Ojniční sady Prox jsou dokonalým a výhodným výběrem, neboť v krabičce Prox je stejná originální ojnice z Japonska jako například od Hondy, Kawasaki, Yamahy!
- unikátní technologie dvojitého kování výkovků předává ojnicím PROX vynikající pevnost, odolnost a rozměrovou stálost
- kromě technologie dvojitého kování jsou výkovky ošetřeny kuličkováním, čímž je docíleno dokonalého spojení povrchové textury po vykování a odstraněno pnutí
- přesné rozmístění a sklon mazacích otvorů zaručuje dokonalé mazání jehlových ložisek a čepů
- ojniční sady PROX obsahují vysoce kvalitní jehlová ložiska s přesným tvarem a počtem jehel s dokonalou tolerancí jako originální díly a čepy
- díky všem použitým technologiím a materiálům vysoké kvality na všechny komponenty je zaručena nejdelší možná životnost celé ojniční sady i při použití v náročných podmínkách
Vždy jsou dodávány jako ojniční sada, tedy včetně jehlových ložisek, distančních příložek a spodního čepu nejvyšší kvality.
Rozměry:
- rozteč: 134mm
- horní kolo: průměr 24mm / šířka 23mm
- spodní kolo: průměr 48mm / šířka 23mm
- spodní čep: 38x65mm
Tato ojniční sada nahrazuje originální díly (OEM Replacement):
Honda
Tato ojnice je součástí sady klikového hřídele dle originálního dílu (OEM Replacement):
Honda 13000-MN1-671
Honda 13000-MN1-670
Honda 13000-MK4-305
Honda 13000-MK4-604
Ojnice PROX vyrábí jeden z největších světových výrobců, který dodává do prvovýroby předních světových značek (Honda, Yamaha, Kawasaki). Jeho zkušenosti a know-how jsou použity samozřejmě i při výrobě ojnic PROX, kdy jsou detailně dodržovány parametry, rozměry, tvar, konstrukce, mazací otvory a provedení přesně podle originálních dílů (OEM).
Ojniční sada PROX je dokonalým a výhodným výběrem. V balení Prox je stejná originální ojnice jako např. od Hondy, Kawasaki, Yamahy.
Upozornění: při výměně ojniční sady je potřeba dokonale provést přelisování včetně extrémně přesného vycentrování klikové hřídele, aby byla zajištěna dlouhá životnost ojnice i dalších komponentů a hladký chod motoru. Je doporučeno vyměnit ložiska (nejlépe jen japonské značky NTN, Koyo, Nachi), gufera na klice a vždy postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Ojniční sada extrémně vysoké kvality od amerického výrobce HotRods.
Sada obsahuje ojnici, spodní ojniční čep, spodní ojniční ložisko, příložky a pro 2taktní motocykly i horní ojniční ložisko, tedy kompletní díly pro okamžité použití.
Tato ojniční sada nahrazuje originální díly (OEM Replacement):
Honda
Tato ojnice je součástí sady klikového hřídele dle originálního dílu (OEM Replacement):
Honda 13000-MN1-671
Honda 13000-MN1-670
Honda 13000-MK4-305
Honda 13000-MK4-604
Ojnice HotRods mají dvojitě honované dosedací plochy pro jehlová ložiska za účelem dosažení dokonalé hladkosti a přesnosti povrchu pro perfektní výkon, prodlouženou životnost a maximální spolehlivost při vysokých otáčkách. Ve spojení se speciálně upravenými klecemi ložisek jsou dokonalou volbou pro závodní použití.
Dvojité kování těla ojnice zdokonaluje směr vláken materiálu, zajišťuje stabilní rozměrovou stálost a konzistenci a vyšší pevnost i při vysokém zatížení.
Dále mají upravené mazání jak horního pístního čepu, tak i spodního ojničního čepu, u kterého je díky speciálně upravenému bočnímu vlnitému vyříznutí zdokonalené mazání pro zabránění deformace.
Použité čepy jsou vyráběny ze za tepla válcované speciální oceli ASTM4415.
Zaručen bezpečný a dlouhodobý provoz i při použití v závodních podmínkách.
Sortiment zahrnuje 2taktní, 4taktní i víceválcové motocykly, čtyřkolky (ATV/Quad), sněžné skútry, vodní skútry a další aplikace.
Ojnice a klikové hřídele této značky jsou vyráběny jako dokonalejší náhrada za originální díl - použité materiály, technologie, výrobní tolerance a životnost přesahují úroveň originálního dílu - jedná se o "Heavy-Duty OEM Replacement".
Ojniční sada extrémně vysoké kvality od amerického výrobce HotRods.
Sada obsahuje ojnici, spodní ojniční čep, spodní ojniční ložisko, příložky a pro 2taktní motocykly i horní ojniční ložisko, tedy kompletní díly pro okamžité použití.
Rozměry:
- rozteč: 105,50mm
- horní kolo: průměr 19mm / šířka 18mm
- spodní kolo: průměr 42mm / šířka 19,75mm
- spodní čep: 34x61mm
Tato sada nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
Honda
Tato ojnice je součástí sady klikového hřídele originální díl (OEM Replacement):
Honda 13000-MEN-670
Honda 13000-MEN-730
Ojnice HotRods mají dvojitě honované dosedací plochy pro jehlová ložiska za účelem dosažení dokonalé hladkosti a přesnosti povrchu pro perfektní výkon, prodlouženou životnost a maximální spolehlivost při vysokých otáčkách. Ve spojení se speciálně upravenými klecemi ložisek jsou dokonalou volbou pro závodní použití.
Dvojité kování těla ojnice zdokonaluje směr vláken materiálu, zajišťuje stabilní rozměrovou stálost a konzistenci a vyšší pevnost i při vysokém zatížení.
Dále mají upravené mazání jak horního pístního čepu, tak i spodního ojničního čepu, u kterého je díky speciálně upravenému bočnímu vlnitému vyříznutí zdokonalené mazání pro zabránění deformace.
Použité čepy jsou vyráběny ze za tepla válcované speciální oceli ASTM4415.
Zaručen bezpečný a dlouhodobý provoz i při použití v závodních podmínkách.
Sortiment zahrnuje 2taktní, 4taktní i víceválcové motocykly, čtyřkolky (ATV/Quad), sněžné skútry, vodní skútry a další aplikace.
Ojnice a klikové hřídele této značky jsou vyráběny jako dokonalejší náhrada za originální díl - použité materiály, technologie, výrobní tolerance a životnost přesahují úroveň originálního dílu - jedná se o "Heavy-Duty OEM Replacement".
Písty WISECO jsou vysoce kvalitní kované písty „made in USA”, které jsou vyráběny od roku 1941 v Ohiu, tedy již více než 75 let.
S ohledem na maximální pevnost a dosažení nejnižší možné hmotnosti jsou vyráběny technologií specializovaného kování "Dedicated Forging" a vybaveny speciální úpravou "Electra Coating" pro lepší přenos tepla a prodlouženou životnost oproti kovaným pístům jiných značek. Optimalizovaný design a jedinečná konstrukce zvyšují pevnost pístu, snižují úroveň vibrací a zlepšují odezvu plynu. Povrchová úprava Armor Glide® zajišťuje snížení tření, hladký a tichý provoz a zvyšuje odolnost proti oděru.
- rozměr pístu = pro vrtání 77,00mm
- komprese = standard (13.5:1)
- povrchová úprava = molybden/teflon Armor Glide®
- varianta pístu = kovaný píst
Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků té nejvyšší kvality.
Tento píst nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
Yamaha 5XC-11631-00
Yamaha 5NL-11633-00-00
Yamaha 5NL-11603-00-00
Yamaha 93420-16086-00
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou"). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Jezdecké offroadové boty FOX COMP5
- určené pro motokros & enduro
Offroadové jezdecké boty ALPINESTARS s velmi dobrou výbavou.
Nový model nahrazující boty TECH3, které byly velmi vhodnou volbou pro vysoký poměr "cena vs. výkon".
Offroadové jezdecké boty ALPINESTARS s velmi dobrou výbavou.
Nový model nahrazující boty TECH3, které byly velmi vhodnou volbou pro vysoký poměr "cena vs. výkon".
Výfuky nizozemského výrobce HGS jsou jedny z nejlepších laděných závodních výfukových systémů na světě.
Používají je špičkoví světoví jezdci (Chad Reed, Steve Ramon, Andrea Bartolini, Kevin Strijbos, atd.) i tovární týmy (Kawasaki, TM Racing) a jiné týmy nejvyšší světové úrovně (LS Motorsport Honda, Kawasaki Pfeil, KTM Sarholz, H.M. Plant KTM UK, CLS Kawasaki Team, atd.).
Jsou důkladně testovány a vyvíjeny pro dosažení nejvyššího výkonu motoru, zdokonaleného průběhu a akcelerace. Disponují nízkou hmotností, dokonalým zpracováním a špičkovou výrobní kvalitou a nabízí znatelné zlepšení výkonu a průběhu motoru.
Všechny výfukové systémy HGS jsou během vývoje neustále testovány namontované na každém konkrétním motocyklu, aby byla ověřena úroveň zdokonalení výkonové křivky s originálním výfukem.
Upozornění: tato koncovka výfuku je vhodná pro použití výhradně s kolenem výfuku HGS. Není kompatibilní s originálním výfukem!
Jsou dodávány jako:
- samostatné komponenty (koleno nebo koncovka/tlumič)
- kompletní výfuky
PŘI KAŽDÉ OBJEDNÁVCE JE PRO KONTROLU POTŘEBA UPŘESNIT ROK VÝROBY MOTOCYKLU!!
2 taktní výfuky nabízí zvýšenou odezvu plynu a velký přírůstek výkonu většinou ve středním až vysokém výkonovém rozsahu (neplatí pro všechny modely). Koncovky jsou konstruovány a odzkoušeny tak, aby splnily hlukové parametry 94dB pro závodní použití v enduru nebo motokrosu.
4 taktní výfuky jsou vybaveny inovativním systémem "Restrictor Bomb", který pozitivně působí na zlepšení výkonu, zlepšení jeho průběhu, regulaci tlaku spalin ve výfukovém potrubí a v neposlední řadě k omezení hlučnosti.
Příplatkové výbavy:
- karbonová koncovka tlumiče
- celotitanové provedení
- enduro provedení
Výfuky nizozemského výrobce HGS jsou jedny z nejlepších laděných závodních výfukových systémů na světě.
Používají je špičkoví světoví jezdci (Chad Reed, Steve Ramon, Andrea Bartolini, Kevin Strijbos, atd.) i tovární týmy (Kawasaki, TM Racing) a jiné týmy nejvyšší světové úrovně (LS Motorsport Honda, Kawasaki Pfeil, KTM Sarholz, H.M. Plant KTM UK, CLS Kawasaki Team, atd.).
Jsou důkladně testovány a vyvíjeny pro dosažení nejvyššího výkonu motoru, zdokonaleného průběhu a akcelerace. Disponují nízkou hmotností, dokonalým zpracováním a špičkovou výrobní kvalitou a nabízí znatelné zlepšení výkonu a průběhu motoru.
Všechny výfukové systémy HGS jsou během vývoje neustále testovány namontované na každém konkrétním motocyklu, aby byla ověřena úroveň zdokonalení výkonové křivky s originálním výfukem.
Jsou dodávány jako:
- samostatné komponenty (koleno nebo koncovka/tlumič)
- kompletní výfuky
PŘI KAŽDÉ OBJEDNÁVCE JE PRO KONTROLU POTŘEBA UPŘESNIT ROK VÝROBY MOTOCYKLU!!
2 taktní výfuky nabízí zvýšenou odezvu plynu a velký přírůstek výkonu většinou ve středním až vysokém výkonovém rozsahu (neplatí pro všechny modely). Koncovky je možné namontovat na originální koleno (nebo závodní laděné koleno HGS) a všechny jsou konstruovány a odzkoušeny tak, aby splnily hlukové parametry 94dB pro závodní použití v enduru nebo motokrosu.
4 taktní výfuky jsou vybaveny inovativním systémem "Restrictor Bomb", který pozitivně působí na zlepšení výkonu, zlepšení jeho průběhu, regulaci tlaku spalin ve výfukovém potrubí a v neposlední řadě k omezení hlučnosti.
Příplatkové výbavy:
- karbonová koncovka tlumiče
- celotitanové provedení
- enduro provedení
Výfuky nizozemského výrobce HGS jsou jedny z nejlepších laděných závodních výfukových systémů na světě.
Používají je špičkoví světoví jezdci (Chad Reed, Steve Ramon, Andrea Bartolini, Kevin Strijbos, atd.) i tovární týmy (Kawasaki, TM Racing) a jiné týmy nejvyšší světové úrovně (LS Motorsport Honda, Kawasaki Pfeil, KTM Sarholz, H.M. Plant KTM UK, CLS Kawasaki Team, atd.).
Jsou důkladně testovány a vyvíjeny pro dosažení nejvyššího výkonu motoru, zdokonaleného průběhu a akcelerace. Disponují nízkou hmotností, dokonalým zpracováním a špičkovou výrobní kvalitou a nabízí znatelné zlepšení výkonu a průběhu motoru.
Všechny výfukové systémy HGS jsou během vývoje neustále testovány namontované na každém konkrétním motocyklu, aby byla ověřena úroveň zdokonalení výkonové křivky s originálním výfukem.
Upozornění: tato koncovka výfuku je vhodná pro použití výhradně s kolenem výfuku HGS. Není kompatibilní s originálním výfukem!
Jsou dodávány jako:
- samostatné komponenty (koleno nebo koncovka/tlumič)
- kompletní výfuky
PŘI KAŽDÉ OBJEDNÁVCE JE PRO KONTROLU POTŘEBA UPŘESNIT ROK VÝROBY MOTOCYKLU!!
2 taktní výfuky nabízí zvýšenou odezvu plynu a velký přírůstek výkonu většinou ve středním až vysokém výkonovém rozsahu (neplatí pro všechny modely). Koncovky jsou konstruovány a odzkoušeny tak, aby splnily hlukové parametry 94dB pro závodní použití v enduru nebo motokrosu.
4 taktní výfuky jsou vybaveny inovativním systémem "Restrictor Bomb", který pozitivně působí na zlepšení výkonu, zlepšení jeho průběhu, regulaci tlaku spalin ve výfukovém potrubí a v neposlední řadě k omezení hlučnosti.
Příplatkové výbavy:
- karbonová koncovka tlumiče
- celotitanové provedení
- enduro provedení
Nové galvanické pokovení (NIKASIL / NICASIL) vnitřního povrchu motocyklových válců ...
- průměr válce (vrtání) 60-70mm
- odpovídá kubatúře 150-250cc
Kompletní renovace opotřebovaného vnitřního povrchu válce i poškozeného povrchu válce (odstranění staré vrstvy - příprava a nanesení nové vrstvy - broušení dle pístu).
Uvedená cena je pouze za pokovení válce - ostatní vícepráce jako svařování, protáčení, rovnání, apod. jsou doúčtovány dle náročnosti.
Jedná se o nadstadardní službu v rámci komplexní pomoci a zákaznického servisu při opravě motoru, kterou LZE OBJEDNAT POUZE SPOLEČNĚ S PÍSTNÍ SADOU - repasi provádíme pouze společně se zakoupením dílů na www.mototechnika.cz (nelze objednat samostatně bez dílů).
Upozornění!! Provádíme výhradně pokovení válců do maximálního stáří 5 let!!! Tedy válce, které nejsou poškozeny dlouhodobým používáním, nebyly již několikrát pokovovány či opravovány a není u nich riziko skrytých vad.
Všechny ostatní válce starší více jak 5let od dnešního datumu, které by měly být vyhozeny a standardně nahrazeny novým válcem, jsme schopni opravit, ale pouze na vlastní riziko objednavatele (žádost o opravu je dobrovolná a iniciovaná na vlastní riziko objednavatelem a je zaslaná písemně, například emailem).
Součástí opravy je pouze pokovení vnitřního povrchu válce a s tím spojené činnosti (broušení, svařování, apod.) - součástí opravy není inspekce či prověřování stavu válce a zjišťování dalších vad nebo dalšího poškození, jak před opravou, tak i po opravě.
Reklamace: z důvodu povahy produktu a podmínek jeho použití je pro uplatnění reklamace nezbytně nutná montáž odborným servisem (při domácí montáži v garáži záruka okamžitě zaniká!!). Reklamovat lze pouze výrobní vady nového pokovení válce před prvním použitím (v případě reklamace je nutno předložit doklad o montáži a vyjádření odborného servisu). Nezodpovídáme za žádné vedlejší a následné poškození ostatních komponentů motoru, které se netýkají samotného pokovení válce.
Nové galvanické pokovení (NIKASIL / NICASIL) vnitřního povrchu motocyklových válců ...
- průměr válce (vrtání) = 70-80 mm
- odpovídá kubatúře 250-300cc
Kompletní renovace opotřebovaného vnitřního povrchu válce i poškozeného povrchu válce (odstranění staré vrstvy - příprava a nanesení nové vrstvy - broušení dle pístu).
Uvedená cena je pouze za pokovení válce - ostatní vícepráce jako svařování, protáčení, rovnání, apod. jsou doúčtovány dle náročnosti.
Jedná se o nadstadardní službu v rámci komplexní pomoci a zákaznického servisu při opravě motoru, kterou LZE OBJEDNAT POUZE SPOLEČNĚ S PÍSTNÍ SADOU - repasi provádíme pouze společně se zakoupením dílů na www.mototechnika.cz (nelze objednat samostatně bez dílů).
Upozornění!! Provádíme výhradně pokovení válců do maximálního stáří 5 let!!! Tedy válce, které nejsou poškozeny dlouhodobým používáním, nebyly již několikrát pokovovány či opravovány a není u nich riziko skrytých vad.
Všechny ostatní válce starší více jak 5let od dnešního datumu, které by měly být vyhozeny a standardně nahrazeny novým válcem, jsme schopni opravit, ale pouze na vlastní riziko objednavatele (žádost o opravu je dobrovolná a iniciovaná na vlastní riziko objednavatelem a je zaslaná písemně, například emailem).
Součástí opravy je pouze pokovení vnitřního povrchu válce a s tím spojené činnosti (broušení, svařování, apod.) - součástí opravy není inspekce či prověřování stavu válce a zjišťování dalších vad nebo dalšího poškození, jak před opravou, tak i po opravě.
Reklamace: z důvodu povahy produktu a podmínek jeho použití je pro uplatnění reklamace nezbytně nutná montáž odborným servisem (při domácí montáži v garáži záruka okamžitě zaniká!!). Reklamovat lze pouze výrobní vady nového pokovení válce před prvním použitím (v případě reklamace je nutno předložit doklad o montáži a vyjádření odborného servisu). Nezodpovídáme za žádné vedlejší a následné poškození ostatních komponentů motoru, které se netýkají samotného pokovení válce.
Víka spojky amerického výrobce HINSON jsou vyráběny z jednoho kusu speciálního duralového materiálu AL7075-T6, který je používán v leteckém průmyslu, za použití moderních obráběcích strojů s minimálními tolerancemi.
Zesílené provedení pro vysokou odolnost!
Používané továrním závodními tými všechy hlavních výrobců motocyklů - Team Muscle Milk Honda, Team Red Bull KTM, Team Monster Kawasaki, Team Yoshimura Suzuki and Team Rinaldi Yamaha.
Hlavní výhody:
- odolnější a pevnější než originální víko - vyšší ochrana proti defektu
- dokonalá přesnost plochy pro perfektní utěsnění
- zdokonaluje rozptýlení a odvod tepla
- speciální povrchová úprava "hardcoating" pro extrémní odolnost proti opotřebení
Značka Hinson je již po mnoho let synonymem pro nejlepší spojku a spojkové komponenty na světě. Spojku Hinson používají nejlepší jezdci na světě, profesionální týmy i tovární týmy v mistrovství světa MXGP i v amerických šampionátech. Sortiment zahrnuje offroadové motocykly (motokros, enduro), sportovní silniční motocykly a čtyřkokly (ATV).
Klemy řízení PHDS Clamps od německého výrobce XTRIG, jehož výrobky jsou používány v prvovýrobě motockyklů KTM, Husaberg, Husqvarna, Sherco a navíc většinou továrních týmů v závodech mistrovství světa MX GP.
Klemy jsou dostupné pouze pro zesílená řidítka (průměr 28,6mm) a disponují unikátním systémem PHDS (Progressive Handlebar Dampening System), který nabízí možnost výměny pružících prvků (soft/měkké nebo střední/medium nebo hard/tvrdé).
Vlastnosti:
- určené pro montáž řídítek o průměru 28,6mm
- dodávány včetně navýšení (s podložkami zvyšujícími pozici řízení)
- vyrobeny z vysocekvalitního duralového materiálu ve špičkovém zpracování
- nízká hmotnost a odlehčený desing
- možnost výměny tlumících prvků (elastomerů) pro přizpůsobení absorbce vibrací
- nabízí maximální přesnost řízení
- možnost nastavení 12 různých pozic na brýlích Xtrig
Klemy řízení PHDS Clamps od německého výrobce XTRIG, jehož výrobky jsou používány v prvovýrobě motockyklů KTM, Husaberg, Husqvarna, Sherco a navíc většinou továrních týmů v závodech mistrovství světa MX GP.
Klemy jsou dostupné pouze pro zesílená řidítka (průměr 28,6mm) a disponují unikátním systémem PHDS (Progressive Handlebar Dampening System), který nabízí možnost výměny pružících prvků (soft/měkké nebo střední/medium nebo hard/tvrdé).
Vlastnosti:
- určené pro montáž řídítek o průměru 28,6mm
- dodávány včetně navýšení (s podložkami zvyšujícími pozici řízení)
- vyrobeny z vysocekvalitního duralového materiálu ve špičkovém zpracování
- nízká hmotnost a odlehčený desing
- možnost výměny tlumících prvků (elastomerů) pro přizpůsobení absorbce vibrací
- nabízí maximální přesnost řízení
- možnost nastavení 12 různých pozic na brýlích Xtrig
Klemy řízení PHDS Clamps od německého výrobce XTRIG, jehož výrobky jsou používány v prvovýrobě motockyklů KTM, Husaberg, Husqvarna, Sherco a navíc většinou továrních týmů v závodech mistrovství světa MX GP.
Klemy jsou dostupné pouze pro zesílená řidítka (průměr 28,6mm) a disponují unikátním systémem PHDS (Progressive Handlebar Dampening System), který nabízí možnost výměny pružících prvků (soft/měkké nebo střední/medium nebo hard/tvrdé).
Vlastnosti:
- určené pro montáž řídítek o průměru 28,6mm
- dodávány včetně navýšení (s podložkami zvyšujícími pozici řízení)
- vyrobeny z vysocekvalitního duralového materiálu ve špičkovém zpracování
- nízká hmotnost a odlehčený desing
- možnost výměny tlumících prvků (elastomerů) pro přizpůsobení absorbce vibrací
- nabízí maximální přesnost řízení
- možnost nastavení 12 různých pozic na brýlích Xtrig
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku