Gufero motoru (gufero převodovky) pro motocykly od italské značky Centauro
- jsou vyráběna ze speciálního materiálu vysoce odolného proti tepelnému a mechanickému namáhání a tvrdnutí (stárnutí)
- materiál rovněž vyniká nízkým koeficientem tření, odolností proti olejům a příměsím v kapalinách
- zaručuje stálost těsnícího účinku v motoru, převodové skříni, klikové skříni i v náročných podmínkách
- simerinky převodové skříně Centauro zabraňují nežádoucímu úniku oleje po dlouhou dobu
- sortiment zahrnuje různé materiály (pryžová NBR, vitonová FKM, MVQ silikonová, atd.) a různá provedení (dvoubřitá, jednobřitá, jednobřitá s prachovkou, atd.)
- vnitřní průměr "A" = 10mm
- vnější průměr "B" = 31mm
- výška "H" = 13,5mm
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 1 KUSE!!)
Upozornění: nákres zobrazuje hlavně rozměry (vnitřní průměr A / vnější průměr B / výška H)! Počet břitů a ostatní parametry nejsou z nákresu patrné - jedná se o ilustrační nákres!
Vhodné pro motocykly:
MBK Skycruiser125i / 06-12
MBK Cityliner125i
Motorhispania MH125 Gun-R
Motorhispania MH125 KN1
Motorhispania MH125 KN2
Motorhispania MH125 RX
Motorhispania MH125 Ranger
Yamaha YP125 Majesty
Yamaha X-Max125i / 06-16
Yamaha X-City125i / 08-12
Yamaha YP180 Majesty
Yamaha X-Max250i
Yamaha YP400 Majesty
Yamaha YP400 X-Max
Tyto pístní sady jsou vyráběny na Taiwanu výrobcem, jehož výrobky jsou prodávány pod různými druhovýrobními značkami.
Jsou vyrobeny z kvalitních materiálů a jsou ekvivalentním řešením pro přenos hnací energie motoru a dosažení plné úrovně výkonu.
Poskytují dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon).
Přesná technologie výroby a kvalitní materiály zaručují adekvátní pevnost, odolnost a rozměrovou stálost.
Použitá jehlová ložiska jsou vyráběna přesně podle originální specifikace a parametrů a poskytují dobrou užitnou hodnotu.
Tento píst nahrazuje originální píst OEM:
ČZ
Jawa
Rozměry pístu:
A = 58,00 mm
B = 86 mm
C = 16 mm
D = 35 mm
E=
F=
G=
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Vhodné pro motocykly:
ČZ 175/505 rikša
ČZ 175/501 skútr ''Prase''
ČZ 175/502 skútr ''Prase''
ČZ 175/450
ČZ 175/470 Sport
ČZ 175/477 Posilube
ČZ 175/487
Jawa ČZ 175/356
Spodní jehlová ložiska od značky Prox jsou vysoce kvalitní japonská jehlová ložiska pro nejtěžší provoz a použití v závodních podmínkách
- jehlová ojničním ložiska do spodního oka ojnice na klikové hřídeli s dokonalou tolerancí
- disponují přesným tvarem a počtem jehel jako originální díly
- rozměrově přesné a technologicky precizně zpracované jehly dokonale přenáší radiální sílu i při vyšším zatížení
- nabízí hladký provoz a odolávají vyšším otáčkám
- vysoká kvalita zpracování, dokonalá konstrukce klece pro vyšší zatížení, dokonalá struktura materiálu pro dlouhou životnost i v náročných podmínkách použití
- vnitřní průměr "A" = 27mm
- vnější průměr "B" = 34mm
- šířka "C" = 21mm
Toto ložisko nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Yamaha 93310-627U6
Značka PROX je jednou z hlavních značek technických náhraních dílů pro offroadové motocykly a to již od roku 1975. V současné době však sortiment zahrnuje i rozsáhlý sortiment pro čtyřkolky (ATV/Quad), vodní skútry (PWC/Jet-Ski), sněžné skútry a malé mopedy a skútry do obsahu 50cc.
Produkty PROX jsou vyráběny v Japonsku a USA s důrazem na perfektní kvalitu, aby bylo dosaženo dlouhé životnosti i při náročných závodních podmínkách. Proto byly a jsou používány jako závodní a tuningové díly pro aftermarket (náhradu za originální díly), avšak nyní je značka Prox i významným dodavatelem do prvovýroby (OEM Supplier) světoznámých značek.
Dalším důkazem kvality a důvěry je používání produktů PROX jezdci a závodními týmy, které se účastní závodů nejvyšší světové úrovně.
Spodní jehlová ložiska od značky Prox jsou vysoce kvalitní japonská jehlová ložiska pro nejtěžší provoz a použití v závodních podmínkách
- jehlová ojničním ložiska do spodního oka ojnice na klikové hřídeli s dokonalou tolerancí
- disponují přesným tvarem a počtem jehel jako originální díly
- rozměrově přesné a technologicky precizně zpracované jehly dokonale přenáší radiální sílu i při vyšším zatížení
- nabízí hladký provoz a odolávají vyšším otáčkám
- vysoká kvalita zpracování, dokonalá konstrukce klece pro vyšší zatížení, dokonalá struktura materiálu pro dlouhou životnost i v náročných podmínkách použití
- vnitřní průměr "A" = 25mm
- vnější průměr "B" = 31mm
- šířka "C" = 20mm
Toto ložisko nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Yamaha 93310-425P2
Značka PROX je jednou z hlavních značek technických náhraních dílů pro offroadové motocykly a to již od roku 1975. V současné době však sortiment zahrnuje i rozsáhlý sortiment pro čtyřkolky (ATV/Quad), vodní skútry (PWC/Jet-Ski), sněžné skútry a malé mopedy a skútry do obsahu 50cc.
Produkty PROX jsou vyráběny v Japonsku a USA s důrazem na perfektní kvalitu, aby bylo dosaženo dlouhé životnosti i při náročných závodních podmínkách. Proto byly a jsou používány jako závodní a tuningové díly pro aftermarket (náhradu za originální díly), avšak nyní je značka Prox i významným dodavatelem do prvovýroby (OEM Supplier) světoznámých značek.
Dalším důkazem kvality a důvěry je používání produktů PROX jezdci a závodními týmy, které se účastní závodů nejvyšší světové úrovně.
Ocelové ventily jsou vyrobeny z vysoce kvalitní oceli (Premium Grade Steel) dle přesných specifikací OEM a splňují přesné rozměry a tolerance.
Jsou vyrobeny japonským výrobcem, který dodává do prvovýroby většiny značek japonských výrobců motocyklů, a jsou tedy plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), jenž nabízí efektivnější nákladový poměr než originální díl.
Nahrazuje originální díl (OEM):
Honda 14721-429-000
Rozměry:
- průměr dříku (A): 6,6 mm
- délka (L): 90 mm
- průměr kloboučku/talířku (D): 30 mm
Balení obsahuje 1 kus
Vhodné pro motocykly:
Honda FT500 / 82-83
Honda XL500R / 82-85
Honda XL500S / 79-82
Honda XR500 / 79-80
Ocelové ventily jsou vyrobeny japonským výrobcem, který dodává do prvovýroby většiny značek japonských výrobců motocyklů, a jsou tedy plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement).
Nahrazuje originální díl (OEM):
Honda 14711-KK1-000
Rozměry:
- průměr dříku (A): 5,5mm
- délka (L): 96,6mm
- průměr kloboučku/talířku (D): 28,5mm
Balení obsahuje 1 kus
Příruba sání (difuzor / sací hrdlo) mezi motor a karburátor
- v sadě jsou obsaženy všechny příruby pro pro daný model, typ a rok výroby motocyklu
- plnohodnotná náhrada za originální díl
- umožňují snadnou a rychlou montáž
Upozornění: sada obsahuje komponenty vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie
Příruba pro 4T karburátory KEIHIN NIBBI PE28-30-32
Rozměry:
výška sacího kolene = 70 mm
průměr sání vstup = 26 mm
rozteč = 45 mm
průměr sání výstup = 29 mm
rozteč = 58 mm
výška příruby = 31 mm
vnitřní průměr příruby = 30 mm
vnější průměr příruby (pro karburátor) = 34 mm
rozteč = 58 mm
Tyto pístní sady jsou vyráběny na Taiwanu výrobcem, jehož výrobky jsou prodávány pod různými druhovýrobními značkami.
Jsou vyrobeny z kvalitních materiálů a jsou ekvivalentním řešením pro přenos hnací energie motoru a dosažení plné úrovně výkonu.
Poskytují dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon).
Přesná technologie výroby a kvalitní materiály zaručují adekvátní pevnost, odolnost a rozměrovou stálost.
Použitá jehlová ložiska jsou vyráběna přesně podle originální specifikace a parametrů a poskytují dobrou užitnou hodnotu.
Tento píst nahrazuje originální píst OEM:
ČZ
Jawa
Rozměry pístu:
A = 59,00 mm
B = 78 mm
C = 16 mm
D = 28,5 mm
G = 22 mm
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Vhodné pro motocykly:
Jawa Kývačka 350/354
Jawa Panelka 350/360
Jawa Pérák 350
Jawa Californian 350
Jawa Bizon 350
Jawa Sport 350
Jawa 350/634
ČZ 250/471
ČZ 350/472
Velorex Tříkolový
Velorex Čtyřkolový
Tyto pístní sady jsou vyráběny na Taiwanu výrobcem, jehož výrobky jsou prodávány pod různými druhovýrobními značkami.
Jsou vyrobeny z kvalitních materiálů a jsou ekvivalentním řešením pro přenos hnací energie motoru a dosažení plné úrovně výkonu.
Poskytují dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon).
Přesná technologie výroby a kvalitní materiály zaručují adekvátní pevnost, odolnost a rozměrovou stálost.
Použitá jehlová ložiska jsou vyráběna přesně podle originální specifikace a parametrů a poskytují dobrou užitnou hodnotu.
Tento píst nahrazuje originální píst OEM:
ČZ
Jawa
Rozměry pístu:
A = 59,00 mm
B = 78 mm
C = 16 mm
D = 28,5 mm
G = 22 mm
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Vhodné pro motocykly:
Jawa Kývačka 350/354
Jawa Panelka 350/360
Jawa Pérák 350
Jawa Californian 350
Jawa Bizon 350
Jawa Sport 350
Jawa 350/634
ČZ 250/471
ČZ 350/472
Velorex Tříkolový
Velorex Čtyřkolový
Ocelové ventily jsou vyrobeny japonským výrobcem, který dodává do prvovýroby většiny značek japonských výrobců motocyklů, a jsou tedy plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement).
Nahrazuje originální díl (OEM):
Suzuki 12911-32C11
Suzuki 12911-32C0
Rozměry:
- průměr dříku (A): 4,5mm
- délka (L): 80,7mm
- průměr kloboučku/talířku (D): 22,4mm
Balení obsahuje 1 kus
Tyto pístní sady jsou vyráběny na Taiwanu výrobcem, jehož výrobky jsou prodávány pod různými druhovýrobními značkami.
Jsou vyrobeny z kvalitních materiálů a jsou ekvivalentním řešením pro přenos hnací energie motoru a dosažení plné úrovně výkonu.
Poskytují dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon).
Přesná technologie výroby a kvalitní materiály zaručují adekvátní pevnost, odolnost a rozměrovou stálost.
Použitá jehlová ložiska jsou vyráběna přesně podle originální specifikace a parametrů a poskytují dobrou užitnou hodnotu.
Tento píst nahrazuje originální píst OEM:
ČZ
Jawa
Velorex
Rozměry pístu:
A = 65,00 mm
B = 87 mm
C = 15 mm
D = 32,3 mm
G = 26,5 mm
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Vhodné pro motocykly:
Jawa Kývačka 250/353
Jawa Pérák 250
Velorex Tříkolový
Tyto ojniční sady jsou vyráběny na Taiwanu výrobcem, jehož výrobky jsou prodávány pod různými druhovýrobními značkami.
Jsou vyrobeny z kvalitních materiálů a jsou ekvivalentním řešením pro přenos hnací energie motoru a dosažení plné úrovně výkonu.
Poskytují dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon).
Přesná technologie výroby a kvalitní materiály zaručují adekvátní pevnost, odolnost a rozměrovou stálost.
Použitá jehlová ložiska jsou vyráběna přesně podle originální specifikace a parametrů a poskytují dobrou užitnou hodnotu.
Ojniční sada obsahuje: ojnici, spodní ojniční čep, spodní ojniční ložisko, horní ložisko pístního čepu (pro 2taktní motory), příložky (většinou 2 kusy) - obsah se může lišit v závislosti na modelu (kontrola obsahu viz. fotografie).
Rozměry:
- průměr horního čepu = 16 mm
- průměr spodního čepu = 22 mm
- délka spodního čepu = 51,5 mm
- rozteč ok = 144,5 mm
Tato ojniční sada nahrazuje originální díly (OEM Replacement):
Ložiska japonského výrobce Nachi, který je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku ve výrobě ložisek.
- vnitřní průměr "A" = 28mm
- vnější průměr "B" = 72mm
- šířka "C" = 18mm
- axiální vůle ložiska =
- typ ložiska = jednořadé kuličkové
- provedení = 28BCS18 Specialized Bearing
Toto ložisko nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Honda 91001-KGA-901
Sortiment nabízených ložisek motoru zahrnuje ložiska na klikovou hřídel a ložiska do převodové skříně. Nabízíme výhradně ložiska od světoznámých japonských výrobců - KOYO / NTN / NACHI jedná se o prémiová nejkvalitnější japonská ložiska, která se řadí ke špičce v oboru a jsou používána v prvovýrobě většiny předních výrobců motocyklů, a to nejen z Japonska.
Hlavní předností těchto ložisek je dokonalá kvalita, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísná kontrola v průběhu výroby a důkladná výstupní kontrola.
Sada válce komplet - pro čínské skútry+čínské čtyřkolky+pitbike+dirtbike s motorem GY6 (139QMB)
- standardní sada pro obsah 50cc
- kompletní sada pro rychlou opravu
Sada obsahuje:
- válec
- pístní sadu
- těsnění
Sada válce komplet - pro čínské skútry+čínské čtyřkolky+pitbike+dirtbike s motorem GY6 (139QMB)
- tuningová sada pro zvýšení obsahu na 70cc
- nabízí lepší výkonovou křivku než originál
- kompletní sada pro rychlou opravu
Sada obsahuje:
- válec
- pístní sadu
- těsnění
Ocelové ventily jsou vyrobeny japonským výrobcem, který dodává do prvovýroby většiny značek japonských výrobců motocyklů, a jsou tedy plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement).
Nahrazuje originální díl (OEM):
Honda 14711-MBN-670
Rozměry:
- průměr dříku (A): 6,6mm
- délka (L): 102,30mm
- průměr kloboučku/talířku (D): 37mm
Balení obsahuje 1 kus
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku