Technomousse se neláme a neprořeže díky použití inovativních materiálů.
Maximální elasticita již po několika minutách jízdy a návrat původní tvrdosti po cca 45 minutách, kdy je motocykl na zvedáku.
Přední mousse:
tlak 0,9-1,0 bar, hmotnost 940g
zadní mousse:
tlak 0,7-0,8 bar / hmostnost 1400-1620g
Technomousse se neláme a neprořeže díky použití inovativních materiálů.
Maximální elasticita již po několika minutách jízdy a návrat původní tvrdosti po cca 45 minutách, kdy je motocykl na zvedáku.
Přední mousse:
tlak 0,9-1,0 bar, hmotnost 940g
zadní mousse:
tlak 0,7-0,8 bar / hmostnost 1400-1620g
Technomousse se neláme a neprořeže díky použití inovativních materiálů.
Maximální elasticita již po několika minutách jízdy a návrat původní tvrdosti po cca 45 minutách, kdy je motocykl na zvedáku.
Přední mousse:
tlak 0,9-1,0 bar, hmotnost 940g
zadní mousse:
tlak 0,7-0,8 bar / hmostnost 1400-1620g
Technomousse se neláme a neprořeže díky použití inovativních materiálů.
Maximální elasticita již po několika minutách jízdy a návrat původní tvrdosti po cca 45 minutách, kdy je motocykl na zvedáku.
Přední mousse:
tlak 0,9-1,0 bar, hmotnost 940g
zadní mousse:
tlak 0,7-0,8 bar / hmostnost 1400-1620g
Technomousse se neláme a neprořeže díky použití inovativních materiálů.
Maximální elasticita již po několika minutách jízdy a návrat původní tvrdosti po cca 45 minutách, kdy je motocykl na zvedáku.
Přední mousse:
tlak 0,9-1,0 bar, hmotnost 940g
zadní mousse:
tlak 0,7-0,8 bar / hmostnost 1400-1620g
Technomousse se neláme a neprořeže díky použití inovativních materiálů.
Maximální elasticita již po několika minutách jízdy a návrat původní tvrdosti po cca 45 minutách, kdy je motocykl na zvedáku.
Přední mousse:
tlak 0,9-1,0 bar, hmotnost 940g
zadní mousse:
tlak 0,7-0,8 bar / hmostnost 1400-1620g
Pneumatika pro zadní kola, dezén C-16. Pneumatika neztrácí svou pružnost ani při nízkých teplotách
Pneumatiky MITAS jsou vyráběny za použití moderních výrobních postupů a unikátních technologií, které jsou v mnoha případech adaptovány přímo na typ pneumatiky:
- OGT3D – Technologie 3D optimálních drážek
- SCT – Technologie silné kostry
- FEA – analýza konečných prvků
- OSCT – Technologie optimálního ocelového kordu
- Technologie okamžité přilnavosti
Při výběru materiálů MITAS spolupracuje přímo s výrobci základních surovin jako jsou např. kaučuky, plniva a přísady, a podílí se na vývoji nových surovin se zaměřením na dosažení nejlepších možných výkonnostních indikátorů (každá směs je vyvíjena s důrazem na nejčastější použití).
Všechny tyto aspekty aktivně přispívající k dosažení lepšího výkonu pneumatiky, prodloužení životnosti a dosažení větší bezpečnosti.
Společnost Mitas patří mezi přední evropské výrobce pneumatik pro motocykly. Všechny motocyklové pneumatiky značky Mitas jsou vyráběny v Evropě podle nejpřísnější kvalitativních norem. Značky Mitas a úspěšně pokračuje v dlouhé tradici výroby pneumatik pro jednostopá a speciální vozidla, která začala již v roce 1920 (bývala dceřinou společností Michelinu, z čehož pochází i název MITAS = Michelin + VeriTAS).
Mitas nabízí širokou škálu pneumatik pro skútry, offroad, enduro a silniční závodní pneumatiky. Motocyklové pneumatiky MITAS jsou používány řadou motocyklových mistrů z různých disciplín - výsledkem spolupráce s týmy v MXGP je neustálé zlepšování vlastností všech motokrosových pneumatik. Tato spolupráce je základem pro další vývoj motokrosových pneumatik Mitas.
Značení pneumatik pro motokros a enduro:
Červený pruh – značení pneumatik určených pro sportovní motokros
Žlutý pruh – pneumatiky s měkčí směsí vhodné pro enduro FIM a soutěže cross country
Zelený pruh – pneumatiky s měkčí kostrou a měkkým běhounem pro soutěže hard enduro
Dvojitý zelený pruh – pneumatiky s měkčí kostrou a velmi měkkou směsí běhounu pro soutěže extrem hard enduro
Bílý pruh – pneumatiky pro použití v zimě, motoskyöring a motokros na ledu
Pneumatiky bez pruhu - klasické motokrosové pneumatiky
Instrukce pro montáž a demontáž = Ujistěte se, že ráfek, pneumatika a duše jsou kompatibilní. Zkontrolujte, zda je pneumatika pro motocykl vhodná - používejte pouze ráfky a pneumatiky doporučené, případně schválené výrobcem motocyklu. Montáž a demontáž pneumatik může být nebezpečná a měla by být prováděna pouze školeným a kvalifikovaným personálem, používajícím správné nářadí a pracovní postupy. Nesprávné dodržení těchto postupů může znamenat chybné nasazení pneumatiky na ráfek a následně způsobit destrukci pneumatiky s explozivní silou, která může znamenat vážné zranění nebo smrt. Nikdy nezkoušejte demontovat patky nahuštěné pneumatiky. Zkontrolujte před demontáží, za je pneumatika kompletně bez vzduchu. Nikdy nepoužívejte nářadí, které může poškodit ráfek nebo patky pláště.
Tato zadní pneumatika je určena převážně pro jízdu v terénu. Vynikající trakce v terénu a dobrá stabilita na suchých i mokrých vozovkách, dezén E-09.
Pneumatiky MITAS jsou vyráběny za použití moderních výrobních postupů a unikátních technologií, které jsou v mnoha případech adaptovány přímo na typ pneumatiky:
- OGT3D – Technologie 3D optimálních drážek
- SCT – Technologie silné kostry
- FEA – analýza konečných prvků
- OSCT – Technologie optimálního ocelového kordu
- Technologie okamžité přilnavosti
Při výběru materiálů MITAS spolupracuje přímo s výrobci základních surovin jako jsou např. kaučuky, plniva a přísady, a podílí se na vývoji nových surovin se zaměřením na dosažení nejlepších možných výkonnostních indikátorů (každá směs je vyvíjena s důrazem na nejčastější použití).
Všechny tyto aspekty aktivně přispívající k dosažení lepšího výkonu pneumatiky, prodloužení životnosti a dosažení větší bezpečnosti.
Společnost Mitas patří mezi přední evropské výrobce pneumatik pro motocykly. Všechny motocyklové pneumatiky značky Mitas jsou vyráběny v Evropě podle nejpřísnější kvalitativních norem. Značky Mitas a úspěšně pokračuje v dlouhé tradici výroby pneumatik pro jednostopá a speciální vozidla, která začala již v roce 1920 (bývala dceřinou společností Michelinu, z čehož pochází i název MITAS = MIchelin + VeriTAS).
Mitas nabízí širokou škálu pneumatik pro skútry, offroad, enduro a silniční závodní pneumatiky. Motocyklové pneumatiky MITAS jsou používány řadou motocyklových mistrů z různých disciplín - výsledkem spolupráce s týmy v MXGP je neustálé zlepšování vlastností všech motokrosových pneumatik. Tato spolupráce je základem pro další vývoj motokrosových pneumatik Mitas.
Instrukce pro montáž a demontáž = Ujistěte se, že ráfek, pneumatika a duše jsou kompatibilní. Zkontrolujte, zda je pneumatika pro motocykl vhodná - používejte pouze ráfky a pneumatiky doporučené, případně schválené výrobcem motocyklu. Montáž a demontáž pneumatik může být nebezpečná a měla by být prováděna pouze školeným a kvalifikovaným personálem, používajícím správné nářadí a pracovní postupy. Nesprávné dodržení těchto postupů může znamenat chybné nasazení pneumatiky na ráfek a následně způsobit destrukci pneumatiky s explozivní silou, která může znamenat vážné zranění nebo smrt. Nikdy nezkoušejte demontovat patky nahuštěné pneumatiky. Zkontrolujte před demontáží, za je pneumatika kompletně bez vzduchu. Nikdy nepoužívejte nářadí, které může poškodit ráfek nebo patky pláště.
Terénní zadní pneumatika je o něco více zaměřena na jízdu na silnici, než byla původní E-07. Jezdci ocení její multifunkčnost a odolnost, dezén E-07+.
Pneumatiky MITAS jsou vyráběny za použití moderních výrobních postupů a unikátních technologií, které jsou v mnoha případech adaptovány přímo na typ pneumatiky:
- OGT3D – Technologie 3D optimálních drážek
- SCT – Technologie silné kostry
- FEA – analýza konečných prvků
- OSCT – Technologie optimálního ocelového kordu
- Technologie okamžité přilnavosti
Při výběru materiálů MITAS spolupracuje přímo s výrobci základních surovin jako jsou např. kaučuky, plniva a přísady, a podílí se na vývoji nových surovin se zaměřením na dosažení nejlepších možných výkonnostních indikátorů (každá směs je vyvíjena s důrazem na nejčastější použití).
Všechny tyto aspekty aktivně přispívající k dosažení lepšího výkonu pneumatiky, prodloužení životnosti a dosažení větší bezpečnosti.
Společnost Mitas patří mezi přední evropské výrobce pneumatik pro motocykly. Všechny motocyklové pneumatiky značky Mitas jsou vyráběny v Evropě podle nejpřísnější kvalitativních norem. Značky Mitas a úspěšně pokračuje v dlouhé tradici výroby pneumatik pro jednostopá a speciální vozidla, která začala již v roce 1920 (bývala dceřinou společností Michelinu, z čehož pochází i název MITAS = Michelin + VeriTAS).
Mitas nabízí širokou škálu pneumatik pro skútry, offroad, enduro a silniční závodní pneumatiky. Motocyklové pneumatiky MITAS jsou používány řadou motocyklových mistrů z různých disciplín - výsledkem spolupráce s týmy v MXGP je neustálé zlepšování vlastností všech motokrosových pneumatik. Tato spolupráce je základem pro další vývoj motokrosových pneumatik Mitas.
Značení pneumatik pro motokros a enduro:
Červený pruh – značení pneumatik určených pro sportovní motokros
Žlutý pruh – pneumatiky s měkčí směsí vhodné pro enduro FIM a soutěže cross country
Zelený pruh – pneumatiky s měkčí kostrou a měkkým běhounem pro soutěže hard enduro
Dvojitý zelený pruh – pneumatiky s měkčí kostrou a velmi měkkou směsí běhounu pro soutěže extrem hard enduro
Bílý pruh – pneumatiky pro použití v zimě, motoskyöring a motokros na ledu
Pneumatiky bez pruhu - klasické motokrosové pneumatiky
Instrukce pro montáž a demontáž = Ujistěte se, že ráfek, pneumatika a duše jsou kompatibilní. Zkontrolujte, zda je pneumatika pro motocykl vhodná - používejte pouze ráfky a pneumatiky doporučené, případně schválené výrobcem motocyklu. Montáž a demontáž pneumatik může být nebezpečná a měla by být prováděna pouze školeným a kvalifikovaným personálem, používajícím správné nářadí a pracovní postupy. Nesprávné dodržení těchto postupů může znamenat chybné nasazení pneumatiky na ráfek a následně způsobit destrukci pneumatiky s explozivní silou, která může znamenat vážné zranění nebo smrt. Nikdy nezkoušejte demontovat patky nahuštěné pneumatiky. Zkontrolujte před demontáží, za je pneumatika kompletně bez vzduchu. Nikdy nepoužívejte nářadí, které může poškodit ráfek nebo patky pláště.
Vložka do pneumatiky Mousse od francouzského výrobce Waygom
- pěnové výplně pneumatik Waygom jsou vyráběny ze 100% gumy
- značkové mousse Waygom nabízejí vysokou kvalitu materiálu, zpracování a při správné údržbě i prodlouženou životnost
- nahrazuje duši a tím zabraňuje možnosti defektu a znemožnění další jízdy
- použití rozdílné pro motokros a pro enduro
- technické vlastnosti Waygom Mousse zlepšují možnosti přilnavosti díky slabému odrazu a perfektní stabilitě podle druhu terénu a trasy
- hustota (měkkost) materiálu je odlišná podle stavu použití (při jízdě nebo na stojanu) - maximální měkkost je dostasažena po pár minutách jízdy (tato doba je závislá na venkovní teplotě během použití)
- doporučeno použití haltru (držáku pneumatiky proti protočení)
- Upozornění: výrobek není určen pro jízdu na veřejných komunikacích - použití pouze a výhradně na závodních tratítch!
Přední mousse:
tlak 0,9 bar
Zadní mousse:
tlak 0,8 bar
Balení obsahuje montážní gel.
Vložka do pneumatiky Mousse od francouzského výrobce Waygom
- pěnové výplně pneumatik Waygom jsou vyráběny ze 100% gumy
- značkové mousse Waygom nabízejí vysokou kvalitu materiálu, zpracování a při správné údržbě i prodlouženou životnost
- nahrazuje duši a tím zabraňuje možnosti defektu a znemožnění další jízdy
- použití rozdílné pro motokros a pro enduro
- technické vlastnosti Waygom Mousse zlepšují možnosti přilnavosti díky slabému odrazu a perfektní stabilitě podle druhu terénu a trasy
- hustota (měkkost) materiálu je odlišná podle stavu použití (při jízdě nebo na stojanu) - maximální měkkost je dostasažena po pár minutách jízdy (tato doba je závislá na venkovní teplotě během použití)
- doporučeno použití haltru (držáku pneumatiky proti protočení)
- Upozornění: výrobek není určen pro jízdu na veřejných komunikacích - použití pouze a výhradně na závodních tratítch!
Přední mousse:
tlak 0,9 bar
Zadní mousse:
tlak 0,8 bar
Balení obsahuje montážní gel.
Pneumatika ve verzi X-PRO z extra měkké směsi pro profesionální zkušební závody. Poskytuje vynikající přilnavost a jízdní vlastnosti na široké škále terénů.
Pneumatiky MITAS jsou vyráběny za použití moderních výrobních postupů a unikátních technologií, které jsou v mnoha případech adaptovány přímo na typ pneumatiky:
- OGT3D – Technologie 3D optimálních drážek
- SCT – Technologie silné kostry
- FEA – analýza konečných prvků
- OSCT – Technologie optimálního ocelového kordu
- Technologie okamžité přilnavosti
Při výběru materiálů MITAS spolupracuje přímo s výrobci základních surovin jako jsou např. kaučuky, plniva a přísady, a podílí se na vývoji nových surovin se zaměřením na dosažení nejlepších možných výkonnostních indikátorů (každá směs je vyvíjena s důrazem na nejčastější použití).
Všechny tyto aspekty aktivně přispívající k dosažení lepšího výkonu pneumatiky, prodloužení životnosti a dosažení větší bezpečnosti.
Společnost Mitas patří mezi přední evropské výrobce pneumatik pro motocykly. Všechny motocyklové pneumatiky značky Mitas jsou vyráběny v Evropě podle nejpřísnější kvalitativních norem. Značky Mitas a úspěšně pokračuje v dlouhé tradici výroby pneumatik pro jednostopá a speciální vozidla, která začala již v roce 1920 (bývala dceřinou společností Michelinu, z čehož pochází i název MITAS = Michelin + VeriTAS).
Mitas nabízí širokou škálu pneumatik pro skútry, offroad, enduro a silniční závodní pneumatiky. Motocyklové pneumatiky MITAS jsou používány řadou motocyklových mistrů z různých disciplín - výsledkem spolupráce s týmy v MXGP je neustálé zlepšování vlastností všech motokrosových pneumatik. Tato spolupráce je základem pro další vývoj motokrosových pneumatik Mitas.
Instrukce pro montáž a demontáž = Ujistěte se, že ráfek, pneumatika a duše jsou kompatibilní. Zkontrolujte, zda je pneumatika pro motocykl vhodná - používejte pouze ráfky a pneumatiky doporučené, případně schválené výrobcem motocyklu. Montáž a demontáž pneumatik může být nebezpečná a měla by být prováděna pouze školeným a kvalifikovaným personálem, používajícím správné nářadí a pracovní postupy. Nesprávné dodržení těchto postupů může znamenat chybné nasazení pneumatiky na ráfek a následně způsobit destrukci pneumatiky s explozivní silou, která může znamenat vážné zranění nebo smrt. Nikdy nezkoušejte demontovat patky nahuštěné pneumatiky. Zkontrolujte před demontáží, za je pneumatika kompletně bez vzduchu. Nikdy nepoužívejte nářadí, které může poškodit ráfek nebo patky pláště.
Terénní zadní pneumatika je o něco více zaměřena na jízdu na silnici, než byla původní E-07. Jezdci ocení její multifunkčnost a odolnost, dezén E-07+.
Pneumatiky MITAS jsou vyráběny za použití moderních výrobních postupů a unikátních technologií, které jsou v mnoha případech adaptovány přímo na typ pneumatiky:
- OGT3D – Technologie 3D optimálních drážek
- SCT – Technologie silné kostry
- FEA – analýza konečných prvků
- OSCT – Technologie optimálního ocelového kordu
- Technologie okamžité přilnavosti
Při výběru materiálů MITAS spolupracuje přímo s výrobci základních surovin jako jsou např. kaučuky, plniva a přísady, a podílí se na vývoji nových surovin se zaměřením na dosažení nejlepších možných výkonnostních indikátorů (každá směs je vyvíjena s důrazem na nejčastější použití).
Všechny tyto aspekty aktivně přispívající k dosažení lepšího výkonu pneumatiky, prodloužení životnosti a dosažení větší bezpečnosti.
Společnost Mitas patří mezi přední evropské výrobce pneumatik pro motocykly. Všechny motocyklové pneumatiky značky Mitas jsou vyráběny v Evropě podle nejpřísnější kvalitativních norem. Značky Mitas a úspěšně pokračuje v dlouhé tradici výroby pneumatik pro jednostopá a speciální vozidla, která začala již v roce 1920 (bývala dceřinou společností Michelinu, z čehož pochází i název MITAS = Michelin + VeriTAS).
Mitas nabízí širokou škálu pneumatik pro skútry, offroad, enduro a silniční závodní pneumatiky. Motocyklové pneumatiky MITAS jsou používány řadou motocyklových mistrů z různých disciplín - výsledkem spolupráce s týmy v MXGP je neustálé zlepšování vlastností všech motokrosových pneumatik. Tato spolupráce je základem pro další vývoj motokrosových pneumatik Mitas.
Instrukce pro montáž a demontáž = Ujistěte se, že ráfek, pneumatika a duše jsou kompatibilní. Zkontrolujte, zda je pneumatika pro motocykl vhodná - používejte pouze ráfky a pneumatiky doporučené, případně schválené výrobcem motocyklu. Montáž a demontáž pneumatik může být nebezpečná a měla by být prováděna pouze školeným a kvalifikovaným personálem, používajícím správné nářadí a pracovní postupy. Nesprávné dodržení těchto postupů může znamenat chybné nasazení pneumatiky na ráfek a následně způsobit destrukci pneumatiky s explozivní silou, která může znamenat vážné zranění nebo smrt. Nikdy nezkoušejte demontovat patky nahuštěné pneumatiky. Zkontrolujte před demontáží, za je pneumatika kompletně bez vzduchu. Nikdy nepoužívejte nářadí, které může poškodit ráfek nebo patky pláště.
Motocyklový ráfek světově nejprodávanější japonské značky Excel
- značka Excel je měřítkem v technologii off-road závodních ráfků - každý detail je navržen tak, aby fungoval v extrémně nepřátelském prostředí
- vyrobeny ze speciální hliníkové slitiny AL7050, která svými vlastnostmi překračujíce specifikaci slitiny používané v leteckém průmyslu i ostatních výrobců
- vybaveny kvalitní povrchovou úpravou Hard Enodizing (eloxování), která chrání materiál před vnějšími vlivy (Upozornění! Věnujte pravidelnou pozornost údržbě ráfků a nepoužívejte kyselé ani zásadité čisticí prostředky, rozpouštědla a chemikálie, které by mohly poškodit povrchovou úpravu (elox) chránící ráfek před vnějším poškozením a před korozí - prodloužíte tím plnou funkčnost, pružnost a životnost ráfku)
- kombinace materiálu a konstrukce profilu umožňuje dokonalou kulatost, snižuje usazování bahna a rotující hmotu, a zajišťuje maximální pružnost, stabilitu a bezstresové vlastnosti při zatížení během náročné offroadové jízdy
- sortiment zahrnuje ráfky pro motokros, enduro, dual sport (cestovní enduro), supermoto od 65cc do 1290cc
Tajemství jedinečnosti ráfků Excel se skrývá v exkluzivním know-how výroby, které bylo zdokonalováno desítky let - v konstrukci a technologii vytlačování, složitém vícestupňovém tváření, moderním robotickém svařování, tepelném zpracování a tvrdém eloxování ...
Dostupné barvy: stříbrná, černá, zlatá, modrá, červená, žlutá, oranž
Barvy skladem: stříbrná, černá (ostatní na objednávku)
EXCEL je japonská značka vyrábějící ráfky pro motocykly již od roku 1952. Je celosvětově největším dodavatelem do prvovýroby motocyklů (Honda, Yamaha, Kawasaki, Suzuki, KTM a další). Ve výrobě jsou používány moderní technologie a výroba je plně certifikována podle nejmodernějších norem (ISO9001, ISO14001 a další).
Motocyklový ráfek světově nejprodávanější japonské značky Excel
- značka Excel je měřítkem v technologii off-road závodních ráfků - každý detail je navržen tak, aby fungoval v extrémně nepřátelském prostředí
- vyrobeny ze speciální hliníkové slitiny AL7050, která svými vlastnostmi překračujíce specifikaci slitiny používané v leteckém průmyslu i ostatních výrobců
- vybaveny kvalitní povrchovou úpravou Hard Enodizing (eloxování), která chrání materiál před vnějšími vlivy (Upozornění! Věnujte pravidelnou pozornost údržbě ráfků a nepoužívejte kyselé ani zásadité čisticí prostředky, rozpouštědla a chemikálie, které by mohly poškodit povrchovou úpravu (elox) chránící ráfek před vnějším poškozením a před korozí - prodloužíte tím plnou funkčnost, pružnost a životnost ráfku)
- kombinace materiálu a konstrukce profilu umožňuje dokonalou kulatost, snižuje usazování bahna a rotující hmotu, a zajišťuje maximální pružnost, stabilitu a bezstresové vlastnosti při zatížení během náročné offroadové jízdy
- sortiment zahrnuje ráfky pro motokros, enduro, dual sport (cestovní enduro), supermoto od 65cc do 1290cc
Tajemství jedinečnosti ráfků Excel se skrývá v exkluzivním know-how výroby, které bylo zdokonalováno desítky let - v konstrukci a technologii vytlačování, složitém vícestupňovém tváření, moderním robotickém svařování, tepelném zpracování a tvrdém eloxování ...
Dostupné barvy: stříbrná, černá, zlatá, modrá, červená, žlutá, oranž
Barvy skladem: stříbrná, černá (ostatní na objednávku)
EXCEL je japonská značka vyrábějící ráfky pro motocykly již od roku 1952. Je celosvětově největším dodavatelem do prvovýroby motocyklů (Honda, Yamaha, Kawasaki, Suzuki, KTM a další). Ve výrobě jsou používány moderní technologie a výroba je plně certifikována podle nejmodernějších norem (ISO9001, ISO14001 a další).
Motocyklový ráfek světově nejprodávanější japonské značky Excel
- značka Excel je měřítkem v technologii off-road závodních ráfků - každý detail je navržen tak, aby fungoval v extrémně nepřátelském prostředí
- vyrobeny ze speciální hliníkové slitiny AL7050, která svými vlastnostmi překračujíce specifikaci slitiny používané v leteckém průmyslu i ostatních výrobců
- vybaveny kvalitní povrchovou úpravou Hard Enodizing (eloxování), která chrání materiál před vnějšími vlivy (Upozornění! Věnujte pravidelnou pozornost údržbě ráfků a nepoužívejte kyselé ani zásadité čisticí prostředky, rozpouštědla a chemikálie, které by mohly poškodit povrchovou úpravu (elox) chránící ráfek před vnějším poškozením a před korozí - prodloužíte tím plnou funkčnost, pružnost a životnost ráfku)
- kombinace materiálu a konstrukce profilu umožňuje dokonalou kulatost, snižuje usazování bahna a rotující hmotu, a zajišťuje maximální pružnost, stabilitu a bezstresové vlastnosti při zatížení během náročné offroadové jízdy
- sortiment zahrnuje ráfky pro motokros, enduro, dual sport (cestovní enduro), supermoto od 65cc do 1290cc
Tajemství jedinečnosti ráfků Excel se skrývá v exkluzivním know-how výroby, které bylo zdokonalováno desítky let - v konstrukci a technologii vytlačování, složitém vícestupňovém tváření, moderním robotickém svařování, tepelném zpracování a tvrdém eloxování ...
Dostupné barvy: stříbrná, černá, zlatá, modrá, červená, žlutá, oranž
Barvy skladem: stříbrná, černá (ostatní na objednávku)
EXCEL je japonská značka vyrábějící ráfky pro motocykly již od roku 1952. Je celosvětově největším dodavatelem do prvovýroby motocyklů (Honda, Yamaha, Kawasaki, Suzuki, KTM a další). Ve výrobě jsou používány moderní technologie a výroba je plně certifikována podle nejmodernějších norem (ISO9001, ISO14001 a další).
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku