Repase hlavy válce = oprava hlavy motoru
- standardní oprava 4taktní hlavy motoru = broušení sedel ventilů a přizpůsobení pro nové ventily; čištění kanálů (ultrazvukem); rovnání hlavy (dosedací plochy); výměna ventilů; výměna gufer ventilů; vymezení ventilových vůlí, výměna podložek pod ventily a seřízení chodu ventilů
- precizní oprava a vyčištění hlavy motoru pro dokonalý chod motoru
- dobře provedená repase hlavy zlepšuje fungování motoru, výkon a průběh motoru, snižuje hlučnost a prodlužuje životnost všech komponentů motoru (píst, ojnice, ložiska)
- servisní interval výměny ventilů, pružin ventilu a dalších dílů je uveden v manuálu výrobce motocyklu
- dodržování servisního intervalu zlepšuje výkon motoru a snižuje možnost poškození motoru
- oprava hlav pro motokros, enduro, čtyřkolky a standardní silniční jednoválce
Uvedená cena zahrnuje pouze opravu hlavy!
V ceně není zahrnuta cena použitých dílů (ventilů, ventilových pružin, vodítek ventilů, podložek ventilů, atd.).
Jedná se o nadstadardní službu v rámci komplexní pomoci a zákaznického servisu při opravě motoru, kterou LZE OBJEDNAT POUZE SPOLEČNĚ S VENTILY A DALŠÍMI DÍLY - repasi provádíme pouze společně se zakoupením dílů na www.mototechnika.cz (nelze objednat samostatně bez dílů).
Cena je závislá na typu hlavy motoru - předběžná cena opravy bude upresněna až po při přijetí hlavy ve Strakonicích.
Přesnou výši opravy lze určit až po demontáži hlavních komponentů během procesu opravy, neboť pohledem není možno zjistit míru poškození vnitřních komponentů hlavy. Avšak v 95% případů je uvedená cena dodržena.
Vyšší cena může být pro poškozené nebo výrazně zanesené hlavy vyžadující delší dobu opravy nebo výměnu vodítek ventilů a další vícepráce.
Neprovádíme opravy silně poškozených a zničených hlav motoru (například s vypadnutým sedlem, apod).
Nové galvanické pokovení (NIKASIL / NICASIL) vnitřního povrchu motocyklových válců ...
- průměr válce (vrtání) 0-50mm
- odpovídá kubatúře 50-85cc
Kompletní renovace opotřebovaného vnitřního povrchu válce i poškozeného povrchu válce (odstranění staré vrstvy - příprava a nanesení nové vrstvy - broušení dle pístu).
Uvedená cena je pouze za pokovení válce - ostatní vícepráce jako svařování, protáčení, rovnání, apod. jsou doúčtovány dle náročnosti.
Jedná se o nadstadardní službu v rámci komplexní pomoci a zákaznického servisu při opravě motoru, kterou LZE OBJEDNAT POUZE SPOLEČNĚ S PÍSTNÍ SADOU - repasi provádíme pouze společně se zakoupením dílů na www.mototechnika.cz (nelze objednat samostatně bez dílů).
Upozornění!! Provádíme výhradně pokovení válců do maximálního stáří 5 let!!! Tedy válce, které nejsou poškozeny dlouhodobým používáním, nebyly již několikrát pokovovány či opravovány a není u nich riziko skrytých vad.
Všechny ostatní válce starší více jak 5let od dnešního datumu, které by měly být vyhozeny a standardně nahrazeny novým válcem, jsme schopni opravit, ale pouze na vlastní riziko objednavatele (žádost o opravu je dobrovolná a iniciovaná na vlastní riziko objednavatelem a je zaslaná písemně, například emailem).
Součástí opravy je pouze pokovení vnitřního povrchu válce a s tím spojené činnosti (broušení, svařování, apod.) - součástí opravy není inspekce či prověřování stavu válce a zjišťování dalších vad nebo dalšího poškození, jak před opravou, tak i po opravě.
Reklamace: z důvodu povahy produktu a podmínek jeho použití je pro uplatnění reklamace nezbytně nutná montáž odborným servisem (při domácí montáži v garáži záruka okamžitě zaniká!!). Reklamovat lze pouze výrobní vady nového pokovení válce před prvním použitím (v případě reklamace je nutno předložit doklad o montáži a vyjádření odborného servisu). Nezodpovídáme za žádné vedlejší a následné poškození ostatních komponentů motoru, které se netýkají samotného pokovení válce.
Nové galvanické pokovení (NIKASIL / NICASIL) vnitřního povrchu motocyklových válců ...
- průměr válce (vrtání) 50-60mm
- odpovídá kubatúře 86-150cc
Kompletní renovace opotřebovaného vnitřního povrchu válce i poškozeného povrchu válce (odstranění staré vrstvy - příprava a nanesení nové vrstvy - broušení dle pístu).
Uvedená cena je pouze za pokovení válce - ostatní vícepráce jako svařování, protáčení, rovnání, apod. jsou doúčtovány dle náročnosti.
Jedná se o nadstadardní službu v rámci komplexní pomoci a zákaznického servisu při opravě motoru, kterou LZE OBJEDNAT POUZE SPOLEČNĚ S PÍSTNÍ SADOU - repasi provádíme pouze společně se zakoupením dílů na www.mototechnika.cz (nelze objednat samostatně bez dílů).
Upozornění!! Provádíme výhradně pokovení válců do maximálního stáří 5 let!!! Tedy válce, které nejsou poškozeny dlouhodobým používáním, nebyly již několikrát pokovovány či opravovány a není u nich riziko skrytých vad.
Všechny ostatní válce starší více jak 5let od dnešního datumu, které by měly být vyhozeny a standardně nahrazeny novým válcem, jsme schopni opravit, ale pouze na vlastní riziko objednavatele (žádost o opravu je dobrovolná a iniciovaná na vlastní riziko objednavatelem a je zaslaná písemně, například emailem).
Součástí opravy je pouze pokovení vnitřního povrchu válce a s tím spojené činnosti (broušení, svařování, apod.) - součástí opravy není inspekce či prověřování stavu válce a zjišťování dalších vad nebo dalšího poškození, jak před opravou, tak i po opravě.
Reklamace: z důvodu povahy produktu a podmínek jeho použití je pro uplatnění reklamace nezbytně nutná montáž odborným servisem (při domácí montáži v garáži záruka okamžitě zaniká!!). Reklamovat lze pouze výrobní vady nového pokovení válce před prvním použitím (v případě reklamace je nutno předložit doklad o montáži a vyjádření odborného servisu). Nezodpovídáme za žádné vedlejší a následné poškození ostatních komponentů motoru, které se netýkají samotného pokovení válce.
Nové galvanické pokovení (NIKASIL / NICASIL) vnitřního povrchu motocyklových válců ...
- průměr válce (vrtání) 60-70mm
- odpovídá kubatúře 150-250cc
Kompletní renovace opotřebovaného vnitřního povrchu válce i poškozeného povrchu válce (odstranění staré vrstvy - příprava a nanesení nové vrstvy - broušení dle pístu).
Uvedená cena je pouze za pokovení válce - ostatní vícepráce jako svařování, protáčení, rovnání, apod. jsou doúčtovány dle náročnosti.
Jedná se o nadstadardní službu v rámci komplexní pomoci a zákaznického servisu při opravě motoru, kterou LZE OBJEDNAT POUZE SPOLEČNĚ S PÍSTNÍ SADOU - repasi provádíme pouze společně se zakoupením dílů na www.mototechnika.cz (nelze objednat samostatně bez dílů).
Upozornění!! Provádíme výhradně pokovení válců do maximálního stáří 5 let!!! Tedy válce, které nejsou poškozeny dlouhodobým používáním, nebyly již několikrát pokovovány či opravovány a není u nich riziko skrytých vad.
Všechny ostatní válce starší více jak 5let od dnešního datumu, které by měly být vyhozeny a standardně nahrazeny novým válcem, jsme schopni opravit, ale pouze na vlastní riziko objednavatele (žádost o opravu je dobrovolná a iniciovaná na vlastní riziko objednavatelem a je zaslaná písemně, například emailem).
Součástí opravy je pouze pokovení vnitřního povrchu válce a s tím spojené činnosti (broušení, svařování, apod.) - součástí opravy není inspekce či prověřování stavu válce a zjišťování dalších vad nebo dalšího poškození, jak před opravou, tak i po opravě.
Reklamace: z důvodu povahy produktu a podmínek jeho použití je pro uplatnění reklamace nezbytně nutná montáž odborným servisem (při domácí montáži v garáži záruka okamžitě zaniká!!). Reklamovat lze pouze výrobní vady nového pokovení válce před prvním použitím (v případě reklamace je nutno předložit doklad o montáži a vyjádření odborného servisu). Nezodpovídáme za žádné vedlejší a následné poškození ostatních komponentů motoru, které se netýkají samotného pokovení válce.
Nové galvanické pokovení (NIKASIL / NICASIL) vnitřního povrchu motocyklových válců ...
- průměr válce (vrtání) = 70-80 mm
- odpovídá kubatúře 250-300cc
Kompletní renovace opotřebovaného vnitřního povrchu válce i poškozeného povrchu válce (odstranění staré vrstvy - příprava a nanesení nové vrstvy - broušení dle pístu).
Uvedená cena je pouze za pokovení válce - ostatní vícepráce jako svařování, protáčení, rovnání, apod. jsou doúčtovány dle náročnosti.
Jedná se o nadstadardní službu v rámci komplexní pomoci a zákaznického servisu při opravě motoru, kterou LZE OBJEDNAT POUZE SPOLEČNĚ S PÍSTNÍ SADOU - repasi provádíme pouze společně se zakoupením dílů na www.mototechnika.cz (nelze objednat samostatně bez dílů).
Upozornění!! Provádíme výhradně pokovení válců do maximálního stáří 5 let!!! Tedy válce, které nejsou poškozeny dlouhodobým používáním, nebyly již několikrát pokovovány či opravovány a není u nich riziko skrytých vad.
Všechny ostatní válce starší více jak 5let od dnešního datumu, které by měly být vyhozeny a standardně nahrazeny novým válcem, jsme schopni opravit, ale pouze na vlastní riziko objednavatele (žádost o opravu je dobrovolná a iniciovaná na vlastní riziko objednavatelem a je zaslaná písemně, například emailem).
Součástí opravy je pouze pokovení vnitřního povrchu válce a s tím spojené činnosti (broušení, svařování, apod.) - součástí opravy není inspekce či prověřování stavu válce a zjišťování dalších vad nebo dalšího poškození, jak před opravou, tak i po opravě.
Reklamace: z důvodu povahy produktu a podmínek jeho použití je pro uplatnění reklamace nezbytně nutná montáž odborným servisem (při domácí montáži v garáži záruka okamžitě zaniká!!). Reklamovat lze pouze výrobní vady nového pokovení válce před prvním použitím (v případě reklamace je nutno předložit doklad o montáži a vyjádření odborného servisu). Nezodpovídáme za žádné vedlejší a následné poškození ostatních komponentů motoru, které se netýkají samotného pokovení válce.
Nové galvanické pokovení (NIKASIL / NICASIL) vnitřního povrchu motocyklových válců ...
- průměr válce (vrtání) 80mm do 99mm
- odpovídá kubatúrám nad 300cc
Kompletní renovace opotřebovaného vnitřního povrchu válce i poškozeného povrchu válce (odstranění staré vrstvy - příprava a nanesení nové vrstvy - broušení dle pístu).
Uvedená cena je pouze za pokovení válce - ostatní vícepráce jako svařování, protáčení, rovnání, apod. jsou doúčtovány dle náročnosti.
Jedná se o nadstadardní službu v rámci komplexní pomoci a zákaznického servisu při opravě motoru, kterou LZE OBJEDNAT POUZE SPOLEČNĚ S PÍSTNÍ SADOU - repasi provádíme pouze společně se zakoupením dílů na www.mototechnika.cz (nelze objednat samostatně bez dílů).
Upozornění!! Provádíme výhradně pokovení válců do maximálního stáří 5 let!!! Tedy válce, které nejsou poškozeny dlouhodobým používáním, nebyly již několikrát pokovovány či opravovány a není u nich riziko skrytých vad.
Všechny ostatní válce starší více jak 5let od dnešního datumu, které by měly být vyhozeny a standardně nahrazeny novým válcem, jsme schopni opravit, ale pouze na vlastní riziko objednavatele (žádost o opravu je dobrovolná a iniciovaná na vlastní riziko objednavatelem a je zaslaná písemně, například emailem).
Součástí opravy je pouze pokovení vnitřního povrchu válce a s tím spojené činnosti (broušení, svařování, apod.) - součástí opravy není inspekce či prověřování stavu válce a zjišťování dalších vad nebo dalšího poškození, jak před opravou, tak i po opravě.
Reklamace: z důvodu povahy produktu a podmínek jeho použití je pro uplatnění reklamace nezbytně nutná montáž odborným servisem (při domácí montáži v garáži záruka okamžitě zaniká!!). Reklamovat lze pouze výrobní vady nového pokovení válce před prvním použitím (v případě reklamace je nutno předložit doklad o montáži a vyjádření odborného servisu). Nezodpovídáme za žádné vedlejší a následné poškození ostatních komponentů motoru, které se netýkají samotného pokovení válce.
Nové galvanické pokovení (NIKASIL / NICASIL) vnitřního povrchu motocyklových válců ...
- průměr válce (vrtání) 100mm a více
- odpovídá kubatúrám nad 450cc
Kompletní renovace opotřebovaného vnitřního povrchu válce i poškozeného povrchu válce (odstranění staré vrstvy - příprava a nanesení nové vrstvy - broušení dle pístu).
Uvedená cena je pouze za pokovení válce - ostatní vícepráce jako svařování, protáčení, rovnání, apod. jsou doúčtovány dle náročnosti.
Jedná se o nadstadardní službu v rámci komplexní pomoci a zákaznického servisu při opravě motoru, kterou LZE OBJEDNAT POUZE SPOLEČNĚ S PÍSTNÍ SADOU - repasi provádíme pouze společně se zakoupením dílů na www.mototechnika.cz (nelze objednat samostatně bez dílů).
Upozornění!! Provádíme výhradně pokovení válců do maximálního stáří 5 let!!! Tedy válce, které nejsou poškozeny dlouhodobým používáním, nebyly již několikrát pokovovány či opravovány a není u nich riziko skrytých vad.
Všechny ostatní válce starší více jak 5let od dnešního datumu, které by měly být vyhozeny a standardně nahrazeny novým válcem, jsme schopni opravit, ale pouze na vlastní riziko objednavatele (žádost o opravu je dobrovolná a iniciovaná na vlastní riziko objednavatelem a je zaslaná písemně, například emailem).
Součástí opravy je pouze pokovení vnitřního povrchu válce a s tím spojené činnosti (broušení, svařování, apod.) - součástí opravy není inspekce či prověřování stavu válce a zjišťování dalších vad nebo dalšího poškození, jak před opravou, tak i po opravě.
Reklamace: z důvodu povahy produktu a podmínek jeho použití je pro uplatnění reklamace nezbytně nutná montáž odborným servisem (při domácí montáži v garáži záruka okamžitě zaniká!!). Reklamovat lze pouze výrobní vady nového pokovení válce před prvním použitím (v případě reklamace je nutno předložit doklad o montáži a vyjádření odborného servisu). Nezodpovídáme za žádné vedlejší a následné poškození ostatních komponentů motoru, které se netýkají samotného pokovení válce.
Sada válce Easy MX Cylinder Kit od italského výrobce Athena
- sortiment nových válců s novým pokovením pro 4taktní motory
- nový válec disponuje novým značkovým italským nikasilem od firmy GILLARDONI (nová vysoce kvalitní povrchová vrstva uvnitř válce) - pokovení Gillardoni vykazuje velmi dlouhou životnost a minimulní opotřebení
- v sadě je obsaženo těsnění hlavy, těsnění válce a případně další těsnění (výfuku) nebo spojovací materiál
- válce jsou vyráběny v Itálii „made in Italy” a kvalita zpracování je zcela srovnatelná s kvalitou v prvovýrobě OEM (válce Athena s pokovením Gillardoni byly osazovány v prvovýrobě motocyklů Husqvarna)
- vhodné pro použití s originálním pístem ve standardním rozměru (píst není obsažen v sadě)
- žádné další opracování či úpravy nejsou zapotřebí - vyrobeno pro jednoduchou a rychlou montáž
Tento díl nahrazuje originální válec (originální kód OEM):
Honda
Tuningová hlava válce od nizozemské značky VHM
- s vyměnitelnou vložkou spalovacího prostoru, kterou je nutno objednat samostatně (dodáváno bez vnitřní vložky)
- zlepšení výkonu motoru (poskytuje vyšší výkon)
- vylepšení tepelného přenosu a zvýšená odolnost při detonaci
- vyrobena z vysoce kvalitní slitiny a disponuje vylepšenými vodními kanály
- závodní hlava válce VHM s výměnnou spalovací komorou byla speciálně vyvinuta pro optimální výkon během celého závodu
- dostupné různé varianty výměnných vložek spalovací komory
- vysoká kvalita zpracování "Made in EU"
- uváděné výkonové hodnoty byly docíleny a naměřeny při použití benzínu s oktanovým číslem 98, který je doporučený jako standardní pro hlavy VHM.
Vnitřní vložka se objednává jako samostatný díl (není obsahem balení)!
Vhodné vložky (obj.kód):
AE32327-B (10.80cc)
AE32327-C (11.00cc)
AE32327-E (11.20cc) *
AE32327-F (11.40cc) *
AE32327-G (11.60cc)
AE32327-H (11.80cc)
Těsnění standardně není součástí balení (pouze pokud v originálním provedení bylo ploché těsnění, neboť hlavy VHM jsou těsněny výhradně o-kroužky)!
Upozornění: pro motor, kde je použita hlava VHM, není doporučeno použití paliva s bioethanolem, a to z důvodu vysokého tepla a míry detonace.
Doporučení pro výběr správné vložky hlavy válce:
- vložka s vyšší kompresí = určena pro lepší akceleraci a výkon ve vyšších otáčkách - nabízí více síly od spodu;
* vložka se standardní kompresí VHM = navržena jako ideální závodní vložka výrobcem VHM, která v celkovém rozsahu nabízí lepší výkon i otáčky než originální díl;
- vložka s nižší kompresí = nabízí vyšší rychlost.
Lapování vnitřního povrchu motocyklových válců ...
- vyrovnání vnitřního průměru opotřebovaného válce pro osazení novým větším pístem
- při chodu motoru se pohybem pístu opotřebovává vnitřní povrch válce a původní dokonalý válcovitý tvar se mění v soudečkový - tedy uprostřed válce je největší rozměr
- jedná se nejlepší a nejjistější řešení při osazení válce novým pístem (například při výměně z prvního rozměru A na druhý rozměr B), protože dojde k vyrovnání vnitřního průměru válce, čímž dojde ke snížení rizika možné závady, neboť nový píst díky lapování začne fungovat jako v novém originálním válci
- další výhodou je zachování původního nikasilového pokovení (pokud válec není opotřebován nad povolený průměr)
- vhodné pouze pro válce s nikasilovou povrchovou úpravou (litinové válce nebo litinové vložky se nelapují)
- lapování je možné pouze v rozmezí od o 0,005-0,02mm - více opotřebené válce lapovat nejde a je potřeba provést nové pokovení (nikasil / nicasil)
- kompletní repase pro přímou montáž zpět do motocyklu (lapování, měření a kontrola)
Cena lapování je závislá na stavu válce (velká ovalita válce, nerovný povrch válce, demontáž částí a další vícepráce).
Jedná se o nadstadardní službu v rámci komplexní pomoci a zákaznického servisu při opravě motoru, kterou LZE OBJEDNAT POUZE SPOLEČNĚ S PÍSTNÍ SADOU - repasi provádíme pouze společně se zakoupením dílů na www.mototechnika.cz (nelze objednat samostatně bez dílů).
!!! ZÁSADY PŘED LAPOVÁNÍM !!!
Před odesláním Vašeho válce do naší firmy:
- kompletně odstrojte válec (svorníky, přívěra, centrážní čepy, pouzdra, apod.) - neodmontované díly za poplatek před opravou demontujeme a po opravě zašleme zpět, ale v případě ztráty nebo poškození neneseme za tyto díly odpověnost - zasíláte je na vlastní riziko!!
- zevrubně umyjte válec od oleje a nečistot
- zašlete starý píst jako vzor pro nový píst
!!! ZÁSADY PO LAPOVÁNÍ !!!
Před montáží vylapovaného válce:
- vyperte válec v technickém benzínu
- vyfoukejte stlačeným vzduchem
- vnitřní povrch válce namažte motorovým olejem do benzínu
- proveďte kontrolu vůle zámků pístních kroužků
- hlavu dotahujte momentovým klíčem a postupujte dle manuálu výrobce motocyklu
Výbrus (VÝBRUS nikoli pokovení nikasil) vnitřního povrchu motocyklových válců
- vybroušení opotřebovaného i poškozeného válce pro osazení novým větším pístem (broušení dle pístu)
- výbrus válce vrátí plný výkon motoru, když motor "nemá sílu" a motocykl "netáhne" tak jako dřív (například do kopce)
- kompletní repase pro přímou montáž zpět do motocyklu (vybroušení, měření a kontrola)
- výbrusy pouze jednoválcových litinových válců nebo jednoválcových hliníkových válců osazených litinovou vložkou (např. Yamaha XT600, Honda NX650 Dominator, Honda XR125L, Yamaha DT125, Yamaha RD80, Suzuki DR125, Suzuki Burgman, Yamaha Majesty, NRG50, Derbi Atlantis a další skútry, Babeta, Simson, vodní skútry, sněžné skútry, apod.)
- jeden výbrus znamená zvětšení průměru (vybroušení) o 0,25mm, když je potřeba vybrousit válec na větší průměr cena se sčítá
Cenové varianty výbrusu:
- výbrus válce od průměru 38,00mm do 56,00mm
- výbrus válce od průměru 56,25mm do 80,00mm
- výbrus válce od průměru 80,25mm do 105,00mm
Jedná se o nadstadardní službu v rámci komplexní pomoci a zákaznického servisu při opravě motoru, kterou LZE OBJEDNAT POUZE SPOLEČNĚ S PÍSTNÍ SADOU - repasi provádíme pouze společně se zakoupením dílů na www.mototechnika.cz (nelze objednat samostatně bez dílů).
!!! ZÁSADY PŘED VÝBRUSEM !!!
Před odesláním Vašeho válce do naší firmy:
- kompletně odstrojte válec (svorníky, přívěra, centrážní čepy, pouzdra, apod.) - neodmontované díly za poplatek před opravou demontujeme a po opravě zašleme zpět, ale v případě ztráty nebo poškození neneseme za tyto díly odpověnost - zasíláte je na vlastní riziko!!
- zevrubně umyjte válec od oleje a nečistot
- zašlete starý píst jako vzor pro nový píst
!!! ZÁSADY PO VÝBRUSU !!!
Před montáží vybroušeného válce:
- vyperte válec v technickém benzínu
- vyfoukejte stlačeným vzduchem
- vnitřní povrch válce namažte motorovým olejem do benzínu
- proveďte kontrolu vůle zámků pístních kroužků
- hlavu dotahujte momentovým klíčem a postupujte dle manuálu výrobce motocyklu
Vložka spalovacího prostoru pro tuningovou hlavu válce od francouzské značky IROD
- vhodné pro změnu komprese
- varianta Low Compression
- dostupné ve více variantách typů (standard / low / high / blind)
- zlepšení výkonu motoru, reakce plynu a zrychlení
- více točivého momentu (různý rozsah dle typu vložky)
Tato vložka je určena pouze pro tuningové hlavy válců IROD (není určena pro originální hlavy)
Je doporučeno používat kvalitní palivo proti správnou detonaci.
Tuningová vložka do hlavy válce od nizozemské značky VHM
- závodní vložka spalovacího prostoru (spalovací komora hlavy válce) pro zlepšení výkonu a průběhu motoru
- zlepšení výkonu motoru (poskytuje vyšší výkon), zvýšená odolnost při detonaci a optimální výkon během celého závodu
- použitelné a vhodné výhradně se závodními hlavami válce značky VHM
- dostupné různé varianty výměnných vložek spalovací komory
- vysoká kvalita zpracování "Made in EU"
Parametry této vložky spalováku:
- objem 8.00cc
- vhodná pro použití s hlavou VHM (obj.kód VHAA33171)
Vložka se standardní kompresí VHM = navržena jako ideální závodní vložka výrobcem VHM, která v celkovém rozsahu nabízí lepší výkon i otáčky než originální díl.
Hlava válce se objednává jako samostatný díl (není obsahem balení)!
Tuningová vložka do hlavy válce od nizozemské značky VHM
- závodní vložka spalovacího prostoru (spalovací komora hlavy válce) pro zlepšení výkonu a průběhu motoru
- zlepšení výkonu motoru (poskytuje vyšší výkon), zvýšená odolnost při detonaci a optimální výkon během celého závodu
- použitelné a vhodné výhradně se závodními hlavami válce značky VHM
- dostupné různé varianty výměnných vložek spalovací komory
- vysoká kvalita zpracování "Made in EU"
Parametry této vložky spalováku:
- objem 7.00cc
- vhodná pro použití s hlavou VHM (obj.kód VHAA33222)
Vložka se standardní kompresí VHM = navržena jako ideální závodní vložka výrobcem VHM, která v celkovém rozsahu nabízí lepší výkon i otáčky než originální díl.
Hlava válce se objednává jako samostatný díl (není obsahem balení)!
Tuningová vložka do hlavy válce od nizozemské značky VHM
- závodní vložka spalovacího prostoru (spalovací komora hlavy válce) pro zlepšení výkonu a průběhu motoru
- zlepšení výkonu motoru (poskytuje vyšší výkon), zvýšená odolnost při detonaci a optimální výkon během celého závodu
- použitelné a vhodné výhradně se závodními hlavami válce značky VHM
- dostupné různé varianty výměnných vložek spalovací komory
- vysoká kvalita zpracování "Made in EU"
Parametry této vložky spalováku:
- objem 8.00cc
- vhodná pro použití s hlavou VHM (obj.kód VHAA33068)
Hlava válce se objednává jako samostatný díl (není obsahem balení)!
Tuningová vložka do hlavy válce od nizozemské značky VHM
- závodní vložka spalovacího prostoru (spalovací komora hlavy válce) pro zlepšení výkonu a průběhu motoru
- zlepšení výkonu motoru (poskytuje vyšší výkon), zvýšená odolnost při detonaci a optimální výkon během celého závodu
- použitelné a vhodné výhradně se závodními hlavami válce značky VHM
- dostupné různé varianty výměnných vložek spalovací komory
- vysoká kvalita zpracování "Made in EU"
Parametry této vložky spalováku:
- objem 8.40cc
- vhodná pro použití s hlavou VHM (obj.kód VHAA33176)
Vložka se standardní kompresí VHM = navržena jako ideální závodní vložka výrobcem VHM, která v celkovém rozsahu nabízí lepší výkon i otáčky než originální díl.
Hlava válce se objednává jako samostatný díl (není obsahem balení)!
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku