Rozpěrka na osu (příložky do kola) zadního kola ALLBALLS 11-1038 se vyrábějí ve třech variantách - celoocelové, celohliníkové nebo hliníkové s ocelovým kroužkem
- pro daný typ a rok výroby motocyklu je vždy dostupná jen jedna z uvedených variant (kontrola obsahu viz. fotografie)
- všechny varianty jsou dokonalou náhradou za celohliníkové originální rozpěrky, které časem ztrácejí funkci a umožňují vstup vody a nečistot k ložisku a do vnitřku náby kola
A) celoocelové rozpěrky jsou vyrobeny z kvalitní zušlechtěné kalené oceli a nabízejí dlouhou životnost
B) celohliníkové rozpěrky jsou vyrobeny z kvalitního duralového materiálu AL6061-T6
C) hliníkové rozpěrky s ocelovým kroužkem jsou vyrobeny z duralového materiálu AL6061-T6 a nalisovaný kroužek z kalené ložiskové oceli se zinkovanou povrchovou úpravou - jejich speciální konstrukce s ocelovým kaleným kroužkem, který je nalisovaný na hliníkové tělo, umožňuje dosažení velmi dlouhé životnosti
- sortiment zahrnuje offoradové motocykly (motokros a enduro)
Upozornění: sada obsahuje rozpěrky vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby, a to vždy samostatně pro přední kolo nebo pro zadní kolo - kontrola obsahu viz. fotografie.
Sada neobsahuje ložiska ani gufera.
Stav rozpěrek by měl být pravidelně sledován a preventivně servisován (postupujte dle manuálu výrobce motocyklu), neboť voda a nečistoty působí jako brusná směs v místě mezi těsněním a rozpěrkou. Při špatné údržbě vzniknou ve styčné ploše drážky, které umožňují průnik vody a nečistot k ložisku v nábě.
Rozpěrka na osu (příložky do kola) předního a zadního kola ALLBALLS 11-1007 se vyrábějí ve třech variantách - celoocelové, celohliníkové nebo hliníkové s ocelovým kroužkem
- pro daný typ a rok výroby motocyklu je vždy dostupná jen jedna z uvedených variant (kontrola obsahu viz. fotografie)
- všechny varianty jsou dokonalou náhradou za celohliníkové originální rozpěrky, které časem ztrácejí funkci a umožňují vstup vody a nečistot k ložisku a do vnitřku náby kola
A) celoocelové rozpěrky jsou vyrobeny z kvalitní zušlechtěné kalené oceli a nabízejí dlouhou životnost
B) celohliníkové rozpěrky jsou vyrobeny z kvalitního duralového materiálu AL6061-T6
C) hliníkové rozpěrky s ocelovým kroužkem jsou vyrobeny z duralového materiálu AL6061-T6 a nalisovaný kroužek z kalené ložiskové oceli se zinkovanou povrchovou úpravou - jejich speciální konstrukce s ocelovým kaleným kroužkem, který je nalisovaný na hliníkové tělo, umožňuje dosažení velmi dlouhé životnosti
- sortiment zahrnuje offoradové motocykly (motokros a enduro)
Upozornění: sada obsahuje rozpěrky vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby, a to vždy samostatně pro přední kolo nebo pro zadní kolo - kontrola obsahu viz. fotografie.
Sada neobsahuje ložiska ani gufera.
Stav rozpěrek by měl být pravidelně sledován a preventivně servisován (postupujte dle manuálu výrobce motocyklu), neboť voda a nečistoty působí jako brusná směs v místě mezi těsněním a rozpěrkou. Při špatné údržbě vzniknou ve styčné ploše drážky, které umožňují průnik vody a nečistot k ložisku v nábě.
Rozpěrka na osu (příložky do kola) předního kola ALLBALLS 11-1056 se vyrábějí ve třech variantách - celoocelové, celohliníkové nebo hliníkové s ocelovým kroužkem
- pro daný typ a rok výroby motocyklu je vždy dostupná jen jedna z uvedených variant (kontrola obsahu viz. fotografie)
- všechny varianty jsou dokonalou náhradou za celohliníkové originální rozpěrky, které časem ztrácejí funkci a umožňují vstup vody a nečistot k ložisku a do vnitřku náby kola
A) celoocelové rozpěrky jsou vyrobeny z kvalitní zušlechtěné kalené oceli a nabízejí dlouhou životnost
B) celohliníkové rozpěrky jsou vyrobeny z kvalitního duralového materiálu AL6061-T6
C) hliníkové rozpěrky s ocelovým kroužkem jsou vyrobeny z duralového materiálu AL6061-T6 a nalisovaný kroužek z kalené ložiskové oceli se zinkovanou povrchovou úpravou - jejich speciální konstrukce s ocelovým kaleným kroužkem, který je nalisovaný na hliníkové tělo, umožňuje dosažení velmi dlouhé životnosti
- sortiment zahrnuje offoradové motocykly (motokros a enduro)
Upozornění: sada obsahuje rozpěrky vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby, a to vždy samostatně pro přední kolo nebo pro zadní kolo - kontrola obsahu viz. fotografie.
Sada neobsahuje ložiska ani gufera.
Stav rozpěrek by měl být pravidelně sledován a preventivně servisován (postupujte dle manuálu výrobce motocyklu), neboť voda a nečistoty působí jako brusná směs v místě mezi těsněním a rozpěrkou. Při špatné údržbě vzniknou ve styčné ploše drážky, které umožňují průnik vody a nečistot k ložisku v nábě.
Rozpěrka na osu (příložky do kola) předního a zadního kola ALLBALLS 11-1009 se vyrábějí ve třech variantách - celoocelové, celohliníkové nebo hliníkové s ocelovým kroužkem
- pro daný typ a rok výroby motocyklu je vždy dostupná jen jedna z uvedených variant (kontrola obsahu viz. fotografie)
- všechny varianty jsou dokonalou náhradou za celohliníkové originální rozpěrky, které časem ztrácejí funkci a umožňují vstup vody a nečistot k ložisku a do vnitřku náby kola
A) celoocelové rozpěrky jsou vyrobeny z kvalitní zušlechtěné kalené oceli a nabízejí dlouhou životnost
B) celohliníkové rozpěrky jsou vyrobeny z kvalitního duralového materiálu AL6061-T6
C) hliníkové rozpěrky s ocelovým kroužkem jsou vyrobeny z duralového materiálu AL6061-T6 a nalisovaný kroužek z kalené ložiskové oceli se zinkovanou povrchovou úpravou - jejich speciální konstrukce s ocelovým kaleným kroužkem, který je nalisovaný na hliníkové tělo, umožňuje dosažení velmi dlouhé životnosti
- sortiment zahrnuje offoradové motocykly (motokros a enduro)
Upozornění: sada obsahuje rozpěrky vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby, a to vždy samostatně pro přední kolo nebo pro zadní kolo - kontrola obsahu viz. fotografie.
Sada neobsahuje ložiska ani gufera.
Stav rozpěrek by měl být pravidelně sledován a preventivně servisován (postupujte dle manuálu výrobce motocyklu), neboť voda a nečistoty působí jako brusná směs v místě mezi těsněním a rozpěrkou. Při špatné údržbě vzniknou ve styčné ploše drážky, které umožňují průnik vody a nečistot k ložisku v nábě.
Rozpěrka na osu (příložky do kola) předního kola ALLBALLS 11-1030 se vyrábějí ve třech variantách - celoocelové, celohliníkové nebo hliníkové s ocelovým kroužkem
- pro daný typ a rok výroby motocyklu je vždy dostupná jen jedna z uvedených variant (kontrola obsahu viz. fotografie)
- všechny varianty jsou dokonalou náhradou za celohliníkové originální rozpěrky, které časem ztrácejí funkci a umožňují vstup vody a nečistot k ložisku a do vnitřku náby kola
A) celoocelové rozpěrky jsou vyrobeny z kvalitní zušlechtěné kalené oceli a nabízejí dlouhou životnost
B) celohliníkové rozpěrky jsou vyrobeny z kvalitního duralového materiálu AL6061-T6
C) hliníkové rozpěrky s ocelovým kroužkem jsou vyrobeny z duralového materiálu AL6061-T6 a nalisovaný kroužek z kalené ložiskové oceli se zinkovanou povrchovou úpravou - jejich speciální konstrukce s ocelovým kaleným kroužkem, který je nalisovaný na hliníkové tělo, umožňuje dosažení velmi dlouhé životnosti
- sortiment zahrnuje offoradové motocykly (motokros a enduro)
Upozornění: sada obsahuje rozpěrky vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby, a to vždy samostatně pro přední kolo nebo pro zadní kolo - kontrola obsahu viz. fotografie.
Sada neobsahuje ložiska ani gufera.
Stav rozpěrek by měl být pravidelně sledován a preventivně servisován (postupujte dle manuálu výrobce motocyklu), neboť voda a nečistoty působí jako brusná směs v místě mezi těsněním a rozpěrkou. Při špatné údržbě vzniknou ve styčné ploše drážky, které umožňují průnik vody a nečistot k ložisku v nábě.
Rozpěrka na osu (příložky do kola) předního kola ALLBALLS 11-1090 se vyrábějí ve třech variantách - celoocelové, celohliníkové nebo hliníkové s ocelovým kroužkem
- pro daný typ a rok výroby motocyklu je vždy dostupná jen jedna z uvedených variant (kontrola obsahu viz. fotografie)
- všechny varianty jsou dokonalou náhradou za celohliníkové originální rozpěrky, které časem ztrácejí funkci a umožňují vstup vody a nečistot k ložisku a do vnitřku náby kola
A) celoocelové rozpěrky jsou vyrobeny z kvalitní zušlechtěné kalené oceli a nabízejí dlouhou životnost
B) celohliníkové rozpěrky jsou vyrobeny z kvalitního duralového materiálu AL6061-T6
C) hliníkové rozpěrky s ocelovým kroužkem jsou vyrobeny z duralového materiálu AL6061-T6 a nalisovaný kroužek z kalené ložiskové oceli se zinkovanou povrchovou úpravou - jejich speciální konstrukce s ocelovým kaleným kroužkem, který je nalisovaný na hliníkové tělo, umožňuje dosažení velmi dlouhé životnosti
- sortiment zahrnuje offoradové motocykly (motokros a enduro)
Upozornění: sada obsahuje rozpěrky vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby, a to vždy samostatně pro přední kolo nebo pro zadní kolo - kontrola obsahu viz. fotografie!
Sada neobsahuje ložiska ani gufera.
Stav rozpěrek by měl být pravidelně sledován a preventivně servisován (postupujte dle manuálu výrobce motocyklu), neboť voda a nečistoty působí jako brusná směs v místě mezi těsněním a rozpěrkou. Při špatné údržbě vzniknou ve styčné ploše drážky, které umožňují průnik vody a nečistot k ložisku v nábě.
Rozpěrka na osu (příložky do kola) zadního kola ALLBALLS 11-1037 se vyrábějí ve třech variantách - celoocelové, celohliníkové nebo hliníkové s ocelovým kroužkem
- pro daný typ a rok výroby motocyklu je vždy dostupná jen jedna z uvedených variant (kontrola obsahu viz. fotografie)
- všechny varianty jsou dokonalou náhradou za celohliníkové originální rozpěrky, které časem ztrácejí funkci a umožňují vstup vody a nečistot k ložisku a do vnitřku náby kola
A) celoocelové rozpěrky jsou vyrobeny z kvalitní zušlechtěné kalené oceli a nabízejí dlouhou životnost
B) celohliníkové rozpěrky jsou vyrobeny z kvalitního duralového materiálu AL6061-T6
C) hliníkové rozpěrky s ocelovým kroužkem jsou vyrobeny z duralového materiálu AL6061-T6 a nalisovaný kroužek z kalené ložiskové oceli se zinkovanou povrchovou úpravou - jejich speciální konstrukce s ocelovým kaleným kroužkem, který je nalisovaný na hliníkové tělo, umožňuje dosažení velmi dlouhé životnosti
- sortiment zahrnuje offoradové motocykly (motokros a enduro)
Upozornění: sada obsahuje rozpěrky vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby, a to vždy samostatně pro přední kolo nebo pro zadní kolo - kontrola obsahu viz. fotografie.
Sada neobsahuje ložiska ani gufera.
Stav rozpěrek by měl být pravidelně sledován a preventivně servisován (postupujte dle manuálu výrobce motocyklu), neboť voda a nečistoty působí jako brusná směs v místě mezi těsněním a rozpěrkou. Při špatné údržbě vzniknou ve styčné ploše drážky, které umožňují průnik vody a nečistot k ložisku v nábě.
Rozpěrky na osu (příložky do kola) předního kola ALLBALLS 11-1083 se vyrábějí ve třech variantách - celoocelové, celohliníkové nebo hliníkové s ocelovým kroužkem
- pro daný typ a rok výroby motocyklu je vždy dostupná jen jedna z uvedených variant (kontrola obsahu viz. fotografie)
- všechny varianty jsou dokonalou náhradou za celohliníkové originální rozpěrky, které časem ztrácejí funkci a umožňují vstup vody a nečistot k ložisku a do vnitřku náby kola
A) celoocelové rozpěrky jsou vyrobeny z kvalitní zušlechtěné kalené oceli a nabízejí dlouhou životnost
B) celohliníkové rozpěrky jsou vyrobeny z kvalitního duralového materiálu AL6061-T6
C) hliníkové rozpěrky s ocelovým kroužkem jsou vyrobeny z duralového materiálu AL6061-T6 a nalisovaný kroužek z kalené ložiskové oceli se zinkovanou povrchovou úpravou - jejich speciální konstrukce s ocelovým kaleným kroužkem, který je nalisovaný na hliníkové tělo, umožňuje dosažení velmi dlouhé životnosti
- sortiment zahrnuje offoradové motocykly (motokros a enduro)
Upozornění: sada obsahuje rozpěrky vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby, a to vždy samostatně pro přední kolo nebo pro zadní kolo - kontrola obsahu viz. fotografie.
Sada neobsahuje ložiska ani gufera.
Stav rozpěrek by měl být pravidelně sledován a preventivně servisován (postupujte dle manuálu výrobce motocyklu), neboť voda a nečistoty působí jako brusná směs v místě mezi těsněním a rozpěrkou. Při špatné údržbě vzniknou ve styčné ploše drážky, které umožňují průnik vody a nečistot k ložisku v nábě.
Rozpěrky na osu (příložky do kola) předního kola ALLBALLS 11-1024 se vyrábějí ve třech variantách - celoocelové, celohliníkové nebo hliníkové s ocelovým kroužkem
- pro daný typ a rok výroby motocyklu je vždy dostupná jen jedna z uvedených variant (kontrola obsahu viz. fotografie)
- všechny varianty jsou dokonalou náhradou za celohliníkové originální rozpěrky, které časem ztrácejí funkci a umožňují vstup vody a nečistot k ložisku a do vnitřku náby kola
A) celoocelové rozpěrky jsou vyrobeny z kvalitní zušlechtěné kalené oceli a nabízejí dlouhou životnost
B) celohliníkové rozpěrky jsou vyrobeny z kvalitního duralového materiálu AL6061-T6
C) hliníkové rozpěrky s ocelovým kroužkem jsou vyrobeny z duralového materiálu AL6061-T6 a nalisovaný kroužek z kalené ložiskové oceli se zinkovanou povrchovou úpravou - jejich speciální konstrukce s ocelovým kaleným kroužkem, který je nalisovaný na hliníkové tělo, umožňuje dosažení velmi dlouhé životnosti
- sortiment zahrnuje offoradové motocykly (motokros a enduro)
Upozornění: sada obsahuje rozpěrky vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby, a to vždy samostatně pro přední kolo nebo pro zadní kolo - kontrola obsahu viz. fotografie.
Sada neobsahuje ložiska ani gufera.
Stav rozpěrek by měl být pravidelně sledován a preventivně servisován (postupujte dle manuálu výrobce motocyklu), neboť voda a nečistoty působí jako brusná směs v místě mezi těsněním a rozpěrkou. Při špatné údržbě vzniknou ve styčné ploše drážky, které umožňují průnik vody a nečistot k ložisku v nábě.
Rozpěrka na osu (příložky do kola) předního kola ALLBALLS 11-1057 se vyrábějí ve třech variantách - celoocelové, celohliníkové nebo hliníkové s ocelovým kroužkem
- pro daný typ a rok výroby motocyklu je vždy dostupná jen jedna z uvedených variant (kontrola obsahu viz. fotografie)
- všechny varianty jsou dokonalou náhradou za celohliníkové originální rozpěrky, které časem ztrácejí funkci a umožňují vstup vody a nečistot k ložisku a do vnitřku náby kola
A) celoocelové rozpěrky jsou vyrobeny z kvalitní zušlechtěné kalené oceli a nabízejí dlouhou životnost
B) celohliníkové rozpěrky jsou vyrobeny z kvalitního duralového materiálu AL6061-T6
C) hliníkové rozpěrky s ocelovým kroužkem jsou vyrobeny z duralového materiálu AL6061-T6 a nalisovaný kroužek z kalené ložiskové oceli se zinkovanou povrchovou úpravou - jejich speciální konstrukce s ocelovým kaleným kroužkem, který je nalisovaný na hliníkové tělo, umožňuje dosažení velmi dlouhé životnosti
- sortiment zahrnuje offoradové motocykly (motokros a enduro)
Upozornění: sada obsahuje rozpěrky vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby, a to vždy samostatně pro přední kolo nebo pro zadní kolo - kontrola obsahu viz. fotografie.
Sada neobsahuje ložiska ani gufera.
Stav rozpěrek by měl být pravidelně sledován a preventivně servisován (postupujte dle manuálu výrobce motocyklu), neboť voda a nečistoty působí jako brusná směs v místě mezi těsněním a rozpěrkou. Při špatné údržbě vzniknou ve styčné ploše drážky, které umožňují průnik vody a nečistot k ložisku v nábě.
Vhodné pro modely:
Kawasaki KLX400R / 03
Kawasaki KLX400R (ne pro CA modely PUMPER CARB) / 04
Kawasaki KLX400SR / 03-04
Suzuki DRZ400E / 00-03
Suzuki DRZ400E (CA model CV CARB) / 04-07
Suzuki DRZ400E (ne pro CA modely PUMPER CARB) / 04-07
Suzuki DRZ400K / 00-03
Suzuki DRZ400S / 00-25
Suzuki DRZ400SM / 05-24
Rozpěrky na osu (příložky do kola) předního kola ALLBALLS 11-1089 se vyrábějí ve třech variantách - celoocelové, celohliníkové nebo hliníkové s ocelovým kroužkem
- pro daný typ a rok výroby motocyklu je vždy dostupná jen jedna z uvedených variant (kontrola obsahu viz. fotografie)
- všechny varianty jsou dokonalou náhradou za celohliníkové originální rozpěrky, které časem ztrácejí funkci a umožňují vstup vody a nečistot k ložisku a do vnitřku náby kola
A) celoocelové rozpěrky jsou vyrobeny z kvalitní zušlechtěné kalené oceli a nabízejí dlouhou životnost
B) celohliníkové rozpěrky jsou vyrobeny z kvalitního duralového materiálu AL6061-T6
C) hliníkové rozpěrky s ocelovým kroužkem jsou vyrobeny z duralového materiálu AL6061-T6 a nalisovaný kroužek z kalené ložiskové oceli se zinkovanou povrchovou úpravou - jejich speciální konstrukce s ocelovým kaleným kroužkem, který je nalisovaný na hliníkové tělo, umožňuje dosažení velmi dlouhé životnosti
- sortiment zahrnuje offoradové motocykly (motokros a enduro)
Upozornění: sada obsahuje rozpěrky vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby, a to vždy samostatně pro přední kolo nebo pro zadní kolo - kontrola obsahu viz. fotografie.
Sada neobsahuje ložiska ani gufera.
Stav rozpěrek by měl být pravidelně sledován a preventivně servisován (postupujte dle manuálu výrobce motocyklu), neboť voda a nečistoty působí jako brusná směs v místě mezi těsněním a rozpěrkou. Při špatné údržbě vzniknou ve styčné ploše drážky, které umožňují průnik vody a nečistot k ložisku v nábě.
Rozpěrka na osu (příložky do kola) předního kola ALLBALLS 11-1098 se vyrábějí ve třech variantách - celoocelové, celohliníkové nebo hliníkové s ocelovým kroužkem
- pro daný typ a rok výroby motocyklu je vždy dostupná jen jedna z uvedených variant (kontrola obsahu viz. fotografie)
- všechny varianty jsou dokonalou náhradou za celohliníkové originální rozpěrky, které časem ztrácejí funkci a umožňují vstup vody a nečistot k ložisku a do vnitřku náby kola
A) celoocelové rozpěrky jsou vyrobeny z kvalitní zušlechtěné kalené oceli a nabízejí dlouhou životnost
B) celohliníkové rozpěrky jsou vyrobeny z kvalitního duralového materiálu AL6061-T6
C) hliníkové rozpěrky s ocelovým kroužkem jsou vyrobeny z duralového materiálu AL6061-T6 a nalisovaný kroužek z kalené ložiskové oceli se zinkovanou povrchovou úpravou - jejich speciální konstrukce s ocelovým kaleným kroužkem, který je nalisovaný na hliníkové tělo, umožňuje dosažení velmi dlouhé životnosti
- sortiment zahrnuje offoradové motocykly (motokros a enduro)
Upozornění: sada obsahuje rozpěrky vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby, a to vždy samostatně pro přední kolo nebo pro zadní kolo - kontrola obsahu viz. fotografie.
Sada neobsahuje ložiska ani gufera.
Stav rozpěrek by měl být pravidelně sledován a preventivně servisován (postupujte dle manuálu výrobce motocyklu), neboť voda a nečistoty působí jako brusná směs v místě mezi těsněním a rozpěrkou. Při špatné údržbě vzniknou ve styčné ploše drážky, které umožňují průnik vody a nečistot k ložisku v nábě.
Rozpěrka na osu (příložky do kola) předního kola ALLBALLS 11-1071 se vyrábějí ve třech variantách - celoocelové, celohliníkové nebo hliníkové s ocelovým kroužkem
- pro daný typ a rok výroby motocyklu je vždy dostupná jen jedna z uvedených variant (kontrola obsahu viz. fotografie)
- všechny varianty jsou dokonalou náhradou za celohliníkové originální rozpěrky, které časem ztrácejí funkci a umožňují vstup vody a nečistot k ložisku a do vnitřku náby kola
A) celoocelové rozpěrky jsou vyrobeny z kvalitní zušlechtěné kalené oceli a nabízejí dlouhou životnost
B) celohliníkové rozpěrky jsou vyrobeny z kvalitního duralového materiálu AL6061-T6
C) hliníkové rozpěrky s ocelovým kroužkem jsou vyrobeny z duralového materiálu AL6061-T6 a nalisovaný kroužek z kalené ložiskové oceli se zinkovanou povrchovou úpravou - jejich speciální konstrukce s ocelovým kaleným kroužkem, který je nalisovaný na hliníkové tělo, umožňuje dosažení velmi dlouhé životnosti
- sortiment zahrnuje offoradové motocykly (motokros a enduro)
Upozornění: sada obsahuje rozpěrky vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby, a to vždy samostatně pro přední kolo nebo pro zadní kolo - kontrola obsahu viz. fotografie!
Sada neobsahuje ložiska ani gufera.
Stav rozpěrek by měl být pravidelně sledován a preventivně servisován (postupujte dle manuálu výrobce motocyklu), neboť voda a nečistoty působí jako brusná směs v místě mezi těsněním a rozpěrkou. Při špatné údržbě vzniknou ve styčné ploše drážky, které umožňují průnik vody a nečistot k ložisku v nábě.
Rozpěrka na osu (příložky do kola) zadního kola ALLBALLS 11-1016 se vyrábějí ve třech variantách - celoocelové, celohliníkové nebo hliníkové s ocelovým kroužkem
- pro daný typ a rok výroby motocyklu je vždy dostupná jen jedna z uvedených variant (kontrola obsahu viz. fotografie)
- všechny varianty jsou dokonalou náhradou za celohliníkové originální rozpěrky, které časem ztrácejí funkci a umožňují vstup vody a nečistot k ložisku a do vnitřku náby kola
A) celoocelové rozpěrky jsou vyrobeny z kvalitní zušlechtěné kalené oceli a nabízejí dlouhou životnost
B) celohliníkové rozpěrky jsou vyrobeny z kvalitního duralového materiálu AL6061-T6
C) hliníkové rozpěrky s ocelovým kroužkem jsou vyrobeny z duralového materiálu AL6061-T6 a nalisovaný kroužek z kalené ložiskové oceli se zinkovanou povrchovou úpravou - jejich speciální konstrukce s ocelovým kaleným kroužkem, který je nalisovaný na hliníkové tělo, umožňuje dosažení velmi dlouhé životnosti
- sortiment zahrnuje offoradové motocykly (motokros a enduro)
Upozornění: sada obsahuje rozpěrky vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby, a to vždy samostatně pro přední kolo nebo pro zadní kolo - kontrola obsahu viz. fotografie.
Sada neobsahuje ložiska ani gufera.
Stav rozpěrek by měl být pravidelně sledován a preventivně servisován (postupujte dle manuálu výrobce motocyklu), neboť voda a nečistoty působí jako brusná směs v místě mezi těsněním a rozpěrkou. Při špatné údržbě vzniknou ve styčné ploše drážky, které umožňují průnik vody a nečistot k ložisku v nábě.
Rozpěrky na osu (příložky do kola) předního a zadního kola ALLBALLS 11-1012 se vyrábějí ve třech variantách - celoocelové, celohliníkové nebo hliníkové s ocelovým kroužkem
- pro daný typ a rok výroby motocyklu je vždy dostupná jen jedna z uvedených variant (kontrola obsahu viz. fotografie)
- všechny varianty jsou dokonalou náhradou za celohliníkové originální rozpěrky, které časem ztrácejí funkci a umožňují vstup vody a nečistot k ložisku a do vnitřku náby kola
A) celoocelové rozpěrky jsou vyrobeny z kvalitní zušlechtěné kalené oceli a nabízejí dlouhou životnost
B) celohliníkové rozpěrky jsou vyrobeny z kvalitního duralového materiálu AL6061-T6
C) hliníkové rozpěrky s ocelovým kroužkem jsou vyrobeny z duralového materiálu AL6061-T6 a nalisovaný kroužek z kalené ložiskové oceli se zinkovanou povrchovou úpravou - jejich speciální konstrukce s ocelovým kaleným kroužkem, který je nalisovaný na hliníkové tělo, umožňuje dosažení velmi dlouhé životnosti
- sortiment zahrnuje offoradové motocykly (motokros a enduro)
Upozornění: sada obsahuje rozpěrky vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby, a to vždy samostatně pro přední kolo nebo pro zadní kolo - kontrola obsahu viz. fotografie.
Sada neobsahuje ložiska ani gufera.
Stav rozpěrek by měl být pravidelně sledován a preventivně servisován (postupujte dle manuálu výrobce motocyklu), neboť voda a nečistoty působí jako brusná směs v místě mezi těsněním a rozpěrkou. Při špatné údržbě vzniknou ve styčné ploše drážky, které umožňují průnik vody a nečistot k ložisku v nábě.
Rozpěrka na osu (příložky do kola) zadního kola ALLBALLS 11-1078-1 se vyrábějí ve třech variantách - celoocelové, celohliníkové nebo hliníkové s ocelovým kroužkem
- pro daný typ a rok výroby motocyklu je vždy dostupná jen jedna z uvedených variant (kontrola obsahu viz. fotografie)
- všechny varianty jsou dokonalou náhradou za celohliníkové originální rozpěrky, které časem ztrácejí funkci a umožňují vstup vody a nečistot k ložisku a do vnitřku náby kola
A) celoocelové rozpěrky jsou vyrobeny z kvalitní zušlechtěné kalené oceli a nabízejí dlouhou životnost
B) celohliníkové rozpěrky jsou vyrobeny z kvalitního duralového materiálu AL6061-T6
C) hliníkové rozpěrky s ocelovým kroužkem jsou vyrobeny z duralového materiálu AL6061-T6 a nalisovaný kroužek z kalené ložiskové oceli se zinkovanou povrchovou úpravou - jejich speciální konstrukce s ocelovým kaleným kroužkem, který je nalisovaný na hliníkové tělo, umožňuje dosažení velmi dlouhé životnosti
- sortiment zahrnuje offoradové motocykly (motokros a enduro)
Upozornění: sada obsahuje rozpěrky vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby, a to vždy samostatně pro přední kolo nebo pro zadní kolo - kontrola obsahu viz. fotografie.
Sada neobsahuje ložiska ani gufera.
Stav rozpěrek by měl být pravidelně sledován a preventivně servisován (postupujte dle manuálu výrobce motocyklu), neboť voda a nečistoty působí jako brusná směs v místě mezi těsněním a rozpěrkou. Při špatné údržbě vzniknou ve styčné ploše drážky, které umožňují průnik vody a nečistot k ložisku v nábě.
|
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku