Brzdové kotouče Tsuboss Brake Racing z kvalitního materiálu určené pro silniční motocykly, cestovní motocykly a skútry
- vysoce kvalitní přední a zadní brzdové kotouče vyrobené ze speciálně kalené oceli prvotřídní kvality s excelentní kombinací vlastností (vysoká pevnost, odolnost proti teplotě, dlouhá životnost, nízká hmotnost)
- robustní konstrukce s dostatečným odlehčením rovnoměrně využívá celou plochu brzdových destiček a eliminuje deformaci vlivem zahřátí při brzdění
- díky speciálnímu materiálu a promyšlené konstrukci poskytují brzdové kotouče Tsuboss vynikající brzdný účinek a výkon při velmi malém opotřebení
- použitý materiál, sofistikované výrobní technologie a výrobní postupy zaručují perfektní brzdný účinek pro maximální bezpečnost
- finální broušení na moderních strojích s minimální výrobní tolerancí a vysokou přesností v setinách milimetru
- snadná a rychlá montáž, neboť jsou vyráběny dle originální parametrů (OEM Replacement)
- vysoká úroveň zpracování - certifikace TÜV KBA - vyrobeno v EU (Made in Greece)
Kotouče Tsuboss jsou dostupné ve 2 verzích designu:
WAVE - moderní zubatý design, který rovněž přináší zlepšení funkčnosti. Otevřené vlny jsou navrženy tak, aby vnější ani vnitřní průměr neměly kulatý okraj, což umožňuje lepší radiální únik kotouče za extrémních teplot. Hrany kotouče jsou upraveny tak, aby pomáhaly urychlit proces regenerace brzdových destiček.
CLASSIC - standardní kulatý design s klasickými kulatými chladícími otvory nijak nenarušující vzhled motocyklu. Hrany kotouče jsou upraveny tak, aby pomáhaly urychlit proces regenerace brzdových destiček.
Tento brzdový kotouče je shodný s replikovými brzdovými kotouči následujících výrobců:
EBC MD6001D
Brembo 68B40769
MetallGear 20-003
Alpha Technik ABD-170211
Galfer DF017
Ferodo FMD0091R
Tento kotouč nahrazuje originální kotouč (originální kód OEM):
Honda 45351-KZ1-771
Brzdové kotouče Tsuboss jsou dostupné pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Bimota, Hero, Indian, Mondial, Malaguti, Moto Morini, Moto Guzzi, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Victory, Voxan a další ...
Zajíždění: Nový brzdový kotouč (s novými brzdovými destičkami) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.
Brzdový kotouč je nutno vyměnit, jakmile tloušťka kotouče klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdového kotouče je doporučeno provést vždy výměnu brzdových destiček!
Upozornění: životnost brzdových kotoučů a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových kotoučů je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!
Brzdové kotouče Tsuboss Brake Racing z kvalitního materiálu určené pro silniční motocykly, cestovní motocykly a skútry
- vysoce kvalitní přední a zadní brzdové kotouče vyrobené ze speciálně kalené oceli prvotřídní kvality s excelentní kombinací vlastností (vysoká pevnost, odolnost proti teplotě, dlouhá životnost, nízká hmotnost)
- robustní konstrukce s dostatečným odlehčením rovnoměrně využívá celou plochu brzdových destiček a eliminuje deformaci vlivem zahřátí při brzdění
- díky speciálnímu materiálu a promyšlené konstrukci poskytují brzdové kotouče Tsuboss vynikající brzdný účinek a výkon při velmi malém opotřebení
- použitý materiál, sofistikované výrobní technologie a výrobní postupy zaručují perfektní brzdný účinek pro maximální bezpečnost
- finální broušení na moderních strojích s minimální výrobní tolerancí a vysokou přesností v setinách milimetru
- snadná a rychlá montáž, neboť jsou vyráběny dle originální parametrů (OEM Replacement)
- vysoká úroveň zpracování - certifikace TÜV KBA - vyrobeno v EU (Made in Greece)
Kotouče Tsuboss jsou dostupné ve 2 verzích designu:
WAVE - moderní zubatý design, který rovněž přináší zlepšení funkčnosti. Otevřené vlny jsou navrženy tak, aby vnější ani vnitřní průměr neměly kulatý okraj, což umožňuje lepší radiální únik kotouče za extrémních teplot. Hrany kotouče jsou upraveny tak, aby pomáhaly urychlit proces regenerace brzdových destiček.
CLASSIC - standardní kulatý design s klasickými kulatými chladícími otvory nijak nenarušující vzhled motocyklu. Hrany kotouče jsou upraveny tak, aby pomáhaly urychlit proces regenerace brzdových destiček.
Tento kotouč nahrazuje originální kotouč (originální kód OEM):
Piagigo 56392R
Piaggio 564371
Brzdové kotouče Tsuboss jsou dostupné pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Bimota, Hero, Indian, Mondial, Malaguti, Moto Morini, Moto Guzzi, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Victory, Voxan a další ...
Zajíždění: Nový brzdový kotouč (s novými brzdovými destičkami) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.
Brzdový kotouč je nutno vyměnit, jakmile tloušťka kotouče klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdového kotouče je doporučeno provést vždy výměnu brzdových destiček!
Upozornění: životnost brzdových kotoučů a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových kotoučů je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!
Brzdové kotouče od výrobce Tsuboss jsou povrchově upraveny protikorozní ochranou (povrchovou vrstvou laku, která má hlavně estetický a designový efekt, aby si brzdové kotouče zachovaly původní vzhled po delší dobu).
Před montáží je doporučeno tuto protikorozní vrstvu laku v brzdné ploše odstranit vhodným čističem.
V případě nedostatečného "vypálení" laku během zajižděcí jízdy je doporučeno brzdnou plochu brdzového kotouče i brzdnou plochu brzdových destiček znovu očistit vhodným čističem nebo čističem brzd (Brake Cleanerem), a zajížděcí proces znovu opakovat!
Věnujte prosím pozornost při zajíždění těchto kotoučů, lakované kotouče se z pravidla zajíždějí o něco déle než klasické brzdové kotouče.
Pro ideální brzdný účinek je zapotřebí při prvních ujetých kilometrech častěji přerušovaně brzdit.
Tato vrstva laku snižuje brzdný účinek do ujetí minimálně 100km!!
Lakované kotouče umožňují brzdovým kotoučům zachovat si původní vzhled mnohem delší dobu než klasické kotouče.
Vhodné pro motocykly:
Derbi GP125
Derbi GP250
Gilera DNA 50 / 00-07
Gilera DNA 125 / 01
Gilera DNA 180 / 01
Gilera Runner 125 / 97-02
Gilera Runner 180 / 97-02
Piaggio X 400 Evo / 07-11
Piaggio X8 400 / 06-08
Piaggio X9 125 / 01-06
Piaggio X9 180 / 00-03
Piaggio X9 200 / 02-03
Piaggio X9 250 / 00-06
Brzdové kotouče Tsuboss Brake Racing z kvalitního materiálu určené pro silniční motocykly, cestovní motocykly a skútry
- vysoce kvalitní přední a zadní brzdové kotouče vyrobené ze speciálně kalené oceli prvotřídní kvality s excelentní kombinací vlastností (vysoká pevnost, odolnost proti teplotě, dlouhá životnost, nízká hmotnost)
- robustní konstrukce s dostatečným odlehčením rovnoměrně využívá celou plochu brzdových destiček a eliminuje deformaci vlivem zahřátí při brzdění
- díky speciálnímu materiálu a promyšlené konstrukci poskytují brzdové kotouče Tsuboss vynikající brzdný účinek a výkon při velmi malém opotřebení
- použitý materiál, sofistikované výrobní technologie a výrobní postupy zaručují perfektní brzdný účinek pro maximální bezpečnost
- finální broušení na moderních strojích s minimální výrobní tolerancí a vysokou přesností v setinách milimetru
- snadná a rychlá montáž, neboť jsou vyráběny dle originální parametrů (OEM Replacement)
- vysoká úroveň zpracování - certifikace TÜV KBA - vyrobeno v EU (Made in Greece)
Kotouče Tsuboss jsou dostupné ve 2 verzích designu:
WAVE - moderní zubatý design, který rovněž přináší zlepšení funkčnosti. Otevřené vlny jsou navrženy tak, aby vnější ani vnitřní průměr neměly kulatý okraj, což umožňuje lepší radiální únik kotouče za extrémních teplot. Hrany kotouče jsou upraveny tak, aby pomáhaly urychlit proces regenerace brzdových destiček.
CLASSIC - standardní kulatý design s klasickými kulatými chladícími otvory nijak nenarušující vzhled motocyklu. Hrany kotouče jsou upraveny tak, aby pomáhaly urychlit proces regenerace brzdových destiček.
Brzdové kotouče Tsuboss jsou dostupné pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Bimota, Hero, Indian, Mondial, Malaguti, Moto Morini, Moto Guzzi, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Victory, Voxan a další ...
Zajíždění: Nový brzdový kotouč (s novými brzdovými destičkami) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.
Brzdový kotouč je nutno vyměnit, jakmile tloušťka kotouče klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdového kotouče je doporučeno provést vždy výměnu brzdových destiček!
Upozornění: životnost brzdových kotoučů a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových kotoučů je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!
Brzdové kotouče od výrobce Tsuboss jsou povrchově upraveny protikorozní ochranou (povrchovou vrstvou laku, která má hlavně estetický a designový efekt, aby si brzdové kotouče zachovaly původní vzhled po delší dobu).
Před montáží je doporučeno tuto protikorozní vrstvu laku v brzdné ploše odstranit vhodným čističem.
V případě nedostatečného "vypálení" laku během zajižděcí jízdy je doporučeno brzdnou plochu brdzového kotouče i brzdnou plochu brzdových destiček znovu očistit vhodným čističem nebo čističem brzd (Brake Cleanerem), a zajížděcí proces znovu opakovat!
Věnujte prosím pozornost při zajíždění těchto kotoučů, lakované kotouče se z pravidla zajíždějí o něco déle než klasické brzdové kotouče.
Pro ideální brzdný účinek je zapotřebí při prvních ujetých kilometrech častěji přerušovaně brzdit.
Tato vrstva laku snižuje brzdný účinek do ujetí minimálně 100km!!
Lakované kotouče umožňují brzdovým kotoučům zachovat si původní vzhled mnohem delší dobu než klasické kotouče.
Tento kotouč nahrazuje originální kotouč (originální kód OEM):
Husqvarna 8000A0692
Husqvarna 8A00A0692
Husqvarna 800088887
Vhodné pro motocykly:
Husqvarna CR125 / 00-04
Husqvarna CR250 / 00-04
Husqvarna WR125 / 00-13
Husqvarna WR250 / 00-13
Husqvarna WR360 / 00-02
Husqvarna WRE125 / 00-13
Husqvarna TC250 / 03-05
Husqvarna TC410 / 00-01
Husqvarna TC450 / 03-04
Husqvarna TC510 / 03-04
Husqvarna TC570 / 01-03
Husqvarna TC610 / 00-03
Husqvarna TE250 / 03-05
Husqvarna TE450 / 03-05
Husqvarna TE510 / 04
Husqvarna TE570 / 01-04
Husqvarna TE410E / 01
Husqvarna TE610E / 00-04
Husqvarna TE610 / 00-08
Husqvarna TE630 / 10-11
Husqvarna SMR400 / 05
Husqvarna SMR450 / 04-05
Husqvarna SMR570 / 01-04
Husqvarna SM610 / 04-05
Brzdové kotouče -pro motocykly od německé značky TRW nabízejí prvotřídní kvalitu, atraktivní inovativní design a široký sortiment
- všechny brzdové kotouče pro motocykly TRW Lucas jsou maximalizovány pro bezpečnost a výkon pomocí unikátní vysoce kvalitní slitiny oceli
- motocyklové brzdové kotouče TRW Lucas poskytují výjimečnou kvalitu, absolutní spolehlivost a špičkový výkon bez kompromisů
- použity vysoce kvalitní materiály, kontrola kvality a výroba s nejpřísnější tolerancí a přesným povrchovým broušením (s rozměrovou tolerancí tloušťky pouhých 2/100mm pro maximální snížení vibrací)
- technologie křížově tvarovaného povrchového broušení zabraňuje vibracím a urychluje adaptaci nových destiček
- kotouče TRW Lucas disponují ultra tvrzeným povrchem pro prodlouženou životnost a rozměrovou stálost a nabízejí dokonalý chod, méně vibrací a lepší přizpůsobení a funkci brzdových destiček
- kotouče TRW jsou odolné proti opotřebení a jejich životnost je až o 30 % delší ve srovnání s mnoha ostatními značkami, a to navíc poskytují robustní výkon pro maximální bezpečnost
- sortiment zahrnuje širokou škálu kotoučů pro motocykly, skútry, čtyřkolky a skútry, tak i kotouče pro osobní a nákladní automobily
- výrobce doporučuje použití brzdových destiček TRW společně s brzdovými kotouči TRW, avšak vždy s maximálním ohledem na způsob použití (ne všechny směsi destiček se hodí do běžného provozu nebo terénu nebo na okruh!)
Brzdové kotouče TRW Lucas jsou nejlepší volbou pro jakékoliv použití - jsou vyráběny bez kompromisů ohledně surovin ani výrobních tolerancí obrábění - je to kombinace síly, inteligentního designu, vysoce pevné a rozměrově stálé oceli a nejmodernějších výrobních technologií včetně precizního řezání a nejdokonalejšího broušení.
Navíc jsou certifikovány podle nejvyšších bezpečnostních standardů mezinárodního automobilového průmyslu (kotouče se dodávají s typovým schválením - dokumenty s přihláškou vozidla naleznete zde: https://www.trwaftermarket.com/en/motorcycle/downloads/).
Ať při silničním použití v běžném provozu tak i v závodních podmínkách, motocyklové brzdové kotouče TRW Lucas nechávají konkurenci vždy za sebou!
Výrobky TRW LUCAS jsou používány i v nejprestižnějších závodech motocyklů, jako například MotoGP nebo WSBK.
Výrobce TRW LUCAS, známý také jako TRW Automotive vznikl spojením uznávaných značek TRW a Lucas a je součástí koncernu ZF.
Značka TRW je jedním z největších výrobců brzdových komponentů s více než 100 letou tradicí.
Všechny náhradní díly TRW jsou vyvíjeny, konstruovány, vyráběny a testovány se stejnou úrovní odbornosti a přesnosti, jaké platí pro brzdové systémy originální kvality OE.
Všechny brzdové disky jsou vyrobeny z extrémně rozměrově stabilní a kalené oceli opracované na nejpřísnější toleranci, aby kotouče dobře spolupracovali s brzdovými destičkami a účinně odrážely teplo vznikající při brzdění, odolávaly opotřebení a v konečném důsledku co nejdéle sloužily.
Tento brzdový kotouče je shodný s replikovými brzdovými kotouči následujících výrobců:
TRW MST258
Tento kotouč nahrazuje originální kotouč (originální kód OEM):
Vhodné pro motocykly:
Malaguti F10 / 92-98
Malaguti Yesterday50 / 97-01
Peugeot Zenith50 / 96-98
Hydraulická tlaková hadice od značky Venhill
- vyrobená z kvalitních materiálů (včetně vysoce kvalitního opletení) pro zaručení vysokého a stálého výkonu
- všechny hadice jsou tlakově testované a zaručují maximální brzdný účinek a dlouhou životnost
- sortiment zahrnuje hadice pro přední brzdu, hadice pro zadní brzdu a hadice pro hydraulickou spojku pro většinu offroadových motocyklů (motokros, enduro), silničních motocyklů a čtyřkolek
- od výrobce je každá hadice vždy určena pro konkrétní model a rok výroby motocyklu
- koncovky a délka jsou vhodné přesně na daný model a rok výroby, což umožňuje jednoduchou a rychlou montáž
- dle níže uvedených rozměrů je možnost univerzálního použití i pro další značky, typy a modely motocyklů
- vysoká kvalita zpracování i materiálů (Made in UK)
- doporučeno dokončení a montáž kompletní hadice odborným servisem
Rozměry:
- roztečná délka: 59cm
- koncovka jedna strana: Banjo 10mm (úhel 45°)
- koncovka druhá strana: Banjo 10mm (úhel 20°)
Uvedené rozměry jsou orientační a nejsou nijak závazné!
Toto brzdové vedení nahrazuje originální hadice brzdy (originální kód OEM):,
Honda 43310-KZ4-J41
Honda 43310-KZ4-J40
Většina balení obsahuje kompletní smontovanou hydraulickou hadici a těsnící podložky pro montáž.
Hlavním sortimentem anglické značky Venhill jsou hydraulické hadice pro brzdové a spojkové systémy, které vyrábí a vyvíjí více jak 50let. Sortiment zahrnuje hydraulická vedení pro moderní motocykly, klasické motocykly a historické motocykly (silniční i offroadové), skútry, čtyřkolky, automobily, motokáry a mnoho dalších aplikací pro průmysl i domácnost.
Hlavní znakem tlakových hadic Venhill je vysoká odolnost proti opotřebení, natažení a prohnutí. Vynikají rovněž kvalitním zpracováním, čímž je eliminována možnost prasknutí, netěsnosti a případných dalších problémů, které se vyskytují u hydraulických hadic. Pro dosažení těchto vlastností jsou použity materiály nejvyšší kvality a testování bezpečnosti a spolehlivosti. Finální kontrola a testování produktů má u výrobce vysokou prioritu, proto je každá hadice před expedicí testována na tlak 1500PSI, což je hodnota vysoce převyšující hodnotu i při prudkém brzdění (přibližně 30-50PSI).
Vhodné pro motocykly:
Honda CR 125 / 02-04
Honda CR 250 / 02-04
Hydraulická tlaková hadice od značky Venhill
- vyrobená z kvalitních materiálů (včetně vysoce kvalitního opletení) pro zaručení vysokého a stálého výkonu
- všechny hadice jsou tlakově testované a zaručují maximální brzdný účinek a dlouhou životnost
- sortiment zahrnuje hadice pro přední brzdu, hadice pro zadní brzdu a hadice pro hydraulickou spojku pro většinu offroadových motocyklů (motokros, enduro), silničních motocyklů a čtyřkolek
- od výrobce je každá hadice vždy určena pro konkrétní model a rok výroby motocyklu
- koncovky a délka jsou vhodné přesně na daný model a rok výroby, což umožňuje jednoduchou a rychlou montáž
- dle níže uvedených rozměrů je možnost univerzálního použití i pro další značky, typy a modely motocyklů
- vysoká kvalita zpracování i materiálů (Made in UK)
- doporučeno dokončení a montáž kompletní hadice odborným servisem
Rozměry:
- roztečná délka: 97cm
- koncovka jedna strana: Banjo 10mm (úhel 90°)
- koncovka druhá strana: Banjo 10mm (úhel 45°)
Uvedené rozměry jsou orientační a nejsou nijak závazné!
Většina balení obsahuje kompletní smontovanou hydraulickou hadici a těsnící podložky pro montáž.
Tato hydraulická hadice nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
Husqvarna 800070238
Hlavním sortimentem anglické značky Venhill jsou hydraulické hadice pro brzdové a spojkové systémy, které vyrábí a vyvíjí více jak 50let. Sortiment zahrnuje hydraulická vedení pro moderní motocykly, klasické motocykly a historické motocykly (silniční i offroadové), skútry, čtyřkolky, automobily, motokáry a mnoho dalších aplikací pro průmysl i domácnost.
Hlavní znakem tlakových hadic Venhill je vysoká odolnost proti opotřebení, natažení a prohnutí. Vynikají rovněž kvalitním zpracováním, čímž je eliminována možnost prasknutí, netěsnosti a případných dalších problémů, které se vyskytují u hydraulických hadic. Pro dosažení těchto vlastností jsou použity materiály nejvyšší kvality a testování bezpečnosti a spolehlivosti. Finální kontrola a testování produktů má u výrobce vysokou prioritu, proto je každá hadice před expedicí testována na tlak 1500PSI, což je hodnota vysoce převyšující hodnotu i při prudkém brzdění (přibližně 30-50PSI).
Hydraulická tlaková hadice od značky Venhill
- vyrobená z kvalitních materiálů (včetně vysoce kvalitního opletení) pro zaručení vysokého a stálého výkonu
- všechny hadice jsou tlakově testované a zaručují maximální brzdný účinek a dlouhou životnost
- sortiment zahrnuje hadice pro přední brzdu, hadice pro zadní brzdu a hadice pro hydraulickou spojku pro většinu offroadových motocyklů (motokros, enduro), silničních motocyklů a čtyřkolek
- od výrobce je každá hadice vždy určena pro konkrétní model a rok výroby motocyklu
- koncovky a délka jsou vhodné přesně na daný model a rok výroby, což umožňuje jednoduchou a rychlou montáž
- dle níže uvedených rozměrů je možnost univerzálního použití i pro další značky, typy a modely motocyklů
- vysoká kvalita zpracování i materiálů (Made in UK)
- doporučeno dokončení a montáž kompletní hadice odborným servisem
Rozměry:
- roztečná délka: 60cm
- koncovka jedna strana: Banjo 10mm (úhel 45°)
- koncovka druhá strana: Banjo 10mm (úhel 20°)
Uvedené rozměry jsou orientační a nejsou nijak závazné!
Většina balení obsahuje kompletní smontovanou hydraulickou hadici a těsnící podložky pro montáž.
Hlavním sortimentem anglické značky Venhill jsou hydraulické hadice pro brzdové a spojkové systémy, které vyrábí a vyvíjí více jak 50let. Sortiment zahrnuje hydraulická vedení pro moderní motocykly, klasické motocykly a historické motocykly (silniční i offroadové), skútry, čtyřkolky, automobily, motokáry a mnoho dalších aplikací pro průmysl i domácnost.
Hlavní znakem tlakových hadic Venhill je vysoká odolnost proti opotřebení, natažení a prohnutí. Vynikají rovněž kvalitním zpracováním, čímž je eliminována možnost prasknutí, netěsnosti a případných dalších problémů, které se vyskytují u hydraulických hadic. Pro dosažení těchto vlastností jsou použity materiály nejvyšší kvality a testování bezpečnosti a spolehlivosti. Finální kontrola a testování produktů má u výrobce vysokou prioritu, proto je každá hadice před expedicí testována na tlak 1500PSI, což je hodnota vysoce převyšující hodnotu i při prudkém brzdění (přibližně 30-50PSI).
Vhodné pro motocykly:
Kawasaki KX 125 / 86-88
Kawasaki KX 250 / 86-88
Kawasaki KX 500 / 86-88
Hydraulická tlaková hadice od značky Venhill
- vyrobená z kvalitních materiálů (včetně vysoce kvalitního opletení) pro zaručení vysokého a stálého výkonu
- všechny hadice jsou tlakově testované a zaručují maximální brzdný účinek a dlouhou životnost
- sortiment zahrnuje hadice pro přední brzdu, hadice pro zadní brzdu a hadice pro hydraulickou spojku pro většinu offroadových motocyklů (motokros, enduro), silničních motocyklů a čtyřkolek
- od výrobce je každá hadice vždy určena pro konkrétní model a rok výroby motocyklu
- koncovky a délka jsou vhodné přesně na daný model a rok výroby, což umožňuje jednoduchou a rychlou montáž
- dle níže uvedených rozměrů je možnost univerzálního použití i pro další značky, typy a modely motocyklů
- vysoká kvalita zpracování i materiálů (Made in UK)
- doporučeno dokončení a montáž kompletní hadice odborným servisem
Rozměry:
- roztečná délka: 59cm
- koncovka jedna strana: Banjo 10mm (přímá)
- koncovka druhá strana: Banjo 10mm (úhel 45°)
Uvedené rozměry jsou orientační a nejsou nijak závazné!
Toto brzdové vedení nahrazuje originální hadice brzdy (originální kód OEM):
50313070000
Většina balení obsahuje kompletní smontovanou hydraulickou hadici a těsnící podložky pro montáž.
Hlavním sortimentem anglické značky Venhill jsou hydraulické hadice pro brzdové a spojkové systémy, které vyrábí a vyvíjí více jak 50let. Sortiment zahrnuje hydraulická vedení pro moderní motocykly, klasické motocykly a historické motocykly (silniční i offroadové), skútry, čtyřkolky, automobily, motokáry a mnoho dalších aplikací pro průmysl i domácnost.
Hlavní znakem tlakových hadic Venhill je vysoká odolnost proti opotřebení, natažení a prohnutí. Vynikají rovněž kvalitním zpracováním, čímž je eliminována možnost prasknutí, netěsnosti a případných dalších problémů, které se vyskytují u hydraulických hadic. Pro dosažení těchto vlastností jsou použity materiály nejvyšší kvality a testování bezpečnosti a spolehlivosti. Finální kontrola a testování produktů má u výrobce vysokou prioritu, proto je každá hadice před expedicí testována na tlak 1500PSI, což je hodnota vysoce převyšující hodnotu i při prudkém brzdění (přibližně 30-50PSI).
Vhodné pro motocykly:
KTM 125 EXC / 03
KTM 125 SX / 03
KTM 200 EXC / 03
KTM 200 SX / 03
KTM 250 EXC / 00-03
KTM 450 SX RACING / 03
KTM 525 SX / 03
Hydraulická tlaková hadice od značky Venhill
- vyrobená z kvalitních materiálů (včetně vysoce kvalitního opletení) pro zaručení vysokého a stálého výkonu
- všechny hadice jsou tlakově testované a zaručují maximální brzdný účinek a dlouhou životnost
- sortiment zahrnuje hadice pro přední brzdu, hadice pro zadní brzdu a hadice pro hydraulickou spojku pro většinu offroadových motocyklů (motokros, enduro), silničních motocyklů a čtyřkolek
- od výrobce je každá hadice vždy určena pro konkrétní model a rok výroby motocyklu
- koncovky a délka jsou vhodné přesně na daný model a rok výroby, což umožňuje jednoduchou a rychlou montáž
- dle níže uvedených rozměrů je možnost univerzálního použití i pro další značky, typy a modely motocyklů
- vysoká kvalita zpracování i materiálů (Made in UK)
- doporučeno dokončení a montáž kompletní hadice odborným servisem
Rozměry:
- roztečná délka: 68cm
- koncovka jedna strana: Banjo 10mm (úhel 45°)
- koncovka druhá strana: Banjo 10mm (přímá)
Uvedené rozměry jsou orientační a nejsou nijak závazné!
Většina balení obsahuje kompletní smontovanou hydraulickou hadici a těsnící podložky pro montáž.
Hlavním sortimentem anglické značky Venhill jsou hydraulické hadice pro brzdové a spojkové systémy, které vyrábí a vyvíjí více jak 50let. Sortiment zahrnuje hydraulická vedení pro moderní motocykly, klasické motocykly a historické motocykly (silniční i offroadové), skútry, čtyřkolky, automobily, motokáry a mnoho dalších aplikací pro průmysl i domácnost.
Hlavní znakem tlakových hadic Venhill je vysoká odolnost proti opotřebení, natažení a prohnutí. Vynikají rovněž kvalitním zpracováním, čímž je eliminována možnost prasknutí, netěsnosti a případných dalších problémů, které se vyskytují u hydraulických hadic. Pro dosažení těchto vlastností jsou použity materiály nejvyšší kvality a testování bezpečnosti a spolehlivosti. Finální kontrola a testování produktů má u výrobce vysokou prioritu, proto je každá hadice před expedicí testována na tlak 1500PSI, což je hodnota vysoce převyšující hodnotu i při prudkém brzdění (přibližně 30-50PSI).
Vhodné pro motocykly:
KTM 125EXC / 04-15
KTM 125EXC 'six days' 14
KTM 200EXC / 04-15
KTM 250EXC / 04-14
KTM 250EXCF / 04-14
KTM 300EXC / 04-15
KTM 300EXCF / 13-15
KTM 400EXC / 03-12
KTM 450EXC / 03-15
KTM 500EXC / 12-15
KTM 500EXCW 'USA' / 2012
KTM 525EXC / 06-07
KTM 530EXC / 10-12
KTM 450EXCR / 08-09
KTM 525MXC / 04-05
KTM 450SMR / 05-09
KTM 125SX / 04-15
KTM 144SX / 08-09
KTM 150SX / 09-12
KTM 200SX / 04-05
KTM SX250 / 04-12
KTM 250SXF / 06-10
KTM 400SX / 04-05
KTM 450SX / 04-10
KTM 505SX / 08
KTM 525SX / 04-06
KTM 525SXC / 04-05
KTM 450SXF / 07-10
KTM 150XC / 10-13
KTM 200XC / 06-09
KTM 250XC / 06-12
KTM 300SC / 06-15
KTM 450SX / 07
KTM 414 XC525 / 07
KTM 250XCF / 07-09
KTM 450XCF / 08-09
KTM 505XCF / 08-09
KTM 250XCFW / 06-15
KTM 350XCFW / 13-15
KTM 450XCRW / 08
KTM 530XCRW / 08
KTM 200XCW 'USA' / 06-15
KTM 250XCW / 06-15
KTM 300XCW 'USA' / 06-15
KTM 400XCW / 07-10
KTM 4500XCW / 07-15
KTM 500XCW / 12-14
KTM 530XCW / 09-12
Husaberg TE125 / 12-13
Husaberg FE250 / 13-14
Husaberg TE250 / 11-14
Husaberg TE300 / 11-14
Husaberg FE350 / 13-14
Husaberg FE390 / 10-12
Husaberg FE450 / 04-14
Husaberg FX450 / 10-12
Husaberg FE501 / 13-14
Husaberg FE570 / 09-12
Hydraulická tlaková hadice od značky Venhill
- vyrobená z kvalitních materiálů (včetně vysoce kvalitního opletení) pro zaručení vysokého a stálého výkonu
- všechny hadice jsou tlakově testované a zaručují maximální brzdný účinek a dlouhou životnost
- sortiment zahrnuje hadice pro přední brzdu, hadice pro zadní brzdu a hadice pro hydraulickou spojku pro většinu offroadových motocyklů (motokros, enduro), silničních motocyklů a čtyřkolek
- od výrobce je každá hadice vždy určena pro konkrétní model a rok výroby motocyklu
- koncovky a délka jsou vhodné přesně na daný model a rok výroby, což umožňuje jednoduchou a rychlou montáž
- dle níže uvedených rozměrů je možnost univerzálního použití i pro další značky, typy a modely motocyklů
- vysoká kvalita zpracování i materiálů (Made in UK)
- doporučeno dokončení a montáž kompletní hadice odborným servisem
Rozměry:
- roztečná délka:
- koncovka jedna strana:)
- koncovka druhá strana:
Uvedené rozměry jsou orientační a nejsou nijak závazné!
Většina balení obsahuje kompletní smontovanou hydraulickou hadici a těsnící podložky pro montáž.
Hlavním sortimentem anglické značky Venhill jsou hydraulické hadice pro brzdové a spojkové systémy, které vyrábí a vyvíjí více jak 50let. Sortiment zahrnuje hydraulická vedení pro moderní motocykly, klasické motocykly a historické motocykly (silniční i offroadové), skútry, čtyřkolky, automobily, motokáry a mnoho dalších aplikací pro průmysl i domácnost.
Hlavní znakem tlakových hadic Venhill je vysoká odolnost proti opotřebení, natažení a prohnutí. Vynikají rovněž kvalitním zpracováním, čímž je eliminována možnost prasknutí, netěsnosti a případných dalších problémů, které se vyskytují u hydraulických hadic. Pro dosažení těchto vlastností jsou použity materiály nejvyšší kvality a testování bezpečnosti a spolehlivosti. Finální kontrola a testování produktů má u výrobce vysokou prioritu, proto je každá hadice před expedicí testována na tlak 1500PSI, což je hodnota vysoce převyšující hodnotu i při prudkém brzdění (přibližně 30-50PSI).
Vhodné pro motocykly:
Yamaha YZ 125 / 90-93
Yamaha YZ 250 / 90-93
Yamaha WR 250 / 90-93
Hydraulická tlaková hadice od značky Venhill
- vyrobená z kvalitních materiálů (včetně vysoce kvalitního opletení) pro zaručení vysokého a stálého výkonu
- všechny hadice jsou tlakově testované a zaručují maximální brzdný účinek a dlouhou životnost
- sortiment zahrnuje hadice pro přední brzdu, hadice pro zadní brzdu a hadice pro hydraulickou spojku pro většinu offroadových motocyklů (motokros, enduro), silničních motocyklů a čtyřkolek
- od výrobce je každá hadice vždy určena pro konkrétní model a rok výroby motocyklu
- koncovky a délka jsou vhodné přesně na daný model a rok výroby, což umožňuje jednoduchou a rychlou montáž
- dle níže uvedených rozměrů je možnost univerzálního použití i pro další značky, typy a modely motocyklů
- vysoká kvalita zpracování i materiálů (Made in UK)
- doporučeno dokončení a montáž kompletní hadice odborným servisem
Rozměry:
- roztečná délka: 53cm
- koncovka jedna strana: Banjo 10mm (úhel 45°)
- koncovka druhá strana: Banjo 10mm (úhel 20°)
Uvedené rozměry jsou orientační a nejsou nijak závazné!
Toto brzdová hadice nahrazuje originální hadici brzdy (originální kód OEM):
Yamaha 5PA-25873-01
Yamaha 5PA-25873-00
Většina balení obsahuje kompletní smontovanou hydraulickou hadici a těsnící podložky pro montáž.
Hlavním sortimentem anglické značky Venhill jsou hydraulické hadice pro brzdové a spojkové systémy, které vyrábí a vyvíjí více jak 50let. Sortiment zahrnuje hydraulická vedení pro moderní motocykly, klasické motocykly a historické motocykly (silniční i offroadové), skútry, čtyřkolky, automobily, motokáry a mnoho dalších aplikací pro průmysl i domácnost.
Hlavní znakem tlakových hadic Venhill je vysoká odolnost proti opotřebení, natažení a prohnutí. Vynikají rovněž kvalitním zpracováním, čímž je eliminována možnost prasknutí, netěsnosti a případných dalších problémů, které se vyskytují u hydraulických hadic. Pro dosažení těchto vlastností jsou použity materiály nejvyšší kvality a testování bezpečnosti a spolehlivosti. Finální kontrola a testování produktů má u výrobce vysokou prioritu, proto je každá hadice před expedicí testována na tlak 1500PSI, což je hodnota vysoce převyšující hodnotu i při prudkém brzdění (přibližně 30-50PSI).
Vhodné pro motocykly:
Yamaha YZ85 / 03-18
Hydraulická tlaková hadice od značky Venhill
- vyrobená z kvalitních materiálů (včetně vysoce kvalitního opletení) pro zaručení vysokého a stálého výkonu
- všechny hadice jsou tlakově testované a zaručují maximální účinek a dlouhou životnost
- sortiment zahrnuje hadice pro přední brzdu, hadice pro zadní brzdu a hadice pro hydraulickou spojku pro většinu offroadových motocyklů (motokros, enduro), silničních motocyklů a čtyřkolek
- od výrobce je každá hadice vždy určena pro konkrétní model a rok výroby motocyklu
- koncovky a délka jsou vhodné přesně na daný model a rok výroby, což umožňuje jednoduchou a rychlou montáž
- dle níže uvedených rozměrů je možnost univerzálního použití i pro další značky, typy a modely motocyklů
- vysoká kvalita zpracování i materiálů (Made in UK)
- doporučena montáž kompletní hadice odborným servisem
Rozměry:
- roztečná délka: 99cm
- koncovka jedna strana: Banjo 10mm (úhel 90°)
- koncovka druhá strana: závit M10x1
Uvedené rozměry jsou orientační a nejsou nijak závazné!
Většina balení obsahuje kompletní smontovanou hydraulickou hadici a těsnící podložky pro montáž.
Tato hydraulická hadice nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Gas-Gas BE250522003
Gas-Gas BE25622003
Hlavním sortimentem anglické značky Venhill jsou hydraulické hadice pro brzdové a spojkové systémy, které vyrábí a vyvíjí více jak 50let. Sortiment zahrnuje hydraulická vedení pro moderní motocykly, klasické motocykly a historické motocykly (silniční i offroadové), skútry, čtyřkolky, automobily, motokáry a mnoho dalších aplikací pro průmysl i domácnost.
Hlavní znakem tlakových hadic Venhill je vysoká odolnost proti opotřebení, natažení a prohnutí. Vynikají rovněž kvalitním zpracováním, čímž je eliminována možnost prasknutí, netěsnosti a případných dalších problémů, které se vyskytují u hydraulických hadic. Pro dosažení těchto vlastností jsou použity materiály nejvyšší kvality a testování bezpečnosti a spolehlivosti. Finální kontrola a testování produktů má u výrobce vysokou prioritu, proto je každá hadice před expedicí testována na tlak 1500PSI, což je hodnota vysoce převyšující hodnotu i při prudkém brzdění (přibližně 30-50PSI).
Vhodné pro motocykly:
Gas-Gas EC125 / 05-15
Gas-Gas EC125 Racing / 13-15
Gas-Gas EC200 / 05-20
Gas-Gas EC200 Racing / 13-15
Gas-Gas EC250 / 05-20
Gas-Gas EC250 Racing / 12-17
Gas-Gas EC300 / 05-20
Gas-Gas EC300 Racing / 12-17
Gas-Gas MC125 / 05-09
Gas-Gas MC250 / 05-10
Gas-Gas SM125 / 05-08
Gas-Gas SM250 / 05-08
Gas-Gas XC200 / 18-20
Gas-Gas XC250 / 18-20
Gas-Gas XC300 / 18-20
Brzdové kotouče Tsuboss Brake Racing z kvalitního materiálu určené pro silniční motocykly, cestovní motocykly a skútry
- vysoce kvalitní přední a zadní brzdové kotouče vyrobené ze speciálně kalené oceli prvotřídní kvality s excelentní kombinací vlastností (vysoká pevnost, odolnost proti teplotě, dlouhá životnost, nízká hmotnost)
- robustní konstrukce s dostatečným odlehčením rovnoměrně využívá celou plochu brzdových destiček a eliminuje deformaci vlivem zahřátí při brzdění
- díky speciálnímu materiálu a promyšlené konstrukci poskytují brzdové kotouče Tsuboss vynikající brzdný účinek a výkon při velmi malém opotřebení
- použitý materiál, sofistikované výrobní technologie a výrobní postupy zaručují perfektní brzdný účinek pro maximální bezpečnost
- finální broušení na moderních strojích s minimální výrobní tolerancí a vysokou přesností v setinách milimetru
- snadná a rychlá montáž, neboť jsou vyráběny dle originální parametrů (OEM Replacement)
- vysoká úroveň zpracování - certifikace TÜV KBA - vyrobeno v EU (Made in Greece)
Kotouče Tsuboss jsou dostupné ve 2 verzích designu:
WAVE - moderní zubatý design, který rovněž přináší zlepšení funkčnosti. Otevřené vlny jsou navrženy tak, aby vnější ani vnitřní průměr neměly kulatý okraj, což umožňuje lepší radiální únik kotouče za extrémních teplot. Hrany kotouče jsou upraveny tak, aby pomáhaly urychlit proces regenerace brzdových destiček.
CLASSIC - standardní kulatý design s klasickými kulatými chladícími otvory nijak nenarušující vzhled motocyklu. Hrany kotouče jsou upraveny tak, aby pomáhaly urychlit proces regenerace brzdových destiček.
Tento brzdový kotouče je shodný s replikovými brzdovými kotouči následujících výrobců:
Goldfren 1210F
NG 172
Tento kotouč nahrazuje originální kotouč (originální kód OEM): Kawasaki 41080-1509. Kawasaki 41080-1173
Brzdové kotouče Tsuboss jsou dostupné pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Bimota, Hero, Indian, Mondial, Malaguti, Moto Morini, Moto Guzzi, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Victory, Voxan a další ...
Zajíždění: Nový brzdový kotouč (s novými brzdovými destičkami) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.
Brzdový kotouč je nutno vyměnit, jakmile tloušťka kotouče klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdového kotouče je doporučeno provést vždy výměnu brzdových destiček!
Upozornění: životnost brzdových kotoučů a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových kotoučů je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!
Brzdové kotouče od výrobce Tsuboss jsou povrchově upraveny protikorozní ochranou (povrchovou vrstvou laku, která má hlavně estetický a designový efekt, aby si brzdové kotouče zachovaly původní vzhled po delší dobu).
Před montáží je doporučeno tuto protikorozní vrstvu laku v brzdné ploše odstranit vhodným čističem.
V případě nedostatečného "vypálení" laku během zajižděcí jízdy je doporučeno brzdnou plochu brdzového kotouče i brzdnou plochu brzdových destiček znovu očistit vhodným čističem nebo čističem brzd (Brake Cleanerem), a zajížděcí proces znovu opakovat!
Věnujte prosím pozornost při zajíždění těchto kotoučů, lakované kotouče se z pravidla zajíždějí o něco déle než klasické brzdové kotouče.
Pro ideální brzdný účinek je zapotřebí při prvních ujetých kilometrech častěji přerušovaně brzdit.
Tato vrstva laku snižuje brzdný účinek do ujetí minimálně 100km!!
Lakované kotouče umožňují brzdovým kotoučům zachovat si původní vzhled mnohem delší dobu než klasické kotouče.
Brzdové kotouče Tsuboss Brake Racing z kvalitního materiálu určené pro silniční motocykly, cestovní motocykly a skútry
- vysoce kvalitní přední a zadní brzdové kotouče vyrobené ze speciálně kalené oceli prvotřídní kvality s excelentní kombinací vlastností (vysoká pevnost, odolnost proti teplotě, dlouhá životnost, nízká hmotnost)
- robustní konstrukce s dostatečným odlehčením rovnoměrně využívá celou plochu brzdových destiček a eliminuje deformaci vlivem zahřátí při brzdění
- díky speciálnímu materiálu a promyšlené konstrukci poskytují brzdové kotouče Tsuboss vynikající brzdný účinek a výkon při velmi malém opotřebení
- použitý materiál, sofistikované výrobní technologie a výrobní postupy zaručují perfektní brzdný účinek pro maximální bezpečnost
- finální broušení na moderních strojích s minimální výrobní tolerancí a vysokou přesností v setinách milimetru
- snadná a rychlá montáž, neboť jsou vyráběny dle originální parametrů (OEM Replacement)
- vysoká úroveň zpracování - certifikace TÜV KBA - vyrobeno v EU (Made in Greece)
Kotouče Tsuboss jsou dostupné ve 2 verzích designu:
WAVE - moderní zubatý design, který rovněž přináší zlepšení funkčnosti. Otevřené vlny jsou navrženy tak, aby vnější ani vnitřní průměr neměly kulatý okraj, což umožňuje lepší radiální únik kotouče za extrémních teplot. Hrany kotouče jsou upraveny tak, aby pomáhaly urychlit proces regenerace brzdových destiček.
CLASSIC - standardní kulatý design s klasickými kulatými chladícími otvory nijak nenarušující vzhled motocyklu. Hrany kotouče jsou upraveny tak, aby pomáhaly urychlit proces regenerace brzdových destiček.
Tento brzdový kotouče je shodný s replikovými brzdovými kotouči následujících výrobců:
Braking HO09RI
Braking HO22RI
EBC MD6013D
Newfren DF5009A
NG043
Ferodo FMD0090R
TRW/Lucas MST245
Tento kotouč nahrazuje originální kotouč (originální kód OEM):
Honda 43351-KZ1-770
Honda 43351-KPC-641
Honda 43351-PKC-641
Honda 43251-MBZ-G01
Honda 43251-KEA-000
Honda 43251-MBB-D40
Honda 43251-MBB-D41
Honda 43251-MCJ-000
Honda 43251-MV4-000
Triumph T2025200
Brzdové kotouče Tsuboss jsou dostupné pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Bimota, Hero, Indian, Mondial, Malaguti, Moto Morini, Moto Guzzi, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Victory, Voxan a další ...
Zajíždění: Nový brzdový kotouč (s novými brzdovými destičkami) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.
Brzdový kotouč je nutno vyměnit, jakmile tloušťka kotouče klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdového kotouče je doporučeno provést vždy výměnu brzdových destiček!
Upozornění: životnost brzdových kotoučů a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových kotoučů je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!
Brzdové kotouče od výrobce Tsuboss jsou povrchově upraveny protikorozní ochranou (povrchovou vrstvou laku, která má hlavně estetický a designový efekt, aby si brzdové kotouče zachovaly původní vzhled po delší dobu).
Před montáží je doporučeno tuto protikorozní vrstvu laku v brzdné ploše odstranit vhodným čističem.
V případě nedostatečného "vypálení" laku během zajižděcí jízdy je doporučeno brzdnou plochu brdzového kotouče i brzdnou plochu brzdových destiček znovu očistit vhodným čističem nebo čističem brzd (Brake Cleanerem), a zajížděcí proces znovu opakovat!
Věnujte prosím pozornost při zajíždění těchto kotoučů, lakované kotouče se z pravidla zajíždějí o něco déle než klasické brzdové kotouče.
Pro ideální brzdný účinek je zapotřebí při prvních ujetých kilometrech častěji přerušovaně brzdit.
Tato vrstva laku snižuje brzdný účinek do ujetí minimálně 100km!!
Lakované kotouče umožňují brzdovým kotoučům zachovat si původní vzhled mnohem delší dobu než klasické kotouče.
Vhodné pro motocykly:
Honda CBR125R / 03-17
Honda CBR250R / 11-14
Honda CB250F Hornet / 96-01
Honda CRF250L / 13-20
Honda CRF250 Rally
Honda CRF300L
Honda CRF300 Rally
Honda FES250 / 98-05
Honda NSS250 Forza / 00-04
Honda NSS250 Jazz / 00-04
Honda Pantheon 125 / 98-06
Honda VTR250 / 97-07
Honda CB400F / 89-91
Honda TRX400EX / 99-08
Honda CB600F Hornet / 98-06
Honda CB600S Hornet / 00-06
Honda CBR600F / 91-07
Honda CBR600RR / 03-07
Honda XR650L / 93-99
Honda CBR900RR Fireblade / 92-01
Honda CBR954RR Fireblade / 02-03
Honda CBR1000RR Fireblade / 06-17
Honda CB1400F / 89-91
Honda VTR1000SP1 / 00-01
Honda VTR1000SP2 / 02-06
Honda VTR1000 Firestorm / 97
Triumph TT600 / 00-03
Triumph 600 Speed Four / 03-05
Triumph 600 Daytona / 03-04
Triumph 650 Daytona / 05
Triumph 675 Daytona / 06-12
Triumph 675 Street Triple / 07-12
Triumph 900 StreetTriple / 97-98
Triumph 955 Daytona / 97-06
Triumph 955 SpeedTriple / 99-04
Triumph 1050 Speed Triple / 12
Brzdové kotouče Tsuboss Brake Racing z kvalitního nerezového materiálu určené pro silniční motocykly, cestovní motocykly a skútry
- vysoce kvalitní přední a zadní brzdové kotouče vyrobené ze speciálně kalené oceli prvotřídní kvality s excelentní kombinací vlastností (vysoká pevnost, odolnost proti teplotě, dlouhá životnost, nízká hmotnost)
- robustní konstrukce s dostatečným odlehčením rovnoměrně využívá celou plochu brzdových destiček a eliminuje deformaci vlivem zahřátí při brzdění
- díky speciálnímu materiálu a promyšlené konstrukci poskytují brzdové kotouče Tsuboss vynikající brzdný účinek a výkon při velmi malém opotřebení
- použitý materiál, sofistikované výrobní technologie a výrobní postupy zaručují perfektní brzdný účinek pro maximální bezpečnost
- finální broušení na moderních strojích s minimální výrobní tolerancí a vysokou přesností v setinách milimetru
- snadná a rychlá montáž, neboť jsou vyráběny dle originální parametrů (OEM Replacement)
- vysoká úroveň zpracování - certifikace TÜV KBA - vyrobeno v EU (Made in Greece)
Kotouče Tsuboss jsou dostupné ve 2 verzích designu:
WAVE - moderní zubatý design, který rovněž přináší zlepšení funkčnosti. Otevřené vlny jsou navrženy tak, aby vnější ani vnitřní průměr neměly kulatý okraj, což umožňuje lepší radiální únik kotouče za extrémních teplot. Hrany kotouče jsou upraveny tak, aby pomáhaly urychlit proces regenerace brzdových destiček.
CLASSIC - standardní kulatý design s klasickými kulatými chladícími otvory nijak nenarušující vzhled motocyklu. Hrany kotouče jsou upraveny tak, aby pomáhaly urychlit proces regenerace brzdových destiček.
Tento brzdový kotouče je shodný s replikovými brzdovými kotouči následujících výrobců:
Braking HO09RI
Braking HO22RI
EBC MD6013D
Newfren DF5009A
NG043
Ferodo FMD0090R
TRW MST245
Lucas MST245
Tento kotouč nahrazuje originální kotouč (originální kód OEM):
Honda 43351-KZ1-770
Honda 43351-KPC-641
Honda 43351-PKC-641
Honda 43251-MBZ-G01
Honda 43251-KEA-000
Honda 43251-MBB-D40
Honda 43251-MBB-D41
Honda 43251-MCJ-000
Honda 43251-MV4-000
Triumph T2025200
Brzdové kotouče Tsuboss jsou dostupné pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Bimota, Hero, Indian, Mondial, Malaguti, Moto Morini, Moto Guzzi, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Victory, Voxan a další ...
Zajíždění: Nový brzdový kotouč (s novými brzdovými destičkami) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.
Brzdový kotouč je nutno vyměnit, jakmile tloušťka kotouče klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdového kotouče je doporučeno provést vždy výměnu brzdových destiček!
Upozornění: životnost brzdových kotoučů a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových kotoučů je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!
Brzdové kotouče od výrobce Tsuboss jsou povrchově upraveny protikorozní ochranou (povrchovou vrstvou laku, která má hlavně estetický a designový efekt, aby si brzdové kotouče zachovaly původní vzhled po delší dobu).
Před montáží je doporučeno tuto protikorozní vrstvu laku v brzdné ploše odstranit vhodným čističem.
V případě nedostatečného "vypálení" laku během zajižděcí jízdy je doporučeno brzdnou plochu brdzového kotouče i brzdnou plochu brzdových destiček znovu očistit vhodným čističem nebo čističem brzd (Brake Cleanerem), a zajížděcí proces znovu opakovat!
Věnujte prosím pozornost při zajíždění těchto kotoučů, lakované kotouče se z pravidla zajíždějí o něco déle než klasické brzdové kotouče.
Pro ideální brzdný účinek je zapotřebí při prvních ujetých kilometrech častěji přerušovaně brzdit.
Tato vrstva laku snižuje brzdný účinek do ujetí minimálně 100km!!
Lakované kotouče umožňují brzdovým kotoučům zachovat si původní vzhled mnohem delší dobu než klasické kotouče.
Vhodné pro motocykly:
Honda CBR125R / 03-17
Honda Pantheon 125 / 98-06
Honda CB250F Hornet / 96-01
Honda CBR250R / 11-14
Honda CRF250L / 13-20
Honda CRF250L Rally
Honda CRF300L / 21-24
Honda CRF300L Rally
Honda FES250 / 98-05
Honda NSS250 Forza / 00-04
Honda NSS250 Jazz / 00-04
Honda VTR250 / 97-07
Honda CB400F / 89-91
Honda TRX400EX / 99-08
Honda CB600F Hornet / 98-06
Honda CB600S Hornet / 00-06
Honda CBR600F / 91-07
Honda CBR600RR / 03-07
Honda XR650L / 93-99
Honda CBR900RR Fireblade / 92-01
Honda CBR954RR Fireblade / 02-03
Honda CBR1000RR Fireblade / 06-17
Honda CB1400F / 89-91
Honda VTR1000SP1 / 00-01
Honda VTR1000SP2 / 02-06
Honda VTR1000 Firestorm
Honda VTR1000 Fire Storm
Triumph TT600 / 00-03
Triumph 600 Speed Four / 03-05
Triumph 600 Daytona / 03-04
Triumph 650 Daytona / 05
Triumph 675 Daytona / 06-12
Triumph 675 Street Triple / 07-12
Triumph 900 StreetTriple / 97-98
Triumph 955 Daytona / 97-06
Triumph 955 Speed Triple / 99-04
Triumph 1050 SpeedTriple / 12
Brzdové kotouče Tsuboss Brake Racing z kvalitního materiálu určené pro silniční motocykly, cestovní motocykly a skútry
- vysoce kvalitní přední a zadní brzdové kotouče vyrobené ze speciálně kalené oceli prvotřídní kvality s excelentní kombinací vlastností (vysoká pevnost, odolnost proti teplotě, dlouhá životnost, nízká hmotnost)
- robustní konstrukce s dostatečným odlehčením rovnoměrně využívá celou plochu brzdových destiček a eliminuje deformaci vlivem zahřátí při brzdění
- díky speciálnímu materiálu a promyšlené konstrukci poskytují brzdové kotouče Tsuboss vynikající brzdný účinek a výkon při velmi malém opotřebení
- použitý materiál, sofistikované výrobní technologie a výrobní postupy zaručují perfektní brzdný účinek pro maximální bezpečnost
- finální broušení na moderních strojích s minimální výrobní tolerancí a vysokou přesností v setinách milimetru
- snadná a rychlá montáž, neboť jsou vyráběny dle originální parametrů (OEM Replacement)
- vysoká úroveň zpracování - certifikace TÜV KBA - vyrobeno v EU (Made in Greece)
Kotouče Tsuboss jsou dostupné ve 2 verzích designu:
WAVE - moderní zubatý design, který rovněž přináší zlepšení funkčnosti. Otevřené vlny jsou navrženy tak, aby vnější ani vnitřní průměr neměly kulatý okraj, což umožňuje lepší radiální únik kotouče za extrémních teplot. Hrany kotouče jsou upraveny tak, aby pomáhaly urychlit proces regenerace brzdových destiček.
CLASSIC - standardní kulatý design s klasickými kulatými chladícími otvory nijak nenarušující vzhled motocyklu. Hrany kotouče jsou upraveny tak, aby pomáhaly urychlit proces regenerace brzdových destiček.
Tento brzdový kotouče je shodný s replikovými brzdovými kotouči následujících výrobců:
EBC MD4009
EBC MD4142
MetallGear 20-268-504977
MetallGear 20-104-502805
Ferodo FMD0233
Tento kotouč nahrazuje originální kotouč (originální kód OEM):
Kawasaki 41080 1255FB
Kawasaki 41080 0025FB
Brzdové kotouče Tsuboss jsou dostupné pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Bimota, Hero, Indian, Mondial, Malaguti, Moto Morini, Moto Guzzi, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Victory, Voxan a další ...
Zajíždění: Nový brzdový kotouč (s novými brzdovými destičkami) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.
Brzdový kotouč je nutno vyměnit, jakmile tloušťka kotouče klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdového kotouče je doporučeno provést vždy výměnu brzdových destiček!
Upozornění: životnost brzdových kotoučů a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových kotoučů je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!
Brzdové kotouče od výrobce Tsuboss jsou povrchově upraveny protikorozní ochranou (povrchovou vrstvou laku, která má hlavně estetický a designový efekt, aby si brzdové kotouče zachovaly původní vzhled po delší dobu).
Před montáží je doporučeno tuto protikorozní vrstvu laku v brzdné ploše odstranit vhodným čističem.
V případě nedostatečného "vypálení" laku během zajižděcí jízdy je doporučeno brzdnou plochu brdzového kotouče i brzdnou plochu brzdových destiček znovu očistit vhodným čističem nebo čističem brzd (Brake Cleanerem), a zajížděcí proces znovu opakovat!
Věnujte prosím pozornost při zajíždění těchto kotoučů, lakované kotouče se z pravidla zajíždějí o něco déle než klasické brzdové kotouče.
Pro ideální brzdný účinek je zapotřebí při prvních ujetých kilometrech častěji přerušovaně brzdit.
Tato vrstva laku snižuje brzdný účinek do ujetí minimálně 100km!!
Lakované kotouče umožňují brzdovým kotoučům zachovat si původní vzhled mnohem delší dobu než klasické kotouče.
|
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku