Písty jsou vyráběny ze speciálního materiálu a obráběné z jednoho kusu na nejmodernějších CNC strojích největšími světovými výrobci v Japonsku a USA.
- rozměr pístu = 99,95mm
- komprese = 10.0:1
- varianta pístu = kovaný píst
Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků té nejvyšší kvality a japonské výroby.
Tento píst nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
Yamaha 5VK-11631-00
Yamaha 5VK-11633-00
Yamaha 3YF-11611-10
Yamaha 5VK-11603-00
Yamaha 93450-24824
Yamaha 93450-24154
Na většinu pístů PROX je aplikována speciální povrchová úprava (molybdenový / teflonový povrch), která je vyrobena z jemné směsi speciálních materiálů. Tato speciální povrchová úprava snižuje tření a zajišťuje hladký běh motoru a ochranu při prvních minutách provozu motoru po nastartování.
Použitý materiál je vysoce kvalitní hliníková slitina používaná i v leteckém průmyslu, která je díky svým vlastnostem nejdokonalejším materiálem pro výrobu pístů, neboť disponuje velmi nízkým koeficientem rozpínavosti a tření a nabízí dlouhou životnost při dodržení montážních a provozních podmínek.
Písty PROX jsou dokonalým a výhodným výběrem, neboť v krabičce Prox je stejný originální píst jako například od Hondy, Kawasaki, Yamahy.
Písty PROX vyrábějí největší světový výrobci (ART, TKRJ, JE, atd.), kteří dodávají do prvovýroby předních světových značek (Honda, Yamaha, Kawasaki). Jejich zkušenosti a know-how je použito i při výrobě pístů PROX, kdy jsou dodržovány parametry, rozměry, tvar, konstrukce a provedení podle originálních dílů (OEM).
Navíc do pístních sad jsou přidávány pístní kroužky japonských výrobců RIKKEN a NPR, a vysoce kvalitní pístní čepy s přesnými rozměry a dokonalou tolerancí.
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Písty jsou vyráběny ze speciálního materiálu a obráběné z jednoho kusu na nejmodernějších CNC strojích největšími světovými výrobci v Japonsku a USA.
- rozměr pístu = 99,96mm
- komprese = 10.0:1
- varianta pístu = kovaný píst
Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků té nejvyšší kvality a japonské výroby.
Tento píst nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
Yamaha 5VK-11631-00
Yamaha 5VK-11633-00
Yamaha 3YF-11611-10
Yamaha 5VK-11603-00
Yamaha 93450-24824
Yamaha 93450-24154
Na většinu pístů PROX je aplikována speciální povrchová úprava (molybdenový / teflonový povrch), která je vyrobena z jemné směsi speciálních materiálů. Tato speciální povrchová úprava snižuje tření a zajišťuje hladký běh motoru a ochranu při prvních minutách provozu motoru po nastartování.
Použitý materiál je vysoce kvalitní hliníková slitina používaná i v leteckém průmyslu, která je díky svým vlastnostem nejdokonalejším materiálem pro výrobu pístů, neboť disponuje velmi nízkým koeficientem rozpínavosti a tření a nabízí dlouhou životnost při dodržení montážních a provozních podmínek.
Písty PROX jsou dokonalým a výhodným výběrem, neboť v krabičce Prox je stejný originální píst jako například od Hondy, Kawasaki, Yamahy.
Písty PROX vyrábějí největší světový výrobci (ART, TKRJ, JE, atd.), kteří dodávají do prvovýroby předních světových značek (Honda, Yamaha, Kawasaki). Jejich zkušenosti a know-how je použito i při výrobě pístů PROX, kdy jsou dodržovány parametry, rozměry, tvar, konstrukce a provedení podle originálních dílů (OEM).
Navíc do pístních sad jsou přidávány pístní kroužky japonských výrobců RIKKEN a NPR, a vysoce kvalitní pístní čepy s přesnými rozměry a dokonalou tolerancí.
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Nové galvanické pokovení (NIKASIL) vnitřního povrchu motocyklových válců ...
- průměr válce (vrtání) 0-50mm
- odpovídá kubatúře 50-85cc
Kompletní renovace opotřebovaného vnitřního povrchu válce i poškozeného povrchu válce (odstranění staré vrstvy - příprava a nanesení nové vrstvy - broušení dle pístu).
Uvedená cena je pouze za pokovení válce - ostatní vícepráce jako svařování, protáčení, rovnání, apod. jsou doúčtovány dle náročnosti.
Jedná se o nadstadardní službu v rámci komplexní pomoci a zákaznického servisu při opravě motoru, kterou LZE OBJEDNAT POUZE SPOLEČNĚ S PÍSTNÍ SADOU - repasi provádíme pouze společně se zakoupením dílů na www.mototechnika.cz (nelze objednat samostatně bez dílů).
Upozornění!! Provádíme výhradně pokovení válců do maximálního stáří 5 let!!! Tedy válce, které nejsou poškozeny dlouhodobým používáním, nebyly již několikrát pokovovány či opravovány a není u nich riziko skrytých vad.
Všechny ostatní válce starší více jak 5let od dnešního datumu, které by měly být vyhozeny a standardně nahrazeny novým válcem, jsme schopni opravit, ale pouze na vlastní riziko objednavatele (žádost o opravu je dobrovolná a iniciovaná na vlastní riziko objednavatelem a je zaslaná písemně, například emailem).
Součástí opravy je pouze pokovení vnitřního povrchu válce a s tím spojené činnosti (broušení, svařování, apod.) - součástí opravy není inspekce či prověřování stavu válce a zjišťování dalších vad nebo dalšího poškození, jak před opravou, tak i po opravě.
Reklamace: z důvodu povahy produktu a podmínek jeho použití je pro uplatnění reklamace nezbytně nutná montáž odborným servisem (při domácí montáži v garáži záruka okamžitě zaniká!!). Reklamovat lze pouze výrobní vady nového pokovení válce před prvním použitím (v případě reklamace je nutno předložit doklad o montáži a vyjádření odborného servisu). Nezodpovídáme za žádné vedlejší a následné poškození ostatních komponentů motoru, které se netýkají samotného pokovení válce.
Pístní sady Athena nabízejí širokou škálu kovaných a litých pístů, které byly přednostně používány pro vlastní přestavbové kitové sady (sady válce pro zvýšení objemu).
- rozměr pístu = pro BigBore válec (zvětšený průměr) - 81,95mm
- komprese = standardní
- povrchová úprava = molybden / teflon
- varianta pístu = kovaný píst
Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků té nejvyšší kvality.
Tento píst nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
Honda 13101KRNA40
Honda 13111KRNA60
Honda 13011KRNA40
Honda 13112MEE000
Kované písty se nabízejí jako velmi dobré řešení z hlediska výkonu a spolehlivosti, díky moderně provedeným úpravám, modifikované kompresi a povrchové úpravě(molybden/teflon).
Všechny písty jsou vyráběny dle standardů kvality EN ISO 9002, které přinášejí výrobkům vysokou spolehlivost. Dále neustálý technický vývoj a zlepšování pomáhá zdokonalování všech výrobků již od roku 1973.
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Písty WISECO jsou vysoce kvalitní kované písty „made in USA”, které jsou vyráběny od roku 1941 v Ohiu, tedy již více než 75 let.
S ohledem na maximální pevnost a dosažení nejnižší možné hmotnosti jsou vyráběny technologií specializovaného kování "Dedicated Forging" a vybaveny speciální úpravou "Electra Coating" pro lepší přenos tepla a prodlouženou životnost oproti kovaným pístům jiných značek. Optimalizovaný design a jedinečná konstrukce zvyšují pevnost pístu, snižují úroveň vibrací a zlepšují odezvu plynu. Povrchová úprava Armor Glide® zajišťuje snížení tření, hladký a tichý provoz a zvyšuje odolnost proti oděru.
- rozměr pístu = pro vrtání 98,00mm
- komprese = standard (10:1)
- povrchová úprava = molybden/teflon Armor Glide®
- varianta pístu = kovaný píst
Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků té nejvyšší kvality.
Tento píst nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
Yamaha 34L-11631-02-Y0
Yamaha 34L-11636-02-00
Yamaha 34L-11638-02-00
Yamaha 34L-11636-00-00
Yamaha 34L-11636-01-00
Yamaha 3AJ-11636-00-00
Yamaha 34L-11638-00-00
Yamaha 34L-11638-01-00
Yamaha 3AJ-11638-00-00
Yamaha 3AJ-11638-02-00
Yamaha 34K-11633-01-00
Yamaha 1JK-11633-01-00
Yamaha 34L-11610-00-00
Yamaha 34L-11610-20-00
Yamaha 34L-11610-40-00
Yamaha 93450-24028-00
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou"). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Výfuky nizozemského výrobce HGS jsou jedny z nejlepších laděných závodních výfukových systémů na světě.
Používají je špičkoví světoví jezdci (Chad Reed, Steve Ramon, Andrea Bartolini, Kevin Strijbos, atd.) i tovární týmy (Kawasaki, TM Racing) a jiné týmy nejvyšší světové úrovně (LS Motorsport Honda, Kawasaki Pfeil, KTM Sarholz, H.M. Plant KTM UK, CLS Kawasaki Team, atd.).
Jsou důkladně testovány a vyvíjeny pro dosažení nejvyššího výkonu motoru, zdokonaleného průběhu a akcelerace. Disponují nízkou hmotností, dokonalým zpracováním a špičkovou výrobní kvalitou a nabízí znatelné zlepšení výkonu a průběhu motoru.
Všechny výfukové systémy HGS jsou během vývoje neustále testovány namontované na každém konkrétním motocyklu, aby byla ověřena úroveň zdokonalení výkonové křivky s originálním výfukem.
Jsou dodávány jako:
- samostatné komponenty (koleno nebo koncovka/tlumič)
- kompletní výfuky
PŘI KAŽDÉ OBJEDNÁVCE JE PRO KONTROLU POTŘEBA UPŘESNIT ROK VÝROBY MOTOCYKLU!!
2 taktní výfuky nabízí zvýšenou odezvu plynu a velký přírůstek výkonu většinou ve středním až vysokém výkonovém rozsahu (neplatí pro všechny modely). Koncovky je možné namontovat na originální koleno (nebo závodní laděné koleno HGS) a všechny jsou konstruovány a odzkoušeny tak, aby splnily hlukové parametry 94dB pro závodní použití v enduru nebo motokrosu.
4 taktní výfuky jsou vybaveny inovativním systémem "Restrictor Bomb", který pozitivně působí na zlepšení výkonu, zlepšení jeho průběhu, regulaci tlaku spalin ve výfukovém potrubí a v neposlední řadě k omezení hlučnosti.
Příplatkové výbavy:
- karbonová koncovka tlumiče
- celotitanové provedení
- enduro provedení
Výfuky nizozemského výrobce HGS jsou jedny z nejlepších laděných závodních výfukových systémů na světě.
Používají je špičkoví světoví jezdci (Chad Reed, Steve Ramon, Andrea Bartolini, Kevin Strijbos, atd.) i tovární týmy (Kawasaki, TM Racing) a jiné týmy nejvyšší světové úrovně (LS Motorsport Honda, Kawasaki Pfeil, KTM Sarholz, H.M. Plant KTM UK, CLS Kawasaki Team, atd.).
Jsou důkladně testovány a vyvíjeny pro dosažení nejvyššího výkonu motoru, zdokonaleného průběhu a akcelerace. Disponují nízkou hmotností, dokonalým zpracováním a špičkovou výrobní kvalitou a nabízí znatelné zlepšení výkonu a průběhu motoru.
Všechny výfukové systémy HGS jsou během vývoje neustále testovány namontované na každém konkrétním motocyklu, aby byla ověřena úroveň zdokonalení výkonové křivky s originálním výfukem.
Jsou dodávány jako:
- samostatné komponenty (koleno nebo koncovka/tlumič)
- kompletní výfuky
PŘI KAŽDÉ OBJEDNÁVCE JE PRO KONTROLU POTŘEBA UPŘESNIT ROK VÝROBY MOTOCYKLU!!
2 taktní výfuky nabízí zvýšenou odezvu plynu a velký přírůstek výkonu většinou ve středním až vysokém výkonovém rozsahu (neplatí pro všechny modely). Koncovky je možné namontovat na originální koleno (nebo závodní laděné koleno HGS) a všechny jsou konstruovány a odzkoušeny tak, aby splnily hlukové parametry 94dB pro závodní použití v enduru nebo motokrosu.
4 taktní výfuky jsou vybaveny inovativním systémem "Restrictor Bomb", který pozitivně působí na zlepšení výkonu, zlepšení jeho průběhu, regulaci tlaku spalin ve výfukovém potrubí a v neposlední řadě k omezení hlučnosti.
Příplatkové výbavy:
- karbonová koncovka tlumiče
- celotitanové provedení
- enduro provedení
Výfuky nizozemského výrobce HGS jsou jedny z nejlepších laděných závodních výfukových systémů na světě.
Používají je špičkoví světoví jezdci (Chad Reed, Steve Ramon, Andrea Bartolini, Kevin Strijbos, atd.) i tovární týmy (Kawasaki, TM Racing) a jiné týmy nejvyšší světové úrovně (LS Motorsport Honda, Kawasaki Pfeil, KTM Sarholz, H.M. Plant KTM UK, CLS Kawasaki Team, atd.).
Jsou důkladně testovány a vyvíjeny pro dosažení nejvyššího výkonu motoru, zdokonaleného průběhu a akcelerace. Disponují nízkou hmotností, dokonalým zpracováním a špičkovou výrobní kvalitou a nabízí znatelné zlepšení výkonu a průběhu motoru.
Všechny výfukové systémy HGS jsou během vývoje neustále testovány namontované na každém konkrétním motocyklu, aby byla ověřena úroveň zdokonalení výkonové křivky s originálním výfukem.
Jsou dodávány jako:
- samostatné komponenty (koleno nebo koncovka/tlumič)
- kompletní výfuky
PŘI KAŽDÉ OBJEDNÁVCE JE PRO KONTROLU POTŘEBA UPŘESNIT ROK VÝROBY MOTOCYKLU!!
2 taktní výfuky nabízí zvýšenou odezvu plynu a velký přírůstek výkonu většinou ve středním až vysokém výkonovém rozsahu (neplatí pro všechny modely). Koncovky je možné namontovat na originální koleno (nebo závodní laděné koleno HGS) a všechny jsou konstruovány a odzkoušeny tak, aby splnily hlukové parametry 94dB pro závodní použití v enduru nebo motokrosu.
4 taktní výfuky jsou vybaveny inovativním systémem "Restrictor Bomb", který pozitivně působí na zlepšení výkonu, zlepšení jeho průběhu, regulaci tlaku spalin ve výfukovém potrubí a v neposlední řadě k omezení hlučnosti.
Příplatkové výbavy:
- karbonová koncovka tlumiče
- celotitanové provedení
- enduro provedení
Výfuky nizozemského výrobce HGS jsou jedny z nejlepších laděných závodních výfukových systémů na světě.
Používají je špičkoví světoví jezdci (Chad Reed, Steve Ramon, Andrea Bartolini, Kevin Strijbos, atd.) i tovární týmy (Kawasaki, TM Racing) a jiné týmy nejvyšší světové úrovně (LS Motorsport Honda, Kawasaki Pfeil, KTM Sarholz, H.M. Plant KTM UK, CLS Kawasaki Team, atd.).
Jsou důkladně testovány a vyvíjeny pro dosažení nejvyššího výkonu motoru, zdokonaleného průběhu a akcelerace. Disponují nízkou hmotností, dokonalým zpracováním a špičkovou výrobní kvalitou a nabízí znatelné zlepšení výkonu a průběhu motoru.
Všechny výfukové systémy HGS jsou během vývoje neustále testovány namontované na každém konkrétním motocyklu, aby byla ověřena úroveň zdokonalení výkonové křivky s originálním výfukem.
Jsou dodávány jako:
- samostatné komponenty (koleno nebo koncovka/tlumič)
- kompletní výfuky
PŘI KAŽDÉ OBJEDNÁVCE JE PRO KONTROLU POTŘEBA UPŘESNIT ROK VÝROBY MOTOCYKLU!!
2 taktní výfuky nabízí zvýšenou odezvu plynu a velký přírůstek výkonu většinou ve středním až vysokém výkonovém rozsahu (neplatí pro všechny modely). Koncovky je možné namontovat na originální koleno (nebo závodní laděné koleno HGS) a všechny jsou konstruovány a odzkoušeny tak, aby splnily hlukové parametry 94dB pro závodní použití v enduru nebo motokrosu.
4 taktní výfuky jsou vybaveny inovativním systémem "Restrictor Bomb", který pozitivně působí na zlepšení výkonu, zlepšení jeho průběhu, regulaci tlaku spalin ve výfukovém potrubí a v neposlední řadě k omezení hlučnosti.
Příplatkové výbavy:
- karbonová koncovka tlumiče
- celotitanové provedení
- enduro provedení
Výfuky nizozemského výrobce HGS jsou jedny z nejlepších laděných závodních výfukových systémů na světě.
Používají je špičkoví světoví jezdci (Chad Reed, Steve Ramon, Andrea Bartolini, Kevin Strijbos, atd.) i tovární týmy (Kawasaki, TM Racing) a jiné týmy nejvyšší světové úrovně (LS Motorsport Honda, Kawasaki Pfeil, KTM Sarholz, H.M. Plant KTM UK, CLS Kawasaki Team, atd.).
Jsou důkladně testovány a vyvíjeny pro dosažení nejvyššího výkonu motoru, zdokonaleného průběhu a akcelerace. Disponují nízkou hmotností, dokonalým zpracováním a špičkovou výrobní kvalitou a nabízí znatelné zlepšení výkonu a průběhu motoru.
Všechny výfukové systémy HGS jsou během vývoje neustále testovány namontované na každém konkrétním motocyklu, aby byla ověřena úroveň zdokonalení výkonové křivky s originálním výfukem.
Jsou dodávány jako:
- samostatné komponenty (koleno nebo koncovka/tlumič)
- kompletní výfuky
PŘI KAŽDÉ OBJEDNÁVCE JE PRO KONTROLU POTŘEBA UPŘESNIT ROK VÝROBY MOTOCYKLU!!
2 taktní výfuky nabízí zvýšenou odezvu plynu a velký přírůstek výkonu většinou ve středním až vysokém výkonovém rozsahu (neplatí pro všechny modely). Koncovky je možné namontovat na originální koleno (nebo závodní laděné koleno HGS) a všechny jsou konstruovány a odzkoušeny tak, aby splnily hlukové parametry 94dB pro závodní použití v enduru nebo motokrosu.
4 taktní výfuky jsou vybaveny inovativním systémem "Restrictor Bomb", který pozitivně působí na zlepšení výkonu, zlepšení jeho průběhu, regulaci tlaku spalin ve výfukovém potrubí a v neposlední řadě k omezení hlučnosti.
Příplatkové výbavy:
- karbonová koncovka tlumiče
- celotitanové provedení
- enduro provedení
Pístní sady Athena nabízejí širokou škálu kovaných a litých pístů, které byly přednostně používány pro vlastní přestavbové kitové sady (sady válce pro zvýšení objemu).
- rozměr pístu = 88,97mm
- komprese = standardní
- povrchová úprava = molybden / teflon
- varianta pístu = kovaný píst
Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků té nejvyšší kvality.
Tento píst nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
KTM 59430007000
KTM 59030033000
KTM 59530031000
KTM 57530032000
KTM 59030074000
Beta 3625424000
Beta 3625423000
Beta 3625225000
Beta 3625381000
Beta 3625172000
Beta 3625233000
Polaris 2203621
Polaris 3021872
Polaris 3021981
Polaris 3021875
Kované písty se nabízejí jako velmi dobré řešení z hlediska výkonu a spolehlivosti, díky moderně provedeným úpravám, modifikované kompresi a povrchové úpravě(molybden/teflon).
Všechny písty jsou vyráběny dle standardů kvality EN ISO 9002, které přinášejí výrobkům vysokou spolehlivost. Dále neustálý technický vývoj a zlepšování pomáhá zdokonalování všech výrobků již od roku 1973.
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Dílenský hydraulický stojan se silnou protiskluzovou pryžovou deskou a pojistkou proti samovolnému snížení a spuštění.
Kvalitní a robustní provedení pro dlouhou životnost - včetně kvalitního hydraulického systému.
- ovládání pomocí nožního pedálu s protiskluzovým povrchem
- otvor v horní desce pro vypouštění oleje
- možnost zafixování stojacích noh k podlaze
- nosnost 160kg
- hmotnost 25kg
- rozměr horní desky 38x30cm
- otvor v horní desce 17x10cm
- výška v klidové pozici 30cm
- výška v pracovní (horní) pozici 88cm
Povrchová úprava: zinek, komaxit
Chráničová košile (chránič hrudi a páteře) Ufo Scorpion od italského výrobce UFO
- hlavně pro offroadové použití v terénu - motokros, enduro, čtyřkolky
- s integrovaným elastickým ledvinovým upevňovacím pásem
- hrudní plastový chránič, loketní chrániče, chrániče ramen z kvalitního materiálu
- skládaný chránič páteře pro dokonalou bezpečnost i v náročných podmínkách
- nastavitelné chrániče paží, loktů
- konstrukce je založena na pohodlné perforované pěně kombinované s hlavními kryty/chrániči
- pěna velmi dobře pohlcuje nárazy
- pohodlná podkladová síťovina se zapínáním vpředu na zip
- nastavitelné popruhy pro pohodlí a bezpečnost
- perfektní kvalita 100% Made in ITALY
- certifikováno přední chrániče CE-EN14021
- loketní chrániče CE-EN1621-1
- certifikováno
Velikosti: S/M, L/XL, XXL
Ojniční sady Prox jsou dokonalým a výhodným výběrem, neboť v krabičce Prox je stejná originální ojnice z Japonska jako například od Hondy, Kawasaki, Yamahy!
- unikátní technologie dvojitého kování výkovků předává ojnicím PROX vynikající pevnost, odolnost a rozměrovou stálost
- kromě technologie dvojitého kování jsou výkovky ošetřeny kuličkováním, čímž je docíleno dokonalého spojení povrchové textury po vykování a odstraněno pnutí
- přesné rozmístění a sklon mazacích otvorů zaručuje dokonalé mazání jehlových ložisek a čepů
- ojniční sady PROX obsahují vysoce kvalitní jehlová ložiska s přesným tvarem a počtem jehel s dokonalou tolerancí jako originální díly a čepy
- díky všem použitým technologiím a materiálům vysoké kvality na všechny komponenty je zaručena nejdelší možná životnost celé ojniční sady i při použití v náročných podmínkách
Vždy jsou dodávány jako ojniční sada, tedy včetně jehlových ložisek, distančních příložek a spodního čepu nejvyšší kvality.
Rozměry:
- rozteč: 102mm
- horní kolo: průměr 19mm / šířka 18mm
- spodní kolo: průměr 41mm / šířka 19,80mm
- spodní čep: 33x60,85mm
Tato sada nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
Honda
Tato ojnice je součástí sady klikového hřídele originální díl (OEM Replacement):
Honda 13000-MEN-A30
Honda 13000-MEN-A50
Honda 13000-MEN-A70
Ojnice PROX vyrábí jeden z největších světových výrobců, který dodává do prvovýroby předních světových značek (Honda, Yamaha, Kawasaki). Jeho zkušenosti a know-how jsou použity samozřejmě i při výrobě ojnic PROX, kdy jsou detailně dodržovány parametry, rozměry, tvar, konstrukce, mazací otvory a provedení přesně podle originálních dílů (OEM).
Ojniční sada PROX je dokonalým a výhodným výběrem. V balení Prox je stejná originální ojnice jako např. od Hondy, Kawasaki, Yamahy.
Upozornění: při výměně ojniční sady je potřeba dokonale provést přelisování včetně extrémně přesného vycentrování klikové hřídele, aby byla zajištěna dlouhá životnost ojnice i dalších komponentů a hladký chod motoru. Je doporučeno vyměnit ložiska (nejlépe jen japonské značky NTN, Koyo, Nachi), gufera na klice a vždy postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Ojniční sada extrémně vysoké kvality od amerického výrobce HotRods.
Sada obsahuje ojnici, spodní ojniční čep, spodní ojniční ložisko, příložky a pro 2taktní motocykly i horní ojniční ložisko, tedy kompletní díly pro okamžité použití.
Rozměry:
- rozteč: 129mm
- horní kolo: průměr 20mm / šířka 21,90mm
- spodní kolo: průměr 43mm / šířka 21,90mm
- spodní čep: 35x64,70mm
Tato ojniční sada nahrazuje originální díly (OEM Replacement):
KTM 59030015044
Polaris 2203406
Beta 3625216000
Tato ojnice je součástí sady klikového hřídele dle originálního dílu (OEM Replacement):
KTM 59830018000
KTM 59030018200
KTM 59030018400
Polaris 1203516
Beta 3625489000
Ojnice HotRods mají dvojitě honované dosedací plochy pro jehlová ložiska za účelem dosažení dokonalé hladkosti a přesnosti povrchu pro perfektní výkon, prodlouženou životnost a maximální spolehlivost při vysokých otáčkách. Ve spojení se speciálně upravenými klecemi ložisek jsou dokonalou volbou pro závodní použití.
Dvojité kování těla ojnice zdokonaluje směr vláken materiálu, zajišťuje stabilní rozměrovou stálost a konzistenci a vyšší pevnost i při vysokém zatížení.
Dále mají upravené mazání jak horního pístního čepu, tak i spodního ojničního čepu, u kterého je díky speciálně upravenému bočnímu vlnitému vyříznutí zdokonalené mazání pro zabránění deformace.
Použité čepy jsou vyráběny ze za tepla válcované speciální oceli ASTM4415.
Zaručen bezpečný a dlouhodobý provoz i při použití v závodních podmínkách.
Sortiment zahrnuje 2taktní, 4taktní i víceválcové motocykly, čtyřkolky (ATV/Quad), sněžné skútry, vodní skútry a další aplikace.
Ojnice a klikové hřídele této značky jsou vyráběny jako dokonalejší náhrada za originální díl - použité materiály, technologie, výrobní tolerance a životnost přesahují úroveň originálního dílu - jedná se o "Heavy-Duty OEM Replacement".
Písty jsou vyráběny ze speciálního materiálu a obráběné z jednoho kusu na nejmodernějších CNC strojích největšími světovými výrobci v Japonsku a USA.
- rozměr pístu = 95,97mm
- komprese = 12,0:1
- povrchová úprava = molybden / teflon
- varianta pístu = kovaný píst
Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků té nejvyšší kvality a japonské výroby.
Tento píst nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
Honda 13101-MEN-730
Honda 13111-MEN-730
Honda 13011-MEB-670
Honda 13112-MAT-000
Na většinu pístů PROX je aplikována speciální povrchová úprava (molybdenový / teflonový povrch), která je vyrobena z jemné směsi speciálních materiálů. Tato speciální povrchová úprava snižuje tření a zajišťuje hladký běh motoru a ochranu při prvních minutách provozu motoru po nastartování.
Použitý materiál je vysoce kvalitní hliníková slitina používaná i v leteckém průmyslu, která je díky svým vlastnostem nejdokonalejším materiálem pro výrobu pístů, neboť disponuje velmi nízkým koeficientem rozpínavosti a tření a nabízí dlouhou životnost při dodržení montážních a provozních podmínek.
Písty PROX jsou dokonalým a výhodným výběrem, neboť v krabičce Prox je stejný originální píst jako například od Hondy, Kawasaki, Yamahy.
Písty PROX vyrábějí největší světový výrobci (ART, TKRJ, JE, atd.), kteří dodávají do prvovýroby předních světových značek (Honda, Yamaha, Kawasaki). Jejich zkušenosti a know-how je použito i při výrobě pístů PROX, kdy jsou dodržovány parametry, rozměry, tvar, konstrukce a provedení podle originálních dílů (OEM).
Navíc do pístních sad jsou přidávány pístní kroužky japonských výrobců RIKKEN a NPR, a vysoce kvalitní pístní čepy s přesnými rozměry a dokonalou tolerancí.
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |