Brzdové destičky anglického výrobce DP BRAKES ve směsi OEM SINTER jsou dokonalejší náhradou za originální sintrované brzdové destičky. Jedná se o prémiovou sinterovanou směs s perfektní kombinací důležitých vlastností (výborný brzdný účinek, vysoká citlivost brzd, neuvadající vytrvalý brzdný efekt, stabilní účinek za mokra).
Směs doporučená pro každodenní použití na silnici pro motocykly všech kubatur, pro použití v terénu a na čtyřkolkách.
Většinou včetně keramického tepelného štítu ze zadní strany destiček!!
Při použití ve standardním provozu a za standardních podmínek použití vykazují nadprůměrnou životnost.
- dlouhodobě používaná a ověřená vysoce kvalitní směs OEM SINTER
- vynikající všestranné brzdění s výborným brzdným účinkem jak za sucha i za mokra, tak za tepla i za studena
- velmi nízký abrazivní účinek zaručuje malé opotřebení brzdových kotoučů
- pro stálost brzdného účinku není potřeba ohřátí na vyšší teplotu
- velmi dobrá odolnost proti "vadnutí"
- při standardní provozu nabízí velmi dlouhou životnost
DP-Brakes je jediným výrobcem na trhu, který se výhradně zaměřuje na vývoj a výrobu sintrovaných brzdových destiček, které jsou osazovány na 95% vyráběných motocyklů a čtyřkolek.
Značka DP-Brakes (dříve Dunlopad) pokračuje v tradici společnosti Dunlop Aviation, která v roce 1940 jako první na světě vyvinula kotoučovou brzdu. V roce 1955 rovněž jako první na světě představila světu sintrované brzdové destičky, které byly vyvinuty pro zdokonalení brzdného účinku za mokra, avšak v té době byly používány pouze v leteckém průmyslu.
Následně byla společnost pověřena vládou Velké Británie o implementaci sinterovaných brzdových destiček pro použití na motocyklech, a tak vznikla značka DUNLOPAD nyní DP BRAKES.
Tyto brzdové destičky (brzdové obložení) nahrazují originální destičky (originální kód OEM):
Gilera 647078
Piaggio 647078
Piaggio 651253
Piaggio 497072
Piaggio CM068308
Tyto brzdové destičky jsou shodné s brzdovými destičkami následujících výrobců:
BRAKING 888
BREMBO 07056
BRENTA 3041
BRENTA 4041
CL BRAKES 3060
DELTA DB2103
EBC FA353
GALFER FD277
GOLDFREN 293
LUCAS MCB744
TRW MCB744
NEWFREN FD0330
SBS 177
SBS 786
VESRAH VD-983
Jedinečná znalost problematiky sinterovaného brzdového obložení a neocenitelné dlouholeté zkušenosti jsou v současnosti skloubeny s moderními technologiemi a materiály, čož má za výsledek dokonalé brzdové destičky, které jsou vždy plnohodnotnou a většinou dokonalejší náhradou za originální díl ve všech úrovních použití (závodní, sportovní, standardní) a pro všechny modely motocyklů (silniční motocykly, cestovní enduro/touring, motokros, enduro, čtyřkolky, sněžné skútry, skútry, Harley-Davidson).
Zajíždění: Nové brzdové obložení (například i s novými brzdovými kotouči) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.
Brzdové desky je nutno vyměnit, jakmile jejich tloušťka klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdových destiček je vždy doporučeno provést opravu brzdového třmenu, který bývá často zanesen nečistotami a nefunguje správně. Navíc je doporučeno provést kontrolu brzdového systému včetně kontroly množství brzdové kapaliny či její výměnu.
Upozornění: životnost brzdových destiček a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových destiček je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!
Brzdové destičky anglického výrobce DP BRAKES ve směsi OEM SINTER jsou dokonalejší náhradou za originální sintrované brzdové destičky. Jedná se o prémiovou sinterovanou směs s perfektní kombinací důležitých vlastností (výborný brzdný účinek, vysoká citlivost brzd, neuvadající vytrvalý brzdný efekt, stabilní účinek za mokra).
Směs doporučená pro každodenní použití na silnici pro motocykly všech kubatur, pro použití v terénu a na čtyřkolkách.
Většinou včetně keramického tepelného štítu ze zadní strany destiček!!
Při použití ve standardním provozu a za standardních podmínek použití vykazují nadprůměrnou životnost.
- dlouhodobě používaná a ověřená vysoce kvalitní směs OEM SINTER
- vynikající všestranné brzdění s výborným brzdným účinkem jak za sucha i za mokra, tak za tepla i za studena
- velmi nízký abrazivní účinek zaručuje malé opotřebení brzdových kotoučů
- pro stálost brzdného účinku není potřeba ohřátí na vyšší teplotu
- velmi dobrá odolnost proti "vadnutí"
- při standardní provozu nabízí velmi dlouhou životnost
DP-Brakes je jediným výrobcem na trhu, který se výhradně zaměřuje na vývoj a výrobu sintrovaných brzdových destiček, které jsou osazovány na 95% vyráběných motocyklů a čtyřkolek.
Značka DP-Brakes (dříve Dunlopad) pokračuje v tradici společnosti Dunlop Aviation, která v roce 1940 jako první na světě vyvinula kotoučovou brzdu. V roce 1955 rovněž jako první na světě představila světu sintrované brzdové destičky, které byly vyvinuty pro zdokonalení brzdného účinku za mokra, avšak v té době byly používány pouze v leteckém průmyslu.
Následně byla společnost pověřena vládou Velké Británie o implementaci sinterovaných brzdových destiček pro použití na motocyklech, a tak vznikla značka DUNLOPAD nyní DP BRAKES.
Tyto brzdové destičky (brzdové obložení) nahrazují originální destičky (originální kód OEM):
Yamaha 5RU-25806-00
Yamaha 5GM-W0046-00
Yamaha 5VU-W0046-01
Yamaha 5RU-W0046-00
Yamaha 5NR-F5811-10
Yamaha 5VU-W0046-00
Tyto brzdové destičky jsou shodné s brzdovými destičkami následujících výrobců:
BRAKING 904
BREMBO 07059
BRENTA 4078
BRENTA 3078
CL BRAKES 3061
CL BRAKES 3075
EBC SFA408
GALFER FD352
GOLDFREN 268
NEWFREN FD0378
SBS 185
SBS 812
VESRAH VD-275
Jedinečná znalost problematiky sinterovaného brzdového obložení a neocenitelné dlouholeté zkušenosti jsou v současnosti skloubeny s moderními technologiemi a materiály, čož má za výsledek dokonalé brzdové destičky, které jsou vždy plnohodnotnou a většinou dokonalejší náhradou za originální díl ve všech úrovních použití (závodní, sportovní, standardní) a pro všechny modely motocyklů (silniční motocykly, cestovní enduro/touring, motokros, enduro, čtyřkolky, sněžné skútry, skútry, Harley-Davidson).
Zajíždění: Nové brzdové obložení (například i s novými brzdovými kotouči) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.
Brzdové desky je nutno vyměnit, jakmile jejich tloušťka klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdových destiček je vždy doporučeno provést opravu brzdového třmenu, který bývá často zanesen nečistotami a nefunguje správně. Navíc je doporučeno provést kontrolu brzdového systému včetně kontroly množství brzdové kapaliny či její výměnu.
Upozornění: životnost brzdových destiček a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových destiček je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!
Brzdové destičky anglického výrobce DP BRAKES ve směsi PRO-MX jsou určeny pro závodní offroadové motocykly (motokros, enduro, supercross, trial), kde je brzdný výkon nejdůležitějším požadavkem.
Disponují speciální sinterovanou směsí HIGH PERFORMANCE HH PRO-MX, která byla vyvinuta za pomoci profesionálních továrních jezdců a týmů nejvyšší světové úrovně. Brzdové destičky se směsí PRO-MX používali a používají špičkový jezdci světové úrovně - Ryan Villopoto, Blake Baggett, Stevan Everts, David Knight, Juha Salminen, Matti Seistola, Brock Tickle, Dougie Lampkin, Monster Energy Pro-Circuit Team a další ...
Směs doporučená pro závodní offroadové použití pro všestranné brzdění s rychlým brzdným účinkem, progresivním dávkováním brzdění a nízkou námahou pro ovládání brzdové páčky.
Všechny destičky jsou osazeny keramickým tepelným štítem ze zadní strany.
- speciální vysoce kvalitní směs HIGH PERFORMANCE HH PRO-MX
- progresivní pocit brzdění s okamžitým nástupem účinku
- velmi nízký abrazivní účinek zaručuje malé opotřebení brzdových kotoučů
- pro stálost brzdného účinku není potřeba ohřátí na vyšší teplotu
- velmi dobrá odolnost proti "vadnutí"
- dlouhá životnost i při závodních podmínkách
Tyto brzdové destičky (brzdové obložení) nahrazují originální destičky (originální kód OEM):
Gas Gas BT-27922065
Gas Gas BT-280022065
Tyto brzdové destičky jsou shodné s brzdovými destičkami následujících výrobců:
BRENTA 3039
BRENTA 4039
EBC FA291
DELTA DB2820
FERODO FDB2103
GALFER FD225
GOLDFREN 143
LUCAS MCB770
TRW MCB770
NEWFREN FD0268
SBS 815
Značka DP-Brakes je jediným výrobcem na trhu, který se výhradně zaměřuje na vývoj a výrobu sinterovaných brzdových destiček, které jsou osazovány na 95% vyráběných motocyklů a čtyřkolek.
Značka DP-Brakes (dříve Dunlopad) pokračuje v tradici společnosti Dunlop Aviation, která v roce 1940 jako první na světě vyvinula kotoučovou brzdu. V roce 1955 rovněž jako první na světě představila světu sinterované brzdové destičky, které byly vyvinuty pro zdokonalení brzdného účinku za morka, avšak v té době byly používány pouze v leteckém průmyslu. Následně byla společnost pověřena vládou Velké Británie o implementaci sinterovaných brzdových destiček pro použití na motocyklech, a tak vznikla značka DUNLOPAD nyní DP BRAKES.
Zajíždění: Nové brzdové obložení (například i s novými brzdovými kotouči) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.
Brzdové desky je nutno vyměnit, jakmile jejich tloušťka klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdových destiček je vždy doporučeno provést opravu brzdového třmenu, který bývá často zanesen nečistotami a nefunguje správně. Navíc je doporučeno provést kontrolu brzdového systému včetně kontroly množství brzdové kapaliny či její výměnu.
Upozornění: životnost brzdových destiček a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových destiček je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!
Brzdové destičky anglického výrobce DP BRAKES ve směsi PRO-MX jsou určeny pro závodní offroadové motocykly (motokros, enduro, supercross, trial), kde je brzdný výkon nejdůležitějším požadavkem.
Disponují speciální sinterovanou směsí HIGH PERFORMANCE HH PRO-MX, která byla vyvinuta za pomoci profesionálních továrních jezdců a týmů nejvyšší světové úrovně. Brzdové destičky se směsí PRO-MX používali a používají špičkový jezdci světové úrovně - Ryan Villopoto, Blake Baggett, Stevan Everts, David Knight, Juha Salminen, Matti Seistola, Brock Tickle, Dougie Lampkin, Monster Energy Pro-Circuit Team a další ...
Směs doporučená pro závodní offroadové použití pro všestranné brzdění s rychlým brzdným účinkem, progresivním dávkováním brzdění a nízkou námahou pro ovládání brzdové páčky.
Všechny destičky jsou osazeny keramickým tepelným štítem ze zadní strany.
- speciální vysoce kvalitní směs HIGH PERFORMANCE HH PRO-MX
- progresivní pocit brzdění s okamžitým nástupem účinku
- velmi nízký abrazivní účinek zaručuje malé opotřebení brzdových kotoučů
- pro stálost brzdného účinku není potřeba ohřátí na vyšší teplotu
- velmi dobrá odolnost proti "vadnutí"
- dlouhá životnost i při závodních podmínkách
Tyto brzdové destičky (brzdové obložení) nahrazují originální destičky (originální kód OEM):
Gas Gas BT280222068
Montesa 43105-NN3-830
Montesa 43105 NN3 820
Sherco C390
Scorpa 51A-40202-00-00
TRS 70310
Vertigo V-0368
Tyto brzdové destičky jsou shodné s brzdovými destičkami následujících výrobců:
BRAKING 832
BREMBO 07.GR48
BRENTA 3042
BRENTA 4042
EBC FA471
EBC FA351
FERODO FDB2127
GALFER FD224
GOLDFREN 173
GOLDFREN 199
LUCAS MCB767
TRW MCB767
NEWFREN FD0315
SBS 803
VESRAH VD-9003
Značka DP-Brakes je jediným výrobcem na trhu, který se výhradně zaměřuje na vývoj a výrobu sinterovaných brzdových destiček, které jsou osazovány na 95% vyráběných motocyklů a čtyřkolek.
Značka DP-Brakes (dříve Dunlopad) pokračuje v tradici společnosti Dunlop Aviation, která v roce 1940 jako první na světě vyvinula kotoučovou brzdu. V roce 1955 rovněž jako první na světě představila světu sinterované brzdové destičky, které byly vyvinuty pro zdokonalení brzdného účinku za morka, avšak v té době byly používány pouze v leteckém průmyslu. Následně byla společnost pověřena vládou Velké Británie o implementaci sinterovaných brzdových destiček pro použití na motocyklech, a tak vznikla značka DUNLOPAD nyní DP BRAKES.
Zajíždění: Nové brzdové obložení (například i s novými brzdovými kotouči) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.
Brzdové desky je nutno vyměnit, jakmile jejich tloušťka klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdových destiček je vždy doporučeno provést opravu brzdového třmenu, který bývá často zanesen nečistotami a nefunguje správně. Navíc je doporučeno provést kontrolu brzdového systému včetně kontroly množství brzdové kapaliny či její výměnu.
Upozornění: životnost brzdových destiček a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových destiček je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!
Brzdové destičky anglického výrobce DP BRAKES ve směsi PRO-MX jsou určeny pro závodní offroadové motocykly (motokros, enduro, supercross, trial), kde je brzdný výkon nejdůležitějším požadavkem.
Disponují speciální sinterovanou směsí HIGH PERFORMANCE HH PRO-MX, která byla vyvinuta za pomoci profesionálních továrních jezdců a týmů nejvyšší světové úrovně. Brzdové destičky se směsí PRO-MX používali a používají špičkový jezdci světové úrovně - Ryan Villopoto, Blake Baggett, Stevan Everts, David Knight, Juha Salminen, Matti Seistola, Brock Tickle, Dougie Lampkin, Monster Energy Pro-Circuit Team a další ...
Směs doporučená pro závodní offroadové použití pro všestranné brzdění s rychlým brzdným účinkem, progresivním dávkováním brzdění a nízkou námahou pro ovládání brzdové páčky.
Všechny destičky jsou osazeny keramickým tepelným štítem ze zadní strany.
- speciální vysoce kvalitní směs HIGH PERFORMANCE HH PRO-MX
- progresivní pocit brzdění s okamžitým nástupem účinku
- velmi nízký abrazivní účinek zaručuje malé opotřebení brzdových kotoučů
- pro stálost brzdného účinku není potřeba ohřátí na vyšší teplotu
- velmi dobrá odolnost proti "vadnutí"
- dlouhá životnost i při závodních podmínkách
Tyto brzdové destičky (brzdové obložení) nahrazují originální destičky (originální kód OEM):
Montesa 45105-NN3-830
Sherco C389
Beta 25.25352.000
Gas Gas BT280222065
TRS 70360
00TRS01A0027
Tyto brzdové destičky jsou shodné s brzdovými destičkami následujících výrobců:
BRAKING 831
BREMBO 07.GR58
BRENTA 3040
BRENTA 4040
EBC FA303
FERODO FDB2109
GALFER FD223
GOLDFREN 198
LUCAS MCB766
TRW MCB766
NEWFREN FD0292
SBS 802
VESRAH VD-9001
Značka DP-Brakes je jediným výrobcem na trhu, který se výhradně zaměřuje na vývoj a výrobu sinterovaných brzdových destiček, které jsou osazovány na 95% vyráběných motocyklů a čtyřkolek.
Značka DP-Brakes (dříve Dunlopad) pokračuje v tradici společnosti Dunlop Aviation, která v roce 1940 jako první na světě vyvinula kotoučovou brzdu. V roce 1955 rovněž jako první na světě představila světu sinterované brzdové destičky, které byly vyvinuty pro zdokonalení brzdného účinku za morka, avšak v té době byly používány pouze v leteckém průmyslu. Následně byla společnost pověřena vládou Velké Británie o implementaci sinterovaných brzdových destiček pro použití na motocyklech, a tak vznikla značka DUNLOPAD nyní DP BRAKES.
Zajíždění: Nové brzdové obložení (například i s novými brzdovými kotouči) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.
Brzdové desky je nutno vyměnit, jakmile jejich tloušťka klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdových destiček je vždy doporučeno provést opravu brzdového třmenu, který bývá často zanesen nečistotami a nefunguje správně. Navíc je doporučeno provést kontrolu brzdového systému včetně kontroly množství brzdové kapaliny či její výměnu.
Upozornění: životnost brzdových destiček a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových destiček je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!
Brzdové destičky anglického výrobce DP BRAKES ve směsi OEM SINTER jsou dokonalejší náhradou za originální sintrované brzdové destičky. Jedná se o prémiovou sinterovanou směs s perfektní kombinací důležitých vlastností (výborný brzdný účinek, vysoká citlivost brzd, neuvadající vytrvalý brzdný efekt, stabilní účinek za mokra).
Směs doporučená pro každodenní použití na silnici pro motocykly všech kubatur, pro použití v terénu a na čtyřkolkách.
Většinou včetně keramického tepelného štítu ze zadní strany destiček!!
Při použití ve standardním provozu a za standardních podmínek použití vykazují nadprůměrnou životnost.
- dlouhodobě používaná a ověřená vysoce kvalitní směs OEM SINTER
- vynikající všestranné brzdění s výborným brzdným účinkem jak za sucha i za mokra, tak za tepla i za studena
- velmi nízký abrazivní účinek zaručuje malé opotřebení brzdových kotoučů
- pro stálost brzdného účinku není potřeba ohřátí na vyšší teplotu
- velmi dobrá odolnost proti "vadnutí"
- při standardní provozu nabízí velmi dlouhou životnost
DP-Brakes je jediným výrobcem na trhu, který se výhradně zaměřuje na vývoj a výrobu sintrovaných brzdových destiček, které jsou osazovány na 95% vyráběných motocyklů a čtyřkolek.
Značka DP-Brakes (dříve Dunlopad) pokračuje v tradici společnosti Dunlop Aviation, která v roce 1940 jako první na světě vyvinula kotoučovou brzdu. V roce 1955 rovněž jako první na světě představila světu sintrované brzdové destičky, které byly vyvinuty pro zdokonalení brzdného účinku za mokra, avšak v té době byly používány pouze v leteckém průmyslu.
Následně byla společnost pověřena vládou Velké Británie o implementaci sinterovaných brzdových destiček pro použití na motocyklech, a tak vznikla značka DUNLOPAD nyní DP BRAKES.
Tyto brzdové destičky (brzdové obložení) nahrazují originální destičky (originální kód OEM):
Suzuki 69101-44830
Suzuki 69101-44810
Suzuki 69100-15820
Suzuki 69101-44820
Suzuki 69100-15830
Tyto brzdové destičky jsou shodné s brzdovými destičkami následujících výrobců:
BRAKING 924
BREMBO 07.SU32
BRENTA 3131
BRENTA 4131
CL BRAKES 1163
EBC FA419
FERODO FDB2213
GALFER FD359
GOLDFREN 241
NEWFREN FD0402
SBS 833
VESRAH VD-359
Jedinečná znalost problematiky sinterovaného brzdového obložení a neocenitelné dlouholeté zkušenosti jsou v současnosti skloubeny s moderními technologiemi a materiály, čož má za výsledek dokonalé brzdové destičky, které jsou vždy plnohodnotnou a většinou dokonalejší náhradou za originální díl ve všech úrovních použití (závodní, sportovní, standardní) a pro všechny modely motocyklů (silniční motocykly, cestovní enduro/touring, motokros, enduro, čtyřkolky, sněžné skútry, skútry, Harley-Davidson).
Zajíždění: Nové brzdové obložení (například i s novými brzdovými kotouči) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.
Brzdové desky je nutno vyměnit, jakmile jejich tloušťka klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdových destiček je vždy doporučeno provést opravu brzdového třmenu, který bývá často zanesen nečistotami a nefunguje správně. Navíc je doporučeno provést kontrolu brzdového systému včetně kontroly množství brzdové kapaliny či její výměnu.
Upozornění: životnost brzdových destiček a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových destiček je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!
Brzdové destičky anglického výrobce DP BRAKES ve směsi OEM SINTER jsou dokonalejší náhradou za originální sintrované brzdové destičky. Jedná se o prémiovou sinterovanou směs s perfektní kombinací důležitých vlastností (výborný brzdný účinek, vysoká citlivost brzd, neuvadající vytrvalý brzdný efekt, stabilní účinek za mokra).
Směs doporučená pro každodenní použití na silnici pro motocykly všech kubatur, pro použití v terénu a na čtyřkolkách.
Většinou včetně keramického tepelného štítu ze zadní strany destiček!!
Při použití ve standardním provozu a za standardních podmínek použití vykazují nadprůměrnou životnost.
- dlouhodobě používaná a ověřená vysoce kvalitní směs OEM SINTER
- vynikající všestranné brzdění s výborným brzdným účinkem jak za sucha i za mokra, tak za tepla i za studena
- velmi nízký abrazivní účinek zaručuje malé opotřebení brzdových kotoučů
- pro stálost brzdného účinku není potřeba ohřátí na vyšší teplotu
- velmi dobrá odolnost proti "vadnutí"
- při standardní provozu nabízí velmi dlouhou životnost
DP-Brakes je jediným výrobcem na trhu, který se výhradně zaměřuje na vývoj a výrobu sintrovaných brzdových destiček, které jsou osazovány na 95% vyráběných motocyklů a čtyřkolek.
Značka DP-Brakes (dříve Dunlopad) pokračuje v tradici společnosti Dunlop Aviation, která v roce 1940 jako první na světě vyvinula kotoučovou brzdu. V roce 1955 rovněž jako první na světě představila světu sintrované brzdové destičky, které byly vyvinuty pro zdokonalení brzdného účinku za mokra, avšak v té době byly používány pouze v leteckém průmyslu.
Následně byla společnost pověřena vládou Velké Británie o implementaci sinterovaných brzdových destiček pro použití na motocyklech, a tak vznikla značka DUNLOPAD nyní DP BRAKES.
Tyto brzdové destičky (brzdové obložení) nahrazují originální destičky (originální kód OEM):
Arctic Cat 3303-908
Yamaha 5D7-F5911-00
Sym 45113-REA-300A
Can Am S4511ARCA000
Can Am S4311ARCA000
Kymco 45105-LB17-3050
Kymco 45105-LBA7-3050
Kymco 45105-LEE-8305
Tyto brzdové destičky jsou shodné s brzdovými destičkami následujících výrobců:
BRAKING 923
BREMBO 07.GR52
BREMBO 07.GR81
BRENTA 3133
BRENTA 4133
CL BRAKES 1147
EBC FA377
FERODO FDB2184
GALFER FD336
GOLDFREN 230
LUCAS MCB760
TRW MCB760
NEWFREN FD0383
SBS 810
VESRAH VD-9026
Jedinečná znalost problematiky sinterovaného brzdového obložení a neocenitelné dlouholeté zkušenosti jsou v současnosti skloubeny s moderními technologiemi a materiály, čož má za výsledek dokonalé brzdové destičky, které jsou vždy plnohodnotnou a většinou dokonalejší náhradou za originální díl ve všech úrovních použití (závodní, sportovní, standardní) a pro všechny modely motocyklů (silniční motocykly, cestovní enduro/touring, motokros, enduro, čtyřkolky, sněžné skútry, skútry, Harley-Davidson).
Zajíždění: Nové brzdové obložení (například i s novými brzdovými kotouči) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.
Brzdové desky je nutno vyměnit, jakmile jejich tloušťka klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdových destiček je vždy doporučeno provést opravu brzdového třmenu, který bývá často zanesen nečistotami a nefunguje správně. Navíc je doporučeno provést kontrolu brzdového systému včetně kontroly množství brzdové kapaliny či její výměnu.
Upozornění: životnost brzdových destiček a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových destiček je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!
Brzdové destičky anglického výrobce DP BRAKES ve směsi OEM SINTER jsou dokonalejší náhradou za originální sintrované brzdové destičky. Jedná se o prémiovou sinterovanou směs s perfektní kombinací důležitých vlastností (výborný brzdný účinek, vysoká citlivost brzd, neuvadající vytrvalý brzdný efekt, stabilní účinek za mokra).
Směs doporučená pro každodenní použití na silnici pro motocykly všech kubatur, pro použití v terénu a na čtyřkolkách.
Většinou včetně keramického tepelného štítu ze zadní strany destiček!!
Při použití ve standardním provozu a za standardních podmínek použití vykazují nadprůměrnou životnost.
- dlouhodobě používaná a ověřená vysoce kvalitní směs OEM SINTER
- vynikající všestranné brzdění s výborným brzdným účinkem jak za sucha i za mokra, tak za tepla i za studena
- velmi nízký abrazivní účinek zaručuje malé opotřebení brzdových kotoučů
- pro stálost brzdného účinku není potřeba ohřátí na vyšší teplotu
- velmi dobrá odolnost proti "vadnutí"
- při standardní provozu nabízí velmi dlouhou životnost
DP-Brakes je jediným výrobcem na trhu, který se výhradně zaměřuje na vývoj a výrobu sintrovaných brzdových destiček, které jsou osazovány na 95% vyráběných motocyklů a čtyřkolek.
Značka DP-Brakes (dříve Dunlopad) pokračuje v tradici společnosti Dunlop Aviation, která v roce 1940 jako první na světě vyvinula kotoučovou brzdu. V roce 1955 rovněž jako první na světě představila světu sintrované brzdové destičky, které byly vyvinuty pro zdokonalení brzdného účinku za mokra, avšak v té době byly používány pouze v leteckém průmyslu.
Následně byla společnost pověřena vládou Velké Británie o implementaci sinterovaných brzdových destiček pro použití na motocyklech, a tak vznikla značka DUNLOPAD nyní DP BRAKES.
Tyto brzdové destičky (brzdové obložení) nahrazují originální destičky (originální kód OEM):
Suzuki 69100-10840
Suzuki 69100-10860
Tyto brzdové destičky jsou shodné s brzdovými destičkami následujících výrobců:
DELTA DB2185
BRAKING 896
BREMBO 07058
CL BRAKES 3066
EBC FA412
FERODO FDB2173
GOLDFREN 265
LUCAS MCB751
TRW MCB751
NEWFREN FD0356
SBS 804
SBS 182
VESRAH VD-357
Jedinečná znalost problematiky sinterovaného brzdového obložení a neocenitelné dlouholeté zkušenosti jsou v současnosti skloubeny s moderními technologiemi a materiály, čož má za výsledek dokonalé brzdové destičky, které jsou vždy plnohodnotnou a většinou dokonalejší náhradou za originální díl ve všech úrovních použití (závodní, sportovní, standardní) a pro všechny modely motocyklů (silniční motocykly, cestovní enduro/touring, motokros, enduro, čtyřkolky, sněžné skútry, skútry, Harley-Davidson).
Zajíždění: Nové brzdové obložení (například i s novými brzdovými kotouči) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.
Brzdové desky je nutno vyměnit, jakmile jejich tloušťka klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdových destiček je vždy doporučeno provést opravu brzdového třmenu, který bývá často zanesen nečistotami a nefunguje správně. Navíc je doporučeno provést kontrolu brzdového systému včetně kontroly množství brzdové kapaliny či její výměnu.
Upozornění: životnost brzdových destiček a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových destiček je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!
Vzduchové filtry pro silniční motocykly jsou kvalitní produkty pro filtraci vzduchu vyráběné dle originálního dílu
- poskytují dobrou ochranu motoru díky dobré filtraci při zachování průtoku vzduchu k dosažení spolehlivého výkonu
- díky kvalitě použitých materiálů a moderní technologii výroby jsou ekvivalentní levnější náhradou za originální díl
- poskytují dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
Nahrazuje originální čísla (OEM code):
KTM 64106015000
RMS 100603970
RMS nabízí široký sortiment náhradních dílů oprav. sady vodního čerpadla, řemenice variátoru, válce a pístní sady motoru, klikové hřídele, relé dobíjení, spojkové komponenty, blinkry, zrcátka a další...
Společnost RMS Performance Parts byla založena v roce 1945, jejím zakladatelem byl Mandelli Ricardo, jehož původním záměrem byla výroba náhradních dílů na kola, tento záměr se rychle rozšířil o díly na mopedy a skútry.
Dnes je firma RMS největší druhovýrobcem náhradních dílů na skútry a jejich sortiment pokrývá běžné náhradní díly na většinu skútrů a působí nejen v Itálii, ale téměř po celé Evropě.
Zákazníci oceňují především vysokou kvalitu dílů za přijatelné ceny náhradních dílů pro všechny běžné značky a modely motocyklů a skútrů.
Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT jsou vyráběny pouze z oceli nejvyšší kvality (16MNCR5) na nejmodernějších strojích, které umožňují dosažení vysoké přesnosti řezu a minimálních tolerancí.
Vnější ozubení vyráběné pomocí patentované technologie DIAMOND-CUT disponuje optimalizovanou konturou zubu s vyšší pevností (až o 25%) na hranách a vrcholu zubu a nižší hladinou hlučnosti díky dokonale hladkému povrchu (až o 50%) dosedací plochy pro válečky řetězu (DIAMOND-CUT je speciální patentovaná technologie, kterou vyvinula společnost ESJOT ve spolupráci s univerzitou v Paderbornu za účelem dosažení nejpřesnějších tolerancí a dokonalého profilu zubů).
Použitý materiál a technologie "Made in Germany" zaručují super kvalitu kol ESJOT - např. standardní norma značky ESJOT při výrobě pastorků je kruhová tolerance (soustřednost) a axiální tolerance (házivost) pod 0,1mm. Vnitřní ozubení je obráběno na nejmodernějších frézách, čímž je zaručena dokonalá přesnost pro přesné uchycení na hnací hřídel. Speciální proces tepelného zušlechtění umožňuje vytvrzení o hodnotách 700 HV40 do hloubky 0,4mm, aby byla dosažena maximální délka životnosti i při použití v extrémních podmínkách provozu.
Značka ESJOT vyrábí ozubená kola již více než 85 let pro průmyslové oblasti, pro motocykly a jízdní kola. Výroba disponuje nejmodernějšími stroji - CNC frézovacími roboty, řezacími plně automatickými roboty, obráběcími CNC centry i automatickými lisy do 400tun.
Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT díky použitému materiálu, nejmodernějším výrobním technologiím a povrchové úpravě splňují nejpřísnější parametry kvalitativních norem a jejich výsledná kvalita převyšuje jak originální řetězová kola, tak i většinu druhovýrobních značek, které jsou vyráběny téměř výhradně v Asii. Důkazem toho je i skutečnost, že řetězová kola ESJOT jsou dodávána do prvovýroby světoznámých značek jako KTM, BMW, Aprilia, Husqvarna a další.
ESJOT řetězová kola jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Tomos, Triton, Hercules, Rixe, Kasea, Jicheng a další ...
Rozměry/Parametry: kontrola rozměrů viz. schéma.
Vhodné pro motocykly:
Kawasaki Z750 (ZR750F) / 04-12
Kawasaki Z750 (ZR750) ABS / 07-12
Kawasaki Z750R (ZR750) / 11-12
Kawasaki Z750R (ZR750) ABS / 11-12
Kawasaki Z750R (ZR750) Black Edition / 12
Kawasaki Z750 S (ZR750 S) / 05-06
Kawasaki Z800 (ZR800) / 13-16
Kawasaki Z800e (ZR800) / 13-16
Kawasaki Z800 Sugomi Edition (ZR800) / 16
Lanka (lanovody) HI-LEX od výrobce dodávajícího do prvovýroby motocyklů i automobilů jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl
- vysoká kvalita materiálů zaručuje nízké vnitřní tření a dosažení maximální životnosti i při vysokém zatížení
- umožňují snadnou a rychlou montáž (přesné rozměry, koncovky a provedení dle OEM dílu)
- jsou vyráběna dle OEM specifikace výrobcem vyrábějícím do prvovýroby
- bowdeny jsou vyrobeny z materiálů s výbornými kluznými vlastnostmi
- lanka jsou pletená z kvalitní odolné oceli
- sortiment zahrnuje plynová lanka, lanka spojky, lanka sytiče, náhony otáčkoměru a náhony tachometru pro silniční motocykly hlavních světových značek
Toto lanko nahrazuje originální lanko (originální kód OEM):
Suzuki 58300-41F50
Lanka (lanovody) HI-LEX od výrobce dodávajícího do prvovýroby motocyklů i automobilů jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl
- vysoká kvalita materiálů zaručuje nízké vnitřní tření a dosažení maximální životnosti i při vysokém zatížení
- umožňují snadnou a rychlou montáž (přesné rozměry, koncovky a provedení dle OEM dílu)
- jsou vyráběna dle OEM specifikace výrobcem vyrábějícím do prvovýroby
- bowdeny jsou vyrobeny z materiálů s výbornými kluznými vlastnostmi
- lanka jsou pletená z kvalitní odolné oceli
- sortiment zahrnuje plynová lanka, lanka spojky, lanka sytiče, náhony otáčkoměru a náhony tachometru pro silniční motocykly hlavních světových značek
Toto lanko nahrazuje originální lanko (originální kód OEM):
Suzuki 58200-41F20
Páčky spojky a páčky brzdy MTZ jsou ekvivalentní a plnohodnotnou náhradou za originální páčky
- poskytují dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
- jsou vyrobeny přesně podle originální (OEM) specifikace a parametrů z kvalitního hliníkového materiálu pomocí moderní technologie tlakového lití
- sortiment zahrnuje brzdové páčky, spojkové páčky, univerzální páčky s objímkou, páčky sytiče či páčky dekompresoru
- umožňují snadnou a rychlou montáž díky přesným rozměrům pro daný model, typ a rok výroby motocyklu - kontrola možnosti použití viz. fotografie!!
Podle typu jsou páčky je vybaveny příslušenstvím - štelovací šrouby, koncovky, pouzdra, pružinky, apod. - kontrola obsahu viz. fotografie!!
Tato páčka je alternativní náhradou originální páčky (originální kód OEM):
KTM 58713002100
KTM 27013002000
KTM 27013102000
Husqvarna 27013102000
Husqvarna 27013002000
Vhodné pro motocykly:
KTM 640 LC4 Supermoto / 04-06
KTM 690 Enduro / 14-24
KTM 690 Supermoto / 07-09
KTM 690 Duke / 12-14
KTM 625SMC / 04-06
KTM 660SMC / 04-05
KTM 690SMC / 08-24
Husqvarna 701 Supermoto / 16-24
Husqvarna 701 Enduro / 16-24
Husqvarna 701 Svartpilen / 19-20
Páčky spojky a páčky brzdy MTZ jsou ekvivalentní a plnohodnotnou náhradou za originální páčky
- poskytují dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
- jsou vyrobeny přesně podle originální (OEM) specifikace a parametrů z kvalitního hliníkového materiálu pomocí moderní technologie tlakového lití
- sortiment zahrnuje brzdové páčky, spojkové páčky, univerzální páčky s objímkou, páčky sytiče či páčky dekompresoru
- umožňují snadnou a rychlou montáž díky přesným rozměrům pro daný model, typ a rok výroby motocyklu - kontrola možnosti použití viz. fotografie!!
Podle typu jsou páčky je vybaveny příslušenstvím - štelovací šrouby, koncovky, pouzdra, pružinky, apod. - kontrola obsahu viz. fotografie!!
Tato páčka je alternativní náhradou originální páčky (originální kód OEM):
Suzuki 57300-10G40
Ocelové rozety (převodníky) MTZ jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl a nabízejí velmi dobrý poměr cena/výkon.
- jedná se o ocelové rozety z kvalitního materiálu s přesným opracováním zaručují bezproblémovou funkčnost a dlouhou životnost i při použití za náročných podmínek
- zadní rozety MTZ jsou vyráběny na moderních obráběcích strojích a splňující všechny parametry a požadavky pro použití na všech kubaturách i aplikacích při dodržení dobré kvality, dlouhé životnosti a příznivé ceny
- použitý materiál i technologie výroby se řídí normalizovanými požadavky na kvalitní výrobek, tak aby kola MTZ byla srovnatelná s hlavními druhovýrobními značkami na trhu
- vnější ozubení s propracovaným modulem zubu pro správný pohyb řetězu, nízké tření a prodloužení životnosti umožňuje použití všech značek řetězů
- většina rozet je pozinkovaná pro nejlepší ochranu proti korozi.
Rozměry/Parametry: kontrola rozměrů viz. schéma
Fotografie: vyfocena rozeta v počtu zubů 50 - podle počtu zubů se mění i velikost odlehčovacích otvorů - tedy rozeta s počtem zubů 45 má zcela odlišné (menší) odlehčovací otvory než rozeta s počtem zubů 50
Rozety MTZ jsou nejlepší volbou pro hobby i závodní použití pro jejich dobrou kvalitu a přijatelnou cenu (zajímavý poměr cena/výkon)!
Sortiment zahrnuje:
- silniční motocykly, cestovní enduro
- offroadové motocykly (motokros, enduro)
- čtyřkolky (ATV, Quad)
Ocelové rozety MTZ jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, MBK, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Bombardier, Aeon, Adly, Jincheng a další ...
Vhodné pro:
Yamaha TRX850 / 96-00
Yamaha TDM900 / 02-13
Yamaha TDM900A ABS / 05-13
Yamaha FZ8N / 10-15
Yamaha FZ8S / 10-15
Honda XL400V (Japan) 88-91
Honda XL400V Transalp (Japan) 92-98
Honda XL600V / 87-00
Honda XL700V / 08-13
Honda XL650V Transalp / 01-07
Honda XRV650 Africa Twin / 88-90
Ocelové rozety (převodníky) MTZ jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl a nabízejí velmi dobrý poměr cena/výkon.
- jedná se o ocelové rozety z kvalitního materiálu s přesným opracováním zaručují bezproblémovou funkčnost a dlouhou životnost i při použití za náročných podmínek
- zadní rozety MTZ jsou vyráběny na moderních obráběcích strojích a splňující všechny parametry a požadavky pro použití na všech kubaturách i aplikacích při dodržení dobré kvality, dlouhé životnosti a příznivé ceny
- použitý materiál i technologie výroby se řídí normalizovanými požadavky na kvalitní výrobek, tak aby kola MTZ byla srovnatelná s hlavními druhovýrobními značkami na trhu
- vnější ozubení s propracovaným modulem zubu pro správný pohyb řetězu, nízké tření a prodloužení životnosti umožňuje použití všech značek řetězů
- většina rozet je pozinkovaná pro nejlepší ochranu proti korozi.
Rozměry/Parametry: kontrola rozměrů viz. schéma
Fotografie: vyfocena rozeta v počtu zubů 50 - podle počtu zubů se mění i velikost odlehčovacích otvorů - tedy rozeta s počtem zubů 45 má zcela odlišné (menší) odlehčovací otvory než rozeta s počtem zubů 50
Rozety MTZ jsou nejlepší volbou pro hobby i závodní použití pro jejich dobrou kvalitu a přijatelnou cenu (zajímavý poměr cena/výkon)!
Sortiment zahrnuje:
- silniční motocykly, cestovní enduro
- offroadové motocykly (motokros, enduro)
- čtyřkolky (ATV, Quad)
Ocelové rozety MTZ jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, MBK, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Bombardier, Aeon, Adly, Jincheng a další ...
Vhodné pro:
Honda CRF250M / 13-15
Honda CRF250LA / 13-19
Honda CRF250L / 13-20
Honda CRF250L ABS / 20
Honda CRF250L Rally / 20
Honda CRF250L Rally ABS / 20
Honda CRF250RL / 17-18
Honda CRF250RLA / 17-18
Honda CRF250 Rally / 17
Honda CRM250 (Japan) / 91-95
Honda CRM250R (Japan)
Honda XR250R / 90-95
Honda XR250R (Australie) / 90-95
Honda XR600R (Australie) / 93-94
Honda XR650L / 93-20
Honda XR600R / 91-00
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku