• 640 488 produktů skladem ihned k expedici
  • Osobní odběr ve Strakonicích od 8:00 do 16:00

Díly pro Váš motocykl

Novinky

Kolečko řetězové (pastorek) 1126-15zubů ESJOT 50-32058-15 - Aprilia 650 Pegaso / 92-97 + Moto 6.5 / 95-99 + 650 Stark (Francie) / 95-98

Kolečko řetězové (pastorek) 1126-15zubů ESJOT 50-32058-15 - Aprilia 650 Pegaso / 92-97 + Moto 6.5 / 95-99 + 650 Stark (Francie) / 95-98

Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT jsou vyráběna pouze z oceli nejvyšší kvality (16MNCR5) na nejmodernějších strojích, které umožňují dosažení vysoké přesnosti řezu a minimálních tolerancí.
Vnější ozubení vyráběné pomocí patentované technologie DIAMOND-CUT disponuje optimalizovanou konturou zubu s vyšší pevností (až o 25%) na hranách a vrcholu zubu a nižší hladinou hlučnosti díky dokonale hladkému povrchu (až o 50%) dosedací plochy pro válečky řetězu (DIAMOND-CUT je speciální patentovaná technologie, kterou vyvinula společnost ESJOT ve spolupráci s univerzitou v Paderbornu za účelem dosažení nejpřesnějších tolerancí a dokonalého profilu zubů).

Použitý materiál a technologie "Made in Germany" zaručují super kvalitu kol ESJOT - např. standardní norma značky ESJOT při výrobě pastorků je kruhová tolerance (soustřednost) a axiální tolerance (házivost) pod 0,1mm. Vnitřní ozubení je obráběno na nejmodernějších frézách, čímž je zaručena dokonalá přesnost pro přesné uchycení na hnací hřídel. Speciální proces tepelného zušlechtění umožňuje vytvrzení o hodnotách 700 HV40 do hloubky 0,4mm, aby byla dosažena maximální délka životnosti i při použití v extrémních podmínkách provozu.
Značka ESJOT vyrábí ozubená kola již více než 85 let pro průmyslové oblasti, pro motocykly a jízdní kola. Výroby disponuje nejmodernějšími stroji - CNC frézovacími roboty, řezacími plně automatickými roboty, obráběcími CNC centry i automatickými lisy do 400tun.

Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT díky použitému materiálu, nejmodernějším výrobním technologiím a povrchové úpravě splňují nejpřísnější parametry kvalitativních norem a jejich výsledná kvalita převyšuje jak originální řetězová kola, tak i většinu druhovýrobních značek, které jsou vyráběny téměř výhradně v Asii. Důkazem toho je i skutečnost, že řetězová kola ESJOT jsou dodávána do prvovýroby světoznámých značek jako KTM, BMW, Aprilia, Husqvarna a další.

ESJOT řetězová kola jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Tomos, Triton, Hercules, Rixe, Kasea, Jicheng a další ...

 
419,00 Kč
95-1126-15-ES
Kolečko řetězové (pastorek) 1126-17zubů ESJOT 50-32058-17 - Aprilia 650 Pegaso / 92-97 + Moto 6.5 / 95-99 + 650 Stark (Francie) / 95-98

Kolečko řetězové (pastorek) 1126-17zubů ESJOT 50-32058-17 - Aprilia 650 Pegaso / 92-97 + Moto 6.5 / 95-99 + 650 Stark (Francie) / 95-98

Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT jsou vyráběna pouze z oceli nejvyšší kvality (16MNCR5) na nejmodernějších strojích, které umožňují dosažení vysoké přesnosti řezu a minimálních tolerancí.
Vnější ozubení vyráběné pomocí patentované technologie DIAMOND-CUT disponuje optimalizovanou konturou zubu s vyšší pevností (až o 25%) na hranách a vrcholu zubu a nižší hladinou hlučnosti díky dokonale hladkému povrchu (až o 50%) dosedací plochy pro válečky řetězu (DIAMOND-CUT je speciální patentovaná technologie, kterou vyvinula společnost ESJOT ve spolupráci s univerzitou v Paderbornu za účelem dosažení nejpřesnějších tolerancí a dokonalého profilu zubů).

Použitý materiál a technologie "Made in Germany" zaručují super kvalitu kol ESJOT - např. standardní norma značky ESJOT při výrobě pastorků je kruhová tolerance (soustřednost) a axiální tolerance (házivost) pod 0,1mm. Vnitřní ozubení je obráběno na nejmodernějších frézách, čímž je zaručena dokonalá přesnost pro přesné uchycení na hnací hřídel. Speciální proces tepelného zušlechtění umožňuje vytvrzení o hodnotách 700 HV40 do hloubky 0,4mm, aby byla dosažena maximální délka životnosti i při použití v extrémních podmínkách provozu.
Značka ESJOT vyrábí ozubená kola již více než 85 let pro průmyslové oblasti, pro motocykly a jízdní kola. Výroby disponuje nejmodernějšími stroji - CNC frézovacími roboty, řezacími plně automatickými roboty, obráběcími CNC centry i automatickými lisy do 400tun.

Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT díky použitému materiálu, nejmodernějším výrobním technologiím a povrchové úpravě splňují nejpřísnější parametry kvalitativních norem a jejich výsledná kvalita převyšuje jak originální řetězová kola, tak i většinu druhovýrobních značek, které jsou vyráběny téměř výhradně v Asii. Důkazem toho je i skutečnost, že řetězová kola ESJOT jsou dodávána do prvovýroby světoznámých značek jako KTM, BMW, Aprilia, Husqvarna a další.

ESJOT řetězová kola jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Tomos, Triton, Hercules, Rixe, Kasea, Jicheng a další ...

 
439,00 Kč
95-1126-17-ES
Sada karburátoru Honda CRF450X / 08-17

Sada karburátoru Honda CRF450X / 08-17

Opravné sady karburátoru Prox obsahují všechny důležité komponenty pro precizní a rychlou opravu karburátoru, pokud karburátor netěsní nebo nefunguje, včetně komponentů plovákové komory.
Opravná sada slouží především opravě netěsností vzniklým stářím gumových těsnění či těsnících komponentů a prvků, dále tato sada slouží k obnově a výměně nejvíce opotřebených dílů karburátoru, jako jsou jehlový ventil, doraz, seřizovací šrouby, směsové šrouby apod.
Opravné sady karburátoru Prox jsou jedinečné opravné sady určené pro motocykly osazené z výroby karburátorem či karburátory
Každá sada obsahuje přesné komponenty rozměrově a kvalitativně shodné s originálně použitými díly výrobce daného karburátoru.

Jednotlivé sady se mohou svým obsahem lišit a to z důvodu, že každý motocykl je osazen jiným typem karburátoru.
Obsah sady:
- obsaženo v každé sadě: těsnění, jehlový ventil, těsnící ”O” kroužky
- libovolně zvolené díly výrobcem: hlavní tryska v originálním rozměru, volnoběžná tryska v originálním rozměru, pouzdro jehlového ventilu, šrouby, seřizovací šrouby, pružiny, jehla, šroub nastavení směsi (štelovací šroub), jehla plovákové komory, vedlo jehly plovákové komory, šrouby plovákové komory, apod.
Upozornění: sada obsahuje komponenty vybrané výrobcem vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie!!!

Všechny o-kroužky obsažené v sadě jsou vyrobeny z pryže NBR s vynikající odolností proti etanolu používanému v dnešních moderních palivech. Doba životnosti a těsnící vlastnosti použitých těsnění byly zdokonaleny použitím vysoce kvalitního a odolného materiálu Interface™ namísto původně používaných papírových těsnění.

Sady určené pro čtyřkolky (ATV/Quad) s dvěma karburátory obsahují komponenty pro 2 karburátory.

 
1 289,00 Kč
55.10473
Stator alternátoru (generátoru) Honda CBR1100XX Blackbird / 99-07

Stator alternátoru (generátoru) Honda CBR1100XX Blackbird / 99-07

Stator alternátoru (vinutí generátoru) od americké značky Arrowhead
- druhovýrobní vysoce kvalitní statory, které poskytnou vysokou spolehlivost a požadovaný výkon
- vinutí alternátoru Arrowhead poskytuje stálý výkon v celém rozsahu provozu
- magneto alternátoru s vinutím cívek pro konstatní výrobu napětí a udržení plně nabité baterie
- vysoká odolnost vinutí statoru vůči průrazu při vysokých teplotách
- drát vinutí prvotřídní kvality nabízí vynikající proudovou zatížitelnost
- konstrukce s redukcí tepla prodlužuje životnost
- povlak drátu odolává teplu, aby dostatečně chránil integritu součástí
- drát cívek vinutí je navinut s vysokou úrovní řemeslného zpracování
- kvalitní izolace kabelů proti opotřebení pro dlouhou životnost
- plnohodnotná náhrada za originální díl
- umožňuje snadnou a rychlou montáž (přesné rozměry a provedení dle OEM dílu)
- při instalaci není potřeba žádných změna či úprav
- komponenty jsou rozměrově a kvalitativně shodné s originálně použitými díly výrobce
- statory Arrowhead nabíjezejí dlouhou životnost a vysoký výkon

Upozornění: Startory v poslední fázi výroby procházejí důkladnou kontrolou a zkoušením - každý je plně funkční.
Výrobek je určen výhradně pro montáž odborným servisem a z důvodu povahy jeho použití se na něj vztahuje záruka pouze na mechanické vady (nikoliv funkčnost).
Záruka se nevztahuje na špatné zapojení a neodbornou montáž, úpravy startéru či kabeláže, a na vady zapříčiněné závadou v elektrické soustavě motocyklu.

Tento stator nahrazuje originální díl (OEM):
Honda 31120-MAT-E01

Značka Arrowhead Electrical Products vyrábí široký sortiment elektrických komponentů a jejich součástí. Sortiment zahrnuje startéry motoru, startovací kartáče, startovací uhlíky, alternátory, statory, regulátory pro motocykly, čtyřkolky a vodní skútry. Díky 45 letým zkušenostem disponují všechny výrobky vysokou kvalitou a zpracováním.

 
2 555,00 Kč
AR340-58045
Kotouč brzdový nerezový (305/118/6D) - zubatý design - BMW R850+K100+K1+K1100+R1100

Kotouč brzdový nerezový (305/118/6D) - zubatý design - BMW R850+K100+K1+K1100+R1100

Plovoucí brzdové kotouče Tsuboss Brake Racing z kvalitního nerezového materiálu určené pro silniční motocykly
- vysoce kvalitní přední brzdové kotouče vyrobené ze speciálně kalené oceli prvotřídní kvality s excelentní kombinací vlastností (vysoká pevnost, odolnost proti teplotě, dlouhá životnost, nízká hmotnost)
- plovoucí konstrukce s ocelovým středem s odlehčením a vnějším věncem s robustní konstrukcí usměrňuje a eleminuje pnutí a deformaci vlivem vysokých teplot vznikajících při prudkém brzdění, neboť zajišťuje možnost rozpínání dle aktuální tepelné zátěže
- vnější věnec s dostatečným odlehčením rovnoměrně využívá celou plochu brzdových destiček a eliminuje deformaci vlivem zahřátí při brzdění
- precizní strojní snýtování vnějšího věnce a středu s velmi přesnou tolerancí pro "plovoucí funkčnost"
- díky speciálnímu materiálu a promyšlené konstrukci poskytují brzdové kotouče Tsuboss vynikající brzdný účinek a výkon, nízké opotřebení, odolávají vysokému kontaktnímu tlaku a pomáhají progresivní reakci při brzdění, díky čemuž je brzdění plynulejší a přesnější
- použitý materiál, sofistikované výrobní technologie a výrobní postupy zaručují perfektní brzdný účinek pro maximální bezpečnost
- finální broušení na moderních strojích s minimální výrobní tolerancí a vysokou přesností v setinách milimetru
- snadná a rychlá montáž, neboť jsou vyráběny dle originální parametrů (OEM Replacement)
- vysoká úroveň zpracování - certifikace TÜV KBA - vyrobeno v EU (Made in Greece)

Kotouče Tsuboss jsou dostupné ve 2 verzích designu:
WAVE - moderní zubatý design, který rovněž přináší zlepšení funkčnosti. Otevřené vlny jsou navrženy tak, aby vnější ani vnitřní průměr neměly kulatý okraj, což umožňuje lepší radiální únik kotouče za extrémních teplot. Hrany kotouče jsou upraveny tak, aby pomáhaly urychlit proces regenerace brzdových destiček.
CLASSIC - standardní kulatý design s klasickými kulatými chladícími otvory nijak nenarušující vzhled motocyklu. Hrany kotouče jsou upraveny tak, aby pomáhaly urychlit proces regenerace brzdových destiček.

Brzdové kotouče Tsuboss jsou dostupné pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Bimota, Hero, Indian, Mondial, Malaguti, Moto Morini, Moto Guzzi, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Victory, Voxan a další ...

Zajíždění: Nový brzdový kotouč (s novými brzdovými destičkami) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.

Brzdový kotouč je nutno vyměnit, jakmile tloušťka kotouče klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdového kotouče je doporučeno provést vždy výměnu brzdových destiček!

Tento brzdový kotouče je shodný s replikovými brzdovými kotouči následujících výrobců:
TRW/Lucas MSW200
EBC MD607LS/RS
Newfren DF5188 AF
NG 1137
NG 1137X
Ferodo FMD0206

Tento kotouč nahrazuje originální kotouč (originální kód OEM):
BMW 34 11 2 310 483

Upozornění: životnost brzdových kotoučů a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových kotoučů je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!

Vhodné pro motocykly:
BMW R850R / 94-03
BMW R850RT / 95-01
BMW K100RS / 89-93
BMW K1 1000 / 89-93
BMW K1100LT / 92-00
BMW K1100RS / 93-96
BMW R1100R / 95-01
BMW R1100RS / 94-01
BMW R1100RT / 94-01

Skladem - Ihned expedujeme
2 664,00 Kč
K-FLD7005-PEV
Kotouč brzdový nerezový (300/105/6D) - kulatý design - BMW F650 / 94-01+F650GS / 01-07+F650ST+F800GS

Kotouč brzdový nerezový (300/105/6D) - kulatý design - BMW F650 / 94-01+F650GS / 01-07+F650ST+F800GS

Plovoucí brzdové kotouče Tsuboss Brake Racing z kvalitního nerezového materiálu určené pro silniční motocykly
- vysoce kvalitní přední brzdové kotouče vyrobené ze speciálně kalené oceli prvotřídní kvality s excelentní kombinací vlastností (vysoká pevnost, odolnost proti teplotě, dlouhá životnost, nízká hmotnost)
- plovoucí konstrukce s ocelovým středem s odlehčením a vnějším věncem s robustní konstrukcí usměrňuje a eleminuje pnutí a deformaci vlivem vysokých teplot vznikajících při prudkém brzdění, neboť zajišťuje možnost rozpínání dle aktuální tepelné zátěže
- vnější věnec s dostatečným odlehčením rovnoměrně využívá celou plochu brzdových destiček a eliminuje deformaci vlivem zahřátí při brzdění
- precizní strojní snýtování vnějšího věnce a středu s velmi přesnou tolerancí pro "plovoucí funkčnost"
- díky speciálnímu materiálu a promyšlené konstrukci poskytují brzdové kotouče Tsuboss vynikající brzdný účinek a výkon, nízké opotřebení, odolávají vysokému kontaktnímu tlaku a pomáhají progresivní reakci při brzdění, díky čemuž je brzdění plynulejší a přesnější
- použitý materiál, sofistikované výrobní technologie a výrobní postupy zaručují perfektní brzdný účinek pro maximální bezpečnost
- finální broušení na moderních strojích s minimální výrobní tolerancí a vysokou přesností v setinách milimetru
- snadná a rychlá montáž, neboť jsou vyráběny dle originální parametrů (OEM Replacement)
- vysoká úroveň zpracování - certifikace TÜV KBA - vyrobeno v EU (Made in Greece)

Kotouče Tsuboss jsou dostupné ve 2 verzích designu:
WAVE - moderní zubatý design, který rovněž přináší zlepšení funkčnosti. Otevřené vlny jsou navrženy tak, aby vnější ani vnitřní průměr neměly kulatý okraj, což umožňuje lepší radiální únik kotouče za extrémních teplot. Hrany kotouče jsou upraveny tak, aby pomáhaly urychlit proces regenerace brzdových destiček.
CLASSIC - standardní kulatý design s klasickými kulatými chladícími otvory nijak nenarušující vzhled motocyklu. Hrany kotouče jsou upraveny tak, aby pomáhaly urychlit proces regenerace brzdových destiček.

Brzdové kotouče Tsuboss jsou dostupné pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Bimota, Hero, Indian, Mondial, Malaguti, Moto Morini, Moto Guzzi, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Victory, Voxan a další ...

Zajíždění: Nový brzdový kotouč (s novými brzdovými destičkami) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.

Brzdový kotouč je nutno vyměnit, jakmile tloušťka kotouče klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdového kotouče je doporučeno provést vždy výměnu brzdových destiček!

Tento brzdový kotouče je shodný s replikovými brzdovými kotouči následujících výrobců:

Tento kotouč nahrazuje originální kotouč (originální kód OEM):

Upozornění: životnost brzdových kotoučů a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových kotoučů je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!

Vhodné pro motocykly:
BMW F650 / 94-01
BMW F650CS / 02-07
BMW F650GS / 01-07
BMW F650GS Dakar / 99-07
BMW F650ST / 97-01
BMW G650GS / 09-16
BMW G650GS Sertao / 12-14  
BMW G650X Chalenge / 07-09
BMW G650X Country / 07-09  
BMW F650GS / 08-12
BMW F650GS ABS / 08-11
BMW F700GS ABS / 13-18
BMW F800GS ABS / 09-18
BMW F800GS Adventure / 13-18
Husqvarna TR650Strada / 13-14
Husqvarna TR650 Terra / 13-14

Skladem - Ihned expedujeme
3 899,00 Kč
K-FLD7006-CLAS
Kotouč brzdový nerezový (300/105/6D) - zubatý design - BMW F650 / 94-01+F650GS / 01-07+F650ST+F800GS

Kotouč brzdový nerezový (300/105/6D) - zubatý design - BMW F650 / 94-01+F650GS / 01-07+F650ST+F800GS

Plovoucí brzdové kotouče Tsuboss Brake Racing z kvalitního nerezového materiálu určené pro silniční motocykly
- vysoce kvalitní přední brzdové kotouče vyrobené ze speciálně kalené oceli prvotřídní kvality s excelentní kombinací vlastností (vysoká pevnost, odolnost proti teplotě, dlouhá životnost, nízká hmotnost)
- plovoucí konstrukce s ocelovým středem s odlehčením a vnějším věncem s robustní konstrukcí usměrňuje a eleminuje pnutí a deformaci vlivem vysokých teplot vznikajících při prudkém brzdění, neboť zajišťuje možnost rozpínání dle aktuální tepelné zátěže
- vnější věnec s dostatečným odlehčením rovnoměrně využívá celou plochu brzdových destiček a eliminuje deformaci vlivem zahřátí při brzdění
- precizní strojní snýtování vnějšího věnce a středu s velmi přesnou tolerancí pro "plovoucí funkčnost"
- díky speciálnímu materiálu a promyšlené konstrukci poskytují brzdové kotouče Tsuboss vynikající brzdný účinek a výkon, nízké opotřebení, odolávají vysokému kontaktnímu tlaku a pomáhají progresivní reakci při brzdění, díky čemuž je brzdění plynulejší a přesnější
- použitý materiál, sofistikované výrobní technologie a výrobní postupy zaručují perfektní brzdný účinek pro maximální bezpečnost
- finální broušení na moderních strojích s minimální výrobní tolerancí a vysokou přesností v setinách milimetru
- snadná a rychlá montáž, neboť jsou vyráběny dle originální parametrů (OEM Replacement)
- vysoká úroveň zpracování - certifikace TÜV KBA - vyrobeno v EU (Made in Greece)

Kotouče Tsuboss jsou dostupné ve 2 verzích designu:
WAVE - moderní zubatý design, který rovněž přináší zlepšení funkčnosti. Otevřené vlny jsou navrženy tak, aby vnější ani vnitřní průměr neměly kulatý okraj, což umožňuje lepší radiální únik kotouče za extrémních teplot. Hrany kotouče jsou upraveny tak, aby pomáhaly urychlit proces regenerace brzdových destiček.
CLASSIC - standardní kulatý design s klasickými kulatými chladícími otvory nijak nenarušující vzhled motocyklu. Hrany kotouče jsou upraveny tak, aby pomáhaly urychlit proces regenerace brzdových destiček.

Brzdové kotouče Tsuboss jsou dostupné pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Bimota, Hero, Indian, Mondial, Malaguti, Moto Morini, Moto Guzzi, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Victory, Voxan a další ...

Zajíždění: Nový brzdový kotouč (s novými brzdovými destičkami) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.

Brzdový kotouč je nutno vyměnit, jakmile tloušťka kotouče klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdového kotouče je doporučeno provést vždy výměnu brzdových destiček!

Tento brzdový kotouče je shodný s replikovými brzdovými kotouči následujících výrobců:

Tento kotouč nahrazuje originální kotouč (originální kód OEM):

Upozornění: životnost brzdových kotoučů a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových kotoučů je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!

Vhodné pro motocykly:
BMW F650 / 94-01
BMW F650CS / 02-07
BMW F650GS / 01-07
BMW F650GS Dakar / 99-07
BMW F650ST / 97-01
BMW G650GS / 09-16
BMW G650GS Sertao / 12-14  
BMW G650X Chalenge / 07-09
BMW G650X Country / 07-09  
BMW F650GS / 08-12
BMW F650GS ABS / 08-11
BMW F700GS ABS / 13-18
BMW F800GS ABS / 09-18
BMW F800GS Adventure / 13-18
Husqvarna TR650Strada / 13-14
Husqvarna TR650 Terra / 13-14

Skladem - Ihned expedujeme
4 099,00 Kč
K-FLD7006-WAVE
Kotouč brzdový nerezový (305/118/6D) - zubatý design - BMW R850+K100+K1+K1100+R1100

Kotouč brzdový nerezový (305/118/6D) - zubatý design - BMW R850+K100+K1+K1100+R1100

Plovoucí brzdové kotouče Tsuboss Brake Racing z kvalitního nerezového materiálu určené pro silniční motocykly
- vysoce kvalitní přední brzdové kotouče vyrobené ze speciálně kalené oceli prvotřídní kvality s excelentní kombinací vlastností (vysoká pevnost, odolnost proti teplotě, dlouhá životnost, nízká hmotnost)
- plovoucí konstrukce s ocelovým středem s odlehčením a vnějším věncem s robustní konstrukcí usměrňuje a eleminuje pnutí a deformaci vlivem vysokých teplot vznikajících při prudkém brzdění, neboť zajišťuje možnost rozpínání dle aktuální tepelné zátěže
- vnější věnec s dostatečným odlehčením rovnoměrně využívá celou plochu brzdových destiček a eliminuje deformaci vlivem zahřátí při brzdění
- precizní strojní snýtování vnějšího věnce a středu s velmi přesnou tolerancí pro "plovoucí funkčnost"
- díky speciálnímu materiálu a promyšlené konstrukci poskytují brzdové kotouče Tsuboss vynikající brzdný účinek a výkon, nízké opotřebení, odolávají vysokému kontaktnímu tlaku a pomáhají progresivní reakci při brzdění, díky čemuž je brzdění plynulejší a přesnější
- použitý materiál, sofistikované výrobní technologie a výrobní postupy zaručují perfektní brzdný účinek pro maximální bezpečnost
- finální broušení na moderních strojích s minimální výrobní tolerancí a vysokou přesností v setinách milimetru
- snadná a rychlá montáž, neboť jsou vyráběny dle originální parametrů (OEM Replacement)
- vysoká úroveň zpracování - certifikace TÜV KBA - vyrobeno v EU (Made in Greece)

Kotouče Tsuboss jsou dostupné ve 2 verzích designu:
WAVE - moderní zubatý design, který rovněž přináší zlepšení funkčnosti. Otevřené vlny jsou navrženy tak, aby vnější ani vnitřní průměr neměly kulatý okraj, což umožňuje lepší radiální únik kotouče za extrémních teplot. Hrany kotouče jsou upraveny tak, aby pomáhaly urychlit proces regenerace brzdových destiček.
CLASSIC - standardní kulatý design s klasickými kulatými chladícími otvory nijak nenarušující vzhled motocyklu. Hrany kotouče jsou upraveny tak, aby pomáhaly urychlit proces regenerace brzdových destiček.

Brzdové kotouče Tsuboss jsou dostupné pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Bimota, Hero, Indian, Mondial, Malaguti, Moto Morini, Moto Guzzi, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Victory, Voxan a další ...

Zajíždění: Nový brzdový kotouč (s novými brzdovými destičkami) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.

Brzdový kotouč je nutno vyměnit, jakmile tloušťka kotouče klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdového kotouče je doporučeno provést vždy výměnu brzdových destiček!

Tento brzdový kotouče je shodný s replikovými brzdovými kotouči následujících výrobců:
TRW/Lucas MSW200
EBC MD607LS/RS
Newfren DF5188 AF
NG 1137
NG 1137X
Ferodo FMD0206

Tento kotouč nahrazuje originální kotouč (originální kód OEM):
BMW 34 11 2 310 483

Upozornění: životnost brzdových kotoučů a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových kotoučů je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!

Vhodné pro motocykly:
BMW R850R / 94-03
BMW R850RT / 95-01
BMW K100RS / 89-93
BMW K1 1000 / 89-93
BMW K1100LT / 92-00
BMW K1100RS / 93-96
BMW R1100R / 95-01
BMW R1100RS / 94-01
BMW R1100RT / 94-01

Skladem - Ihned expedujeme
4 199,00 Kč
K-FLD7005-WAVE
Nádrž Acerbis 12 litrů - KTM 150EXC+250EXC+300EXC + 250EXCF+350EXCF+450EXC+500EXC / 20-21 + KTM XC+XCW (barva černá) -16%

Nádrž Acerbis 12 litrů - KTM 150EXC+250EXC+300EXC + 250EXCF+350EXCF+450EXC+500EXC / 20-21 + KTM XC+XCW (barva černá)

Nádrž Acerbis pro motocykly KTM EXC TPI, EXC-F, XC, XC-F, XC-W, XCF-W
- kompletní nádrž o zvýšeném objemu
-  balení včetně víčka Acerbis a palivového kohoutu

- materiál: polyetylen
- objem: 12L

 
7 899,00 Kč 9 360,00 Kč
AC0023956.090
Nádrž Acerbis 12 litrů - KTM 150EXC+250EXC+300EXC + 250EXCF+350EXCF+450EXC+500EXC / 20-21 + KTM XC+XCW (barva natural) -16%

Nádrž Acerbis 12 litrů - KTM 150EXC+250EXC+300EXC + 250EXCF+350EXCF+450EXC+500EXC / 20-21 + KTM XC+XCW (barva natural)

Nádrž Acerbis pro motocykly KTM EXC TPI, EXC-F, XC, XC-F, XC-W, XCF-W
- kompletní nádrž o zvýšeném objemu
-  balení včetně víčka Acerbis a palivového kohoutu

- materiál: polyetylen
- objem: 12L

 
7 899,00 Kč 9 360,00 Kč
AC0023956.120
Přívěšek na klíče se světlem (svítící) - BRISK

Přívěšek na klíče se světlem (svítící) - BRISK

Přívešek na klíče ve tvaru zapalovací svíčky
- s funkčním světlem (1 dioda bílé barvy)
- po otočení dolní části přívěšku funguje jako svítilna
- baterie jsou součástí balení

Skladem - Ihned expedujeme
69,00 Kč
ND-KLICEBRISK
Drát/Špice nerezové do kola + Niple 21" - KTM 950 Adventure / 03-08 + 990 Adventure / 06-12 + 950 Super Enduro R / 06-08

Drát/Špice nerezové do kola + Niple 21" - KTM 950 Adventure / 03-08 + 990 Adventure / 06-12 + 950 Super Enduro R / 06-08

Dráty/Špice včetně niplů pro výplety motocyklových kol.

Jsou vyrobeny přesně podle originální (OEM) specifikace a parametrů, a díky použitému materiálu (švédská NEREZ ocel) jsou dokonalou náhradou za originální dráty (výsoký poměr cena/výkon).
Použitý materiál "Made in Sweden" zaručuje super kvalitu a dlouhou životnost.

Drát/Špice je vždy dodáván pouze v sadě s ocelovými niplemi s poniklovanou povrchovou úpravou pro dlouhou životnost a dokonalý vzhled (Upozornění - při montáži je nutné zkotrolovat otvory pro niple v ráfku a v případě, že jsou otvory menší nebo větší než dodávané niple je nutné provést výměnu dodávaných niplí za jinou velikost).

Prodáváno pouze v PÁRECH (v sudém počtu) - CENA UVEDENA ZA 1 KUS (drát+niple) - při objednávce nutno zadat množství 2 nebo 4 nebo 6 kusů, atd.

Důrazně doporučujeme zkontrolovat délky a množství drátů/špic před objednáním. Všechny dráty/špice CC jsou vyráběny pro náby a kola v originálním provedení výrobce motocyklu, a je možné, že předchozí majitel mohl změnit velikost ráfku, vyměnit kompletní kolo za jinou značku (rozměr) nebo za neoriginální kolo.

Rozměry = 1 délka:
227 mm x 4,0 mm

Kompletní výplet obsahuje 36 drátů.

Nahrazuje originální díl (OEM):
KTM 60009071000

Kompatibilní s originálními nábami KTM 6000901004491, 6000901004433, 63009010044

Skladem - Ihned expedujeme
70,00 Kč
Š50-0398
Kolečko řetězové (pastorek) 0565-13zubů Vertex - Yamaha WRF250+TDR250 +TZR250+YZ250+YZF400+WRF400+DT400+XT400+YZF426+WRF426+WRF450+YZF450+ TT500+XT500+YFM660R+YZFR3 + Kawasaki KX250+KLX300+ER6+EN650+EX650+KLE650+ Z650+W800 + Suzuki GS500

Kolečko řetězové (pastorek) 0565-13zubů Vertex - Yamaha WRF250+TDR250 +TZR250+YZ250+YZF400+WRF400+DT400+XT400+YZF426+WRF426+WRF450+YZF450+ TT500+XT500+YFM660R+YZFR3 + Kawasaki KX250+KLX300+ER6+EN650+EX650+KLE650+ Z650+W800 + Suzuki GS500

Řetězové pastorky (přední kolečka) VERTEX
- vyrobeny z oceli SCM-435 16CrNi4 (bez obsahu uhlíku), což umožňuje vytvořit tvrdou povrchovou vrstvu pro delší životnost při zachování silného jádra odolného proti prasknutí
- tepelné zpracování (uhlík impregnovaný na 0,5 mm kalením) vytváří super tvrdý povrch zaručující konzistentní opotřebení a prodlouženou životnost
- ultra tvrdá povrchová vrstva snižuje tření, aby se zabránilo ztrátě energie dynamickým pohybem řetězu
- obrobené tělo řetězového kolečka a odlehčovací radiální otvory snižují rotační hmotu u motoru, což umožňuje rychlejší a lepší dodávku energie z motoru na zadní kolo
- správný profil zubu zabraňuje hromadění nečistot pod řetězem a snižuje tření řetězu, čímž prodlužuje jeho životnost

Sortiment zahrnuje:  
- silniční motocykly, cestovní enduro
- offroadové motocykly (motokros, enduro)
- čtyřkolky (ATV, Quad)

Řetězová kolečka/Pastorky Vertex a rozety/převodníky Vertex jsou vyráběny společností Supersprox, která je jednou z největších a technologicky nejpokročilejších firem v oblasti výroby řetězovách kola a je plně vybavena CNC stroji nejnovější generace a softwarem FEA, aby měla lepší kontrolu nad řezáním kovů a dokončováním materiálů. Všechny převodníky a řetězová kola VERTEX, tepelně ošetřené a ručně dokončené, splňují a překračují nejvyšší standardy kvality stanovené pro motocyklový průmysl. Každé řetězové kolo projde až 20 výrobními kroky a až 10 individuálními kontrolami kvality, než bude připraven k zabalení a odeslání zákazníkům - to je nejvyšší míra kvality VERTEX, která je u této značky zvykem!
Tato řetězová kola byla zdokonalována dlouhodovým vývojem (historie sahá až do roku 1959) a používáním továrními závodními týmy nejvyšší světové úrovně - zahrnující mistry světa různých kategorií a soutěží, jako například BMW Motorsports, Honda HRC, KTM Factory Racing.

Skladem - Ihned expedujeme
315,00 Kč
95-0565-13-VE
Šroub komprese se štelováním pro vidlice WP Open Cartridge Compression Tap - KTM 2takt+4takt SX/EXC + 400 LC4+640 LC4 + Freeride

Šroub komprese se štelováním pro vidlice WP Open Cartridge Compression Tap - KTM 2takt+4takt SX/EXC + 400 LC4+640 LC4 + Freeride

Originální zátka přední vidlice od rakouského výrobce WP (White Power)
- kompresní zátka včetně štelováku (nastavovače komprese), těsnící podložky a těsnícího kroužku
- jedná se originální díl přímo od výrobce WP, který je plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodný díl je osazován v prvovýrobě
Použitý materiál, povrchová úprava, parametry a výrobní tolerance jsou naprosto přesné s těmi, které byly konstrukčně navrženy při vývoji celé vidlice.

Výrobce WP je významným a renomovaným dodavatelem komponentů pérování pro evropské motocykly a řadí se mezi světovou špičku.

Nahrazuje originální díly (OEM Replacement):
KTM 48600152S
KTM 48600152S1
KTM 48600152S3
KTM 48600152E

Skladem - Ihned expedujeme
999,00 Kč
WP48600586E
Kotouč brzdový nerezový (320/138/6D) - zubatý design - KTM 790Adventure+1050Adventure+1090Adventure+1290Super Adventure

Kotouč brzdový nerezový (320/138/6D) - zubatý design - KTM 790Adventure+1050Adventure+1090Adventure+1290Super Adventure

Plovoucí brzdové kotouče Tsuboss Brake Racing z kvalitního nerezového materiálu určené pro silniční motocykly
- vysoce kvalitní přední brzdové kotouče vyrobené ze speciálně kalené oceli prvotřídní kvality s excelentní kombinací vlastností (vysoká pevnost, odolnost proti teplotě, dlouhá životnost, nízká hmotnost)
- plovoucí konstrukce s ocelovým středem s odlehčením a vnějším věncem s robustní konstrukcí usměrňuje a eleminuje pnutí a deformaci vlivem vysokých teplot vznikajících při prudkém brzdění, neboť zajišťuje možnost rozpínání dle aktuální tepelné zátěže
- vnější věnec s dostatečným odlehčením rovnoměrně využívá celou plochu brzdových destiček a eliminuje deformaci vlivem zahřátí při brzdění
- precizní strojní snýtování vnějšího věnce a středu s velmi přesnou tolerancí pro "plovoucí funkčnost"
- díky speciálnímu materiálu a promyšlené konstrukci poskytují brzdové kotouče Tsuboss vynikající brzdný účinek a výkon, nízké opotřebení, odolávají vysokému kontaktnímu tlaku a pomáhají progresivní reakci při brzdění, díky čemuž je brzdění plynulejší a přesnější
- použitý materiál, sofistikované výrobní technologie a výrobní postupy zaručují perfektní brzdný účinek pro maximální bezpečnost
- finální broušení na moderních strojích s minimální výrobní tolerancí a vysokou přesností v setinách milimetru
- snadná a rychlá montáž, neboť jsou vyráběny dle originální parametrů (OEM Replacement)
- vysoká úroveň zpracování - certifikace TÜV KBA - vyrobeno v EU (Made in Greece)

Kotouče Tsuboss jsou dostupné ve 2 verzích designu:
WAVE - moderní zubatý design, který rovněž přináší zlepšení funkčnosti. Otevřené vlny jsou navrženy tak, aby vnější ani vnitřní průměr neměly kulatý okraj, což umožňuje lepší radiální únik kotouče za extrémních teplot. Hrany kotouče jsou upraveny tak, aby pomáhaly urychlit proces regenerace brzdových destiček.
CLASSIC - standardní kulatý design s klasickými kulatými chladícími otvory nijak nenarušující vzhled motocyklu. Hrany kotouče jsou upraveny tak, aby pomáhaly urychlit proces regenerace brzdových destiček.

Brzdové kotouče Tsuboss jsou dostupné pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Bimota, Hero, Indian, Mondial, Malaguti, Moto Morini, Moto Guzzi, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Victory, Voxan a další ...

Zajíždění: Nový brzdový kotouč (s novými brzdovými destičkami) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.

Brzdový kotouč je nutno vyměnit, jakmile tloušťka kotouče klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdového kotouče je doporučeno provést vždy výměnu brzdových destiček!

Tento brzdový kotouče je shodný s replikovými brzdovými kotouči následujících výrobců:
TRW/Lucas MSW207
Brembo 78B40887

Tento kotouč nahrazuje originální kotouč (originální kód OEM):
KTM 6030906000030

Upozornění: životnost brzdových kotoučů a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových kotoučů je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!

Vhodné pro motocykly:
KTM 790Adventure / 19-
KTM 1050Adventure / 15-16
KTM 1090Adventure / 17-
KTM 1290Super Adventure / 14-17

Skladem - Ihned expedujeme
4 299,00 Kč
K-FLD130-WAVE
Kolečko řetězové (pastorek) 0569-13zubů ESJOT 50-32016-13 - Yamaha DT250 + IT250 + YZ250+RZ250+SR250+TT250+MX250+TY250+WR250+XT250+XV250+TY300+RD350+RZ350 +YFM350+YFZ350+DT400+IT400+YZ400+IT465+YZ465+IT490+YZ490+WR500 + Kawasaki KDX200+Z200+KDX250

Kolečko řetězové (pastorek) 0569-13zubů ESJOT 50-32016-13 - Yamaha DT250 + IT250 + YZ250+RZ250+SR250+TT250+MX250+TY250+WR250+XT250+XV250+TY300+RD350+RZ350 +YFM350+YFZ350+DT400+IT400+YZ400+IT465+YZ465+IT490+YZ490+WR500 + Kawasaki KDX200+Z200+KDX250

Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT jsou vyráběna pouze z oceli nejvyšší kvality (16MNCR5) na nejmodernějších strojích, které umožňují dosažení vysoké přesnosti řezu a minimálních tolerancí.
Vnější ozubení vyráběné pomocí patentované technologie DIAMOND-CUT disponuje optimalizovanou konturou zubu s vyšší pevností (až o 25%) na hranách a vrcholu zubu a nižší hladinou hlučnosti díky dokonale hladkému povrchu (až o 50%) dosedací plochy pro válečky řetězu (DIAMOND-CUT je speciální patentovaná technologie, kterou vyvinula společnost ESJOT ve spolupráci s univerzitou v Paderbornu za účelem dosažení nejpřesnějších tolerancí a dokonalého profilu zubů).

Použitý materiál a technologie "Made in Germany" zaručují super kvalitu kol ESJOT - např. standardní norma značky ESJOT při výrobě pastorků je kruhová tolerance (soustřednost) a axiální tolerance (házivost) pod 0,1mm. Vnitřní ozubení je obráběno na nejmodernějších frézách, čímž je zaručena dokonalá přesnost pro přesné uchycení na hnací hřídel. Speciální proces tepelného zušlechtění umožňuje vytvrzení o hodnotách 700 HV40 do hloubky 0,4mm, aby byla dosažena maximální délka životnosti i při použití v extrémních podmínkách provozu.
Značka ESJOT vyrábí ozubená kola již více než 85 let pro průmyslové oblasti, pro motocykly a jízdní kola. Výroby disponuje nejmodernějšími stroji - CNC frézovacími roboty, řezacími plně automatickými roboty, obráběcími CNC centry i automatickými lisy do 400tun.

Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT díky použitému materiálu, nejmodernějším výrobním technologiím a povrchové úpravě splňují nejpřísnější parametry kvalitativních norem a jejich výsledná kvalita převyšuje jak originální řetězová kola, tak i většinu druhovýrobních značek, které jsou vyráběny téměř výhradně v Asii. Důkazem toho je i skutečnost, že řetězová kola ESJOT jsou dodávána do prvovýroby světoznámých značek jako KTM, BMW, Aprilia, Husqvarna a další.

ESJOT řetězová kola jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Tomos, Triton, Hercules, Rixe, Kasea, Jicheng a další ...

Skladem - Ihned expedujeme
315,00 Kč
95-0569-13-ES
Objednejte do čtvrtka, 13 hod. a zboží obdržíte v pátek.
Potřebujete zboží ještě dnes?
Vyzvědnětě si jej osobně na naší prodejně ve Strakonicích v době od 8 do 16h.
Platí pouze pro zboží označené skladem.
Doprava zdarma
při nákupu nad 2 000,00 Kč
Platí pro maloobchodní prodej do ČR
Chcete dostávat informace z našeho obchodu?

640 488 kusů zboží skladem ihned k expedici, 34 723 produktů v nabídce
14 dnů na vrácení a výměnu zakoupeného zboží
26 let zkušeností s prodejem náhradních dílů a příslušenství na všechny druhy motocyklů
Vlastní prodejna ve Strakonicích, kde si můžete zboží ihned osobně vyzvednout
Dlouhá historie firmy - na trhu od roku 1996.
Oficiální zastoupení více jak 40 značek pro Českou republiku
Odborná pomoc při výběru náhradních dílů a příslušenství na motocykly a čtyřkolky
Věrnostní program za každý nákup
ONLINE Live Chat každý pracovní den od 8:00 do 16:00 hodin s proškoleným technikem

Motodíly od A do Z

 

 

 

MTZ Mototechnika s.r.o.

Telefon:  601 303 001  /  601 303 002

               601 303 003  /  601 303 004

E-mail: info@mototechnika.cz

Prodejna:

U Blatenského mostu 1482
(průmyslová zóna Kání Vrch)
386 01 Strakonice

Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod.

Informace

Kontakt a prodejna

Články, novinky

Doprava a platba

Sledování zásilek

Obchodní podmínky

Ochrana osobních údajů

Reklamační řád

Velikosti oblečení

O společnosti

Zastupované značky

Všechny prodávané značky

Velkoobchod

Profil společnosti

Historie společnoti

Podporujeme

FAQ

Výměna zboží