Těsnění vyrobena v kvalitním zpracování a z jakostních materiálů na základě parametrů originálních dílů.
Těsnění jsou ekvivalentní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění - poskytují dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon).
Sada obsahuje komponenty pro opravu motoru - vždy v přesném počtu pro daný motor - kontrola obsahu viz. fotografie.
Sada 5 ks těsnění
- těsnění pod hlavu
- těsnění pod válec
- těsnění víka spojky
- těsnění pod víčko ložiska klikového hřídele
- těsnění příruby karburátoru
Olejové filtry POWERFLUX / MTZ jsou vyráběny jedním z největších světových výrobců filtrů a filtračních vložek na světě. Jedná se vysoce kvalitní olejové filtry, které nabízejí výbornou ochranu motoru a to nejen díky dokonalé selekci drobných nečistot od cirkulujícího oleje.
Hlavní přednosti:
- vyráběny z vysoce kvalitních materiálů
- plnohodnotná náhrada za originální filtr
- vysoká užitná hodnota (poměr kvalita / cena)
- moderní konstrukce pro hladký průtok oleje
- excelentní filtrační vlastnosti pro dokonalou ochranu
Nahrazuje originální čísla (OEM code):
KTM 75038046100
KTM 75038046101
Husqvarna 75038046100
Husqvarna 75038046101
Vhodné pro motocykly:
Husqvarna 701 Enduro / 16-24
Husqvarna 701 Supermoto / 16-24
Husqvarna 701 Vitpilen / 18-20
Husqvarna 701 Svartpilen / 19-20
KTM 690 Duke / 12-19
KTM 690 Duke R / 12-19
KTM 690 Enduro R / 12-24
KTM 690 SMC R / 12-24
KTM 690 Rally Factory Replica / 07-10
Olejové filtry Hiflo Filtro nabízí stejnou nebo vyšší úroveň výkonu ve srovnání s originálním filtrem. Jedná se vysoce kvalitní olejové filtry, které nabízejí výbornou ochranu motoru a to nejen díky dokonalé selekci drobných nečistot od cirkulujícího oleje.
Hlavní přednosti:
- vyráběny z vysoce kvalitních materiálů
- dokonalá kontrola kvality výroby (16 kontrol)
- plnohodnotná náhrada za originální filtr
- vysoká užitná hodnota (poměr kvalita/ cena)
- moderní konstrukce pro hladký průtok oleje
- excelentní filtrační vlastnosti pro dokonalou ochranu
Nahrazuje originální čísla (OEM code):
Suzuki 16510-38240
Olejové filtry Hiflo Filtro jsou vyráběny v továrně Thai Yang Kitpaisan, která byla založena v roce 1955 a vyrábí filtry pro prvovýrobu motorového průmyslu od roku 1963. Díky více než 40-ti letým zkušenostem, neustálému vývoji a moderním výrobním zařízením dnes vyrábí vysoce kvalitní filtry pro všechny druhy použití.
Technologie výroby je založena na dokonalém systému kontroly kvality, aby bylo dosaženo téměř nulové tolerance zmetkovosti. Během celého výrobního procesu projde každý olejový filtr 16 samostatnými kontrolami kvality než opustí továrnu. Celý výrobní proces podléhá kvalitativním normám a auditům (ISO), a to včetně kontroly surovin, kontroly kvality, kontroly výroby, apod.
Pro dosažení a zabezpečení vysoké kvality jsou používány pouze materiály nejvyšší jakosti od světoznámých výrobců:
- ocel od Toyota Tsusho a NKK (Japonsko)
- lepidla od Henkel (Německo)
- papír od Ahlstrom Filtration (Finsko), Hollingsworth & Vose (USA) a AWA Paper (Japonsko)
Značka Hiflo Filtro získala prestižní akreditaci „TÜV Approved" a to jako první značka olejového filtru v motocyklovém, nebo automobilovém sektoru. Dále úspěšně splnila certifikaci kvality ISO 9002.
Vhodné pro motocykly:
Suzuki VL125 Intruder LC / 00-06
Suzuki VL250 Intruder LC / 00-04
Suzuki DR250 S-Z,E,F,G,H,JSJ41A / 82-88
Suzuki DR250 L,M,N,P Off Road / 90-93
Suzuki DR250 S-L,M,N,P,ER,ES,ET / 90-96
Suzuki DR250 SE-P,R,S,T,V Off Road / 93-99
Suzuki DRZ250 K1,K2,K3,K4,K5,K6,K7 / 01-07
Suzuki GN250 SZ,EZ,D,F,J,M,N,P,R,S,T / 82-00
Suzuki GZ250 Marauder / 99-10
Suzuki GZ250L / 10
Suzuki SP250 Z,D,F / 82-85
Suzuki TU250 X / 98-00
Suzuki TU250 X-K9,L0,L1-L5 / 09-15
Suzuki TU250 X-L6-L9 / 16-19
Suzuki DR350 SL,SM,SN / 90-93
Suzuki DR350 SE-R,S,T,V,W,X,Y / 94-00
Suzuki DR350 L,M,N,P,R,S,T,V / 90-99
Suzuki SG350 N Goose (Japan) / 91-92
Betamotor 350 Alp 4.0 / 03-18
Betamotor 350 Euro / 01-12
Betamotor 350 Jonathon / 01-12
Betamotor 351 Jonathon / 06-16
Betamotor 350 Motard 4.0 / 03-16
Olejové filtry Hiflo Filtro nabízí stejnou nebo vyšší úroveň výkonu ve srovnání s originálním filtrem. Jedná se vysoce kvalitní olejové filtry, které nabízejí výbornou ochranu motoru a to nejen díky dokonalé selekci drobných nečistot od cirkulujícího oleje.
Hlavní přednosti:
- vyráběny z vysoce kvalitních materiálů
- dokonalá kontrola kvality výroby (16 kontrol)
- plnohodnotná náhrada za originální filtr
- vysoká užitná hodnota (poměr kvalita/ cena)
- moderní konstrukce pro hladký průtok oleje
- excelentní filtrační vlastnosti pro dokonalou ochranu
Nahrazuje originální čísla (OEM code):
Yamaha 1L9-13440-00
Yamaha 1L9-13440-10
Yamaha 1L9-13440-90
Yamaha 1L9-13440-91
Yamaha 1L9-13441-00
Yamaha 1L9-13441-10
Yamaha 1L9-13441-11
Yamaha 1L9-13441-91
Olejové filtry Hiflo Filtro jsou vyráběny v továrně Thai Yang Kitpaisan, která byla založena v roce 1955 a vyrábí filtry pro prvovýrobu motorového průmyslu od roku 1963. Díky více než 40-ti letým zkušenostem, neustálému vývoji a moderním výrobním zařízením dnes vyrábí vysoce kvalitní filtry pro všechny druhy použití.
Technologie výroby je založena na dokonalém systému kontroly kvality, aby bylo dosaženo téměř nulové tolerance zmetkovosti. Během celého výrobního procesu projde každý olejový filtr 16 samostatnými kontrolami kvality než opustí továrnu. Celý výrobní proces podléhá kvalitativním normám a auditům (ISO), a to včetně kontroly surovin, kontroly kvality, kontroly výroby, apod.
Pro dosažení a zabezpečení vysoké kvality jsou používány pouze materiály nejvyšší jakosti od světoznámých výrobců:
- ocel od Toyota Tsusho a NKK (Japonsko)
- lepidla od Henkel (Německo)
- papír od Ahlstrom Filtration (Finsko), Hollingsworth & Vose (USA) a AWA Paper (Japonsko)
Značka Hiflo Filtro získala prestižní akreditaci „TÜV Approved" a to jako první značka olejového filtru v motocyklovém, nebo automobilovém sektoru. Dále úspěšně splnila certifikaci kvality ISO 9002.
Vhodné pro motocykly:
Yamaha XS250 / 78-82
Yamaha FZ400
Yamaha FZR400 Genesis / 88
Yamaha FZR400R / 87
Yamaha FZR400R EXUP MK1,MK2 / 88-89
Yamaha XJ400 / 82
Yamaha XJ400 Japan
Yamaha XJ400 Z,ZS Japan
Yamaha XS400 C,D,E,F,G,H,J,K / 77-83
Yamaha XS400 DOHC / 82
Yamaha XS400 SE / 80-82
Yamaha XS400 RJ,RK / 82-83
Yamaha XJ550 4V8 / 81-85
Yamaha FJ600 L,LC,N,NC / 84-85
Yamaha FZ600 3BX / 86-89
Yamaha FZR600 A,B3RG,3RH,3HE / 89-90
Yamaha XJ600 51H,51J / 84-85
Yamaha XJ600 S,SC,T,TC / 86-91
Yamaha YX600 C-S,T,U,W,A Radian / 86-90
Yamaha XJ650 G,H,J,K Maxim / 80-84
Yamaha XJ650 LH Midnight / 81
Yamaha XJ650 RJ Seca / 82
Yamaha XJ650 LK Seca / 83
Yamaha XJ650 Seca Turbo / 82-85
Yamaha XJ700 N,S / 85-86
Yamaha XJ750 RH,RJ,RK,J,K / 81-84
Yamaha XJ900 RK Seca / 82-83
Yamaha XJ900 F58L,4BB / 84-93
Olejové filtry Hiflo Filtro nabízí stejnou nebo vyšší úroveň výkonu ve srovnání s originálním filtrem. Jedná se vysoce kvalitní olejové filtry, které nabízejí výbornou ochranu motoru a to nejen díky dokonalé selekci drobných nečistot od cirkulujícího oleje.
Hlavní přednosti:
- vyráběny z vysoce kvalitních materiálů
- dokonalá kontrola kvality výroby (16 kontrol)
- plnohodnotná náhrada za originální filtr
- vysoká užitná hodnota (poměr kvalita/ cena)
- moderní konstrukce pro hladký průtok oleje
- excelentní filtrační vlastnosti pro dokonalou ochranu
Nahrazuje originální čísla (OEM code):
Beta 1526060000
Kawasaki 52010-0001
Suzuki 16510-35G00
Suzuki K5201-00001
Olejové filtry Hiflo Filtro jsou vyráběny v továrně Thai Yang Kitpaisan, která byla založena v roce 1955 a vyrábí filtry pro prvovýrobu motorového průmyslu od roku 1963. Díky více než 40-ti letým zkušenostem, neustálému vývoji a moderním výrobním zařízením dnes vyrábí vysoce kvalitní filtry pro všechny druhy použití.
Technologie výroby je založena na dokonalém systému kontroly kvality, aby bylo dosaženo téměř nulové tolerance zmetkovosti. Během celého výrobního procesu projde každý olejový filtr 16 samostatnými kontrolami kvality než opustí továrnu. Celý výrobní proces podléhá kvalitativním normám a auditům (ISO), a to včetně kontroly surovin, kontroly kvality, kontroly výroby, apod.
Pro dosažení a zabezpečení vysoké kvality jsou používány pouze materiály nejvyšší jakosti od světoznámých výrobců:
- ocel od Toyota Tsusho a NKK (Japonsko)
- lepidla od Henkel (Německo)
- papír od Ahlstrom Filtration (Finsko), Hollingsworth & Vose (USA) a AWA Paper (Japonsko)
Značka Hiflo Filtro získala prestižní akreditaci „TÜV Approved" a to jako první značka olejového filtru v motocyklovém, nebo automobilovém sektoru. Dále úspěšně splnila certifikaci kvality ISO 9002.
Vhodné pro motocykly:
Kawasaki KXF250 / 04-25
Kawasaki KX250 / 19-25
Kawasaki KXF450 / 16-25
Kawasaki KX450 / 19-25
Suzuki RMZ250 / 04-25
Suzuki RMZ450 / 05-25
Suzuki RMX450Z / 10-19
Suzuki FL125 SDW Address / 07-09
Suzuki FL125 Address / 07-10
LML 200 Star 4T / 11-15
Beta 250 EVO / 09-16
Beta 250 REV / 07-08
Beta 300 EVO / 09-16
Gufera dříku ventilů (simerinky na ventily) od japonské značky Vesrah jsou vyráběna z prvotřídních materiálů, které disponují nízkým třecím koeficientem a vynikajícími těsnícími vlastnostmi, dle OEM specifikací a norem renomovanými výrobci v Japonsku - jedná se o výrobek používaný v prvovýrobě.
Rozměry:
- vnější průměr (A): 11,0mm
- vnější průměr břitu (včetně pružinky) (B): 7,4mm
- vhodné pro průměr dříku ventilu (C): 5,0mm
- vnitřní průměr (D): 8,5mm
- celková výška (E): 7,7mm
- výška těla (F): 6,4mm
Uvedené rozměry jsou orientační a nejsou nijak závazné!
Tento díl odpovídá originálnímu dílu (OEM Replacement):
Kawasaki 92049-1218
Zahrnují široký sortiment pro:
- offroadové motocykly (motokros / enduro)
- silniční motocykly
- čtyřkolky (atv / quad)
Vhodné pro motocykly:
Kawasaki ZRX1200 / 01-06
Kawasaki ZZR1200 / 01-04
Kawasaki ZR1100 / 02-05
Kawasaki ZX1100 / 97-00
Kawasaki ZZR1100 / 90-01
Kawasaki ZX1000 / 88-90
Kawasaki VN900 / 06-14
Kawasaki VN900 Custom / 07-14
Kawasaki VN800 / 95-04
Kawasaki VN800 Drifter / 99-04
Kawasaki GPX750R / 87-89
Kawasaki KVF750 / 05-12
Kawasaki GPZ600R / 87-89
Kawasaki ZL600 Eliminator / 86-97
Kawasaki EL250 / 97-01
Kawasaki EL250 Chopper / 88-96
Kawasaki GPX250 / 90-02
Kawasaki ZZR250 / 90-02
a další ...
Gufero motoru (gufero převodovky) pro motocykly od italské značky Centauro
- jsou vyráběna ze speciálního materiálu vysoce odolného proti tepelnému a mechanickému namáhání a tvrdnutí (stárnutí)
- materiál rovněž vyniká nízkým koeficientem tření, odolností proti olejům a příměsím v kapalinách
- zaručuje stálost těsnícího účinku v motoru, převodové skříni, klikové skříni i v náročných podmínkách
- simerinky převodové skříně Centauro zabraňují nežádoucímu úniku oleje po dlouhou dobu
- sortiment zahrnuje různé materiály (pryžová NBR, vitonová FKM, MVQ silikonová, atd.) a různá provedení (dvoubřitá, jednobřitá, jednobřitá s prachovkou, atd.)
- vnitřní průměr "A" = 14mm
- vnější průměr "B" = 22mm
- výška "H" = 6mm
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 1 KUSE!!)
Toto gufero nahrazuje originální gufero OEM:
Kawasaki 92049-0015
Suzuki 09283-14006
Suzuki 09283-14005
Suzuki 09284-14005
Upozornění: nákres zobrazuje hlavně rozměry (vnitřní průměr A / vnější průměr B / výška H)! Počet břitů a ostatní parametry nejsou z nákresu patrné - jedná se o ilustrační nákres!
Gufero motoru (gufero převodovky) pro motocykly od italské značky Centauro
- jsou vyráběna ze speciálního materiálu vysoce odolného proti tepelnému a mechanickému namáhání a tvrdnutí (stárnutí)
- materiál rovněž vyniká nízkým koeficientem tření, odolností proti olejům a příměsím v kapalinách
- zaručuje stálost těsnícího účinku v motoru, převodové skříni, klikové skříni i v náročných podmínkách
- simerinky převodové skříně Centauro zabraňují nežádoucímu úniku oleje po dlouhou dobu
- sortiment zahrnuje různé materiály (pryžová NBR, vitonová FKM, MVQ silikonová, atd.) a různá provedení (dvoubřitá, jednobřitá, jednobřitá s prachovkou, atd.)
- vnitřní průměr "A" = 25mm
- vnější průměr "B" = 47mm
- výška "H" = 7mm
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 1 KUSE!!)
Upozornění: nákres zobrazuje hlavně rozměry (vnitřní průměr A / vnější průměr B / výška H)! Počet břitů a ostatní parametry nejsou z nákresu patrné - jedná se o ilustrační nákres!
Gufero motoru (gufero převodovky) pro motocykly od japonských výrobců NOK a ARS
- jsou vyráběna ze speciálního materiálu vysoce odolného proti tepelnému a mechanickému namahání a tvrdnutí (stárnutí)
- materiál rovněž vyniká nízkým koeficientem tření, odolností proti olejům a příměsím v kapalinách
- zaručuje stálost těsnícího účinku v motoru, převodové skříni, klikové skříni i v náročných podmínkách
- japonská gufera převodovky (simerinky převodové skříně) dokonale zabraňují nežádoucímu úniku oleje po dlouhou dobu
- sortiment zahrnuje různé materiály (pryžová NBR, vitonová FKM, MVQ silikonová, atd.) a různá provedení (dvoubřitá, jednobřitá, jednobřitá s prachovkou, atd.)
- vnitřní průměr "A" = 25mm
- vnější průměr "B" = 40mm
- výška "H" = 7mm
Výrobci NOK a ARS jsou významnými a renomovanými dodavateli pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku.
Tato gufera jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodná gufera jsou osazována v prvovýrobě.
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 1 KUSE!!)
Gufero/Simerink vodního čerpadla motoru
- vnitřní průměr "A" = 12mm
- vnější průměr "B" = 24mm
- výška "H" = 5,6/10mm
Tento simerink nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Suzuki 17461-03B00
Suzuki 17461-28C00
Suzuki 17461-28C10
Výrobci NOK a ARS jsou významnými a renomovanými dodavateli pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku.
Tato gufera jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodná gufera jsou osazována v prvovýrobě.
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 1 KUSE!!)
Ložiska japonského výrobce KOYO, který je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku ve výrobě ložisek.
- vnitřní průměr "A" = 15mm
- vnější průměr "B" = 32mm
- šířka "C" = 9mm
- typ ložiska = jednořadé kuličkové
- provedení = oboustraně zakryté těsněním
Nabízíme výhradně ložiska od světoznámých japonských výrobců - KOYO / NTN / NACHI jedná se o prémiová nejkvalitnější japonská ložiska, která se řadí ke špičce v oboru a jsou používána v prvovýrobě většiny předních výrobců motocyklů, a to nejen z Japonska.
Hlavní předností těchto ložisek je dokonalá kvalita, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísná kontrola v průběhu výroby a důkladná výstupní kontrola.
Značka Koyo (součást korporace JTEKT) se sídlem v Japonsku je předním světovým výrobcem ložisek, systémů řízení, náprav, strojů a nářadí. Technologická a výrobní způsobilost společnosti Koyo sahá od miniaturních ložisek s vnitřními průměry od 1 milimetru až po extrémně velká ložiska s vnějším průměrem 7 metrů.
Všechna ložiska značky Koyo splňují stále přísnější a náročnější požadavky moderních průmyslových odvětví.
Kuličková ložiska EBI jsou kvalitní ložiska vyráběná jako alternativa k ložiskům renomovaných výrobců jednořadých kuličkových ložisek
- jedná se o ložiska s jednoduchou konstrukcí, nerozebíratelná, odolná a vyžadující standardní údržbu
- sortiment nabízených ložisek motoru zahrnuje ložiska na klikovou hřídel a ložiska do převodové skříně
- hlavní předností těchto ložisek je velmi příznivá cena při dodržení standadních kvalitativních parametrů
- vnitřní průměr "A" = 20mm
- vnější průměr "B" = 52mm
- šířka "C" = 15mm
- typ ložiska = jednořadé kuličkové
Membrána karburátoru včetně šoupátka pro čínské skútry, čtyřkolky, pitbike, minibike.
Součástí balení je i jehla s zajišťovacími plechy.
Průměr šoupěte = 18 mm
Vhodné pro čínské skútry:
s motory 50ccm GY6
Mísící šroub pro karburátory Dell Orto
- jedná se o produkty přímo od výrobce Dell' Orto
- plnohodnotná náhrada za originální díl, plná kompatibilita a důvěra v kvalitu
Tento šroub karburátoru nahrazuje originál díl (OEM Replacement):
DellOrto 095170037
Malossi 095170037
Těsnění jsou vyráběna v kvalitním zpracování a z kvalitních materiálů na základě přesných specifikací a parametrů originálních dílů (OEM).
Těsnění jsou ekvivalentní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění - poskytují dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon).
Sada obsahuje těsnění - pod hlavu a pod válec - kontrola obsahu viz. fotografie!
Samostatná těsnění pod hlavu, těsnění pod válec a těsnění víka ventilů jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění
- poskytují velmi dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
- jsou vyráběna z jakostních materiálů a dle specifikací a parametrů originálních dílů (OEM)
- použité materiály pro výrobu těsnění zajišťují prodlouženou životnost a disponují perfektní stálostí tvaru s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi
- těsnění válce a hlavy motoru zajišťují utěsnění mezi dvěma povrchy motoru, které podléhají změnám teploty a tlaku podle toho jak se motor zahřívá a ochlazuje, a výběr kvalitního těsnění je rozhodující pro dlouhodobou funkčnost v prostředí, kde je těsnění vystaveno tlaku z komprese a podtlaku a kde se části motoru roztahují, smršťují, vzdalují se od sebe a nebo jsou k sobě přitahovány těsněji (studené těsnění reaguje a funguje jinak než zahřáté těsnění, stejně jako těsnění pod zvýšeným tlakem reaguje a funguje jinak při sníženém tlaku)
- přesný tvar těsnění zapezbečuje udržování stálého vnitřního tlaku, zabraňuje úniku oleje z motoru a zabraňuje vniknutí nečistot do motoru
- těsnění je připraveno pro model a rok výroby motocyklu uvedený v popisu, pro který disponuje vhodnými otvory pro průchod čepů, šroubů, svorníků a je připraveno pro okamžitou montáž
Upozornění: těsnění je určeno pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie
Všechna těsnění hlavy, těsnění válce a těsnění ventilového víka jsou vyráběna dle rozměrů podle originálního dílu. Použitý materiál zajišťuje prodlouženou životnost, preventivní ochranu před únikem oleje a odolnost proti vysokým teplotám.
Těsnění od italského výrobce Centauro, který dodává do prvovýroby motocyklů (téměř všech italských značek i KTM a dalším evropským výrobcům) jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění, neboť jsou vyráběna ve vysoce kvalitním zpracování, z nejjakostnějších materiálů a dle přesných specifikací a parametrů originálních dílů (OEM).
Použité materiály pro výrobu těsnění zajišťují prodlouženou životnost a disponují perfektní stálostí tvaru s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi.
Toto těsnění nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
BMW 11117706497
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku