Páčky spojky a páčky brzdy MTZ jsou ekvivalentní a plnohodnotnou náhradou za originální páčky
- poskytují dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
- jsou vyrobeny přesně podle originální (OEM) specifikace a parametrů z kvalitního hliníkového materiálu pomocí moderní technologie tlakového lití
- sortiment zahrnuje brzdové páčky, spojkové páčky, univerzální páčky s objímkou, páčky sytiče či páčky dekompresoru
- umožňují snadnou a rychlou montáž díky přesným rozměrům pro daný model, typ a rok výroby motocyklu - kontrola možnosti použití viz. fotografie!!
Podle typu jsou páčky je vybaveny příslušenstvím - štelovací šrouby, koncovky, pouzdra, pružinky, apod. - kontrola obsahu viz. fotografie!!
Tato páčka je alternativní náhradou originální páčky (originální kód OEM):
Honda 53170-MKC-A11
Originální páčka hydraulické brzdy od italského výrobce BREMBO
- jedná se originální díl přímo od výrobce Brembo, který je plnohodnotnou náhradou za originální díl použitý v prvovýrobě (OEM Replacement), protože shodný díl je osazován v prvovýrobě výrobce motocyklu
- použitý materiál, povrchová úprava, parametry a výrobní tolerance jsou naprosto přesné s těmi, které byly konstrukčně navrženy při vývoji a výrobě motocyklu
- jedná se o originální výrobek BREMBO, čímž je zaručena dokonalá kvalita všech materiálů a přesné rozměry dle OEM specifikace
- dokonalá kvalita a zpracování - kvalitní italská výroba - 100% Made in Italy
Tato páčka je alternativní náhradou originální páčky (originální kód OEM):
KTM 77713002000
Husqvarna 77713002000
Gas-Gas 77713002000
Kawasaki 99999-0865
Sherco 5707
KTM Brembo
Výrobce BREMBO je významným a renomovaným dodavatelem pro automobilový průmysl. Řadí se mezi světovou špičku v oblasti brzdových systémů a jejich komponentů. Za více jak 50 let historie značky byla cesta růstu společnosti Brembo poseta velkými technologickými, sportovními a obchodními úspěchy, které z této společnosti udělaly špičkového lídra v Itálii i na celém světě - jméno značky Brembo je synonymem pro „brzdy“ po celém světě. Mezi počáteční úspěchy patří výroba prvního kompletního brzdového systému, instalovaného standardně na motocykly v roce 1972; dodávky do Formule 1 pro Ferrari v roce 1975 nebo první hliníkový třmen a první karbonové kotouče v 80. letech minulého století. Značka Brembo byla vždy průkopníkem v používání inovativních materiálů k neustálému zlepšování výkonu a odolnosti svých produktů.
Produkty Brembo jsou dodávány do prvovýroby mnoha značek motocyklů (jako například KTM, Husqvarna, Beta, Gas-Gas, Sherco, Moto Guzzi, Aprilia, Cagiva, BMW,
ale i do prvovýroby automobilů (portfolio zahrnuje prestižní automobilové značky jako Aston Martin, Audi, Bentley, Bugatti, Daimler, Fiat-Chrysler, Ferrari, Ford, General Motors, Lamborghini a Porsche a další...).
Vhodné pro motocykly:
KTM 125SX / 16-25
KTM 150SX / 16-25
KTM 250SX / 06-25
KTM 300SX / 23-25
KTM 250SXF / 07-25
KTM 350SXF / 11-25
KTM 450SXF / 06-08+13-25
KTM 505SXF / 08
KTM 150EXC / 20-25
KTM 250EXC / 06-25
KTM 300EXC / 06-25
KTM 250EXCF / 07-25
KTM 350EXCF / 12-25
KTM 400EXC / 07-11
KTM 450EXC / 07-25
KTM 500EXC / 12-25
KTM 525EXC / 07
KTM 530EXC / 08-11
KTM 450SMR Supermoto
KTM 450 Rally Replica Factory
Husqvarna TC125 / 22-25
Husqvarna TC250 / 14-16+22-25
Husqvarna FC250 / 14-15+22-25
Husqvarna FC350 / 14-15+22-25
Husqvarna FC450 / 14-15+22-25
Husqvarna TE250 / 14-16
Husqvarna TE300 / 14-16
Husqvarna FE250 / 14-16
Husqvarna FE350 / 14-16
Husqvarna FE450 / 14-16
Husqvarna FE501 / 14-16
Husqvarna SMR449 / 11-13
Husqvarna SMR511 / 11-13
Husqvarna TC250 / 10-13
Husqvarna TE250 / 10-13
Husqvarna TE310 / 11-13
Husqvarna TC449 / 11-13
Husqvarna TC511 / 11-13
Husqvarna TE449 / 11-13
Husqvarna TE511 / 11-13
Sherco SE125 / 17-25
Sherco SE250 / 14-25
Sherco SE300 / 14-25
Sherco SEF250 / 14-25
Sherco SEF300 / 14-25
Sherco SEF450 / 14-25
Sherco SEF500 / 19-25
Husaberg FE250 / 13-14
Husaberg FE350 / 13-14
Husaberg FE450 / 13-14
Husaberg FE501 / 13-14
Husaberg TE250 / 11-14
Husaberg TE300 / 11-14
Gas-Gas MC+MCF
Gas-Gas EC+ECF
Kawasaki KXF450 / 24-25
Kawasaki KX450 / 24-25
Beta RR125
Beta RR200
Beta RR250
Beta RR300
Beta RR350
Beta RR390
Beta RR400
Beta RR430
Beta RR450
Beta RR480
Beta RR498
Beta X-Trainer
Triumph TF250X / 24-25
Triumph TF450X
Moto TM MX+EN
Stark Varg
brzdová pumpa Brembo
Souprava Rekluse Dual Actuated Left Hand Rear Brake Kit zlepšuje pro jezdce možnosti ovládání a umožňuje používat levou páčku nebo pravý pedál zadní brzdy k ovládání zadní brzdy. Přidání dodatečného ovládání zadní brzdy na levou ruku (brzdový pedál a spojková páka zůstávají plně funkční) vylepšuje zážitek z jízdy tím, že výrazně zlepšuje kontrolu brzdění v ostrých zatáčkách, pravých zatáčkách a dalších technických jízdních situacích, jako jsou serpentiny nebo kamenité kopce.
U sady zadní brzdy Rekluse je také možné odstranit brzdový pedál, jezdit bez něho a brzdit pouze levou rukou na řídítkách.
Vlastnosti:
- polotovar obráběný na CNC strojích s povrchovou úpravou tvrdého eloxování
- technologie montáže Rail Adjuster (RAD) – odděluje svorku tyče od těla hlavního válce, takže jezdci mohou optimalizovat polohu páky nezávisle na stávajících součástech na tyči, jako je vypínač zapalování (chcípák), chrániče rukou a držák spojky
- vysoce kvalitní ocelové opletené brzdové potrubí
- kompaktní optimalizovaný design
- odolný design těsnění pro dlouhou životnost a snadné odvzdušňování
- kompatibilní s poprodejními brzdovými pákami
- větší úroveň ovládání – ruční ovládání zadní brzdy poskytuje hmatatelnější pocit než tuhá bota
- díky ručnímu nastavení zadní brzdy mohou jezdci lépe korigovat trasu
- zlepšuje rychlost a trakci v zatáčkách
- umožňuje jezdci přesunout špičku nohy zpět na stupačku pro lepší rozložení hmotnosti
- lepší možnosti polohování těla při sjíždění technického terénu
- off-road jezdci mohou dát obě nohy dolů na strmých sjezdech pro stabilitu a kontrolu
- zachovává použití pedálu zadní brzdy
- snadná montáž
- vysoce kvalitní komponenty
Vhodné pro:
Honda CR125R / 02-07
Honda CR250R / 02-07
Honda CRF150R / 07-22
Honda CRF250R / 04-23
Honda CRF250RX / 19-23
Honda CRF250X / 04-09, 12-17
Honda CRF450R / 02-23
Honda CRF450R 50th Anniversary / 23
Honda CRF450R-S / 22
Honda CRF450RWE / 19-23
Honda CRF450RX / 17-23
Honda CRF450X / 05-09, 12-22
Realizace:
Rekluse dodává speciálně navrženou brzdovou pumpu, které se montuje vlevo na řídítka. Montáž lze provést tak, že spojková páčka zůstane na řídítkách a obě páčky jsou od sebe mírně posunuty. Při použití s automatickou spojkou Rekluse, lze spojkovou páčku odstranit a namontovat pouze brzdovou pumpu pro zadní kolo.
Od brzdové pumpy je vedeno ocelové opletené potrubí k zadnímu brzdovému válci, k němuž je namontován nástavec pro druhý okruh a poté je tlak přenášen na brzdový třmen. Zadní kolo tak lze brzdit nožní nebo ruční brzdou.
Brzdová verze r. 2020 má následující vylepšení:
- nový design brzdové pumpy pro lepší ergonomii - lepší brzdný účinek
- snadnější a lepší odvzdušnění systému
- kompatibilní s brzdovou pákou Brembo. Je možné využít také i širokou škálu brzdových pák od výrobců náhradních dílů.
- snadná montáž i v kombinaci s pákou spojky
Výhody:
Přední levá zadní brzda pomáhá jezdcům snadno projíždět náročným terénem včetně strmých klesání a úzkých hřebenů. Kromě toho poskytuje jezdcům možnost používat levou ruku k tažení zadní brzdy v zatáčkách pro lepší nastavení linie a rychlejší jízdu s větší jistotou.
Souprava Rekluse Dual Actuated Left Hand Rear Brake Kit zlepšuje pro jezdce možnosti ovládání a umožňuje používat levou páčku nebo pravý pedál zadní brzdy k ovládání zadní brzdy. Přidání dodatečného ovládání zadní brzdy na levou ruku (brzdový pedál a spojková páka zůstávají plně funkční) vylepšuje zážitek z jízdy tím, že výrazně zlepšuje kontrolu brzdění v ostrých zatáčkách, pravých zatáčkách a dalších technických jízdních situacích, jako jsou serpentiny nebo kamenité kopce.
U sady zadní brzdy Rekluse je také možné odstranit brzdový pedál, jezdit bez něho a brzdit pouze levou rukou na řídítkách.
Vlastnosti:
- polotovar obráběný na CNC strojích s povrchovou úpravou tvrdého eloxování
- technologie montáže Rail Adjuster (RAD) – odděluje svorku tyče od těla hlavního válce, takže jezdci mohou optimalizovat polohu páky nezávisle na stávajících součástech na tyči, jako je vypínač zapalování (chcípák), chrániče rukou a držák spojky
- vysoce kvalitní ocelové opletené brzdové potrubí
- kompaktní optimalizovaný design
- odolný design těsnění pro dlouhou životnost a snadné odvzdušňování
- kompatibilní s poprodejními brzdovými pákami
- větší úroveň ovládání – ruční ovládání zadní brzdy poskytuje hmatatelnější pocit než tuhá bota
- díky ručnímu nastavení zadní brzdy mohou jezdci lépe korigovat trasu
- zlepšuje rychlost a trakci v zatáčkách
- umožňuje jezdci přesunout špičku nohy zpět na stupačku pro lepší rozložení hmotnosti
- lepší možnosti polohování těla při sjíždění technického terénu
- off-road jezdci mohou dát obě nohy dolů na strmých sjezdech pro stabilitu a kontrolu
- zachovává použití pedálu zadní brzdy
- snadná montáž
- vysoce kvalitní komponenty
Vhodné pro:
Yamaha WRF250 / 09-22
Yamaha WRF450 / 09-22
Yamaha YZ125 / 09-22
Yamaha YZ125X / 20-22
Yamaha YZ250 / 09-22
Yamaha YZF250 / 09-22
Yamaha YZF250X / 15-22
Yamaha YZ250X / 16-22
Yamaha YZF450 / 09-22
Yamaha YZF450X / 16-22
Yamaha YZ65 / 18-21
Realizace:
Rekluse dodává speciálně navrženou brzdovou pumpu, které se montuje vlevo na řídítka. Montáž lze provést tak, že spojková páčka zůstane na řídítkách a obě páčky jsou od sebe mírně posunuty. Při použití s automatickou spojkou Rekluse, lze spojkovou páčku odstranit a namontovat pouze brzdovou pumpu pro zadní kolo.
Od brzdové pumpy je vedeno ocelové opletené potrubí k zadnímu brzdovému válci, k němuž je namontován nástavec pro druhý okruh a poté je tlak přenášen na brzdový třmen. Zadní kolo tak lze brzdit nožní nebo ruční brzdou.
Brzdová verze r. 2020 má následující vylepšení:
- nový design brzdové pumpy pro lepší ergonomii - lepší brzdný účinek
- snadnější a lepší odvzdušnění systému
- kompatibilní s brzdovou pákou Brembo. Je možné využít také i širokou škálu brzdových pák od výrobců náhradních dílů.
- snadná montáž i v kombinaci s pákou spojky
Výhody:
Přední levá zadní brzda pomáhá jezdcům snadno projíždět náročným terénem včetně strmých klesání a úzkých hřebenů. Kromě toho poskytuje jezdcům možnost používat levou ruku k tažení zadní brzdy v zatáčkách pro lepší nastavení linie a rychlejší jízdu s větší jistotou.
Páčky spojky a páčky brzdy MTZ jsou ekvivalentní a plnohodnotnou náhradou za originální páčky
- poskytují dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
- jsou vyrobeny přesně podle originální (OEM) specifikace a parametrů z kvalitního hliníkového materiálu pomocí moderní technologie tlakového lití
- sortiment zahrnuje brzdové páčky, spojkové páčky, univerzální páčky s objímkou, páčky sytiče či páčky dekompresoru
- umožňují snadnou a rychlou montáž díky přesným rozměrům pro daný model, typ a rok výroby motocyklu - kontrola možnosti použití viz. fotografie!!
Podle typu jsou páčky je vybaveny příslušenstvím - štelovací šrouby, koncovky, pouzdra, pružinky, apod. - kontrola obsahu viz. fotografie!!
Tato páčka je alternativní náhradou originální páčky (originální kód OEM):
Suzuki 57420-26400
Suzuki 57420-48700
Páčky spojky a páčky brzdy MTZ jsou ekvivalentní a plnohodnotnou náhradou za originální páčky
- poskytují dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
- jsou vyrobeny přesně podle originální (OEM) specifikace a parametrů z kvalitního hliníkového materiálu pomocí moderní technologie tlakového lití
- sortiment zahrnuje brzdové páčky, spojkové páčky, univerzální páčky s objímkou, páčky sytiče či páčky dekompresoru
- umožňují snadnou a rychlou montáž díky přesným rozměrům pro daný model, typ a rok výroby motocyklu - kontrola možnosti použití viz. fotografie!!
Podle typu jsou páčky je vybaveny příslušenstvím - štelovací šrouby, koncovky, pouzdra, pružinky, apod. - kontrola obsahu viz. fotografie!!
Tato páčka je alternativní náhradou originální páčky (originální kód OEM):
Kawasaki 46092-1048
Kawasaki 46092-0037
Vhodné pro motocykly:
Kawasaki KX60 / 88-04
Kawasaki KLX110 / 02-20
Kawasaki KLX110R / 21-22
Páčky spojky a páčky brzdy MTZ jsou ekvivalentní a plnohodnotnou náhradou za originální páčky
- poskytují dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
- jsou vyrobeny přesně podle originální (OEM) specifikace a parametrů z kvalitního hliníkového materiálu pomocí moderní technologie tlakového lití
- sortiment zahrnuje brzdové páčky, spojkové páčky, univerzální páčky s objímkou, páčky sytiče či páčky dekompresoru
- umožňují snadnou a rychlou montáž díky přesným rozměrům pro daný model, typ a rok výroby motocyklu - kontrola možnosti použití viz. fotografie!!
Podle typu jsou páčky je vybaveny příslušenstvím - štelovací šrouby, koncovky, pouzdra, pružinky, apod. - kontrola obsahu viz. fotografie!!
Tato páčka je alternativní náhradou originální páčky (originální kód OEM):
Yamaha 13D-F6165-00
Vhodné pro motocykly:
Yamaha DT50R-SM / 07-11
Yamaha XT125R / 07-08
Yamaha XT125X / 07-08
Páčky spojky a páčky brzdy MTZ jsou ekvivalentní a plnohodnotnou náhradou za originální páčky
- poskytují dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
- jsou vyrobeny přesně podle originální (OEM) specifikace a parametrů z kvalitního hliníkového materiálu pomocí moderní technologie tlakového lití
- sortiment zahrnuje brzdové páčky, spojkové páčky, univerzální páčky s objímkou, páčky sytiče či páčky dekompresoru
- umožňují snadnou a rychlou montáž díky přesným rozměrům pro daný model, typ a rok výroby motocyklu - kontrola možnosti použití viz. fotografie!!
Podle typu jsou páčky je vybaveny příslušenstvím - štelovací šrouby, koncovky, pouzdra, pružinky, apod. - kontrola obsahu viz. fotografie!!
Tato páčka je alternativní náhradou originální páčky (originální kód OEM):
Beta 21.27108.000
Beta 2127108000
Beta 2127105000
Beta 21.27105.000
Páčky spojky a páčky brzdy od italské značky WRP jsou plnohodnotnou náhradou za originální páčky
- vyrobeny z kovaného hliníku pro maximální pevnost
- zvláštní výrobní proces umožňuje navýšit sílu páky až na 2x vyšší hodnotu než originál
- jsou vyrobeny přesně podle originální (OEM) specifikace a parametrů
- sortiment zahrnuje brzdové páčky a spojkové páčky
- umožňují snadnou a rychlou montáž díky přesným rozměrům pro daný model, typ a rok výroby motocyklu - kontrola možnosti použití viz. fotografie!!
Podle typu jsou páčky vybaveny příslušenstvím - štelovací šrouby, koncovky, pouzdra, pružinky, apod. - kontrola obsahu viz. fotografie!!
Tato páčka je alternativní náhradou originální páčky (originální kód OEM):
Honda 53175-KCE-690
Honda 53175-KCE-670
Honda 53175-KPT-305
Beta 21.27104.000
Beta 2127104000
Aprilia AP9100787
Nissin MCB11MX
Vhodné pro motocykly:
Honda CR80R / 98-02
Honda CR85R / 03-07
Honda CR125R / 96-07
Honda CR250R / 96-07
Honda CR500R / 96-01
Honda CRF150F / 04-16
Honda CRF150R / 07-25
Honda CRF230F / 03-17
Honda CRF250F /19-21
Honda CRF250R / 04-06
Honda CRF450R / 02-06
Honda CRF250X / 04-17
Honda CRF450X / 05-17
Honda XR80R
Gas-Gas EC 2takt / 00-20
Gas-Gas EC 4takt / 10-20
Gas-Gas XC200 / 18-20
Gas-Gas XC250 / 18-20
Gas-Gas XC300 / 18-20
Gas-Gas FSE / 03-20
Gas-Gas FSR / 03-20
Gas-Gas MC125 / 03-11
Gas-Gas MC250 / 02-11
Gas-Gas TXT Trial
Rieju MR250
Rieju MR300
Beta RR125 / 18-25
Beta RR200 / 19-25
Beta RR250 / 13-25
Beta RR300 / 13-25
Beta RR350 / 11-25
Beta RR390 / 15-25
Beta RR400 / 05-14
Beta RR430 / 15-25
Beta RR450 / 05-14
Beta RR480 / 15-25
Beta RR498 / 12-14
Beta RR520 / 10-11
Beta RR525 / 05-09
Beta XTrainer 300 / 15-25
Beta X-Trainer 250 / 18-25
Aprilia RSV450
Aprilia RSV550
Aprilia SXV450
Aprilia SXV550
Aprilia MXV450
Suzuki RM125 / 89-03
Suzuki RM250 / 89-03
Páčky spojky a brzdy VICMA jsou ekvivalentní a plnohodnotnou náhradou za originální páčky. Poskytují dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon).
Jsou vyrobeny přesně podle originální (OEM) specifikace a parametrů z kvalitního hliníkového materiálu pomocí moderní technologie tlakového lití.
Většina páček je vybavena příslušenstvím - štelovací šrouby, koncovky, pouzdra, pružinky, apod. (kontrola obsahu viz. fotografie:)
Podle typu jsou páčky je vybaveny příslušenstvím - štelovací šrouby, koncovky, pouzdra, pružinky, apod. - kontrola obsahu viz. fotografie!!
Tato páčka je alternativní náhradou originální páčky (originální kód OEM):
Yamaha 13D-F6165-00
Vhodné pro motocykly:
Yamaha DT50R SM / 07-11
Yamaha XT125R / 07-12
Yamaha XT125X / 07-12
Malaguti X3M 125
Páčky spojky a páčky brzdy MTZ jsou ekvivalentní a plnohodnotnou náhradou za originální páčky
- poskytují dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
- jsou vyrobeny přesně podle originální (OEM) specifikace a parametrů z kvalitního hliníkového materiálu pomocí moderní technologie tlakového lití
- sortiment zahrnuje brzdové páčky, spojkové páčky, univerzální páčky s objímkou, páčky sytiče či páčky dekompresoru
- umožňují snadnou a rychlou montáž díky přesným rozměrům pro daný model, typ a rok výroby motocyklu - kontrola možnosti použití viz. fotografie!!
Podle typu jsou páčky je vybaveny příslušenstvím - štelovací šrouby, koncovky, pouzdra, pružinky, apod. - kontrola obsahu viz. fotografie!!
Tato páčka je alternativní náhradou originální páčky (originální kód OEM):
KTM 72013002000
KTM 47202031000
KTM A40013002000
Husqvarna 47202031000
Husqvarna 72013002000
Husqvarna A40013002000
Gas-Gas 47202031000
Gas-Gas 72013002000
Gas-Gas A40013002000
Vhodné pro motocykly:
BRZDA
KTM 50SX / 24-25
KTM 65SX / 14-25
KTM 85SX / 15-25
Husqvarna TC50 / 24-25
Husqvarna TC65 / 17-25
Husqvarna TC85 / 14-25
Gas-Gas MC50
Gas-Gas MC65
Gas-Gas MC85
KTM Freeride 250F / 18-20
KTM Freeride 250R / 14-17
KTM Freeride 350 / 14-17
KTM Freeride E-SM / 15-22
SPOJKA
KTM 65SX / 14-25
KTM 85SX / 14-25
KTM Freeride 250R / 14-17
KTM Freeride 250F / 18-20
KTM Freeride 350F / 14-20
Husqvarna TC65 / 17-25
Husqvarna TC85 / 14-25
Gas-Gas MC65 / 21-25
Gas-Gas MC85 / 21-25
ZADNÍ BRZDA
Stark Varg / 23-24
Souprava Rekluse Dual Actuated Left Hand Rear Brake Kit zlepšuje pro jezdce možnosti ovládání a umožňuje používat levou páčku nebo pravý pedál zadní brzdy k ovládání zadní brzdy. Přidání dodatečného ovládání zadní brzdy na levou ruku (brzdový pedál a spojková páka zůstávají plně funkční) vylepšuje zážitek z jízdy tím, že výrazně zlepšuje kontrolu brzdění v ostrých zatáčkách, pravých zatáčkách a dalších technických jízdních situacích, jako jsou serpentiny nebo kamenité kopce.
U sady zadní brzdy Rekluse je také možné odstranit brzdový pedál, jezdit bez něho a brzdit pouze levou rukou na řídítkách.
Vlastnosti:
- polotovar obráběný na CNC strojích s povrchovou úpravou tvrdého eloxování
- technologie montáže Rail Adjuster (RAD) – odděluje svorku tyče od těla hlavního válce, takže jezdci mohou optimalizovat polohu páky nezávisle na stávajících součástech na tyči, jako je vypínač zapalování (chcípák), chrániče rukou a držák spojky
- vysoce kvalitní ocelové opletené brzdové potrubí
- kompaktní optimalizovaný design
- odolný design těsnění pro dlouhou životnost a snadné odvzdušňování
- kompatibilní s poprodejními brzdovými pákami
- větší úroveň ovládání – ruční ovládání zadní brzdy poskytuje hmatatelnější pocit než tuhá bota
- díky ručnímu nastavení zadní brzdy mohou jezdci lépe korigovat trasu
- zlepšuje rychlost a trakci v zatáčkách
- umožňuje jezdci přesunout špičku nohy zpět na stupačku pro lepší rozložení hmotnosti
- lepší možnosti polohování těla při sjíždění technického terénu
- off-road jezdci mohou dát obě nohy dolů na strmých sjezdech pro stabilitu a kontrolu
- zachovává použití pedálu zadní brzdy
- snadná montáž
- vysoce kvalitní komponenty
Vhodné pro:
Beta 250RR / 13-22
Beta 250RR-Race Edition / 15-22
Beta 300RR / 13-22
Beta 300RR-Race Edition / 15-22
Beta 300RX / 21-22
Beta 350RR / 11-20
Beta 350RR (Except Factory Edition) / 14-17
Beta 350RR-Race Edition / 15-22
Beta 350RR-S / 17-19
Beta 390RR / 15-20
Beta 390RR-Race Edition / 18-22
Beta 390RR-S / 17-19
Beta 390RS / 15
Beta 400RR / 10-14
Beta 400RR Factory / 11
Beta 400RS / 13-14
Beta 430RR 2015-2020
Beta 430RR-Race Edition / 15-22
Beta 430RR-S / 17-19
Beta 430RS 2015-2015
Beta 450RR / 10-14
Beta 450RR Factory / 11
Beta 450RS / 13-14
Beta 480RR / 15-20
Beta 480RR-Race Edition / 15-22
Beta 498RR / 12-14
Beta 500RR-S / 17-21
Beta 500RS / 15-16
Beta 520RR / 10-11
Beta 520RR Factory / 11
Beta 520RS / 13-14
Beta X Trainer 250 / 17-21
Beta X Trainer 300 / 15-22
GasGas DE250 / 05-06
GasGas DE300 / 05-06
GasGas EC200 / 05-19
GasGas EC200R / 12-17
GasGas EC250 / 05-19
GasGas ECF250 / 10-15
GasGas EC300 / 05-19
GasGas ECF300 / 13-15
GasGas EC300R / 12-17
GasGas ECF450SR / 05-11
GasGas ECF450 / 12-15
GasGas EC Ranger 200 / 20
GasGas EC Ranger 300 / 20
GasGas GP250 / 18
GasGas GP300 / 18
GasGas MC250 / 05-09
GasGas MC300 / 05-08
GasGas XC200 / 10-19
GasGas XC250 / 11-19
GasGas XC300 / 11-19
Rieju MR Pro / 21
Rieju MR Racing / 21
Rieju MR Ranger 200 / 21
Rieju MR Ranger 300 / 21
Yamaha WRF250 / 03-08
Yamaha WRF450 / 03-08
Yamaha YZ125 / 03-08
Yamaha YZ250 / 03-08
Yamaha YZF250 / 03-08
Yamaha YZF450 / 03-08
Realizace:
Rekluse dodává speciálně navrženou brzdovou pumpu, které se montuje vlevo na řídítka. Montáž lze provést tak, že spojková páčka zůstane na řídítkách a obě páčky jsou od sebe mírně posunuty. Při použití s automatickou spojkou Rekluse, lze spojkovou páčku odstranit a namontovat pouze brzdovou pumpu pro zadní kolo.
Od brzdové pumpy je vedeno ocelové opletené potrubí k zadnímu brzdovému válci, k němuž je namontován nástavec pro druhý okruh a poté je tlak přenášen na brzdový třmen. Zadní kolo tak lze brzdit nožní nebo ruční brzdou.
Brzdová verze r. 2020 má následující vylepšení:
- nový design brzdové pumpy pro lepší ergonomii - lepší brzdný účinek
- snadnější a lepší odvzdušnění systému
- kompatibilní s brzdovou pákou Brembo. Je možné využít také i širokou škálu brzdových pák od výrobců náhradních dílů.
- snadná montáž i v kombinaci s pákou spojky
Výhody:
Přední levá zadní brzda pomáhá jezdcům snadno projíždět náročným terénem včetně strmých klesání a úzkých hřebenů. Kromě toho poskytuje jezdcům možnost používat levou ruku k tažení zadní brzdy v zatáčkách pro lepší nastavení linie a rychlejší jízdu s větší jistotou.
Souprava Rekluse Dual Actuated Left Hand Rear Brake Kit zlepšuje pro jezdce možnosti ovládání a umožňuje používat levou páčku nebo pravý pedál zadní brzdy k ovládání zadní brzdy. Přidání dodatečného ovládání zadní brzdy na levou ruku (brzdový pedál a spojková páka zůstávají plně funkční) vylepšuje zážitek z jízdy tím, že výrazně zlepšuje kontrolu brzdění v ostrých zatáčkách, pravých zatáčkách a dalších technických jízdních situacích, jako jsou serpentiny nebo kamenité kopce.
U sady zadní brzdy Rekluse je také možné odstranit brzdový pedál, jezdit bez něho a brzdit pouze levou rukou na řídítkách.
Vlastnosti:
- polotovar obráběný na CNC strojích s povrchovou úpravou tvrdého eloxování
- technologie montáže Rail Adjuster (RAD) – odděluje svorku tyče od těla hlavního válce, takže jezdci mohou optimalizovat polohu páky nezávisle na stávajících součástech na tyči, jako je vypínač zapalování (chcípák), chrániče rukou a držák spojky
- vysoce kvalitní ocelové opletené brzdové potrubí
- kompaktní optimalizovaný design
- odolný design těsnění pro dlouhou životnost a snadné odvzdušňování
- kompatibilní s poprodejními brzdovými pákami
- větší úroveň ovládání – ruční ovládání zadní brzdy poskytuje hmatatelnější pocit než tuhá bota
- díky ručnímu nastavení zadní brzdy mohou jezdci lépe korigovat trasu
- zlepšuje rychlost a trakci v zatáčkách
- umožňuje jezdci přesunout špičku nohy zpět na stupačku pro lepší rozložení hmotnosti
- lepší možnosti polohování těla při sjíždění technického terénu
- off-road jezdci mohou dát obě nohy dolů na strmých sjezdech pro stabilitu a kontrolu
- zachovává použití pedálu zadní brzdy
- snadná montáž
- vysoce kvalitní komponenty
Realizace:
Rekluse dodává speciálně navrženou brzdovou pumpu, které se montuje vlevo na řídítka. Montáž lze provést tak, že spojková páčka zůstane na řídítkách a obě páčky jsou od sebe mírně posunuty. Při použití s automatickou spojkou Rekluse, lze spojkovou páčku odstranit a namontovat pouze brzdovou pumpu pro zadní kolo.
Od brzdové pumpy je vedeno ocelové opletené potrubí k zadnímu brzdovému válci, k němuž je namontován nástavec pro druhý okruh a poté je tlak přenášen na brzdový třmen. Zadní kolo tak lze brzdit nožní nebo ruční brzdou.
Brzdová verze r. 2020 má následující vylepšení:
- nový design brzdové pumpy pro lepší ergonomii - lepší brzdný účinek
- snadnější a lepší odvzdušnění systému
- kompatibilní s brzdovou pákou Brembo. Je možné využít také i širokou škálu brzdových pák od výrobců náhradních dílů.
- snadná montáž i v kombinaci s pákou spojky
Výhody:
Přední levá zadní brzda pomáhá jezdcům snadno projíždět náročným terénem včetně strmých klesání a úzkých hřebenů. Kromě toho poskytuje jezdcům možnost používat levou ruku k tažení zadní brzdy v zatáčkách pro lepší nastavení linie a rychlejší jízdu s větší jistotou.
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku