XTRIG Preload Adjuster pro nastavení předpětí pružiny zadního tlumiče. Díky své jedinečné a unikátní konstrukci umožňuje nastavení a regulaci předpětí zadní pružiny velmi rychle a snadno - přímo na závodech nebo tréninku. Používají ho tovární týmy závodů mistrovství světa MX GP (KTM i japonské značky), tak i mnoho týmů v USA (AMA Pro Motocross).
XTRIG Preload Adjuster nahrazuje horní i spodní matici zadního tlumiče jediným "límcem", který se pak pohybuje nahoru nebo dolů po závitech těla zadního tlumiče pomocí hlavního šroubu. To znamená, že během několika vteřin jen pomocí 8mm klíče je možné perfektně nastavit funkci a výkon zadního tlumiče - rychlé a snadné nastavení nebo seřízení předpětí je tedy možné i po každé rozjížďce.
Vlastnosti:
- ultralehký mechanický seřizovač předpětí přužiny zadního tlumiče
- umožňuje velmi snadné a rychlé nastavení předpětí pružiny zadního tlumiče
- robustní a odolná konstrukce proti nečistotám
- přesná konstrukce a provedení z vysokopevnostního duralu
- plné využití závitu pro nastavení pružiny
- jednoduchá montáž a ovládání
- nízká hmotnost
- patentová ochrana
XTRIG Preload Adjuster pro nastavení předpětí pružiny zadního tlumiče. Díky své jedinečné a unikátní konstrukci umožňuje nastavení a regulaci předpětí zadní pružiny velmi rychle a snadno - přímo na závodech nebo tréninku. Používají ho tovární týmy závodů mistrovství světa MX GP (KTM i japonské značky), tak i mnoho týmů v USA (AMA Pro Motocross).
XTRIG Preload Adjuster nahrazuje horní i spodní matici zadního tlumiče jediným "límcem", který se pak pohybuje nahoru nebo dolů po závitech těla zadního tlumiče pomocí hlavního šroubu. To znamená, že během několika vteřin jen pomocí 8mm klíče je možné perfektně nastavit funkci a výkon zadního tlumiče - rychlé a snadné nastavení nebo seřízení předpětí je tedy možné i po každé rozjížďce.
Vlastnosti:
- ultralehký mechanický seřizovač předpětí přužiny zadního tlumiče
- umožňuje velmi snadné a rychlé nastavení předpětí pružiny zadního tlumiče
- robustní a odolná konstrukce proti nečistotám
- přesná konstrukce a provedení z vysokopevnostního duralu
- plné využití závitu pro nastavení pružiny
- jednoduchá montáž a ovládání
- nízká hmotnost
- patentová ochrana
Stator generátoru zapalování se snímačem otáček klikového hřídele
- Použití pro generování napětí u motorů s CDI kapacitním zapalováním (enduro, motokros). Na výstupní straně CDI jednotky je použit kondenzátor, který je nabíjen na napětí cca 300 V. Snímačem otáček horní úvrati klikového hřídele je kondenzátor na krátkou dobu spojen se zemí a jeho naakumulované napětí je následně krátkodobě vybito do zapalovací cívky, kde při vzniku magnetického pole vzniká vlivem indukce sekundární napětí s vyšší hodnotou než u zapalování induktivního. Zaručuje to nezávislost síly jiskry na otáčkách a proto se zlepšují funkce motoru i při nižších otáčkách.
- Nebo pro generování napětí pro baterii a indukční zapalování (silniční motocykly). Primární část indukční cívky se před zapálením připojí pomocí tranzistoru k palubnímu napětí motocyklu a v okamžiku zapálení se odpojí. Při velké změně napětí na primární části indukční cívky se indukuje na sekundární části vysoké napětí pro svíčku.
- 12V
- 15+1 cívek
Nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
Malaguti 78201900
MBK 5DS855100000
Yamaha 5DS-85510-00-00
Benelli 21-427
RMS 246350230
Vhodné pro:
Malaguti Madison 125 / 99-06
Malaguti Madison 150 / 99-05
Malaguti Phantom Max 125 / 03-08
MBK Doodo 125 / 01-11
MBK Doodo 150 / 00-11
MBK Skyliner 125 / 99-11
MBK Skyliner 150 / 98-03
MBK Skyliner 180 / 03-07
MBK Thunder 125 / 01-03
MBK Thunder 150 / 01-02
Yamaha NX125 Teos / 00-11
Yamaha NX150 Teos / 00-11
Yamaha YP125 Majesty / 98-11
Yamaha YP150 Majesty / 00-03
Yamaha YP180R Majesty / 03-07
Yamaha XQ150 Maxster / 01-03
Benelli Velvet 125 / 99-03
Benelli Velvet 150 / 99-03
Italjet Jupiter 125 / 01-02
Italjet Millennium 125 / 00-02
Italjet Jupiter 150 / 01-02
Italjet Millennium 150 / 00-02
Ojniční sada extrémně vysoké kvality od amerického výrobce HotRods.
Sada obsahuje ojnici, spodní ojniční čep, spodní ojniční ložisko, příložky a pro 2taktní motocykly i horní ojniční ložisko, tedy kompletní díly pro okamžité použití.
Tato sada nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
Honda
Tato ojnice je součástí sady klikového hřídele originální díl (OEM Replacement):
Honda 13000-KSE-670
Honda 13000-KSE-671
Ojnice HotRods mají dvojitě honované dosedací plochy pro jehlová ložiska za účelem dosažení dokonalé hladkosti a přesnosti povrchu pro perfektní výkon, prodlouženou životnost a maximální spolehlivost při vysokých otáčkách. Ve spojení se speciálně upravenými klecemi ložisek jsou dokonalou volbou pro závodní použití.
Dvojité kování těla ojnice zdokonaluje směr vláken materiálu, zajišťuje stabilní rozměrovou stálost a konzistenci a vyšší pevnost i při vysokém zatížení.
Dále mají upravené mazání jak horního pístního čepu, tak i spodního ojničního čepu, u kterého je díky speciálně upravenému bočnímu vlnitému vyříznutí zdokonalené mazání pro zabránění deformace.
Použité čepy jsou vyráběny ze za tepla válcované speciální oceli ASTM4415.
Zaručen bezpečný a dlouhodobý provoz i při použití v závodních podmínkách.
Sortiment zahrnuje 2taktní, 4taktní i víceválcové motocykly, čtyřkolky (ATV/Quad), sněžné skútry, vodní skútry a další aplikace.
Ojnice a klikové hřídele této značky jsou vyráběny jako dokonalejší náhrada za originální díl - použité materiály, technologie, výrobní tolerance a životnost přesahují úroveň originálního dílu - jedná se o "Heavy-Duty OEM Replacement".
Regulátor dobíjení (relé dobíjení / dobíjecí relé) od nizozemské značky Horse Power Ignition
- kvalitní zpracování a materiály pro dlouhou životnost a funkčnost
- většina typů dodávána včetně konektorů pro jednoduchou a rychlou montáž (před montáží je však nezbytně nutné provést důkladnou kontrolu elektrické soustavy motocyklu, aby nedošlo k okamžitému poškození nového regulátoru)
Tento regulátor nahrazuje originální díl (OEM):
Suzuki 32800-02H00
Suzuki 32800-15H00
Suzuki 32800-15H10
Suzuki 32800-18H00
Suzuki 32800-21H00
Suzuki 32800-47H00
Suzuki 32800-47H10
Suzuki 32800-41F00
Suzuki 32800-41F01
Suzuki 32800-41F10
Suzuki 32800-41F11
Suzuki 32800-41G00
Suzuki 32800-41G10
Suzuki 32800-44D30
Suzuki 32800-44D31
HPI RR852
HPI RR851
HPI RR2852
Vhodné pro motocykly:
Suzuki DL650 V-Strom / 08-19
Suzuki DL1000 V-Strom / 10-18
Suzuki SV650 / 17-21
Suzuki GSF650 Bandit / 07-16
Suzuki GSF1250 Bandit / 07-12
Suzuki SFV650 Gladius / 09-14
Suzuki GSR750 / 11-14
Suzuki GSX650F / 09-15
Suzuki GSX1250F / 10-15
Suzuki GSX1300R Hayabusa / 07-12
Suzuki GSX1300 B-King / 08-09
Suzuki GSX-R600 / 11-16
Suzuki GSX-R750 / 08-15
Suzuki GSX-R1000 / 06-15
Suzuki VL800 C800 Intruder / 07-17
Suzuki VL800 Volusia / 07-17
Suzuki VL800Z Volusia / 03-04
Suzuki VL1500 Intruder / 05-09
Suzuki VZ800 M800 Intruder / 08-15
Suzuki VZ800 M800Z Intruder / 07-09
Suzuki VL800 C50 Boulevard Cruiser / 13-18
Suzuki VL800B C50 Boulevard Cruiser BOSS / 14-15
Suzuki VL800C C50 Boulevard Cruiser / 13-14
Suzuki VL800T C50T Boulevard Touring / 13-18
Suzuki VZ800 M50 Boulevard Cruiser / 13-17
Regulátory v poslední fázi výroby procházejí důkladnou kontrolou a zkoušením - každý je plně funkční.
Výrobek je určen výhradně pro montáž odborným servisem a z důvodu povahy jeho použití se na něj vztahuje záruka pouze na mechanické vady.
Za odbornou montáž se považuje montáž v servisu nebo montáž osobou, která má oprávnění tyto činnosti vykonávat. Neboť s náhradními díly elektrosoustavy motocyklu může pracovat jen osoba s elektrotechnickou kvalifikací v oboru. Potvrzení o odborné montáži je nezbytné prokázat při reklamaci i při žádosti o odstoupení od kupní smlouvy v zákonné lhůtě.
Poškození zboží v rámci zkoušení a testování včetně poškození zboží, se kterým bylo manipulováno, nebo které bylo použito jako zkušební prvek v rámci hledání závady, je považováno za neodborné zacházení a je vyloučeno ze záruky. Hledání závady nebo zkoušení opravy metodou "pokus–omyl" většinou poškodí a nenávratně zničí elektroniku regulátoru, a charakter takové činnosti je považován za úmyslné poškozování zboží, bezdůvodného obohacení a protiprávní užití cizí hodnoty.
Záruka se nevztahuje na špatné zapojení a neodbornou montáž, úpravy konektorů a kabeláže, a na vady zapříčiněné závadou v elektrické soustavě motocyklu - neboť vadný elektrický systém či závada v elektrické soustavě motocyklu, která způsobila prvotní závadu, znehodnotí a nevratně poškodí i tento nový díl.
Značka Horse Power Ignition vyrábí široký sortiment elektrických komponentů a jejich součástí. Sortiment zahrnuje startéry motoru, zapalovací cívky, startovací kartáče, startovací uhlíky, alternátory, statory, regulátory pro motocykly, čtyřkolky a vodní skútry.
Sady nerezových ventilů a pružin PROX jsou nabízeny jako alternativa pro výměnu originálních titanových ventilů.
Jsou vyrobeny ze speciální oceli se zvýšenou odolností - výroba v USA nebo v Japonsku u výrobce, který dodává do prvovýroby většiny značek japonských výrobců motocyklů.
Díky dodatečnému nitridování nabízejí vysokou mikrotvrdost a super hladká povrchová úprava snižuje tření mezi dříkem a vodítkem, čímž nabízí nižší opotřebení i extrémních podmínkách.
Titan je velmi exotický materiál, který vyžaduje dodržení přísného postupu instalace a neustálé servisní prohlídky a výměny v pravidelných a předepsaných intervalech. Ocelové ventily nabízejí zvýšenou odolnost a až třínásobnou životnost oproti OEM titanovým ventilů, jejichž kvalita není pro závodní použití nijak výrazná.
Z důvodu zvýšení hmotnosti při záměně titanových ventilů za nerezové je nutné použít nové silnější ventilové pružiny! Jsou vyrobeny z vysocekvalitní chrom-vanadiové oceli určené pro výrobu pružin za účelem vysoké odolnosti proti únavě, vyššího výkonu a dlouhé životnosti při vysokých otáčkách.
Sady nerezových sacích a výfukových ventilů a pružin obsahují vždy celou sadu ventilů pro sání nebo výfuk a sadu speciálně konstruovaných silnějších pružin ventilu - sada PROX plnohodnotně nahradí originální titanové ventily a pružiny, a při instalaci se použijí originální sedla, vodítka, atd. (není potřeba žádných dalších speciálních komponentů a úprav).
Balení obsahuje díly potřebné pro kvalitní, rychlou, jednoduchou a cenově přijatelnou opravu buď pro stranu sácí nebo pro stranu výfukovou: podle typu motocyklu jsou obsahem 2ventily + 2pružiny (pro některé modely 3ventily + 3pružiny nebo 2ventily + 4pružiny) - kontrola obsahu dle fotografie.
Sady nerezových ventilů a pružin PROX jsou nabízeny jako alternativa pro výměnu originálních titanových ventilů.
Jsou vyrobeny ze speciální oceli se zvýšenou odolností - výroba v USA nebo v Japonsku u výrobce, který dodává do prvovýroby většiny značek japonských výrobců motocyklů.
Díky dodatečnému nitridování nabízejí vysokou mikrotvrdost a super hladká povrchová úprava snižuje tření mezi dříkem a vodítkem, čímž nabízí nižší opotřebení i extrémních podmínkách.
Titan je velmi exotický materiál, který vyžaduje dodržení přísného postupu instalace a neustálé servisní prohlídky a výměny v pravidelných a předepsaných intervalech. Ocelové ventily nabízejí zvýšenou odolnost a až třínásobnou životnost oproti OEM titanovým ventilů, jejichž kvalita není pro závodní použití nijak výrazná.
Z důvodu zvýšení hmotnosti při záměně titanových ventilů za nerezové je nutné použít nové silnější ventilové pružiny! Jsou vyrobeny z vysocekvalitní chrom-vanadiové oceli určené pro výrobu pružin za účelem vysoké odolnosti proti únavě, vyššího výkonu a dlouhé životnosti při vysokých otáčkách.
Sady nerezových sacích a výfukových ventilů a pružin obsahují vždy celou sadu ventilů pro sání nebo výfuk a sadu speciálně konstruovaných silnějších pružin ventilu - sada PROX plnohodnotně nahradí originální titanové ventily a pružiny, a při instalaci se použijí originální sedla, vodítka, atd. (není potřeba žádných dalších speciálních komponentů a úprav).
Balení obsahuje díly potřebné pro kvalitní, rychlou, jednoduchou a cenově přijatelnou opravu buď pro stranu sácí nebo pro stranu výfukovou: podle typu motocyklu jsou obsahem 2ventily + 2pružiny (pro některé modely 3ventily + 3pružiny nebo 2ventily + 4pružiny) - kontrola obsahu dle fotografie.
Sady nerezových ventilů a pružin PROX jsou nabízeny jako alternativa pro výměnu originálních titanových ventilů.
Jsou vyrobeny ze speciální oceli se zvýšenou odolností - výroba v USA nebo v Japonsku u výrobce, který dodává do prvovýroby většiny značek japonských výrobců motocyklů.
Díky dodatečnému nitridování nabízejí vysokou mikrotvrdost a super hladká povrchová úprava snižuje tření mezi dříkem a vodítkem, čímž nabízí nižší opotřebení i extrémních podmínkách.
Titan je velmi exotický materiál, který vyžaduje dodržení přísného postupu instalace a neustálé servisní prohlídky a výměny v pravidelných a předepsaných intervalech. Ocelové ventily nabízejí zvýšenou odolnost a až třínásobnou životnost oproti OEM titanovým ventilů, jejichž kvalita není pro závodní použití nijak výrazná.
Z důvodu zvýšení hmotnosti při záměně titanových ventilů za nerezové je nutné použít nové silnější ventilové pružiny! Jsou vyrobeny z vysocekvalitní chrom-vanadiové oceli určené pro výrobu pružin za účelem vysoké odolnosti proti únavě, vyššího výkonu a dlouhé životnosti při vysokých otáčkách.
Sady nerezových sacích a výfukových ventilů a pružin obsahují vždy celou sadu ventilů pro sání nebo výfuk a sadu speciálně konstruovaných silnějších pružin ventilu - sada PROX plnohodnotně nahradí originální titanové ventily a pružiny, a při instalaci se použijí originální sedla, vodítka, atd. (není potřeba žádných dalších speciálních komponentů a úprav).
Balení obsahuje díly potřebné pro kvalitní, rychlou, jednoduchou a cenově přijatelnou opravu buď pro stranu sácí nebo pro stranu výfukovou: podle typu motocyklu jsou obsahem 2ventily + 2pružiny (pro některé modely 3ventily + 3pružiny nebo 2ventily + 4pružiny) - kontrola obsahu dle fotografie.
Sady nerezových ventilů a pružin PROX jsou nabízeny jako alternativa pro výměnu originálních titanových ventilů.
Jsou vyrobeny ze speciální oceli se zvýšenou odolností - výroba v USA nebo v Japonsku u výrobce, který dodává do prvovýroby většiny značek japonských výrobců motocyklů.
Díky dodatečnému nitridování nabízejí vysokou mikrotvrdost a super hladká povrchová úprava snižuje tření mezi dříkem a vodítkem, čímž nabízí nižší opotřebení i extrémních podmínkách.
Titan je velmi exotický materiál, který vyžaduje dodržení přísného postupu instalace a neustálé servisní prohlídky a výměny v pravidelných a předepsaných intervalech. Ocelové ventily nabízejí zvýšenou odolnost a až třínásobnou životnost oproti OEM titanovým ventilů, jejichž kvalita není pro závodní použití nijak výrazná.
Z důvodu zvýšení hmotnosti při záměně titanových ventilů za nerezové je nutné použít nové silnější ventilové pružiny! Jsou vyrobeny z vysocekvalitní chrom-vanadiové oceli určené pro výrobu pružin za účelem vysoké odolnosti proti únavě, vyššího výkonu a dlouhé životnosti při vysokých otáčkách.
Sady nerezových sacích a výfukových ventilů a pružin obsahují vždy celou sadu ventilů pro sání nebo výfuk a sadu speciálně konstruovaných silnějších pružin ventilu - sada PROX plnohodnotně nahradí originální titanové ventily a pružiny, a při instalaci se použijí originální sedla, vodítka, atd. (není potřeba žádných dalších speciálních komponentů a úprav).
Balení obsahuje díly potřebné pro kvalitní, rychlou, jednoduchou a cenově přijatelnou opravu buď pro stranu sácí nebo pro stranu výfukovou: podle typu motocyklu jsou obsahem 2ventily + 2pružiny (pro některé modely 3ventily + 3pružiny nebo 2ventily + 4pružiny) - kontrola obsahu dle fotografie.
Sady nerezových ventilů a pružin PROX jsou nabízeny jako alternativa pro výměnu originálních titanových ventilů.
Jsou vyrobeny ze speciální oceli se zvýšenou odolností - výroba v USA nebo v Japonsku u výrobce, který dodává do prvovýroby většiny značek japonských výrobců motocyklů.
Díky dodatečnému nitridování nabízejí vysokou mikrotvrdost a super hladká povrchová úprava snižuje tření mezi dříkem a vodítkem, čímž nabízí nižší opotřebení i extrémních podmínkách.
Titan je velmi exotický materiál, který vyžaduje dodržení přísného postupu instalace a neustálé servisní prohlídky a výměny v pravidelných a předepsaných intervalech. Ocelové ventily nabízejí zvýšenou odolnost a až třínásobnou životnost oproti OEM titanovým ventilů, jejichž kvalita není pro závodní použití nijak výrazná.
Z důvodu zvýšení hmotnosti při záměně titanových ventilů za nerezové je nutné použít nové silnější ventilové pružiny! Jsou vyrobeny z vysocekvalitní chrom-vanadiové oceli určené pro výrobu pružin za účelem vysoké odolnosti proti únavě, vyššího výkonu a dlouhé životnosti při vysokých otáčkách.
Sady nerezových sacích a výfukových ventilů a pružin obsahují vždy celou sadu ventilů pro sání nebo výfuk a sadu speciálně konstruovaných silnějších pružin ventilu - sada PROX plnohodnotně nahradí originální titanové ventily a pružiny, a při instalaci se použijí originální sedla, vodítka, atd. (není potřeba žádných dalších speciálních komponentů a úprav).
Balení obsahuje díly potřebné pro kvalitní, rychlou, jednoduchou a cenově přijatelnou opravu buď pro stranu sácí nebo pro stranu výfukovou: podle typu motocyklu jsou obsahem 2ventily + 2pružiny (pro některé modely 3ventily + 3pružiny nebo 2ventily + 4pružiny) - kontrola obsahu dle fotografie.
Sady nerezových ventilů a pružin PROX jsou nabízeny jako alternativa pro výměnu originálních titanových ventilů.
Jsou vyrobeny ze speciální oceli se zvýšenou odolností - výroba v USA nebo v Japonsku u výrobce, který dodává do prvovýroby většiny značek japonských výrobců motocyklů.
Díky dodatečnému nitridování nabízejí vysokou mikrotvrdost a super hladká povrchová úprava snižuje tření mezi dříkem a vodítkem, čímž nabízí nižší opotřebení i extrémních podmínkách.
Titan je velmi exotický materiál, který vyžaduje dodržení přísného postupu instalace a neustálé servisní prohlídky a výměny v pravidelných a předepsaných intervalech. Ocelové ventily nabízejí zvýšenou odolnost a až třínásobnou životnost oproti OEM titanovým ventilů, jejichž kvalita není pro závodní použití nijak výrazná.
Z důvodu zvýšení hmotnosti při záměně titanových ventilů za nerezové je nutné použít nové silnější ventilové pružiny! Jsou vyrobeny z vysocekvalitní chrom-vanadiové oceli určené pro výrobu pružin za účelem vysoké odolnosti proti únavě, vyššího výkonu a dlouhé životnosti při vysokých otáčkách.
Sady nerezových sacích a výfukových ventilů a pružin obsahují vždy celou sadu ventilů pro sání nebo výfuk a sadu speciálně konstruovaných silnějších pružin ventilu - sada PROX plnohodnotně nahradí originální titanové ventily a pružiny, a při instalaci se použijí originální sedla, vodítka, atd. (není potřeba žádných dalších speciálních komponentů a úprav).
Balení obsahuje díly potřebné pro kvalitní, rychlou, jednoduchou a cenově přijatelnou opravu buď pro stranu sácí nebo pro stranu výfukovou: podle typu motocyklu jsou obsahem 2ventily + 2pružiny (pro některé modely 3ventily + 3pružiny nebo 2ventily + 4pružiny) - kontrola obsahu dle fotografie.
Písty jsou vyráběny ze speciálního materiálu a obráběné z jednoho kusu na nejmodernějších CNC strojích největšími světovými výrobci v Japonsku a USA.
- rozměr pístu = pro vrtání 85,50mm
- komprese = 9,3:1
- varianta pístu = litý píst
Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků té nejvyšší kvality a japonské výroby.
Tento píst nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
Honda 13101-KCY-670
Honda 13102-KCY-670
Honda 13103-KCY-670
Honda 13111-KCY-670
Honda 13011-KCY-670
Honda 13021-KCY-670
Honda 13031-KCY-670
Honda 90601-KA5-000
Na většinu pístů PROX je aplikována speciální povrchová úprava (molybdenový / teflonový povrch), která je vyrobena z jemné směsi speciálních materiálů. Tato speciální povrchová úprava snižuje tření a zajišťuje hladký běh motoru a ochranu při prvních minutách provozu motoru po nastartování.
Použitý materiál je vysoce kvalitní hliníková slitina používaná i v leteckém průmyslu, která je díky svým vlastnostem nejdokonalejším materiálem pro výrobu pístů, neboť disponuje velmi nízkým koeficientem rozpínavosti a tření a nabízí dlouhou životnost při dodržení montážních a provozních podmínek.
Písty PROX jsou dokonalým a výhodným výběrem, neboť v krabičce Prox je stejný originální píst jako například od Hondy, Kawasaki, Yamahy.
Písty PROX vyrábějí největší světový výrobci (ART, TKRJ, JE, atd.), kteří dodávají do prvovýroby předních světových značek (Honda, Yamaha, Kawasaki). Jejich zkušenosti a know-how je použito i při výrobě pístů PROX, kdy jsou dodržovány parametry, rozměry, tvar, konstrukce a provedení podle originálních dílů (OEM).
Navíc do pístních sad jsou přidávány pístní kroužky japonských výrobců RIKKEN a NPR, a vysoce kvalitní pístní čepy s přesnými rozměry a dokonalou tolerancí.
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Písty jsou vyráběny ze speciálního materiálu a obráběné z jednoho kusu na nejmodernějších CNC strojích největšími světovými výrobci v Japonsku a USA.
- rozměr pístu = pro vrtání 86,00mm
- komprese = 9,3:1
- varianta pístu = litý píst
Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků té nejvyšší kvality a japonské výroby.
Tento píst nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
Honda 13101-KCY-670
Honda 13102-KCY-670
Honda 13103-KCY-670
Honda 13111-KCY-670
Honda 13011-KCY-670
Honda 13021-KCY-670
Honda 13031-KCY-670
Honda 90601-KA5-000
Na většinu pístů PROX je aplikována speciální povrchová úprava (molybdenový / teflonový povrch), která je vyrobena z jemné směsi speciálních materiálů. Tato speciální povrchová úprava snižuje tření a zajišťuje hladký běh motoru a ochranu při prvních minutách provozu motoru po nastartování.
Použitý materiál je vysoce kvalitní hliníková slitina používaná i v leteckém průmyslu, která je díky svým vlastnostem nejdokonalejším materiálem pro výrobu pístů, neboť disponuje velmi nízkým koeficientem rozpínavosti a tření a nabízí dlouhou životnost při dodržení montážních a provozních podmínek.
Písty PROX jsou dokonalým a výhodným výběrem, neboť v krabičce Prox je stejný originální píst jako například od Hondy, Kawasaki, Yamahy.
Písty PROX vyrábějí největší světový výrobci (ART, TKRJ, JE, atd.), kteří dodávají do prvovýroby předních světových značek (Honda, Yamaha, Kawasaki). Jejich zkušenosti a know-how je použito i při výrobě pístů PROX, kdy jsou dodržovány parametry, rozměry, tvar, konstrukce a provedení podle originálních dílů (OEM).
Navíc do pístních sad jsou přidávány pístní kroužky japonských výrobců RIKKEN a NPR, a vysoce kvalitní pístní čepy s přesnými rozměry a dokonalou tolerancí.
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Kalhoty offroadové jezdecké FOX 180 Cota od americké značky FOX (Fox Racing USA)
- kalhoty na motorku - motocyklové kalhoty
- propracované jezdecké kalhoty pro offroad v prémiové kvalitě
- vhodné pro použití motokros, enduro, čtyřkolky, bikros, downhill a freeride
- určeno pro závodní i hobby jezdce
- motocrossové kalhoty z odolného materiálu proti opotřebení a oděru
- ergonomická konstrukce RAP (Rider Attack Position) pro optimální ergonomický střih v jezdecké pozici
- zapínání v pase na přezku pro variabilní pevné dotažení
- jako ochrana proti popálení motokrosových kalhot od výfuku tepluodolné a oděruodolné kožené panely v oblasti kolen (na vnitřní straně kolen)
- materiál 600D Polyester
- kvalitní a odolné dvojité švy
Velikosti: 28 / 30 / 32 / 34 / 36 / 38 / 40 / 42 / 44
Upozornění: všechny velikosti nemusí být dostupné ve všech modelech kalhot (některé kalhoty jsou vyráběny jen ve velikostech určených výrobcem).
Kalhoty offroadové jezdecké FOX RENNHOSE 180 SAYAK od americké značky FOX (Fox Racing USA)
- kalhoty na motorku - motocyklové kalhoty
- propracované jezdecké kalhoty pro offroad v prémiové kvalitě
- vhodné pro použití motokros, enduro, čtyřkolky, bikros, downhill a freeride
- určeno pro závodní i hobby jezdce
- použity technologie vyšších modelových řad
- motocrossové kalhoty z odolného materiálu proti opotřebení a oděru
- pružné strečové panely v místech ohybu kalhot - elastický materiál pro snazší pohyb
- ergonomická konstrukce RAP (Rider Attack Position) pro optimální ergonomický střih v jezdecké pozici
- zapínání v pase na přezku pro variabilní pevné dotažení
- jako ochrana proti popálení motokrosových kalhot od výfuku tepluodolné a oděruodolné kožené panely v oblasti kolen (na vnitřní straně kolen)
- materiál 600D Polyester
- kvalitní a odolné dvojité švy
Dostupné ve velikostech: 30 / 32 / 34 / 36 /
Upozornění: všechny velikosti nemusí být dostupné ve všech modelech kalhot (některé kalhoty jsou vyráběny jen ve velikostech určených výrobcem).
Plastové komponenty světoznámé italské značky UFO Plast vyrábějící plasty pro motocykly již od roku 1977.
Díky použití speciálního materiálu s excelentním poměrem pružnosti a pevnosti nabízejí plasty UFO dlouhou životnost a vysokou odolnost proti deformaci/poškození/prasknutí.
Materiál rovněž disponuje dlouhou stálostí barvy a dokonalým adhezním povrchem pro nalepení polepů.
Všechny komponenty jsou vyrobeny dle originálního tvaru (OEM) a jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl - mají předvrtané otvory pro jednoduchou a rychlou montáž.
Sada plastů UFO obsahuje (kontrola obsahu - viz. fotografie):
- přední blatník
- zadní blatník s bočními číselnými tabulkami (bočnicemi)
- spojlery chladiče
- maska předního světla
Změna složení sady - paušálně za příplatek 242,- Kč vč. DPH
- změna barvy jednotlivých dílů v sadě (úprava nebo výměna barevného provedení)
- výměna jakéhokoliv dílu za díl z novějšího či staršího modelu
BARVY:
- originální barevné provedení - běžně skladem
- černá barva - na objednávku
- bílá barva - na objednávku
- oranžová barva - na objednávku
Výrobky značky UFO se za posledních 40 let staly velmi úspěšným a žádaným zbožím díky třem velmi důležitým faktorům - moderní design, výběr kvalitních materiálů a pečlivá kvalita zpracování.
Značka UFO je výrobce vysoce kvalitních plastů a komponentů, který dodává plasty i do prvovýroby evropských značek motocyklů. Zároveň jsou plasty UFO používány týmy z MXGP a ostatních závodů nejvyšší světové úrovně.
Sortiment zahrnuje plastové díly pro nejposlednější modely offroadových motocyklů všech značek (Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, Husqvarna, Gas-Gas, Rieju, Beta). A také plasty Vintage Plastics pro veterány (Maico, Villa, Ancillotti, Gilera, Fantic, Husqvarna, Cagiva a další).
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku