Nové galvanické pokovení (NIKASIL / NICASIL) vnitřního povrchu motocyklových válců ...
- průměr válce (vrtání) 0-50mm
- odpovídá kubatúře 50-85cc
Kompletní renovace opotřebovaného vnitřního povrchu válce i poškozeného povrchu válce (odstranění staré vrstvy - příprava a nanesení nové vrstvy - broušení dle pístu).
Uvedená cena je pouze za pokovení válce - ostatní vícepráce jako svařování, protáčení, rovnání, apod. jsou doúčtovány dle náročnosti.
Jedná se o nadstadardní službu v rámci komplexní pomoci a zákaznického servisu při opravě motoru, kterou LZE OBJEDNAT POUZE SPOLEČNĚ S PÍSTNÍ SADOU - repasi provádíme pouze společně se zakoupením dílů na www.mototechnika.cz (nelze objednat samostatně bez dílů).
Upozornění!! Provádíme výhradně pokovení válců do maximálního stáří 5 let!!! Tedy válce, které nejsou poškozeny dlouhodobým používáním, nebyly již několikrát pokovovány či opravovány a není u nich riziko skrytých vad.
Všechny ostatní válce starší více jak 5let od dnešního datumu, které by měly být vyhozeny a standardně nahrazeny novým válcem, jsme schopni opravit, ale pouze na vlastní riziko objednavatele (žádost o opravu je dobrovolná a iniciovaná na vlastní riziko objednavatelem a je zaslaná písemně, například emailem).
Součástí opravy je pouze pokovení vnitřního povrchu válce a s tím spojené činnosti (broušení, svařování, apod.) - součástí opravy není inspekce či prověřování stavu válce a zjišťování dalších vad nebo dalšího poškození, jak před opravou, tak i po opravě.
Reklamace: z důvodu povahy produktu a podmínek jeho použití je pro uplatnění reklamace nezbytně nutná montáž odborným servisem (při domácí montáži v garáži záruka okamžitě zaniká!!). Reklamovat lze pouze výrobní vady nového pokovení válce před prvním použitím (v případě reklamace je nutno předložit doklad o montáži a vyjádření odborného servisu). Nezodpovídáme za žádné vedlejší a následné poškození ostatních komponentů motoru, které se netýkají samotného pokovení válce.
Pístní sady Athena nabízejí širokou škálu kovaných a litých pístů, které byly přednostně používány pro vlastní přestavbové kitové sady (sady válce pro zvýšení objemu).
- rozměr pístu = pro BigBore válec (zvětšený průměr) - 81,95mm
- komprese = standardní
- povrchová úprava = molybden / teflon
- varianta pístu = kovaný píst
Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků té nejvyšší kvality.
Tento píst nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
Honda 13101KRNA40
Honda 13111KRNA60
Honda 13011KRNA40
Honda 13112MEE000
Kované písty se nabízejí jako velmi dobré řešení z hlediska výkonu a spolehlivosti, díky moderně provedeným úpravám, modifikované kompresi a povrchové úpravě(molybden/teflon).
Všechny písty jsou vyráběny dle standardů kvality EN ISO 9002, které přinášejí výrobkům vysokou spolehlivost. Dále neustálý technický vývoj a zlepšování pomáhá zdokonalování všech výrobků již od roku 1973.
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Písty WISECO jsou vysoce kvalitní kované písty „made in USA”, které jsou vyráběny od roku 1941 v Ohiu, tedy již více než 75 let.
S ohledem na maximální pevnost a dosažení nejnižší možné hmotnosti jsou vyráběny technologií specializovaného kování "Dedicated Forging" a vybaveny speciální úpravou "Electra Coating" pro lepší přenos tepla a prodlouženou životnost oproti kovaným pístům jiných značek. Optimalizovaný design a jedinečná konstrukce zvyšují pevnost pístu, snižují úroveň vibrací a zlepšují odezvu plynu. Povrchová úprava Armor Glide® zajišťuje snížení tření, hladký a tichý provoz a zvyšuje odolnost proti oděru.
- rozměr pístu = pro vrtání 98,00mm
- komprese = standard (10:1)
- povrchová úprava = molybden/teflon Armor Glide®
- varianta pístu = kovaný píst
Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků té nejvyšší kvality.
Tento píst nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
Yamaha 34L-11631-02-Y0
Yamaha 34L-11636-02-00
Yamaha 34L-11638-02-00
Yamaha 34L-11636-00-00
Yamaha 34L-11636-01-00
Yamaha 3AJ-11636-00-00
Yamaha 34L-11638-00-00
Yamaha 34L-11638-01-00
Yamaha 3AJ-11638-00-00
Yamaha 3AJ-11638-02-00
Yamaha 34K-11633-01-00
Yamaha 1JK-11633-01-00
Yamaha 34L-11610-00-00
Yamaha 34L-11610-20-00
Yamaha 34L-11610-40-00
Yamaha 93450-24028-00
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou"). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Výfuky nizozemského výrobce HGS jsou jedny z nejlepších laděných závodních výfukových systémů na světě.
Používají je špičkoví světoví jezdci (Chad Reed, Steve Ramon, Andrea Bartolini, Kevin Strijbos, atd.) i tovární týmy (Kawasaki, TM Racing) a jiné týmy nejvyšší světové úrovně (LS Motorsport Honda, Kawasaki Pfeil, KTM Sarholz, H.M. Plant KTM UK, CLS Kawasaki Team, atd.).
Jsou důkladně testovány a vyvíjeny pro dosažení nejvyššího výkonu motoru, zdokonaleného průběhu a akcelerace. Disponují nízkou hmotností, dokonalým zpracováním a špičkovou výrobní kvalitou a nabízí znatelné zlepšení výkonu a průběhu motoru.
Všechny výfukové systémy HGS jsou během vývoje neustále testovány namontované na každém konkrétním motocyklu, aby byla ověřena úroveň zdokonalení výkonové křivky s originálním výfukem.
Jsou dodávány jako:
- samostatné komponenty (koleno nebo koncovka/tlumič)
- kompletní výfuky
PŘI KAŽDÉ OBJEDNÁVCE JE PRO KONTROLU POTŘEBA UPŘESNIT ROK VÝROBY MOTOCYKLU!!
2 taktní výfuky nabízí zvýšenou odezvu plynu a velký přírůstek výkonu většinou ve středním až vysokém výkonovém rozsahu (neplatí pro všechny modely). Koncovky je možné namontovat na originální koleno (nebo závodní laděné koleno HGS) a všechny jsou konstruovány a odzkoušeny tak, aby splnily hlukové parametry 94dB pro závodní použití v enduru nebo motokrosu.
4 taktní výfuky jsou vybaveny inovativním systémem "Restrictor Bomb", který pozitivně působí na zlepšení výkonu, zlepšení jeho průběhu, regulaci tlaku spalin ve výfukovém potrubí a v neposlední řadě k omezení hlučnosti.
Příplatkové výbavy:
- karbonová koncovka tlumiče
- celotitanové provedení
- enduro provedení
Výfuky nizozemského výrobce HGS jsou jedny z nejlepších laděných závodních výfukových systémů na světě.
Používají je špičkoví světoví jezdci (Chad Reed, Steve Ramon, Andrea Bartolini, Kevin Strijbos, atd.) i tovární týmy (Kawasaki, TM Racing) a jiné týmy nejvyšší světové úrovně (LS Motorsport Honda, Kawasaki Pfeil, KTM Sarholz, H.M. Plant KTM UK, CLS Kawasaki Team, atd.).
Jsou důkladně testovány a vyvíjeny pro dosažení nejvyššího výkonu motoru, zdokonaleného průběhu a akcelerace. Disponují nízkou hmotností, dokonalým zpracováním a špičkovou výrobní kvalitou a nabízí znatelné zlepšení výkonu a průběhu motoru.
Všechny výfukové systémy HGS jsou během vývoje neustále testovány namontované na každém konkrétním motocyklu, aby byla ověřena úroveň zdokonalení výkonové křivky s originálním výfukem.
Jsou dodávány jako:
- samostatné komponenty (koleno nebo koncovka/tlumič)
- kompletní výfuky
PŘI KAŽDÉ OBJEDNÁVCE JE PRO KONTROLU POTŘEBA UPŘESNIT ROK VÝROBY MOTOCYKLU!!
2 taktní výfuky nabízí zvýšenou odezvu plynu a velký přírůstek výkonu většinou ve středním až vysokém výkonovém rozsahu (neplatí pro všechny modely). Koncovky je možné namontovat na originální koleno (nebo závodní laděné koleno HGS) a všechny jsou konstruovány a odzkoušeny tak, aby splnily hlukové parametry 94dB pro závodní použití v enduru nebo motokrosu.
4 taktní výfuky jsou vybaveny inovativním systémem "Restrictor Bomb", který pozitivně působí na zlepšení výkonu, zlepšení jeho průběhu, regulaci tlaku spalin ve výfukovém potrubí a v neposlední řadě k omezení hlučnosti.
Příplatkové výbavy:
- karbonová koncovka tlumiče
- celotitanové provedení
- enduro provedení
Výfuky nizozemského výrobce HGS jsou jedny z nejlepších laděných závodních výfukových systémů na světě.
Používají je špičkoví světoví jezdci (Chad Reed, Steve Ramon, Andrea Bartolini, Kevin Strijbos, atd.) i tovární týmy (Kawasaki, TM Racing) a jiné týmy nejvyšší světové úrovně (LS Motorsport Honda, Kawasaki Pfeil, KTM Sarholz, H.M. Plant KTM UK, CLS Kawasaki Team, atd.).
Jsou důkladně testovány a vyvíjeny pro dosažení nejvyššího výkonu motoru, zdokonaleného průběhu a akcelerace. Disponují nízkou hmotností, dokonalým zpracováním a špičkovou výrobní kvalitou a nabízí znatelné zlepšení výkonu a průběhu motoru.
Všechny výfukové systémy HGS jsou během vývoje neustále testovány namontované na každém konkrétním motocyklu, aby byla ověřena úroveň zdokonalení výkonové křivky s originálním výfukem.
Jsou dodávány jako:
- samostatné komponenty (koleno nebo koncovka/tlumič)
- kompletní výfuky
PŘI KAŽDÉ OBJEDNÁVCE JE PRO KONTROLU POTŘEBA UPŘESNIT ROK VÝROBY MOTOCYKLU!!
2 taktní výfuky nabízí zvýšenou odezvu plynu a velký přírůstek výkonu většinou ve středním až vysokém výkonovém rozsahu (neplatí pro všechny modely). Koncovky je možné namontovat na originální koleno (nebo závodní laděné koleno HGS) a všechny jsou konstruovány a odzkoušeny tak, aby splnily hlukové parametry 94dB pro závodní použití v enduru nebo motokrosu.
4 taktní výfuky jsou vybaveny inovativním systémem "Restrictor Bomb", který pozitivně působí na zlepšení výkonu, zlepšení jeho průběhu, regulaci tlaku spalin ve výfukovém potrubí a v neposlední řadě k omezení hlučnosti.
Příplatkové výbavy:
- karbonová koncovka tlumiče
- celotitanové provedení
- enduro provedení
Výfuky nizozemského výrobce HGS jsou jedny z nejlepších laděných závodních výfukových systémů na světě.
Používají je špičkoví světoví jezdci (Chad Reed, Steve Ramon, Andrea Bartolini, Kevin Strijbos, atd.) i tovární týmy (Kawasaki, TM Racing) a jiné týmy nejvyšší světové úrovně (LS Motorsport Honda, Kawasaki Pfeil, KTM Sarholz, H.M. Plant KTM UK, CLS Kawasaki Team, atd.).
Jsou důkladně testovány a vyvíjeny pro dosažení nejvyššího výkonu motoru, zdokonaleného průběhu a akcelerace. Disponují nízkou hmotností, dokonalým zpracováním a špičkovou výrobní kvalitou a nabízí znatelné zlepšení výkonu a průběhu motoru.
Všechny výfukové systémy HGS jsou během vývoje neustále testovány namontované na každém konkrétním motocyklu, aby byla ověřena úroveň zdokonalení výkonové křivky s originálním výfukem.
Jsou dodávány jako:
- samostatné komponenty (koleno nebo koncovka/tlumič)
- kompletní výfuky
PŘI KAŽDÉ OBJEDNÁVCE JE PRO KONTROLU POTŘEBA UPŘESNIT ROK VÝROBY MOTOCYKLU!!
2 taktní výfuky nabízí zvýšenou odezvu plynu a velký přírůstek výkonu většinou ve středním až vysokém výkonovém rozsahu (neplatí pro všechny modely). Koncovky je možné namontovat na originální koleno (nebo závodní laděné koleno HGS) a všechny jsou konstruovány a odzkoušeny tak, aby splnily hlukové parametry 94dB pro závodní použití v enduru nebo motokrosu.
4 taktní výfuky jsou vybaveny inovativním systémem "Restrictor Bomb", který pozitivně působí na zlepšení výkonu, zlepšení jeho průběhu, regulaci tlaku spalin ve výfukovém potrubí a v neposlední řadě k omezení hlučnosti.
Příplatkové výbavy:
- karbonová koncovka tlumiče
- celotitanové provedení
- enduro provedení
Výfuky nizozemského výrobce HGS jsou jedny z nejlepších laděných závodních výfukových systémů na světě.
Používají je špičkoví světoví jezdci (Chad Reed, Steve Ramon, Andrea Bartolini, Kevin Strijbos, atd.) i tovární týmy (Kawasaki, TM Racing) a jiné týmy nejvyšší světové úrovně (LS Motorsport Honda, Kawasaki Pfeil, KTM Sarholz, H.M. Plant KTM UK, CLS Kawasaki Team, atd.).
Jsou důkladně testovány a vyvíjeny pro dosažení nejvyššího výkonu motoru, zdokonaleného průběhu a akcelerace. Disponují nízkou hmotností, dokonalým zpracováním a špičkovou výrobní kvalitou a nabízí znatelné zlepšení výkonu a průběhu motoru.
Všechny výfukové systémy HGS jsou během vývoje neustále testovány namontované na každém konkrétním motocyklu, aby byla ověřena úroveň zdokonalení výkonové křivky s originálním výfukem.
Jsou dodávány jako:
- samostatné komponenty (koleno nebo koncovka/tlumič)
- kompletní výfuky
PŘI KAŽDÉ OBJEDNÁVCE JE PRO KONTROLU POTŘEBA UPŘESNIT ROK VÝROBY MOTOCYKLU!!
2 taktní výfuky nabízí zvýšenou odezvu plynu a velký přírůstek výkonu většinou ve středním až vysokém výkonovém rozsahu (neplatí pro všechny modely). Koncovky je možné namontovat na originální koleno (nebo závodní laděné koleno HGS) a všechny jsou konstruovány a odzkoušeny tak, aby splnily hlukové parametry 94dB pro závodní použití v enduru nebo motokrosu.
4 taktní výfuky jsou vybaveny inovativním systémem "Restrictor Bomb", který pozitivně působí na zlepšení výkonu, zlepšení jeho průběhu, regulaci tlaku spalin ve výfukovém potrubí a v neposlední řadě k omezení hlučnosti.
Příplatkové výbavy:
- karbonová koncovka tlumiče
- celotitanové provedení
- enduro provedení
Pístní sady Athena nabízejí širokou škálu kovaných a litých pístů, které byly přednostně používány pro vlastní přestavbové kitové sady (sady válce pro zvýšení objemu).
- rozměr pístu = 88,97mm
- komprese = standardní
- povrchová úprava = molybden / teflon
- varianta pístu = kovaný píst
Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků té nejvyšší kvality.
Tento píst nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
KTM 59430007000
KTM 59030033000
KTM 59530031000
KTM 57530032000
KTM 59030074000
Beta 3625424000
Beta 3625423000
Beta 3625225000
Beta 3625381000
Beta 3625172000
Beta 3625233000
Polaris 2203621
Polaris 3021872
Polaris 3021981
Polaris 3021875
Kované písty se nabízejí jako velmi dobré řešení z hlediska výkonu a spolehlivosti, díky moderně provedeným úpravám, modifikované kompresi a povrchové úpravě(molybden/teflon).
Všechny písty jsou vyráběny dle standardů kvality EN ISO 9002, které přinášejí výrobkům vysokou spolehlivost. Dále neustálý technický vývoj a zlepšování pomáhá zdokonalování všech výrobků již od roku 1973.
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Měřidlo Slacker Digital Suspension Tuner
- navrženo pro profesionály i pro začátečníky, kteří si mohou snadno nastavit nastavení odpružení bez nutnosti pomoci další osoby
- tento snadno použitelný patentovaný systém ladění pérování se rychle montuje na motocykly i horská kola a poskytuje jednoduché, rychlé a přesné měření během několika sekund
- informace se zobrazí na Vašem smartphonu pomocí bezplatné aplikace nebo je možné dokoupit volitelný bezdrátový dálkový displej
- okamžité a přesné měření, díky čemuž je snadno zjistitelná správnost odpružení zdravé a správnost nastavení pérování
- univerzální montáž na jakýkoli motocykl nebo horské kolo
- napájení AAA baterie, které nejsou součástí balení
Návod k použití:
- stačí nalepit Slacker na osu pomocí supersilného magnetu
- připojit navíjecí kabel k univerzální sponě a zapnout
- nyní zapněte bezdrátové dálkové ovládání nebo připojte naši aplikaci Service Assistant, abyste mohli vidět naměřené hodnoty, i když sedíte na motocyklu/kole
Chráničová košile (chránič hrudi a páteře) TITAN SPORT JACKET od značky FOX
- vhodný pro offroadové použití v terénu (motokros, enduro, čtyřkolky), MTB, downhill a další sporty
- celkový chránič horní části těla, který nabízí bezkonkurenční ochranu klíčových dopadových zón
- kvalitně odvětraný, zajímavý design, maximální bezpečnost jezdce, vhodný pro více druhů sportů
- s integrovaným elastickým ledvinovým upevňovacím pásem
- chránič kombinuje chránič hrudi, chránič páteře, chrániče ramen, chrániče paží,chrániče lotků a ledvinový pás
- chránič páteře je odnímatelný a je možno jej používat samostatně (například pro zimní sporty, apod.)
- perfektní úroveň odvětrávání díky perforovaným panelům na strategických místech pro celodenní pohodlí a vysokou míru ochrany
- díky prodyšným perforovaným panelům je zajištěn odvod vlhkosti pro maximální pohodlí i v náročných podmínkách
- zapínání vpředu na zip pro jednoduché a rychlé nasazení/oblékání
- anatomické tvarovaný poskytuje perfektní ochranu celého těla bez omezení pohybu
- certifikováno CE (chránič zad EN1621-2 Level 2 / chránič hrudi EN1621-3 Level 1)
Velikosti: S / M / L / XL / XXL
Chráničová košile (chránič hrudi a páteře) TITAN SPORT JACKET od značky FOX
- vhodný pro offroadové použití v terénu (motokros, enduro, čtyřkolky), MTB, downhill a další sporty
- celkový chránič horní části těla, který nabízí bezkonkurenční ochranu klíčových dopadových zón
- kvalitně odvětraný, zajímavý design, maximální bezpečnost jezdce, vhodný pro více druhů sportů
- s integrovaným elastickým ledvinovým upevňovacím pásem
- chránič kombinuje chránič hrudi, chránič páteře, chrániče ramen, chrániče paží,chrániče lotků a ledvinový pás
- chránič páteře je odnímatelný a je možno jej používat samostatně (například pro zimní sporty, apod.)
- perfektní úroveň odvětrávání díky perforovaným panelům na strategických místech pro celodenní pohodlí a vysokou míru ochrany
- díky prodyšným perforovaným panelům je zajištěn odvod vlhkosti pro maximální pohodlí i v náročných podmínkách
- zapínání vpředu na zip pro jednoduché a rychlé nasazení/oblékání
- anatomické tvarovaný poskytuje perfektní ochranu celého těla bez omezení pohybu
- certifikováno CE (chránič zad EN1621-2 Level 2 / chránič hrudi EN1621-3 Level 1)
Velikosti: S / M / L / XL / XXL
Chráničová košile (chránič hrudi a páteře) TITAN SPORT JACKET od značky FOX
- vhodný pro offroadové použití v terénu (motokros, enduro, čtyřkolky), MTB, downhill a další sporty
- celkový chránič horní části těla, který nabízí bezkonkurenční ochranu klíčových dopadových zón
- kvalitně odvětraný, zajímavý design, maximální bezpečnost jezdce, vhodný pro více druhů sportů
- s integrovaným elastickým ledvinovým upevňovacím pásem
- chránič kombinuje chránič hrudi, chránič páteře, chrániče ramen, chrániče paží,chrániče lotků a ledvinový pás
- chránič páteře je odnímatelný a je možno jej používat samostatně (například pro zimní sporty, apod.)
- perfektní úroveň odvětrávání díky perforovaným panelům na strategických místech pro celodenní pohodlí a vysokou míru ochrany
- díky prodyšným perforovaným panelům je zajištěn odvod vlhkosti pro maximální pohodlí i v náročných podmínkách
- zapínání vpředu na zip pro jednoduché a rychlé nasazení/oblékání
- anatomické tvarovaný poskytuje perfektní ochranu celého těla bez omezení pohybu
- certifikováno CE (chránič zad EN1621-2 Level 2 / chránič hrudi EN1621-3 Level 1)
Velikosti: S / M / L / XL / XXL
Dílenský hydraulický stojan se silnou protiskluzovou pryžovou deskou a pojistkou proti samovolnému snížení a spuštění.
Kvalitní a robustní provedení pro dlouhou životnost - včetně kvalitního hydraulického systému.
- ovládání pomocí nožního pedálu s protiskluzovým povrchem
- otvor v horní desce pro vypouštění oleje
- možnost zafixování stojacích noh k podlaze
- nosnost 160kg
- hmotnost 25kg
- rozměr horní desky 38x30cm
- otvor v horní desce 17x10cm
- výška v klidové pozici 30cm
- výška v pracovní (horní) pozici 88cm
Povrchová úprava: zinek, komaxit
Chráničová košile (chránič hrudi a páteře) Ufo Scorpion od italského výrobce UFO
- hlavně pro offroadové použití v terénu - motokros, enduro, čtyřkolky
- s integrovaným elastickým ledvinovým upevňovacím pásem
- hrudní plastový chránič, loketní chrániče, chrániče ramen z kvalitního materiálu
- skládaný chránič páteře pro dokonalou bezpečnost i v náročných podmínkách
- nastavitelné chrániče paží, loktů
- konstrukce je založena na pohodlné perforované pěně kombinované s hlavními kryty/chrániči
- pěna velmi dobře pohlcuje nárazy
- pohodlná podkladová síťovina se zapínáním vpředu na zip
- nastavitelné popruhy pro pohodlí a bezpečnost
- perfektní kvalita 100% Made in ITALY
- certifikováno přední chrániče CE-EN14021
- loketní chrániče CE-EN1621-1
- certifikováno
Velikosti: S/M, L/XL, XXL
Písty jsou vyráběny ze speciálního materiálu a obráběné z jednoho kusu na nejmodernějších CNC strojích největšími světovými výrobci v Japonsku a USA.
- rozměr pístu = 95,97mm
- komprese = 12,0:1
- povrchová úprava = molybden / teflon
- varianta pístu = kovaný píst
Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků té nejvyšší kvality a japonské výroby.
Tento píst nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
Honda 13101-MEN-730
Honda 13111-MEN-730
Honda 13011-MEB-670
Honda 13112-MAT-000
Na většinu pístů PROX je aplikována speciální povrchová úprava (molybdenový / teflonový povrch), která je vyrobena z jemné směsi speciálních materiálů. Tato speciální povrchová úprava snižuje tření a zajišťuje hladký běh motoru a ochranu při prvních minutách provozu motoru po nastartování.
Použitý materiál je vysoce kvalitní hliníková slitina používaná i v leteckém průmyslu, která je díky svým vlastnostem nejdokonalejším materiálem pro výrobu pístů, neboť disponuje velmi nízkým koeficientem rozpínavosti a tření a nabízí dlouhou životnost při dodržení montážních a provozních podmínek.
Písty PROX jsou dokonalým a výhodným výběrem, neboť v krabičce Prox je stejný originální píst jako například od Hondy, Kawasaki, Yamahy.
Písty PROX vyrábějí největší světový výrobci (ART, TKRJ, JE, atd.), kteří dodávají do prvovýroby předních světových značek (Honda, Yamaha, Kawasaki). Jejich zkušenosti a know-how je použito i při výrobě pístů PROX, kdy jsou dodržovány parametry, rozměry, tvar, konstrukce a provedení podle originálních dílů (OEM).
Navíc do pístních sad jsou přidávány pístní kroužky japonských výrobců RIKKEN a NPR, a vysoce kvalitní pístní čepy s přesnými rozměry a dokonalou tolerancí.
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku