Opravná sada vodní pumpy od značky PROX obsahuje všechny důležité komponenty pro precizní a kompletní přetěsnění a repasi vodního čerpadla
- profesionální opravná sada pro kompletní přetěsnění a repasi vodního čerpadla
- v sadě jsou obsaženy potřebné komponenty pro daný model, typ a rok výroby motocyklu
- plnohodnotná náhrada za originální díl
- umožňuje snadnou a rychlou montáž (přesné rozměry a provedení dle OEM dílu)
Sada obsahuje všechny těsnící elementy pro správné provedení opravy (gufera, o-kroužky, těsnění, ložisko a u některých sad je obsažena i hřídel).
Upozornění: sada obsahuje komponenty vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie
Sada neobsahuje náhradní čerpadlovou lopatku či vrtulku!
Značka PROX je jednou z hlavních značek technických náhraních dílů pro offroadové motocykly a to již od roku 1975. V současné době však sortiment zahrnuje i rozsáhlý sortiment pro čtyřkolky (ATV/Quad), vodní skútry (PWC/Jet-Ski), sněžné skútry a malé mopedy a skútry do obsahu 50cc.
Produkty PROX jsou vyráběny v Japonsku a USA s důrazem na perfektní kvalitu, aby bylo dosaženo dlouhé životnosti i při náročných závodních podmínkách. Proto byly a jsou používány jako závodní a tuningové díly pro aftermarket (náhradu za originální díly), avšak nyní je značka Prox i významným dodavatelem do prvovýroby (OEM Supplier) světoznámých značek.
Dalším důkazem kvality a důvěry je používání produktů PROX jezdci a závodními týmy, které se účastní závodů nejvyšší světové úrovně.
Jezdci: Tyla Rattray; Tommy Searle; Blake Baggett; Darryn Durham; Justin Hill; Dean Wilson; Martin Davalos; Alessandro Lupino; Arnaud Tonus; Marc de Reuver; Brian Bogers a další ...
Teamy: Monster Energy Pro Circuit Kawasaki; HM Plant KTM UK Motocross Team; CLS Monster Energy Kawasaki Pro Circuit a další ...
Sady těsnění motoru značky Vertex (dříve Winderosa)
- vyrobeny z nejnovějších materiálů a pomocí moderních technologií, které zajišťují čisté hrany a otvory pro dokonalou a bezproblémovou montáž
- těsnění Vertex zajišťují dlouhodobý výkon, spolehlivý těsnící efekt pro prevenci úniku oleje
- těsnění obsažená v sadách splňují nebo překračují specifikace OEM (plnohodnostná náhrada za originální díl)
- sortiment zahrnuje sady pro dvoutaktní i čtyřtaktní motory (sady pro 4taktní motory obsahují i gufera dříku ventilů)
Sada obsahuje komponenty pro generální opravu celého motoru - většinu plochých těsnění motoru vždy v přesném počtu pro daný motor:
- těsnění pod hlavu,
- těsnění pod válec,
- těsnění bočních vík motoru (těsnění víka zapalování, těsnění víka spojky),
- těsnění vodního čerpadla,
- o-kroužky, kroužky výfuku a další,
- u 4taktních motorů jsou obsažena i gufera ventilů.
Upozornění: sada obsahuje komponenty vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie!!
Značka VERTEX je výrobcem komponentů motoru nejvyšší světové úrovně od roku 1953. Sortiment zahrnuje komponenty pro motocykly, motokáry, skútry, vodní skútry, lodě, sněžné skútry, zahradní techniku, užitková vozidla, kompresory.
Ve výrobě jsou používány nejmodernější technologie, jakostní výrobní normy a systémy řízení výrobních procesů. Od roku 1996 je Vertex dodavatelem do prvovýroby značky KTM! Výrobky značky Vertex jsou používány v prvovýrobě i dalších značek (Beta, Gas-Gas, Husqvarna, Sherco, Moto TM a další) a také závodními týmy nejvyšší světové úrovně (Kawasaki Pro Circuit, Honda HRC Racing, Yamaha Factory, Beta Factory, Moto3).
Sady těsnění motoru značky Vertex (dříve Winderosa)
- vyrobeny z nejnovějších materiálů a pomocí moderních technologií, které zajišťují čisté hrany a otvory pro dokonalou a bezproblémovou montáž
- těsnění Vertex zajišťují dlouhodobý výkon, spolehlivý těsnící efekt pro prevenci úniku oleje
- těsnění obsažená v sadách splňují nebo překračují specifikace OEM (plnohodnostná náhrada za originální díl)
- sortiment zahrnuje sady pro dvoutaktní i čtyřtaktní motory (sady pro 4taktní motory obsahují i gufera dříku ventilů)
Sada obsahuje komponenty pro generální opravu celého motoru - většinu plochých těsnění motoru vždy v přesném počtu pro daný motor:
- těsnění pod hlavu,
- těsnění pod válec,
- těsnění bočních vík motoru (těsnění víka zapalování, těsnění víka spojky),
- těsnění vodního čerpadla,
- o-kroužky, kroužky výfuku a další,
- u 4taktních motorů jsou obsažena i gufera ventilů.
Upozornění: sada obsahuje komponenty vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie!!
Značka VERTEX je výrobcem komponentů motoru nejvyšší světové úrovně od roku 1953. Sortiment zahrnuje komponenty pro motocykly, motokáry, skútry, vodní skútry, lodě, sněžné skútry, zahradní techniku, užitková vozidla, kompresory.
Ve výrobě jsou používány nejmodernější technologie, jakostní výrobní normy a systémy řízení výrobních procesů. Od roku 1996 je Vertex dodavatelem do prvovýroby značky KTM! Výrobky značky Vertex jsou používány v prvovýrobě i dalších značek (Beta, Gas-Gas, Husqvarna, Sherco, Moto TM a další) a také závodními týmy nejvyšší světové úrovně (Kawasaki Pro Circuit, Honda HRC Racing, Yamaha Factory, Beta Factory, Moto3).
Sady těsnění od italského výrobce Centauro, který dodává do prvovýroby motocyklů (téměř všech italských značek i KTM a dalším evropským výrobcům) jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění, neboť jsou vyráběna ve vysoce kvalitním zpracování, z jakostních materiálů a dle přesných specifikací a parametrů originálních dílů (OEM).
Použité materiály pro výrobu těsnění zajišťují prodlouženou životnost a disponují perfektní stálostí tvaru s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi.
Sada obsahuje komponenty pro generální opravu celého motoru - vždy v přesném počtu pro daný motor - kontrola obsahu viz. fotografie:
- většinu plochých těsnění motoru - pod hlavu, pod válec, mezi kartery, boční víka motoru, vodního čerpadla a další;
- o-kroužky, kroužky výfuku a případně i gufera přívěry;
- u 4taktních motorů jsou obsažena i gufera ventilů.
Upozornění: sada obsahuje komponenty vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie (může se stát, že v sadě může chybět těsnění, které výrobce z nějakého důvodu nevyrábí a není tedy obsaženo v této sadě).
Všechna těsnění jsou vyráběna dle rozměrů podle originálního dílu. Použitý materiál zajišťuje prodlouženou životnost a velmi dobrou ochranu před únikem oleje.
Produkty od italského výrobce Centauro, který dodává do prvovýroby motocyklů (téměř všech italských značek i KTM a dalším evropským výrobcům) jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální díly, neboť jsou vyráběna ve vysoce kvalitním zpracování, z nejjakostnějších materiálů a dle přesných specifikací a parametrů originálních dílů (OEM).
Rozvodový řetěz od japonského výrobce MORSE (Borg Warner Morse TEC), který je významným dodavatelem do prvovýroby automobilového průmyslu a rovněž do prvovýrob všech hlavních výrobců motocyklů s největším tržním podílem.
Řetězy Morse dokonale splňují požadavky výrobců čtyřtaktních motorů motocyklů - jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement).
Díky pokrokové konstrukci, používání moderních technologií ve výrobě a použití kvalitních materiálů jsou nejvhodnější volbou pro dosažení maximálního výkonu a zároveň vysoké spolehlivosti.
- jedná se lehké, kompaktní zubové řetězy s nízkým hlukem schopné přenášet energii při určité rychlosti otáčení vyšší než 12000 otáček za minutu
- nabízí vynikající odolnost proti opotřebení a únavě
- zaručují minimální ztrátu energie a plynulejší přenos energie díky precizní přesnosti
- disponují nízkou hmotností a minimálním prodloužením řetězu i v těžkých pracovních podmínkách
- jsou použity jako rozvodové řetězy nebo řetězy pohonu primáru, olejového čerpadla, protizávaží, cam-to-cam, apod.
Označení MORSE = 82RH2015
Označení D.I.D = SCA412
CENA UVEDENA ZA BALENÍ, ve kterém je řetěz v rozpojeném stavu včetně spojovacího článku nebo řetěz v nekonečném stavu spojený z výroby.
Tento řetěz nahrazuje originální řetěz (originální kód OEM):
Suzuki 12760-44B00-106
Suzuki 12760-44B00106
Suzuki 1276044B00106
Vhodné pro motocykly:
Suzuki DR650R / 90-
Suzuki DR750 Big / 87-89
Suzuki DR750S / 88-89
Suzuki DR800S Big / 90-
Rozvodový řetěz od japonského výrobce MORSE (Borg Warner Morse TEC), který je významným dodavatelem do prvovýroby automobilového průmyslu a rovněž do prvovýrob všech hlavních výrobců motocyklů s největším tržním podílem.
Řetězy Morse dokonale splňují požadavky výrobců čtyřtaktních motorů motocyklů - jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement).
Díky pokrokové konstrukci, používání moderních technologií ve výrobě a použití kvalitních materiálů jsou nejvhodnější volbou pro dosažení maximálního výkonu a zároveň vysoké spolehlivosti.
- jedná se lehké, kompaktní zubové řetězy s nízkým hlukem schopné přenášet energii při určité rychlosti otáčení vyšší než 12000 otáček za minutu
- nabízí vynikající odolnost proti opotřebení a únavě
- zaručují minimální ztrátu energie a plynulejší přenos energie díky precizní přesnosti
- disponují nízkou hmotností a minimálním prodloužením řetězu i v těžkých pracovních podmínkách
- jsou použity jako rozvodové řetězy nebo řetězy pohonu primáru, olejového čerpadla, protizávaží, cam-to-cam, apod.
Označení MORSE = 82RH2015
Označení D.I.D = SCA412
JEDNÁ SE O ŘETĚZ Z ROLE (V METRÁŽI) připravovaný výhradně na základě objednávky.
Řetěz je dodáván v rozpojeném stavu včetně spojovacího článku (nýtovací skobky).
Upozornění: Řetěz z role je zboží, které nelze vrátit ani při objednání přes internet, protože se jedná o zboží, které je upraveno na přání kupujícího!
U tohoto zboží tedy právo na odstoupení od smlouvy bez udání důvodu v zákonné lhůtě v souladu s ustanovením § 1837 občanského zákoníku zaniká, neboť dodávkou je zboží, které bylo upraveno podle požadavku spotřebitele nebo pro jeho osobu.
Tento řetěz nahrazuje originální řetěz (originální kód OEM):
Honda 28161MJ0005
Honda 28161MJ0000
Honda 28161MJ0004
Vhodné pro motocykly:
Honda CBX700F / 83-89
Honda CBX750F / 83-89
Rozvodový řetěz od japonského výrobce MORSE (Borg Warner Morse TEC), který je významným dodavatelem do prvovýroby automobilového průmyslu a rovněž do prvovýrob všech hlavních výrobců motocyklů s největším tržním podílem.
Řetězy Morse dokonale splňují požadavky výrobců čtyřtaktních motorů motocyklů - jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement).
Díky pokrokové konstrukci, používání moderních technologií ve výrobě a použití kvalitních materiálů jsou nejvhodnější volbou pro dosažení maximálního výkonu a zároveň vysoké spolehlivosti.
- jedná se lehké, kompaktní zubové řetězy s nízkým hlukem schopné přenášet energii při určité rychlosti otáčení vyšší než 12000 otáček za minutu
- nabízí vynikající odolnost proti opotřebení a únavě
- zaručují minimální ztrátu energie a plynulejší přenos energie díky precizní přesnosti
- disponují nízkou hmotností a minimálním prodloužením řetězu i v těžkých pracovních podmínkách
- jsou použity jako rozvodové řetězy nebo řetězy pohonu primáru, olejového čerpadla, protizávaží, cam-to-cam, apod.
Označení MORSE = 92RH2010
Označení D.I.D = SCR409
JEDNÁ SE O ŘETĚZ Z ROLE (V METRÁŽI) připravovaný výhradně na základě objednávky.
Řetěz je dodáván v rozpojeném stavu včetně spojovacího článku (nýtovací skobky).
Upozornění: Řetěz z role je zboží, které nelze vrátit ani při objednání přes internet, protože se jedná o zboží, které je upraveno na přání kupujícího!
U tohoto zboží tedy právo na odstoupení od smlouvy bez udání důvodu v zákonné lhůtě v souladu s ustanovením § 1837 občanského zákoníku zaniká, neboť dodávkou je zboží, které bylo upraveno podle požadavku spotřebitele nebo pro jeho osobu.
Vhodné pro motocykly:
Aprilia Atlantic 400 / 05-08
Aprilia Scarabeo 400 / 06-08
Aprilia Atlantic 500 / 01-08
Aprilia Scarabeo 500 / 02-13
Gilera Fuoco 500 / 07-13
Gilera Nexus 500 / 03-12
Peugeot Satelis 400 / 06-07
Peugeot Satelis 500 / 06-07
Piaggio Beverly 500 / 02-12
Piaggio MP3 500 / 11-15
Piaggio X9 500 / 01-08
Piaggio X10 500 / 12-14
Kompletní sada gufer motoru (simerinků motoru) od italského výrobce CENTAURO většinou obsahuje všechna gufera potřebná při kompletní generální opravě celého motoru:
- gufera klikové hřídele,
- gufero startovací páky,
- gufero řadící páky,
- gufero hřídele řetězového kolečka,
- gufero/a vodního čerpadla,
- gufero/a přívěry ve válci, atd.
(sady pro 4 taktní motory neobsahují gufera ventilů - ta jsou obsažena v sadách těsnění - kompletních i horních sadách).
Upozornění: sada obsahuje komponenty vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie (může se stát, že v sadě chybí gufera v rozměrech, která výrobce nevyrábí).
Všechna gufera jsou vyráběna dle rozměrů podle originálního dílu. Použitý materiál zajišťuje prodlouženou životnost, preventivní ochranu před únikem oleje, vysokou mechanickou odolnost proti tření a opotřebení a odolnosti proti vysokým teplotám.
Produkty od italského výrobce Centauro, který dodává do prvovýroby motocyklů (téměř všech italských značek i KTM a dalším evropským výrobcům) jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální díly, neboť jsou vyráběna ve vysoce kvalitním zpracování, z nejjakostnějších materiálů a dle přesných specifikací a parametrů originálních dílů (OEM).
Kompletní sada gufer motoru (simerinků motoru) od italského výrobce CENTAURO většinou obsahuje všechna gufera potřebná při kompletní generální opravě celého motoru:
- gufera klikové hřídele,
- gufero startovací páky,
- gufero řadící páky,
- gufero hřídele řetězového kolečka,
- gufero/a vodního čerpadla,
- gufero/a přívěry ve válci, atd.
(sady pro 4 taktní motory neobsahují gufera ventilů - ta jsou obsažena v sadách těsnění - kompletních i horních sadách).
Upozornění: sada obsahuje komponenty vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie (může se stát, že v sadě chybí gufera v rozměrech, která výrobce nevyrábí).
Všechna gufera jsou vyráběna dle rozměrů podle originálního dílu. Použitý materiál zajišťuje prodlouženou životnost, preventivní ochranu před únikem oleje, vysokou mechanickou odolnost proti tření a opotřebení a odolnosti proti vysokým teplotám.
Produkty od italského výrobce Centauro, který dodává do prvovýroby motocyklů (téměř všech italských značek i KTM a dalším evropským výrobcům) jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální díly, neboť jsou vyráběna ve vysoce kvalitním zpracování, z nejjakostnějších materiálů a dle přesných specifikací a parametrů originálních dílů (OEM).
Plechové spojkové lamely německého výrobce TRW LUCAS jsou vysoce kvalitní náhradou za originální spojkové lamely
- jsou vyrobeny z korozivzdorného materiálu a vyznačují se nejvyšší kvalitou poskytující maximální a precizní přenos výkonu a dále nízkým opotřebením pro zajištění dlouhého servisního intervalu
- tloušťka a rozměry odpovídají přesně originálu (OEM replacement)
- sortiment zahrnuje širokou škálu aplikací pro téměř všechny typy motocyklů
- špičková německá kvalita produktů Made in Germany
- aplikace pro japonské motocykly, evropské motocykly i speciální spojkové komponenty pro motocykly Harley-Davidson, Ducati a BMW
Pozor! Při přehřátí spojky dojde k tepelnému poškození a zvlnění ocelových lamel (meziplechů), a pro správnou funkci spojky je nutná jejich výměna.
Lamely jsou dodávány v sadě, která obsahuje přesný počet dle typu a roku výroby motocyklu.
Počet kusů v balení: 8 ks
Rozměry lamel:
A = 138 mm
B = 115,3 mm
C = 108,2 mm
D = 1,5 mm
Počet vnitřních zubů: 36
Spojkové lamely s obložením a spojkové pružiny je nutno objednat samostatně.
Tato sada lamel nahrazuje jednotlivé originální lamely (originální kód OEM):
Suzuki 21451-28C31
Suzuki 21451-45000
Suzuki 21451-14D00
Suzuki 21451-28C30
Suzuki 21451-40A00
Vhodné pro motocykly:
Suzuki RM250 / 89-92
Suzuki RM250 / 94-95
Suzuki RM250X / 89-91
Suzuki RM500 / 85
Suzuki GS750D / 77-79
Plechové spojkové lamely německého výrobce TRW LUCAS jsou vysoce kvalitní náhradou za originální spojkové lamely
- jsou vyrobeny z korozivzdorného materiálu a vyznačují se nejvyšší kvalitou poskytující maximální a precizní přenos výkonu a dále nízkým opotřebením pro zajištění dlouhého servisního intervalu
- tloušťka a rozměry odpovídají přesně originálu (OEM replacement)
- sortiment zahrnuje širokou škálu aplikací pro téměř všechny typy motocyklů
- špičková německá kvalita produktů Made in Germany
- aplikace pro japonské motocykly, evropské motocykly i speciální spojkové komponenty pro motocykly Harley-Davidson, Ducati a BMW
Pozor! Při přehřátí spojky dojde k tepelnému poškození a zvlnění ocelových lamel (meziplechů), a pro správnou funkci spojky je nutná jejich výměna.
Lamely jsou dodávány v sadě, která obsahuje přesný počet dle typu a roku výroby motocyklu.
Počet kusů v balení: 7 ks +2 ks
Rozměry lamel:
A = 134,5 mm
B = 107,8 mm
C = 101 mm
D = 1,2 mm
Rozměry lamel:
A = 134,5 mm
B = 107,8 mm
C = 101 mm
D = 1 mm
Spojkové lamely s obložením a spojkové pružiny je nutno objednat samostatně.
Vhodné pro motocykly:
Husaberg FS450E Supermoto / 15-
Husaberg FE501E / 12-
Husqvarna FC250 / 14-17
Husqvarna FE250 / 13-16-
Husqvarna TC250 / 14-19
Husqvarna TE250 - i. / 17-
Husqvarna TE250 - i.e. / 14-16
Husqvarna TE300 / 14-16
Husqvarna TE300 - i. / 17-
Husqvarna FC350 / 14-15
Husqvarna FE350 / 13-16-
Husqvarna FC450 / 14-
Husqvarna FE450 / 13-16-
Husqvarna FS450 / 15-
Husqvarna FE501 / 13-16-
KTM 250EXC 2T TPI / 18-
KTM 250EXC-F Enduro 4T / 14-19
KTM 250SX 2T / 13-18
KTM 250SX-F i.e. 4T / 13-15
KTM 250XC-F 4T / 13-15
KTM 250XCF-W / 14-16
KTM 250XC-W / 13-18
KTM 300EXC 2T TPI / 18-
KTM 300EXC Enduro 2T / 13-14
KTM 300XC / 13-18
KTM 300XC-W / 13-18
KTM 350EXC-F 4T / 11-17
KTM 350 Freeride 4T / 12-17
KTM 350XC-F / 10-14
KTM 350XCF-W / 12-17
KTM 450EXC i.e. / 12-16
KTM 450EXC-F i.e. / 17-
KTM 450 Rally / 15-17
KTM 450SX-F i.e. / 13-
KTM 450XC-F / 13-18
KTM 450XC-W / 12-16
KTM 500EXC i.e. / 12-16
KTM 500EXC-F i.e. / 17-
KTM 500XC-W / 12-
Spojkové lamely německého výrobce TRW LUCAS jsou vysocekvalitní náhradou za originální spojkové lamely
- vyznačují se dlouhou životností, maximální účinností a konstantním přenosem síly/pohonu v provozu i při vysokých teplotách a extrémních podmínkách
- sortiment zahrnuje širokou škálu aplikací pro téměř všechny typy motocyklů (pro suché i mokré spojky)
- různé typy/materiály obložení na základě specifikace původního dílu
- zdokonalený přenos zátěže pro maximální výkon díky optimalizovaným rozměrům
- špičková německá kvalita produktů (přesné lamely s osvědčenými materiály obložení)
- aplikace pro japonské motocykly, evropské motocykly i speciální spojkové komponenty pro motocykly Harley-Davidson, Ducati a BMW
Lamely jsou dodávány v sadě, která obsahuje přesný počet dle typu a roku výroby motocyklu.
Počet kusů v balení: 6 ks
Rozměry lamel:
TYP 1
A = 136 mm
B = 125 mm
C = 101,5 mm
D = 3 mm
Počet vnějších zubů: 10
Spojkové lamely plechové a spojkové pružiny je nutno objednat samostatně.
Sada ložisek pro opravu vodního čerpadla americké značky HotRods pro rychlou, jednoduchou a dokonalou opravu.
Sada obsahuje precizní mikroložiska a vysoce kvalitní těsnící komponenty odolné vysokému tlaku, vysokým teplotám a mechanickému opotřebení.
Všechny komponenty (ložiska, gufera, těsnění, atd.) obsažená v sadě jsou vysoce kvalitní náhrady za originální díl.
Zaručen bezpečný a dlouhodobý provoz i při použití v závodních podmínkách.
Sortiment zahrnuje 2taktní a 4taktní motocykly a čtyřkolky (ATV/Quad).
Sada obsahuje všechny komponenty vždy v daném počtu pro 1 motor (obsah se může lišit dle typu a značky motocyklu). Kontrola obsahu podle fotografie!!!
Těsnění MTZ jsou vyráběna ve vysoce kvalitním zpracování a z nejjakostnějších materiálů na základě přesných specifikací a parametrů originálních dílů (OEM).
Těsnění MTZ jsou ekvivalentní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění - poskytují dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon).
Horní sady "Top-End" těsnění MTZ vždy obsahují všechny těsnící komponenty, které jsou zapotřebí při opravě motoru:
- těsnění pod válec,
- těsnění pod hlavu,
- těsnění sání,
- těsnění výfuku,
- o-kroužky, gufera přívěry, atd.
U 4taktních motorů jsou obsažena i gufera ventilů.
Upozornění: sada obsahuje komponenty vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie!! (může se stát, že v této těsnící sadě chybí těsnění, o-kroužek nebo gufero, které lze objednat samostatně nebo je součástí jiné produktové sady).
Sady těsnění od italského výrobce Athena
- vysoce kvalitní plnohodnotná náhrada za originální těsnění
- všechny komponenty sad jsou vyráběny ve vysoce kvalitním zpracování, z nejjakostnějších materiálů a dle přesných specifikací a parametrů originálních dílů (OEM)
- sortiment zahrnuje jednotlivá těsnění, těsnící sady Top-End a kompletní těsnící sady pro modely všech hlavních výrobců a značek motocyklů, vodních skútrů, sněžných skútrů a lodních motorů
- všechny produkty jsou testovány ve vlastním vývojovém oddělení
- stálou kvalitu produktů zaručují certifikáty ISO9002, ISO9001, ISO TS16949 (pro automobilový průmysl), EN ISO 14001
- použití kvalitních materiálů, přesné zpracování, moderní technologie a výroba na nejmodernějších strojích zaručují perfektní funkci, těsnost a dlouhou životnost i při závodním použítí
Použité materiály pro výrobu těsnění zajišťují prodlouženou životnost a disponují perfektní stálostí tvaru s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi.
Horní sady "Top-End" těsnění ATHENA obsahují všechny těsnící komponenty, které jsou zapotřebí při opravě motoru:
- těsnění pod válec,
- těsnění pod hlavu,
- těsnění sání,
- těsnění výfuku,
- o-kroužky, gufera přívěry, atd.
U 4taktních motorů jsou obsažena i gufera ventilů.
Sada obsahuje komponenty vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie.
Samostatná těsnění pod hlavu, těsnění pod válec a těsnění víka ventilů jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění
- poskytují velmi dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
- jsou vyráběna z jakostních materiálů a dle specifikací a parametrů originálních dílů (OEM)
- použité materiály pro výrobu těsnění zajišťují prodlouženou životnost a disponují perfektní stálostí tvaru s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi
- těsnění válce a hlavy motoru zajišťují utěsnění mezi dvěma povrchy motoru, které podléhají změnám teploty a tlaku podle toho jak se motor zahřívá a ochlazuje, a výběr kvalitního těsnění je rozhodující pro dlouhodobou funkčnost v prostředí, kde je těsnění vystaveno tlaku z komprese a podtlaku a kde se části motoru roztahují, smršťují, vzdalují se od sebe a nebo jsou k sobě přitahovány těsněji (studené těsnění reaguje a funguje jinak než zahřáté těsnění, stejně jako těsnění pod zvýšeným tlakem reaguje a funguje jinak při sníženém tlaku)
- přesný tvar těsnění zapezbečuje udržování stálého vnitřního tlaku, zabraňuje úniku oleje z motoru a zabraňuje vniknutí nečistot do motoru
- těsnění je připraveno pro model a rok výroby motocyklu uvedený v popisu, pro který disponuje vhodnými otvory pro průchod čepů, šroubů, svorníků a je připraveno pro okamžitou montáž
Upozornění: těsnění je určeno pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie
Všechna těsnění hlavy, těsnění válce a těsnění ventilového víka jsou vyráběna dle rozměrů podle originálního dílu. Použitý materiál zajišťuje prodlouženou životnost, preventivní ochranu před únikem oleje a odolnost proti vysokým teplotám.
Těsnění od italského výrobce Centauro, který dodává do prvovýroby motocyklů (téměř všech italských značek i KTM a dalším evropským výrobcům) jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění, neboť jsou vyráběna ve vysoce kvalitním zpracování, z nejjakostnějších materiálů a dle přesných specifikací a parametrů originálních dílů (OEM).
Použité materiály pro výrobu těsnění zajišťují prodlouženou životnost a disponují perfektní stálostí tvaru s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi.
Nahrazuje originální díl (OEM):
Suzuki 11141-44B01
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku