.
Brzdový kotouč je nutno vyměnit, jakmile tloušťka kotouče klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdového kotouče je doporučeno provést vždy výměnu brzdových destiček!
Upozornění: životnost brzdových kotoučů a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových kotoučů je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!
Brzdové kotouče od výrobce Tsuboss jsou povrchově upraveny protikorozní ochranou (povrchovou vrstvou laku, která má hlavně estetický a designový efekt, aby si brzdové kotouče zachovaly původní vzhled po delší dobu).
Před montáží je doporučeno tuto protikorozní vrstvu laku v brzdné ploše odstranit vhodným čističem.
V případě nedostatečného "vypálení" laku během zajižděcí jízdy je doporučeno brzdnou plochu brdzového kotouče i brzdnou plochu brzdových destiček znovu očistit vhodným čističem nebo čističem brzd (Brake Cleanerem), a zajížděcí proces znovu opakovat!
Věnujte prosím pozornost při zajíždění těchto kotoučů, lakované kotouče se z pravidla zajíždějí o něco déle než klasické brzdové kotouče.
Pro ideální brzdný účinek je zapotřebí při prvních ujetých kilometrech častěji přerušovaně brzdit.
Tato vrstva laku snižuje brzdný účinek do ujetí minimálně 100km!!
Lakované kotouče umožňují brzdovým kotoučům zachovat si původní vzhled mnohem delší dobu než klasické kotouče.
Brzdové kotouče Kyoto z kvalitního materiálu určené pro motocykly a čtyřkolky
- přední brzdové kotouče a zadní brzdové kotouče vyrobené z vysoce kvalitní oceli pro dosažení dlouhé životnosti
- použitý materiál, moderní technologie i výrobní postupy zaručují plnohodnotnou náhradu za originální díl
- finální broušení na moderních strojích s minimální výrobní tolerancí a vysokou přesností v setinách milimetru
- snadná a rychlá montáž, neboť jsou vyráběny dle OEM specifikace
Tento brzdový kotouče je shodný s replikovými brzdovými kotouči následujících výrobců:
Tento kotouč nahrazuje originální kotouč (originální kód OEM):
Zajíždění: Nový brzdový kotouč (s novými brzdovými destičkami) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.
Brzdový kotouč je nutno vyměnit, jakmile tloušťka kotouče klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdového kotouče je doporučeno provést vždy výměnu brzdových destiček!
Upozornění: životnost brzdových kotoučů a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových kotoučů je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!
Brzdové kotouče Tsuboss Brake Racing z kvalitního materiálu určené pro silniční motocykly, cestovní motocykly a skútry
- vysoce kvalitní přední a zadní brzdové kotouče vyrobené ze speciálně kalené oceli prvotřídní kvality s excelentní kombinací vlastností (vysoká pevnost, odolnost proti teplotě, dlouhá životnost, nízká hmotnost)
- robustní konstrukce s dostatečným odlehčením rovnoměrně využívá celou plochu brzdových destiček a eliminuje deformaci vlivem zahřátí při brzdění
- díky speciálnímu materiálu a promyšlené konstrukci poskytují brzdové kotouče Tsuboss vynikající brzdný účinek a výkon při velmi malém opotřebení
- použitý materiál, sofistikované výrobní technologie a výrobní postupy zaručují perfektní brzdný účinek pro maximální bezpečnost
- finální broušení na moderních strojích s minimální výrobní tolerancí a vysokou přesností v setinách milimetru
- snadná a rychlá montáž, neboť jsou vyráběny dle originální parametrů (OEM Replacement)
- vysoká úroveň zpracování - certifikace TÜV KBA - vyrobeno v EU (Made in Greece)
Kotouče Tsuboss jsou dostupné ve 2 verzích designu:
WAVE - moderní zubatý design, který rovněž přináší zlepšení funkčnosti. Otevřené vlny jsou navrženy tak, aby vnější ani vnitřní průměr neměly kulatý okraj, což umožňuje lepší radiální únik kotouče za extrémních teplot. Hrany kotouče jsou upraveny tak, aby pomáhaly urychlit proces regenerace brzdových destiček.
CLASSIC - standardní kulatý design s klasickými kulatými chladícími otvory nijak nenarušující vzhled motocyklu. Hrany kotouče jsou upraveny tak, aby pomáhaly urychlit proces regenerace brzdových destiček.
Tento brzdový kotouče je shodný s replikovými brzdovými kotouči následujících výrobců:
Tento kotouč nahrazuje originální kotouč (originální kód OEM):
Yamaha 5VK-F582W-00-00
Brzdové kotouče Tsuboss jsou dostupné pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Bimota, Hero, Indian, Mondial, Malaguti, Moto Morini, Moto Guzzi, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Victory, Voxan a další ...
Zajíždění: Nový brzdový kotouč (s novými brzdovými destičkami) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.
Brzdový kotouč je nutno vyměnit, jakmile tloušťka kotouče klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdového kotouče je doporučeno provést vždy výměnu brzdových destiček!
Upozornění: životnost brzdových kotoučů a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových kotoučů je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!
Brzdové kotouče od výrobce Tsuboss jsou povrchově upraveny protikorozní ochranou (povrchovou vrstvou laku, která má hlavně estetický a designový efekt, aby si brzdové kotouče zachovaly původní vzhled po delší dobu).
Před montáží je doporučeno tuto protikorozní vrstvu laku v brzdné ploše odstranit vhodným čističem.
V případě nedostatečného "vypálení" laku během zajižděcí jízdy je doporučeno brzdnou plochu brdzového kotouče i brzdnou plochu brzdových destiček znovu očistit vhodným čističem nebo čističem brzd (Brake Cleanerem), a zajížděcí proces znovu opakovat!
Věnujte prosím pozornost při zajíždění těchto kotoučů, lakované kotouče se z pravidla zajíždějí o něco déle než klasické brzdové kotouče.
Pro ideální brzdný účinek je zapotřebí při prvních ujetých kilometrech častěji přerušovaně brzdit.
Tato vrstva laku snižuje brzdný účinek do ujetí minimálně 100km!!
Lakované kotouče umožňují brzdovým kotoučům zachovat si původní vzhled mnohem delší dobu než klasické kotouče.
Brzdové kotouče Tsuboss Brake Racing z kvalitního materiálu určené pro silniční motocykly, cestovní motocykly a skútry
- vysoce kvalitní přední a zadní brzdové kotouče vyrobené ze speciálně kalené oceli prvotřídní kvality s excelentní kombinací vlastností (vysoká pevnost, odolnost proti teplotě, dlouhá životnost, nízká hmotnost)
- robustní konstrukce s dostatečným odlehčením rovnoměrně využívá celou plochu brzdových destiček a eliminuje deformaci vlivem zahřátí při brzdění
- díky speciálnímu materiálu a promyšlené konstrukci poskytují brzdové kotouče Tsuboss vynikající brzdný účinek a výkon při velmi malém opotřebení
- použitý materiál, sofistikované výrobní technologie a výrobní postupy zaručují perfektní brzdný účinek pro maximální bezpečnost
- finální broušení na moderních strojích s minimální výrobní tolerancí a vysokou přesností v setinách milimetru
- snadná a rychlá montáž, neboť jsou vyráběny dle originální parametrů (OEM Replacement)
- vysoká úroveň zpracování - certifikace TÜV KBA - vyrobeno v EU (Made in Greece)
Kotouče Tsuboss jsou dostupné ve 2 verzích designu:
WAVE - moderní zubatý design, který rovněž přináší zlepšení funkčnosti. Otevřené vlny jsou navrženy tak, aby vnější ani vnitřní průměr neměly kulatý okraj, což umožňuje lepší radiální únik kotouče za extrémních teplot. Hrany kotouče jsou upraveny tak, aby pomáhaly urychlit proces regenerace brzdových destiček.
CLASSIC - standardní kulatý design s klasickými kulatými chladícími otvory nijak nenarušující vzhled motocyklu. Hrany kotouče jsou upraveny tak, aby pomáhaly urychlit proces regenerace brzdových destiček.
Tento brzdový kotouče je shodný s replikovými brzdovými kotouči následujících výrobců:
Brembo 68B40750
TRW MST362
Lucas MST362
Tento kotouč nahrazuje originální kotouč (originální kód OEM):
Yamaha 5SL-2582W-00
Brzdové kotouče Tsuboss jsou dostupné pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Bimota, Hero, Indian, Mondial, Malaguti, Moto Morini, Moto Guzzi, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Victory, Voxan a další ...
Zajíždění: Nový brzdový kotouč (s novými brzdovými destičkami) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.
Brzdový kotouč je nutno vyměnit, jakmile tloušťka kotouče klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdového kotouče je doporučeno provést vždy výměnu brzdových destiček!
Upozornění: životnost brzdových kotoučů a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových kotoučů je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!Brzdové kotouče Tsuboss Brake Racing z kvalitního nerezového materiálu určené pro silniční motocykly, cestovní motocykly a skútry
- vysoce kvalitní přední a zadní brzdové kotouče vyrobené ze speciálně kalené oceli prvotřídní kvality s excelentní kombinací vlastností (vysoká pevnost, odolnost proti teplotě, dlouhá životnost, nízká hmotnost)
- robustní konstrukce s dostatečným odlehčením rovnoměrně využívá celou plochu brzdových destiček a eliminuje deformaci vlivem zahřátí při brzdění
- díky speciálnímu materiálu a promyšlené konstrukci poskytují brzdové kotouče Tsuboss vynikající brzdný účinek a výkon při velmi malém opotřebení
- použitý materiál, sofistikované výrobní technologie a výrobní postupy zaručují perfektní brzdný účinek pro maximální bezpečnost
- finální broušení na moderních strojích s minimální výrobní tolerancí a vysokou přesností v setinách milimetru
- snadná a rychlá montáž, neboť jsou vyráběny dle originální parametrů (OEM Replacement)
- vysoká úroveň zpracování - certifikace TÜV KBA - vyrobeno v EU (Made in Greece)
Kotouče Tsuboss jsou dostupné ve 2 verzích designu:
WAVE - moderní zubatý design, který rovněž přináší zlepšení funkčnosti. Otevřené vlny jsou navrženy tak, aby vnější ani vnitřní průměr neměly kulatý okraj, což umožňuje lepší radiální únik kotouče za extrémních teplot. Hrany kotouče jsou upraveny tak, aby pomáhaly urychlit proces regenerace brzdových destiček.
CLASSIC - standardní kulatý design s klasickými kulatými chladícími otvory nijak nenarušující vzhled motocyklu. Hrany kotouče jsou upraveny tak, aby pomáhaly urychlit proces regenerace brzdových destiček.
Tento brzdový kotouče je shodný s replikovými brzdovými kotouči následujících výrobců:
Brembo 68B40750
TRW MST362
Lucas MST362
Tento kotouč nahrazuje originální kotouč (originální kód OEM):
Yamaha 5SL-2582W-00
Brzdové kotouče Tsuboss jsou dostupné pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Bimota, Hero, Indian, Mondial, Malaguti, Moto Morini, Moto Guzzi, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Victory, Voxan a další ...
Zajíždění: Nový brzdový kotouč (s novými brzdovými destičkami) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.
Brzdový kotouč je nutno vyměnit, jakmile tloušťka kotouče klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdového kotouče je doporučeno provést vždy výměnu brzdových destiček!
Upozornění: životnost brzdových kotoučů a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových kotoučů je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!
Brzdové kotouče od výrobce Tsuboss jsou povrchově upraveny protikorozní ochranou (povrchovou vrstvou laku, která má hlavně estetický a designový efekt, aby si brzdové kotouče zachovaly původní vzhled po delší dobu).
Před montáží je doporučeno tuto protikorozní vrstvu laku v brzdné ploše odstranit vhodným čističem.
V případě nedostatečného "vypálení" laku během zajižděcí jízdy je doporučeno brzdnou plochu brdzového kotouče i brzdnou plochu brzdových destiček znovu očistit vhodným čističem nebo čističem brzd (Brake Cleanerem), a zajížděcí proces znovu opakovat!
Věnujte prosím pozornost při zajíždění těchto kotoučů, lakované kotouče se z pravidla zajíždějí o něco déle než klasické brzdové kotouče.
Pro ideální brzdný účinek je zapotřebí při prvních ujetých kilometrech častěji přerušovaně brzdit.
Tato vrstva laku snižuje brzdný účinek do ujetí minimálně 100km!!
Lakované kotouče umožňují brzdovým kotoučům zachovat si původní vzhled mnohem delší dobu než klasické kotouče.
Vhodné pro motocykly:
Yamaha YZF-R6 / 03-16
Yamaha YZF-R1 / 04-20
Yamaha MT10 / 16-
Brzdové kotouče Tsuboss Brake Racing z kvalitního materiálu určené pro silniční motocykly, cestovní motocykly a skútry
- vysoce kvalitní přední a zadní brzdové kotouče vyrobené ze speciálně kalené oceli prvotřídní kvality s excelentní kombinací vlastností (vysoká pevnost, odolnost proti teplotě, dlouhá životnost, nízká hmotnost)
- robustní konstrukce s dostatečným odlehčením rovnoměrně využívá celou plochu brzdových destiček a eliminuje deformaci vlivem zahřátí při brzdění
- díky speciálnímu materiálu a promyšlené konstrukci poskytují brzdové kotouče Tsuboss vynikající brzdný účinek a výkon při velmi malém opotřebení
- použitý materiál, sofistikované výrobní technologie a výrobní postupy zaručují perfektní brzdný účinek pro maximální bezpečnost
- finální broušení na moderních strojích s minimální výrobní tolerancí a vysokou přesností v setinách milimetru
- snadná a rychlá montáž, neboť jsou vyráběny dle originální parametrů (OEM Replacement)
- vysoká úroveň zpracování - certifikace TÜV KBA - vyrobeno v EU (Made in Greece)
Kotouče Tsuboss jsou dostupné ve 2 verzích designu:
WAVE - moderní zubatý design, který rovněž přináší zlepšení funkčnosti. Otevřené vlny jsou navrženy tak, aby vnější ani vnitřní průměr neměly kulatý okraj, což umožňuje lepší radiální únik kotouče za extrémních teplot. Hrany kotouče jsou upraveny tak, aby pomáhaly urychlit proces regenerace brzdových destiček.
CLASSIC - standardní kulatý design s klasickými kulatými chladícími otvory nijak nenarušující vzhled motocyklu. Hrany kotouče jsou upraveny tak, aby pomáhaly urychlit proces regenerace brzdových destiček.
Tento brzdový kotouče je shodný s replikovými brzdovými kotouči následujících výrobců:
TRW/lucas MST246
EBC MD3060
Newfren DF5022A
NG 791
Brembo 68B40744
MetallGear 20-00
Tento kotouč nahrazuje originální kotouč (originální kód OEM):
Suzuki 69211-33E00
Suzuki 69211-33E10
Suzuki 69211-40F10
Suzuki 69211-18G00
Brzdové kotouče Tsuboss jsou dostupné pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Bimota, Hero, Indian, Mondial, Malaguti, Moto Morini, Moto Guzzi, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Victory, Voxan a další ...
Zajíždění: Nový brzdový kotouč (s novými brzdovými destičkami) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.
Brzdový kotouč je nutno vyměnit, jakmile tloušťka kotouče klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdového kotouče je doporučeno provést vždy výměnu brzdových destiček!
Upozornění: životnost brzdových kotoučů a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových kotoučů je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!
Brzdové kotouče od výrobce Tsuboss jsou povrchově upraveny protikorozní ochranou (povrchovou vrstvou laku, která má hlavně estetický a designový efekt, aby si brzdové kotouče zachovaly původní vzhled po delší dobu).
Před montáží je doporučeno tuto protikorozní vrstvu laku v brzdné ploše odstranit vhodným čističem.
V případě nedostatečného "vypálení" laku během zajižděcí jízdy je doporučeno brzdnou plochu brdzového kotouče i brzdnou plochu brzdových destiček znovu očistit vhodným čističem nebo čističem brzd (Brake Cleanerem), a zajížděcí proces znovu opakovat!
Věnujte prosím pozornost při zajíždění těchto kotoučů, lakované kotouče se z pravidla zajíždějí o něco déle než klasické brzdové kotouče.
Pro ideální brzdný účinek je zapotřebí při prvních ujetých kilometrech častěji přerušovaně brzdit.
Tato vrstva laku snižuje brzdný účinek do ujetí minimálně 100km!!
Lakované kotouče umožňují brzdovým kotoučům zachovat si původní vzhled mnohem delší dobu než klasické kotouče.
Vhodné pro motocykly:
Suzuki GSX-R600 / 97-16
Suzuki SV650 / 03-06
Suzuki SV650S / 03-06
Suzuki GSX-R750 / 96-16
Suzuki GSX-R1000 / 01-16
Suzuki SV1000 / 03-08
Suzuki SV1000S / 03-08
Suzuki TL1000R / 98-99
Suzuki TL1000S / 97-01
Suzuki GSX-R1100 / 86-88
Brzdové kotouče Tsuboss Brake Racing z kvalitního materiálu určené pro silniční motocykly, cestovní motocykly a skútry
- vysoce kvalitní přední a zadní brzdové kotouče vyrobené ze speciálně kalené oceli prvotřídní kvality s excelentní kombinací vlastností (vysoká pevnost, odolnost proti teplotě, dlouhá životnost, nízká hmotnost)
- robustní konstrukce s dostatečným odlehčením rovnoměrně využívá celou plochu brzdových destiček a eliminuje deformaci vlivem zahřátí při brzdění
- díky speciálnímu materiálu a promyšlené konstrukci poskytují brzdové kotouče Tsuboss vynikající brzdný účinek a výkon při velmi malém opotřebení
- použitý materiál, sofistikované výrobní technologie a výrobní postupy zaručují perfektní brzdný účinek pro maximální bezpečnost
- finální broušení na moderních strojích s minimální výrobní tolerancí a vysokou přesností v setinách milimetru
- snadná a rychlá montáž, neboť jsou vyráběny dle originální parametrů (OEM Replacement)
- vysoká úroveň zpracování - certifikace TÜV KBA - vyrobeno v EU (Made in Greece)
Kotouče Tsuboss jsou dostupné ve 2 verzích designu:
WAVE - moderní zubatý design, který rovněž přináší zlepšení funkčnosti. Otevřené vlny jsou navrženy tak, aby vnější ani vnitřní průměr neměly kulatý okraj, což umožňuje lepší radiální únik kotouče za extrémních teplot. Hrany kotouče jsou upraveny tak, aby pomáhaly urychlit proces regenerace brzdových destiček.
CLASSIC - standardní kulatý design s klasickými kulatými chladícími otvory nijak nenarušující vzhled motocyklu. Hrany kotouče jsou upraveny tak, aby pomáhaly urychlit proces regenerace brzdových destiček.
Tento brzdový kotouče je shodný s replikovými brzdovými kotouči následujících výrobců:
Tento kotouč nahrazuje originální kotouč (originální kód OEM):
Suzuki 69211-10G20
Brzdové kotouče Tsuboss jsou dostupné pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Bimota, Hero, Indian, Mondial, Malaguti, Moto Morini, Moto Guzzi, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Victory, Voxan a další ...
Zajíždění: Nový brzdový kotouč (s novými brzdovými destičkami) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.
Brzdový kotouč je nutno vyměnit, jakmile tloušťka kotouče klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdového kotouče je doporučeno provést vždy výměnu brzdových destiček!
Upozornění: životnost brzdových kotoučů a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových kotoučů je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!
Brzdové kotouče Tsuboss Brake Racing z kvalitního materiálu určené pro silniční motocykly, cestovní motocykly a skútry
- vysoce kvalitní přední a zadní brzdové kotouče vyrobené ze speciálně kalené oceli prvotřídní kvality s excelentní kombinací vlastností (vysoká pevnost, odolnost proti teplotě, dlouhá životnost, nízká hmotnost)
- robustní konstrukce s dostatečným odlehčením rovnoměrně využívá celou plochu brzdových destiček a eliminuje deformaci vlivem zahřátí při brzdění
- díky speciálnímu materiálu a promyšlené konstrukci poskytují brzdové kotouče Tsuboss vynikající brzdný účinek a výkon při velmi malém opotřebení
- použitý materiál, sofistikované výrobní technologie a výrobní postupy zaručují perfektní brzdný účinek pro maximální bezpečnost
- finální broušení na moderních strojích s minimální výrobní tolerancí a vysokou přesností v setinách milimetru
- snadná a rychlá montáž, neboť jsou vyráběny dle originální parametrů (OEM Replacement)
- vysoká úroveň zpracování - certifikace TÜV KBA - vyrobeno v EU (Made in Greece)
Kotouče Tsuboss jsou dostupné ve 2 verzích designu:
WAVE - moderní zubatý design, který rovněž přináší zlepšení funkčnosti. Otevřené vlny jsou navrženy tak, aby vnější ani vnitřní průměr neměly kulatý okraj, což umožňuje lepší radiální únik kotouče za extrémních teplot. Hrany kotouče jsou upraveny tak, aby pomáhaly urychlit proces regenerace brzdových destiček.
CLASSIC - standardní kulatý design s klasickými kulatými chladícími otvory nijak nenarušující vzhled motocyklu. Hrany kotouče jsou upraveny tak, aby pomáhaly urychlit proces regenerace brzdových destiček.
Tento brzdový kotouče je shodný s replikovými brzdovými kotouči následujících výrobců:
NG065
EBC MD6077D
Tento kotouč nahrazuje originální kotouč (originální kód OEM):
Suzuki 69211-44B00
Brzdové kotouče Tsuboss jsou dostupné pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Bimota, Hero, Indian, Mondial, Malaguti, Moto Morini, Moto Guzzi, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Victory, Voxan a další ...
Zajíždění: Nový brzdový kotouč (s novými brzdovými destičkami) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.
Brzdový kotouč je nutno vyměnit, jakmile tloušťka kotouče klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdového kotouče je doporučeno provést vždy výměnu brzdových destiček!
Upozornění: životnost brzdových kotoučů a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových kotoučů je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!
Brzdové kotouče od výrobce Tsuboss jsou povrchově upraveny protikorozní ochranou (povrchovou vrstvou laku, která má hlavně estetický a designový efekt, aby si brzdové kotouče zachovaly původní vzhled po delší dobu).
Před montáží je doporučeno tuto protikorozní vrstvu laku v brzdné ploše odstranit vhodným čističem.
V případě nedostatečného "vypálení" laku během zajižděcí jízdy je doporučeno brzdnou plochu brdzového kotouče i brzdnou plochu brzdových destiček znovu očistit vhodným čističem nebo čističem brzd (Brake Cleanerem), a zajížděcí proces znovu opakovat!
Věnujte prosím pozornost při zajíždění těchto kotoučů, lakované kotouče se z pravidla zajíždějí o něco déle než klasické brzdové kotouče.
Pro ideální brzdný účinek je zapotřebí při prvních ujetých kilometrech častěji přerušovaně brzdit.
Tato vrstva laku snižuje brzdný účinek do ujetí minimálně 100km!!
Lakované kotouče umožňují brzdovým kotoučům zachovat si původní vzhled mnohem delší dobu než klasické kotouče.
Brzdové kotouče Tsuboss Brake Racing z kvalitního materiálu určené pro silniční motocykly, cestovní motocykly a skútry
- vysoce kvalitní přední a zadní brzdové kotouče vyrobené ze speciálně kalené oceli prvotřídní kvality s excelentní kombinací vlastností (vysoká pevnost, odolnost proti teplotě, dlouhá životnost, nízká hmotnost)
- robustní konstrukce s dostatečným odlehčením rovnoměrně využívá celou plochu brzdových destiček a eliminuje deformaci vlivem zahřátí při brzdění
- díky speciálnímu materiálu a promyšlené konstrukci poskytují brzdové kotouče Tsuboss vynikající brzdný účinek a výkon při velmi malém opotřebení
- použitý materiál, sofistikované výrobní technologie a výrobní postupy zaručují perfektní brzdný účinek pro maximální bezpečnost
- finální broušení na moderních strojích s minimální výrobní tolerancí a vysokou přesností v setinách milimetru
- snadná a rychlá montáž, neboť jsou vyráběny dle originální parametrů (OEM Replacement)
- vysoká úroveň zpracování - certifikace TÜV KBA - vyrobeno v EU (Made in Greece)
Kotouče Tsuboss jsou dostupné ve 2 verzích designu:
WAVE - moderní zubatý design, který rovněž přináší zlepšení funkčnosti. Otevřené vlny jsou navrženy tak, aby vnější ani vnitřní průměr neměly kulatý okraj, což umožňuje lepší radiální únik kotouče za extrémních teplot. Hrany kotouče jsou upraveny tak, aby pomáhaly urychlit proces regenerace brzdových destiček.
CLASSIC - standardní kulatý design s klasickými kulatými chladícími otvory nijak nenarušující vzhled motocyklu. Hrany kotouče jsou upraveny tak, aby pomáhaly urychlit proces regenerace brzdových destiček.
Tento brzdový kotouče je shodný s replikovými brzdovými kotouči následujících výrobců:
Galfer DF316W
TRW MST364
Lucas MST364
Ferodo FMD0246R
EBC MD3002
Newfren DF5173 A
NG121
Tento kotouč nahrazuje originální kotouč (originální kód OEM):
Suzuki 69211-01D00
Suzuki 69211-19C00
Suzuki 69211-34C00
Suzuki 69211-01DA0
Brzdové kotouče Tsuboss jsou dostupné pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Bimota, Hero, Indian, Mondial, Malaguti, Moto Morini, Moto Guzzi, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Victory, Voxan a další ...
Zajíždění: Nový brzdový kotouč (s novými brzdovými destičkami) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.
Brzdový kotouč je nutno vyměnit, jakmile tloušťka kotouče klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdového kotouče je doporučeno provést vždy výměnu brzdových destiček!
Upozornění: životnost brzdových kotoučů a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových kotoučů je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!
Brzdové kotouče od výrobce Tsuboss jsou povrchově upraveny protikorozní ochranou (povrchovou vrstvou laku, která má hlavně estetický a designový efekt, aby si brzdové kotouče zachovaly původní vzhled po delší dobu).
Před montáží je doporučeno tuto protikorozní vrstvu laku v brzdné ploše odstranit vhodným čističem.
V případě nedostatečného "vypálení" laku během zajižděcí jízdy je doporučeno brzdnou plochu brdzového kotouče i brzdnou plochu brzdových destiček znovu očistit vhodným čističem nebo čističem brzd (Brake Cleanerem), a zajížděcí proces znovu opakovat!
Věnujte prosím pozornost při zajíždění těchto kotoučů, lakované kotouče se z pravidla zajíždějí o něco déle než klasické brzdové kotouče.
Pro ideální brzdný účinek je zapotřebí při prvních ujetých kilometrech častěji přerušovaně brzdit.
Tato vrstva laku snižuje brzdný účinek do ujetí minimálně 100km!!
Lakované kotouče umožňují brzdovým kotoučům zachovat si původní vzhled mnohem delší dobu než klasické kotouče.
Brzdové kotouče od výrobce Tsuboss jsou povrchově upraveny protikorozní ochranou (povrchovou vrstvou laku, která má hlavně estetický a designový efekt, aby si brzdové kotouče zachovaly původní vzhled po delší dobu).
Před montáží je doporučeno tuto protikorozní vrstvu laku v brzdné ploše odstranit vhodným čističem.
V případě nedostatečného "vypálení" laku během zajižděcí jízdy je doporučeno brzdnou plochu brdzového kotouče i brzdnou plochu brzdových destiček znovu očistit vhodným čističem nebo čističem brzd (Brake Cleanerem), a zajížděcí proces znovu opakovat!
Věnujte prosím pozornost při zajíždění těchto kotoučů, lakované kotouče se z pravidla zajíždějí o něco déle než klasické brzdové kotouče.
Pro ideální brzdný účinek je zapotřebí při prvních ujetých kilometrech častěji přerušovaně brzdit.
Tato vrstva laku snižuje brzdný účinek do ujetí minimálně 100km!!
Lakované kotouče umožňují brzdovým kotoučům zachovat si původní vzhled mnohem delší dobu než klasické kotouče.
Vhodné pro motocykly:
Suzuki GS400 / 89
Suzuki GSF400Bandit / 89-96
Suzuki GS500E / 89-03
Suzuki GS500F / 03-07
Suzuki GS500U / 01-06
Suzuki GSX-F600 KATANA / 93-97
Suzuki GSX750 KATANA / 89-92
Brzdové kotouče pro motocykly od německé značky TRW nabízejí prvotřídní kvalitu, atraktivní inovativní design a široký sortiment
- všechny brzdové kotouče pro motocykly TRW Lucas jsou maximalizovány pro bezpečnost a výkon pomocí unikátní vysoce kvalitní slitiny oceli
- motocyklové brzdové kotouče TRW Lucas poskytují výjimečnou kvalitu, absolutní spolehlivost a špičkový výkon bez kompromisů
- použity vysoce kvalitní materiály, kontrola kvality a výroba s nejpřísnější tolerancí a přesným povrchovým broušením (s rozměrovou tolerancí tloušťky pouhých 2/100mm pro maximální snížení vibrací)
- technologie křížově tvarovaného povrchového broušení zabraňuje vibracím a urychluje adaptaci nových destiček
- kotouče TRW Lucas disponují ultra tvrzeným povrchem pro prodlouženou životnost a rozměrovou stálost a nabízejí dokonalý chod, méně vibrací a lepší přizpůsobení a funkci brzdových destiček
- kotouče TRW jsou odolné proti opotřebení a jejich životnost je až o 30 % delší ve srovnání s mnoha ostatními značkami, a to navíc poskytují robustní výkon pro maximální bezpečnost
- sortiment zahrnuje širokou škálu kotoučů pro motocykly, skútry, čtyřkolky a skútry, tak i kotouče pro osobní a nákladní automobily
- výrobce doporučuje použití brzdových destiček TRW společně s brzdovými kotouči TRW, avšak vždy s maximálním ohledem na způsob použití (ne všechny směsi destiček se hodí do běžného provozu nebo terénu nebo na okruh!)
Brzdové kotouče TRW Lucas jsou nejlepší volbou pro jakékoliv použití - jsou vyráběny bez kompromisů ohledně surovin ani výrobních tolerancí obrábění - je to kombinace síly, inteligentního designu, vysoce pevné a rozměrově stálé oceli a nejmodernějších výrobních technologií včetně precizního řezání a nejdokonalejšího broušení.
Navíc jsou certifikovány podle nejvyšších bezpečnostních standardů mezinárodního automobilového průmyslu (kotouče se dodávají s typovým schválením - dokumenty s přihláškou vozidla naleznete zde: https://www.trwaftermarket.com/en/motorcycle/downloads/).
Ať při silničním použití v běžném provozu tak i v závodních podmínkách, motocyklové brzdové kotouče TRW Lucas nechávají konkurenci vždy za sebou!
Výrobky TRW LUCAS jsou používány i v nejprestižnějších závodech motocyklů, jako například MotoGP nebo WSBK.
Výrobce TRW LUCAS, známý také jako TRW Automotive vznikl spojením uznávaných značek TRW a Lucas a je součástí koncernu ZF.
Značka TRW je jedním z největších výrobců brzdových komponentů s více než 100 letou tradicí.
Všechny náhradní díly TRW jsou vyvíjeny, konstruovány, vyráběny a testovány se stejnou úrovní odbornosti a přesnosti, jaké platí pro brzdové systémy originální kvality OE.
Všechny brzdové disky jsou vyrobeny z extrémně rozměrově stabilní a kalené oceli opracované na nejpřísnější toleranci, aby kotouče dobře spolupracovali s brzdovými destičkami a účinně odrážely teplo vznikající při brzdění, odolávaly opotřebení a v konečném důsledku co nejdéle sloužily.
Tento brzdový kotouč je shodný s replikovými brzdovými kotouči následujících výrobců:
Tento kotouč nahrazuje originální kotouč (originální kód OEM):
Vhodné pro motocykly:
Benelli Pepe50 / 99-14
Derbi GP1 50 / 05-11
Derbi GP1 125 / 07-11
Derbi GP1 250 / 07-10
Gilera Runner50
Gilera VX125Runner / 05-08
Gilera VXR200Runner / 03-12
Piaggio Liberty Elettrico
Piaggio Liberty50 / 97-08
Piaggio Liberty50S / 06-09
Piaggio NRG50 / 04-10
Piaggio GTX125 / 01-03
Piaggio Liberty125 / 98-14
Piaggio NewFly / 12-
Piaggio Liberty150 / 08-15
Piaggio GTX150 SuperHexagon / 00-02
Piaggio Liberty200 / 98-08
Brzdové kotouče Tsuboss Brake Racing z kvalitního materiálu určené pro silniční motocykly, cestovní motocykly a skútry
- vysoce kvalitní přední a zadní brzdové kotouče vyrobené ze speciálně kalené oceli prvotřídní kvality s excelentní kombinací vlastností (vysoká pevnost, odolnost proti teplotě, dlouhá životnost, nízká hmotnost)
- robustní konstrukce s dostatečným odlehčením rovnoměrně využívá celou plochu brzdových destiček a eliminuje deformaci vlivem zahřátí při brzdění
- díky speciálnímu materiálu a promyšlené konstrukci poskytují brzdové kotouče Tsuboss vynikající brzdný účinek a výkon při velmi malém opotřebení
- použitý materiál, sofistikované výrobní technologie a výrobní postupy zaručují perfektní brzdný účinek pro maximální bezpečnost
- finální broušení na moderních strojích s minimální výrobní tolerancí a vysokou přesností v setinách milimetru
- snadná a rychlá montáž, neboť jsou vyráběny dle originální parametrů (OEM Replacement)
- vysoká úroveň zpracování - certifikace TÜV KBA - vyrobeno v EU (Made in Greece)
Kotouče Tsuboss jsou dostupné ve 2 verzích designu:
WAVE - moderní zubatý design, který rovněž přináší zlepšení funkčnosti. Otevřené vlny jsou navrženy tak, aby vnější ani vnitřní průměr neměly kulatý okraj, což umožňuje lepší radiální únik kotouče za extrémních teplot. Hrany kotouče jsou upraveny tak, aby pomáhaly urychlit proces regenerace brzdových destiček.
CLASSIC - standardní kulatý design s klasickými kulatými chladícími otvory nijak nenarušující vzhled motocyklu. Hrany kotouče jsou upraveny tak, aby pomáhaly urychlit proces regenerace brzdových destiček.
Tento brzdový kotouče je shodný s replikovými brzdovými kotouči následujících výrobců:
Brembo 68B407F1
Brembo 68.B407.F1
Braking KT09RI
Motomaster 110314
TRW MST378
Lucas MST378
Tento kotouč nahrazuje originální kotouč (originální kód OEM):
KTM 76010060000
KTM 61010060000
KTM 64110060000
Husqvarna 76010060000
Husqvarna 64110060000
Brzdové kotouče Tsuboss jsou dostupné pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Bimota, Hero, Indian, Mondial, Malaguti, Moto Morini, Moto Guzzi, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Victory, Voxan a další ...
Zajíždění: Nový brzdový kotouč (s novými brzdovými destičkami) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.
Brzdový kotouč je nutno vyměnit, jakmile tloušťka kotouče klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdového kotouče je doporučeno provést vždy výměnu brzdových destiček!
Upozornění: životnost brzdových kotoučů a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových kotoučů je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!
Brzdové kotouče od výrobce Tsuboss jsou povrchově upraveny protikorozní ochranou (povrchovou vrstvou laku, která má hlavně estetický a designový efekt, aby si brzdové kotouče zachovaly původní vzhled po delší dobu).
Před montáží je doporučeno tuto protikorozní vrstvu laku v brzdné ploše odstranit vhodným čističem.
V případě nedostatečného "vypálení" laku během zajižděcí jízdy je doporučeno brzdnou plochu brdzového kotouče i brzdnou plochu brzdových destiček znovu očistit vhodným čističem nebo čističem brzd (Brake Cleanerem), a zajížděcí proces znovu opakovat!
Věnujte prosím pozornost při zajíždění těchto kotoučů, lakované kotouče se z pravidla zajíždějí o něco déle než klasické brzdové kotouče.
Pro ideální brzdný účinek je zapotřebí při prvních ujetých kilometrech častěji přerušovaně brzdit.
Tato vrstva laku snižuje brzdný účinek do ujetí minimálně 100km!!
Lakované kotouče umožňují brzdovým kotoučům zachovat si původní vzhled mnohem delší dobu než klasické kotouče.
Vhodné pro motocykly:
KTM 690 Duke / 08-19
KTM 790 Duke / 18-25
KTM 890 Duke / 20-24
KTM 990 Duke / 24-
KTM 690 Supermoto / 07-10
KTM 950 Super Moto / 05-08
KTM 990 Super Duke / 05-13
KTM 990 Super Moto / 07-13
Husqvarna 801 Svartpilen / 24-25
Husqvarna 801 Vitpilen / 24-25
Husqvarna 701 Svartpilen / 18-20
Husqvarna 701 Vittpilen / 18-20
Gas-Gas SM700 / 22-24
Brzdové kotouče Tsuboss Brake Racing z kvalitního materiálu určené pro silniční motocykly, cestovní motocykly a skútry
- vysoce kvalitní přední a zadní brzdové kotouče vyrobené ze speciálně kalené oceli prvotřídní kvality s excelentní kombinací vlastností (vysoká pevnost, odolnost proti teplotě, dlouhá životnost, nízká hmotnost)
- robustní konstrukce s dostatečným odlehčením rovnoměrně využívá celou plochu brzdových destiček a eliminuje deformaci vlivem zahřátí při brzdění
- díky speciálnímu materiálu a promyšlené konstrukci poskytují brzdové kotouče Tsuboss vynikající brzdný účinek a výkon při velmi malém opotřebení
- použitý materiál, sofistikované výrobní technologie a výrobní postupy zaručují perfektní brzdný účinek pro maximální bezpečnost
- finální broušení na moderních strojích s minimální výrobní tolerancí a vysokou přesností v setinách milimetru
- snadná a rychlá montáž, neboť jsou vyráběny dle originální parametrů (OEM Replacement)
- vysoká úroveň zpracování - certifikace TÜV KBA - vyrobeno v EU (Made in Greece)
Kotouče Tsuboss jsou dostupné ve 2 verzích designu:
WAVE - moderní zubatý design, který rovněž přináší zlepšení funkčnosti. Otevřené vlny jsou navrženy tak, aby vnější ani vnitřní průměr neměly kulatý okraj, což umožňuje lepší radiální únik kotouče za extrémních teplot. Hrany kotouče jsou upraveny tak, aby pomáhaly urychlit proces regenerace brzdových destiček.
CLASSIC - standardní kulatý design s klasickými kulatými chladícími otvory nijak nenarušující vzhled motocyklu. Hrany kotouče jsou upraveny tak, aby pomáhaly urychlit proces regenerace brzdových destiček.
Tento brzdový kotouče je shodný s replikovými brzdovými kotouči následujících výrobců:
Brembo 68B40783
EBC MD1156
TRW/Lucas MST338
Braking WF7523
Tsuboss HO55RI
Ferodo FMD0464
Tento kotouč nahrazuje originální kotouč (originální kód OEM):
Honda 43251-MGZ-J02
Honda 43251-MGZ-J01
Honda 43251-MER-D01
Brzdové kotouče Tsuboss jsou dostupné pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Bimota, Hero, Indian, Mondial, Malaguti, Moto Morini, Moto Guzzi, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Victory, Voxan a další ...
Zajíždění: Nový brzdový kotouč (s novými brzdovými destičkami) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.
Brzdový kotouč je nutno vyměnit, jakmile tloušťka kotouče klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdového kotouče je doporučeno provést vždy výměnu brzdových destiček!
Upozornění: životnost brzdových kotoučů a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových kotoučů je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!
Brzdové kotouče od výrobce Tsuboss jsou povrchově upraveny protikorozní ochranou (povrchovou vrstvou laku, která má hlavně estetický a designový efekt, aby si brzdové kotouče zachovaly původní vzhled po delší dobu).
Před montáží je doporučeno tuto protikorozní vrstvu laku v brzdné ploše odstranit vhodným čističem.
V případě nedostatečného "vypálení" laku během zajižděcí jízdy je doporučeno brzdnou plochu brdzového kotouče i brzdnou plochu brzdových destiček znovu očistit vhodným čističem nebo čističem brzd (Brake Cleanerem), a zajížděcí proces znovu opakovat!
Věnujte prosím pozornost při zajíždění těchto kotoučů, lakované kotouče se z pravidla zajíždějí o něco déle než klasické brzdové kotouče.
Pro ideální brzdný účinek je zapotřebí při prvních ujetých kilometrech častěji přerušovaně brzdit.
Tato vrstva laku snižuje brzdný účinek do ujetí minimálně 100km!!
Lakované kotouče umožňují brzdovým kotoučům zachovat si původní vzhled mnohem delší dobu než klasické kotouče.
Brzdové kotouče z kvalitního materiálu určené pro silniční motocykly, cestovní motocykly a skútry
- kvalitní přední a zadní brzdové kotouče vyrobené ze speciálně kalené oceli prvotřídní kvality
- robustní konstrukce s dostatečným odlehčením rovnoměrně využívá celou plochu brzdových destiček a eliminuje deformaci vlivem zahřátí při brzdění
- finální broušení na moderních strojích s minimální výrobní tolerancí a vysokou přesností v setinách milimetru
- snadná a rychlá montáž
Kotouče jsou dostupné ve 2 verzích designu:
WAVE - moderní zubatý design, který rovněž přináší zlepšení funkčnosti. Otevřené vlny jsou navrženy tak, aby vnější ani vnitřní průměr neměly kulatý okraj, což umožňuje lepší radiální únik kotouče za extrémních teplot. Hrany kotouče jsou upraveny tak, aby pomáhaly urychlit proces regenerace brzdových destiček.
CLASSIC - standardní kulatý design s klasickými kulatými chladícími otvory nijak nenarušující vzhled motocyklu. Hrany kotouče jsou upraveny tak, aby pomáhaly urychlit proces regenerace brzdových destiček.
Tento brzdový kotouče je shodný s replikovými brzdovými kotouči následujících výrobců:
Tento kotouč nahrazuje originální kotouč (originální kód OEM):
Brzdové kotouče jsou dostupné pro širokou řadu značek motocyklů.
Zajíždění: Nový brzdový kotouč (s novými brzdovými destičkami) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.
Brzdový kotouč je nutno vyměnit, jakmile tloušťka kotouče klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdového kotouče je doporučeno provést vždy výměnu brzdových destiček!
Upozornění: životnost brzdových kotoučů a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových kotoučů je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!
Vhodné pro motocykly:
Brzdové kotouče Tsuboss Brake Racing z kvalitního materiálu určené pro silniční motocykly, cestovní motocykly a skútry
- vysoce kvalitní přední a zadní brzdové kotouče vyrobené ze speciálně kalené oceli prvotřídní kvality s excelentní kombinací vlastností (vysoká pevnost, odolnost proti teplotě, dlouhá životnost, nízká hmotnost)
- robustní konstrukce s dostatečným odlehčením rovnoměrně využívá celou plochu brzdových destiček a eliminuje deformaci vlivem zahřátí při brzdění
- díky speciálnímu materiálu a promyšlené konstrukci poskytují brzdové kotouče Tsuboss vynikající brzdný účinek a výkon při velmi malém opotřebení
- použitý materiál, sofistikované výrobní technologie a výrobní postupy zaručují perfektní brzdný účinek pro maximální bezpečnost
- finální broušení na moderních strojích s minimální výrobní tolerancí a vysokou přesností v setinách milimetru
- snadná a rychlá montáž, neboť jsou vyráběny dle originální parametrů (OEM Replacement)
- vysoká úroveň zpracování - certifikace TÜV KBA - vyrobeno v EU (Made in Greece)
Kotouče Tsuboss jsou dostupné ve 2 verzích designu:
WAVE - moderní zubatý design, který rovněž přináší zlepšení funkčnosti. Otevřené vlny jsou navrženy tak, aby vnější ani vnitřní průměr neměly kulatý okraj, což umožňuje lepší radiální únik kotouče za extrémních teplot. Hrany kotouče jsou upraveny tak, aby pomáhaly urychlit proces regenerace brzdových destiček.
CLASSIC - standardní kulatý design s klasickými kulatými chladícími otvory nijak nenarušující vzhled motocyklu. Hrany kotouče jsou upraveny tak, aby pomáhaly urychlit proces regenerace brzdových destiček.
Tento brzdový kotouče je shodný s replikovými brzdovými kotouči následujících výrobců:
Tento kotouč nahrazuje originální kotouč (originální kód OEM):
Suzuki 69211-10G00
Brzdové kotouče Tsuboss jsou dostupné pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Bimota, Hero, Indian, Mondial, Malaguti, Moto Morini, Moto Guzzi, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Victory, Voxan a další ...
Zajíždění: Nový brzdový kotouč (s novými brzdovými destičkami) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.
Brzdový kotouč je nutno vyměnit, jakmile tloušťka kotouče klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdového kotouče je doporučeno provést vždy výměnu brzdových destiček!
Upozornění: životnost brzdových kotoučů a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových kotoučů je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!
Brzdové kotouče od výrobce Tsuboss jsou povrchově upraveny protikorozní ochranou (povrchovou vrstvou laku, která má hlavně estetický a designový efekt, aby si brzdové kotouče zachovaly původní vzhled po delší dobu).
Před montáží je doporučeno tuto protikorozní vrstvu laku v brzdné ploše odstranit vhodným čističem.
V případě nedostatečného "vypálení" laku během zajižděcí jízdy je doporučeno brzdnou plochu brdzového kotouče i brzdnou plochu brzdových destiček znovu očistit vhodným čističem nebo čističem brzd (Brake Cleanerem), a zajížděcí proces znovu opakovat!
Věnujte prosím pozornost při zajíždění těchto kotoučů, lakované kotouče se z pravidla zajíždějí o něco déle než klasické brzdové kotouče.
Pro ideální brzdný účinek je zapotřebí při prvních ujetých kilometrech častěji přerušovaně brzdit.
Tato vrstva laku snižuje brzdný účinek do ujetí minimálně 100km!!
Lakované kotouče umožňují brzdovým kotoučům zachovat si původní vzhled mnohem delší dobu než klasické kotouče.
Brzdové kotouče Kyoto z kvalitního materiálu určené pro motocykly a čtyřkolky
- přední brzdové kotouče a zadní brzdové kotouče vyrobené z vysoce kvalitní oceli pro dosažení dlouhé životnosti
- použitý materiál, moderní technologie i výrobní postupy zaručují plnohodnotnou náhradu za originální díl
- finální broušení na moderních strojích s minimální výrobní tolerancí a vysokou přesností v setinách milimetru
- snadná a rychlá montáž, neboť jsou vyráběny dle OEM specifikace
Tento brzdový kotouče je shodný s replikovými brzdovými kotouči následujících výrobců:
Braking PI04FI
Brzdové kotouče Tsuboss jsou dostupné pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Bimota, Hero, Indian, Mondial, Malaguti, Moto Morini, Moto Guzzi, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Victory, Voxan a další ...
Zajíždění: Nový brzdový kotouč (s novými brzdovými destičkami) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.
Brzdový kotouč je nutno vyměnit, jakmile tloušťka kotouče klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdového kotouče je doporučeno provést vždy výměnu brzdových destiček!
Upozornění: životnost brzdových kotoučů a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových kotoučů je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!
Vhodné pro motocykly:
GIilera Nexus 125 / 08 -09
GIilera Nexus 250 / 06-08
GIilera Nexus 300 / 08 -11
GIilera Nexus 500 / 04 -11
Piaggio Beverly / 125 02-07
Piaggio Beverly Tourer / 08-10
Piaggio Carnaby 125 / 07-10
Piaggio X125EVO / 07-16
Piaggio X7 125 / 08-10
Piaggio X8 125 / 04-06
Piaggio X8 150Street / 06-08
Piaggio X9 180 / 02-07
Piaggio Beverly200 / 02-06
Piaggio Carnaby200 / 07-09
Piaggio X8 200 / 04-05
Piaggio Beverly250 / 04-07
Piaggio Beverly250 Cruiser / 07-09
Piaggio Beverly250 Sport / 06-08
Piaggio Beverly250 Tourer / 08-09
Piaggio Carnaby250 / 08-09
Piaggio X250EVO / 07-16
Piaggio X7 250 / 08-09
Piaggio X8 250 / 05-08
Piaggio Beverly300 Tourer / 09-10
Piaggio Carnaby Cruiser300 / 09-12
Piaggio X7 300EVO / 09-11
Piaggio Beverly400 / 06-07
Piaggio Beverly400 Tourer / 08-10
Piaggio Beverly500 / 02-09
Piaggio Beverly500 Cruiser / 07-12
Piaggio X9 500 / 01-07
Brzdové kotouče Tsuboss Brake Racing z kvalitního materiálu určené pro silniční motocykly, cestovní motocykly a skútry
- vysoce kvalitní přední a zadní brzdové kotouče vyrobené ze speciálně kalené oceli prvotřídní kvality s excelentní kombinací vlastností (vysoká pevnost, odolnost proti teplotě, dlouhá životnost, nízká hmotnost)
- robustní konstrukce s dostatečným odlehčením rovnoměrně využívá celou plochu brzdových destiček a eliminuje deformaci vlivem zahřátí při brzdění
- díky speciálnímu materiálu a promyšlené konstrukci poskytují brzdové kotouče Tsuboss vynikající brzdný účinek a výkon při velmi malém opotřebení
- použitý materiál, sofistikované výrobní technologie a výrobní postupy zaručují perfektní brzdný účinek pro maximální bezpečnost
- finální broušení na moderních strojích s minimální výrobní tolerancí a vysokou přesností v setinách milimetru
- snadná a rychlá montáž, neboť jsou vyráběny dle originální parametrů (OEM Replacement)
- vysoká úroveň zpracování - certifikace TÜV KBA - vyrobeno v EU (Made in Greece)
Kotouče Tsuboss jsou dostupné ve 2 verzích designu:
WAVE - moderní zubatý design, který rovněž přináší zlepšení funkčnosti. Otevřené vlny jsou navrženy tak, aby vnější ani vnitřní průměr neměly kulatý okraj, což umožňuje lepší radiální únik kotouče za extrémních teplot. Hrany kotouče jsou upraveny tak, aby pomáhaly urychlit proces regenerace brzdových destiček.
CLASSIC - standardní kulatý design s klasickými kulatými chladícími otvory nijak nenarušující vzhled motocyklu. Hrany kotouče jsou upraveny tak, aby pomáhaly urychlit proces regenerace brzdových destiček.
Tento brzdový kotouče je shodný s replikovými brzdovými kotouči následujících výrobců:
TRW MST439
Lucas MST439
Braking KT10RI
Brembo 68B407F0
Brembo 68.B407.F0
Ferodo FMD0459
Newfren DF5103A
Goldfren 7501R
NG 1294
NG 1172
Tento kotouč nahrazuje originální kotouč (originální kód OEM):
KTM 76010060000
KTM 76510160000 (alternativní náhrada za plovoucí kotouč!)
KTM 27010060000 (alternativní náhrada za plovoucí kotouč!)
Brzdové kotouče Tsuboss jsou dostupné pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Bimota, Hero, Indian, Mondial, Malaguti, Moto Morini, Moto Guzzi, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Victory, Voxan a další ...
Zajíždění: Nový brzdový kotouč (s novými brzdovými destičkami) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.
Brzdový kotouč je nutno vyměnit, jakmile tloušťka kotouče klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdového kotouče je doporučeno provést vždy výměnu brzdových destiček!
Upozornění: životnost brzdových kotoučů a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových kotoučů je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!
Brzdové kotouče od výrobce Tsuboss jsou povrchově upraveny protikorozní ochranou (povrchovou vrstvou laku, která má hlavně estetický a designový efekt, aby si brzdové kotouče zachovaly původní vzhled po delší dobu).
Před montáží je doporučeno tuto protikorozní vrstvu laku v brzdné ploše odstranit vhodným čističem.
V případě nedostatečného "vypálení" laku během zajižděcí jízdy je doporučeno brzdnou plochu brdzového kotouče i brzdnou plochu brzdových destiček znovu očistit vhodným čističem nebo čističem brzd (Brake Cleanerem), a zajížděcí proces znovu opakovat!
Věnujte prosím pozornost při zajíždění těchto kotoučů, lakované kotouče se z pravidla zajíždějí o něco déle než klasické brzdové kotouče.
Pro ideální brzdný účinek je zapotřebí při prvních ujetých kilometrech častěji přerušovaně brzdit.
Tato vrstva laku snižuje brzdný účinek do ujetí minimálně 100km!!
Lakované kotouče umožňují brzdovým kotoučům zachovat si původní vzhled mnohem delší dobu než klasické kotouče.
Vhodné pro motocykly:
KTM 690 Enduro / 08-24
KTM 690 SMC / 08-24
KTM 690 Supermoto / 07-11
KTM 950 Adventure / 02-06
KTM 950 Super Enduro / 06-08
KTM 990 Adventure / 06-12
Husqvarna 701 Enduro
Husqvarna 701 Supermoto
Husqvarna 701 Svartpilen
Husqvarna 701 Vitpilen
Gas-Gas ES700
Gas-Gas SM700
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku