• 853 807 produktů ihned k expedici
  • Rychlé odeslání - odešleme v úterý 10.6. hod.

Díly pro Váš motocykl

PODVOZEK

Řidítka silniční moto - Zeta Pilot ClipOn - průměr 50mm - verze MIDDLE 25mm - ZETA ZS03-1502
Zeta

Řidítka silniční moto - Zeta Pilot ClipOn - průměr 50mm - verze MIDDLE 25mm - ZETA ZS03-1502

Řidítka Pilot Handle od japonské značky ZETA
- byly vyvinuty pro pohodlnou jízdu
- poskytují mnoho pozic nastavení
- použitelné pro sportovní i cestovní použití
- klemy i řidítka jsou vyrobeny z jakostního duralu AL6061-T6 pro zvýšenou životnost
- klemy jsou obráběné na moderních CNC strojích a jsou dostupné ve 2 barevných provedení (titanová a červená)
- držák řidítek dostupný ve 2 výškových provedeních (HIGH 45mm / MIDDLE 25mm)
- možnost 2 různých úhlů (5° a 10°) změnou pozice držáku řidítek na klemách
- možnost přidání offsetové sady pro zvětšení prostoru mezi klemami a držáky (obj. kód ZS031911)
- náhradní tyče řidítek je možné objednat jako náhradní díl (obj. kód ZS038002)

Skladem - Ihned expedujeme
2 999,00 Kč
Řidítka silniční moto - Zeta Pilot ClipOn - průměr 53mm - verze HIGH 45mm - ZETA ZS03-1535 - červené
Zeta

Řidítka silniční moto - Zeta Pilot ClipOn - průměr 53mm - verze HIGH 45mm - ZETA ZS03-1535 - červené

Řidítka Pilot Handle od japonské značky ZETA
- byly vyvinuty pro pohodlnou jízdu
- poskytují mnoho pozic nastavení
- použitelné pro sportovní i cestovní použití
- klemy i řidítka jsou vyrobeny z jakostního duralu AL6061-T6 pro zvýšenou životnost
- klemy jsou obráběné na moderních CNC strojích a jsou dostupné ve 2 barevných provedení (titanová a červená)
- držák řidítek dostupný ve 2 výškových provedeních (HIGH 45mm / MIDDLE 25mm)
- možnost 2 různých úhlů (5° a 10°) změnou pozice držáku řidítek na klemách
- možnost přidání offsetové sady pro zvětšení prostoru mezi klemami a držáky (obj. kód ZS031911)
- náhradní tyče řidítek je možné objednat jako náhradní díl (obj. kód ZS038002)

Skladem - Ihned expedujeme
2 999,00 Kč
Řetěz ČZ 530 SDZZ (118čl) - těsněný/ x kroužkový (zlatý)
CZ Chains

Řetěz ČZ 530 SDZZ (118čl) - těsněný/ x kroužkový (zlatý)

Motocyklový řetěz 530 výrobce ČZ Chains.
Nejvyšší řada „High Performance” určená pro  nejsilnější silniční motocykly s nejvyššími výkony/objemy. Jedná se o těsněný řetěz vybavený nejmodernějšími komponenty (destičky optimalizovaného tvaru, válečky se zvětšeným průměrem, pouzdra neválcovaného tvaru KSJ, Těsnící x-kroužek „Active-Ring” s nízkým ztrátovým odporem), který nabízí extrémní statickou pevnost a SuperDlouhouŽivotnost   = SDZZ.
Technickou vyspělostí jsou řetězy série SDZZ naprosto srovnatelné s nejvyššími řadami předních světových výrobců řetězů.

Typové označení: 530 SDZZ (5/8x3/8)
Kvalitativní řada: nejvyšší řada těsněného řetězu
Provedení: těsněný řetěz (x kroužek Active Ring)
Barva: zlatá

Statická pevnost: 45,6 kN

Srovnatelné řetězy ostatních značek:
RK 530 GXW (pevnost 44,1 kN)
D.I.D 530 ZVM-X (pevnost 46,3 kN)

Společnost ČZ Řetězy / ČZ Chains je tradičním českým výrobcem kvalitních válečkových pouzdrových, zubových a speciálních řetězů, které nacházejí široké uplatnění v automobilovém a motocyklovém průmyslu. Výroba řetězů začala v roce 1929 hlavně pro vlastní potřebu tehdy vyráběných jízdních kol ČZ a motocyklů ČZ.
Současný sortiment zahrnuje rozvodové řetězy pro automobily, motocyklové řetězy, průmyslové řetězy a speciální řetězy (více než 2000 typů řetězů).
V řetězech pro motokáry je značka ČZ světovou jedničkou (má největší podíl na světovém trhu!!)
Vysoká kvalita je podporována vlastním výzkumným a vývojovým oddělením s testovacími zkušebnami a materiálovými laboratořemi, včetně vlastní výroby strojů pro automatickou montáž řetězů. Kompletní výroba všech komponentů řetězů "pod jednou střechou" zabezpečuje stálou kvalitu produkce, vysokou úroveň kontroly a výrobní flexibilitu.

Řetězy ČZ jsou dodávány do provovýroby značek Volkswagen, Škoda, Audi, Bentley, BMW, Ducati, KTM, Beta, Husqvarna, MZ, Jawa a dalších značek. A jsou prodávány po celém světě - i ve vzdálených destinacích jako například Brazílie, Austrálie, Nový Zéland, Kanada, USA, Japonsko, Malajsie, Maroko, Jihoafrická republika a další...

Skladem - Ihned expedujeme
3 059,00 Kč
Řetěz RK 530 XSO (114čl) - těsněný/ x kroužkový (červený)
RK Chains

Řetěz RK 530 XSO (114čl) - těsněný/ x kroužkový (červený)

Motocyklový řetěz 530 od japonského výrobce RK TAKASAGO CHAIN, která se řadí mezi TOP3 světové značky vyrábějící motocyklové řetězy.
Řetězy XSO jsou vysoce kvalitní řetězy z nejmodernějších komponentů a prodlouženou životností za příznivou pořizovací cenu. Díky použitým kvalitním materiálům a moderním výrobním technologiím se jedná o řetěz rozměrově stálý, s nízkým koeficientem dynamického tření, zvýšenou odolností proti pnutí a poskytující stálý výkon za všech provozních podmínek.Těsnění zajištěno speciálním tvarovaným RX-kroužkem k prodloužení životnosti, který zajišťuje dokonalou těsnost řetězu po celou dobu jeho používání.
Garantovaná použitelnost do 1000 cc.

Typové označení: 530 XSO (5/8x3/8)
Kvalitativní řada: výkonná řada těsněného řetězu
Provedení: těsněný řetěz (rx kroužek)
Barva: červená

Statická pevnost: 40,9 kN

Srovnatelné řetězy ostatních značek:
D.I.D 530 VX (pevnost 41,0 kN)
ČZ 530 DZX (pevnost 43,8 kN)

Japonská značka RK disponuje více než 60 letými zkušenostmi s výrobou řetězů motocyklů a je lídrem na trhu motocyklových řetězů.
Díky dokonalé kvalitě produktů, inovacím a vysoce kvalitnímu zpracování značka RK spolupracuje se světově uznávanými partnery, jako jsou Honda, Suzuki, Yamaha, Kawasaki a Triumph, kde jsou řetězy RK používány jako originální vybavení (OEM Product).

Dále řetězy značky RK používají závodní tými v Moto GP, Endurance EWC, World SBK, World SSP, MXGP, ISDE, AMA Supercross, Isle of Man TT, Erzberg Rodeo, atd.
Mezi jezdci používající řetězy RK jsou Marque Marquez, Jorge Lorenzo, Fabio Quartararo, Toni Elias, Glenn Coldenhoff, Max Anstie, Gautier Paulin, Arnaud Tonus, Graham Jarvis, Kailub Russell, Taylor Robert, Roan van de Moosdijk, Colton Haaker, Jérémy Guarnoni, Erwin Nigon, David Checa, Mike dD Meglio, Freddy Foray, Josh Hook, Zach Osborne, Martin Davalos, Adam Cianciarulo, Jonathan Rea, Federico Caricasulo, Leon Haslam, Randy Krummenacher a mnoho dalších..

Skladem - Ihned expedujeme
3 105,00 Kč
Řetěz RK 530 XSO (114čl) - těsněný/ x kroužkový (zelený)
RK Chains

Řetěz RK 530 XSO (114čl) - těsněný/ x kroužkový (zelený)

Motocyklový řetěz 530 od japonského výrobce RK TAKASAGO CHAIN, která se řadí mezi TOP3 světové značky vyrábějící motocyklové řetězy.
Řetězy XSO jsou vysoce kvalitní řetězy z nejmodernějších komponentů a prodlouženou životností za příznivou pořizovací cenu. Díky použitým kvalitním materiálům a moderním výrobním technologiím se jedná o řetěz rozměrově stálý, s nízkým koeficientem dynamického tření, zvýšenou odolností proti pnutí a poskytující stálý výkon za všech provozních podmínek.Těsnění zajištěno speciálním tvarovaným RX-kroužkem k prodloužení životnosti, který zajišťuje dokonalou těsnost řetězu po celou dobu jeho používání.
Garantovaná použitelnost do 1000 cc.

Typové označení: 530 XSO (5/8x3/8)
Kvalitativní řada: výkonná řada těsněného řetězu
Provedení: těsněný řetěz (rx kroužek)
Barva: zelená

Statická pevnost: 40,9 kN

Srovnatelné řetězy ostatních značek:
D.I.D 530 VX (pevnost 41,0 kN)
ČZ 530 DZX (pevnost 43,8 kN)

Japonská značka RK disponuje více než 60 letými zkušenostmi s výrobou řetězů motocyklů a je lídrem na trhu motocyklových řetězů.
Díky dokonalé kvalitě produktů, inovacím a vysoce kvalitnímu zpracování značka RK spolupracuje se světově uznávanými partnery, jako jsou Honda, Suzuki, Yamaha, Kawasaki a Triumph, kde jsou řetězy RK používány jako originální vybavení (OEM Product).

Dále řetězy značky RK používají závodní tými v Moto GP, Endurance EWC, World SBK, World SSP, MXGP, ISDE, AMA Supercross, Isle of Man TT, Erzberg Rodeo, atd.
Mezi jezdci používající řetězy RK jsou Marque Marquez, Jorge Lorenzo, Fabio Quartararo, Toni Elias, Glenn Coldenhoff, Max Anstie, Gautier Paulin, Arnaud Tonus, Graham Jarvis, Kailub Russell, Taylor Robert, Roan van de Moosdijk, Colton Haaker, Jérémy Guarnoni, Erwin Nigon, David Checa, Mike dD Meglio, Freddy Foray, Josh Hook, Zach Osborne, Martin Davalos, Adam Cianciarulo, Jonathan Rea, Federico Caricasulo, Leon Haslam, Randy Krummenacher a mnoho dalších..

Skladem - Ihned expedujeme
3 105,00 Kč
Řetěz RK 530 XSO (118čl) - těsněný/ x kroužkový (zelený)
RK Chains

Řetěz RK 530 XSO (118čl) - těsněný/ x kroužkový (zelený)

Motocyklový řetěz 530 od japonského výrobce RK TAKASAGO CHAIN, která se řadí mezi TOP3 světové značky vyrábějící motocyklové řetězy.
Řetězy XSO jsou vysoce kvalitní řetězy z nejmodernějších komponentů a prodlouženou životností za příznivou pořizovací cenu. Díky použitým kvalitním materiálům a moderním výrobním technologiím se jedná o řetěz rozměrově stálý, s nízkým koeficientem dynamického tření, zvýšenou odolností proti pnutí a poskytující stálý výkon za všech provozních podmínek.Těsnění zajištěno speciálním tvarovaným RX-kroužkem k prodloužení životnosti, který zajišťuje dokonalou těsnost řetězu po celou dobu jeho používání.
Garantovaná použitelnost do 1000 cc.

Typové označení: 530 XSO (5/8x3/8)
Kvalitativní řada: výkonná řada těsněného řetězu
Provedení: těsněný řetěz (rx kroužek)
Barva: zelená

Statická pevnost: 40,9 kN

Srovnatelné řetězy ostatních značek:
D.I.D 530 VX (pevnost 41,0 kN)
ČZ 530 DZX (pevnost 43,8 kN)

Japonská značka RK disponuje více než 60 letými zkušenostmi s výrobou řetězů motocyklů a je lídrem na trhu motocyklových řetězů.
Díky dokonalé kvalitě produktů, inovacím a vysoce kvalitnímu zpracování značka RK spolupracuje se světově uznávanými partnery, jako jsou Honda, Suzuki, Yamaha, Kawasaki a Triumph, kde jsou řetězy RK používány jako originální vybavení (OEM Product).

Dále řetězy značky RK používají závodní tými v Moto GP, Endurance EWC, World SBK, World SSP, MXGP, ISDE, AMA Supercross, Isle of Man TT, Erzberg Rodeo, atd.
Mezi jezdci používající řetězy RK jsou Marque Marquez, Jorge Lorenzo, Fabio Quartararo, Toni Elias, Glenn Coldenhoff, Max Anstie, Gautier Paulin, Arnaud Tonus, Graham Jarvis, Kailub Russell, Taylor Robert, Roan van de Moosdijk, Colton Haaker, Jérémy Guarnoni, Erwin Nigon, David Checa, Mike dD Meglio, Freddy Foray, Josh Hook, Zach Osborne, Martin Davalos, Adam Cianciarulo, Jonathan Rea, Federico Caricasulo, Leon Haslam, Randy Krummenacher a mnoho dalších..

Skladem - Ihned expedujeme
3 214,00 Kč
Řetěz RK 530 XSO (124čl) - těsněný/ x kroužkový (zelený)
RK Chains

Řetěz RK 530 XSO (124čl) - těsněný/ x kroužkový (zelený)

Motocyklový řetěz 530 od japonského výrobce RK TAKASAGO CHAIN, která se řadí mezi TOP3 světové značky vyrábějící motocyklové řetězy.
Řetězy XSO jsou vysoce kvalitní řetězy z nejmodernějších komponentů a prodlouženou životností za příznivou pořizovací cenu. Díky použitým kvalitním materiálům a moderním výrobním technologiím se jedná o řetěz rozměrově stálý, s nízkým koeficientem dynamického tření, zvýšenou odolností proti pnutí a poskytující stálý výkon za všech provozních podmínek.Těsnění zajištěno speciálním tvarovaným RX-kroužkem k prodloužení životnosti, který zajišťuje dokonalou těsnost řetězu po celou dobu jeho používání.
Garantovaná použitelnost do 1000 cc.

Typové označení: 530 XSO (5/8x3/8)
Kvalitativní řada: výkonná řada těsněného řetězu
Provedení: těsněný řetěz (rx kroužek)
Barva: zelená

Statická pevnost: 40,9 kN

Srovnatelné řetězy ostatních značek:
D.I.D 530 VX (pevnost 41,0 kN)
ČZ 530 DZX (pevnost 43,8 kN)

Japonská značka RK disponuje více než 60 letými zkušenostmi s výrobou řetězů motocyklů a je lídrem na trhu motocyklových řetězů.
Díky dokonalé kvalitě produktů, inovacím a vysoce kvalitnímu zpracování značka RK spolupracuje se světově uznávanými partnery, jako jsou Honda, Suzuki, Yamaha, Kawasaki a Triumph, kde jsou řetězy RK používány jako originální vybavení (OEM Product).

Dále řetězy značky RK používají závodní tými v Moto GP, Endurance EWC, World SBK, World SSP, MXGP, ISDE, AMA Supercross, Isle of Man TT, Erzberg Rodeo, atd.
Mezi jezdci používající řetězy RK jsou Marque Marquez, Jorge Lorenzo, Fabio Quartararo, Toni Elias, Glenn Coldenhoff, Max Anstie, Gautier Paulin, Arnaud Tonus, Graham Jarvis, Kailub Russell, Taylor Robert, Roan van de Moosdijk, Colton Haaker, Jérémy Guarnoni, Erwin Nigon, David Checa, Mike dD Meglio, Freddy Foray, Josh Hook, Zach Osborne, Martin Davalos, Adam Cianciarulo, Jonathan Rea, Federico Caricasulo, Leon Haslam, Randy Krummenacher a mnoho dalších..

Skladem - Ihned expedujeme
3 378,00 Kč
Rozpínák RK150 (dílenský přípravek na řetězy Extra Heavy Duty)
RK Chains

Rozpínák RK150 (dílenský přípravek na řetězy Extra Heavy Duty)

Vysoce kvalitní profesionální rozpínák od japonského výrobce RK
- určen k rozpojení (rozlisování) řetězů 415, 420, 428, 520 ,525, 530 i 630
- vhodné pro těsněné řetězy (s o-kroužkem, s x-kroužkem, atd) i netěsněné řetězy (bez kroužku)
- jednoduchá manipulace a snadné použití s profesionální výsledkem
- jednotlivé přípravky designovány pro dokonalé a bezchybné rozpojení řetězu
- ergonomická protiskluzová rukojeť
- robustní kontrukce a použité vysokvalitní materiály zaručují dlouhou životnost
- všechny komponenty dokonale tepelně zušlechtěny pro dlouhou životnost

URČENO PRO PROFESIONÁLNÍ POUŽITÍ!!!

Skladem - Ihned expedujeme
3 487,00 Kč
Rozeta ocelová (převodník) 29020-36zubů ESJOT 50-29020-36 - Ducati 1100 Hypermotard Evo + 821 Hypermotard + 821 Hyperstrada + 848 + 916 Mono Biposto + 916 Super Sport + 996 Monster + 998 SPS
Esjot

Rozeta ocelová (převodník) 29020-36zubů ESJOT 50-29020-36 - Ducati 1100 Hypermotard Evo + 821 Hypermotard + 821 Hyperstrada + 848 + 916 Mono Biposto + 916 Super Sport + 996 Monster + 998 SPS

Rozety ESJOT jsou vyráběny pouze ze speciální oceli kvalitativní třídy QSTE420 a QSTE460, jenž disponuje vysokou odolností proti opotřebení a používá se i pro průmyslové využití.
Vnější ozubení vyráběné pomocí patentované technologie DIAMOND-CUT disponuje vyšší pevností na hranách zubů a nižší hladinou hlučnosti.

Použitý materiál a technologie "Made in Germany" zaručují super kvalitu kol ESJOT.

DIAMOND-CUT je speciální patentovaná technologie, kterou vyvinula společnost ESJOT ve spolupráci s univerzitou v Paderbornu za účelem dosažení nejpřesnějších tolerancí a dokonalého profilu zubů.
Díky použití speciální technologie DIAMOND-CUT bylo dosaženo o 25% vyšší pevnosti na hranách zubů a o 50% hladšího povrchu pro výrazné snížení hlučnosti !!!

Rozety ESJOT díky použitému materiálu, nejmodernějším výrobním technologiím a povrchové úpravě splňují nejpřísnější parametry kvalitativních norem a jejich výsledná kvalita převyšuje jak originální řetězová kola, tak i většinu druhovýrobních značek, které jsou vyráběny téměř výhradně v Asii. Důkazem toho je i skutečnost, že řetězová kola ESJOT jsou dodávána do prvovýroby světoznámých značek jako KTM, Husqvarna, BMW, Aprilia, Ducati a další...

ESJOT řetězová kola jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Tomos, Triton, Hercules, Rixe, Kasea, Jicheng a další ...

Vhodné pro motocykly:
Ducati 1100 Hypermotard Evo / 10-13
Ducati 1100 SP Evo / 10-13
Ducati1100 Hypermotard Evo SP Corse Edition / 12
Ducati 796 Hypermotard & USA / 10-12
Ducati 796 Monster (USA) / 12-15
Ducati 821 Hypermotard / 13-15
Ducati 821 Hypermotard SP / 13-15
Ducati 821 Hyperstrada / 13-15
Ducati 848 Evo & USA / 11-12
Ducati 848 Evo Corse Special Edition / 12-13
Ducati 848 / 08-11
Ducati 848 Streetfighter / 12-15
Ducati 916 Mono Biposto / 94-97
Ducati 916 Super Sport / 94-97
Ducati 916 SPS Sport Production / 94-00
Ducati 916 Strada Biposto / 94-00
Ducati 939 Hypermotard (SP) / 16-18
Ducati 996 Monster / 98-99
Ducati 996 SPS / 98-01
Ducati 996S Biposto / 99-01
Ducati 998 / 01-03

Skladem - Ihned expedujeme
3 699,00 Kč
Rozeta ocelová (převodník) 29020-39zubů ESJOT 50-29020-39 - Ducati 1100 Hypermotard Evo + 821 Hypermotard + 821 Hyperstrada + 848 + 916 Mono Biposto + 916 Super Sport + 996 Monster + 998 SPS
Esjot

Rozeta ocelová (převodník) 29020-39zubů ESJOT 50-29020-39 - Ducati 1100 Hypermotard Evo + 821 Hypermotard + 821 Hyperstrada + 848 + 916 Mono Biposto + 916 Super Sport + 996 Monster + 998 SPS

Rozety ESJOT jsou vyráběny pouze ze speciální oceli kvalitativní třídy QSTE420 a QSTE460, jenž disponuje vysokou odolností proti opotřebení a používá se i pro průmyslové využití.
Vnější ozubení vyráběné pomocí patentované technologie DIAMOND-CUT disponuje vyšší pevností na hranách zubů a nižší hladinou hlučnosti.

Použitý materiál a technologie "Made in Germany" zaručují super kvalitu kol ESJOT.

DIAMOND-CUT je speciální patentovaná technologie, kterou vyvinula společnost ESJOT ve spolupráci s univerzitou v Paderbornu za účelem dosažení nejpřesnějších tolerancí a dokonalého profilu zubů.
Díky použití speciální technologie DIAMOND-CUT bylo dosaženo o 25% vyšší pevnosti na hranách zubů a o 50% hladšího povrchu pro výrazné snížení hlučnosti !!!

Rozety ESJOT díky použitému materiálu, nejmodernějším výrobním technologiím a povrchové úpravě splňují nejpřísnější parametry kvalitativních norem a jejich výsledná kvalita převyšuje jak originální řetězová kola, tak i většinu druhovýrobních značek, které jsou vyráběny téměř výhradně v Asii. Důkazem toho je i skutečnost, že řetězová kola ESJOT jsou dodávána do prvovýroby světoznámých značek jako KTM, Husqvarna, BMW, Aprilia, Ducati a další...

ESJOT řetězová kola jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Tomos, Triton, Hercules, Rixe, Kasea, Jicheng a další ...

Vhodné pro motocykly:
Ducati 1100 Hypermotard Evo / 10-13
Ducati 1100 SP Evo / 10-13
Ducati1100 Hypermotard Evo SP Corse Edition / 12
Ducati 796 Hypermotard & USA / 10-12
Ducati 796 Monster (USA) / 12-15
Ducati 821 Hypermotard / 13-15
Ducati 821 Hypermotard SP / 13-15
Ducati 821 Hyperstrada / 13-15
Ducati 848 Evo & USA / 11-12
Ducati 848 Evo Corse Special Edition / 12-13
Ducati 848 / 08-11
Ducati 848 Streetfighter / 12-15
Ducati 916 Mono Biposto / 94-97
Ducati 916 Super Sport / 94-97
Ducati 916 SPS Sport Production / 94-00
Ducati 916 Strada Biposto / 94-00
Ducati 939 Hypermotard (SP) / 16-18
Ducati 996 Monster / 98-99
Ducati 996 SPS / 98-01
Ducati 996S Biposto / 99-01
Ducati 998 / 01-03

Skladem - Ihned expedujeme
3 699,00 Kč
Pružiny přední progresivní BMW F650GS / 00-07 + K75 / 86-91 + Honda CB650F+CBF600 + GL1200DX + GL1500 Goldwing / 88-01 + CB600 Hornet + Kawasaki Zephyr 750 / 91-99+ZZR600 / 93-06 + MZ660 Scorpion / 94-02 + Suzuki GSF650 / 05-06 + Yamaha
Wirth Federn

Pružiny přední progresivní BMW F650GS / 00-07 + K75 / 86-91 + Honda CB650F+CBF600 + GL1200DX + GL1500 Goldwing / 88-01 + CB600 Hornet + Kawasaki Zephyr 750 / 91-99+ZZR600 / 93-06 + MZ660 Scorpion / 94-02 + Suzuki GSF650 / 05-06 + Yamaha

Progresivní pružiny předních vidlic od německého výrobce Wirth Federn.
100% záruka kvality „Made in Germany“

Jsou vyrobeny z vysoce kvalitního křemíko-chromového drátu, jenž je nejvhodnějším materiálem pro výrobky pracující pod vysokým tlakem a zátěží a je odolný nárazům, dopadu zatížení nebo extrémním teplotám.
Materiál je pracovním postupem zbaven vnitřního pnutí, což zaručuje správnou funkci po celou dobu životnosti pružiny.
Nesouměrné stoupání závitů pružiny (progresivní vinutí) s lineární charakteristikou nabízí stejný efekt tlumení při různém zatížení s lepší odezvou a větší bezpečností i v extrémních situacích.
Díky své charakteristice se nejlépe hodí pro aktivní jezdce, kteří se svým strojem chtějí dosáhnout lepších jízdních vlastností - pozvolný a více komfortní začátek zdvihu vidlice a posléze vyšší tuhost v druhé polovině zdvihu.

Rozměry pružin:
- délka = 535mm
- vnější průměr = 34,5mm
- vnitřní průměr = 24,1mm
- síla drátu = 5,2mm

Upozornění: Pro některé typy motocyklů je při instalaci progresivních pružin nutné použití distančních podložek nebo vymezovacích trubek, které mohly být použity v prvovýrobním provedení vidlic nebo je nutné je vyrobit podle tuhosti progresivních pružin. Proto je výrobcem Wirth Federn doporučena a v podstatě vyžadována montáž kvalifikovaným mechanikem nebo specializovaným servisem, který disponuje znalostmi a zkušenostmi s nastavením pérování i celého motocyklu.

Progresivní pružiny poskytují:
- lepší přilnavost pneumatiky v průběhu jízdy (za sucha i mokra)
- dokonalejší ovladatelnost motocyklu
- zvýšenou stabilitu motocyklu
- zkrácení brzdné dráhy motocyklu
- pohodlnější zatáčení
- prodloužení životnosti pneumatik

Upozornění: Pružiny pérování jsou z důvodu jejich povahy určeny výhradně pro montáž a instalaci odborným servisem!!
Montáž a demontáž předních vidlic by měla být prováděna pouze školeným a kvalifikovaným technikem, používajícím správné nářadí a pracovní postupy. Nesprávný postup montáže či nesprávné nastavení pérování může znamenat chybnou funkci pérování, což může následně způsobit špatnou funkci a nebezpečné jízdní vlastnosti celého motocyklu.

Skladem - Ihned expedujeme
3 779,00 Kč
Pružiny předních vidlic progresivní Bimota BB1+Honda CBR600F / 99-07+CB1000F+CB1300X4 / 97-03+Kawasaki ZXR750+ZRX1100+Sanglas S500+Suzuki GSXR750+RF900R+GSF1200 Bandit +Triumph Sprint 955 RS+ST+Yamaha BT1100 Bulldog
Wirth Federn

Pružiny předních vidlic progresivní Bimota BB1+Honda CBR600F / 99-07+CB1000F+CB1300X4 / 97-03+Kawasaki ZXR750+ZRX1100+Sanglas S500+Suzuki GSXR750+RF900R+GSF1200 Bandit +Triumph Sprint 955 RS+ST+Yamaha BT1100 Bulldog

Progresivní pružiny předních vidlic od německého výrobce Wirth Federn.
100% záruka kvality „Made in Germany“

Jsou vyrobeny z vysoce kvalitního křemíko-chromového drátu, jenž je nejvhodnějším materiálem pro výrobky pracující pod vysokým tlakem a zátěží a je odolný nárazům, dopadu zatížení nebo extrémním teplotám.
Materiál je pracovním postupem zbaven vnitřního pnutí, což zaručuje správnou funkci po celou dobu životnosti pružiny.
Nesouměrné stoupání závitů pružiny (progresivní vinutí) s lineární charakteristikou nabízí stejný efekt tlumení při různém zatížení s lepší odezvou a větší bezpečností i v extrémních situacích.
Díky své charakteristice se nejlépe hodí pro aktivní jezdce, kteří se svým strojem chtějí dosáhnout lepších jízdních vlastností - pozvolný a více komfortní začátek zdvihu vidlice a posléze vyšší tuhost v druhé polovině zdvihu.

Rozměry pružin:
- délka = 375mm
- vnější průměr = 36,5mm
- vnitřní průměr = 26,1mm
- síla drátu = 5,2mm

Upozornění: Pro některé typy motocyklů je při instalaci progresivních pružin nutné použití distančních podložek nebo vymezovacích trubek, které mohly být použity v prvovýrobním provedení vidlic nebo je nutné je vyrobit podle tuhosti progresivních pružin. Proto je výrobcem Wirth Federn doporučena a v podstatě vyžadována montáž kvalifikovaným mechanikem nebo specializovaným servisem, který disponuje znalostmi a zkušenostmi s nastavením pérování i celého motocyklu.

Progresivní pružiny poskytují:
- lepší přilnavost pneumatiky v průběhu jízdy (za sucha i mokra)
- dokonalejší ovladatelnost motocyklu
- zvýšenou stabilitu motocyklu
- zkrácení brzdné dráhy motocyklu
- pohodlnější zatáčení
- prodloužení životnosti pneumatik

Upozornění: Pružiny pérování jsou z důvodu jejich povahy určeny výhradně pro montáž a instalaci odborným servisem!!
Montáž a demontáž předních vidlic by měla být prováděna pouze školeným a kvalifikovaným technikem, používajícím správné nářadí a pracovní postupy. Nesprávný postup montáže či nesprávné nastavení pérování může znamenat chybnou funkci pérování, což může následně způsobit špatnou funkci a nebezpečné jízdní vlastnosti celého motocyklu.

Skladem - Ihned expedujeme
3 779,00 Kč
Pružiny předních vidlic progresivní Suzuki GSF650 Bandit / 07-11 + GSX650F / 08- + Triumph Bonneville
Wirth Federn

Pružiny předních vidlic progresivní Suzuki GSF650 Bandit / 07-11 + GSX650F / 08- + Triumph Bonneville

Progresivní pružiny předních vidlic od německého výrobce Wirth Federn.
100% záruka kvality „Made in Germany“

Jsou vyrobeny z vysoce kvalitního křemíko-chromového drátu, jenž je nejvhodnějším materiálem pro výrobky pracující pod vysokým tlakem a zátěží a je odolný nárazům, dopadu zatížení nebo extrémním teplotám.
Materiál je pracovním postupem zbaven vnitřního pnutí, což zaručuje správnou funkci po celou dobu životnosti pružiny.
Nesouměrné stoupání závitů pružiny (progresivní vinutí) s lineární charakteristikou nabízí stejný efekt tlumení při různém zatížení s lepší odezvou a větší bezpečností i v extrémních situacích.
Díky své charakteristice se nejlépe hodí pro aktivní jezdce, kteří se svým strojem chtějí dosáhnout lepších jízdních vlastností - pozvolný a více komfortní začátek zdvihu vidlice a posléze vyšší tuhost v druhé polovině zdvihu.

Rozměry pružin:
- délka = 385mm
- vnější průměr = 34mm
- vnitřní průměr = 23,6mm
- síla drátu = 5,2mm

Upozornění: Pro některé typy motocyklů je při instalaci progresivních pružin nutné použití distančních podložek nebo vymezovacích trubek, které mohly být použity v prvovýrobním provedení vidlic nebo je nutné je vyrobit podle tuhosti progresivních pružin. Proto je výrobcem Wirth Federn doporučena a v podstatě vyžadována montáž kvalifikovaným mechanikem nebo specializovaným servisem, který disponuje znalostmi a zkušenostmi s nastavením pérování i celého motocyklu.

Progresivní pružiny poskytují:
- lepší přilnavost pneumatiky v průběhu jízdy (za sucha i mokra)
- dokonalejší ovladatelnost motocyklu
- zvýšenou stabilitu motocyklu
- zkrácení brzdné dráhy motocyklu
- pohodlnější zatáčení
- prodloužení životnosti pneumatik

Upozornění: Pružiny pérování jsou z důvodu jejich povahy určeny výhradně pro montáž a instalaci odborným servisem!!
Montáž a demontáž předních vidlic by měla být prováděna pouze školeným a kvalifikovaným technikem, používajícím správné nářadí a pracovní postupy. Nesprávný postup montáže či nesprávné nastavení pérování může znamenat chybnou funkci pérování, což může následně způsobit špatnou funkci a nebezpečné jízdní vlastnosti celého motocyklu.

Skladem - Ihned expedujeme
3 779,00 Kč
Kotouč brzdový plovoucí (296/58/6D) - zubatý design - Honda RS125+RS250+CB250F+TSR+CB400N+CBR400F+CBR600F+VFR400F+VRF750F+CBR900RR Fireblade+VTR1000F
Tsuboss

Kotouč brzdový plovoucí (296/58/6D) - zubatý design - Honda RS125+RS250+CB250F+TSR+CB400N+CBR400F+CBR600F+VFR400F+VRF750F+CBR900RR Fireblade+VTR1000F

Plovoucí brzdové kotouče Tsuboss Brake Racing z kvalitního materiálu určené pro silniční motocykly
- vysoce kvalitní přední brzdové kotouče vyrobené ze speciálně kalené oceli prvotřídní kvality s excelentní kombinací vlastností (vysoká pevnost, odolnost proti teplotě, dlouhá životnost, nízká hmotnost)
- plovoucí konstrukce s ocelovým středem s odlehčením a vnějším věncem s robustní konstrukcí usměrňuje a eleminuje pnutí a deformaci vlivem vysokých teplot vznikajících při prudkém brzdění, neboť zajišťuje možnost rozpínání dle aktuální tepelné zátěže
- vnější věnec s dostatečným odlehčením rovnoměrně využívá celou plochu brzdových destiček a eliminuje deformaci vlivem zahřátí při brzdění
- precizní strojní snýtování vnějšího věnce a středu s velmi přesnou tolerancí pro "plovoucí funkčnost"
- díky speciálnímu materiálu a promyšlené konstrukci poskytují brzdové kotouče Tsuboss vynikající brzdný účinek a výkon, nízké opotřebení, odolávají vysokému kontaktnímu tlaku a pomáhají progresivní reakci při brzdění, díky čemuž je brzdění plynulejší a přesnější
- použitý materiál, sofistikované výrobní technologie a výrobní postupy zaručují perfektní brzdný účinek pro maximální bezpečnost
- finální broušení na moderních strojích s minimální výrobní tolerancí a vysokou přesností v setinách milimetru
- snadná a rychlá montáž, neboť jsou vyráběny dle originální parametrů (OEM Replacement)
- vysoká úroveň zpracování - certifikace TÜV KBA - vyrobeno v EU (Made in Greece)

Kotouče Tsuboss jsou dostupné ve 2 verzích designu:
WAVE - moderní zubatý design, který rovněž přináší zlepšení funkčnosti. Otevřené vlny jsou navrženy tak, aby vnější ani vnitřní průměr neměly kulatý okraj, což umožňuje lepší radiální únik kotouče za extrémních teplot. Hrany kotouče jsou upraveny tak, aby pomáhaly urychlit proces regenerace brzdových destiček.
CLASSIC - standardní kulatý design s klasickými kulatými chladícími otvory nijak nenarušující vzhled motocyklu. Hrany kotouče jsou upraveny tak, aby pomáhaly urychlit proces regenerace brzdových destiček.

Brzdové kotouče Tsuboss jsou dostupné pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Bimota, Hero, Indian, Mondial, Malaguti, Moto Morini, Moto Guzzi, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Victory, Voxan a další ...

Zajíždění: Nový brzdový kotouč (s novými brzdovými destičkami) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.

Brzdový kotouč je nutno vyměnit, jakmile tloušťka kotouče klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdového kotouče je doporučeno provést vždy výměnu brzdových destiček!

Tento brzdový kotouče je shodný s replikovými brzdovými kotouči následujících výrobců:
TRW/Lucas MSW212
EBC MD1003LS
EBC MD1003RS
NEWFREN DF5198AF
NG 216
Ferodo FMD0112

Tento kotouč nahrazuje originální kotouč (originální kód OEM):
Honda 45120 MAE 000
Honda 45220-MZ7-000
Honda 45220-MAL-601
Honda 45120-MAL-601
Honda 45120-KY2-003
Honda 45220-MAL-G01
Honda 45220-MAE-000
Honda 45120-MAL-G01

Upozornění: životnost brzdových kotoučů a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových kotoučů je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!

Brzdové kotouče od výrobce Tsuboss jsou povrchově upraveny protikorozní ochranou (povrchovou vrstvou laku, která má hlavně estetický a designový efekt, aby si brzdové kotouče zachovaly původní vzhled po delší dobu).
Před montáží je doporučeno tuto protikorozní vrstvu laku v brzdné ploše odstranit vhodným čističem.
V případě nedostatečného "vypálení" laku během zajižděcí jízdy je doporučeno brzdnou plochu brdzového kotouče i brzdnou plochu brzdových destiček znovu očistit vhodným čističem nebo čističem brzd (Brake Cleanerem), a zajížděcí proces znovu opakovat!
Věnujte prosím pozornost při zajíždění těchto kotoučů, lakované kotouče se z pravidla zajíždějí o něco déle než klasické brzdové kotouče.
Pro ideální brzdný účinek je zapotřebí při prvních ujetých kilometrech častěji přerušovaně brzdit.
Tato vrstva laku snižuje brzdný účinek do ujetí minimálně 100km!!
Lakované kotouče umožňují brzdovým kotoučům zachovat si původní vzhled mnohem delší dobu než klasické kotouče.

Vhodné pro motocykly:
Honda RS125GP / 91-05
Honda RS250GP / 90-97
Honda TSR250 / 99
Honda CB250F Hornet / 96-01
Honda CB400N / 82-88
Honda CBR400F / 85-87
Honda VFR400R / 89-93
Honda CBR600F / 95-98
Honda VFR750F / 94-97
Honda CBR900RR / 94-97
Honda VTR1000F / 97-07

Skladem - Ihned expedujeme
4 099,00 Kč
Koleno výfuku Yamaha DT125R+DT125RE+DT125X + TDR125 + TZR125R/RR + Derbi GPR125
Athena

Koleno výfuku Yamaha DT125R+DT125RE+DT125X + TDR125 + TZR125R/RR + Derbi GPR125

Koleno výfuku od italské značky Athena pro motocykly Yamaha a Derbi.

Výfuk byl vyvinut pro zlepšení průběhu a zvýšení výkonu - pro dokonalý výsledek je potřeba použít výfuk jako kompletní sadu - koleno výfuku Athena (obj. kód S410485300007) + koncovka výfuku Athena (obj. kód S410485303005).
Jedná se o tuningový doplněk, který je určen pro sportovní účely - není určen pro použití veřejných komunikacích, protože nemá homologaci. Výrobce Athena nezodpovídá za nesprávné nebo žádné jiné použití - zákazník bere plnou zodpovědnost za použití výrobku pouze v souladu s platnými předpisy v místě použití.
Není homolováno!

Tento výfuk je vhodný jako alternativní náhrada za originální díl:
Yamaha 3RM-14610-00
Yamaha 3ME-14610-01
Yamaha 3ME-14610-00
Yamaha 1D0-E4610-00
Yamaha 4DJ-14610-01
Yamaha 4DJ-14610-00

Vhodné pro:
Yamaha DT125R + DT125RE + DT125X
Yamaha TDR125
Yamaha TZR125R + TZR125RR
Derbi GPR125

Skladem - Ihned expedujeme
4 999,00 Kč
Klemy řízení Xtrig PHDS (pro originální brýle OEM Honda) - Honda CRF250R / 04-25 + CRF450R / 02-25 + CR125 / 00-07 + CR250 / 99-07 + CRF250X / 04-17 + CRF450X / 02-17
Xtrig

Klemy řízení Xtrig PHDS (pro originální brýle OEM Honda) - Honda CRF250R / 04-25 + CRF450R / 02-25 + CR125 / 00-07 + CR250 / 99-07 + CRF250X / 04-17 + CRF450X / 02-17

Klemy řízení PHDS Clamps od německého výrobce XTRIG, jehož výrobky jsou používány v prvovýrobě motockyklů KTM, Husaberg, Husqvarna, Sherco a navíc většinou továrních týmů v závodech mistrovství světa MX GP.

Klemy jsou dostupné pouze pro zesílená řidítka (průměr 28,6mm) a disponují unikátním systémem PHDS (Progressive Handlebar Dampening System), který nabízí možnost výměny pružících prvků (soft/měkké nebo střední/medium nebo hard/tvrdé).

Vlastnosti:
- určené pro montáž řídítek o průměru 28,6mm
- dodávány včetně  navýšení (s podložkami zvyšujícími pozici řízení)
- vyrobeny z vysocekvalitního duralového materiálu ve špičkovém zpracování
- nízká hmotnost a odlehčený desing
- možnost výměny tlumících prvků (elastomerů) pro přizpůsobení absorbce vibrací
- nabízí maximální přesnost řízení
- možnost nastavení 12 různých pozic na brýlích Xtrig

Skladem - Ihned expedujeme
5 369,00 Kč
Objednejte do úterý, 13 hod. a zboží obdržíte ve středu.
Potřebujete zboží ještě dnes?
Vyzvědnětě si jej osobně na naší prodejně ve Strakonicích v době od 8 do 16h.
Platí pouze pro zboží označené skladem.
Doprava zdarma
při nákupu nad 2 200,00 Kč
Platí pro maloobchodní prodej do ČR
Chcete dostávat informace z našeho obchodu?

853 807 kusů zboží skladem ihned k expedici, 60 657 produktů v nabídce
14 dnů na vrácení a výměnu zakoupeného zboží
30 let zkušeností s prodejem náhradních dílů a příslušenství na všechny druhy motocyklů
Vlastní prodejna ve Strakonicích, kde si můžete zboží ihned osobně vyzvednout
Dlouhá historie firmy - na trhu od roku 1996.
Oficiální zastoupení více jak 50 značek pro Českou republiku
Odborná pomoc při výběru náhradních dílů a příslušenství na motocykly a čtyřkolky
Věrnostní program za každý nákup
ONLINE Live Chat každý pracovní den od 8:00 do 16:00 hodin s proškoleným technikem

Motodíly od A do Z

 

 

 

MTZ Mototechnika s.r.o.

Telefon:  601 303 001  /  601 303 002

               601 303 003  /  601 303 004

E-mail: info@mototechnika.cz

Prodejna:

U Blatenského mostu 1482
(průmyslová zóna Kání Vrch)
386 01 Strakonice

Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod.

Informace

Kontakt a prodejna

Články, novinky

Doprava a platba

Obchodní podmínky

Reklamační řád

Výměna / Vrácení zboží

Ochrana osobních údajů

FAQ - Časté dotazy

Nastavení Cookies

O společnosti

Zastupované značky

Všechny prodávané značky

Velkoobchod

Profil společnosti

Historie společnoti

Podporujeme

Zapůjčení nýtovačky

Velikosti oblečení

Zboží bylo přidáno do košíku

Pokračovat Přejít do košíku