Pěnové vzduchové filtry od belgické značky DT-1 disponují velmi vysokou technologickou úrovní:
- dvě vrstvy kvalitního materiálu zabezpečují dokonalou filtraci;
- unikátní "super-seal" základna s neoprenovým povrchem zajišťuje nejlepší a nejčistší těsnící efekt na trhu bez potřeby vazelíny
- vyrobeny z vícevrstvého pěnového materiálu nejvyšší kvality
- vysoká přesnost zpracování zaručuje plnohodnotnou náhradu za originální filtr
- ruční výroba v Belgii s více než 30letou tradicí
- speciální lepidlo zabezpečuje pevnost a odolnost tvaru - švy se nebudou rozpadat ani po delším používání a několikanásobném procesu čištění
Jejich většinou upravená a zdokonalená konstrukce zvyšuje průtok vzduchu a výkon motoru, proto filtry DT-1 používají jezdci nejvyšší světové úrovně: Cairoli, Reed, Stewart, Philippaerts, Millsaps, Frossard, De Dycker a další.
Tento filtr nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Yamaha 33D-14451-00
Pro dokonalou funkci filtrace a prodloužení životnosti je doporučeno použití kvalitní kapaliny na mazání pěnových vzduchových filtrů (DT1 Super Seal Foam Filter Oil - obj. kód DT-OLIE).
Pro prodloužení životnosti pěnového filtru je doporučeno použití správného přípravku na mytí pěnových vzduchový filtrů (DT1 Racing Super Seal Foam Filter Bio Cleaner - obj. kód DT-CLEANER), který nepoškozuje strukturu pěnového materiálu jako běžné chemické čistící přípravky pro domácí použití, či ředidla a jiné chemikálie.
Pěnové vzduchové filtry MTZ jsou vyráběny evropským výrobcem za použití vysoce kvalitních materiálů
- přesný tvar dle originálního vzduchového filtru a precizní ruční výroba umožňují dokonalé proudění vzduchu
- kvalitní vícevrstvý pěnový materiál zabezpečuje dokonalou ochranu motoru díky vysoké účinnosti filtrace
- vnější hrubá pěna zachycuje větší nečistoty, špínu a písek a vnitřní jemná pěna funguje jako sekundární filtr pro zachycení jemných částic při zachování maximálního průchodu vzduchu pro požadovaný přísunu vzduchu do motoru
- použití kvalitního lepidla a ruční výroba s vícestupňovou kontrolou kvality zaručuje perfektní zpracování pro dokonalou funkci a dlouhou životnost
- při správné údržbě disponují filtry MTZ dlouhou životností
- vzduchové filtry MTZ jsou určeny pro závodní i hobby použití
Tento filtr nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
KTM 77306015000
Husaberg 77306015000
Pro dokonalou funkci filtrace a prodloužení životnosti je doporučeno použití kvalitní kapaliny na mazání pěnových vzduchových filtrů (Putoline Action Fluid - obj. kód PU70005 nebo ve spreji PU70007).
Pro prodloužení životnosti pěnového filtru je doporučeno použití správného přípravku na mytí pěnových vzduchový filtrů (Putoline Action Cleaner - obj. kód PU70001), který nepoškozuje strukturu pěnového materiálu jako běžné chemické čistící přípravky pro domácí použití, či ředidla a jiné chemikálie - navíc připraví povrch filtru pro aplikaci mazacího přípravku.
Velmi vhodným pomocníkem je mycí sada Putoline Action Kit, která obsahuje všechny potřebné komponenty pro dokonalou údržbu pěnového vzduchového filtru. V uzavíratelných nádobách přípravky nevyprchají a jsou připraveny k okamžitému použití během celé sezóny.
Vhodné pro motocykly:
KTM 125EXC / 08-11
KTM 200EXC / 08-11
KTM 250EXC / 08-11
KTM 300EXC / 08-11
KTM 250EXC-F / 08-11
KTM 450EXC / 08-11
KTM 450EXC / 08-11
KTM 450EXCF / 08-11
KTM 530EXC / 08-11
KTM 530XC-W / 08-11
KTM 125SX / 07-10
KTM 144SX / 07-08
KTM 150SX / 09-10
KTM 250SX / 07-10
KTM 250SX-F / 07-10
KTM 450SX-F / 07-10
KTM 505SX-F / 07-09
KTM 450SMR / 08-09
KTM 560SMR / 08-09
KTM 450XC ATV / 08-09
KTM 525XC ATV / 08-09
KTM 450SX ATV / 08-09
KTM 505SX ATV / 09
KTM 200XC-W / 07-09
KTM 250XC / 07-09
KTM 250XC-W / 07-09
KTM 300XC-W / 08-09
KTM 450XC-W / 07-10
KTM 450XC-F / 07-09
KTM 505XC-F / 07-09
KTM 525XC / 08-09
KTM 150XC / 09
KTM 200XC / 08-09
KTM 250XC-F / 07-09
KTM 250XCF-W / 07-09
Husaberg TE1250 / 11-12
Husaberg TE250 / 11-12
Husaberg TE300 / 11-12
Pěnové vzduchové filtry MTZ jsou vyráběny evropským výrobcem za použití vysoce kvalitních materiálů
- přesný tvar dle originálního vzduchového filtru a precizní ruční výroba umožňují dokonalé proudění vzduchu
- kvalitní vícevrstvý pěnový materiál zabezpečuje dokonalou ochranu motoru díky vysoké účinnosti filtrace
- vnější hrubá pěna zachycuje větší nečistoty, špínu a písek a vnitřní jemná pěna funguje jako sekundární filtr pro zachycení jemných částic při zachování maximálního průchodu vzduchu pro požadovaný přísunu vzduchu do motoru
- použití kvalitního lepidla a ruční výroba s vícestupňovou kontrolou kvality zaručuje perfektní zpracování pro dokonalou funkci a dlouhou životnost
- při správné údržbě disponují filtry MTZ dlouhou životností
- vzduchové filtry MTZ jsou určeny pro závodní i hobby použití
Tento filtr nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
KTM 58406015000
KTM 58406015100
Husqvarna 58406015100
Gas-Gas 58406015100
Pro dokonalou funkci filtrace a prodloužení životnosti je doporučeno použití kvalitní kapaliny na mazání pěnových vzduchových filtrů (Putoline Action Fluid - obj. kód PU70005 nebo ve spreji PU70007).
Pro prodloužení životnosti pěnového filtru je doporučeno použití správného přípravku na mytí pěnových vzduchový filtrů (Putoline Action Cleaner - obj. kód PU70001), který nepoškozuje strukturu pěnového materiálu jako běžné chemické čistící přípravky pro domácí použití, či ředidla a jiné chemikálie - navíc připraví povrch filtru pro aplikaci mazacího přípravku.
Velmi vhodným pomocníkem je mycí sada Putoline Action Kit, která obsahuje všechny potřebné komponenty pro dokonalou údržbu pěnového vzduchového filtru. V uzavíratelných nádobách přípravky nevyprchají a jsou připraveny k okamžitému použití během celé sezóny.
Pěnové vzduchové filtry MTZ jsou vyráběny evropským výrobcem za použití vysoce kvalitních materiálů
- přesný tvar dle originálního vzduchového filtru a precizní ruční výroba umožňují dokonalé proudění vzduchu
- kvalitní vícevrstvý pěnový materiál zabezpečuje dokonalou ochranu motoru díky vysoké účinnosti filtrace
- vnější hrubá pěna zachycuje větší nečistoty, špínu a písek a vnitřní jemná pěna funguje jako sekundární filtr pro zachycení jemných částic při zachování maximálního průchodu vzduchu pro požadovaný přísunu vzduchu do motoru
- použití kvalitního lepidla a ruční výroba s vícestupňovou kontrolou kvality zaručuje perfektní zpracování pro dokonalou funkci a dlouhou životnost
- při správné údržbě disponují filtry MTZ dlouhou životností
- vzduchové filtry MTZ jsou určeny pro závodní i hobby použití
Tento filtr nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Suzuki 13780-28C10
Pro dokonalou funkci filtrace a prodloužení životnosti je doporučeno použití kvalitní kapaliny na mazání pěnových vzduchových filtrů (Putoline Action Fluid - obj. kód PU70005 nebo ve spreji PU70007).
Pro prodloužení životnosti pěnového filtru je doporučeno použití správného přípravku na mytí pěnových vzduchový filtrů (Putoline Action Cleaner - obj. kód PU70001), který nepoškozuje strukturu pěnového materiálu jako běžné chemické čistící přípravky pro domácí použití, či ředidla a jiné chemikálie - navíc připraví povrch filtru pro aplikaci mazacího přípravku.
Velmi vhodným pomocníkem je mycí sada Putoline Action Kit, která obsahuje všechny potřebné komponenty pro dokonalou údržbu pěnového vzduchového filtru. V uzavíratelných nádobách přípravky nevyprchají a jsou připraveny k okamžitému použití během celé sezóny.
Sada gufer klikové hřídely (simerinky na kliku)
V sadě jsou obsažena pouze kvalitní gufera dokonale zabraňují nežádoucímu úniku oleje po dlouhou dobu.
- jsou vyráběna ze materiálu odolného proti tepelnému a mechanickému namahání a tvrdnutí (stárnutí)
- materiál rovněž vyniká nízkým koeficientem tření, odolností proti olejům a příměsím v kapalinách
- zaručuje stálost těsnícího účinku v klikové skříni motoru
- sortiment zahrnuje různé materiály (pryžová NBR, vitonová FKM, MVQ silikonová, atd.) a různá provedení (dvoubřitá, jednobřitá, jednobřitá s prachovkou, atd.)
CENA UVEDENA ZA SADU!
Sada gufer klikové hřídely (simerinky na kliku)
V sadě jsou obsažena pouze kvalitní gufera dokonale zabraňují nežádoucímu úniku oleje po dlouhou dobu.
- jsou vyráběna ze materiálu odolného proti tepelnému a mechanickému namahání a tvrdnutí (stárnutí)
- materiál rovněž vyniká nízkým koeficientem tření, odolností proti olejům a příměsím v kapalinách
- zaručuje stálost těsnícího účinku v klikové skříni motoru
- sortiment zahrnuje různé materiály (pryžová NBR, vitonová FKM, MVQ silikonová, atd.) a různá provedení (dvoubřitá, jednobřitá, jednobřitá s prachovkou, atd.)
CENA UVEDENA ZA SADU!
Gufero motoru (gufero převodovky) pro motocykly
- jsou vyráběna ze speciálního materiálu vysoce odolného proti tepelnému a mechanickému namahání a tvrdnutí (stárnutí)
- materiál rovněž vyniká nízkým koeficientem tření, odolností proti olejům a příměsím v kapalinách
- zaručuje stálost těsnícího účinku v motoru, převodové skříni, klikové skříni i v náročných podmínkách
- kvalitní gufera převodovky (simerinky převodové skříně) dokonale zabraňují nežádoucímu úniku oleje po dlouhou dobu
- sortiment zahrnuje různé materiály (pryžová NBR, vitonová FKM, MVQ silikonová, atd.) a různá provedení (dvoubřitá, jednobřitá, jednobřitá s prachovkou, atd.)
- vnitřní průměr "A" = 30mm
- vnější průměr "B" = 40mm
- výška "H" = 7mm
Tento díl odpovídá originálnímu dílu (OEM Reference NO):
Suzuki K9204-90030
Kawasaki 92049-0030
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 1 KUSE!!)
Ložiska japonského výrobce KOYO, který je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku ve výrobě ložisek.
Nabízí inovativní řešení výrobcům zařízení, strojů a vozidel, a klade důraz na kvalitní provedení a dokonalou aplikaci.
Ložiska KOYO jsou prémiová a nejkvalitnější ložiska na trhu s dokonalou kvalitou, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísnou kvalitou ve všech stupních výroby a důkladnou výstupní kontrolou.
- vnitřní průměr "A" = 20mm
- vnější průměr "B" = 42mm
- šířka "C" = 12mm
- axiální vůle ložiska = C3
- typ ložiska = jednořadé kuličkové
- provedení = oboustraně zakryté těsněním
Upozornění - Ložiska KOYO mohou být dodávána v provedení s kovovou nebo plastovou klecí, neboť výrobce u některých typů kuličkových ložisek postupně přechází k produkci ložisek převážně s plastovou klecí.
Ložiska s plastovou klecí jsou vyvíjena na základě požadavků z automobilového i motocyklového odvětví, kdy jsou tato ložiska upřednostňována hlavně z důvodu lepších funkčních vlastností oproti ložiskům s ocelovou klecí.
Značka Koyo (součást korporace JTEKT) se sídlem v Japonsku je předním světovým výrobcem ložisek, systémů řízení, náprav, strojů a nářadí. Technologická a výrobní způsobilost společnosti Koyo sahá od miniaturních ložisek s vnitřními průměry od 1 milimetru až po extrémně velká ložiska s vnějším průměrem 7 metrů.
Všechna ložiska značky Koyo splňují stále přísnější a náročnější požadavky moderních průmyslových odvětví.
Nabízíme výhradně ložiska od světoznámých japonských výrobců - KOYO / NTN / NACHI jedná se o prémiová nejkvalitnější japonská ložiska, která se řadí ke špičce v oboru a jsou používána v prvovýrobě většiny předních výrobců motocyklů, a to nejen z Japonska.
Hlavní předností těchto ložisek je dokonalá kvalita, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísná kontrola v průběhu výroby a důkladná výstupní kontrola.
Ložiska japonského výrobce KOYO, který je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku ve výrobě ložisek.
Nabízí inovativní řešení výrobcům zařízení, strojů a vozidel, a klade důraz na kvalitní provedení a dokonalou aplikaci.
Ložiska KOYO jsou prémiová a nejkvalitnější ložiska na trhu s dokonalou kvalitou, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísnou kvalitou ve všech stupních výroby a důkladnou výstupní kontrolou.
- vnitřní průměr "A" = 25mm
- vnější průměr "B" = 52mm
- šířka "C" = 15mm
- axiální vůle ložiska = C3
- typ ložiska = jednořadé kuličkové
Tato páčka je alternativní náhradou originálního ložiska (originální kód OEM):
Yamaha 93306-205XP
Yamaha 93306-20335
Yamaha 93306-20302
Yamaha 93306-20313
Yamaha 93306-20326
Honda 91004-GE3-000
Honda 91004-GE2-890
Upozornění - Ložiska KOYO mohou být dodávána v provedení s kovovou nebo plastovou klecí, neboť výrobce u některých typů kuličkových ložisek postupně přechází k produkci ložisek převážně s plastovou klecí.
Ložiska s plastovou klecí jsou vyvíjena na základě požadavků z automobilového i motocyklového odvětví, kdy jsou tato ložiska upřednostňována hlavně z důvodu lepších funkčních vlastností oproti ložiskům s ocelovou klecí.
Značka Koyo (součást korporace JTEKT) se sídlem v Japonsku je předním světovým výrobcem ložisek, systémů řízení, náprav, strojů a nářadí. Technologická a výrobní způsobilost společnosti Koyo sahá od miniaturních ložisek s vnitřními průměry od 1 milimetru až po extrémně velká ložiska s vnějším průměrem 7 metrů.
Všechna ložiska značky Koyo splňují stále přísnější a náročnější požadavky moderních průmyslových odvětví.
Nabízíme výhradně ložiska od světoznámých japonských výrobců - KOYO / NTN / NACHI jedná se o prémiová nejkvalitnější japonská ložiska, která se řadí ke špičce v oboru a jsou používána v prvovýrobě většiny předních výrobců motocyklů, a to nejen z Japonska.
Hlavní předností těchto ložisek je dokonalá kvalita, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísná kontrola v průběhu výroby a důkladná výstupní kontrola.
Ložiska japonského výrobce KOYO, který je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku ve výrobě ložisek.
Nabízí inovativní řešení výrobcům zařízení, strojů a vozidel, a klade důraz na kvalitní provedení a dokonalou aplikaci.
Ložiska KOYO jsou prémiová a nejkvalitnější ložiska na trhu s dokonalou kvalitou, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísnou kvalitou ve všech stupních výroby a důkladnou výstupní kontrolou.
- vnitřní průměr "A" = 25mm
- vnější průměr "B" = 52mm
- šířka "C" = 15mm
- axiální vůle ložiska = C3
- typ ložiska = jednořadé kuličkové
- provedení = oboustraně zakryté těsněním
Upozornění - Ložiska KOYO mohou být dodávána v provedení s kovovou nebo plastovou klecí, neboť výrobce u některých typů kuličkových ložisek postupně přechází k produkci ložisek převážně s plastovou klecí.
Ložiska s plastovou klecí jsou vyvíjena na základě požadavků z automobilového i motocyklového odvětví, kdy jsou tato ložiska upřednostňována hlavně z důvodu lepších funkčních vlastností oproti ložiskům s ocelovou klecí.
Značka Koyo (součást korporace JTEKT) se sídlem v Japonsku je předním světovým výrobcem ložisek, systémů řízení, náprav, strojů a nářadí. Technologická a výrobní způsobilost společnosti Koyo sahá od miniaturních ložisek s vnitřními průměry od 1 milimetru až po extrémně velká ložiska s vnějším průměrem 7 metrů.
Všechna ložiska značky Koyo splňují stále přísnější a náročnější požadavky moderních průmyslových odvětví.
Nabízíme výhradně ložiska od světoznámých japonských výrobců - KOYO / NTN / NACHI jedná se o prémiová nejkvalitnější japonská ložiska, která se řadí ke špičce v oboru a jsou používána v prvovýrobě většiny předních výrobců motocyklů, a to nejen z Japonska.
Hlavní předností těchto ložisek je dokonalá kvalita, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísná kontrola v průběhu výroby a důkladná výstupní kontrola.
Ložiska japonského výrobce KOYO, který je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku ve výrobě ložisek.
Nabízí inovativní řešení výrobcům zařízení, strojů a vozidel, a klade důraz na kvalitní provedení a dokonalou aplikaci.
Ložiska KOYO jsou prémiová a nejkvalitnější ložiska na trhu s dokonalou kvalitou, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísnou kvalitou ve všech stupních výroby a důkladnou výstupní kontrolou.
- vnitřní průměr "A" = 12mm
- vnější průměr "B" = 24mm
- šířka "C" = 6mm
- typ ložiska = jednořadé kuličkové
Upozornění - Ložiska KOYO mohou být dodávána v provedení s kovovou nebo plastovou klecí, neboť výrobce u některých typů kuličkových ložisek postupně přechází k produkci ložisek převážně s plastovou klecí.
Ložiska s plastovou klecí jsou vyvíjena na základě požadavků z automobilového i motocyklového odvětví, kdy jsou tato ložiska upřednostňována hlavně z důvodu lepších funkčních vlastností oproti ložiskům s ocelovou klecí.
Značka Koyo (součást korporace JTEKT) se sídlem v Japonsku je předním světovým výrobcem ložisek, systémů řízení, náprav, strojů a nářadí. Technologická a výrobní způsobilost společnosti Koyo sahá od miniaturních ložisek s vnitřními průměry od 1 milimetru až po extrémně velká ložiska s vnějším průměrem 7 metrů.
Všechna ložiska značky Koyo splňují stále přísnější a náročnější požadavky moderních průmyslových odvětví.
Nabízíme výhradně ložiska od světoznámých japonských výrobců - KOYO / NTN / NACHI jedná se o prémiová nejkvalitnější japonská ložiska, která se řadí ke špičce v oboru a jsou používána v prvovýrobě většiny předních výrobců motocyklů, a to nejen z Japonska.
Hlavní předností těchto ložisek je dokonalá kvalita, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísná kontrola v průběhu výroby a důkladná výstupní kontrola.
Ovládání sytiče karburátoru od japonské značky Tourmax
- sada obsahuje potřebné díly (například o-kroužky, pružiny, matici, koncovku, krytku, apod.) pro repasi ovladače sytiče karburátoru
- nesprávně fungující ovládání většinou zapříčiňuje obtížné startování nebo špatnou funkci karburátoru
Upozornění: sada obsahuje komponenty vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie!
Nahrazuje originální díl (OEM):
Yamaha 4SV-1410A-00
Značka Tourmax dodává široký sortiment náhradních dílů pro motocykly, čtyřkolky vyráběných dle OEM specifikace výrobci dodávající do prvovýroby japonských značek. Jedná se o produkty přímo od výrobců z Japonska - kvaliní díly pro profesionály. Sortiment zahrnuje příruby sání, opravné sady brzdiče, opravné sady brzdových pump, spojkové lamely, opravné sady palivového kohoutu, ložiska krku řízení, regulátory dobíjení a další...
Vhodné pro motocykly:
Yamaha TDM850 / 99-01
Yamaha YZF1000 Thunder Ace / 96-00
Yamaha YZF R1 / 98-01
Yamaha XVZ1300 Royal Star Venture / 99-01
Samostatná těsnění spojkového víka a těsnění víka zapalování PROX jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění
- poskytují velmi dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
- jsou vyráběna z jakostních materiálů dle specifikací a parametrů originálních dílů (OEM)
- přesný tvar zapezbečuje udržování stálého vnitřního tlaku, zabraňuje úniku oleje z motoru a zabraňuje vniknutí nečistot do motoru
- použité materiály pro výrobu těsnění zajišťují prodlouženou životnost a disponují perfektní stálostí tvaru s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi
- těsnění je připraveno pro model a rok výroby motocyklu uvedený v popisu, pro který disponuje vhodnými otvory pro průchod čepů, šroubů, svorníků a je připraveno pro okamžitou montáž
Upozornění: těsnění je určeno pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie
Všechna těsnění vnějšího víka spojky, těsnění vnitřního víka spojky a těsnění víka zapalování jsou vyráběna dle rozměrů podle originálního dílu. Použitý materiál zajišťuje prodlouženou životnost, preventivní ochranu před únikem oleje a odolnost proti vysokým teplotám.
Toto těsnění nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Suzuki 11484-35G10
Značka PROX je jednou z hlavních značek technických náhradních dílů pro offroadové motocykly a to již od roku 1975. V současné době však sortiment zahrnuje i rozsáhlý sortiment pro čtyřkolky (ATV/Quad), vodní skútry (PWC/Jet-Ski), sněžné skútry a malé mopedy a skútry do obsahu 50cc.
Produkty PROX jsou vyráběny v Japonsku a USA s důrazem na perfektní kvalitu, aby bylo dosaženo dlouhé životnosti i při náročných závodních podmínkách. Proto byly a jsou používány jako závodní a tuningové díly pro aftermarket (náhradu za originální díly), avšak nyní je značka Prox i významným dodavatelem do prvovýroby (OEM Supplier) světoznámých značek.
Dalším důkazem kvality a důvěry je používání produktů PROX jezdci a závodními týmy, které se účastní závodů nejvyšší světové úrovně.
Samostatná těsnění pod hlavu, těsnění pod válec a těsnění víka ventilů jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění
- poskytují velmi dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
- jsou vyráběna z jakostních materiálů a dle specifikací a parametrů originálních dílů (OEM)
- použité materiály pro výrobu těsnění zajišťují prodlouženou životnost a disponují perfektní stálostí tvaru s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi
- těsnění válce a hlavy motoru zajišťují utěsnění mezi dvěma povrchy motoru, které podléhají změnám teploty a tlaku podle toho jak se motor zahřívá a ochlazuje, a výběr kvalitního těsnění je rozhodující pro dlouhodobou funkčnost v prostředí, kde je těsnění vystaveno tlaku z komprese a podtlaku a kde se části motoru roztahují, smršťují, vzdalují se od sebe a nebo jsou k sobě přitahovány těsněji (studené těsnění reaguje a funguje jinak než zahřáté těsnění, stejně jako těsnění pod zvýšeným tlakem reaguje a funguje jinak při sníženém tlaku)
- přesný tvar těsnění zapezbečuje udržování stálého vnitřního tlaku, zabraňuje úniku oleje z motoru a zabraňuje vniknutí nečistot do motoru
- těsnění je připraveno pro model a rok výroby motocyklu uvedený v popisu, pro který disponuje vhodnými otvory pro průchod čepů, šroubů, svorníků a je připraveno pro okamžitou montáž
Upozornění: těsnění je určeno pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie
Všechna těsnění hlavy, těsnění válce a těsnění ventilového víka jsou vyráběna dle rozměrů podle originálního dílu. Použitý materiál zajišťuje prodlouženou životnost, preventivní ochranu před únikem oleje a odolnost proti vysokým teplotám.
Těsnění od italského výrobce Centauro, který dodává do prvovýroby motocyklů (téměř všech italských značek i KTM a dalším evropským výrobcům) jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění, neboť jsou vyráběna ve vysoce kvalitním zpracování, z nejjakostnějších materiálů a dle přesných specifikací a parametrů originálních dílů (OEM).
Použité materiály pro výrobu těsnění zajišťují prodlouženou životnost a disponují perfektní stálostí tvaru s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi.
Toto těsnění nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Husqvarna 8000A6562
Samostatná těsnění víka spojky a těsnění víka zapalování jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění
- poskytují velmi dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
- jsou vyráběna z jakostních materiálů dle specifikací a parametrů originálních dílů (OEM)
- přesný tvar zapezbečuje udržování stálého vnitřního tlaku, zabraňuje úniku oleje z motoru a zabraňuje vniknutí nečistot do motoru
- použité materiály pro výrobu těsnění zajišťují prodlouženou životnost a disponují perfektní stálostí tvaru s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi
- těsnění je připraveno pro model a rok výroby motocyklu uvedený v popisu, pro který disponuje vhodnými otvory pro průchod čepů, šroubů, svorníků a je připraveno pro okamžitou montáž
Upozornění: těsnění je určeno pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie!
Všechna těsnění vnějšího víka spojky, těsnění vnitřního víka spojky a těsnění víka zapalování jsou vyráběna dle rozměrů podle originálního dílu. Použitý materiál zajišťuje prodlouženou životnost, preventivní ochranu před únikem oleje a odolnost proti vysokým teplotám.
Toto těsnění nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Beta 037010090000
Beta 037.01.009.00.00
Těsnění od italského výrobce Centauro, který dodává do prvovýroby motocyklů (téměř všech italských značek i KTM a dalším evropským výrobcům) jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění, neboť jsou vyráběna ve vysoce kvalitním zpracování, z nejjakostnějších materiálů a dle přesných specifikací a parametrů originálních dílů (OEM).
Pěnové vzduchové filtry MTZ jsou vyráběny evropským výrobcem za použití vysoce kvalitních materiálů
- přesný tvar dle originálního vzduchového filtru a precizní ruční výroba umožňují dokonalé proudění vzduchu
- kvalitní vícevrstvý pěnový materiál zabezpečuje dokonalou ochranu motoru díky vysoké účinnosti filtrace
- vnější hrubá pěna zachycuje větší nečistoty, špínu a písek a vnitřní jemná pěna funguje jako sekundární filtr pro zachycení jemných částic při zachování maximálního průchodu vzduchu pro požadovaný přísunu vzduchu do motoru
- použití kvalitního lepidla a ruční výroba s vícestupňovou kontrolou kvality zaručuje perfektní zpracování pro dokonalou funkci a dlouhou životnost
- při správné údržbě disponují filtry MTZ dlouhou životností
- vzduchové filtry MTZ jsou určeny pro závodní i hobby použití
Tento filtr nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Beta 031380010000
Pro dokonalou funkci filtrace a prodloužení životnosti je doporučeno použití kvalitní kapaliny na mazání pěnových vzduchových filtrů (Putoline Action Fluid - obj. kód PU70005 nebo ve spreji PU70007).
Pro prodloužení životnosti pěnového filtru je doporučeno použití správného přípravku na mytí pěnových vzduchový filtrů (Putoline Action Cleaner - obj. kód PU70001), který nepoškozuje strukturu pěnového materiálu jako běžné chemické čistící přípravky pro domácí použití, či ředidla a jiné chemikálie - navíc připraví povrch filtru pro aplikaci mazacího přípravku.
Velmi vhodným pomocníkem je mycí sada Putoline Action Kit, která obsahuje všechny potřebné komponenty pro dokonalou údržbu pěnového vzduchového filtru. V uzavíratelných nádobách přípravky nevyprchají a jsou připraveny k okamžitému použití během celé sezóny.
Vhodné pro motocykly:
Beta RR350 4T / 13-19
Beta RR390 4T / 13-19
Beta RS390 4T / 13-19
Beta RR400 4T / 13-19
Beta RR430 4T / 15-19
Beta RS430 4T / 15-19
Beta RR450 4T / 13-19
Beta RR480 4T / 15-19
Beta RR498 4T / 13-19
Beta RS500 4T / 15-19
Beta RR125 2T / 14-19
Beta RR250 2T / 13-19
Beta RR300 2T / 13-19
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku