Nové galvanické pokovení (NIKASIL / NICASIL) vnitřního povrchu motocyklových válců ...
- průměr válce (vrtání) = 70-80 mm
- odpovídá kubatúře 250-300cc
Kompletní renovace opotřebovaného vnitřního povrchu válce i poškozeného povrchu válce (odstranění staré vrstvy - příprava a nanesení nové vrstvy - broušení dle pístu).
Uvedená cena je pouze za pokovení válce - ostatní vícepráce jako svařování, protáčení, rovnání, apod. jsou doúčtovány dle náročnosti. Stejně jako další vícepráce spojené s odstraněním dílů z válce:
- cena práce demontáže šroubů hlavy je 150Kč (demontáž svorníků u 2taktních motorů)
- cena práce za dodatečné demontování dílů z válce, které měly být demontovány před zasláním k nám, je dle náročnosti 200-500Kč (například demontáž přívěry, klapek, atd.)
Jedná se o nadstadardní službu v rámci komplexní pomoci a zákaznického servisu při opravě motoru, kterou LZE OBJEDNAT POUZE SPOLEČNĚ S PÍSTNÍ SADOU - repasi provádíme pouze společně se zakoupením dílů na www.mototechnika.cz (nelze objednat samostatně bez dílů).
Upozornění!! Provádíme výhradně pokovení válců do maximálního stáří 5 let!!! Tedy válce, které nejsou poškozeny dlouhodobým používáním, nebyly již několikrát pokovovány či opravovány a není u nich riziko skrytých vad.
Všechny ostatní válce starší více jak 5let od dnešního datumu, které by měly být vyhozeny a standardně nahrazeny novým válcem, jsme schopni opravit, ale pouze na vlastní riziko objednavatele (žádost o opravu je dobrovolná a iniciovaná na vlastní riziko objednavatelem a je zaslaná písemně, například emailem).
Součástí opravy je pouze pokovení vnitřního povrchu válce a s tím spojené činnosti (broušení, svařování, apod.) - součástí opravy není inspekce či prověřování stavu válce a zjišťování dalších vad nebo dalšího poškození, jak před opravou, tak i po opravě.
Reklamace: z důvodu povahy produktu a podmínek jeho použití je pro uplatnění reklamace nezbytně nutná montáž odborným servisem (při domácí montáži v garáži záruka okamžitě zaniká!!). Reklamovat lze pouze výrobní vady nového pokovení válce před prvním použitím (v případě reklamace je nutno předložit doklad o montáži a vyjádření odborného servisu). Nezodpovídáme za žádné vedlejší a následné poškození ostatních komponentů motoru, které se netýkají samotného pokovení válce.
Nové galvanické pokovení (NIKASIL / NICASIL) vnitřního povrchu motocyklových válců ...
- průměr válce (vrtání) 80mm do 99mm
- odpovídá kubatúrám nad 300cc
Kompletní renovace opotřebovaného vnitřního povrchu válce i poškozeného povrchu válce (odstranění staré vrstvy - příprava a nanesení nové vrstvy - broušení dle pístu).
Uvedená cena je pouze za pokovení válce - ostatní vícepráce jako svařování, protáčení, rovnání, apod. jsou doúčtovány dle náročnosti. Stejně jako další vícepráce spojené s odstraněním dílů z válce:
- cena práce demontáže šroubů hlavy je 150Kč (demontáž svorníků u 2taktních motorů)
- cena práce za dodatečné demontování dílů z válce, které měly být demontovány před zasláním k nám, je dle náročnosti 200-500Kč (například demontáž přívěry, klapek, atd.)
Jedná se o nadstadardní službu v rámci komplexní pomoci a zákaznického servisu při opravě motoru, kterou LZE OBJEDNAT POUZE SPOLEČNĚ S PÍSTNÍ SADOU - repasi provádíme pouze společně se zakoupením dílů na www.mototechnika.cz (nelze objednat samostatně bez dílů).
Upozornění!! Provádíme výhradně pokovení válců do maximálního stáří 5 let!!! Tedy válce, které nejsou poškozeny dlouhodobým používáním, nebyly již několikrát pokovovány či opravovány a není u nich riziko skrytých vad.
Všechny ostatní válce starší více jak 5let od dnešního datumu, které by měly být vyhozeny a standardně nahrazeny novým válcem, jsme schopni opravit, ale pouze na vlastní riziko objednavatele (žádost o opravu je dobrovolná a iniciovaná na vlastní riziko objednavatelem a je zaslaná písemně, například emailem).
Součástí opravy je pouze pokovení vnitřního povrchu válce a s tím spojené činnosti (broušení, svařování, apod.) - součástí opravy není inspekce či prověřování stavu válce a zjišťování dalších vad nebo dalšího poškození, jak před opravou, tak i po opravě.
Reklamace: z důvodu povahy produktu a podmínek jeho použití je pro uplatnění reklamace nezbytně nutná montáž odborným servisem (při domácí montáži v garáži záruka okamžitě zaniká!!). Reklamovat lze pouze výrobní vady nového pokovení válce před prvním použitím (v případě reklamace je nutno předložit doklad o montáži a vyjádření odborného servisu). Nezodpovídáme za žádné vedlejší a následné poškození ostatních komponentů motoru, které se netýkají samotného pokovení válce.
Nové galvanické pokovení (NIKASIL / NICASIL) vnitřního povrchu motocyklových válců ...
- průměr válce (vrtání) 100mm a více
- odpovídá kubatúrám nad 450cc
Kompletní renovace opotřebovaného vnitřního povrchu válce i poškozeného povrchu válce (odstranění staré vrstvy - příprava a nanesení nové vrstvy - broušení dle pístu).
Uvedená cena je pouze za pokovení válce - ostatní vícepráce jako svařování, protáčení, rovnání, apod. jsou doúčtovány dle náročnosti. Stejně jako další vícepráce spojené s odstraněním dílů z válce:
- cena práce demontáže šroubů hlavy je 150Kč (demontáž svorníků u 2taktních motorů)
- cena práce za dodatečné demontování dílů z válce, které měly být demontovány před zasláním k nám, je dle náročnosti 200-500Kč (například demontáž přívěry, klapek, atd.)
Jedná se o nadstadardní službu v rámci komplexní pomoci a zákaznického servisu při opravě motoru, kterou LZE OBJEDNAT POUZE SPOLEČNĚ S PÍSTNÍ SADOU - repasi provádíme pouze společně se zakoupením dílů na www.mototechnika.cz (nelze objednat samostatně bez dílů).
Upozornění!! Provádíme výhradně pokovení válců do maximálního stáří 5 let!!! Tedy válce, které nejsou poškozeny dlouhodobým používáním, nebyly již několikrát pokovovány či opravovány a není u nich riziko skrytých vad.
Všechny ostatní válce starší více jak 5let od dnešního datumu, které by měly být vyhozeny a standardně nahrazeny novým válcem, jsme schopni opravit, ale pouze na vlastní riziko objednavatele (žádost o opravu je dobrovolná a iniciovaná na vlastní riziko objednavatelem a je zaslaná písemně, například emailem).
Součástí opravy je pouze pokovení vnitřního povrchu válce a s tím spojené činnosti (broušení, svařování, apod.) - součástí opravy není inspekce či prověřování stavu válce a zjišťování dalších vad nebo dalšího poškození, jak před opravou, tak i po opravě.
Reklamace: z důvodu povahy produktu a podmínek jeho použití je pro uplatnění reklamace nezbytně nutná montáž odborným servisem (při domácí montáži v garáži záruka okamžitě zaniká!!). Reklamovat lze pouze výrobní vady nového pokovení válce před prvním použitím (v případě reklamace je nutno předložit doklad o montáži a vyjádření odborného servisu). Nezodpovídáme za žádné vedlejší a následné poškození ostatních komponentů motoru, které se netýkají samotného pokovení válce.
Nejmodernější a nejdokonalejší 100% syntetický 4T závodní motorový olej.Obsahuje unikátní systém aditiv N-tech.Nabízí plnou kompatibilitu s moderními frikčními materiály spojek, jedinečnou účinnost spojky vysokou úroveň ochrany proti opotřebení pro všechny komponenty motoru, excelentní tekutost i při nízkých teplotách, maximální a konstantní účinnost, výborné čistící vlastnosti a permanentní vysokou kvalitu během celé doby používání.
Tento plně syntetický čtyřtaktní motorový olej byl navržen speciálně pro silniční a závodní motocykly, které pracují za nejnáročnějších podmínek.
Hlavní vlastnosti a výhody oleje s aditivy N - Tech:
- extrémně nízké opotřebení motoru a převodovky
- minimální spotřeba oleje
- vynikající viskozitní vlastnosti i při nízkých teplotách, což výrazně zabraňuje opotřebení při studených startech
- vynikající čisticí vlastnosti zajišťující dlouhodobý a optimální výkon motoru
- vynikající mazací vlastnosti po celou dobu životnosti
Základní vlastnosti motorového oleje Putoline N - Tech ROAD PRO R+:
- viskozita = 10W30
- klasifikace = API SN
- výkonností specifikace = JASO MA2
- hustota = 0,849 kg/l
- index viskozity = 165
- bod vznícení = 240 °C
- bod tuhnutí = -33 °C
Objem: 20 litrů
Putoline Oil je světoznámý dodavatel širokého sortimentu olejů, maziv a přípravků pro údržbu.
Specializuje se a vyrábí pouze a výhradně výrobky pro motocykly, skútry a čtyřkolky, což značku Putoline činí jedinečnou mezi opravdovými prvovýrobci olejů!
Výroba vlastních výrobků zaručuje trvale vysokou kvalitu a dlouholeté zkušenosti v kombinaci s neustálým výzkumem přinášejí nejlepší poměr cena / kvalita.
Značka je součástí koncernu KroonOil, který vyrábí oleje již od roku 1906. Díky podpoře vlastních laboratoří a velkého technologického zázemí si značka Putoline klade za cíl neustále zdokonalovat své výrobky za pomoci nejmodernější technologií, což má i ve svém mottu "Putoline Oil, Driven by Technology!".
Měrná cena: 406,45 Kč / l
Ložiska japonského výrobce KOYO, který je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku ve výrobě ložisek.
Nabízí inovativní řešení výrobcům zařízení, strojů a vozidel, a klade důraz na kvalitní provedení a dokonalou aplikaci.
Ložiska KOYO jsou prémiová a nejkvalitnější ložiska na trhu s dokonalou kvalitou, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísnou kvalitou ve všech stupních výroby a důkladnou výstupní kontrolou.
- vnitřní průměr "A" = 20mm
- vnější průměr "B" = 42mm
- šířka "C" = 12mm
- axiální vůle ložiska = C3
- typ ložiska = jednořadé kuličkové
Upozornění - Ložiska KOYO mohou být dodávána v provedení s kovovou nebo plastovou klecí, neboť výrobce u některých typů kuličkových ložisek postupně přechází k produkci ložisek převážně s plastovou klecí.
Ložiska s plastovou klecí jsou vyvíjena na základě požadavků z automobilového i motocyklového odvětví, kdy jsou tato ložiska upřednostňována hlavně z důvodu lepších funkčních vlastností oproti ložiskům s ocelovou klecí.
Značka Koyo (součást korporace JTEKT) se sídlem v Japonsku je předním světovým výrobcem ložisek, systémů řízení, náprav, strojů a nářadí. Technologická a výrobní způsobilost společnosti Koyo sahá od miniaturních ložisek s vnitřními průměry od 1 milimetru až po extrémně velká ložiska s vnějším průměrem 7 metrů.
Všechna ložiska značky Koyo splňují stále přísnější a náročnější požadavky moderních průmyslových odvětví.
Nabízíme výhradně ložiska od světoznámých japonských výrobců - KOYO / NTN / NACHI jedná se o prémiová nejkvalitnější japonská ložiska, která se řadí ke špičce v oboru a jsou používána v prvovýrobě většiny předních výrobců motocyklů, a to nejen z Japonska.
Hlavní předností těchto ložisek je dokonalá kvalita, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísná kontrola v průběhu výroby a důkladná výstupní kontrola.
Gufero motoru (gufero převodovky) pro motocykly
- jsou vyráběna z materiálu vysoce odolného proti tepelnému a mechanickému namáhání a tvrdnutí (stárnutí)
- materiál rovněž vyniká nízkým koeficientem tření, odolností proti olejům a příměsím v kapalinách
- zaručuje stálost těsnícího účinku v motoru, převodové skříni, klikové skříni i v náročných podmínkách
- simerinky převodové skříně zabraňují nežádoucímu úniku oleje po dlouhou dobu
- sortiment zahrnuje různé materiály
- vnitřní průměr "A" = 25mm
- vnější průměr "B" = 40mm
- výška "H" = 6mm
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 1 KUSE!!)
Upozornění: nákres zobrazuje hlavně rozměry (vnitřní průměr A / vnější průměr B / výška H)! Počet břitů a ostatní parametry nejsou z nákresu patrné - jedná se o ilustrační nákres!
Vzduchové filtry pro silniční motocykly NYPSO FILTERS jsou kvalitní produkty pro filtraci vzduchu vyráběné dle originálního dílu
- poskytují dobrou ochranu motoru díky dobré filtraci při zachování průtoku vzduchu k dosažení spolehlivého výkonu
- díky kvalitě použitých materiálů a moderní technologii výroby jsou ekvivalentní levnější náhradou za originální díl
- při pravidelné výměně vzduchového filtru se do motoru dostane jen dobře filtrovaný a čistý vzduch, především bez nebezpečných částic a nečistot, které by mohly způsobit komplikace ve správné funkci motoru a hlavně negativně ovlivnit jeho výkon
- poskytují velmi dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
Nahrazuje originální čísla (OEM code):
Honda 17210-K97-J00
RMS 100603780
Nypso Filters je značka specializující se na výrobu a vývoj olejových a vzduchových filtrů, které jsou plnohodnotnou náhradou za originální díly, a splňující přísné technické a konstrukční specifikace originálních filtrů. Vedle hlavního cíle, kterým je vysoká kvalita výrobku (srovnatelná například s největším výrobcem aftermarketových filtrů značkou Hiflo), je kladen důraz i na příznivou cenu.
Vzduchové filtry NypsoFilters zaručují přesnou zaměnitelnost s originálním náhradním dílem, čímž umožňují snadnou a rychlou instalaci, a zajišťují maximální ochranu motoru s vynikajícím poměrem ceny a kvality.
Sortiment zahrnuje olejové filtry všech typů (plechové filtry, vložky nebo speciální filtry) a vzduchové filtry všech typů (papírové, pěnové nebo speciální filtry) pro motocykly, skútry, čtyřkolky.
Vhodné pro skútry:
Honda PCX125 / 18-20
Honda PCX150 / 18-20
Gufero motoru (gufero převodovky) pro motocykly od italské značky Centauro
- jsou vyráběna ze speciálního materiálu vysoce odolného proti tepelnému a mechanickému namáhání a tvrdnutí (stárnutí)
- materiál rovněž vyniká nízkým koeficientem tření, odolností proti olejům a příměsím v kapalinách
- zaručuje stálost těsnícího účinku v motoru, převodové skříni, klikové skříni i v náročných podmínkách
- simerinky převodové skříně Centauro zabraňují nežádoucímu úniku oleje po dlouhou dobu
- sortiment zahrnuje různé materiály (pryžová NBR, vitonová FKM, MVQ silikonová, atd.) a různá provedení (dvoubřitá, jednobřitá, jednobřitá s prachovkou, atd.)
- vnitřní průměr "A" = 19mm
- vnější průměr "B" = 26mm
- výška "H" = 5mm
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 1 KUSE!!)
Upozornění: nákres zobrazuje hlavně rozměry (vnitřní průměr A / vnější průměr B / výška H)! Počet břitů a ostatní parametry nejsou z nákresu patrné - jedná se o ilustrační nákres!
Gufero motoru (gufero převodovky) pro motocykly
- jsou vyráběna z materiálu vysoce odolného proti tepelnému a mechanickému namáhání a tvrdnutí (stárnutí)
- materiál rovněž vyniká nízkým koeficientem tření, odolností proti olejům a příměsím v kapalinách
- zaručuje stálost těsnícího účinku v motoru, převodové skříni, klikové skříni i v náročných podmínkách
- simerinky převodové skříně zabraňují nežádoucímu úniku oleje po dlouhou dobu
- sortiment zahrnuje různé materiály
- vnitřní průměr "A" = 10mm
- vnější průměr "B" = 30mm
- výška "H" = 7mm
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 1 KUSE!!)
Toto gufero nahrazuje originální gufero OEM:
Upozornění: nákres zobrazuje hlavně rozměry (vnitřní průměr A / vnější průměr B / výška H)! Počet břitů a ostatní parametry nejsou z nákresu patrné - jedná se o ilustrační nákres!
Gufero motoru (gufero převodovky) pro motocykly od italské značky Centauro
- jsou vyráběna ze speciálního materiálu vysoce odolného proti tepelnému a mechanickému namáhání a tvrdnutí (stárnutí)
- materiál rovněž vyniká nízkým koeficientem tření, odolností proti olejům a příměsím v kapalinách
- zaručuje stálost těsnícího účinku v motoru, převodové skříni, klikové skříni i v náročných podmínkách
- simerinky převodové skříně Centauro zabraňují nežádoucímu úniku oleje po dlouhou dobu
- sortiment zahrnuje různé materiály (pryžová NBR, vitonová FKM, MVQ silikonová, atd.) a různá provedení (dvoubřitá, jednobřitá, jednobřitá s prachovkou, atd.)
- vnitřní průměr "A" = 17mm
- vnější průměr "B" = 35mm
- výška "H" = 7mm
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 1 KUSE!!)
Upozornění: nákres zobrazuje hlavně rozměry (vnitřní průměr A / vnější průměr B / výška H)! Počet břitů a ostatní parametry nejsou z nákresu patrné - jedná se o ilustrační nákres!
Gufero motoru (gufero převodovky) pro motocykly
- jsou vyráběna z materiálu vysoce odolného proti tepelnému a mechanickému namáhání a tvrdnutí (stárnutí)
- materiál rovněž vyniká nízkým koeficientem tření, odolností proti olejům a příměsím v kapalinách
- zaručuje stálost těsnícího účinku v motoru, převodové skříni, klikové skříni i v náročných podmínkách
- simerinky převodové skříně zabraňují nežádoucímu úniku oleje po dlouhou dobu
- sortiment zahrnuje různé materiály
- vnitřní průměr "A" = 25mm
- vnější průměr "B" = 47mm
- výška "H" = 6mm
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 1 KUSE!!)
Toto gufero nahrazuje originální gufero OEM:
Upozornění: nákres zobrazuje hlavně rozměry (vnitřní průměr A / vnější průměr B / výška H)! Počet břitů a ostatní parametry nejsou z nákresu patrné - jedná se o ilustrační nákres!
Gufero motoru (gufero převodovky) pro motocykly od italské značky Centauro
- jsou vyráběna ze speciálního materiálu vysoce odolného proti tepelnému a mechanickému namáhání a tvrdnutí (stárnutí)
- materiál rovněž vyniká nízkým koeficientem tření, odolností proti olejům a příměsím v kapalinách
- zaručuje stálost těsnícího účinku v motoru, převodové skříni, klikové skříni i v náročných podmínkách
- simerinky převodové skříně Centauro zabraňují nežádoucímu úniku oleje po dlouhou dobu
- sortiment zahrnuje různé materiály (pryžová NBR, vitonová FKM, MVQ silikonová, atd.) a různá provedení (dvoubřitá, jednobřitá, jednobřitá s prachovkou, atd.)
- vnitřní průměr "A" = 15mm
- vnější průměr "B" = 21mm
- výška "H" = 4,4mm
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 1 KUSE!!)
Upozornění: nákres zobrazuje hlavně rozměry (vnitřní průměr A / vnější průměr B / výška H)! Počet břitů a ostatní parametry nejsou z nákresu patrné - jedná se o ilustrační nákres!
Ložiska EBI jsou kvalitní kuličková ložiska vhodná pro široký rozsah použití (průmysl, strojírenství a motocykly, atd.). Nabízí snížený koeficient tření dílů při vzájemném otáčivém nebo posuvném pohybu.
Všechny komponenty (vnitřní kroužek, vnější kroužek, klec a kuličky) jsou vyrobeny z kvalitních materiálů pro dosažení vysoké spolehlivost a výkonnosti i při zatížení v náročných podmínkách a dlouhé životnosti.
Ložiska 2RS nebo 2Z jsou těsněná (zakrytá) ložiska, která jsou naplněna malým množstvím vazelíny pro delší servisní intervaly nebo aplikaci s omezeným přístupem.
- vnitřní průměr "A" = 8mm
- vnější průměr "B" = 22mm
- šířka "C" = 7mm
- typ ložiska = jednořadé kuličkové
O-kroužek víka olejového filtru
- plnohodnotná náhrada za originální díl, plná kompatibilita a důvěra v kvalitu
- tento těsnící kroužek lze použít jako o-ring pod víčko olejového filtru
Upozornění: U některých motocyklu slouží tento těsnící kroužek jako těsnění víka ventilů.
Tento o-kroužek nahrazuje originální díl OEM:
Aprilia 853369
Aprilia AP8520268
Yamaha 93210-64297
Yamaha 93210-64X01
Yamaha 93210-62446
Yamaha 93210-62523
Vhodné pro motocykly:
Yamaha MT-03
Yamaha SR500
Yamaha SRX600
Yamaha SZR660
Yamaha TDM850
Yamaha TDM900
Yamaha TT600E
Yamaha TT600R
Yamaha TRX850
Yamaha XT350
Yamaha XT600
Yamaha XT600Z Tenere
Yamaha XTZ660 Tenere
Yamaha XT660R
Yamaha XT660X
Yamaha XT660Z Tenere
Yamaha XTZ750 Super Tenere
Yamaha XV125 Virago
Yamaha XV250 Virago
Yamaha XV535 Virago
Yamaha XVS125 DragStar
Yamaha XVS250 DragStar
Yamaha XVS650 Drag Star
Yamaha YFM250 Bruin
Yamaha YFM250 Big Bear
Yamaha YFM350 Grizzly
Yamaha YFM350 Bruin
Yamaha YFM450 Grizzly
Yamaha YFM450 Kodiak
Yamaha YFM700R Raptor
Yamaha YFM700 Kodiak
Yamaha YFM700 Grizzly
Gufero motoru (gufero převodovky) pro motocykly od italské značky Centauro
- jsou vyráběna ze speciálního materiálu vysoce odolného proti tepelnému a mechanickému namáhání a tvrdnutí (stárnutí)
- materiál rovněž vyniká nízkým koeficientem tření, odolností proti olejům a příměsím v kapalinách
- zaručuje stálost těsnícího účinku v motoru, převodové skříni, klikové skříni i v náročných podmínkách
- simerinky převodové skříně Centauro zabraňují nežádoucímu úniku oleje po dlouhou dobu
- sortiment zahrnuje různé materiály (pryžová NBR, vitonová FKM, MVQ silikonová, atd.) a různá provedení (dvoubřitá, jednobřitá, jednobřitá s prachovkou, atd.)
- vnitřní průměr "A" = 20mm
- vnější průměr "B" = 38mm
- výška "H" = 7mm
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 1 KUSE!!)
Upozornění: nákres zobrazuje hlavně rozměry (vnitřní průměr A / vnější průměr B / výška H)! Počet břitů a ostatní parametry nejsou z nákresu patrné - jedná se o ilustrační nákres!
Gufero motoru (gufero převodovky) pro motocykly
- jsou vyráběna z materiálu vysoce odolného proti tepelnému a mechanickému namáhání a tvrdnutí (stárnutí)
- materiál rovněž vyniká nízkým koeficientem tření, odolností proti olejům a příměsím v kapalinách
- zaručuje stálost těsnícího účinku v motoru, převodové skříni, klikové skříni i v náročných podmínkách
- simerinky převodové skříně zabraňují nežádoucímu úniku oleje po dlouhou dobu
- sortiment zahrnuje různé materiály
- vnitřní průměr "A" = 17mm
- vnější průměr "B" = 29mm
- výška "H" = 5mm
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 1 KUSE!!)
Toto gufero nahrazuje originální gufero OEM:
Upozornění: nákres zobrazuje hlavně rozměry (vnitřní průměr A / vnější průměr B / výška H)! Počet břitů a ostatní parametry nejsou z nákresu patrné - jedná se o ilustrační nákres!
|
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku