Těsnění jsou vyráběna v kvalitním zpracování a z kvalitních materiálů na základě přesných specifikací a parametrů originálních dílů (OEM).
Těsnění jsou ekvivalentní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění - poskytují dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon).
Sada obsahuje těsnění - pod hlavu a pod válec - kontrola obsahu viz. fotografie!
Samostatná těsnění pod hlavu, těsnění pod válec a těsnění víka ventilů jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění
- poskytují velmi dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
- jsou vyráběna z jakostních materiálů a dle specifikací a parametrů originálních dílů (OEM)
- použité materiály pro výrobu těsnění zajišťují prodlouženou životnost a disponují perfektní stálostí tvaru s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi
- těsnění válce a hlavy motoru zajišťují utěsnění mezi dvěma povrchy motoru, které podléhají změnám teploty a tlaku podle toho jak se motor zahřívá a ochlazuje, a výběr kvalitního těsnění je rozhodující pro dlouhodobou funkčnost v prostředí, kde je těsnění vystaveno tlaku z komprese a podtlaku a kde se části motoru roztahují, smršťují, vzdalují se od sebe a nebo jsou k sobě přitahovány těsněji (studené těsnění reaguje a funguje jinak než zahřáté těsnění, stejně jako těsnění pod zvýšeným tlakem reaguje a funguje jinak při sníženém tlaku)
- přesný tvar těsnění zapezbečuje udržování stálého vnitřního tlaku, zabraňuje úniku oleje z motoru a zabraňuje vniknutí nečistot do motoru
- těsnění je připraveno pro model a rok výroby motocyklu uvedený v popisu, pro který disponuje vhodnými otvory pro průchod čepů, šroubů, svorníků a je připraveno pro okamžitou montáž
Upozornění: těsnění je určeno pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie
Všechna těsnění hlavy, těsnění válce a těsnění ventilového víka jsou vyráběna dle rozměrů podle originálního dílu. Použitý materiál zajišťuje prodlouženou životnost, preventivní ochranu před únikem oleje a odolnost proti vysokým teplotám.
Těsnění od italského výrobce Centauro, který dodává do prvovýroby motocyklů (téměř všech italských značek i KTM a dalším evropským výrobcům) jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění, neboť jsou vyráběna ve vysoce kvalitním zpracování, z nejjakostnějších materiálů a dle přesných specifikací a parametrů originálních dílů (OEM).
Použité materiály pro výrobu těsnění zajišťují prodlouženou životnost a disponují perfektní stálostí tvaru s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi.
Toto těsnění nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
BMW 11117706497
Samostatná těsnění pod hlavu, těsnění pod válec a těsnění víka ventilů jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění
- poskytují velmi dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
- jsou vyráběna z jakostních materiálů a dle specifikací a parametrů originálních dílů (OEM)
- použité materiály pro výrobu těsnění zajišťují prodlouženou životnost a disponují perfektní stálostí tvaru s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi
- těsnění válce a hlavy motoru zajišťují utěsnění mezi dvěma povrchy motoru, které podléhají změnám teploty a tlaku podle toho jak se motor zahřívá a ochlazuje, a výběr kvalitního těsnění je rozhodující pro dlouhodobou funkčnost v prostředí, kde je těsnění vystaveno tlaku z komprese a podtlaku a kde se části motoru roztahují, smršťují, vzdalují se od sebe a nebo jsou k sobě přitahovány těsněji (studené těsnění reaguje a funguje jinak než zahřáté těsnění, stejně jako těsnění pod zvýšeným tlakem reaguje a funguje jinak při sníženém tlaku)
- přesný tvar těsnění zapezbečuje udržování stálého vnitřního tlaku, zabraňuje úniku oleje z motoru a zabraňuje vniknutí nečistot do motoru
- těsnění je připraveno pro model a rok výroby motocyklu uvedený v popisu, pro který disponuje vhodnými otvory pro průchod čepů, šroubů, svorníků a je připraveno pro okamžitou montáž
Upozornění: těsnění je určeno pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie
Všechna těsnění hlavy, těsnění válce a těsnění ventilového víka jsou vyráběna dle rozměrů podle originálního dílu. Použitý materiál zajišťuje prodlouženou životnost, preventivní ochranu před únikem oleje a odolnost proti vysokým teplotám.
Jsou vyráběna z jakostních materiálů a dle přesných specifikací a parametrů originálních dílů (OEM).
Použité materiály pro výrobu těsnění zajišťují prodlouženou životnost a disponují perfektní stálostí tvaru s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi.
Těsnění od italského výrobce Centauro, který dodává do prvovýroby motocyklů (téměř všech italských značek i KTM a dalším evropským výrobcům) jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění, neboť jsou vyráběna ve vysoce kvalitním zpracování, z nejjakostnějších materiálů a dle přesných specifikací a parametrů originálních dílů (OEM).
Použité materiály pro výrobu těsnění zajišťují prodlouženou životnost a disponují perfektní stálostí tvaru s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi.
Nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Honda 12191-KYJ-900
Samostatná těsnění pod hlavu, těsnění pod válec a těsnění víka ventilů jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění
- poskytují velmi dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
- jsou vyráběna z jakostních materiálů a dle specifikací a parametrů originálních dílů (OEM)
- použité materiály pro výrobu těsnění zajišťují prodlouženou životnost a disponují perfektní stálostí tvaru s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi
- těsnění válce a hlavy motoru zajišťují utěsnění mezi dvěma povrchy motoru, které podléhají změnám teploty a tlaku podle toho jak se motor zahřívá a ochlazuje, a výběr kvalitního těsnění je rozhodující pro dlouhodobou funkčnost v prostředí, kde je těsnění vystaveno tlaku z komprese a podtlaku a kde se části motoru roztahují, smršťují, vzdalují se od sebe a nebo jsou k sobě přitahovány těsněji (studené těsnění reaguje a funguje jinak než zahřáté těsnění, stejně jako těsnění pod zvýšeným tlakem reaguje a funguje jinak při sníženém tlaku)
- přesný tvar těsnění zapezbečuje udržování stálého vnitřního tlaku, zabraňuje úniku oleje z motoru a zabraňuje vniknutí nečistot do motoru
- těsnění je připraveno pro model a rok výroby motocyklu uvedený v popisu, pro který disponuje vhodnými otvory pro průchod čepů, šroubů, svorníků a je připraveno pro okamžitou montáž
Upozornění: těsnění je určeno pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie
Všechna těsnění hlavy, těsnění válce a těsnění ventilového víka jsou vyráběna dle rozměrů podle originálního dílu. Použitý materiál zajišťuje prodlouženou životnost, preventivní ochranu před únikem oleje a odolnost proti vysokým teplotám.
Těsnění od italského výrobce Centauro, který dodává do prvovýroby motocyklů (téměř všech italských značek i KTM a dalším evropským výrobcům) jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění, neboť jsou vyráběna ve vysoce kvalitním zpracování, z nejjakostnějších materiálů a dle přesných specifikací a parametrů originálních dílů (OEM).
Použité materiály pro výrobu těsnění zajišťují prodlouženou životnost a disponují perfektní stálostí tvaru s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi.
Toto těsnění nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Suzuki 11177-44B00
Suzuki 11177-44B01
K2 MOTOR FLUSH
Rozpouští těžké nečistoty i v těch nejnepřístupnějších částech motoru, pomáhá zdokonalit olejový oběh. Kromě toho čistí i pístové kroužky.
Obsah: 250ml
Olejové filtry Hiflo Filtro nabízí stejnou nebo vyšší úroveň výkonu ve srovnání s originálním filtrem. Jedná se vysoce kvalitní olejové filtry, které nabízejí výbornou ochranu motoru a to nejen díky dokonalé selekci drobných nečistot od cirkulujícího oleje.
Hlavní přednosti:
- vyráběny z vysoce kvalitních materiálů
- dokonalá kontrola kvality výroby (16 kontrol)
- plnohodnotná náhrada za originální filtr
- vysoká užitná hodnota (poměr kvalita/ cena)
- moderní konstrukce pro hladký průtok oleje
- excelentní filtrační vlastnosti pro dokonalou ochranu
Nahrazuje originální čísla (OEM code):
Honda 15412-HB6-003
Honda 15412-HB6-000
Olejové filtry Hiflo Filtro jsou vyráběny v továrně Thai Yang Kitpaisan, která byla založena v roce 1955 a vyrábí filtry pro prvovýrobu motorového průmyslu od roku 1963. Díky více než 40-ti letým zkušenostem, neustálému vývoji a moderním výrobním zařízením dnes vyrábí vysoce kvalitní filtry pro všechny druhy použití.
Technologie výroby je založena na dokonalém systému kontroly kvality, aby bylo dosaženo téměř nulové tolerance zmetkovosti. Během celého výrobního procesu projde každý olejový filtr 16 samostatnými kontrolami kvality než opustí továrnu. Celý výrobní proces podléhá kvalitativním normám a auditům (ISO), a to včetně kontroly surovin, kontroly kvality, kontroly výroby, apod.
Pro dosažení a zabezpečení vysoké kvality jsou používány pouze materiály nejvyšší jakosti od světoznámých výrobců:
- ocel od Toyota Tsusho a NKK (Japonsko)
- lepidla od Henkel (Německo)
- papír od Ahlstrom Filtration (Finsko), Hollingsworth & Vose (USA) a AWA Paper (Japonsko)
Značka Hiflo Filtro získala prestižní akreditaci „TÜV Approved" a to jako první značka olejového filtru v motocyklovém, nebo automobilovém sektoru. Dále úspěšně splnila certifikaci kvality ISO 9002.
Vhodné pro motocykly:
Honda CB50R (US) / 04
Honda ATC125M / 86-87
Honda TRX125A / 87-88
Pitbike SSR150 TR
Pitbike SSR150 TX
Pitbike SSR160 TR
Pitbike SSR160 TX
Pitbike Daytona 150
Pitbike Daytona 190
Pitbike Lifan YX 150
Pitbike Lifan YX 160
Pitbike Takagawa & Kitaco
Pitbike Piranha 150 Daytona
Olejové filtry Hiflo Filtro nabízí stejnou nebo vyšší úroveň výkonu ve srovnání s originálním filtrem. Jedná se vysoce kvalitní olejové filtry, které nabízejí výbornou ochranu motoru a to nejen díky dokonalé selekci drobných nečistot od cirkulujícího oleje.
Hlavní přednosti:
- vyráběny z vysoce kvalitních materiálů
- dokonalá kontrola kvality výroby (16 kontrol)
- plnohodnotná náhrada za originální filtr
- vysoká užitná hodnota (poměr kvalita/ cena)
- moderní konstrukce pro hladký průtok oleje
- excelentní filtrační vlastnosti pro dokonalou ochranu
Nahrazuje originální čísla (OEM code):
Suzuki 16510-37440
Suzuki 16510-37450
Olejové filtry Hiflo Filtro jsou vyráběny v továrně Thai Yang Kitpaisan, která byla založena v roce 1955 a vyrábí filtry pro prvovýrobu motorového průmyslu od roku 1963. Díky více než 40-ti letým zkušenostem, neustálému vývoji a moderním výrobním zařízením dnes vyrábí vysoce kvalitní filtry pro všechny druhy použití.
Technologie výroby je založena na dokonalém systému kontroly kvality, aby bylo dosaženo téměř nulové tolerance zmetkovosti. Během celého výrobního procesu projde každý olejový filtr 16 samostatnými kontrolami kvality než opustí továrnu. Celý výrobní proces podléhá kvalitativním normám a auditům (ISO), a to včetně kontroly surovin, kontroly kvality, kontroly výroby, apod.
Pro dosažení a zabezpečení vysoké kvality jsou používány pouze materiály nejvyšší jakosti od světoznámých výrobců:
- ocel od Toyota Tsusho a NKK (Japonsko)
- lepidla od Henkel (Německo)
- papír od Ahlstrom Filtration (Finsko), Hollingsworth & Vose (USA) a AWA Paper (Japonsko)
Značka Hiflo Filtro získala prestižní akreditaci „TÜV Approved" a to jako první značka olejového filtru v motocyklovém, nebo automobilovém sektoru. Dále úspěšně splnila certifikaci kvality ISO 9002.
Vhodné pro motocykly:
Suzuki DR500 SX,SZ,X,Z,D / 81-83
Suzuki DR500 Z,D Off Road / 83-84
Suzuki DR600 S-SU,R,RU,F,G,H,J SN41A / 85-89
Suzuki DR600 R-L,UL,M,UM / 90-91
Suzuki DR600 RSE-M / 91
Suzuki SP500 X,Z,D / 81-83
Suzuki SP600 F / 85
Suzuki DR650 RSE-L,M,N,P,R,S,T SP43,44B / 90-96
Suzuki DR650 S-L5,L6 / 15-24
Suzuki DR650 SE-V,W,X,Y,K-K9,L0-L4 / 97-24
Suzuki DS650 SN,SP / 92-93
Suzuki LS650 FG,FH,PG,PH,PJ,PK Savage / 86-90
Suzuki LS650 PL,PM,PN,PR,PS,PT,PV,PW,PX,PY Savage / 91-00
Suzuki LS650 PK1,PK2,PK3,PK4 Savage / 01-04
Suzuki LS650 K5,K6,K7,K8,K9 Savage / 05-09
Suzuki S40 Boulevard / 05-16
Suzuki XF650 Freewind / 97-02
Suzuki DR750 SJ,SUJ,SK,SUK Big SR41B / 88-89
Suzuki DR800 SK,SL,SULSR43A/B Big / 88-90
Suzuki DR800 SM,SUM SR43A/B / 91
Suzuki DR800 SN,SUN,SP,SUP,SR,SUR,SS,SUS,SV,SUVSR43A/B / 92-00
CCM 644 Dual Sport
CCM 644 R30
Sachs 650 Roadster / 00-05
Olejové filtry Hiflo Filtro nabízí stejnou nebo vyšší úroveň výkonu ve srovnání s originálním filtrem. Jedná se vysoce kvalitní olejové filtry, které nabízejí výbornou ochranu motoru a to nejen díky dokonalé selekci drobných nečistot od cirkulujícího oleje.
Hlavní přednosti:
- vyráběny z vysoce kvalitních materiálů
- dokonalá kontrola kvality výroby (16 kontrol)
- plnohodnotná náhrada za originální filtr
- vysoká užitná hodnota (poměr kvalita/ cena)
- moderní konstrukce pro hladký průtok oleje
- excelentní filtrační vlastnosti pro dokonalou ochranu
Tento filtr oleje nahrazuje originální díl (OEM code):
Aprilia AP8520017
Aprilia 8520017
Benelli 269095040000
Derbi 862371
Keeway 26308N04F000
Yamaha 2H0-13440-90
Yamaha 2H0-13440-00
Yamaha 4X7-13440-00
Yamaha 4X7-13440-01
Yamaha 4X7-13440-90
Yamaha 583-13440-10
Yamaha 583-13440-00
Yamaha 5JX-13440-00
Olejové filtry Hiflo Filtro jsou vyráběny v továrně Thai Yang Kitpaisan, která byla založena v roce 1955 a vyrábí filtry pro prvovýrobu motorového průmyslu od roku 1963. Díky více než 40-ti letým zkušenostem, neustálému vývoji a moderním výrobním zařízením dnes vyrábí vysoce kvalitní filtry pro všechny druhy použití.
Technologie výroby je založena na dokonalém systému kontroly kvality, aby bylo dosaženo téměř nulové tolerance zmetkovosti. Během celého výrobního procesu projde každý olejový filtr 16 samostatnými kontrolami kvality než opustí továrnu. Celý výrobní proces podléhá kvalitativním normám a auditům (ISO), a to včetně kontroly surovin, kontroly kvality, kontroly výroby, apod.
Pro dosažení a zabezpečení vysoké kvality jsou používány pouze materiály nejvyšší jakosti od světoznámých výrobců:
- ocel od Toyota Tsusho a NKK (Japonsko)
- lepidla od Henkel (Německo)
- papír od Ahlstrom Filtration (Finsko), Hollingsworth & Vose (USA) a AWA Paper (Japonsko)
Značka Hiflo Filtro získala prestižní akreditaci „TÜV Approved" a to jako první značka olejového filtru v motocyklovém, nebo automobilovém sektoru. Dále úspěšně splnila certifikaci kvality ISO 9002.
Vhodné pro motocykly:
Aprilia 660 Pegaso Street / 05-14
Aprilia 660 Pegaso Trail / 05-14
Aprilia 660 Pegaso Factory / 05-14
Benelli Imperial 400 E4 / 19-20
Benelli Imperial 400 E5 / 19-20
Derbi 660 Mulhacen / 06-12
Jawa 660 Adenium / 11-13
Jawa 660 Dakar / 09-13
Jawa 660 Sportard / 13-15
Keeway 250 Land Cruiser ATV / 06-10
Keeway 250 Cruiser / 11-
Keeway 250 Super Shadow / 06-10
MuZ 660 Baghira / 97-03
MuZ 660 Mastiff / 97-03
MuZ 660 Skorpion / 94-98
MuZ 660 Skorpion Sport / Tour / Replica / 94-99
MuZ 660 Skorpion Traveller / 96-00
Sachs 125 Roadster / 98-01
Yamaha XV125 Virago / 97-01
Yamaha XVS125 Drag Star / 00-04
Yamaha FZR250 EXUP MK1,MK2 Japan / 89-90
Yamaha FZR250 Genesis Japan / 89-
Yamaha FZR250 Phaser Japan
Yamaha SR250 SE / 79-84
Yamaha SR250 / 85-96
Yamaha TT250 G,H,J / 80-82
Yamaha XT250 3Y3
Yamaha XT250 TL (Japan) / 83-84
Yamaha XT250 G,H,J,K,W,A,B / 80-92
Yamaha XT250 TN,TS,TT 48Y / 85-87
Yamaha XV250 / 88-95
Yamaha XV250 G,GC,H,HC,J,JC Route 66 (USA) / 95-97
Yamaha XV250 K,KC,L,LC,M,MC,N,NC,P,PC,R,RC (USA) / 98-03
Yamaha XV250 S,SC,T,TC,V,VC,W,WC,X,XC,Y,YC Virago (USA) / 04-09
Yamaha XV250 S Virago 3LS,3L4 / 96-00
Yamaha XV250 X,Y,Z,A1,B,D,E,F,G V-Star / 08-16
Yamaha XVS250 Drag Star / 01-04
Yamaha YD250 Japan
Yamaha BW350 T / 87
Yamaha SR400 Japan
Yamaha SR400 2RD / 14-16
Yamaha SRX400 Japan
Yamaha XT400 / 81-84
Yamaha SR500 / 78-00
Yamaha TT500 D,E,F,G / 77-80
Yamaha XT500 / 76-85
Yamaha XV500 K Virago / 83-
Yamaha XV535 U 2GV / 82-86
Yamaha XV535 Virago 3BT / 87-93
Yamaha XV535S Virago / 94-02
Yamaha XV535DX Virago / 98-02
Yamaha XT550 J,K / 82-83
Yamaha XZ550R / 82-83
Yamaha SRX600 Japan / 90-
Yamaha SRX600 1XL,1XM / 86-89
Yamaha TT600 / 83-92
Yamaha TT600RE 1D2,5CH,5VK / 04
Yamaha XT600 N,H 43F,2NF,2KF / 84-90
Yamaha XT600E 3UW,3TB / 91-95
Yamaha XT600E 3TB,DJ021 / 96-03
Yamaha XT600 KN,KH 3UW,3TB / 91-95
Yamaha XT600Z Tenere / 83-91
Yamaha XVS650 Drag Star4VR / 97-04
Yamaha XVS650 A Drag Star Classic5BN / 98-05
Yamaha XVS650 V-Star Custom (USA) USA / 02-16
Yamaha XVS650 V-M V-Star Midnight Custom (USA) USA / 06-10
Yamaha XVS650 A V-Star Classic (USA) USA / 98-10
Yamaha XVS650 AT V-Star Silverado (USA) USA / 02-10
Yamaha MT-03 / 06-12
Yamaha SZR660 / 96-98
Yamaha XTZ660 Tenere / 91-99
Yamaha XT660R / 04-16
Yamaha XT660X Super Motard / 04-16
Yamaha XT660Z Tenere / 08-16
Yamaha XV700 Virago / 84-87
Yamaha XTZ750 Super Tenere / 90-97
Yamaha XV750 SE / 81-83
Yamaha XV750 Virago / 81-83
Yamaha XV750 Virago / 92-99
Yamaha TDM850 4CM,3VD,4TX / 91-01
Yamaha TDM900 / 02-12
Yamaha TRX850 / 95-00
Yamaha XV920 / 81-83
Yamaha XV1000 Virago TR1 / 81-85
Yamaha XV1000 SE Virago / 83-89
Yamaha BT1100 Bulldog / 02-06
Yamaha XV1100 Virago / 89-00
Yamaha XVS1100 Drag Star / 99-05
Yamaha XVS1100 V-Star Custom USA / 02-09
Yamaha XVS1100 V-Star Classic USA / 99-09
Yamaha XVS1100 AT V-Star Silverado / 02-09
Yamaha XVS1100 M V-Star Custom Midnight / 07-09
Yamaha XC180 / 83-85
Yamaha XC200 ZA,ZB / 90-91
Yamaha XC250 ZCT / 87
Yamaha YFM600 Grizzly / 98-01
Yamaha YFM700R Raptor / 06-24
Simerink dříku ventilu od italské značky Centauro
- sortiment zahrnuje těsnící gufera pro sací ventily a výfukové ventily
- jsou vyráběny z prvotřídních materiálů, které disponují nízkým třecím koeficientem a vynikajícími těsnícími vlastnostmi, dle OEM specifikací a norem
- použité materiály pro výrobu zajišťují prodlouženou životnost a disponují velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi
- účinně zabrání úniku motorového oleje, smíšeného plynu i úniku výfukových plynů v motoru
- jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální gufera
Rozměry:
- vnější průměr (A): 9,4mm
- vnější průměr břitu (včetně pružinky) (B): 6,4mm
- vhodné pro průměr dříku ventilu (C): 4,5mm
- vnitřní průměr (D): 7,2mm
- celková výška (E): 7,8mm
- výška těla (F): 6,4mm
Uvedené rozměry jsou orientační a nejsou nijak závazné!
Gufera dříku ventilů zahrnují široký sortiment pro:
- offroadové motocykly (motokros / enduro)
- silniční motocykly
- čtyřkolky (atv / quad)
Toto těsnění nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Kawasaki 92049-1349
Gufero motoru (gufero převodovky) pro motocykly od italské značky Centauro
- jsou vyráběna ze speciálního materiálu vysoce odolného proti tepelnému a mechanickému namáhání a tvrdnutí (stárnutí)
- materiál rovněž vyniká nízkým koeficientem tření, odolností proti olejům a příměsím v kapalinách
- zaručuje stálost těsnícího účinku v motoru, převodové skříni, klikové skříni i v náročných podmínkách
- simerinky převodové skříně Centauro zabraňují nežádoucímu úniku oleje po dlouhou dobu
- sortiment zahrnuje různé materiály (pryžová NBR, vitonová FKM, MVQ silikonová, atd.) a různá provedení (dvoubřitá, jednobřitá, jednobřitá s prachovkou, atd.)
- vnitřní průměr "A" = 8mm
- vnější průměr "B" = 16mm
- výška "H" = 10mm
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 1 KUSE!!)
Toto gufero nahrazuje originální díl OEM:
Husqvarna 800053339
Cagiva 800053339
Upozornění: nákres zobrazuje hlavně rozměry (vnitřní průměr A / vnější průměr B / výška H)! Počet břitů a ostatní parametry nejsou z nákresu patrné - jedná se o ilustrační nákres!
Vhodné pro motocykly:
Husqvarna TC250 / 03-09
Husqvarna TC310 / 09-10
Husqvarna TC450 / 03-10
Husqvarna TC510 / 04-10
Husqvarna TE250 / 03-09
Husqvarna TE310 / 09-10
Husqvarna TE450 / 03-09
Husqvarna TE510 / 04-10
Husqvarna TE410 / 98-01
Husqvarna TE570
Husqvarna TE610 / 98-04
Husqvarna TE630
Husqvarna TE410E / 98-01
Husqvarna TE610E / 98-08
Husqvarna TXC250 / 03-09
Husqvarna TXC310 / 09-10
Husqvarna TXC450 / 03-10
Husqvarna TXC510 / 04-10
Husqvarna SMR310 / 09-10
Husqvarna SMR450 / 03-09
Husqvarna SMR450R / 06-09
Husqvarna SMR510 / 04-10
Husqvarna SMR570
Husqvarna SM610 / 04-09
Husqvarna SM630 / 03-11
Malaguti Madison 400
Piaggio NRG
Piaggio ZIP
Piaggio NTT
Piaggio Hexagon
Gilera DNA
Gilera Runner
Derbi GP1 50
Aprilia SR50
Gufero motoru (gufero převodovky) pro motocykly od italské značky Centauro
- jsou vyráběna ze speciálního materiálu vysoce odolného proti tepelnému a mechanickému namáhání a tvrdnutí (stárnutí)
- materiál rovněž vyniká nízkým koeficientem tření, odolností proti olejům a příměsím v kapalinách
- zaručuje stálost těsnícího účinku v motoru, převodové skříni, klikové skříni i v náročných podmínkách
- simerinky převodové skříně Centauro zabraňují nežádoucímu úniku oleje po dlouhou dobu
- sortiment zahrnuje různé materiály (pryžová NBR, vitonová FKM, MVQ silikonová, atd.) a různá provedení (dvoubřitá, jednobřitá, jednobřitá s prachovkou, atd.)
- vnitřní průměr "A" = 25mm
- vnější průměr "B" = 38mm
- výška "H" = 7mm
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 1 KUSE!!)
Upozornění: nákres zobrazuje hlavně rozměry (vnitřní průměr A / vnější průměr B / výška H)! Počet břitů a ostatní parametry nejsou z nákresu patrné - jedná se o ilustrační nákres!
Gufero motoru (gufero převodovky) pro motocykly od japonských výrobců NOK a ARS
- jsou vyráběna ze speciálního materiálu vysoce odolného proti tepelnému a mechanickému namahání a tvrdnutí (stárnutí)
- materiál rovněž vyniká nízkým koeficientem tření, odolností proti olejům a příměsím v kapalinách
- zaručuje stálost těsnícího účinku v motoru, převodové skříni, klikové skříni i v náročných podmínkách
- japonská gufera převodovky (simerinky převodové skříně) dokonale zabraňují nežádoucímu úniku oleje po dlouhou dobu
- sortiment zahrnuje různé materiály (pryžová NBR, vitonová FKM, MVQ silikonová, atd.) a různá provedení (dvoubřitá, jednobřitá, jednobřitá s prachovkou, atd.)
- vnitřní průměr "A" = 20mm
- vnější průměr "B" = 32mm
- výška "H" = 7mm
Tento díl odpovídá originálnímu dílu (OEM Reference NO):
Honda 91205-166-004
Honda 91205-GC4-711
PROX 41.1-166004
Výrobci NOK a ARS jsou významnými a renomovanými dodavateli pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku.
Tato gufera jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodná gufera jsou osazována v prvovýrobě.
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 1 KUSE!!
Vhodné pro motocykly:
Honda CR125R / 86-05
Honda CR80R / 85-02
Honda CR500R / 84-01
Honda CR125R / 86-07
Honda CR85R / 03-07
Gufero motoru pro motocykly od italské značky Centauro
- jsou vyráběna ze speciálního materiálu vysoce odolného proti tepelnému a mechanickému namáhání a tvrdnutí (stárnutí)
- materiál rovněž vyniká nízkým koeficientem tření, odolností proti olejům a příměsím v kapalinách
- zaručuje stálost těsnícího účinku v motoru, převodové skříni, klikové skříni i v náročných podmínkách
- simerinky převodové skříně Centauro zabraňují nežádoucímu úniku oleje po dlouhou dobu
- sortiment zahrnuje různé materiály (pryžová NBR, vitonová FKM, MVQ silikonová, atd.) a různá provedení (dvoubřitá, jednobřitá, jednobřitá s prachovkou, atd.)
- vnitřní průměr "A" = 8mm
- vnější průměr "B" = 12mm
- výška "H" = 3mm
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 1 KUSE!!)
Toto gufero nahrazuje originální díl OEM:
Yamaha 93104-08040
Upozornění: nákres zobrazuje hlavně rozměry (vnitřní průměr A / vnější průměr B / výška H)! Počet břitů a ostatní parametry nejsou z nákresu patrné - jedná se o ilustrační nákres!
Gufero motoru (gufero převodovky) pro motocykly od italské značky Centauro
- jsou vyráběna ze speciálního materiálu vysoce odolného proti tepelnému a mechanickému namáhání a tvrdnutí (stárnutí)
- materiál rovněž vyniká nízkým koeficientem tření, odolností proti olejům a příměsím v kapalinách
- zaručuje stálost těsnícího účinku v motoru, převodové skříni, klikové skříni i v náročných podmínkách
- simerinky převodové skříně Centauro zabraňují nežádoucímu úniku oleje po dlouhou dobu
- sortiment zahrnuje různé materiály (pryžová NBR, vitonová FKM, MVQ silikonová, atd.) a různá provedení (dvoubřitá, jednobřitá, jednobřitá s prachovkou, atd.)
- vnitřní průměr "A" = 10mm
- vnější průměr "B" = 11mm
- výška "H" = 5mm
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 1 KUSE!!)
Upozornění: nákres zobrazuje hlavně rozměry (vnitřní průměr A / vnější průměr B / výška H)! Počet břitů a ostatní parametry nejsou z nákresu patrné - jedná se o ilustrační nákres!
Gufero/Simerink vodního čerpadla motoru
- vnitřní průměr "A" = 12mm
- vnější průměr "B" = 25mm
- výška "H" = 7mm
Výrobci NOK a ARS jsou významnými a renomovanými dodavateli pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku.
Tato gufera jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodná gufera jsou osazována v prvovýrobě.
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 1 KUSE!!)
Tento simerink nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Honda 91211-KA3-761
Honda 91211-KA3-741
Honda 91211-KE3-761
Yamaha 2MB-E511A-00
Yamaha 93102-12321
Yamaha 93101-12004
Yamaha 93101-12005
Yamaha 93101-12006
Yamaha 93102-12001
Yamaha 93102-12032
Yamaha 93102-12106
Ložiska japonského výrobce KOYO, který je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku ve výrobě ložisek.
Nabízí inovativní řešení výrobcům zařízení, strojů a vozidel, a klade důraz na kvalitní provedení a dokonalou aplikaci.
Ložiska KOYO jsou prémiová a nejkvalitnější ložiska na trhu s dokonalou kvalitou, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísnou kvalitou ve všech stupních výroby a důkladnou výstupní kontrolou.
- vnitřní průměr "A" = 7mm
- vnější průměr "B" = 19mm
- šířka "C" = 6mm
- axiální vůle ložiska = C3
- typ ložiska = jednořadé kuličkové
- provedení = oboustraně zakryté těsněním
Upozornění - Ložiska KOYO mohou být dodávána v provedení s kovovou nebo plastovou klecí, neboť výrobce u některých typů kuličkových ložisek postupně přechází k produkci ložisek převážně s plastovou klecí.
Ložiska s plastovou klecí jsou vyvíjena na základě požadavků z automobilového i motocyklového odvětví, kdy jsou tato ložiska upřednostňována hlavně z důvodu lepších funkčních vlastností oproti ložiskům s ocelovou klecí.
Značka Koyo (součást korporace JTEKT) se sídlem v Japonsku je předním světovým výrobcem ložisek, systémů řízení, náprav, strojů a nářadí. Technologická a výrobní způsobilost společnosti Koyo sahá od miniaturních ložisek s vnitřními průměry od 1 milimetru až po extrémně velká ložiska s vnějším průměrem 7 metrů.
Všechna ložiska značky Koyo splňují stále přísnější a náročnější požadavky moderních průmyslových odvětví.
Nabízíme výhradně ložiska od světoznámých japonských výrobců - KOYO / NTN / NACHI jedná se o prémiová nejkvalitnější japonská ložiska, která se řadí ke špičce v oboru a jsou používána v prvovýrobě většiny předních výrobců motocyklů, a to nejen z Japonska.
Hlavní předností těchto ložisek je dokonalá kvalita, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísná kontrola v průběhu výroby a důkladná výstupní kontrola.
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku