Pístní kroužek pro 2taktní motor od italské značky VERTEX
- vysocekvalitní pístní kroužky vyrobené z vysoce kvalitního pevného a zároveň pružného materiálu pro zajištění těsnosti mezi pístem a stěnou válce
- speciální materiál zajišťuje dokonalou funkčnost ve spalovací komoře motoru, kde jsou vystaveny tlaku hořících plynů a jejich vysoké teplotě
Rozměry:
- průměr (vrtání válce) = 39,90mm
- tloušťka (výška kroužku) = 1,0mm
Balení po 1 kuse
Upozornění: při montáži postupujte dle manuálu výrobce motocyklu - dodržujte předepsané tolerance a vůle. Kroužek má ve volném stavu o něco větší vnější průměr než válec a pruží tak, aby pevně přiléhal ke stěnám válce a tím zajistil maximální těsnost - proveďte kontrolu vůle zámku pístních kroužků!
Gufero motoru (gufero převodovky) pro motocykly od japonských výrobců NOK a ARS
- jsou vyráběna ze speciálního materiálu vysoce odolného proti tepelnému a mechanickému namahání a tvrdnutí (stárnutí)
- materiál rovněž vyniká nízkým koeficientem tření, odolností proti olejům a příměsím v kapalinách
- zaručuje stálost těsnícího účinku v motoru, převodové skříni, klikové skříni i v náročných podmínkách
- japonská gufera převodovky (simerinky převodové skříně) dokonale zabraňují nežádoucímu úniku oleje po dlouhou dobu
- sortiment zahrnuje různé materiály (pryžová NBR, vitonová FKM, MVQ silikonová, atd.) a různá provedení (dvoubřitá, jednobřitá, jednobřitá s prachovkou, atd.)
- vnitřní průměr "A" = 38mm
- vnější průměr "B" = 52mm
- výška "H" = 7mm
Tento díl odpovídá originálnímu dílu (OEM Reference NO):
KTM 0760385273
Beta C02010010 000
Výrobci NOK a ARS jsou významnými a renomovanými dodavateli pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku.
Tato gufera jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodná gufera jsou osazována v prvovýrobě.
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 1 KUSE!!)
Klíč na olejové filtry (nástrčná hlavice) pro jednoduchou montáž a demontáž olejového filtru.
Vybaven otvorem (čtyřhran) pro nasazení ráčny gola-sady o rozměru 3/8".
- vnitřní průměr hlavice - 74 mm
- počet vnitřních hran hlavice - 14 hran
- pro montáž s klíčem nebo s ořechem
Vhodné pro olejové filtry:
HF160 (BMW, Husqvarna, Bimota)
HF163 (BMW)
HF551 (Moto Guzzi)
HF552 (Moto Guzzi, Benelli)
Klíč na olejové filtry (nástrčná hlavice) pro jednoduchou montáž a demontáž olejového filtru.
Vybaven otvorem (čtyřhran) pro nasazení ráčny gola-sady o rozměru 3/8".
- vnitřní průměr hlavice - 74 mm
- počet vnitřních hran hlavice - 14 hran
- připojovací otvor pro gola-sadu - čtyřhran 3/8"
Vhodné pro olejové filtry:
HF160 (BMW, Husqvarna, Bimota)
HF163 (BMW)
HF551 (Moto Guzzi)
HF552 (Moto Guzzi, Benelli)
Klíč na olejové filtry (nástrčná hlavice) pro jednoduchou montáž a demontáž olejového filtru.
Vybaven otvorem (čtyřhran) pro nasazení ráčny gola-sady o rozměru 3/8".
- vnitřní průměr hlavice - 80 mm
- počet vnitřních hran hlavice - 15 hran
- připojovací otvor pro gola-sadu - čtyřhran 3/8"
Vhodné pro olejové filtry:
HF134 (Suzuki)
HF202 (Honda, Kawasaki)
Ložiska japonského výrobce KOYO, který je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku ve výrobě ložisek.
Nabízí inovativní řešení výrobcům zařízení, strojů a vozidel, a klade důraz na kvalitní provedení a dokonalou aplikaci.
Ložiska KOYO jsou prémiová a nejkvalitnější ložiska na trhu s dokonalou kvalitou, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísnou kvalitou ve všech stupních výroby a důkladnou výstupní kontrolou.
- vnitřní průměr "A" = 17mm
- vnější průměr "B" = 40mm
- šířka "C" = 12mm
- axiální vůle ložiska = C3
- typ ložiska = jednořadé kuličkové
Upozornění - Ložiska KOYO mohou být dodávána v provedení s kovovou nebo plastovou klecí, neboť výrobce u některých typů kuličkových ložisek postupně přechází k produkci ložisek převážně s plastovou klecí.
Ložiska s plastovou klecí jsou vyvíjena na základě požadavků z automobilového i motocyklového odvětví, kdy jsou tato ložiska upřednostňována hlavně z důvodu lepších funkčních vlastností oproti ložiskům s ocelovou klecí.
Značka Koyo (součást korporace JTEKT) se sídlem v Japonsku je předním světovým výrobcem ložisek, systémů řízení, náprav, strojů a nářadí. Technologická a výrobní způsobilost společnosti Koyo sahá od miniaturních ložisek s vnitřními průměry od 1 milimetru až po extrémně velká ložiska s vnějším průměrem 7 metrů.
Všechna ložiska značky Koyo splňují stále přísnější a náročnější požadavky moderních průmyslových odvětví.
Nabízíme výhradně ložiska od světoznámých japonských výrobců - KOYO / NTN / NACHI jedná se o prémiová nejkvalitnější japonská ložiska, která se řadí ke špičce v oboru a jsou používána v prvovýrobě většiny předních výrobců motocyklů, a to nejen z Japonska.
Hlavní předností těchto ložisek je dokonalá kvalita, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísná kontrola v průběhu výroby a důkladná výstupní kontrola.
Ložiska japonského výrobce KOYO, který je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku ve výrobě ložisek.
Nabízí inovativní řešení výrobcům zařízení, strojů a vozidel, a klade důraz na kvalitní provedení a dokonalou aplikaci.
Ložiska KOYO jsou prémiová a nejkvalitnější ložiska na trhu s dokonalou kvalitou, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísnou kvalitou ve všech stupních výroby a důkladnou výstupní kontrolou.
- vnitřní průměr "A" = 25mm
- vnější průměr "B" = 52mm
- šířka "C" = 15mm
- axiální vůle ložiska = C4
- typ ložiska = jednořadé kuličkové
Upozornění - Ložiska KOYO mohou být dodávána v provedení s kovovou nebo plastovou klecí, neboť výrobce u některých typů kuličkových ložisek postupně přechází k produkci ložisek převážně s plastovou klecí.
Ložiska s plastovou klecí jsou vyvíjena na základě požadavků z automobilového i motocyklového odvětví, kdy jsou tato ložiska upřednostňována hlavně z důvodu lepších funkčních vlastností oproti ložiskům s ocelovou klecí.
Značka Koyo (součást korporace JTEKT) se sídlem v Japonsku je předním světovým výrobcem ložisek, systémů řízení, náprav, strojů a nářadí. Technologická a výrobní způsobilost společnosti Koyo sahá od miniaturních ložisek s vnitřními průměry od 1 milimetru až po extrémně velká ložiska s vnějším průměrem 7 metrů.
Všechna ložiska značky Koyo splňují stále přísnější a náročnější požadavky moderních průmyslových odvětví.
Nabízíme výhradně ložiska od světoznámých japonských výrobců - KOYO / NTN / NACHI jedná se o prémiová nejkvalitnější japonská ložiska, která se řadí ke špičce v oboru a jsou používána v prvovýrobě většiny předních výrobců motocyklů, a to nejen z Japonska.
Hlavní předností těchto ložisek je dokonalá kvalita, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísná kontrola v průběhu výroby a důkladná výstupní kontrola.
Ložisko horního oka ojnice pro pístní čep od značky PROX
- jehlová ložiska PROX jsou vyráběna přesně podle OEM parametrů v Japonsku stejným výrobcem, který dodává do prvovýroby japonských i evropských značek
- osazeny vysoce kvalitně zpracovanými jehlami, které disponují dlouhou životností a nízkým koeficientem tření
- klec vyrobena z legované oceli nejvyšší kvality, jenž díky tepelné úpravě a legování disponuje tvrdším povrchem
- plnohodnotná náhrada za originální díl ("Made in Japan")
- vnitřní průměr "A" = 12mm
- vnější průměr "B" = 16mm
- šířka "C" = 15,2mm
Toto ložisko nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Kawasaki 13033-028
Ložisko horního oka ojnice pro pístní čep od značky PROX
- jehlová ložiska PROX jsou vyráběna přesně podle OEM parametrů v Japonsku stejným výrobcem, který dodává do prvovýroby japonských i evropských značek
- osazeny vysoce kvalitně zpracovanými jehlami, které disponují dlouhou životností a nízkým koeficientem tření
- klec vyrobena z legované oceli nejvyšší kvality, jenž díky tepelné úpravě a legování disponuje tvrdším povrchem
- plnohodnotná náhrada za originální díl ("Made in Japan")
- vnitřní průměr "A" = 14mm
- vnější průměr "B" = 18mm
- šířka "C" = 17,2mm
Toto ložisko nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Kawasaki 13033-1053
Polosyntetický dvoutaktní motorový olej vyvinutý pro silniční a terénní motocykly, skútry a čtyřkolky, které se používají za běžních podmínek. Je vhodný pro předředěné (premix) a samomazací (autolube) vstřikovací systémy motocyklů. Doporučený mísící poměr je 2-4%, není-li uvedeno výrobcem motoru jinak.
Základní vlastnosti motorového dvoutaktního oleje Putoline S2:
- klasifikace = API TC, ISO-L-EGD
- výkonností specifikace = JASO FD
- hustota = 0,870 kg/l
- index viskozity = 129
- bod vznícení = 100 °C
- bod tuhnutí = - 24 °C
Objem: 1litr
Putoline Oil je světoznámý dodavatel širokého sortimentu olejů, maziv a přípravků pro údržbu.
Specializuje se a vyrábí pouze a výhradně výrobky pro motocykly, skútry a čtyřkolky, což značku Putoline činí jedinečnou mezi opravdovými prvovýrobci olejů!
Výroba vlastních výrobků zaručuje trvale vysokou kvalitu a dlouholeté zkušenosti v kombinaci s neustálým výzkumem přinášejí nejlepší poměr cena / kvalita.
Značka je součástí koncernu KroonOil, který vyrábí oleje již od roku 1906. Díky podpoře vlastních laboratoří a velkého technologického zázemí si značka Putoline klade za cíl neustále zdokonalovat své výrobky za pomoci nejmodernější technologií, což má i ve svém mottu "Putoline Oil, Driven by Technology!".
Syntetický dvoutaktní nízkokouřivý motorový olej na bázi systému "Putoline MRH Additive",který je vhodný pro předředěné (premix) a samomazací (autolube) vstřikovací systémy motocyklů. Nabízí plné spalování pro udržení čistoty motoru, minimální kouřivost, nízké uhlíkové usazeniny, zabraňuje zanášení a selhávání zapalovací svíčky a prodlužuje živostnost všech komponentů motoru. Doporučen především pro silniční motocykly a všechny motocykly s přívěrou. Mísící poměr 2-4%, není-li uvedeno výrobcem motoru jinak.
Základní vlastnosti motorového dvoutaktního oleje Putoline TTSport:
- klasifikace = API TC, TISI, ISO-L-EGD
- výkonností specifikace = JASO FD
- hustota = 0,855 kg/l
- index viskozity = 153
- bod vznícení = 122 °C
- bod tuhnutí = -39 °C
Objem: 1litr
Putoline Oil je světoznámý dodavatel širokého sortimentu olejů, maziv a přípravků pro údržbu.
Specializuje se a vyrábí pouze a výhradně výrobky pro motocykly, skútry a čtyřkolky, což značku Putoline činí jedinečnou mezi opravdovými prvovýrobci olejů!
Výroba vlastních výrobků zaručuje trvale vysokou kvalitu a dlouholeté zkušenosti v kombinaci s neustálým výzkumem přinášejí nejlepší poměr cena / kvalita.
Značka je součástí koncernu KroonOil, který vyrábí oleje již od roku 1906. Díky podpoře vlastních laboratoří a velkého technologického zázemí si značka Putoline klade za cíl neustále zdokonalovat své výrobky za pomoci nejmodernější technologií, což má i ve svém mottu "Putoline Oil, Driven by Technology!".
Motorový olej Putoline Scooter 4T je syntetický motorový olej pro 4-taktní skútry.
Nejnovější generace technologie aditiv zajišťuje optimální ochranu motoru proti opotřebení, a to i u motorů se systémem „start/stop“. Vyvinut pro optimální úsporu paliva při použití v novějších generacích moderních 4-taktních skútrů.
Olej zabezpečuje snížení spotřeby oleje a zaručuje výbornou viskozitu při nízkých teplotách, která výrazně zabraňuje startovacímu opotřebení. Disponuje vynikajícími čisticími vlastnostmi pro dlouhodobý a optimální výkon motoru a vynikajícími mazacími vlastnostmi po celou dobu životnosti.
Viskozita: 5W-40
Základní vlastnosti motorového čtyřtaktního oleje Putoline Scooter 4T:
- klasifikace = API SN; ACEA A3/B4
- výkonností specifikace = JASO MB
- hustota = 0,856 kg/l
- index viskozity = 167
- bod vznícení = 228 °C
- bod tuhnutí = -42 °C
Objem: 1litr
Putoline Oil je světoznámý dodavatel širokého sortimentu olejů, maziv a přípravků pro údržbu.
Specializuje se a vyrábí pouze a výhradně výrobky pro motocykly, skútry a čtyřkolky, což značku Putoline činí jedinečnou mezi opravdovými prvovýrobci olejů!
Výroba vlastních výrobků zaručuje trvale vysokou kvalitu a dlouholeté zkušenosti v kombinaci s neustálým výzkumem přinášejí nejlepší poměr cena / kvalita.
Značka je součástí koncernu KroonOil, který vyrábí oleje již od roku 1906. Díky podpoře vlastních laboratoří a velkého technologického zázemí si značka Putoline klade za cíl neustále zdokonalovat své výrobky za pomoci nejmodernější technologií, což má i ve svém mottu "Putoline Oil, Driven by Technology!".
Příruba karburátoru.
Plnohodnotná náhrada za originální díl.
Originální číslo dílu: 830939
Příruba karburátoru.
Plnohodnotná náhrada za originální díl.
Vhodné pro motocykly:
Derbi GPR50 Nude / 04-08
Derbi GPR 50R / 97-03
Derbi GPR50 Racing / 04-13
Derbi Senda 50R / 97-03
Derbi Senda 50 DRD / 97-13
Derbi DRD50R
Derbi Senda 50 Racer / 99-05
Derbi Senda 50 X-Treme / 02-18
Derbi Senda 50R SM
Derbi Senda 50R Supermoto
Derbi SM50 DRD
Derbi SM50 EVO
Derbi SM50 Racing
Derbi SM50 Racer
Derbi Bultaco Astro 50
Derbi Bultaco Lobito 50
Aprilia RS50 / 06-10
Aprilia RS4 / 11-18
Aprilia RX50 Enduro / 08-18
Aprilia SX50 SM / 06-18
Aprilia SX50 Supermoto
Gilera GSM50
Gilera SMT50 / 04-18
Gilera RCR50 / 04-18
Gilera Zulu 50 / 00-02
Gilera GSM 50
Gilera H@K 50
Gilera GPR50 / 99-05
Příruba karburátoru.
Plnohodnotná náhrada za originální díl.
Vhodné pro motocykly:
Kymco Dink125 / 97-06
Kymco Dink150 / 97-02
Kymco Grand Dink125 / 01-10
Kymco Grand Dink150 / 01-11
Příruba karburátoru
- kvalitní zpracování a materiály
Plnohodnotná náhrada za originální díl.
Vhodné pro motocykly:
Piaggio ET4 50 / 99-06
Piaggio Fly50 / 06-17
Piaggio LX50 / 05-13
Piaggio Liberty50 / 00-16
Piaggio Zip50 / 06-09
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |