Univerzální klakson / houkačka s držákem
- motocyklová houkačka vhodná pro použití na většině typů motocyklů, čtyřkolek, skútrů
- univerzální použití díky kompaktním rozměrům a integrovanému držáku
Parametry:
- napětí: 12V
- průměr: 70mm
- barva: černá
Klíč na svíčku s dvojitým kloubem
- pro montáž a demontáž zapalovacích svíček
- "T-klíč" s madlem pro snazší manipulaci
- provedení s dvojitým kloubem pro manipulaci v méně přístupném prostoru
- robustní tyčka a madlo s plastovým potahem
- délka tyčky 14cm a délka madla 9cm
- pro svíčky s rozměrem šestihranu 21mm
- uvnitř klíče gumička k upevnění svíčky
Samostatná jehlová ložiska pro přepákování a uložení kyvné vidlice.
- vnitřní průměr "A" = 22mm
- vnější průměr "B" = 28mm
- šířka "C" = 16mm
- typ ložiska = provedení s vnitřní klecí
Jednořadá jehlová ložiska nízkého průřezu s vysokou únosností - provedení s vnitřním kroužkem (klecí), který slouží k vedení velkého počtu jehlových válečků a zabraňuje jejich vypadávání z ložiska.
Významným znakem jehlových ložisek je jejich vysoká únosnost při malé výšce profilu. Tím splňují tato ložiska požadavek kladený na lehké konstrukce: přenášet v malém prostoru velký výkon.
Jednořadá axiální jehlová ložiska jsou vybavena tvarově stálou klecí pro spolehlivé udržení a vedení velkého počtu jehel. Velmi malé odchylky průměru těchto jehel umožňují těmto ložiskům přenášet velká axiální a rázová zatížení. Konce jehel jsou opracované pro úpravu styku mezi oběžnými drahami a jehlami, což zabraňuje špičkám napětí na koncích jehel a prodlužuje se provozní životnost ložisek.
Axiální jehlová ložiska poskytují vysoký stupeň tuhosti a únosnosti v minimálním axiálním prostoru.
Matice dříku ventilu duše nad ráfkem od japonské značky DRC
- možnost dotažení bez použití klíče
- také pro použití jako nástroj, který pomáhá při odtažení dříku vzduchového ventilu
během výměny pneumatiky a při dofoukávání vzduchu
- vroubkovaný povrch se jednoduchou manipulaci bez použití nářadí
Značka DRC patří do skupiny Dirtfreak Japan, která vyrábí náhradní díly a příslušenství pro motocykly již od roku 2003.
Značky skupiny Dirtfreak jsou => DRC, ZETA, Z-WHEEL, DFG, Z-CARBON, MUD-OFF, DELTA a MOTION.
Všechny výrobky jsou distribuovány do více než 50 zemí světa z japonské centrály a jsou celosvětově známé a populární díky svému preciznímu zpracování a vysoké kvalitě.
Japonský Dirtfreak disponuje vývojovým oddělením, které okamžitě reaguje na novinky od japonských výrobců motocyklů a také sbírá požadavky a podněty od závodních jezdců z celého světaových motorek. Produkty jsou následně vyvíjíny a testovány profesionálními jezdci světových továrních týmů.
Stahovací cestovní kurt Putoline Camlock Luggae Strap
- víceúčelový a velmi skladný pomocník
- kovový rychloupínací zajišťovací mechanismus
- pro rychlé stažení zavazadel během cestování (kufrů na letišti, apod.)
- pro zafixování nákladu v zavazadlovém prostoru automobilu
- pro použítí jako pohotovostního zajištění nákladu
Délka: 3m
Samostatná těsnění pod hlavu, těsnění pod válec a těsnění víka ventilů jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění
- poskytují velmi dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
- jsou vyráběna z jakostních materiálů a dle specifikací a parametrů originálních dílů (OEM)
- použité materiály pro výrobu těsnění zajišťují prodlouženou životnost a disponují perfektní stálostí tvaru s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi
- těsnění válce a hlavy motoru zajišťují utěsnění mezi dvěma povrchy motoru, které podléhají změnám teploty a tlaku podle toho jak se motor zahřívá a ochlazuje, a výběr kvalitního těsnění je rozhodující pro dlouhodobou funkčnost v prostředí, kde je těsnění vystaveno tlaku z komprese a podtlaku a kde se části motoru roztahují, smršťují, vzdalují se od sebe a nebo jsou k sobě přitahovány těsněji (studené těsnění reaguje a funguje jinak než zahřáté těsnění, stejně jako těsnění pod zvýšeným tlakem reaguje a funguje jinak při sníženém tlaku)
- přesný tvar těsnění zapezbečuje udržování stálého vnitřního tlaku, zabraňuje úniku oleje z motoru a zabraňuje vniknutí nečistot do motoru
- těsnění je připraveno pro model a rok výroby motocyklu uvedený v popisu, pro který disponuje vhodnými otvory pro průchod čepů, šroubů, svorníků a je připraveno pro okamžitou montáž
Upozornění: těsnění je určeno pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie
Všechna těsnění hlavy, těsnění válce a těsnění ventilového víka jsou vyráběna dle rozměrů podle originálního dílu. Použitý materiál zajišťuje prodlouženou životnost, preventivní ochranu před únikem oleje a odolnost proti vysokým teplotám.
Toto těsnění nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Honda 12191-KZ4-L30
Samostatná těsnění pod hlavu, těsnění pod válec a těsnění víka ventilů jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění
- poskytují velmi dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
- jsou vyráběna z jakostních materiálů a dle specifikací a parametrů originálních dílů (OEM)
- použité materiály pro výrobu těsnění zajišťují prodlouženou životnost a disponují perfektní stálostí tvaru s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi
- těsnění válce a hlavy motoru zajišťují utěsnění mezi dvěma povrchy motoru, které podléhají změnám teploty a tlaku podle toho jak se motor zahřívá a ochlazuje, a výběr kvalitního těsnění je rozhodující pro dlouhodobou funkčnost v prostředí, kde je těsnění vystaveno tlaku z komprese a podtlaku a kde se části motoru roztahují, smršťují, vzdalují se od sebe a nebo jsou k sobě přitahovány těsněji (studené těsnění reaguje a funguje jinak než zahřáté těsnění, stejně jako těsnění pod zvýšeným tlakem reaguje a funguje jinak při sníženém tlaku)
- přesný tvar těsnění zapezbečuje udržování stálého vnitřního tlaku, zabraňuje úniku oleje z motoru a zabraňuje vniknutí nečistot do motoru
- těsnění je připraveno pro model a rok výroby motocyklu uvedený v popisu, pro který disponuje vhodnými otvory pro průchod čepů, šroubů, svorníků a je připraveno pro okamžitou montáž
Upozornění: těsnění je určeno pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie
Všechna těsnění hlavy, těsnění válce a těsnění ventilového víka jsou vyráběna dle rozměrů podle originálního dílu. Použitý materiál zajišťuje prodlouženou životnost, preventivní ochranu před únikem oleje a odolnost proti vysokým teplotám.
Toto těsnění nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Honda 12191-KSR-A00
Samostatná těsnění pod hlavu, těsnění pod válec a těsnění víka ventilů jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění
- poskytují velmi dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
- jsou vyráběna z jakostních materiálů a dle specifikací a parametrů originálních dílů (OEM)
- použité materiály pro výrobu těsnění zajišťují prodlouženou životnost a disponují perfektní stálostí tvaru s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi
- těsnění válce a hlavy motoru zajišťují utěsnění mezi dvěma povrchy motoru, které podléhají změnám teploty a tlaku podle toho jak se motor zahřívá a ochlazuje, a výběr kvalitního těsnění je rozhodující pro dlouhodobou funkčnost v prostředí, kde je těsnění vystaveno tlaku z komprese a podtlaku a kde se části motoru roztahují, smršťují, vzdalují se od sebe a nebo jsou k sobě přitahovány těsněji (studené těsnění reaguje a funguje jinak než zahřáté těsnění, stejně jako těsnění pod zvýšeným tlakem reaguje a funguje jinak při sníženém tlaku)
- přesný tvar těsnění zapezbečuje udržování stálého vnitřního tlaku, zabraňuje úniku oleje z motoru a zabraňuje vniknutí nečistot do motoru
- těsnění je připraveno pro model a rok výroby motocyklu uvedený v popisu, pro který disponuje vhodnými otvory pro průchod čepů, šroubů, svorníků a je připraveno pro okamžitou montáž
Upozornění: těsnění je určeno pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie
Všechna těsnění hlavy, těsnění válce a těsnění ventilového víka jsou vyráběna dle rozměrů podle originálního dílu. Použitý materiál zajišťuje prodlouženou životnost, preventivní ochranu před únikem oleje a odolnost proti vysokým teplotám.
Toto těsnění nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Honda 12191-KSR-731
Honda 12191-KSR-730
Samostatná těsnění pod hlavu, těsnění pod válec a těsnění víka ventilů jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění
- poskytují velmi dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
- jsou vyráběna z jakostních materiálů a dle specifikací a parametrů originálních dílů (OEM)
- použité materiály pro výrobu těsnění zajišťují prodlouženou životnost a disponují perfektní stálostí tvaru s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi
- těsnění válce a hlavy motoru zajišťují utěsnění mezi dvěma povrchy motoru, které podléhají změnám teploty a tlaku podle toho jak se motor zahřívá a ochlazuje, a výběr kvalitního těsnění je rozhodující pro dlouhodobou funkčnost v prostředí, kde je těsnění vystaveno tlaku z komprese a podtlaku a kde se části motoru roztahují, smršťují, vzdalují se od sebe a nebo jsou k sobě přitahovány těsněji (studené těsnění reaguje a funguje jinak než zahřáté těsnění, stejně jako těsnění pod zvýšeným tlakem reaguje a funguje jinak při sníženém tlaku)
- přesný tvar těsnění zapezbečuje udržování stálého vnitřního tlaku, zabraňuje úniku oleje z motoru a zabraňuje vniknutí nečistot do motoru
- těsnění je připraveno pro model a rok výroby motocyklu uvedený v popisu, pro který disponuje vhodnými otvory pro průchod čepů, šroubů, svorníků a je připraveno pro okamžitou montáž
Upozornění: těsnění je určeno pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie
Všechna těsnění hlavy, těsnění válce a těsnění ventilového víka jsou vyráběna dle rozměrů podle originálního dílu. Použitý materiál zajišťuje prodlouženou životnost, preventivní ochranu před únikem oleje a odolnost proti vysokým teplotám.
Toto těsnění nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Honda 12191-KZ4-J00
Klíč na svíčku s dvojitým kloubem
- pro montáž a demontáž zapalovacích svíček
- "T-klíč" s madlem pro snazší manipulaci
- provedení s dvojitým kloubem pro manipulaci v méně přístupném prostoru
- robustní tyčka a madlo s plastovým potahem
- délka tyčky 14cm a délka madla 9cm
- pro svíčky s rozměrem šestihranu 16mm
- uvnitř klíče gumička k upevnění svíčky
Motocyklová kukla pod přilbu s jedním otvorem/průzorem pro oči
- vhodná pro použití při jízdě na motocyklu, zimních sportech, cyklistice, apod.
- kopíruje tvar hlavy pro komfort uvnitř přilby
- límec pro ochranu krku před větrem a chladem
- univerzální velikost
Samostatná jehlová ložiska pro přepákování a uložení kyvné vidlice.
- vnitřní průměr "A" = 18mm
- vnější průměr "B" = 24mm
- šířka "C" = 16mm
- typ ložiska = provedení bez vnitřní klece (celojehlové)
Jednořadá jehlová ložiska nízkého průřezu s vysokou únosností - provedení bez vnitřního kroužku (bez klece = celojehlové) pro použití přímo na kalené a broušené hřídeli, čepu, apod.
Významným znakem jehlových ložisek je jejich vysoká únosnost při malé výšce profilu. Tím splňují tato ložiska požadavek kladený na lehké konstrukce: přenášet v malém prostoru velký výkon.
Vysokorychlostní jednořadá axiální jehlová ložiska bez vnitřní klece. Velmi malé odchylky průměru těchto jehel umožňují těmto ložiskům přenášet velká axiální a rázová zatížení. Konce jehel jsou opracované pro úpravu styku mezi oběžnými drahami a jehlami, což zabraňuje špičkám napětí na koncích jehel a prodlužuje se provozní životnost ložisek.
Axiální jehlová ložiska poskytují vysoký stupeň tuhosti a únosnosti v minimálním axiálním prostoru.
Čisticí a leštící pasta na světlomety a na paraboly K2 Lamp Doctor
Vynikající pasta pro vyčištění světel a obnovení mlhavých, zažloutlých či poškrábaných světlometů, parabol světel, krytek světel, apod.
Leštící směs pro ruční použití nebo pro použití leštícím nástrojem.
Velmi dobře až zcela odstraní škrábance, opar, zamlžení, odbarvení a zežloutnutí ze světlometů, zadních světel, mlhovek, lodních světel.
Vrátí světlům jasnost a svítivost a poskytuje i dlouhotrvající ochranou.
Neužívá vodu - bez silikonu.
Návod na použití s leštícím strojem:
- chraňte všechny lakované povrchy kolem světlometů malířskou páskou, aby se zabránilo poškození
- velké defekty na těžce opotřebovaných světlometech mohou být zdrsněny pomocí smirkového papíru
- před použitím vyčistěte a odmastěte povrch, který má být ošetřen
- naneste malé množství leštidla na pěnovou podložku před zapnutím leštícího stroje (vrtačky)
- rozetřete pastu vrtačkou při 600 otáčkách za minutu, poté zvyšte otáčky až na cca. 1200 otáček za minutu a leštěte tak dlouho, dokud nezmizí zakalený opar
- použijte čistou mikro úterku a vytřete do sucha.
Návod pro ruční leštění:
- před použitím vyčistěte a odmastěte povrch
- naneste pastu houbou nebo mikro utěrkou a leštěte sklo, dokud nezmizí zakalený opar a povrch je hladký
- použijte čistou mikro utěrku a vytřete sklo do sucha
Vhodné je použití syntetického vosku, který nový stav světlometu "zapečetí" proti dalšímu poškození a chrání světlomety před budoucím žloutnutím a oparem.
Varování: Nepoužívejte produkt, když je vystaven slunci. Udržujte povrch nepřehřátý.
Klíčenka/Přívěšek na klíče od značky MTZ
- s kovovým kroužkem na klíče
- materiál umělá koženka a kov s povrchovou úpravou
- klíčenka s mototématikou (gravírované logo motocyklu)
Rozměry: 62x29mm
Klíčenka/Přívěšek na klíče od značky MTZ
- s kovovým kroužkem na klíče
- materiál umělá koženka a kov s povrchovou úpravou
- klíčenka s mototématikou (gravírované logo motocyklu)
Rozměry: 62x29mm
Motocyklový řetěz 081 výrobce ČZ Chains.
Řetěz z řady MOFA určený pro šlapací pohon (rozšlapávání) mopedů československé výroby.
- Babetta 210, 225
- Stella
- Manet Korádo
Typové označení: 081 (1/2x1/8)
Rozměry řetězu: 12,7 x 3,3
Provedení: netěsněný řetěz (bez kroužku)
Barva: ocelová (bez povrchové úpravy)
CENA UVEDENA ZA BALENÍ (rozpojený řetěz včetně spojovacího článku). Spojovací článek lze následně dokoupit samostatně nebo koupit takzvaně "do rezervy" (obj.kód ŘSP-ČZ-OLD4).
Společnost ČZ Řetězy, s.r.o., je od r.1929 tradičním českým výrobcem kvalitních válečkových pouzdrových, zubových a speciálních řetězů, které nacházejí široké uplatnění v automobilovém a motocyklovém průmyslu. Vysoká kvalita je podporována vlastním výzkumným a vývojovým oddělením s testovacími zkušebnami a materiálovými laboratořemi, včetně je vlastní výroby strojů pro automatickou montáž řetězů. Kompletní výroba všech potřebných komponentů řetězů pod jednou střechou zabezpečuje stálou kvalitu produkce a výrobní flexibilitu směrem k požadavkům zákazníků.
Výsledkem kvalitní práce v oblasti motocyklových řetězů je zájem o řetězy od světových výrobců motocyklů, kteří české řetězy montují v prvovýrobě např. KTM.
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku