Progresivní pružiny předních vidlic od německého výrobce Wirth Federn.
100% záruka kvality „Made in Germany“
Jsou vyrobeny z vysoce kvalitního křemíko-chromového drátu, jenž je nejvhodnějším materiálem pro výrobky pracující pod vysokým tlakem a zátěží a je odolný nárazům, dopadu zatížení nebo extrémním teplotám.
Materiál je pracovním postupem zbaven vnitřního pnutí, což zaručuje správnou funkci po celou dobu životnosti pružiny.
Nesouměrné stoupání závitů pružiny (progresivní vinutí) s lineární charakteristikou nabízí stejný efekt tlumení při různém zatížení s lepší odezvou a větší bezpečností i v extrémních situacích.
Díky své charakteristice se nejlépe hodí pro aktivní jezdce, kteří se svým strojem chtějí dosáhnout lepších jízdních vlastností - pozvolný a více komfortní začátek zdvihu vidlice a posléze vyšší tuhost v druhé polovině zdvihu.
Rozměry pružin:
- délka = 520mm
- vnější průměr = 34,5mm
- vnitřní průměr = 24,1mm
- síla drátu = 5,2mm
Upozornění: Pro některé typy motocyklů je při instalaci progresivních pružin nutné použití distančních podložek nebo vymezovacích trubek, které mohly být použity v prvovýrobním provedení vidlic nebo je nutné je vyrobit podle tuhosti progresivních pružin. Proto je výrobcem Wirth Federn doporučena a v podstatě vyžadována montáž kvalifikovaným mechanikem nebo specializovaným servisem, který disponuje znalostmi a zkušenostmi s nastavením pérování i celého motocyklu.
Progresivní pružiny poskytují:
- lepší přilnavost pneumatiky v průběhu jízdy (za sucha i mokra)
- dokonalejší ovladatelnost motocyklu
- zvýšenou stabilitu motocyklu
- zkrácení brzdné dráhy motocyklu
- pohodlnější zatáčení
- prodloužení životnosti pneumatik
Upozornění: Pružiny pérování jsou z důvodu jejich povahy určeny výhradně pro montáž a instalaci odborným servisem!!
Montáž a demontáž předních vidlic by měla být prováděna pouze školeným a kvalifikovaným technikem, používajícím správné nářadí a pracovní postupy. Nesprávný postup montáže či nesprávné nastavení pérování může znamenat chybnou funkci pérování, což může následně způsobit špatnou funkci a nebezpečné jízdní vlastnosti celého motocyklu.
Progresivní pružiny předních vidlic od německého výrobce Wirth Federn.
100% záruka kvality „Made in Germany“
Jsou vyrobeny z vysoce kvalitního křemíko-chromového drátu, jenž je nejvhodnějším materiálem pro výrobky pracující pod vysokým tlakem a zátěží a je odolný nárazům, dopadu zatížení nebo extrémním teplotám.
Materiál je pracovním postupem zbaven vnitřního pnutí, což zaručuje správnou funkci po celou dobu životnosti pružiny.
Nesouměrné stoupání závitů pružiny (progresivní vinutí) s lineární charakteristikou nabízí stejný efekt tlumení při různém zatížení s lepší odezvou a větší bezpečností i v extrémních situacích.
Díky své charakteristice se nejlépe hodí pro aktivní jezdce, kteří se svým strojem chtějí dosáhnout lepších jízdních vlastností - pozvolný a více komfortní začátek zdvihu vidlice a posléze vyšší tuhost v druhé polovině zdvihu.
Rozměry pružin:
- délka = 457 mm
- vnější průměr = 35 mm
- vnitřní průměr = 25 mm
- síla drátu = 5,1 mm
Upozornění: Pro některé typy motocyklů je při instalaci progresivních pružin nutné použití distančních podložek nebo vymezovacích trubek, které mohly být použity v prvovýrobním provedení vidlic nebo je nutné je vyrobit podle tuhosti progresivních pružin. Proto je výrobcem Wirth Federn doporučena a v podstatě vyžadována montáž kvalifikovaným mechanikem nebo specializovaným servisem, který disponuje znalostmi a zkušenostmi s nastavením pérování i celého motocyklu.
Progresivní pružiny poskytují:
- lepší přilnavost pneumatiky v průběhu jízdy (za sucha i mokra)
- dokonalejší ovladatelnost motocyklu
- zvýšenou stabilitu motocyklu
- zkrácení brzdné dráhy motocyklu
- pohodlnější zatáčení
- prodloužení životnosti pneumatik
Upozornění: Pružiny pérování jsou z důvodu jejich povahy určeny výhradně pro montáž a instalaci odborným servisem!!
Montáž a demontáž předních vidlic by měla být prováděna pouze školeným a kvalifikovaným technikem, používajícím správné nářadí a pracovní postupy. Nesprávný postup montáže či nesprávné nastavení pérování může znamenat chybnou funkci pérování, což může následně způsobit špatnou funkci a nebezpečné jízdní vlastnosti celého motocyklu.
Progresivní pružiny předních vidlic od německého výrobce Wirth Federn.
100% záruka kvality „Made in Germany“
Jsou vyrobeny z vysoce kvalitního křemíko-chromového drátu, jenž je nejvhodnějším materiálem pro výrobky pracující pod vysokým tlakem a zátěží a je odolný nárazům, dopadu zatížení nebo extrémním teplotám.
Materiál je pracovním postupem zbaven vnitřního pnutí, což zaručuje správnou funkci po celou dobu životnosti pružiny.
Nesouměrné stoupání závitů pružiny (progresivní vinutí) s lineární charakteristikou nabízí stejný efekt tlumení při různém zatížení s lepší odezvou a větší bezpečností i v extrémních situacích.
Díky své charakteristice se nejlépe hodí pro aktivní jezdce, kteří se svým strojem chtějí dosáhnout lepších jízdních vlastností - pozvolný a více komfortní začátek zdvihu vidlice a posléze vyšší tuhost v druhé polovině zdvihu.
Rozměry pružin:
- délka = 260mm
- vnější průměr = 38,5mm
- vnitřní průměr = 28,1mm
- síla drátu = 5,2mm
Upozornění: Pro některé typy motocyklů je při instalaci progresivních pružin nutné použití distančních podložek nebo vymezovacích trubek, které mohly být použity v prvovýrobním provedení vidlic nebo je nutné je vyrobit podle tuhosti progresivních pružin. Proto je výrobcem Wirth Federn doporučena a v podstatě vyžadována montáž kvalifikovaným mechanikem nebo specializovaným servisem, který disponuje znalostmi a zkušenostmi s nastavením pérování i celého motocyklu.
Progresivní pružiny poskytují:
- lepší přilnavost pneumatiky v průběhu jízdy (za sucha i mokra)
- dokonalejší ovladatelnost motocyklu
- zvýšenou stabilitu motocyklu
- zkrácení brzdné dráhy motocyklu
- pohodlnější zatáčení
- prodloužení životnosti pneumatik
Upozornění: Pružiny pérování jsou z důvodu jejich povahy určeny výhradně pro montáž a instalaci odborným servisem!!
Montáž a demontáž předních vidlic by měla být prováděna pouze školeným a kvalifikovaným technikem, používajícím správné nářadí a pracovní postupy. Nesprávný postup montáže či nesprávné nastavení pérování může znamenat chybnou funkci pérování, což může následně způsobit špatnou funkci a nebezpečné jízdní vlastnosti celého motocyklu.
Progresivní pružiny předních vidlic od německého výrobce Wirth Federn.
100% záruka kvality „Made in Germany“
Jsou vyrobeny z vysoce kvalitního křemíko-chromového drátu, jenž je nejvhodnějším materiálem pro výrobky pracující pod vysokým tlakem a zátěží a je odolný nárazům, dopadu zatížení nebo extrémním teplotám.
Materiál je pracovním postupem zbaven vnitřního pnutí, což zaručuje správnou funkci po celou dobu životnosti pružiny.
Nesouměrné stoupání závitů pružiny (progresivní vinutí) s lineární charakteristikou nabízí stejný efekt tlumení při různém zatížení s lepší odezvou a větší bezpečností i v extrémních situacích.
Díky své charakteristice se nejlépe hodí pro aktivní jezdce, kteří se svým strojem chtějí dosáhnout lepších jízdních vlastností - pozvolný a více komfortní začátek zdvihu vidlice a posléze vyšší tuhost v druhé polovině zdvihu.
Rozměry pružin:
- délka = 480mm
- vnější průměr = 36,5mm
- vnitřní průměr = 25,9mm
- síla drátu = 5,3mm
Upozornění: Pro některé typy motocyklů je při instalaci progresivních pružin nutné použití distančních podložek nebo vymezovacích trubek, které mohly být použity v prvovýrobním provedení vidlic nebo je nutné je vyrobit podle tuhosti progresivních pružin. Proto je výrobcem Wirth Federn doporučena a v podstatě vyžadována montáž kvalifikovaným mechanikem nebo specializovaným servisem, který disponuje znalostmi a zkušenostmi s nastavením pérování i celého motocyklu.
Progresivní pružiny poskytují:
- lepší přilnavost pneumatiky v průběhu jízdy (za sucha i mokra)
- dokonalejší ovladatelnost motocyklu
- zvýšenou stabilitu motocyklu
- zkrácení brzdné dráhy motocyklu
- pohodlnější zatáčení
- prodloužení životnosti pneumatik
Upozornění: Pružiny pérování jsou z důvodu jejich povahy určeny výhradně pro montáž a instalaci odborným servisem!!
Montáž a demontáž předních vidlic by měla být prováděna pouze školeným a kvalifikovaným technikem, používajícím správné nářadí a pracovní postupy. Nesprávný postup montáže či nesprávné nastavení pérování může znamenat chybnou funkci pérování, což může následně způsobit špatnou funkci a nebezpečné jízdní vlastnosti celého motocyklu.
Progresivní pružiny předních vidlic od německého výrobce Wirth Federn.
100% záruka kvality „Made in Germany“
Jsou vyrobeny z vysoce kvalitního křemíko-chromového drátu, jenž je nejvhodnějším materiálem pro výrobky pracující pod vysokým tlakem a zátěží a je odolný nárazům, dopadu zatížení nebo extrémním teplotám.
Materiál je pracovním postupem zbaven vnitřního pnutí, což zaručuje správnou funkci po celou dobu životnosti pružiny.
Nesouměrné stoupání závitů pružiny (progresivní vinutí) s lineární charakteristikou nabízí stejný efekt tlumení při různém zatížení s lepší odezvou a větší bezpečností i v extrémních situacích.
Díky své charakteristice se nejlépe hodí pro aktivní jezdce, kteří se svým strojem chtějí dosáhnout lepších jízdních vlastností - pozvolný a více komfortní začátek zdvihu vidlice a posléze vyšší tuhost v druhé polovině zdvihu.
Rozměry pružin:
- délka = mm
- vnější průměr = mm
- vnitřní průměr = mm
- síla drátu = mm
Upozornění: Pro některé typy motocyklů je při instalaci progresivních pružin nutné použití distančních podložek nebo vymezovacích trubek, které mohly být použity v prvovýrobním provedení vidlic nebo je nutné je vyrobit podle tuhosti progresivních pružin. Proto je výrobcem Wirth Federn doporučena a v podstatě vyžadována montáž kvalifikovaným mechanikem nebo specializovaným servisem, který disponuje znalostmi a zkušenostmi s nastavením pérování i celého motocyklu.
Progresivní pružiny poskytují:
- lepší přilnavost pneumatiky v průběhu jízdy (za sucha i mokra)
- dokonalejší ovladatelnost motocyklu
- zvýšenou stabilitu motocyklu
- zkrácení brzdné dráhy motocyklu
- pohodlnější zatáčení
- prodloužení životnosti pneumatik
Upozornění: Pružiny pérování jsou z důvodu jejich povahy určeny výhradně pro montáž a instalaci odborným servisem!!
Montáž a demontáž předních vidlic by měla být prováděna pouze školeným a kvalifikovaným technikem, používajícím správné nářadí a pracovní postupy. Nesprávný postup montáže či nesprávné nastavení pérování může znamenat chybnou funkci pérování, což může následně způsobit špatnou funkci a nebezpečné jízdní vlastnosti celého motocyklu.
Progresivní pružiny předních vidlic od německého výrobce Wirth Federn.
100% záruka kvality „Made in Germany“
Jsou vyrobeny z vysoce kvalitního křemíko-chromového drátu, jenž je nejvhodnějším materiálem pro výrobky pracující pod vysokým tlakem a zátěží a je odolný nárazům, dopadu zatížení nebo extrémním teplotám.
Materiál je pracovním postupem zbaven vnitřního pnutí, což zaručuje správnou funkci po celou dobu životnosti pružiny.
Nesouměrné stoupání závitů pružiny (progresivní vinutí) s lineární charakteristikou nabízí stejný efekt tlumení při různém zatížení s lepší odezvou a větší bezpečností i v extrémních situacích.
Díky své charakteristice se nejlépe hodí pro aktivní jezdce, kteří se svým strojem chtějí dosáhnout lepších jízdních vlastností - pozvolný a více komfortní začátek zdvihu vidlice a posléze vyšší tuhost v druhé polovině zdvihu.
Rozměry pružin:
- délka = 385mm
- vnější průměr = 34mm
- vnitřní průměr = 23,6mm
- síla drátu = 5,2mm
Upozornění: Pro některé typy motocyklů je při instalaci progresivních pružin nutné použití distančních podložek nebo vymezovacích trubek, které mohly být použity v prvovýrobním provedení vidlic nebo je nutné je vyrobit podle tuhosti progresivních pružin. Proto je výrobcem Wirth Federn doporučena a v podstatě vyžadována montáž kvalifikovaným mechanikem nebo specializovaným servisem, který disponuje znalostmi a zkušenostmi s nastavením pérování i celého motocyklu.
Progresivní pružiny poskytují:
- lepší přilnavost pneumatiky v průběhu jízdy (za sucha i mokra)
- dokonalejší ovladatelnost motocyklu
- zvýšenou stabilitu motocyklu
- zkrácení brzdné dráhy motocyklu
- pohodlnější zatáčení
- prodloužení životnosti pneumatik
Upozornění: Pružiny pérování jsou z důvodu jejich povahy určeny výhradně pro montáž a instalaci odborným servisem!!
Montáž a demontáž předních vidlic by měla být prováděna pouze školeným a kvalifikovaným technikem, používajícím správné nářadí a pracovní postupy. Nesprávný postup montáže či nesprávné nastavení pérování může znamenat chybnou funkci pérování, což může následně způsobit špatnou funkci a nebezpečné jízdní vlastnosti celého motocyklu.
Progresivní pružiny předních vidlic od německého výrobce Wirth Federn.
100% záruka kvality „Made in Germany“
Jsou vyrobeny z vysoce kvalitního křemíko-chromového drátu, jenž je nejvhodnějším materiálem pro výrobky pracující pod vysokým tlakem a zátěží a je odolný nárazům, dopadu zatížení nebo extrémním teplotám.
Materiál je pracovním postupem zbaven vnitřního pnutí, což zaručuje správnou funkci po celou dobu životnosti pružiny.
Nesouměrné stoupání závitů pružiny (progresivní vinutí) s lineární charakteristikou nabízí stejný efekt tlumení při různém zatížení s lepší odezvou a větší bezpečností i v extrémních situacích.
Díky své charakteristice se nejlépe hodí pro aktivní jezdce, kteří se svým strojem chtějí dosáhnout lepších jízdních vlastností - pozvolný a více komfortní začátek zdvihu vidlice a posléze vyšší tuhost v druhé polovině zdvihu.
Rozměry pružin:
- délka = 385mm
- vnější průměr = 38mm
- vnitřní průměr = 28,5mm
- síla drátu = 4,8mm
Upozornění: Pro některé typy motocyklů je při instalaci progresivních pružin nutné použití distančních podložek nebo vymezovacích trubek, které mohly být použity v prvovýrobním provedení vidlic nebo je nutné je vyrobit podle tuhosti progresivních pružin. Proto je výrobcem Wirth Federn doporučena a v podstatě vyžadována montáž kvalifikovaným mechanikem nebo specializovaným servisem, který disponuje znalostmi a zkušenostmi s nastavením pérování i celého motocyklu.
Progresivní pružiny poskytují:
- lepší přilnavost pneumatiky v průběhu jízdy (za sucha i mokra)
- dokonalejší ovladatelnost motocyklu
- zvýšenou stabilitu motocyklu
- zkrácení brzdné dráhy motocyklu
- pohodlnější zatáčení
- prodloužení životnosti pneumatik
Upozornění: Pružiny pérování jsou z důvodu jejich povahy určeny výhradně pro montáž a instalaci odborným servisem!!
Montáž a demontáž předních vidlic by měla být prováděna pouze školeným a kvalifikovaným technikem, používajícím správné nářadí a pracovní postupy. Nesprávný postup montáže či nesprávné nastavení pérování může znamenat chybnou funkci pérování, což může následně způsobit špatnou funkci a nebezpečné jízdní vlastnosti celého motocyklu.
Progresivní pružiny předních vidlic od německého výrobce Wirth Federn.
100% záruka kvality „Made in Germany“
Jsou vyrobeny z vysoce kvalitního křemíko-chromového drátu, jenž je nejvhodnějším materiálem pro výrobky pracující pod vysokým tlakem a zátěží a je odolný nárazům, dopadu zatížení nebo extrémním teplotám.
Materiál je pracovním postupem zbaven vnitřního pnutí, což zaručuje správnou funkci po celou dobu životnosti pružiny.
Nesouměrné stoupání závitů pružiny (progresivní vinutí) s lineární charakteristikou nabízí stejný efekt tlumení při různém zatížení s lepší odezvou a větší bezpečností i v extrémních situacích.
Díky své charakteristice se nejlépe hodí pro aktivní jezdce, kteří se svým strojem chtějí dosáhnout lepších jízdních vlastností - pozvolný a více komfortní začátek zdvihu vidlice a posléze vyšší tuhost v druhé polovině zdvihu.
Rozměry pružin:
- délka = 625 mm
- vnější průměr = 34,5 mm
- vnitřní průměr = 24 mm
- síla drátu = 5,2 mm
Upozornění: Pro některé typy motocyklů je při instalaci progresivních pružin nutné použití distančních podložek nebo vymezovacích trubek, které mohly být použity v prvovýrobním provedení vidlic nebo je nutné je vyrobit podle tuhosti progresivních pružin. Proto je výrobcem Wirth Federn doporučena a v podstatě vyžadována montáž kvalifikovaným mechanikem nebo specializovaným servisem, který disponuje znalostmi a zkušenostmi s nastavením pérování i celého motocyklu.
Progresivní pružiny poskytují:
- lepší přilnavost pneumatiky v průběhu jízdy (za sucha i mokra)
- dokonalejší ovladatelnost motocyklu
- zvýšenou stabilitu motocyklu
- zkrácení brzdné dráhy motocyklu
- pohodlnější zatáčení
- prodloužení životnosti pneumatik
Upozornění: Pružiny pérování jsou z důvodu jejich povahy určeny výhradně pro montáž a instalaci odborným servisem!!
Montáž a demontáž předních vidlic by měla být prováděna pouze školeným a kvalifikovaným technikem, používajícím správné nářadí a pracovní postupy. Nesprávný postup montáže či nesprávné nastavení pérování může znamenat chybnou funkci pérování, což může následně způsobit špatnou funkci a nebezpečné jízdní vlastnosti celého motocyklu.
Progresivní pružiny předních vidlic od německého výrobce Wirth Federn.
100% záruka kvality „Made in Germany“
Jsou vyrobeny z vysoce kvalitního křemíko-chromového drátu, jenž je nejvhodnějším materiálem pro výrobky pracující pod vysokým tlakem a zátěží a je odolný nárazům, dopadu zatížení nebo extrémním teplotám.
Materiál je pracovním postupem zbaven vnitřního pnutí, což zaručuje správnou funkci po celou dobu životnosti pružiny.
Nesouměrné stoupání závitů pružiny (progresivní vinutí) s lineární charakteristikou nabízí stejný efekt tlumení při různém zatížení s lepší odezvou a větší bezpečností i v extrémních situacích.
Díky své charakteristice se nejlépe hodí pro aktivní jezdce, kteří se svým strojem chtějí dosáhnout lepších jízdních vlastností - pozvolný a více komfortní začátek zdvihu vidlice a posléze vyšší tuhost v druhé polovině zdvihu.
Rozměry pružin:
- délka = 640mm
- vnější průměr = 37mm
- vnitřní průměr = 26,5mm
- síla drátu = 5,2mm
Upozornění: Pro některé typy motocyklů je při instalaci progresivních pružin nutné použití distančních podložek nebo vymezovacích trubek, které mohly být použity v prvovýrobním provedení vidlic nebo je nutné je vyrobit podle tuhosti progresivních pružin. Proto je výrobcem Wirth Federn doporučena a v podstatě vyžadována montáž kvalifikovaným mechanikem nebo specializovaným servisem, který disponuje znalostmi a zkušenostmi s nastavením pérování i celého motocyklu.
Progresivní pružiny poskytují:
- lepší přilnavost pneumatiky v průběhu jízdy (za sucha i mokra)
- dokonalejší ovladatelnost motocyklu
- zvýšenou stabilitu motocyklu
- zkrácení brzdné dráhy motocyklu
- pohodlnější zatáčení
- prodloužení životnosti pneumatik
Upozornění: Pružiny pérování jsou z důvodu jejich povahy určeny výhradně pro montáž a instalaci odborným servisem!!
Montáž a demontáž předních vidlic by měla být prováděna pouze školeným a kvalifikovaným technikem, používajícím správné nářadí a pracovní postupy. Nesprávný postup montáže či nesprávné nastavení pérování může znamenat chybnou funkci pérování, což může následně způsobit špatnou funkci a nebezpečné jízdní vlastnosti celého motocyklu.
Progresivní pružiny předních vidlic od německého výrobce Wirth Federn.
100% záruka kvality „Made in Germany“
Jsou vyrobeny z vysoce kvalitního křemíko-chromového drátu, jenž je nejvhodnějším materiálem pro výrobky pracující pod vysokým tlakem a zátěží a je odolný nárazům, dopadu zatížení nebo extrémním teplotám.
Materiál je pracovním postupem zbaven vnitřního pnutí, což zaručuje správnou funkci po celou dobu životnosti pružiny.
Nesouměrné stoupání závitů pružiny (progresivní vinutí) s lineární charakteristikou nabízí stejný efekt tlumení při různém zatížení s lepší odezvou a větší bezpečností i v extrémních situacích.
Díky své charakteristice se nejlépe hodí pro aktivní jezdce, kteří se svým strojem chtějí dosáhnout lepších jízdních vlastností - pozvolný a více komfortní začátek zdvihu vidlice a posléze vyšší tuhost v druhé polovině zdvihu.
Rozměry pružin:
- délka = 590mm
- vnější průměr = 37mm
- vnitřní průměr = 26,5mm
- síla drátu = 5,2mm
Upozornění: Pro některé typy motocyklů je při instalaci progresivních pružin nutné použití distančních podložek nebo vymezovacích trubek, které mohly být použity v prvovýrobním provedení vidlic nebo je nutné je vyrobit podle tuhosti progresivních pružin. Proto je výrobcem Wirth Federn doporučena a v podstatě vyžadována montáž kvalifikovaným mechanikem nebo specializovaným servisem, který disponuje znalostmi a zkušenostmi s nastavením pérování i celého motocyklu.
Progresivní pružiny poskytují:
- lepší přilnavost pneumatiky v průběhu jízdy (za sucha i mokra)
- dokonalejší ovladatelnost motocyklu
- zvýšenou stabilitu motocyklu
- zkrácení brzdné dráhy motocyklu
- pohodlnější zatáčení
- prodloužení životnosti pneumatik
Upozornění: Pružiny pérování jsou z důvodu jejich povahy určeny výhradně pro montáž a instalaci odborným servisem!!
Montáž a demontáž předních vidlic by měla být prováděna pouze školeným a kvalifikovaným technikem, používajícím správné nářadí a pracovní postupy. Nesprávný postup montáže či nesprávné nastavení pérování může znamenat chybnou funkci pérování, což může následně způsobit špatnou funkci a nebezpečné jízdní vlastnosti celého motocyklu.
Progresivní pružiny předních vidlic od německého výrobce Wirth Federn.
100% záruka kvality „Made in Germany“
Jsou vyrobeny z vysoce kvalitního křemíko-chromového drátu, jenž je nejvhodnějším materiálem pro výrobky pracující pod vysokým tlakem a zátěží a je odolný nárazům, dopadu zatížení nebo extrémním teplotám.
Materiál je pracovním postupem zbaven vnitřního pnutí, což zaručuje správnou funkci po celou dobu životnosti pružiny.
Nesouměrné stoupání závitů pružiny (progresivní vinutí) s lineární charakteristikou nabízí stejný efekt tlumení při různém zatížení s lepší odezvou a větší bezpečností i v extrémních situacích.
Díky své charakteristice se nejlépe hodí pro aktivní jezdce, kteří se svým strojem chtějí dosáhnout lepších jízdních vlastností - pozvolný a více komfortní začátek zdvihu vidlice a posléze vyšší tuhost v druhé polovině zdvihu.
Rozměry pružin:
- délka = mm
- vnější průměr = mm
- vnitřní průměr = mm
- síla drátu = mm
Upozornění: Pro některé typy motocyklů je při instalaci progresivních pružin nutné použití distančních podložek nebo vymezovacích trubek, které mohly být použity v prvovýrobním provedení vidlic nebo je nutné je vyrobit podle tuhosti progresivních pružin. Proto je výrobcem Wirth Federn doporučena a v podstatě vyžadována montáž kvalifikovaným mechanikem nebo specializovaným servisem, který disponuje znalostmi a zkušenostmi s nastavením pérování i celého motocyklu.
Progresivní pružiny poskytují:
- lepší přilnavost pneumatiky v průběhu jízdy (za sucha i mokra)
- dokonalejší ovladatelnost motocyklu
- zvýšenou stabilitu motocyklu
- zkrácení brzdné dráhy motocyklu
- pohodlnější zatáčení
- prodloužení životnosti pneumatik
Upozornění: Pružiny pérování jsou z důvodu jejich povahy určeny výhradně pro montáž a instalaci odborným servisem!!
Montáž a demontáž předních vidlic by měla být prováděna pouze školeným a kvalifikovaným technikem, používajícím správné nářadí a pracovní postupy. Nesprávný postup montáže či nesprávné nastavení pérování může znamenat chybnou funkci pérování, což může následně způsobit špatnou funkci a nebezpečné jízdní vlastnosti celého motocyklu.
Sady větrného štítu od japonské značky Zeta
- dodávány jako kompletní montážní sada včetně držáku/rámu pro montáž mobilního telefonu nebo GPS navigace
- sada plexi štítu ZETA Adventure Wind Shield je vždy navržena pro konkrétní model motocyklu
- štít je vyroben z odolného a pevného polykarbonátu, montážní držák/rám je vyroben z kvalitního odolného hliníku
- tvar plexi štítu je navržen pro vysoký efekt ochrany před větrem a lze namontovat oboustranně (tedy i "vzhůru nohama") pro úpravu viditelnosti nebo designového efektu (vzhledu na motocyklu)
- odolné komponenty montážní sady a hliníková montážní lišta pro bezpečné uchycení s kvalitní povrchovou úpravou
- možnost úpravy výšky a nastavení krytu
Materiál: Polykarbonát
Barva: Lehká kouřová
Rozměry:
výška = 334 mm
šířka = 295 mm
síla = 3 mm
Vhodné pro modely:
Yamaha WR250R / 07-20
Yamaha WR250X / 07-20
Yamaha WR155R / 20
ZETA je japonská značka, jejíž výrobky se vyznačují dokonalou kvalitou, moderním vzhledem a velkou měrou invence, neboť jsou konstruovány za pomoci návrhů, myšlenek a nápadů od jezdců a mechaniků profesionálních továrních týmů z celého světa.
V důsledku toho se popularita výrobků značky ZETA neustále zvyšuje a tyto produkty jsou používány jak hobby jezdci, tak i profesionálními závodníky nejvyšší světové úrovně kvůli jejich vysoké kvalitě a závodnímu provedení.
Tato terénní zadní pneumatika je jednou z nejžádanějších možností mezi jezdci, kteří rádi kombinují komfort při jízdě na silnici s dobrodružnějšími terény, dezén E-07.
Pneumatiky MITAS jsou vyráběny za použití moderních výrobních postupů a unikátních technologií, které jsou v mnoha případech adaptovány přímo na typ pneumatiky:
- OGT3D – Technologie 3D optimálních drážek
- SCT – Technologie silné kostry
- FEA – analýza konečných prvků
- OSCT – Technologie optimálního ocelového kordu
- Technologie okamžité přilnavosti
Při výběru materiálů MITAS spolupracuje přímo s výrobci základních surovin jako jsou např. kaučuky, plniva a přísady, a podílí se na vývoji nových surovin se zaměřením na dosažení nejlepších možných výkonnostních indikátorů (každá směs je vyvíjena s důrazem na nejčastější použití).
Všechny tyto aspekty aktivně přispívající k dosažení lepšího výkonu pneumatiky, prodloužení životnosti a dosažení větší bezpečnosti.
Společnost Mitas patří mezi přední evropské výrobce pneumatik pro motocykly. Všechny motocyklové pneumatiky značky Mitas jsou vyráběny v Evropě podle nejpřísnější kvalitativních norem. Značky Mitas a úspěšně pokračuje v dlouhé tradici výroby pneumatik pro jednostopá a speciální vozidla, která začala již v roce 1920 (bývala dceřinou společností Michelinu, z čehož pochází i název MITAS = MIchelin + VeriTAS).
Mitas nabízí širokou škálu pneumatik pro skútry, offroad, enduro a silniční závodní pneumatiky. Motocyklové pneumatiky MITAS jsou používány řadou motocyklových mistrů z různých disciplín - výsledkem spolupráce s týmy v MXGP je neustálé zlepšování vlastností všech motokrosových pneumatik. Tato spolupráce je základem pro další vývoj motokrosových pneumatik Mitas.
Instrukce pro montáž a demontáž = Ujistěte se, že ráfek, pneumatika a duše jsou kompatibilní. Zkontrolujte, zda je pneumatika pro motocykl vhodná - používejte pouze ráfky a pneumatiky doporučené, případně schválené výrobcem motocyklu. Montáž a demontáž pneumatik může být nebezpečná a měla by být prováděna pouze školeným a kvalifikovaným personálem, používajícím správné nářadí a pracovní postupy. Nesprávné dodržení těchto postupů může znamenat chybné nasazení pneumatiky na ráfek a následně způsobit destrukci pneumatiky s explozivní silou, která může znamenat vážné zranění nebo smrt. Nikdy nezkoušejte demontovat patky nahuštěné pneumatiky. Zkontrolujte před demontáží, za je pneumatika kompletně bez vzduchu. Nikdy nepoužívejte nářadí, které může poškodit ráfek nebo patky pláště.
Chladiče od francouzské značky IROD pro závodní použití i jako náhrada za originální chladič
- motocyklové chladiče v závodním provedení se zvětšeným objemem
- vyráběny s maximálním možným rozměrovým využitím zástavbového místa určeného pro originální chladiče tak, že lze chladiče IROD jednoduše zaměnit za originální chladiče z prvovýroby a přispět k lepšímu chlazení a chodu motocyklu
- díky svým rozměrům disponují zlepšenými vlastnostmi, kdy ve srovnání s originálními chladiči mají vyšší účinnost chlazení
- díky svým vlastnostem zajišťují chlazení i při velmi vysokém zatížení a proto se motocykl nepřehřívá a teplota motoru se udržuje na provozních hodnotách
- díky vyšší účinnosti je životnost komponentů motoru a náplní prodlužována a klesá tak opotřebení motoru
- motor a jeho komponenty není tepelně zatěžován jako se standardním chladičem
- kvalitní výrobní zpracování jádra i těla chladiče (svařování TIGem)
- robustní zpevněná konstrukce a kvalitní hliníkový materiál
- přesné zástavbové rozměry a parametry dle originálního chladiče pro jednoduchou a rychlou instalaci a montáž do motocyklu
- pokud se jedná o chladič s víčkem je obsahem balení i víčko (kontrola provedení a obsahu - viz. fotografie)
Na racingové chladiče IROD je možné instalovat přetlakové víčko s horní mezí tlaku až 2,0 bar, což při velké zátěži motoru v terénu udrží chladící kapalinu pod bodem varu a zajistí nepřetržité chlazení motoru.
Tento chladič nahrazuje originální chladič (originální kód OEM):
KTM 50535008100
Chladiče IROD jsou nejlepší volbou pro kvalitní chlazení pro jejich velmi dobrou kvalitu a přijatelnou cenu (zajímavý poměr cena/výkon)!
Chladiče od francouzské značky IROD pro závodní použití i jako náhrada za originální chladič
- motocyklové chladiče v závodním provedení se zvětšeným objemem
- vyráběny s maximálním možným rozměrovým využitím zástavbového místa určeného pro originální chladiče tak, že lze chladiče IROD jednoduše zaměnit za originální chladiče z prvovýroby a přispět k lepšímu chlazení a chodu motocyklu
- díky svým rozměrům disponují zlepšenými vlastnostmi, kdy ve srovnání s originálními chladiči mají vyšší účinnost chlazení
- díky svým vlastnostem zajišťují chlazení i při velmi vysokém zatížení a proto se motocykl nepřehřívá a teplota motoru se udržuje na provozních hodnotách
- díky vyšší účinnosti je životnost komponentů motoru a náplní prodlužována a klesá tak opotřebení motoru
- motor a jeho komponenty není tepelně zatěžován jako se standardním chladičem
- kvalitní výrobní zpracování jádra i těla chladiče (svařování TIGem)
- robustní zpevněná konstrukce a kvalitní hliníkový materiál
- přesné zástavbové rozměry a parametry dle originálního chladiče pro jednoduchou a rychlou instalaci a montáž do motocyklu
- pokud se jedná o chladič s víčkem je obsahem balení i víčko (kontrola provedení a obsahu - viz. fotografie)
Na racingové chladiče IROD je možné instalovat přetlakové víčko s horní mezí tlaku až 2,0 bar, což při velké zátěži motoru v terénu udrží chladící kapalinu pod bodem varu a zajistí nepřetržité chlazení motoru.
Tento chladič nahrazuje originální chladič (originální kód OEM):
KTM 50435008000
Chladiče IROD jsou nejlepší volbou pro kvalitní chlazení pro jejich velmi dobrou kvalitu a přijatelnou cenu (zajímavý poměr cena/výkon)!
Chladiče od francouzské značky IROD pro závodní použití i jako náhrada za originální chladič
- motocyklové chladiče v závodním provedení se zvětšeným objemem
- vyráběny s maximálním možným rozměrovým využitím zástavbového místa určeného pro originální chladiče tak, že lze chladiče IROD jednoduše zaměnit za originální chladiče z prvovýroby a přispět k lepšímu chlazení a chodu motocyklu
- díky svým rozměrům disponují zlepšenými vlastnostmi, kdy ve srovnání s originálními chladiči mají vyšší účinnost chlazení
- díky svým vlastnostem zajišťují chlazení i při velmi vysokém zatížení a proto se motocykl nepřehřívá a teplota motoru se udržuje na provozních hodnotách
- díky vyšší účinnosti je životnost komponentů motoru a náplní prodlužována a klesá tak opotřebení motoru
- motor a jeho komponenty není tepelně zatěžován jako se standardním chladičem
- kvalitní výrobní zpracování jádra i těla chladiče (svařování TIGem)
- robustní zpevněná konstrukce a kvalitní hliníkový materiál
- přesné zástavbové rozměry a parametry dle originálního chladiče pro jednoduchou a rychlou instalaci a montáž do motocyklu
- pokud se jedná o chladič s víčkem je obsahem balení i víčko (kontrola provedení a obsahu - viz. fotografie)
Na racingové chladiče IROD je možné instalovat přetlakové víčko s horní mezí tlaku až 2,0 bar, což při velké zátěži motoru v terénu udrží chladící kapalinu pod bodem varu a zajistí nepřetržité chlazení motoru.
Tento chladič nahrazuje originální chladič (originální kód OEM):
KTM 50435007000
Chladiče IROD jsou nejlepší volbou pro kvalitní chlazení pro jejich velmi dobrou kvalitu a přijatelnou cenu (zajímavý poměr cena/výkon)!
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku