Motocyklový řetěz 525 výrobce ČZ Chains.
Řetězy DZO jsou ekonomickou (levnější) variantou řetězů DZX - mají stejné technické parametry a podobné vlastnosti, pouze s rozdílem osazení těsnících kroužků typu O-ring a s tím spojených výsledných technických charakteristik produktu. Jsou určeny pro silniční motocykly slabších kubatur, nebo staršího roku výroby, kde je kladen důraz na nízkou pořizovací cenu a dobré užitné vlastnosti.
Díky použití komponentů shodných s řadou DZX je u řetězů DZO skloubena příznivá pořizovací cena s nadstandardní životností (nejpříznivější těsněné řetězy pro silniční motocykly na trhu v poměru cena/výkon!!!)
Typové označení: 525 DZO (5/8x5/16)
Kvalitativní řada: ekonomická řada těsněného řetězu
Provedení: těsněný řetěz (o kroužek)
Barva: bronzová
Statická pevnost: 40,0 kN
Srovnatelné řetězy ostatních značek:
RK 525 SO (pevnost 39,2 kN)
D.I.D 525 V (pevnost 35,6 kN)
Společnost ČZ Řetězy / ČZ Chains je tradičním českým výrobcem kvalitních válečkových pouzdrových, zubových a speciálních řetězů, které nacházejí široké uplatnění v automobilovém a motocyklovém průmyslu. Výroba řetězů začala v roce 1929 hlavně pro vlastní potřebu tehdy vyráběných jízdních kol ČZ a motocyklů ČZ.
Současný sortiment zahrnuje rozvodové řetězy pro automobily, motocyklové řetězy, průmyslové řetězy a speciální řetězy (více než 2000 typů řetězů).
V řetězech pro motokáry je značka ČZ světovou jedničkou (má největší podíl na světovém trhu!!)
Vysoká kvalita je podporována vlastním výzkumným a vývojovým oddělením s testovacími zkušebnami a materiálovými laboratořemi, včetně vlastní výroby strojů pro automatickou montáž řetězů. Kompletní výroba všech komponentů řetězů "pod jednou střechou" zabezpečuje stálou kvalitu produkce, vysokou úroveň kontroly a výrobní flexibilitu.
Řetězy ČZ jsou dodávány do provovýroby značek Volkswagen, Škoda, Audi, Bentley, BMW, Ducati, KTM, Beta, Husqvarna, MZ, Jawa a dalších značek. A jsou prodávány po celém světě - i ve vzdálených destinacích jako například Brazílie, Austrálie, Nový Zéland, Kanada, USA, Japonsko, Malajsie, Maroko, Jihoafrická republika a další...
Palivové čerpadlo / pumpa kompletní
- benzinová čerpadla pro výměnu nefunkčního kusu
- plnohodnotná náhrada za originální díl
- umožňuje snadnou a rychlou montáž (přesné rozměry a provedení dle OEM dílu)
Rozměry:
- délka = 91,5 mm
- průměr těla = 31,5 mm
- konektor = 2pin
Upozornění: čerpadlo je vhodné pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie
Tato pumpa nahrazuje originální díly (originální kód OEM):
Kawasaki 49040-0026
Vhodné pro motocykly:
Kawasaki EX650R Nijna / 06-11
Kawasaki ER6-F / 650 06-11 ABS
Kawasaki ER6-N / 650 06-11 ABS
Kawasaki KLE650 Versys / 07-13 ABS
Brzdové kotouče Tsuboss Brake Racing z kvalitního nerezového materiálu určené pro silniční motocykly, cestovní motocykly a skútry
- vysoce kvalitní přední a zadní brzdové kotouče vyrobené ze speciálně kalené oceli prvotřídní kvality s excelentní kombinací vlastností (vysoká pevnost, odolnost proti teplotě, dlouhá životnost, nízká hmotnost)
- robustní konstrukce s dostatečným odlehčením rovnoměrně využívá celou plochu brzdových destiček a eliminuje deformaci vlivem zahřátí při brzdění
- díky speciálnímu materiálu a promyšlené konstrukci poskytují brzdové kotouče Tsuboss vynikající brzdný účinek a výkon při velmi malém opotřebení
- použitý materiál, sofistikované výrobní technologie a výrobní postupy zaručují perfektní brzdný účinek pro maximální bezpečnost
- finální broušení na moderních strojích s minimální výrobní tolerancí a vysokou přesností v setinách milimetru
- snadná a rychlá montáž, neboť jsou vyráběny dle originální parametrů (OEM Replacement)
- vysoká úroveň zpracování - certifikace TÜV KBA - vyrobeno v EU (Made in Greece)
Kotouče Tsuboss jsou dostupné ve 2 verzích designu:
WAVE - moderní zubatý design, který rovněž přináší zlepšení funkčnosti. Otevřené vlny jsou navrženy tak, aby vnější ani vnitřní průměr neměly kulatý okraj, což umožňuje lepší radiální únik kotouče za extrémních teplot. Hrany kotouče jsou upraveny tak, aby pomáhaly urychlit proces regenerace brzdových destiček.
CLASSIC - standardní kulatý design s klasickými kulatými chladícími otvory nijak nenarušující vzhled motocyklu. Hrany kotouče jsou upraveny tak, aby pomáhaly urychlit proces regenerace brzdových destiček.
Tento brzdový kotouče je shodný s replikovými brzdovými kotouči následujících výrobců:
TRW/Lucas MST434
Tento kotouč nahrazuje originální kotouč (originální kód OEM):
Brzdové kotouče Tsuboss jsou dostupné pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Bimota, Hero, Indian, Mondial, Malaguti, Moto Morini, Moto Guzzi, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Victory, Voxan a další ...
Zajíždění: Nový brzdový kotouč (s novými brzdovými destičkami) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.
Brzdový kotouč je nutno vyměnit, jakmile tloušťka kotouče klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdového kotouče je doporučeno provést vždy výměnu brzdových destiček!
Upozornění: životnost brzdových kotoučů a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových kotoučů je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!
Vhodné pro motocykly:
Triumph Tiger800 / 10-14
Triumph Tiger800XC / 10-18
Triumph Tiger800XR / 15-18
Triumph Tiger800XRX / 15-18
Triumph Tiger850 / 21
Triumph BonnevilleT100 / 17-18
Triumph Street Cup900 / 17-18
Triumph Scrambler900 / 17-21
Triumph Street Twin900 / 16-21
Triumph Tiger900 / 20-21
Triumph Tiger900GT / 20-21
Triumph Tiger900Pro / 20-21
SpeedTriple1050R / 11-17
Triumph SpeedTriple1050RS / 18-21
Triumph SpeedTriple1050S / 16-20
Triumph Sprint1050GT / 10-14
Triumph Tiger Sport1050 / 14-17
Triumph Bobber1200 / 17-20
Triumph Bonneville T120 / 16-18
Triumph ScramblerXC1200 / 19-21
Triumph ScramblerXE1200 / 19-21
Triumph Thruxton1200RS / 20-21
Brzdové kotouče znerezového materiálu určené pro silniční motocykly, cestovní motocykly a skútry
- kvalitní přední a zadní brzdové kotouče vyrobené ze speciálně kalené oceli prvotřídní kvality
- robustní konstrukce s dostatečným odlehčením rovnoměrně využívá celou plochu brzdových destiček a eliminuje deformaci vlivem zahřátí při brzdění
- finální broušení na moderních strojích s minimální výrobní tolerancí a vysokou přesností v setinách milimetru
- snadná a rychlá montáž
Kotouče jsou dostupné ve 2 verzích designu:
WAVE - moderní zubatý design, který rovněž přináší zlepšení funkčnosti. Otevřené vlny jsou navrženy tak, aby vnější ani vnitřní průměr neměly kulatý okraj, což umožňuje lepší radiální únik kotouče za extrémních teplot. Hrany kotouče jsou upraveny tak, aby pomáhaly urychlit proces regenerace brzdových destiček.
CLASSIC - standardní kulatý design s klasickými kulatými chladícími otvory nijak nenarušující vzhled motocyklu. Hrany kotouče jsou upraveny tak, aby pomáhaly urychlit proces regenerace brzdových destiček.
Tento brzdový kotouče je shodný s replikovými brzdovými kotouči následujících výrobců:
Braking YA01FI
Newfren DF5091A
NG 39
Galfer DF450
Tento kotouč nahrazuje originální kotouč (originální kód OEM):
Brzdové kotouče jsou dostupné pro širokou řadu značek motocyklů.
Zajíždění: Nový brzdový kotouč (s novými brzdovými destičkami) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.
Brzdový kotouč je nutno vyměnit, jakmile tloušťka kotouče klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdového kotouče je doporučeno provést vždy výměnu brzdových destiček!
Upozornění: životnost brzdových kotoučů a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových kotoučů je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!
Vhodné pro motocykly:
Motocyklový řetěz 525 od japonského výrobce RK TAKASAGO CHAIN, která se řadí mezi TOP3 světové značky vyrábějící motocyklové řetězy.
Výkonný řetěz RK, těsněný O-kroužkem, který se řadí mezi nejvýkonnější řetězy ve své řadě a to díky svým parametrům (prodloužené životnosti a rozměrové stálosti), kterých bylo dosaženo díky použitým technologiím a materiálům. Použitá kvalitní ocel s vysokým obsahem uhlíku zaručuje vysokou pevnost a odolnost. Těsnící o-kroužek ze speciálního materiálu (nitrite-butadiene) zaručuje vysokou úroveň utěsnění maziva uvnitř řetězu a zamezení vstupu nečistot do řetězu po celou dobu životnosti řetězu a disponuje nízkým odporem tření pro minimální ztrátu výkonu motocyklu.
Řetěz vhodný pro silniční použití.
Typové označení: 525 KRO (5/8x5/16)
Kvalitativní řada: standardní řada těsněného řetězu
Provedení: těsněný řetěz (o kroužek)
Barva: ocelová (bez povrchové úpravy)
Statická pevnost: 37,9 kN
Srovnatelné řetězy ostatních značek:
D.I.D 525 V (pevnost 35,6 kN)
ČZ 525 DZO (pevnost 40,0 kN)
Japonská značka RK disponuje více než 60 letými zkušenostmi s výrobou řetězů motocyklů a je lídrem na trhu motocyklových řetězů.
Díky dokonalé kvalitě produktů, inovacím a vysoce kvalitnímu zpracování značka RK spolupracuje se světově uznávanými partnery, jako jsou Honda, Suzuki, Yamaha, Kawasaki a Triumph, kde jsou řetězy RK používány jako originální vybavení (OEM Product).
Dále řetězy značky RK používají závodní tými v Moto GP, Endurance EWC, World SBK, World SSP, MXGP, ISDE, AMA Supercross, Isle of Man TT, Erzberg Rodeo, atd.
Mezi jezdci používající řetězy RK jsou Marque Marquez, Jorge Lorenzo, Fabio Quartararo, Toni Elias, Glenn Coldenhoff, Max Anstie, Gautier Paulin, Arnaud Tonus, Graham Jarvis, Kailub Russell, Taylor Robert, Roan van de Moosdijk, Colton Haaker, Jérémy Guarnoni, Erwin Nigon, David Checa, Mike dD Meglio, Freddy Foray, Josh Hook, Zach Osborne, Martin Davalos, Adam Cianciarulo, Jonathan Rea, Federico Caricasulo, Leon Haslam, Randy Krummenacher a mnoho dalších..
Vyklápěcí závodní páčky ZETA PILOT LEVER od japonského výrobce ZETA jsou určeny pro závodní použití i jako tuningový doplněk s jedinečný designem a detailním zpracováním.
- vyrobené CNC obráběním z kovaného duralu - držák/adaptér z materiálu AL7009-T6 a páčka z materiálu AL6061-T6
- mechanismus s vratnou pružinou umožňuje vyklopení páčky při pádu směrem dopředu a značně snižuje možnost poškození páčky i objímky/pumpy
- šroubové spojení páčky a adaptéru snižuje poškození brzdové/spojkové pumpy následkem pádu
- odlehčená závodní konstrukce jak páčky, tak i držáku/adaptéru
- povrchová úprava = eloxovaný povrch (titanová nebo černá barva)
- možnost nastavení vzdálenosti páčky od řidítek pomocí ovládacího kolečka (až 20 pozic)
- široká plocha páčky pro dokonalé ovládání a dávkování účinku
ZETA je japonská značka, jejíž výrobky se vyznačují dokonalou kvalitou, moderním vzhledem a velkou měrou invence, neboť jsou konstruovány za pomoci návrhů, myšlenek a nápadů od jezdců a mechaniků profesionálních továrních týmů z celého světa.
V důsledku toho se popularita výrobků značky ZETA neustále zvyšuje a tyto produkty jsou používány v garážích hobby jezdců, profesionálních servisních dílnách i značkových servisech renomovaných značek motocyklů kvůli jejich vysoké kvalitě a dlouhé životnosti.
Vyklápěcí závodní páčky ZETA PILOT LEVER od japonského výrobce ZETA jsou určeny pro závodní použití i jako tuningový doplněk s jedinečný designem a detailním zpracováním.
- vyrobené CNC obráběním z kovaného duralu - držák/adaptér z materiálu AL7009-T6 a páčka z materiálu AL6061-T6
- mechanismus s vratnou pružinou umožňuje vyklopení páčky při pádu směrem dopředu a značně snižuje možnost poškození páčky i objímky/pumpy
- šroubové spojení páčky a adaptéru snižuje poškození brzdové/spojkové pumpy následkem pádu
- odlehčená závodní konstrukce jak páčky, tak i držáku/adaptéru
- povrchová úprava = eloxovaný povrch (titanová nebo černá barva)
- možnost nastavení vzdálenosti páčky od řídítek pomocí ovládacího kolečka (až 20 pozic)
- široká plocha páčky pro dokonalé ovládání a dávkování účinku
ZETA je japonská značka, jejíž výrobky se vyznačují dokonalou kvalitou, moderním vzhledem a velkou měrou invence, neboť jsou konstruovány za pomoci návrhů, myšlenek a nápadů od jezdců a mechaniků profesionálních továrních týmů z celého světa.
V důsledku toho se popularita výrobků značky ZETA neustále zvyšuje a tyto produkty jsou používány v garážích hobby jezdců, profesionálních servisních dílnách i značkových servisech renomovaných značek motocyklů kvůli jejich vysoké kvalitě a dlouhé životnosti.
Vyklápěcí závodní páčky ZETA PILOT LEVER od japonského výrobce ZETA jsou určeny pro závodní použití i jako tuningový doplněk s jedinečný designem a detailním zpracováním.
- vyrobené CNC obráběním z kovaného duralu - držák/adaptér z materiálu AL7009-T6 a páčka z materiálu AL6061-T6
- mechanismus s vratnou pružinou umožňuje vyklopení páčky při pádu směrem dopředu a značně snižuje možnost poškození páčky i objímky/pumpy
- šroubové spojení páčky a adaptéru snižuje poškození brzdové/spojkové pumpy následkem pádu
- odlehčená závodní konstrukce jak páčky, tak i držáku/adaptéru
- povrchová úprava = eloxovaný povrch (titanová nebo černá barva)
- možnost nastavení vzdálenosti páčky od řídítek pomocí ovládacího kolečka (až 20 pozic)
- široká plocha páčky pro dokonalé ovládání a dávkování účinku
ZETA je japonská značka, jejíž výrobky se vyznačují dokonalou kvalitou, moderním vzhledem a velkou měrou invence, neboť jsou konstruovány za pomoci návrhů, myšlenek a nápadů od jezdců a mechaniků profesionálních továrních týmů z celého světa.
V důsledku toho se popularita výrobků značky ZETA neustále zvyšuje a tyto produkty jsou používány v garážích hobby jezdců, profesionálních servisních dílnách i značkových servisech renomovaných značek motocyklů kvůli jejich vysoké kvalitě a dlouhé životnosti.
Vhodné pro:
Suzuki GSX-R1000 / 05-20
Suzuki GSX-R1000R / 05-20
Suzuki GSX-S1000 /15-20
Suzuki GSX-S1000F /15-20
Suzuki GSX-R750 / 04-19
Suzuki GSX-R600 / 04-19
Suzuki KATANA / 19-20
Suzuki B-KING / 07-09
Triumph DAYTONA 675 / 06-12
Triumph DAYTONA 675SE / 11
Triumph SPEED TRIPLE / 08-10
Triumph SPEED TRIPLE R / 08-10
Triumph STREET TRIPLE675R / 09-16
BMW S1000RR / 10-17
S1000R /14-17
NISSIN RADIAL CAST
Vyklápěcí závodní páčky ZETA PILOT LEVER od japonského výrobce ZETA jsou určeny pro závodní použití i jako tuningový doplněk s jedinečný designem a detailním zpracováním.
- vyrobené CNC obráběním z kovaného duralu - držák/adaptér z materiálu AL7009-T6 a páčka z materiálu AL6061-T6
- mechanismus s vratnou pružinou umožňuje vyklopení páčky při pádu směrem dopředu a značně snižuje možnost poškození páčky i objímky/pumpy
- šroubové spojení páčky a adaptéru snižuje poškození brzdové/spojkové pumpy následkem pádu
- odlehčená závodní konstrukce jak páčky, tak i držáku/adaptéru
- povrchová úprava = eloxovaný povrch (titanová nebo černá barva)
- možnost nastavení vzdálenosti páčky od řídítek pomocí ovládacího kolečka (až 20 pozic)
- široká plocha páčky pro dokonalé ovládání a dávkování účinku
ZETA je japonská značka, jejíž výrobky se vyznačují dokonalou kvalitou, moderním vzhledem a velkou měrou invence, neboť jsou konstruovány za pomoci návrhů, myšlenek a nápadů od jezdců a mechaniků profesionálních továrních týmů z celého světa.
V důsledku toho se popularita výrobků značky ZETA neustále zvyšuje a tyto produkty jsou používány v garážích hobby jezdců, profesionálních servisních dílnách i značkových servisech renomovaných značek motocyklů kvůli jejich vysoké kvalitě a dlouhé životnosti.
Vhodné pro:
Honda CB1300SF+CB1300SB+CB1300ST / 03-19 + CB1000SF / 92-97
Honda CB400SF+CB400SB ABS / 14-20 + CB400SF+CB400SB / 97-16
Honda CB1100+CB1100EX+CB1100RS / 10-20 +CBR900RR / 98-99
Honda CBR600F / 99-06 + CB1300SF+CB1300SB+CB1300ST / 03-19
Honda CB750 / 07-08 + CB650R / 19-20 + VFR1200X / 14-17 + VFR800 / 03-08
Honda VFR800F+VFR800X / 14-17 + VTR1000F / 98-05 +RVF400 / 94-96
Honda NSR250R / 87-96 + CB900F HORNET / 02-07 + CB600F HORNET / 98-02
Honda CB250F HORNET / 96-07CB400SS / 02-08 + VTR / 98-17 + DN-01 / 08
Honda NC700S+NC700X / 12-17 + NC750S+NC750X / 14-18 + X4 / 97-03
Honda X-ADV / 17-18 + CRF1000L Africa Twin / 16-19
Vyklápěcí závodní páčky ZETA PILOT LEVER od japonského výrobce ZETA jsou určeny pro závodní použití i jako tuningový doplněk s jedinečný designem a detailním zpracováním.
- vyrobené CNC obráběním z kovaného duralu - držák/adaptér z materiálu AL7009-T6 a páčka z materiálu AL6061-T6
- mechanismus s vratnou pružinou umožňuje vyklopení páčky při pádu směrem dopředu a značně snižuje možnost poškození páčky i objímky/pumpy
- šroubové spojení páčky a adaptéru snižuje poškození brzdové/spojkové pumpy následkem pádu
- odlehčená závodní konstrukce jak páčky, tak i držáku/adaptéru
- povrchová úprava = eloxovaný povrch (titanová nebo černá barva)
- možnost nastavení vzdálenosti páčky od řídítek pomocí ovládacího kolečka (až 20 pozic)
- široká plocha páčky pro dokonalé ovládání a dávkování účinku
ZETA je japonská značka, jejíž výrobky se vyznačují dokonalou kvalitou, moderním vzhledem a velkou měrou invence, neboť jsou konstruovány za pomoci návrhů, myšlenek a nápadů od jezdců a mechaniků profesionálních továrních týmů z celého světa.
V důsledku toho se popularita výrobků značky ZETA neustále zvyšuje a tyto produkty jsou používány v garážích hobby jezdců, profesionálních servisních dílnách i značkových servisech renomovaných značek motocyklů kvůli jejich vysoké kvalitě a dlouhé životnosti.
Vhodné pro:
Yamaha FJR1300 / 01-02 + XJR1200+XJR1300 / 94-15 + XJR400R / 93-07
Yamaha TZR250R+TZR250RS+TZR250SP+TZR250SPR / 90-95
Yamaha TRX850 / 95-99 + TDM850 / 97-01 + TDM900 / 02-03
Kawasaki ZX-12R / 00-07 + ZX-6R / 02-04 + ZZR1200 / 02-05 + ZX-11 / 97-01
Kawasaki ZRX1100+1200DAEG / 97-16 + Z1000 / 03-06 + Z750 / 04-05
Kawasaki Z750S / 04-07 + Z650 / 17-18 + ZEPHER1100 92-06
Kawasaki ZEPHER1100RS / 92-06 + ZEPHER750 / 91-06
Kawasaki ZEPHER / 89-06 + GPZ900R / 91-03 + ZZR250+ZZR400 / 90-07
Kawasaki ZRX400+ZRX400II / 94-08 + KLZ1000 VERSYS / 12-14
Kawasaki KLE650 VERSYS / 07-08ER-6N+ER-6F / 06-08 + BALIUS / 91-07
Kawasaki BALIUS II / 91-07 + ZR-7S / 99-05
Suzuki GSX1400/01-08 + GSX1300R HAYABUSA / 99-19
Suzuki GSF1200+1250 BANDIT / 01-16 + GSF1200 BANDIT/95-97
Suzuki GSX1200 INAZUMA / 98-99 + GSX1400 / 01-08 + GS1200SS / 01-02
Suzuki GSX-R1100W / 93-98 + GSX-R1000 / 01-04 + GSX-S750 / 17-18
Suzuki DL650 V-STORM 650 / 04-19 + DL1000 V-STORM / 07-19
Suzuki SV1000S / 03-07 + TL1000R / 98-03 + TL1000S/97-01
Suzuki GSX400S KATANA / 92 + INAZUMA400 / 97-01
Suzuki GLADIUS650+GLADIUS650ABS / 09-16
Suzuki GLADIUS400+GLADIUS400ABS / 10-15
Suzuki SV650 / 16-17 + SV400+SV650+SV650S/99-05
Suzuki GSR400+GSR600+GSR600ABS / 06-15 + GSR750ABS / 13-16
Suzuki GSX400 IMPULSE / 94-07 + BANDIT250+BANDIT400 / 89-00
Suzuki BANDIT400V / 89-00 + GSX250S KATANA / 91-96
Suzuki GOOSE250+GOOSE350 / 92-00 + RGV250 / 88-95
Vyklápěcí závodní páčky ZETA PILOT LEVER od japonského výrobce ZETA jsou určeny pro závodní použití i jako tuningový doplněk s jedinečný designem a detailním zpracováním.
- vyrobené CNC obráběním z kovaného duralu - držák/adaptér z materiálu AL7009-T6 a páčka z materiálu AL6061-T6
- mechanismus s vratnou pružinou umožňuje vyklopení páčky při pádu směrem dopředu a značně snižuje možnost poškození páčky i objímky/pumpy
- šroubové spojení páčky a adaptéru snižuje poškození brzdové/spojkové pumpy následkem pádu
- odlehčená závodní konstrukce jak páčky, tak i držáku/adaptéru
- povrchová úprava = eloxovaný povrch (titanová nebo černá barva)
- možnost nastavení vzdálenosti páčky od řidítek pomocí ovládacího kolečka (až 20 pozic)
- široká plocha páčky pro dokonalé ovládání a dávkování účinku
ZETA je japonská značka, jejíž výrobky se vyznačují dokonalou kvalitou, moderním vzhledem a velkou měrou invence, neboť jsou konstruovány za pomoci návrhů, myšlenek a nápadů od jezdců a mechaniků profesionálních továrních týmů z celého světa.
V důsledku toho se popularita výrobků značky ZETA neustále zvyšuje a tyto produkty jsou používány v garážích hobby jezdců, profesionálních servisních dílnách i značkových servisech renomovaných značek motocyklů kvůli jejich vysoké kvalitě a dlouhé životnosti.
Vyklápěcí závodní páčky ZETA PILOT LEVER od japonského výrobce ZETA jsou určeny pro závodní použití i jako tuningový doplněk s jedinečný designem a detailním zpracováním.
- vyrobené CNC obráběním z kovaného duralu - držák/adaptér z materiálu AL7009-T6 a páčka z materiálu AL6061-T6
- mechanismus s vratnou pružinou umožňuje vyklopení páčky při pádu směrem dopředu a značně snižuje možnost poškození páčky i objímky/pumpy
- šroubové spojení páčky a adaptéru snižuje poškození brzdové/spojkové pumpy následkem pádu
- odlehčená závodní konstrukce jak páčky, tak i držáku/adaptéru
- povrchová úprava = eloxovaný povrch (titanová nebo černá barva)
- možnost nastavení vzdálenosti páčky od řídítek pomocí ovládacího kolečka (až 20 pozic)
- široká plocha páčky pro dokonalé ovládání a dávkování účinku
ZETA je japonská značka, jejíž výrobky se vyznačují dokonalou kvalitou, moderním vzhledem a velkou měrou invence, neboť jsou konstruovány za pomoci návrhů, myšlenek a nápadů od jezdců a mechaniků profesionálních továrních týmů z celého světa.
V důsledku toho se popularita výrobků značky ZETA neustále zvyšuje a tyto produkty jsou používány v garážích hobby jezdců, profesionálních servisních dílnách i značkových servisech renomovaných značek motocyklů kvůli jejich vysoké kvalitě a dlouhé životnosti.
Vhodné pro:
Yamaha NIKEN / 19 + MT-10+MT-10SP+FZ-10 / 17-20 + MT-09 TRACER / 15-20
Yamaha MT-09 TRACER GT / 19-20 + MT-09+MT-09SP+FZ-09 / 14-20
Yamaha MT-07+FZ-07 / 14-20 + XSR900 / 16-20 + XSR700 / 16-20
Yamaha FZ1+FZ1N+FZ1S / 06-16 + FZ8+FZ8N+FZ8S+FZ8 FAZER / 11-15
Yamaha FZ6+FZ6R+FZ6 FAZER / 04-17 + FJR1300 / 03-19 + TDM900 / 04-09
Yamaha XJR1300C / 15-16 + XJ6 / 09-16 + XT660Z TENERE / 08-15
Yamaha XT1200Z SUPER TENERE+XT1200Z SUPER TENERE ES / 10-18
Vyklápěcí závodní páčky ZETA PILOT LEVER od japonského výrobce ZETA jsou určeny pro závodní použití i jako tuningový doplněk s jedinečný designem a detailním zpracováním.
- vyrobené CNC obráběním z kovaného duralu - držák/adaptér z materiálu AL7009-T6 a páčka z materiálu AL6061-T6
- mechanismus s vratnou pružinou umožňuje vyklopení páčky při pádu směrem dopředu a značně snižuje možnost poškození páčky i objímky/pumpy
- šroubové spojení páčky a adaptéru snižuje poškození brzdové/spojkové pumpy následkem pádu
- odlehčená závodní konstrukce jak páčky, tak i držáku/adaptéru
- povrchová úprava = eloxovaný povrch (titanová nebo černá barva)
- možnost nastavení vzdálenosti páčky od řídítek pomocí ovládacího kolečka (až 20 pozic)
- široká plocha páčky pro dokonalé ovládání a dávkování účinku
ZETA je japonská značka, jejíž výrobky se vyznačují dokonalou kvalitou, moderním vzhledem a velkou měrou invence, neboť jsou konstruovány za pomoci návrhů, myšlenek a nápadů od jezdců a mechaniků profesionálních továrních týmů z celého světa.
V důsledku toho se popularita výrobků značky ZETA neustále zvyšuje a tyto produkty jsou používány v garážích hobby jezdců, profesionálních servisních dílnách i značkových servisech renomovaných značek motocyklů kvůli jejich vysoké kvalitě a dlouhé životnosti.
Vyklápěcí závodní páčky ZETA PILOT LEVER od japonského výrobce ZETA jsou určeny pro závodní použití i jako tuningový doplněk s jedinečný designem a detailním zpracováním.
- vyrobené CNC obráběním z kovaného duralu - držák/adaptér z materiálu AL7009-T6 a páčka z materiálu AL6061-T6
- mechanismus s vratnou pružinou umožňuje vyklopení páčky při pádu směrem dopředu a značně snižuje možnost poškození páčky i objímky/pumpy
- šroubové spojení páčky a adaptéru snižuje poškození brzdové/spojkové pumpy následkem pádu
- odlehčená závodní konstrukce jak páčky, tak i držáku/adaptéru
- povrchová úprava = eloxovaný povrch (titanová nebo černá barva)
- možnost nastavení vzdálenosti páčky od řídítek pomocí ovládacího kolečka (až 20 pozic)
- široká plocha páčky pro dokonalé ovládání a dávkování účinku
ZETA je japonská značka, jejíž výrobky se vyznačují dokonalou kvalitou, moderním vzhledem a velkou měrou invence, neboť jsou konstruovány za pomoci návrhů, myšlenek a nápadů od jezdců a mechaniků profesionálních továrních týmů z celého světa.
V důsledku toho se popularita výrobků značky ZETA neustále zvyšuje a tyto produkty jsou používány v garážích hobby jezdců, profesionálních servisních dílnách i značkových servisech renomovaných značek motocyklů kvůli jejich vysoké kvalitě a dlouhé životnosti.
Vyklápěcí závodní páčky ZETA PILOT LEVER od japonského výrobce ZETA jsou určeny pro závodní použití i jako tuningový doplněk s jedinečný designem a detailním zpracováním.
- vyrobené CNC obráběním z kovaného duralu - držák/adaptér z materiálu AL7009-T6 a páčka z materiálu AL6061-T6
- mechanismus s vratnou pružinou umožňuje vyklopení páčky při pádu směrem dopředu a značně snižuje možnost poškození páčky i objímky/pumpy
- šroubové spojení páčky a adaptéru snižuje poškození brzdové/spojkové pumpy následkem pádu
- odlehčená závodní konstrukce jak páčky, tak i držáku/adaptéru
- povrchová úprava = eloxovaný povrch (titanová nebo černá barva)
- možnost nastavení vzdálenosti páčky od řídítek pomocí ovládacího kolečka (až 20 pozic)
- široká plocha páčky pro dokonalé ovládání a dávkování účinku
ZETA je japonská značka, jejíž výrobky se vyznačují dokonalou kvalitou, moderním vzhledem a velkou měrou invence, neboť jsou konstruovány za pomoci návrhů, myšlenek a nápadů od jezdců a mechaniků profesionálních továrních týmů z celého světa.
V důsledku toho se popularita výrobků značky ZETA neustále zvyšuje a tyto produkty jsou používány v garážích hobby jezdců, profesionálních servisních dílnách i značkových servisech renomovaných značek motocyklů kvůli jejich vysoké kvalitě a dlouhé životnosti.
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |