Písty jsou vyráběny z kvalitního materiálu s vhodnou tepelnou roztažností a obráběné z jednoho kusu na moderních CNC strojích.
- rozměr pístu = pro vrtání 50,75mm
- komprese = standardní
- povrchová úprava = bez povrchové úpravy
- varianta pístu = litý píst
Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků.
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou"). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Rozměry pístu:
A = 50,75mm
B = 59,50mm
C = 12mm
D = 23,5mm
E= 12mm
F= 12mm
G=17mm
Písty jsou vyráběny z kvalitního materiálu s vhodnou tepelnou roztažností a obráběné z jednoho kusu na moderních CNC strojích.
- rozměr pístu = pro vrtání 51,00mm
- komprese = standardní
- povrchová úprava = bez povrchové úpravy
- varianta pístu = litý píst
Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků.
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou"). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Rozměry pístu:
A = 51,00mm
B = 59,50mm
C = 12mm
D = 23,5mm
E= 12mm
F= 12mm
G=17mm
Písty jsou vyráběny z kvalitního materiálu s vhodnou tepelnou roztažností a obráběné z jednoho kusu na moderních CNC strojích.
- rozměr pístu = pro vrtání 49,00mm
- komprese = standardní
- povrchová úprava = bez povrchové úpravy
- varianta pístu = litý píst
Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků.
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou"). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Písty jsou vyráběny z kvalitního materiálu s vhodnou tepelnou roztažností a obráběné z jednoho kusu na moderních CNC strojích.
- rozměr pístu = pro vrtání 49,25mm
- komprese = standardní
- povrchová úprava = bez povrchové úpravy
- varianta pístu = litý píst
Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků.
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou"). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Písty jsou vyráběny z kvalitního materiálu s vhodnou tepelnou roztažností a obráběné z jednoho kusu na moderních CNC strojích.
- rozměr pístu = pro vrtání 49,75mm
- komprese = standardní
- povrchová úprava = bez povrchové úpravy
- varianta pístu = litý píst
Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků.
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou"). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Písty jsou vyráběny z kvalitního materiálu s vhodnou tepelnou roztažností a obráběné z jednoho kusu na moderních CNC strojích.
- rozměr pístu = pro vrtání 50,00mm
- komprese = standardní
- povrchová úprava = bez povrchové úpravy
- varianta pístu = litý píst
Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků.
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou"). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Písty jsou vyráběny z kvalitního materiálu s vhodnou tepelnou roztažností a obráběné z jednoho kusu na moderních CNC strojích.
- rozměr pístu = pro vrtání 50,25mm
- komprese = standardní
- povrchová úprava = bez povrchové úpravy
- varianta pístu = litý píst
Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků.
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou"). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Písty jsou vyráběny z kvalitního materiálu s vhodnou tepelnou roztažností a obráběné z jednoho kusu na moderních CNC strojích.
- rozměr pístu = pro vrtání 50,50mm
- komprese = standardní
- povrchová úprava = bez povrchové úpravy
- varianta pístu = litý píst
Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků.
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou"). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Písty jsou vyráběny z kvalitního materiálu s vhodnou tepelnou roztažností a obráběné z jednoho kusu na moderních CNC strojích.
- rozměr pístu = pro vrtání 50,75mm
- komprese = standardní
- povrchová úprava = bez povrchové úpravy
- varianta pístu = litý píst
Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků.
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou"). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Písty jsou vyráběny z kvalitního materiálu s vhodnou tepelnou roztažností a obráběné z jednoho kusu na moderních CNC strojích.
- rozměr pístu = pro vrtání 51,00mm
- komprese = standardní
- povrchová úprava = bez povrchové úpravy
- varianta pístu = litý píst
Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků.
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou"). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Pístní sady jsou vyráběny z kvalitního materiálu s vhodnou tepelnou roztažností a obráběné z jednoho kusu na moderních CNC strojích.
Pístní sada obsahuje:
- píst
- pístní čep
- pístní kroužky
- pojistné kroužky pístního čepu (2 kusy)
Tato pístní sada nahrazuje originální díly (OEM Replacement):
Honda 13011-KWN-900
Honda 13101-KWN-902
Honda 13101-KWN-901
Honda 13101-KWN-900
Honda 13111-KWN-900
Honda 13115-GN5-910
Vhodné pro motocykly:
Honda SH125 / 13-19
Honda SH125i / 13-19
Honda PCX125 / 12-20
Honda PCX125i / 12-20
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Písty jsou vyráběny z kvalitního materiálu s vhodnou tepelnou roztažností a obráběné z jednoho kusu na moderních CNC strojích.
- povrchová úprava = bez povrchové úpravy
- varianta pístu = litý píst
Rozměry:
A = 54,25 mm
B = 64 mm
C = 16 mm
D = 30 mm
E =
F =
G = 25,5 mm
Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků.
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou"). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Pístní sady od italské značky RMS
- obrábění na moderních CNC strojích zajišťuje nejlepší hladkost chodu
- kvalitní zpracování a rozměrová přesnost zajišťují optimální výkon
- rozměr pístu = pro vrtání 52,00mm
- komprese = standardní
- varianta pístu = litý píst
Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků té nejvyšší kvality.
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou"). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Tato pístní sada nahrazuje originální díly (OEM Replacement):
Yamaha 1B9-11631-00
Yamaha 5D7-E1631-00
Yamaha 5D7-E1631-01
Yamaha 5D7-E1631-10
Yamaha 5D7-E1631-20
Yamaha 39D-11603-00
Yamaha 5YP-E1633-00
Yamaha 93450-16115
Vhodné pro motocykly:
Yamaha YZF-R125 / 08-18
Yamaha MT125 / 14-19
Yamaha WR125R / 09-16
Yamaha WR125X / 09-16
Yamaha X-City 125i / 08-12
Yamaha X-Max 125i / 06-19
Beta RR125 Motard
Beta RR125 Enduro
Rieju 125 Marathon Enduro
Rieju SM125 Marathon
Rieju RS3 125
Rieju RS3 NKD 125
Fantic 125 Cabellero
HM Honda CRE-F125 Enduro
HM Honda CRM-F125 SM
HM Moto CRE125 Baja
HM Moto CRMF125X Derapage
HM Moto CSF125 Locusta
Husqvarna SMS125
Husqvarna SMR125
Malaguti 125 X3M Enduro
Malaguti 125 X3M Motard
MBK 125 Cityliner
MBK 125 Evolis
MBK 125 Skycruiser
MBK 125i Skycruiser II
Motorhispania 125 Gun-R
Motorhispania KN1 125
Motorhispania MH7 125 Naked
Motorhispania RX-R 125
Motorhispania 125 Ranger
Pístní sady od italské značky RMS
- obrábění na moderních CNC strojích zajišťuje nejlepší hladkost chodu
- kvalitní zpracování a rozměrová přesnost zajišťují optimální výkon
- rozměr pístu = pro zvětšené vrtání 60,50mm
- komprese = standardní
- varianta pístu = litý píst
Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků té nejvyšší kvality.
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou"). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Tato pístní sada nahrazuje originální díly (OEM Replacement):
Yamaha 1B9-11631-00
Yamaha 5D7-E1631-00
Yamaha 5D7-E1631-01
Yamaha 5D7-E1631-10
Yamaha 5D7-E1631-20
Yamaha 39D-11603-00
Yamaha 5YP-E1633-00
Yamaha 93450-16115
Vhodné pro motocykly:
Yamaha YZF-R125 / 08-18
Yamaha MT125 / 14-19
Yamaha WR125R / 09-16
Yamaha WR125X / 09-16
Yamaha X-City 125i / 08-12
Yamaha X-Max 125i / 06-19
Beta RR125 Motard
Beta RR125 Enduro
Rieju 125 Marathon Enduro
Rieju SM125 Marathon
Rieju RS3 125
Rieju RS3 NKD 125
Fantic 125 Cabellero
HM Honda CRE-F125 Enduro
HM Honda CRM-F125 SM
HM Moto CRE125 Baja
HM Moto CRMF125X Derapage
HM Moto CSF125 Locusta
Husqvarna SMS125
Husqvarna SMR125
Malaguti 125 X3M Enduro
Malaguti 125 X3M Motard
MBK 125 Cityliner
MBK 125 Evolis
MBK 125 Skycruiser
MBK 125i Skycruiser II
Motorhispania 125 Gun-R
Motorhispania KN1 125
Motorhispania MH7 125 Naked
Motorhispania RX-R 125
Motorhispania 125 Ranger
Písty jsou vyráběny ze speciálního materiálu a obráběné z jednoho kusu na nejmodernějších CNC strojích největšími světovými výrobci v Japonsku a USA.
- rozměr pístu = pro vrtání 48,00mm
- komprese = standardní
- varianta pístu = litý píst
Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků té nejvyšší kvality a japonské výroby.
Tato sada nahrazuje originální díly (OEM Replacement):
Yamaha 3E5-11631-00-96
Yamaha 3E5-11631-00-97
Yamaha 18E-11631-00-00
Yamaha 18E-11631-00-96
Yamaha 1HA-11631-00-00
Yamaha 1RY-11631-00-96
Yamaha 1W7-11631-00-00
Yamaha 3E5-11631-00-00
Yamaha 3E5-11631-00-98
Yamaha 5T0-11631-00-00
Yamaha 5T0-11631-00-A0
Yamaha 3E5-11631-00-99
Yamaha 3E5-11635-00
Yamaha 3E5-11636-00
Yamaha 527-11633-00
Yamaha 14N-11610-00
Yamaha 14N-11603-00
Yamaha 14N-11610-10
Yamaha 14N-11604-00
Yamaha 14N-11610-20
Yamaha 14N-11605-00
Yamaha 93450-13022
Na většinu pístů PROX je aplikována speciální povrchová úprava (molybdenový / teflonový povrch), která je vyrobena z jemné směsi speciálních materiálů. Tato speciální povrchová úprava snižuje tření a zajišťuje hladký běh motoru a ochranu při prvních minutách provozu motoru po nastartování.
Použitý materiál je vysoce kvalitní hliníková slitina používaná i v leteckém průmyslu, která je díky svým vlastnostem nejdokonalejším materiálem pro výrobu pístů, neboť disponuje velmi nízkým koeficientem rozpínavosti a tření a nabízí dlouhou životnost při dodržení montážních a provozních podmínek.
Písty PROX jsou dokonalým a výhodným výběrem, neboť v krabičce Prox je stejný originální píst jako například od Hondy, Kawasaki, Yamahy.
Písty PROX vyrábějí největší světový výrobci (ART, TKRJ, JE, atd.), kteří dodávají do prvovýroby předních světových značek (Honda, Yamaha, Kawasaki). Jejich zkušenosti a know-how je použito i při výrobě pístů PROX, kdy jsou dodržovány parametry, rozměry, tvar, konstrukce a provedení podle originálních dílů (OEM).
Navíc do pístních sad jsou přidávány pístní kroužky japonských výrobců RIKKEN a NPR, a vysoce kvalitní pístní čepy s přesnými rozměry a dokonalou tolerancí.
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Písty Vertex jsou vysoce technicky inovativní a vysoce kvalitní písty vyráběné ze speciálního materiálu a obráběné z jednoho kusu na nejmodernějších CNC strojích v Itálii.
- rozměr pístu = 44,44mm
- komprese = standard
- povrchová úprava = molybden / teflon
- varianta pístu = litý píst
Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků té nejvyšší kvality.
Tento píst nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
Suzuki K13001-0040
Suzuki K1300-11630
Suzuki K1300-21119
Suzuki K1300-81199
Suzuki KK920-36007
Kawasaki 13001-1630
Kawasaki 130011559
Kawasaki 130011589
Kawasaki 13002-1119
Kawasaki 13008-1199
Kawasaki 92036-007
Všechny písty jsou tepelně zušlechťovány T5 nebo T6 kalením a popouštěním, a jsou opatřeny speciální povrchovou úpravou Molybden-Bisulfid.
2-taktní písty jsou výhradně lité písty (nejsou kované) - vyrobené z speciální hliníkové slitiny s obsahem samomazného křemíku (obsah 18%), který zajišťuje snížení tření mezi pístem a válcem pro zvýšení životnosti pístu i při závodním použití a odlehčení pístu při zachování potřebné pevnosti.
4-taktní písty jsou výhradně kované písty se zdokonalenou pevností a životností.
Písty ve variantě RACE jsou dostupné jen pro některé modely a značky motocyklů a jejich konstrukce byla zdokonalena vývojovým oddělením značky Vertex za účelem dosažení kvalitnějšího pístu, zvýšené komprese, nižší hmotnosti a vyššího výkonu.
Písty ve variantě PRO jsou kované písty se speciálním hliníko-křemičiným legováním, jejich konstrukce je speciálně upravena pro závodní použití a odlehčena (extra lehké písty), jsou vybaveny chromovanými pístními kroužky a extra odlehčeným čepem s dvojitým konusem.
Značka VERTEX je výrobcem komponentů motoru nejvyšší světové úrovně od roku 1953. Sortiment zahrnuje komponenty pro motocykly, motokáry, skútry, vodní skútry, lodě, sněžné skútry, zahradní techniku, užitková vozidla, kompresory.
Ve výrobě jsou používány nejmodernější technologie, jakostní výrobní normy a systémy řízení výrobních procesů. Od roku 1996 je Vertex dodavatelem do prvovýroby značky KTM! Výrobky značky Vertex jsou používány v prvovýrobě i dalších značek (Beta, Gas-Gas, Husqvarna, Sherco, Moto TM a další) a také závodními týmy nejvyšší světové úrovně (Kawasaki Pro Circuit, Honda HRC Racing, Yamaha Factory, Beta Factory, Moto3).
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku