Výfuky nizozemského výrobce HGS jsou jedny z nejlepších laděných závodních výfukových systémů na světě.
Používají je špičkoví světoví jezdci (Chad Reed, Steve Ramon, Andrea Bartolini, Kevin Strijbos, atd.) i tovární týmy (Kawasaki, TM Racing) a jiné týmy nejvyšší světové úrovně (LS Motorsport Honda, Kawasaki Pfeil, KTM Sarholz, H.M. Plant KTM UK, CLS Kawasaki Team, atd.).
Jsou důkladně testovány a vyvíjeny pro dosažení nejvyššího výkonu motoru, zdokonaleného průběhu a akcelerace. Disponují nízkou hmotností, dokonalým zpracováním a špičkovou výrobní kvalitou a nabízí znatelné zlepšení výkonu a průběhu motoru.
Všechny výfukové systémy HGS jsou během vývoje neustále testovány namontované na každém konkrétním motocyklu, aby byla ověřena úroveň zdokonalení výkonové křivky s originálním výfukem.
Jsou dodávány jako:
- samostatné komponenty (koleno nebo koncovka/tlumič)
- kompletní výfuky
PŘI KAŽDÉ OBJEDNÁVCE JE PRO KONTROLU POTŘEBA UPŘESNIT ROK VÝROBY MOTOCYKLU!!
2 taktní výfuky nabízí zvýšenou odezvu plynu a velký přírůstek výkonu většinou ve středním až vysokém výkonovém rozsahu (neplatí pro všechny modely). Koncovky je možné namontovat na originální koleno (nebo závodní laděné koleno HGS) a všechny jsou konstruovány a odzkoušeny tak, aby splnily hlukové parametry 94dB pro závodní použití v enduru nebo motokrosu.
4 taktní výfuky jsou vybaveny inovativním systémem "Restrictor Bomb", který pozitivně působí na zlepšení výkonu, zlepšení jeho průběhu, regulaci tlaku spalin ve výfukovém potrubí a v neposlední řadě k omezení hlučnosti.
Příplatkové výbavy:
- karbonová koncovka tlumiče
- celotitanové provedení
- enduro provedení
Výfuky nizozemského výrobce HGS jsou jedny z nejlepších laděných závodních výfukových systémů na světě.
Používají je špičkoví světoví jezdci (Chad Reed, Steve Ramon, Andrea Bartolini, Kevin Strijbos, atd.) i tovární týmy (Kawasaki, TM Racing) a jiné týmy nejvyšší světové úrovně (LS Motorsport Honda, Kawasaki Pfeil, KTM Sarholz, H.M. Plant KTM UK, CLS Kawasaki Team, atd.).
Jsou důkladně testovány a vyvíjeny pro dosažení nejvyššího výkonu motoru, zdokonaleného průběhu a akcelerace. Disponují nízkou hmotností, dokonalým zpracováním a špičkovou výrobní kvalitou a nabízí znatelné zlepšení výkonu a průběhu motoru.
Všechny výfukové systémy HGS jsou během vývoje neustále testovány namontované na každém konkrétním motocyklu, aby byla ověřena úroveň zdokonalení výkonové křivky s originálním výfukem.
Upozornění: tato koncovka výfuku je vhodná pro použití výhradně s kolenem výfuku HGS. Není kompatibilní s originálním výfukem!
Jsou dodávány jako:
- samostatné komponenty (koleno nebo koncovka/tlumič)
- kompletní výfuky
PŘI KAŽDÉ OBJEDNÁVCE JE PRO KONTROLU POTŘEBA UPŘESNIT ROK VÝROBY MOTOCYKLU!!
2 taktní výfuky nabízí zvýšenou odezvu plynu a velký přírůstek výkonu většinou ve středním až vysokém výkonovém rozsahu (neplatí pro všechny modely). Koncovky jsou konstruovány a odzkoušeny tak, aby splnily hlukové parametry 94dB pro závodní použití v enduru nebo motokrosu.
4 taktní výfuky jsou vybaveny inovativním systémem "Restrictor Bomb", který pozitivně působí na zlepšení výkonu, zlepšení jeho průběhu, regulaci tlaku spalin ve výfukovém potrubí a v neposlední řadě k omezení hlučnosti.
Příplatkové výbavy:
- karbonová koncovka tlumiče
- celotitanové provedení
- enduro provedení
Nové galvanické pokovení (NIKASIL / NICASIL) vnitřního povrchu motocyklových válců ...
- průměr válce (vrtání) 80mm do 99mm
- odpovídá kubatúrám nad 300cc
Kompletní renovace opotřebovaného vnitřního povrchu válce i poškozeného povrchu válce (odstranění staré vrstvy - příprava a nanesení nové vrstvy - broušení dle pístu).
Uvedená cena je pouze za pokovení válce - ostatní vícepráce jako svařování, protáčení, rovnání, apod. jsou doúčtovány dle náročnosti.
Jedná se o nadstadardní službu v rámci komplexní pomoci a zákaznického servisu při opravě motoru, kterou LZE OBJEDNAT POUZE SPOLEČNĚ S PÍSTNÍ SADOU - repasi provádíme pouze společně se zakoupením dílů na www.mototechnika.cz (nelze objednat samostatně bez dílů).
Upozornění!! Provádíme výhradně pokovení válců do maximálního stáří 5 let!!! Tedy válce, které nejsou poškozeny dlouhodobým používáním, nebyly již několikrát pokovovány či opravovány a není u nich riziko skrytých vad.
Všechny ostatní válce starší více jak 5let od dnešního datumu, které by měly být vyhozeny a standardně nahrazeny novým válcem, jsme schopni opravit, ale pouze na vlastní riziko objednavatele (žádost o opravu je dobrovolná a iniciovaná na vlastní riziko objednavatelem a je zaslaná písemně, například emailem).
Součástí opravy je pouze pokovení vnitřního povrchu válce a s tím spojené činnosti (broušení, svařování, apod.) - součástí opravy není inspekce či prověřování stavu válce a zjišťování dalších vad nebo dalšího poškození, jak před opravou, tak i po opravě.
Reklamace: z důvodu povahy produktu a podmínek jeho použití je pro uplatnění reklamace nezbytně nutná montáž odborným servisem (při domácí montáži v garáži záruka okamžitě zaniká!!). Reklamovat lze pouze výrobní vady nového pokovení válce před prvním použitím (v případě reklamace je nutno předložit doklad o montáži a vyjádření odborného servisu). Nezodpovídáme za žádné vedlejší a následné poškození ostatních komponentů motoru, které se netýkají samotného pokovení válce.
Dílenský hydraulický stojan s nízkým profilem pro zvedání větších motocyklů a čtyřkolek
- nůžkový zvedák s pedálovým ovládáním je určený pro zvedání motocyklů kategorie chopper a čtyřkolek
- hydraulická zvedací lavice pro snazší manipulaci při opravě nebo údržbě motocyklu
- kvalitní hydraulika zajišťuje snadné zvedání
- několik pozic aretace proti samovolnému spuštění
- montážní hydraulická lavice s robustní konstrukcí a kolečky pro jednoduchý přesun po dílně nebo garáži
- ovládání pomocí nožního pedálu s protiskluzovým povrchem
- vybaven kolečky a vodící pákou pro snazší manipulaci
- nosnost 650kg
- hmotnost 28kg
- výška v klidové pozici 13cm
- výška v pracovní (horní) pozici 43cm
Povrchová úprava: zinek, komaxit
Nába do kola Z-WHEEL Astelight Hub od japonské značky ZETA
- závodní náby pro opravdové MX a Enduro závodní použití
- plně kompatibilní s originálními dráty/špicemi a rozpěrkami na osu
- vyráběné na moderních CNC obráběcích strojích z pevnostního duralu
- odlehčená závodní konstrukce (avšak s dostatečnou pevností pro dlouhou životnost)
- otvory pro odvod bahna z těla náby
Barevné provedení Hard Anodizing (kvalitní Elox): černá, červená, modrá, zelená, žlutá/zlatá, oranžová
ZETA je japonská značka, jejíž výrobky se vyznačují dokonalou kvalitou, moderním vzhledem a velkou měrou invence, neboť jsou konstruovány za pomoci návrhů, myšlenek a nápadů od jezdců a mechaniků profesionálních továrních týmů z celého světa.
V důsledku toho se popularita výrobků značky ZETA neustále zvyšuje a tyto produkty jsou používány v garážích hobby jezdců, profesionálních servisních dílnách i značkových servisech renomovaných značek motocyklů kvůli jejich vysoké kvalitě a dlouhé životnosti.
Nába do kola Z-WHEEL Astelight Hub od japonské značky ZETA
- závodní náby pro opravdové MX a Enduro závodní použití
- plně kompatibilní s originálními dráty/špicemi a rozpěrkami na osu
- vyráběné na moderních CNC obráběcích strojích z pevnostního duralu
- odlehčená závodní konstrukce (avšak s dostatečnou pevností pro dlouhou životnost)
- otvory pro odvod bahna z těla náby
Barevné provedení Hard Anodizing (kvalitní Elox): černá, červená, modrá, zelená, žlutá/zlatá, oranžová
ZETA je japonská značka, jejíž výrobky se vyznačují dokonalou kvalitou, moderním vzhledem a velkou měrou invence, neboť jsou konstruovány za pomoci návrhů, myšlenek a nápadů od jezdců a mechaniků profesionálních továrních týmů z celého světa.
V důsledku toho se popularita výrobků značky ZETA neustále zvyšuje a tyto produkty jsou používány v garážích hobby jezdců, profesionálních servisních dílnách i značkových servisech renomovaných značek motocyklů kvůli jejich vysoké kvalitě a dlouhé životnosti.
Nába do kola Z-WHEEL Astelight Hub od japonské značky ZETA
- závodní náby pro opravdové MX a Enduro závodní použití
- plně kompatibilní s originálními dráty/špicemi a rozpěrkami na osu
- vyráběné na moderních CNC obráběcích strojích z pevnostního duralu
- odlehčená závodní konstrukce (avšak s dostatečnou pevností pro dlouhou životnost)
- otvory pro odvod bahna z těla náby
Barevné provedení Hard Anodizing (kvalitní Elox): černá, červená, modrá, zelená, žlutá/zlatá, oranžová
ZETA je japonská značka, jejíž výrobky se vyznačují dokonalou kvalitou, moderním vzhledem a velkou měrou invence, neboť jsou konstruovány za pomoci návrhů, myšlenek a nápadů od jezdců a mechaniků profesionálních továrních týmů z celého světa.
V důsledku toho se popularita výrobků značky ZETA neustále zvyšuje a tyto produkty jsou používány v garážích hobby jezdců, profesionálních servisních dílnách i značkových servisech renomovaných značek motocyklů kvůli jejich vysoké kvalitě a dlouhé životnosti.
Nába do kola Z-WHEEL Astelight Hub od japonské značky ZETA
- závodní náby pro opravdové MX a Enduro závodní použití
- plně kompatibilní s originálními dráty/špicemi a rozpěrkami na osu
- vyráběné na moderních CNC obráběcích strojích z pevnostního duralu
- odlehčená závodní konstrukce (avšak s dostatečnou pevností pro dlouhou životnost)
- otvory pro odvod bahna z těla náby
Barevné provedení Hard Anodizing (kvalitní Elox): černá, červená, modrá, zelená, žlutá/zlatá, oranžová
ZETA je japonská značka, jejíž výrobky se vyznačují dokonalou kvalitou, moderním vzhledem a velkou měrou invence, neboť jsou konstruovány za pomoci návrhů, myšlenek a nápadů od jezdců a mechaniků profesionálních továrních týmů z celého světa.
V důsledku toho se popularita výrobků značky ZETA neustále zvyšuje a tyto produkty jsou používány v garážích hobby jezdců, profesionálních servisních dílnách i značkových servisech renomovaných značek motocyklů kvůli jejich vysoké kvalitě a dlouhé životnosti.
Víka spojky amerického výrobce HINSON jsou vyráběny z jednoho kusu speciálního duralového materiálu AL7075-T6, který je používán v leteckém průmyslu, za použití moderních obráběcích strojů s minimálními tolerancemi.
- Zesílené provedení pro vysokou odolnost!
- Používané továrními závodními týmy všech hlavních výrobců motocyklů - Team Muscle Milk Honda, Team Red Bull KTM, Team Monster Kawasaki, Team Yoshimura Suzuki and Team Rinaldi Yamaha.
Hlavní výhody:
- odolnější a pevnější než originální víko - vyšší ochrana proti defektu
- dokonalá přesnost plochy pro perfektní utěsnění
- zdokonaluje rozptýlení a odvod tepla
- speciální povrchová úprava "hardcoating" pro extrémní odolnost proti opotřebení
Vhodné pro:
Suzuki RMZ450 / 08-22
Suzuki RMX450Z / 10-19
Značka Hinson je již po mnoho let synonymem pro nejlepší spojku a spojkové komponenty na světě. Spojku Hinson používají nejlepší jezdci na světě, profesionální týmy i tovární týmy v mistrovství světa MXGP i v amerických šampionátech. Sortiment zahrnuje offroadové motocykly (motokros, enduro), sportovní silniční motocykly a čtyřkolky (ATV).
Víka spojky amerického výrobce HINSON jsou vyráběny z jednoho kusu speciálního duralového materiálu AL7075-T6, který je používán v leteckém průmyslu, za použití moderních obráběcích strojů s minimálními tolerancemi.
- Zesílené provedení pro vysokou odolnost!
- Používané továrními závodními týmy všech hlavních výrobců motocyklů - Team Muscle Milk Honda, Team Red Bull KTM, Team Monster Kawasaki, Team Yoshimura Suzuki and Team Rinaldi Yamaha.
Hlavní výhody:
- odolnější a pevnější než originální víko - vyšší ochrana proti defektu
- dokonalá přesnost plochy pro perfektní utěsnění
- zdokonaluje rozptýlení a odvod tepla
- speciální povrchová úprava "hardcoating" pro extrémní odolnost proti opotřebení
Vhodné pro:
KTM 250SX / 17
KTM 250EXC / 17
KTM 300EXC / 17
KTM 250XC / 17
KTM 250XC-W / 17
KTM 300XC / 17-18
KTM 300XC-W / 17-18
Husqvarna TC250 / 17
Husqvarna TE250 / 17
Husqvarna TE300 / 17
Husqvarna TX300 / 17
Značka Hinson je již po mnoho let synonymem pro nejlepší spojku a spojkové komponenty na světě. Spojku Hinson používají nejlepší jezdci na světě, profesionální týmy i tovární týmy v mistrovství světa MXGP i v amerických šampionátech. Sortiment zahrnuje offroadové motocykly (motokros, enduro), sportovní silniční motocykly a čtyřkolky (ATV).
Víka spojky amerického výrobce HINSON jsou vyráběny z jednoho kusu speciálního duralového materiálu AL7075-T6, který je používán v leteckém průmyslu, za použití moderních obráběcích strojů s minimálními tolerancemi.
- Zesílené provedení pro vysokou odolnost!
- Používané továrními závodními týmy všech hlavních výrobců motocyklů - Team Muscle Milk Honda, Team Red Bull KTM, Team Monster Kawasaki, Team Yoshimura Suzuki and Team Rinaldi Yamaha.
Hlavní výhody:
- odolnější a pevnější než originální víko - vyšší ochrana proti defektu
- dokonalá přesnost plochy pro perfektní utěsnění
- zdokonaluje rozptýlení a odvod tepla
- speciální povrchová úprava "hardcoating" pro extrémní odolnost proti opotřebení
Vhodné pro:
Gas Gas EXF250 / 21-22
Gas Gas EXF350 / 21-22
Gas Gas MCF250 / 22
Gas Gas MCF350 / 22
Husqvarna FC250 / 16-22
Husqvarna FC350 / 16-22
Husqvarna FE250 / 17-22
Husqvarna FE350 / 17-22
Husqvarna FE350 Rockstar Edition / 21-22
Husqvarna FE350s / 20-22
Husqvarna FX350 / 17-22
KTM 250EXC-F / 17-22
KTM 250SX-F / 16-22
KTM 250SX-F Factory Edition / 15-17
KTM 250XC-F / 16-22
KTM 350EXC-F / 17-22
KTM 350EXC-F Factory Edition / 22
KTM 350SX-F / 16-22
KTM 350SX-F Factory Edition / 15-16
KTM 350XC-F / 16-22
KTM 350XC-F Factory Edition / 22
KTM 350XCF-W / 20-22
Značka Hinson je již po mnoho let synonymem pro nejlepší spojku a spojkové komponenty na světě. Spojku Hinson používají nejlepší jezdci na světě, profesionální týmy i tovární týmy v mistrovství světa MXGP i v amerických šampionátech. Sortiment zahrnuje offroadové motocykly (motokros, enduro), sportovní silniční motocykly a čtyřkolky (ATV).
Víka spojky amerického výrobce HINSON jsou vyráběny z jednoho kusu speciálního duralového materiálu AL7075-T6, který je používán v leteckém průmyslu, za použití moderních obráběcích strojů s minimálními tolerancemi.
- Zesílené provedení pro vysokou odolnost!
- Používané továrními závodními týmy všech hlavních výrobců motocyklů - Team Muscle Milk Honda, Team Red Bull KTM, Team Monster Kawasaki, Team Yoshimura Suzuki and Team Rinaldi Yamaha.
Hlavní výhody:
- odolnější a pevnější než originální víko - vyšší ochrana proti defektu
- dokonalá přesnost plochy pro perfektní utěsnění
- zdokonaluje rozptýlení a odvod tepla
- speciální povrchová úprava "hardcoating" pro extrémní odolnost proti opotřebení
Vhodné pro:
Husqvarna TC250 / 10-13
Husqvarna TE250 / 10-13
Husqvarna TXC250 / 10-13
Husqvarna TC310 / 11-13
Husqvarna TE310 / 11-13
Husqvarna TXC310 / 11-13
Značka Hinson je již po mnoho let synonymem pro nejlepší spojku a spojkové komponenty na světě. Spojku Hinson používají nejlepší jezdci na světě, profesionální týmy i tovární týmy v mistrovství světa MXGP i v amerických šampionátech. Sortiment zahrnuje offroadové motocykly (motokros, enduro), sportovní silniční motocykly a čtyřkolky (ATV).
Víka spojky amerického výrobce HINSON jsou vyráběny z jednoho kusu speciálního duralového materiálu AL7075-T6, který je používán v leteckém průmyslu, za použití moderních obráběcích strojů s minimálními tolerancemi.
- Zesílené provedení pro vysokou odolnost!
- Používané továrními závodními týmy všech hlavních výrobců motocyklů - Team Muscle Milk Honda, Team Red Bull KTM, Team Monster Kawasaki, Team Yoshimura Suzuki and Team Rinaldi Yamaha.
Hlavní výhody:
- odolnější a pevnější než originální víko - vyšší ochrana proti defektu
- dokonalá přesnost plochy pro perfektní utěsnění
- zdokonaluje rozptýlení a odvod tepla
- speciální povrchová úprava "hardcoating" pro extrémní odolnost proti opotřebení
Vhodné pro:
KTM 125EXC / 98-16
KTM 125SX / 08-15
KTM 144SX / 07-08
KTM 144XC / 08
KTM 150SX / 09-15
KTM 150XC / 10-15
KTM 200EXC / 98-16
KTM 200MXC / 98-03
KTM 200XC / 06-09
KTM 200XCW / 06-16
Husqvarna TC125 / 14-18
Husqvarna TE125 / 14-16
Značka Hinson je již po mnoho let synonymem pro nejlepší spojku a spojkové komponenty na světě. Spojku Hinson používají nejlepší jezdci na světě, profesionální týmy i tovární týmy v mistrovství světa MXGP i v amerických šampionátech. Sortiment zahrnuje offroadové motocykly (motokros, enduro), sportovní silniční motocykly a čtyřkolky (ATV).
Víka spojky amerického výrobce HINSON jsou vyráběny z jednoho kusu speciálního duralového materiálu AL7075-T6, který je používán v leteckém průmyslu, za použití moderních obráběcích strojů s minimálními tolerancemi.
- Zesílené provedení pro vysokou odolnost!
- Používané továrními závodními týmy všech hlavních výrobců motocyklů - Team Muscle Milk Honda, Team Red Bull KTM, Team Monster Kawasaki, Team Yoshimura Suzuki and Team Rinaldi Yamaha.
Hlavní výhody:
- odolnější a pevnější než originální víko - vyšší ochrana proti defektu
- dokonalá přesnost plochy pro perfektní utěsnění
- zdokonaluje rozptýlení a odvod tepla
- speciální povrchová úprava "hardcoating" pro extrémní odolnost proti opotřebení
Vhodné pro:
KTM 400EXC / 07
KTM 450EXC / 06-07
KTM 525EXC / 06-07
KTM 560SMR / 07
KTM 450XC Sport ATV / 08-11
Polaris Outlaw 450MXR / 08-11
Polaris Outlaw 525S / 08-11
Polaris Outlaw 525IRS / 07-11
Značka Hinson je již po mnoho let synonymem pro nejlepší spojku a spojkové komponenty na světě. Spojku Hinson používají nejlepší jezdci na světě, profesionální týmy i tovární týmy v mistrovství světa MXGP i v amerických šampionátech. Sortiment zahrnuje offroadové motocykly (motokros, enduro), sportovní silniční motocykly a čtyřkolky (ATV).
Výfuky nizozemského výrobce HGS jsou jedny z nejlepších laděných závodních výfukových systémů na světě.
Používají je špičkoví světoví jezdci (Chad Reed, Steve Ramon, Andrea Bartolini, Kevin Strijbos, atd.) i tovární týmy (Kawasaki, TM Racing) a jiné týmy nejvyšší světové úrovně (LS Motorsport Honda, Kawasaki Pfeil, KTM Sarholz, H.M. Plant KTM UK, CLS Kawasaki Team, atd.).
Jsou důkladně testovány a vyvíjeny pro dosažení nejvyššího výkonu motoru, zdokonaleného průběhu a akcelerace. Disponují nízkou hmotností, dokonalým zpracováním a špičkovou výrobní kvalitou a nabízí znatelné zlepšení výkonu a průběhu motoru.
Všechny výfukové systémy HGS jsou během vývoje neustále testovány namontované na každém konkrétním motocyklu, aby byla ověřena úroveň zdokonalení výkonové křivky s originálním výfukem.
Jsou dodávány jako:
- samostatné komponenty (koleno nebo koncovka/tlumič)
- kompletní výfuky
PŘI KAŽDÉ OBJEDNÁVCE JE PRO KONTROLU POTŘEBA UPŘESNIT ROK VÝROBY MOTOCYKLU!!
2 taktní výfuky nabízí zvýšenou odezvu plynu a velký přírůstek výkonu většinou ve středním až vysokém výkonovém rozsahu (neplatí pro všechny modely). Koncovky je možné namontovat na originální koleno (nebo závodní laděné koleno HGS) a všechny jsou konstruovány a odzkoušeny tak, aby splnily hlukové parametry 94dB pro závodní použití v enduru nebo motokrosu.
4 taktní výfuky jsou vybaveny inovativním systémem "Restrictor Bomb", který pozitivně působí na zlepšení výkonu, zlepšení jeho průběhu, regulaci tlaku spalin ve výfukovém potrubí a v neposlední řadě k omezení hlučnosti.
Příplatkové výbavy:
- karbonová koncovka tlumiče
- celotitanové provedení
- enduro provedení
Ojniční sady Prox jsou dokonalým a výhodným výběrem, neboť v krabičce Prox je stejná originální ojnice z Japonska jako například od Hondy, Kawasaki, Yamahy!
- unikátní technologie dvojitého kování výkovků předává ojnicím PROX vynikající pevnost, odolnost a rozměrovou stálost
- kromě technologie dvojitého kování jsou výkovky ošetřeny kuličkováním, čímž je docíleno dokonalého spojení povrchové textury po vykování a odstraněno pnutí
- přesné rozmístění a sklon mazacích otvorů zaručuje dokonalé mazání jehlových ložisek a čepů
- ojniční sady PROX obsahují vysoce kvalitní jehlová ložiska s přesným tvarem a počtem jehel s dokonalou tolerancí jako originální díly a čepy
- díky všem použitým technologiím a materiálům vysoké kvality na všechny komponenty je zaručena nejdelší možná životnost celé ojniční sady i při použití v náročných podmínkách
Vždy jsou dodávány jako ojniční sada, tedy včetně jehlových ložisek, distančních příložek a spodního čepu nejvyšší kvality.
Rozměry:
- rozteč: 132mm
- horní kolo: průměr 24mm / šířka 23mm
- spodní kolo: průměr 45mm / šířka 23mm
- spodní čep: 36x71mm
Tato ojniční sada nahrazuje originální díly (OEM Replacement):
Honda
Tato ojnice je součástí sady klikového hřídele dle originálního dílu (OEM Replacement):
Honda 13000-MN9-000
Honda 13000-MAK-F00
Ojnice PROX vyrábí jeden z největších světových výrobců, který dodává do prvovýroby předních světových značek (Honda, Yamaha, Kawasaki). Jeho zkušenosti a know-how jsou použity samozřejmě i při výrobě ojnic PROX, kdy jsou detailně dodržovány parametry, rozměry, tvar, konstrukce, mazací otvory a provedení přesně podle originálních dílů (OEM).
Ojniční sada PROX je dokonalým a výhodným výběrem. V balení Prox je stejná originální ojnice jako např. od Hondy, Kawasaki, Yamahy.
Upozornění: při výměně ojniční sady je potřeba dokonale provést přelisování včetně extrémně přesného vycentrování klikové hřídele, aby byla zajištěna dlouhá životnost ojnice i dalších komponentů a hladký chod motoru. Je doporučeno vyměnit ložiska (nejlépe jen japonské značky NTN, Koyo, Nachi), gufera na klice a vždy postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku