Rozety ESJOT jsou vyráběny pouze ze speciální oceli kvalitativní třídy QSTE420 a QSTE460, jenž disponuje vysokou odolností proti opotřebení a používá se i pro průmyslové využití.
Vnější ozubení vyráběné pomocí patentované technologie DIAMOND-CUT disponuje vyšší pevností na hranách zubů a nižší hladinou hlučnosti.
Použitý materiál a technologie "Made in Germany" zaručují super kvalitu kol ESJOT.
DIAMOND-CUT je speciální patentovaná technologie, kterou vyvinula společnost ESJOT ve spolupráci s univerzitou v Paderbornu za účelem dosažení nejpřesnějších tolerancí a dokonalého profilu zubů.
Díky použití speciální technologie DIAMOND-CUT bylo dosaženo o 25% vyšší pevnosti na hranách zubů a o 50% hladšího povrchu pro výrazné snížení hlučnosti !!!
Rozety ESJOT díky použitému materiálu, nejmodernějším výrobním technologiím a povrchové úpravě splňují nejpřísnější parametry kvalitativních norem a jejich výsledná kvalita převyšuje jak originální řetězová kola, tak i většinu druhovýrobních značek, které jsou vyráběny téměř výhradně v Asii. Důkazem toho je i skutečnost, že řetězová kola ESJOT jsou dodávána do prvovýroby světoznámých značek jako KTM, Husqvarna, BMW, Aprilia, Ducati a další...
ESJOT řetězová kola jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Tomos, Triton, Hercules, Rixe, Kasea, Jicheng a další ...
Vhodné pro:
Kawasaki EL 250 (EL252) / 97-03
Kawasaki GPX400R (ZX400F) (Japan)
Kawasaki EX250 E Ninja (USA) / 86-87
Kawasaki EL250 Chopper / 88-90
Kawasaki EL250 Eliminator Chopper / 91-96
Honda TRX200 Fourtrax / 90-97
Honda TRX200 D Fourtrax Type II / 90-97
Yamaha FZ-1 Z,A,B,E,F (USA) / 10-15
Ocelové rozety japonské značky RK jsou vyráběny ze speciální uhlíkové oceli S45C (High Carbon Steel)
- speciální ocel poskytuje požadovanou pevnost v tahu, rázovou houževnatost a odolnost proti opotřebení
- aby rozety udržely tlak z řetězu a motoru jsou tepelně zušlechtěny indukčním kalením, které je specialitou značky RK, a které učiní rozety výjimečně houževnaté
- použitím rychlého, ale účinného procesu kalení, dokáží rozety RK vydržet i ty nejnáročnější podmínky
- rozety RK a řetězy RK k sobě perfektně pasují bez rozdílu, a tím zajišťují nejdokonalejší hladký převod výkonu bez možných ztrát vlivem nepřesných tolerancí
- vnější ozubení s propracovaným modulem zubu pro správný pohyb řetězu, nízké tření a prodloužení životnosti umožňuje použití všech značek řetězů
- povrch řetězových kol RK je vytvrzen následným kuličkováním (Shot Peened Hardened Surface)
- během výroby je řetězovým kolům věnována plná pozornost v každém jednotlivém aspektu, včetně dokonalé povrchové úpravy
Jediný výrobce na světě, který vyrábí všechna ozubená kola s tepelně upravenými zuby => pokročilé vysokofrekvenční indukční tepelné zpracování pro kalené zuby a maximální odolnost a velmi dlouhou životnost!!
Sortiment řetězových kol RK zahrnuje:
- silniční motocykly, cestovní enduro
- offroadové motocykly (motokros, enduro)
- čtyřkolky (ATV, Quad)
Řetězová kola RK jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Ducati, Sherco, Benelli, Fantic, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Derbi a další ...
Produkty značky RK, která je průkopníkem ve výrobě řetězů a řetězových kol, poskytují hnací mechanismus s bezchybný přenosem výkonu motoru na zadní kolo a extra kilometry navíc...
Upozornění: Používání opotřebovaných řetězových kol s novým hnacím řetězem nebo používání opotřebovaného hnacího řetězu s novými řetězovými koly sníží životnost celé řetězové sady! Zároveň sníží výkon motocyklu a může zapříčinit nehodu či závadu. Pro zajištění nejlepšího výkonu a spolehlivosti se důrazně doporučuje vyměnit obě řetězová kola a hnací řetěz současně.
Dále pravidelná údržba všech komponentů řetězové sady včetně čištění a mazání v intervalech doporučených výrobcem motocyklu zajistí nejdelší životnost a perfektní funkčnost celé řetězové sady, a plný výkon motocyklu.
Vhodné pro motocykly:
Kawasaki NINJA 1000 SX (ZX1002 KLF) / 20
Kawasaki KLZ1000 A,B Versys / 12-18
Kawasaki KLZ1000 C,D Versys / 19-20
Kawasaki KLZ1000 Versys ABS LT / 19-20
Kawasaki KLZ1000 Versys ABS LT SE / 19
Kawasaki KLZ1000 Versys ABS LT SE (Canada) / 20
Kawasaki KLZ1000 Versys 1000 SE LT / 20
Kawasaki Z H2 (ZR1000 KLF) / 20
Kawasaki Z900 ABS (ZR900) / 17-20
Kawasaki Z900 ABS SE (ZR900 ) / 20
Kawasaki Z900 RS (ZR900) / 18-20
Kawasaki Z900 RS Cafe (ZR900) / 18-20
Kawasaki Z900 RS SE (ZR900) (Canada) / 20
Kawasaki Z900 (ZR900 A,D) / 17-19
Kawasaki Z900 ABS 70kW (ZR900 HLF) / 20
Kawasaki Z1000 (ZR1000) / 03-14
Kawasaki Z1000 (ZR1000) ABS / 07-20
Kawasaki Z1000 Special Edition / 13
Kawasaki Z1000 (ZR1000) Black Edition / 12
Kawasaki Z1000 SX (ZR1000 G,L,W) / 11-19
Kawasaki Z1000 SX (ZR1000 H,M) ABS / 11-17
Kawasaki Z1000 SX City (ZR1000) / 11
Kawasaki Z1000 SX Tourer (ZR1000) / 11-15
Kawasaki Z1000 Special Edition / 14-15
Kawasaki Z1000R (ZR1000 J) / 17-20
Kawasaki ZX-6R (ZX600) Ninja / 98-02
Kawasaki ZX-6R (ZX636) Ninja / 02
Kawasaki ZX-7R (ZX750 P) Ninja / 96-03
Kawasaki ZX-7RR (ZX750) Ninja / 96-99
Kawasaki ZX-9R (ZX900) Ninja / 02-03
Kawasaki ZX-10R (ZX1000) Ninja / 04-05,08-19
Kawasaki ZX-10R (ZX1000) Ninja ABS / 11-20
Kawasaki ZX-10R Ninja KRT ABS / 16-20
Kawasaki ZX-10R SE (ZX1002) / 18-20
Kawasaki ZX-10R SE Performance / 17-19
Kawasaki ZX-10RR (ZX1000) Ninja ABS / 17-18
Kawasaki ZX-10RR (ZX1002) Ninja / 19
Kawasaki ZX1000 GDF Ninja 1000 (USA) / 13
Kawasaki ZX1000 H,M,W Ninja 1000 ABS (USA) / 13-19
Kawasaki ZZ-R600 (ZX600 J) / 05-08
Rozety ESJOT jsou vyráběny pouze ze speciální oceli kvalitativní třídy QSTE420 a QSTE460, jenž disponuje vysokou odolností proti opotřebení a používá se i pro průmyslové využití.
Vnější ozubení vyráběné pomocí patentované technologie DIAMOND-CUT disponuje vyšší pevností na hranách zubů a nižší hladinou hlučnosti.
Použitý materiál a technologie "Made in Germany" zaručují super kvalitu kol ESJOT.
DIAMOND-CUT je speciální patentovaná technologie, kterou vyvinula společnost ESJOT ve spolupráci s univerzitou v Paderbornu za účelem dosažení nejpřesnějších tolerancí a dokonalého profilu zubů.
Díky použití speciální technologie DIAMOND-CUT bylo dosaženo o 25% vyšší pevnosti na hranách zubů a o 50% hladšího povrchu pro výrazné snížení hlučnosti !!!
Rozety ESJOT díky použitému materiálu, nejmodernějším výrobním technologiím a povrchové úpravě splňují nejpřísnější parametry kvalitativních norem a jejich výsledná kvalita převyšuje jak originální řetězová kola, tak i většinu druhovýrobních značek, které jsou vyráběny téměř výhradně v Asii. Důkazem toho je i skutečnost, že řetězová kola ESJOT jsou dodávána do prvovýroby světoznámých značek jako KTM, Husqvarna, BMW, Aprilia, Ducati a další...
ESJOT řetězová kola jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bom...
Vhodné pro:
Suzuki RG125 FU-N Race Replica / 92
Suzuki RG125 FU-N,P,R Wolf NF13B, E / 92-94
Suzuki VL125 Intruder LC / 00-07
Motocyklový řetěz 428 od japonského výrobce RK TAKASAGO CHAIN.
Nejvyšší typ netěsněného řetězu v sortimentu RK, který je určen pro závodní použití.Disponuje použitými technologiemi (bezešvé válečky a pouzdra, přesazené čepy z ušlechtilé uhlíkové oceli) a prémiovými materiály (chrom-molybdenová ocel) jako profesionální verze 520MXZ4. Určený pro motokrosové juniorské motocykly o objemu do 150cc.
Typové označení: 428 MXZ (1/2x5/16)
Kvalitativní řada: nejvyšší typ netěsněného řetězu (pro terénní a traťové použití)
Provedení: netěsněný řetěz (bez o kroužku)
Barva: ocelová (bez povrchové úpravy)
Statická pevnost: 26,8 kN
Srovnatelné řetězy ostatních značek:
D.I.D 428 NZ (pevnost 25,5 kN)
ČZ 428 MX (pevnost 24,1 kN)
Japonská značka RK disponuje více než 60ti letými zkušenostmi s výrobou řetězů motocyklů a je lídrem na trhu motocyklových řetězů.
Díky dokonalé kvalitě produktů, inovacím a vysoce kvalitnímu zpracování značka RK spolupracuje se světově uznávanými partnery, jako jsou Honda, Suzuki, Yamaha, Kawasaki a Triumph, kde jsou řetězy RK používány jako originální vybavení (OEM Product).
Dále řetězy značky RK používají závodní tými v Moto GP, Endurance EWC, World SBK, World SSP, MXGP, ISDE, AMA Supercross, Isle of Man TT, Erzberg Rodeo, atd.
Mezi jezdci používající řetězy RK jsou Marque Marquez, Jorge Lorenzo, Fabio Quartararo, Toni Elias, Glenn Coldenhoff, Max Anstie, Gautier Paulin, Arnaud Tonus, Graham Jarvis, Kailub Russell, Taylor Robert, Roan van de Moosdijk, Colton Haaker, Jérémy Guarnoni, Erwin Nigon, David Checa, Mike dD Meglio, Freddy Foray, Josh Hook, Zach Osborne, Martin Davalos, Adam Cianciarulo, Jonathan Rea, Federico Caricasulo, Leon Haslam, Randy Krummenacher a mnoho dalších...
Motocyklový řetěz 420MX výrobce ČZ Chains
- řetěz 420 v závodním provedení pro motokrosové motocykly s CRK čepy pro prodlouženou životnost
- disponuje stejnou konstrukcí a stejnými komponenty jako profesionální řetěz ČZ 520MX
- nabízí vyšší statickou i dynamickou pevnost a dlouhou životnost
- určen pro závodní použítí v motokrosu a čtyřkolkách (není přímo určený pro silniční použití)
Typové označení: 420 (1/2x1/4)
Kvalitativní řada: výkonná řada netěsněného řetězu
Provedení: netěsněný řetěz (bez kroužku)
Barva: zlatá
Statická pevnost: 22,5 kN
Srovnatelné řetězy ostatních značek:
RK 420 MXZ (pevnost 22,2 kN)
D.I.D 420 NZ3 (pevnost 21,9 kN)
Společnost ČZ Řetězy / ČZ Chains je tradičním českým výrobcem kvalitních válečkových pouzdrových, zubových a speciálních řetězů, které nacházejí široké uplatnění v automobilovém a motocyklovém průmyslu. Výroba řetězů začala v roce 1929 hlavně pro vlastní potřebu tehdy vyráběných jízdních kol ČZ a motocyklů ČZ.
Současný sortiment zahrnuje rozvodové řetězy pro automobily, motocyklové řetězy, průmyslové řetězy a speciální řetězy (více než 2000 typů řetězů).
V řetězech pro motokáry je značka ČZ světovou jedničkou (má největší podíl na světovém trhu!!)
Vysoká kvalita je podporována vlastním výzkumným a vývojovým oddělením s testovacími zkušebnami a materiálovými laboratořemi, včetně vlastní výroby strojů pro automatickou montáž řetězů. Kompletní výroba všech komponentů řetězů "pod jednou střechou" zabezpečuje stálou kvalitu produkce, vysokou úroveň kontroly a výrobní flexibilitu.
Řetězy ČZ jsou dodávány do provovýroby značek Volkswagen, Škoda, Audi, Bentley, BMW, Ducati, KTM, Beta, Husqvarna, MZ, Jawa a dalších značek. A jsou prodávány po celém světě - i ve vzdálených destinacích jako například Brazílie, Austrálie, Nový Zéland, Kanada, USA, Japonsko, Malajsie, Maroko, Jihoafrická republika a další...
Rozety ESJOT jsou vyráběny pouze ze speciální oceli kvalitativní třídy QSTE420 a QSTE460, jenž disponuje vysokou odolností proti opotřebení a používá se i pro průmyslové využití.
Vnější ozubení vyráběné pomocí patentované technologie DIAMOND-CUT disponuje vyšší pevností na hranách zubů a nižší hladinou hlučnosti.
Použitý materiál a technologie "Made in Germany" zaručují super kvalitu kol ESJOT.
DIAMOND-CUT je speciální patentovaná technologie, kterou vyvinula společnost ESJOT ve spolupráci s univerzitou v Paderbornu za účelem dosažení nejpřesnějších tolerancí a dokonalého profilu zubů.
Díky použití speciální technologie DIAMOND-CUT bylo dosaženo o 25% vyšší pevnosti na hranách zubů a o 50% hladšího povrchu pro výrazné snížení hlučnosti !!!
Rozety ESJOT díky použitému materiálu, nejmodernějším výrobním technologiím a povrchové úpravě splňují nejpřísnější parametry kvalitativních norem a jejich výsledná kvalita převyšuje jak originální řetězová kola, tak i většinu druhovýrobních značek, které jsou vyráběny téměř výhradně v Asii. Důkazem toho je i skutečnost, že řetězová kola ESJOT jsou dodávána do prvovýroby světoznámých značek jako KTM, Husqvarna, BMW, Aprilia, Ducati a další...
ESJOT řetězová kola jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Tomos, Triton, Hercules, Rixe, Kasea, Jicheng a další ...
Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT jsou vyráběny pouze z oceli nejvyšší kvality (16MNCR5) na nejmodernějších strojích, které umožňují dosažení vysoké přesnosti řezu a minimálních tolerancí.
Vnější ozubení vyráběné pomocí patentované technologie DIAMOND-CUT disponuje optimalizovanou konturou zubu s vyšší pevností (až o 25%) na hranách a vrcholu zubu a nižší hladinou hlučnosti díky dokonale hladkému povrchu (až o 50%) dosedací plochy pro válečky řetězu (DIAMOND-CUT je speciální patentovaná technologie, kterou vyvinula společnost ESJOT ve spolupráci s univerzitou v Paderbornu za účelem dosažení nejpřesnějších tolerancí a dokonalého profilu zubů).
Použitý materiál a technologie "Made in Germany" zaručují super kvalitu kol ESJOT - např. standardní norma značky ESJOT při výrobě pastorků je kruhová tolerance (soustřednost) a axiální tolerance (házivost) pod 0,1mm. Vnitřní ozubení je obráběno na nejmodernějších frézách, čímž je zaručena dokonalá přesnost pro přesné uchycení na hnací hřídel. Speciální proces tepelného zušlechtění umožňuje vytvrzení o hodnotách 700 HV40 do hloubky 0,4mm, aby byla dosažena maximální délka životnosti i při použití v extrémních podmínkách provozu.
Značka ESJOT vyrábí ozubená kola již více než 85 let pro průmyslové oblasti, pro motocykly a jízdní kola. Výroba disponuje nejmodernějšími stroji - CNC frézovacími roboty, řezacími plně automatickými roboty, obráběcími CNC centry i automatickými lisy do 400tun.
Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT díky použitému materiálu, nejmodernějším výrobním technologiím a povrchové úpravě splňují nejpřísnější parametry kvalitativních norem a jejich výsledná kvalita převyšuje jak originální řetězová kola, tak i většinu druhovýrobních značek, které jsou vyráběny téměř výhradně v Asii. Důkazem toho je i skutečnost, že řetězová kola ESJOT jsou dodávána do prvovýroby světoznámých značek jako KTM, BMW, Aprilia, Husqvarna a další.
ESJOT řetězová kola jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Tomos, Triton, Hercules, Rixe, Kasea, Jicheng a další ...
Rozměry/Parametry: kontrola rozměrů viz. schéma.
Fotografie: vyfoceno kolečko (pastorek) v počtu zubů: 15
Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT jsou vyráběny pouze z oceli nejvyšší kvality (16MNCR5) na nejmodernějších strojích, které umožňují dosažení vysoké přesnosti řezu a minimálních tolerancí.
Vnější ozubení vyráběné pomocí patentované technologie DIAMOND-CUT disponuje optimalizovanou konturou zubu s vyšší pevností (až o 25%) na hranách a vrcholu zubu a nižší hladinou hlučnosti díky dokonale hladkému povrchu (až o 50%) dosedací plochy pro válečky řetězu (DIAMOND-CUT je speciální patentovaná technologie, kterou vyvinula společnost ESJOT ve spolupráci s univerzitou v Paderbornu za účelem dosažení nejpřesnějších tolerancí a dokonalého profilu zubů).
Použitý materiál a technologie "Made in Germany" zaručují super kvalitu kol ESJOT - např. standardní norma značky ESJOT při výrobě pastorků je kruhová tolerance (soustřednost) a axiální tolerance (házivost) pod 0,1mm. Vnitřní ozubení je obráběno na nejmodernějších frézách, čímž je zaručena dokonalá přesnost pro přesné uchycení na hnací hřídel. Speciální proces tepelného zušlechtění umožňuje vytvrzení o hodnotách 700 HV40 do hloubky 0,4mm, aby byla dosažena maximální délka životnosti i při použití v extrémních podmínkách provozu.
Značka ESJOT vyrábí ozubená kola již více než 85 let pro průmyslové oblasti, pro motocykly a jízdní kola. Výroba disponuje nejmodernějšími stroji - CNC frézovacími roboty, řezacími plně automatickými roboty, obráběcími CNC centry i automatickými lisy do 400tun.
Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT díky použitému materiálu, nejmodernějším výrobním technologiím a povrchové úpravě splňují nejpřísnější parametry kvalitativních norem a jejich výsledná kvalita převyšuje jak originální řetězová kola, tak i většinu druhovýrobních značek, které jsou vyráběny téměř výhradně v Asii. Důkazem toho je i skutečnost, že řetězová kola ESJOT jsou dodávána do prvovýroby světoznámých značek jako KTM, BMW, Aprilia, Husqvarna a další.
ESJOT řetězová kola jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Tomos, Triton, Hercules, Rixe, Kasea, Jicheng a další ...
Rozměry/Parametry: kontrola rozměrů viz. schéma.
Vzduchový filtr DNA® High Performance Filter je omyvatelný a opakovaně použitelný motocyklový vzduchový filtr s vysokým průtokem a výjimečnou životností
- jedná se o vícevrstvý vysoce výkonný filtr nové generace s multi vrstvením bavlněné gázy naimpregnované olejem, který prokazatelně zvyšuje výkon motoru díky vysoké průchodnosti vzduchu při zachování důkladné filtrace nečistot
- náhradní vzduchové filtry DNA jsou navrženy tak, aby zvýšily výkon a zrychlení, a zároveň poskytovaly vynikající filtraci
- zvýšený průtok vzduchu znamená zvýšený výkon motoru a točivý moment, což má za následek ostrou odezvu plynu a lepší ovládání
- DNA sportovní vzduchové filtry jsou omyvatelné a opakovaně použitelné a snadno se instalují (mají stejné zástavbové rozměry jako originální vzduchový filtr)
- vzduchový filtr DNA se skládá ze 4 vrstev speciální bavlny, vložených mezi 2 vrstvy speciálního pletiva DNA Wire Mesh
- filtrační bavlněný materiál je vsazen mezi dvě vrstvy kvalitního hliníkového drátěného pletiva s epoxidovou úpravou tak, aby měl dlouhou životnost – pokud možno doživotní
- celková životnost DNA filtru je při správném používání a pravidelné údržbě minimálně 100.000 km
- každý filtr DNA je navržen a vyroben tak, aby mohl být jednoduše namontován jako náhrada originálního filtru do originálního vzduchového boxu
- dokonalé vzduchotěsné utěsnění a bezproblémová instalace filtru pro uživatele je zaručena použitím vysoce kvalitního těsnění EVA, které je přesně tvarováno a instalováno ve výrobě
- unikátní drátěná síť ze speciálního materiálu (hliník námořní třídy 5000), který se vyznačuje přesně vypočítaným průměrem drátu, aby měl nezbytně vysokou pevnost v tahu a elasticitu, a aby vydržel po celou životnost filtru. Navíc je síť chráněna proti oxidaci jemnou vrstvou epoxidového povlaku. Drátěná síť DNA Wire Mesh je navržena tak, aby dokonale podporovala bavlněné vrstvy a zároveň neomezovala proudění vzduchu.
Hlavní parametry vzduchových filtrů DNA® High Performance Filter:
- extrémně vysoká účinnost filtrace díky jedinečně kvalitní bavlně DNA® se 4 vrstvami (až 98-99% účinnosti filtrace dle ISO 5011)
- vysoký průtok vzduchu díky technologii FCD (Full Contour Design), která využívá maximální plochu filtru (nikoliv jen střed filtru jako originální filtry nebo konkurenční filtry)
- sportovní filtrační médium s velmi vysokým průtokem vzduchu, nízkým odporem, výbornou zadržovací schopností nečistot a zjemňující tok vzduchu
- maximální přesnost výroby, kdy jsou 4 vrstvy bavlny a 2 vrstvy drátěného pletiva složeny na nejmodernějších strojích s důslednou elektronickou kontrolou, aby byla zajištěna ta nejvyšší kvalita finálního výrobku
- jednoduchá instalace filtru bez nutnosti úpravy (podle pokynů k instalaci standardního filtru obsažených v dílenské příručce motocyklu)
Tento vzduchový filtr nahrazuje originální filtr (OEM code):
Royal Enfield 576029/C
Upozornění: Aby vzduchové filtry DNA přinesly očekávaný výkon a správně fungovaly, vyžadují pravidelnou údržbu podle počtu najetých kilometrů nebo podle způsobu používání motocyklu!
Vzduchové filtry DNA nejsou vzduchové filtry jen pro sportovní použití, ale nabízejí jednoduchou a rychlou možnost jak realtivně levně zvýšit výkon motocyklu a navíc vyřešit dokonalou filtraci.
Konstrukce filtrů DNA Drop-In umožňuje jednoduše vyměnit vzduchový filtr DNA za originální filtr nebo obyčejný papírový druhovýrobní neoriginální filtr bez nutnosti jakýchkoliv úprav.
Filtry DNA nabízejí zvětšený průtok vzduchu s téměř 99% účinností filtrace! Navíc DNA filtr také uhlazuje proud vzduchu při průchodu filtrem, čímž snižuje turbulence a posílá hladký čistý a čerstvý vzduch do sání motoru, čímž zvyšuje točivý moment a výkon.
Vzduchové filtry DNA® jsou navrženy a vyráběny jako vysokoprůtokové vzduchové filtry pro použití na silnici, v terénu i při závodech. V porovnání s hlavními konkurenčními značkami na trhu (K&N Filters) nabízí filtry DNA větší filtrační plochu a delší životnost.
Balení obsahuje kryt airboxu pro Stage 2 filtr.
Rozety ESJOT jsou vyráběny pouze ze speciální oceli kvalitativní třídy QSTE420 a QSTE460, jenž disponuje vysokou odolností proti opotřebení a používá se i pro průmyslové využití.
Vnější ozubení vyráběné pomocí patentované technologie DIAMOND-CUT disponuje vyšší pevností na hranách zubů a nižší hladinou hlučnosti.
Použitý materiál a technologie "Made in Germany" zaručují super kvalitu kol ESJOT.
DIAMOND-CUT je speciální patentovaná technologie, kterou vyvinula společnost ESJOT ve spolupráci s univerzitou v Paderbornu za účelem dosažení nejpřesnějších tolerancí a dokonalého profilu zubů.
Díky použití speciální technologie DIAMOND-CUT bylo dosaženo o 25% vyšší pevnosti na hranách zubů a o 50% hladšího povrchu pro výrazné snížení hlučnosti !!!
Rozety ESJOT díky použitému materiálu, nejmodernějším výrobním technologiím a povrchové úpravě splňují nejpřísnější parametry kvalitativních norem a jejich výsledná kvalita převyšuje jak originální řetězová kola, tak i většinu druhovýrobních značek, které jsou vyráběny téměř výhradně v Asii. Důkazem toho je i skutečnost, že řetězová kola ESJOT jsou dodávána do prvovýroby světoznámých značek jako KTM, Husqvarna, BMW, Aprilia, Ducati a další...
ESJOT řetězová kola jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Tomos, Triton, Hercules, Rixe, Kasea, Jicheng a další ...Rozety ESJOT jsou vyráběny pouze ze speciální oceli kvalitativní třídy QSTE420 a QSTE460, jenž disponuje vysokou odolností proti opotřebení a používá se i pro průmyslové využití.
Vnější ozubení vyráběné pomocí patentované technologie DIAMOND-CUT disponuje vyšší pevností na hranách zubů a nižší hladinou hlučnosti.
Použitý materiál a technologie "Made in Germany" zaručují super kvalitu kol ESJOT.
Fotografie: vyfocena rozeta v počtu zubů 38 - podle počtu zubů se mění i velikost odlehčovacích otvorů
Vhodné pro:
Honda CB650C (Japan)
Honda CB650LC (Japan)
Honda CB650 Night Hawk / 82-83
Honda CB650 (USA) / 82
Honda CB650C (USA) / 80-81
Honda CB650C / 81-82
Honda CB650SC Night Hawk / 80-81
Honda CB650SC Nighthawk (USA) / 82
Honda CB650Z,A,B / 79-81
Honda CB750 / 80-81
Honda CB750C (USA) / 80-82
Honda CB750 Custom (Francie)
Honda CB750K (USA) / 80-82
Honda CB750F-B (4 Speed)
Honda CB750K / 71-76
Honda CB750A (USA) / 76
Honda CB750F (USA) / 75-76
Honda CBR750FH (Japan)
Honda CBR750FJ Super Aero (Japan)
Ocelové rozety (převodníky) MTZ jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl a nabízejí velmi dobrý poměr cena/výkon.
- jedná se o ocelové rozety z kvalitního materiálu s přesným opracováním zaručují bezproblémovou funkčnost a dlouhou životnost i při použití za náročných podmínek
- zadní rozety MTZ jsou vyráběny na moderních obráběcích strojích a splňující všechny parametry a požadavky pro použití na všech kubaturách i aplikacích při dodržení dobré kvality, dlouhé životnosti a příznivé ceny
- použitý materiál i technologie výroby se řídí normalizovanými požadavky na kvalitní výrobek, tak aby kola MTZ byla srovnatelná s hlavními druhovýrobními značkami na trhu
- vnější ozubení s propracovaným modulem zubu pro správný pohyb řetězu, nízké tření a prodloužení životnosti umožňuje použití všech značek řetězů
- většina rozet je pozinkovaná pro nejlepší ochranu proti korozi.
Rozměry/Parametry: kontrola rozměrů viz. schéma
Fotografie: vyfocena rozeta v počtu zubů 50 - podle počtu zubů se mění i velikost odlehčovacích otvorů - tedy rozeta s počtem zubů 45 má zcela odlišné (menší) odlehčovací otvory než rozeta s počtem zubů 50
Rozety MTZ jsou nejlepší volbou pro hobby i závodní použití pro jejich dobrou kvalitu a přijatelnou cenu (zajímavý poměr cena/výkon)!
Sortiment zahrnuje:
- silniční motocykly, cestovní enduro
- offroadové motocykly (motokros, enduro)
- čtyřkolky (ATV, Quad)
Ocelové rozety MTZ jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, MBK, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Bombardier, Aeon, Adly, Jincheng a další ...
Vhodné pro:
Honda CB1100 / 13
Honda CB1100A / 14-15
Honda CB1100SA / 14-15
Honda CB1100EX / 15-17
Honda CB1100EX ABS / 19
Honda CB1100RS / 17-19
Honda CB1100SF X-11 / 00-03
Honda CB1300F / 03-09
Honda CB1300S / 06-13
Honda CB1300 Super Four (Japan) / 03-13
Honda CB1300SB (Japan) / 05-13
Honda CB1300ST (Japan) / 09-13
Honda CBF1000 / 11-15
Honda CBF1000F / 06-16
Honda CBF1000FS / 10
Honda CB X-4 / 97-99
Honda CBR600F / 91-96
Honda CBR600 SJR (USA) / 96
Honda CBR600F (USA) / 91-96
Honda CB900F Hornet / 02-06
Honda CBR900RR Fire Blade / 92-95
Honda CBR900RR Fire Blade (USA) / 93-95
Honda CBR1100XX Blackbird / 97-07
Honda VTR1000F Superhawk (USA) / 98-05
Honda VTR1000F Fire Storm / 97-05
Rozety ESJOT jsou vyráběny pouze ze speciální oceli kvalitativní třídy QSTE420 a QSTE460, jenž disponuje vysokou odolností proti opotřebení a používá se i pro průmyslové využití.
Vnější ozubení vyráběné pomocí patentované technologie DIAMOND-CUT disponuje vyšší pevností na hranách zubů a nižší hladinou hlučnosti.
Použitý materiál a technologie "Made in Germany" zaručují super kvalitu kol ESJOT.
DIAMOND-CUT je speciální patentovaná technologie, kterou vyvinula společnost ESJOT ve spolupráci s univerzitou v Paderbornu za účelem dosažení nejpřesnějších tolerancí a dokonalého profilu zubů.
Díky použití speciální technologie DIAMOND-CUT bylo dosaženo o 25% vyšší pevnosti na hranách zubů a o 50% hladšího povrchu pro výrazné snížení hlučnosti !!!
Rozety ESJOT díky použitému materiálu, nejmodernějším výrobním technologiím a povrchové úpravě splňují nejpřísnější parametry kvalitativních norem a jejich výsledná kvalita převyšuje jak originální řetězová kola, tak i většinu druhovýrobních značek, které jsou vyráběny téměř výhradně v Asii. Důkazem toho je i skutečnost, že řetězová kola ESJOT jsou dodávána do prvovýroby světoznámých značek jako KTM, Husqvarna, BMW, Aprilia, Ducati a další...
ESJOT řetězová kola jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Tomos, Triton, Hercules, Rixe, Kasea, Jicheng a další ...
Vhodné pro motocykly:
Mash 400 Family Side / 17-19
Mash 400 Five Hundred / 17-22
Mash 400 Café Racer TT40 / 17-21
Mash Sideforce 445 Gespann / 18-25
Mash 400 Scrambler / 16-19
Oprav. sady krku řízení disponují kvalitními kuželíkovými ložisky pro dosažení nejnižší vůle řízení a dlouhé životnosti
- sada ložisek krku řízení nabízí kvalitní kuželíková ložiska řízení pro rychlou opravu nefunkčního řízení
- všechny komponenty v sadě jsou vyrobeny přesně podle prvovýrobní (O.E.M) specifikace za účelem dosažení nejdokonalejší náhrady za originální díl
Sada obsahuje potřebné komponenty pro snadnou a rychlou opravu pro daný model a rok výroby motocyklu:
- zátěžová kuželíková ložiska krku řízení s nízkým třecím odporem pro hladkou funkčnost a dlouhou životnost
- těsnící podložky s kvalitními těsnícími břity pro snížení potřeby údržby
Upozornění: sada obsahuje komponenty vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie
Rozměry - ložisko #1:
- vnitřní průměr: 25mm
- vnější průměr: 52mm
- výška vnějšího kroužku: 13mm
- celková výška ložiska: 16mm
Rozměry - ložisko #2:
- vnitřní průměr: 25mm
- vnější průměr: 52mm
- výška vnějšího kroužku: 13mm
- celková výška ložiska: 16mm
Pro prodloužení životnosti je doporučeno použití kvalitní vazelíny (např. Putoline Racing Grease - obj. kód PU74114 nebo PU73610).
Značka AllBalls vyrábí široký sortiment opravných sad a dílů pro podvozky motocyklů a čtyřkolek: sady do kol, sady do krku řízení, sady do uložení kyvné vidlice, sady do přepákování, sady pouzder předních vidlic, sady do zadních tlumičů, sady brzdových i spojkových pump, sady do brzdičů, kulové klouby, klouby řízení a další specializované díly pro čtyřkolky (ATV/UTV).
Vhodné pro motocykly :
Aprilia Pegaso 600 / 86-93
Aprilia Pegaso 650 / 90-00
Aprilia Pegaso 650 ie / 01-10
Aprilia Pegaso 650 Strada / 05-08
Aprilia Dorsoduro 750 / 08-17
Aprilia Dorsoduro 900 / 17-21
Aprilia SL750 Shiver / 07-17
Aprilia Mana 850 / 07-16
Aprilia Mana 850 GT / 09-14
Aprilia Moto 6.5 / 95-00
Aprilia RS125 Extrema/Replica/Sport / 92-07
Aprilia SX125 / 08-14
Aprilia RX125 / 94-14
Aprilia Tuono 125 / 03-04
Aprilia Tuareg 125 / 88-92
Aprilia Pegaso 125 / 89-96
Aprilia ETX125 / 98-01
Aprilia MX125 Supermoto / 03-07
Aprilia AF1 125 Futura / 90-91
Aprilia Pegaso 50
Aprilia 50 Classic
Aprilia RX50 / 03-06
BMW F650 / 93-99
BMW F650 ST / 97-99
BMW F650 CS Scarver / 00-05
BMW F800 GT / 11-13
BMW F800 R / 05-14
BMW F800 S / 04-10
BMW F800 ST / 04-12
Gas-Gas EC125
Gas-Gas EC200
Gas-Gas EC250
Gas-Gas EC300
Gas-Gas MC125
Gas-Gas MC250
Gas-Gas ECF450
Gas-Gas MX250 / 97-05
Moto Guzzi V700 / 67
Moto Guzzi Ambasador 750 / 68-71
Moto Guzzi Breva 750 / 03-12
Moto Guzzi Nevada 750 / 89-15
Moto Guzzi NTX750 / 86-93
Moto Guzzi NTX650 / 86-95
Moto Guzzi NTX350 / 87-92
Moto Guzzi V7 Classic/Racer/Special/Stone/Stornello / 08-16
Moto Guzzi V7 750 Cafe Classic / 09-12
Moto Guzzi V7 750 Classic / 08-12
Moto Guzzi V7 750 Racer / 11-12
Moto Guzzi V7 Sport / 72-74
Moto Guzzi V7 850 GT / 72-74
Moto Guzzi V75 / 85-01
Moto Guzzi V75 750 SP / 89-96
Moto Guzzi V75 750 Strada / 94-96
Moto Guzzi V75 750 Targa / 91-92
Moto Guzzi California 850 / 75-81
Moto Guzzi Le Mans 850 / 75-78
Moto Guzzi Le Mans II 850 / 78-81
Moto Guzzi Le Mans III 850 / 81-84
Moto Guzzi 850 T / 73-79
Moto Guzzi 850 T3 / 75-84
Moto Guzzi California 850 T3 / 76-83
Moto Guzzi 850 T4 / 80-83
Moto Guzzi 850 T5 / 83-01
Moto Guzzi T5 850 Nuovo / 84-89
Moto Guzzi Eldorado 850 / 72-74
Moto Guzzi V35 / 79-92
Moto Guzzi V35 350 / 80-84
Moto Guzzi V35 350 Florida / 86-92
Moto Guzzi V35 350 Imola / 79-89
Moto Guzzi V50 500 / 77-80
Moto Guzzi V50 500 Custom / 82-86
Moto Guzzi V50 500 III / 80-84
Moto Guzzi V50 500 Monza / 80-84
Moto Guzzi V65 / 84-95
Moto Guzzi V65 650 Lario / 84-89
Moto Guzzi V85 / 84-85
Moto Guzzi V10 / 96-01
Moto Guzzi V11 / 99-04
Moto Guzzi V11 1100 i.e Le Mans / 02-05
Moto Guzzi V11 1100 i.e Sport / 99-03
Moto Guzzi V11 1100 Cafe Ballabio / 03-05
Moto Guzzi Bellagio 940 / 07-14
Moto Guzzi Mille 950 / 87-93
Moto Guzzi C1 1000 / 88-89
Moto Guzzi 1000 GT / 87-93
Moto Guzzi Daytona 1000 / 92-96
Moto Guzzi Daytona 1000 RS i.e / 97-00
Moto Guzzi Le Mans 1000 / 84-94
Moto Guzzi SP1000 / 77-84
Moto Guzzi SP1000 / 84-96
Moto Guzzi CX1000 Le Mans / 78-81
Moto Guzzi Le Mans 1000 / 84-93
Moto Guzzi Mille 1000 GT / 87-94
Moto Guzzi Quota 1000 / 92-97
Moto Guzzi Quota 1100 / 98-02
Moto Guzzi V1000 California / 82-93
Moto Guzzi V1000 Convert / 77-84
Moto Guzzi V1000 G5 / 77-85
Moto Guzzi Sport 1000 / 94-96
Moto Guzzi Sport 1100 / 97-00
Moto Guzzi California 1000 / 82-94
Moto Guzzi California 1100 / 94-04
Moto Guzzi California 1100 Stone / 06-07
Moto Guzzi California 1100 Classic / 06-11
Moto Guzzi California 1100 EV / 97-02
Moto Guzzi California 1100 Jackal / 99-01
Moto Guzzi California 1100 Special / 99-02
Moto Guzzi California 1100 Stone / 01-05
Moto Guzzi California 1100 Vintage / 06-10
a další ...
Zpětné zrcátko od značky EMGO
- přesné rozměry a montážní uchycení
- plnohodnotná náhrada za originální díl
- vysoká kvalita zpracování i použitých materiálů
- odolné proti vibracím
- homologace pro silniční provoz
Balení obsahuje 1 kus
Upozornění: Zrcátko je dle výrobce vhodné pro uvedené modely a roky výroby - kontrola obsahu a provedení viz. fotografie!!
Toto zrcátko nahrazuje originální zrcátko (OEM Replacement):
Honda 88220-MGR-641
RMS 122762080
Vicma VIC-EH961I
Vhodné pro motocykly:
Honda VT750C2 Shadow / 10-11
Honda VT750S / 10-14
Honda VT1300 CX / 10-16
Zpětné zrcátko od značky EMGO
- přesné rozměry a montážní uchycení
- plnohodnotná náhrada za originální díl
- vysoká kvalita zpracování i použitých materiálů
- odolné proti vibracím
- homologace pro silniční provoz
Balení obsahuje 1 kus
Upozornění: Zrcátko je dle výrobce vhodné pro uvedené modely a roky výroby - kontrola obsahu a provedení viz. fotografie!!
Toto zrcátko nahrazuje originální zrcátko (OEM Replacement):
Honda 88210-MGR-641
RMS 122772080
Vicma VIC-EH961D
Vhodné pro motocykly:
Honda VT750C2 Shadow / 10-11
Honda VT750S / 10-14
Honda VT1300 CX / 10-16
Rozety ESJOT jsou vyráběny pouze ze speciální oceli kvalitativní třídy QSTE420 a QSTE460, jenž disponuje vysokou odolností proti opotřebení a používá se i pro průmyslové využití.
Vnější ozubení vyráběné pomocí patentované technologie DIAMOND-CUT disponuje vyšší pevností na hranách zubů a nižší hladinou hlučnosti.
Použitý materiál a technologie "Made in Germany" zaručují super kvalitu kol ESJOT.
DIAMOND-CUT je speciální patentovaná technologie, kterou vyvinula společnost ESJOT ve spolupráci s univerzitou v Paderbornu za účelem dosažení nejpřesnějších tolerancí a dokonalého profilu zubů.
Díky použití speciální technologie DIAMOND-CUT bylo dosaženo o 25% vyšší pevnosti na hranách zubů a o 50% hladšího povrchu pro výrazné snížení hlučnosti !!!
Rozety ESJOT díky použitému materiálu, nejmodernějším výrobním technologiím a povrchové úpravě splňují nejpřísnější parametry kvalitativních norem a jejich výsledná kvalita převyšuje jak originální řetězová kola, tak i většinu druhovýrobních značek, které jsou vyráběny téměř výhradně v Asii. Důkazem toho je i skutečnost, že řetězová kola ESJOT jsou dodávána do prvovýroby světoznámých značek jako KTM, Husqvarna, BMW, Aprilia, Ducati a další...
ESJOT řetězová kola jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Tomos, Triton, Hercules, Rixe, Kasea, Jicheng a další ...
Vhodné pro:
Kawasaki KLX400 A1 (KLX400 SR) / 03
Suzuki DR250 L,M,N,P Off Road / 90-93
Suzuki DR350 SE / 96-99
Suzuki DR350 SE (USA) / 96-99
Suzuki DR350 (Off Road Version) / 90-99
Suzuki DR-Z250 K / 01-07
Suzuki DR-Z400 SM / 05-19
Suzuki DR-Z400 SM (USA) / 20
Suzuki DR-Z400 E / 00-07
Suzuki DR-Z400 S / 00-19
Suzuki DR-Z400 S (USA) / 20
Suzuki RS175 T,X,Z (USA) / 80-82
Suzuki RM100 N,T,X,Z / 79-82
Suzuki RM125 / 80-12
Suzuki RM125 K5 (USA) / 05
Suzuki RM125 H (USA) / 87
Suzuki RM250 / 82-12
Suzuki RM250 K1,K2,K3 (USA) / 01-03
Suzuki RMX250 K,L,M,N,P,R,S,T,V,W,X,Y,K1 / 89-01
Suzuki RM-Z250 K7,K8,K9 / 07-09
Suzuki RM-Z250 L / 10-20
Suzuki RM-Z250 K7 (USA) / 07
Suzuki RM-Z450 K5,K6,K7 / 05-20
Suzuki RMX450Z L / 10-19
Suzuki TSR125(TS125R-L/R) / 90-94
Suzuki TSR200 (TS200 RM,RP) / 90-92
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku