Motocyklový řetěz 428 od japonského výrobce RK TAKASAGO CHAIN.
Střední typ netěsněného řetězu v sortimentu RK je určen pro hobby použití do objemu 200cc. Vychází z osvědčené a kvalitní řady „Heavy Duty Chain”, jenž se vyznačuje vysokou odolností, dlouhou životností a příznivou pořizovací cenou. Řetězy v této řadě jsou vyrobeny z kvalitní ušlechtilé uhlíkové oceli, dodatečně zušlechtěny technologií „kuličkování” a kalením pro maximální pevnost a životnost. Navíc jsou všechny předepnuty pro nadstandardní výkon a minimální vytažení během provozu.
Typové označení: 428 HSB (1/2x5/16)
Kvalitativní řada: Střední typ (pro hobby)
Provedení: netěsněný řetěz (bez o kroužku)
Barva: ocelová (bez povrchové úpravy)
Statická pevnost: 23,0 kN
Srovnatelné řetězy ostatních značek:
D.I.D 428 HD (pevnost 23,4 kN)
ČZ 428 Cross (pevnost 23,0 kN)
Japonská značka RK disponuje více než 60ti letými zkušenostmi s výrobou řetězů motocyklů a je lídrem na trhu motocyklových řetězů.
Díky dokonalé kvalitě produktů, inovacím a vysoce kvalitnímu zpracování značka RK spolupracuje se světově uznávanými partnery, jako jsou Honda, Suzuki, Yamaha, Kawasaki a Triumph, kde jsou řetězy RK používány jako originální vybavení (OEM Product).
Dále řetězy značky RK používají závodní tými v Moto GP, Endurance EWC, World SBK, World SSP, MXGP, ISDE, AMA Supercross, Isle of Man TT, Erzberg Rodeo, atd.
Mezi jezdci používající řetězy RK jsou Marque Marquez, Jorge Lorenzo, Fabio Quartararo, Toni Elias, Glenn Coldenhoff, Max Anstie, Gautier Paulin, Arnaud Tonus, Graham Jarvis, Kailub Russell, Taylor Robert, Roan van de Moosdijk, Colton Haaker, Jérémy Guarnoni, Erwin Nigon, David Checa, Mike dD Meglio, Freddy Foray, Josh Hook, Zach Osborne, Martin Davalos, Adam Cianciarulo, Jonathan Rea, Federico Caricasulo, Leon Haslam, Randy Krummenacher a mnoho dalších...
Brzdové destičky anglického výrobce DP BRAKES ve směsi OEM SINTER jsou dokonalejší náhradou za originální sintrované brzdové destičky. Jedná se o prémiovou sinterovanou směs s perfektní kombinací důležitých vlastností (výborný brzdný účinek, vysoká citlivost brzd, neuvadající vytrvalý brzdný efekt, stabilní účinek za mokra).
Směs doporučená pro každodenní použití na silnici pro motocykly všech kubatur, pro použití v terénu a na čtyřkolkách.
Většinou včetně keramického tepelného štítu ze zadní strany destiček!!
Při použití ve standardním provozu a za standardních podmínek použití vykazují nadprůměrnou životnost.
- dlouhodobě používaná a ověřená vysoce kvalitní směs OEM SINTER
- vynikající všestranné brzdění s výborným brzdným účinkem jak za sucha i za mokra, tak za tepla i za studena
- velmi nízký abrazivní účinek zaručuje malé opotřebení brzdových kotoučů
- pro stálost brzdného účinku není potřeba ohřátí na vyšší teplotu
- velmi dobrá odolnost proti "vadnutí"
- při standardní provozu nabízí velmi dlouhou životnost
DP-Brakes je jediným výrobcem na trhu, který se výhradně zaměřuje na vývoj a výrobu sintrovaných brzdových destiček, které jsou osazovány na 95% vyráběných motocyklů a čtyřkolek.
Značka DP-Brakes (dříve Dunlopad) pokračuje v tradici společnosti Dunlop Aviation, která v roce 1940 jako první na světě vyvinula kotoučovou brzdu. V roce 1955 rovněž jako první na světě představila světu sintrované brzdové destičky, které byly vyvinuty pro zdokonalení brzdného účinku za mokra, avšak v té době byly používány pouze v leteckém průmyslu.
Následně byla společnost pověřena vládou Velké Británie o implementaci sinterovaných brzdových destiček pro použití na motocyklech, a tak vznikla značka DUNLOPAD nyní DP BRAKES.
Tyto brzdové destičky (brzdové obložení) nahrazují originální destičky (originální kód OEM):
Honda 06455-MGS-D32
Tyto brzdové destičky jsou shodné s brzdovými destičkami následujících výrobců:
SBS 700
GOLDFREN 014
Jedinečná znalost problematiky sinterovaného brzdového obložení a neocenitelné dlouholeté zkušenosti jsou v současnosti skloubeny s moderními technologiemi a materiály, čož má za výsledek dokonalé brzdové destičky, které jsou vždy plnohodnotnou a většinou dokonalejší náhradou za originální díl ve všech úrovních použití (závodní, sportovní, standardní) a pro všechny modely motocyklů (silniční motocykly, cestovní enduro/touring, motokros, enduro, čtyřkolky, sněžné skútry, skútry, Harley-Davidson).
Zajíždění: Nové brzdové obložení (například i s novými brzdovými kotouči) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.
Brzdové desky je nutno vyměnit, jakmile jejich tloušťka klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdových destiček je vždy doporučeno provést opravu brzdového třmenu, který bývá často zanesen nečistotami a nefunguje správně. Navíc je doporučeno provést kontrolu brzdového systému včetně kontroly množství brzdové kapaliny či její výměnu.
Upozornění: životnost brzdových destiček a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových destiček je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!
Oprav. sada brzdového třmenu (caliperu).
Sada obsahuje všechny potřebné komponenty pro jednoduchou a rychlou opravu, a to vždy zvlášť pro přední nebo zadní brzdový třmen.
Všechny komponenty jsou vyrobeny dle OEM specifikace z kvalit. materiálů, na moderních strojích a za dodržování přesných technologických postupů.
Plnohodnotná náhrada za originální díly.
Dle modelu, roku výroby motocyklu a použití (přední nebo zadní) sada obsahuje - tvarované spec. kroužky pro pístky, čepy uložení brzdových destiček, měděná těsnění, prachovka odvzdušňovacího šroubu, prachovky třmenu (vodících čepů)..
Oprav. sada brzdového třmenu (caliperu).
Sada obsahuje všechny potřebné komponenty pro jednoduchou a rychlou opravu, a to vždy zvlášť pro přední nebo zadní brzdový třmen.
Všechny komponenty jsou vyrobeny dle OEM specifikace z kvalit. materiálů, na moderních strojích a za dodržování přesných technologických postupů.
Plnohodnotná náhrada za originální díly.
Dle modelu, roku výroby motocyklu a použití (přední nebo zadní) sada obsahuje - tvarované spec. kroužky pro pístky, čepy uložení brzdových destiček, měděná těsnění, prachovka odvzdušňovacího šroubu, prachovky třmenu (vodících čepů).
Motocyklový řetěz 428 od japonského výrobce RK TAKASAGO CHAIN.
Nejvyšší typ netěsněného řetězu v sortimentu RK, který je určen pro závodní použití.Disponuje použitými technologiemi (bezešvé válečky a pouzdra, přesazené čepy z ušlechtilé uhlíkové oceli) a prémiovými materiály (chrom-molybdenová ocel) jako profesionální verze 520MXZ4. Určený pro motokrosové juniorské motocykly o objemu do 150cc.
Typové označení: 428 MXZ (1/2x5/16)
Kvalitativní řada: nejvyšší typ netěsněného řetězu (pro terénní a traťové použití)
Provedení: netěsněný řetěz (bez o kroužku)
Barva: ocelová (bez povrchové úpravy)
Statická pevnost: 26,8 kN
Srovnatelné řetězy ostatních značek:
D.I.D 428 NZ (pevnost 25,5 kN)
ČZ 428 MX (pevnost 24,1 kN)
Japonská značka RK disponuje více než 60ti letými zkušenostmi s výrobou řetězů motocyklů a je lídrem na trhu motocyklových řetězů.
Díky dokonalé kvalitě produktů, inovacím a vysoce kvalitnímu zpracování značka RK spolupracuje se světově uznávanými partnery, jako jsou Honda, Suzuki, Yamaha, Kawasaki a Triumph, kde jsou řetězy RK používány jako originální vybavení (OEM Product).
Dále řetězy značky RK používají závodní tými v Moto GP, Endurance EWC, World SBK, World SSP, MXGP, ISDE, AMA Supercross, Isle of Man TT, Erzberg Rodeo, atd.
Mezi jezdci používající řetězy RK jsou Marque Marquez, Jorge Lorenzo, Fabio Quartararo, Toni Elias, Glenn Coldenhoff, Max Anstie, Gautier Paulin, Arnaud Tonus, Graham Jarvis, Kailub Russell, Taylor Robert, Roan van de Moosdijk, Colton Haaker, Jérémy Guarnoni, Erwin Nigon, David Checa, Mike dD Meglio, Freddy Foray, Josh Hook, Zach Osborne, Martin Davalos, Adam Cianciarulo, Jonathan Rea, Federico Caricasulo, Leon Haslam, Randy Krummenacher a mnoho dalších...
Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT jsou vyráběna pouze z oceli nejvyšší kvality (16MNCR5) na nejmodernějších strojích, které umožňují dosažení vysoké přesnosti řezu a minimálních tolerancí.
Vnější ozubení vyráběné pomocí patentované technologie DIAMOND-CUT disponuje optimalizovanou konturou zubu s vyšší pevností (až o 25%) na hranách a vrcholu zubu a nižší hladinou hlučnosti díky dokonale hladkému povrchu (až o 50%) dosedací plochy pro válečky řetězu (DIAMOND-CUT je speciální patentovaná technologie, kterou vyvinula společnost ESJOT ve spolupráci s univerzitou v Paderbornu za účelem dosažení nejpřesnějších tolerancí a dokonalého profilu zubů).
Použitý materiál a technologie "Made in Germany" zaručují super kvalitu kol ESJOT - např. standardní norma značky ESJOT při výrobě pastorků je kruhová tolerance (soustřednost) a axiální tolerance (házivost) pod 0,1mm. Vnitřní ozubení je obráběno na nejmodernějších frézách, čímž je zaručena dokonalá přesnost pro přesné uchycení na hnací hřídel. Speciální proces tepelného zušlechtění umožňuje vytvrzení o hodnotách 700 HV40 do hloubky 0,4mm, aby byla dosažena maximální délka životnosti i při použití v extrémních podmínkách provozu.
Značka ESJOT vyrábí ozubená kola již více než 85 let pro průmyslové oblasti, pro motocykly a jízdní kola. Výroby disponuje nejmodernějšími stroji - CNC frézovacími roboty, řezacími plně automatickými roboty, obráběcími CNC centry i automatickými lisy do 400tun.
Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT díky použitému materiálu, nejmodernějším výrobním technologiím a povrchové úpravě splňují nejpřísnější parametry kvalitativních norem a jejich výsledná kvalita převyšuje jak originální řetězová kola, tak i většinu druhovýrobních značek, které jsou vyráběny téměř výhradně v Asii. Důkazem toho je i skutečnost, že řetězová kola ESJOT jsou dodávána do prvovýroby světoznámých značek jako KTM, BMW, Aprilia, Husqvarna a další.
ESJOT řetězová kola jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Tomos, Triton, Hercules, Rixe, Kasea, Jicheng a další ...
Kryt spojkové pumpy od japonské značky ZETA pro montáž na řídítka
- ochranný prvek pro hlavní hydraulický válec ovládání spojky používaný na motocyklech KTM a některých modelech Husqvarna
- chrání spojkovou pumpu a hadici spojkové pumpy před poškozením následkem pádu a pod.
- tento kryt lze použít společně s kryty páček nebo bástry
- protože má montážní část tohoto krytu zkosený tvar, používá se zejména pro stranu spojky
Vhodné pro modely:
KTM 125EXC / 15-16
KTM 450EXC / 15-16
KTM 500EXC / 15-16
KTM 150EXC / 20-23
KTM 200EXC / 14-16
KTM 250EXC / 15-23
KTM 300EXC / 15-23
KTM 250EXC-F / 15-23
KTM 350EXC-F / 15-23
KTM 450EXC-F / 17-23
KTM 500EXC-F / 17-23
KTM 125XC-W / 17-19
KTM 150XC-W / 18-23
KTM 200XC-W / 15
KTM 250XC-W / 15-23
KTM 450XC-W / 15-16
KTM 500XC-W / 15-16
KTM 250XCF-W / 15-16
KTM 350XCF-W / 15-16, 20-22
KTM 450XCF-W / 23
KTM 500XCF-W / 20-22
KTM Freeride 250F / 18-20
KTM Freeride E-XC / 18-22
Husqvarna FE250 / 17
Husqvarna FE350 / 17
Husqvarna FE450 / 17
Husqvarna FE501 / 17
Husqvarna TE150 / 17
Husqvarna TE250 / 17
Husqvarna TE300 / 17
Husqvarna TX125 / 17
ZETA je japonská značka, jejíž výrobky se vyznačují dokonalou kvalitou, moderním vzhledem a velkou měrou invence, neboť jsou konstruovány za pomoci návrhů, myšlenek a nápadů od jezdců a mechaniků profesionálních továrních týmů z celého světa.
V důsledku toho se popularita výrobků značky ZETA neustále zvyšuje a tyto produkty jsou používány v garážích hobby jezdců, profesionálních servisních dílnách i značkových servisech renomovaných značek motocyklů kvůli jejich vysoké kvalitě a dlouhé životnosti.
Ocelové rozety (převodníky) MTZ jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl a nabízejí velmi dobrý poměr cena/výkon.
- jedná se o ocelové rozety z kvalitního materiálu s přesným opracováním zaručují bezproblémovou funkčnost a dlouhou životnost i při použití za náročných podmínek
- zadní rozety MTZ jsou vyráběny na moderních obráběcích strojích a splňující všechny parametry a požadavky pro použití na všech kubaturách i aplikacích při dodržení dobré kvality, dlouhé životnosti a příznivé ceny
- použitý materiál i technologie výroby se řídí normalizovanými požadavky na kvalitní výrobek, tak aby kola MTZ byla srovnatelná s hlavními druhovýrobními značkami na trhu
- vnější ozubení s propracovaným modulem zubu pro správný pohyb řetězu, nízké tření a prodloužení životnosti umožňuje použití všech značek řetězů
- většina rozet je pozinkovaná pro nejlepší ochranu proti korozi.
Rozměry/Parametry: kontrola rozměrů viz. schéma
Fotografie: vyfocena rozeta v počtu zubů 50 - podle počtu zubů se mění i velikost odlehčovacích otvorů - tedy rozeta s počtem zubů 45 má zcela odlišné (menší) odlehčovací otvory než rozeta s počtem zubů 50
Rozety MTZ jsou nejlepší volbou pro hobby i závodní použití pro jejich dobrou kvalitu a přijatelnou cenu (zajímavý poměr cena/výkon)!
Sortiment zahrnuje:
- silniční motocykly, cestovní enduro
- offroadové motocykly (motokros, enduro)
- čtyřkolky (ATV, Quad)
Ocelové rozety MTZ jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, MBK, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Bombardier, Aeon, Adly, Jincheng a další ...
Vhodné pro:
Yamaha DT200R / 89-95
Yamaha DT250 MX / -80
Yamaha DT400 MX / 77-78
Yamaha IT175 / 80-83
Yamaha IT200 / 84-86
Yamaha IT250 / 77-84
Yamaha IT400 / 77-79
Yamaha IT465 / 81-82
Yamaha IT490 / 83-84
Yamaha SR500 / 91-00
Yamaha TT350 / 86-96
Yamaha TT500 / 76-81
Yamaha TT250 R 93-98
Yamaha TTR250 / 99-06
Yamaha TT600 L,N,S,T,A,B,D / 83-92
Yamaha TT600E / 96-00
Yamaha TT600R / 98-04
Yamaha XT400 81-82
Yamaha XT500 / 77-85
Yamaha WR250 / 89-97
Yamaha WR500 / 92-94
Yamaha YFS200 Blaster / 88-06
Yamaha YFM350 X Warrior / 89-04
Yamaha YFM660 R Raptor / 01-05
Yamaha YFM660 RLE-S Raptor - Ltd Editon Black / 04
Yamaha YTZ250 N,S (Tri Moto) / 85-86
Yamaha YZ100 / 82-83
Yamaha YZ125 / 80-98
Yamaha YZ250 / 77-98
Yamaha YZ400 / 77-98
Yamaha YZ465 / 80-81
Yamaha YZ490 / 82-90
Kreidler 170 Mustang Utility / 04-06
Oprav. sada brzdového třmenu (caliperu) od značky ALL BALLS
Sada obsahuje všechny potřebné komponenty pro jednoduchou a rychlou opravu, a to vždy zvlášť pro přední nebo zadní brzdový třmen.
Všechny komponenty jsou vyrobeny dle OEM specifikace z kvalitních materiálů, na moderních strojích a za dodržování přesných technologických postupů.
Plnohodnotná náhrada za originální díly (OEM Replacement).
Dle modelu, roku výroby motocyklu a použití (přední nebo zadní) sada obsahuje - tvarované speciální kroužky pro pístky, čepy uložení brzdových destiček, měděná těsnění, prachovka odvzdušňovacího šroubu, prachovky třmenu (vodících čepů). Sada obsahuje komponenty vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie.
Značka AllBalls vyrábí široký sortiment opravných sad a dílů pro podvozky motocyklů a čtyřkolek: sady do kol, sady do krku řízení, sady do uložení kyvné vidlice, sady do přepákování, sady pouzder předních vidlic, sady do zadních tlumičů, sady brzdových i spojkových pump, sady do brzdičů, kulové klouby, klouby řízení a další specializované díly pro čtyřkolky (ATV/UTV).
Tato sada nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Polaris 5412505
Polaris 5412506
Polaris 5411596
Polaris 5411597
Vhodné pro modely:
přední
Polaris ATP 330 4x4 / 04-05
Polaris ATP 500 4x4 / 04-05
Polaris Big Boss 500 6x6 / 00-02
Polaris Forest 800 6x6 / 15
Polaris PTV Series 10 6x6 / 03
Polaris Ranger 6x6 500 / 99-02
Polaris Scrambler 1000 Tractor / 17-18
Polaris Scrambler 850 EU / 15
Polaris Scrambler 850 HO/EPS / 13
Polaris Scrambler 850 XP HO EPS INTL / 14
Polaris Sportsman 1000 XP / 16
Polaris Sportsman 1000 XP Tractor / 16-18
Polaris Sportsman 400 HO 4x4 / 08-09
Polaris Sportsman 500 6x6 / 00-08
Polaris Sportsman 500 Tractor EFI / 09-10
Polaris Sportsman 570 EFI EPS Forest Quad / 15
Polaris Sportsman 570 EFI X2 EPS EU / 15
Polaris Sportsman 570 EPS EU / 17-18
Polaris Sportsman 570 EPS Quad / 16
Polaris Sportsman 570 EPS UTE Quad / 16
Polaris Sportsman 570 EPS ZUG / 17-18
Polaris Sportsman 570 SP EPS Quad / 15-16
Polaris Sportsman 570 SP EPS Tractor / 18-19
Polaris Sportsman 570 Tractor / 17-19
Polaris Sportsman 570 X2 EPS MD / 17
Polaris Sportsman 570 X2 EPS Tractor / 17-18
Polaris Sportsman 800 EFI 6x6 / 09-14
Polaris Sportsman 800 EFI 6x6 Forest / 13-14
Polaris Sportsman 850 XP HO EPS MD / 15
Polaris Sportsman Forest 1000 EU / 15
Polaris Sportsman Forest 500 / 11-13
Polaris Sportsman Forest 550 / 11-14
Polaris Sportsman Forest 570 / 14
Polaris Sportsman Forest 570 EFI EPS / 14-15
Polaris Sportsman Forest 850 / 11-15
Polaris Sportsman Touring 1000 Tractor / 18
Polaris Sportsman Touring 570 EFI EU / 15
Polaris Sportsman Touring 570 EFI INTL / 14
Polaris Sportsman Touring 570 EPS Quad / 16
Polaris Sportsman Touring 570 EPS Tractor / 18-19
zadní
Polaris Ranger 4x4 500 Midsize / 13
Polaris Ranger 4x4 700 / 05-06
Polaris Ranger 4x4 800 EFI Midsize / 13-14
Polaris Ranger 500 2WD / 17-21
Polaris Ranger 500 4x4 / 18-22
Polaris Ranger 500 ETX / 17
Polaris Ranger 570 / 14-21
Polaris Ranger 570 EPS / 14-19
Polaris Ranger 570 EU / 15-16
Polaris Ranger 570 HD / 19
Polaris Ranger 570 INTL / 14
Polaris Ranger 570 Premium / 21
Polaris Scrambler 1000 MD / 15-17
Polaris Scrambler 1000 XP / 16-18
Polaris Scrambler 1000 XP EU / 15
Polaris Scrambler 1000 XP HO EPS / 14-15
Polaris Sportsman 1000 High Lifter / 16-21
Polaris Sportsman 1000 MD / 15-16
Polaris Sportsman 1000 XP / 15-21
Polaris Sportsman 400 HO 4x4 / 08-10
Polaris Sportsman 450 HO / 21-22
Polaris Sportsman 550 X2 / 10-14
Polaris Sportsman 550 X2 EPS LE / 14
Polaris Sportsman 570 EFI / 21-22
Polaris Sportsman 570 Premium / 21-22
Polaris Sportsman 570 Trail / 21-22
Polaris Sportsman 570 Ultimate Trail LE / 21-22
Polaris Sportsman 570 Utility HD / 22
Polaris Sportsman 570 Utility HD LE / 21
Polaris Sportsman 850 High Lifter / 16-22
Polaris Sportsman 850 WV / 14
Polaris Sportsman Touring 1000 / 16-21
Polaris Sportsman X2 850 / 11
Polaris Sportsman XP 850 / 09
Polaris Sportsman XP 850 EPS / 09
Polaris ACE 325 / 14-16
Polaris ACE 325 EU / 15
Polaris ACE 325 HD / 15
Polaris ACE 570 / 15-16
Polaris ACE 570 EU / 15-18
Polaris ACE 570 HD / 15-16
Polaris ACE 570 MD / 16
Polaris ACE 900 EFI EPS / 16
Polaris ACE 900 EPS XC / 17-19
Polaris ATP 330 4x4 / 04-05
Polaris ATP 500 4x4 / 04-05
Polaris Hawkeye 2x4 / 10-11
Polaris Ranger 2x4 500 / 05-08
Polaris Ranger 325 ETX / 15-16
Polaris Ranger 325 ETX EU / 15
Polaris Ranger 4x4 400 / 10-14
Polaris Ranger 4x4 500 / 04-07
Polaris Ranger 4x4 500 EFI / 06-12
Sada brzdové pumpy MSB304 přední.
Opravná sada brzdového třmenu od japonské značky Tourmax
- kompletní opravné sady brzdového třmene (brzdiče) pro motocykly a čtyřkolky
- opravná sada slouží k rychlé opravě nefunkčního brzdiče následkem stáří gumových těsnících komponentů a prvků
- každá sada obsahuje přesné komponenty rozměrově a kvalitativně shodné s originálně použitými díly výrobce třmenu
- jednotlivé sady obsahují většinou hlavní komponenty, které se nejvíce opotřebovávají
Obsah balení: těsnící prvky na brzdový pístek, těsnící prvky vodícího čepu, prachovka odvzdušňovacího šroubu, závlačka, speciální vazelína.
Upozornění: sada obsahuje komponenty vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie!
Při montáži postupujte dle manuálu výrobce motocyklu a použijte doporučenou náplň/kapalinu dle manuálu.
Tato sada brzdiče Tourmax BCF-110 nahrazuje originální díly (originální kód OEM):
Honda 45133-166-016
Honda 45209-166-006
Honda 45109-166-006
Honda 45133-MA3-006
Značka Tourmax dodává široký sortiment náhradních dílů pro motocykly a čtyřkolky vyráběných dle OEM specifikace výrobců dodávajících do prvovýroby japonských značek. Jedná se o produkty přímo od výrobců z Japonska - kvalitní díly pro profesionály. Sortiment zahrnuje příruby sání, opravné sady brzdiče, opravné sady brzdových pump, spojkové lamely, opravné sady palivového kohoutu, ložiska krku řízení, regulátory dobíjení a další...
Vhodné pro motocykly:
Honda CB125 / 82
Honda CBX750F / 84-86
Honda CMX450C Rebel / 86-87
Honda CX650T Turbo / 83-85
Honda FT500 / 82-83
Honda GL1100 Goldwing / 82-83
Honda NT650GT Hawk/Bros / 88-90
Honda VF500F Interceptor / 84-87
Honda VF1100C Magna / 83-86
Honda VT1100C Shadow / 88-89
Honda XBR500 / 85-89
Honda XL600V Transalp / 87-90
Honda XR500R Pro Link / 83-84
Vhodné pro motocykly:
Honda CB125 / 82
Honda CBX750F / 84-86
Honda CMX450C Rebel / 86-87
Honda CX650T Turbo / 83-85
Honda FT500 / 82-83
Honda GL1100 Goldwing / 82-83
Honda NT650GT Hawk/Bros / 88-90
Honda VF500F Interceptor / 84-87
Honda VF1100C Magna / 83-86
Honda VT1100C Shadow / 88-89
Honda XBR500 / 85-89
Honda XL600V Transalp / 87-90
Honda XR500R Pro Link / 83-84
Honda VT700C Shadow / 84-85
Honda VT750C Shadow / 87
Honda CB450SC Nighthawk / 82-85
Honda CM450A / 82
Honda CB450T / 82
Motocyklový řetěz 428CROSS výrobce ČZ Chains
- osvědčený netěsněný řetěz 428 v sortimentu ČZ, který je stále vyráběn pro velký zájem zákazníků (v tuzemsku i v zahraničí)
- řetěz na motorku určený pro hobby i závodní použití (zejména offroad)
- řetěz velmi často používaný pro pitbike a dětské čtyřkolky, kde poskytuje nadstandardní životnost
Typové označení: 428 CROSS (1/2x5/16)
Kvalitativní řada: standardní řada netěsněného řetězu
Provedení: netěsněný řetěz (bez kroužku)
Barva: ocelová (bez povrchové úpravy)
Statická pevnost: 23,0 kN
Srovnatelné řetězy ostatních značek:
D.I.D 428 HD (pevnost 23,4 kN)
RK 428 HSB (pevnost 23,0 kN)
CENA UVEDENA ZA BALENÍ, ve kterém je řetěz v rozpojeném stavu včetně spojovacího článku.
Případné náhradní spojovací články k tomuto řetězu je možno objednat:
- řetězová SPOJKA = rozebiratelný článek (obj.kód ŘSP-ČZ428CROS)
- řetězová SKOBKA = nerozebiratelný článek, který je při montáži nutno nýtovat (obj.kód ŘSK-ČZ428CROS)
Společnost ČZ Řetězy / ČZ Chains je tradičním českým výrobcem kvalitních válečkových pouzdrových, zubových a speciálních řetězů, které nacházejí široké uplatnění v automobilovém a motocyklovém průmyslu. Výroba řetězů začala v roce 1929 hlavně pro vlastní potřebu tehdy vyráběných jízdních kol ČZ a motocyklů ČZ.
Současný sortiment zahrnuje rozvodové řetězy pro automobily, motocyklové řetězy, průmyslové řetězy a speciální řetězy (více než 2000 typů řetězů).
V řetězech pro motokáry je značka ČZ světovou jedničkou (má největší podíl na světovém trhu!!)
Vysoká kvalita je podporována vlastním výzkumným a vývojovým oddělením s testovacími zkušebnami a materiálovými laboratořemi, včetně vlastní výroby strojů pro automatickou montáž řetězů. Kompletní výroba všech komponentů řetězů "pod jednou střechou" zabezpečuje stálou kvalitu produkce, vysokou úroveň kontroly a výrobní flexibilitu.
Řetězy ČZ jsou dodávány do provovýroby značek Volkswagen, Škoda, Audi, Bentley, BMW, Ducati, KTM, Beta, Husqvarna, MZ, Jawa a dalších značek. A jsou prodávány po celém světě - i ve vzdálených destinacích jako například Brazílie, Austrálie, Nový Zéland, Kanada, USA, Japonsko, Malajsie, Maroko, Jihoafrická republika a další...
Motocyklový řetěz 420 od japonského výrobce RK TAKASAGO CHAIN.
Nejvyšší typ netěsněného řetězu v sortimentu RK, který je určen pro závodní použití. disponuje použitými technologiemi (bezešvé válečky a pouzdra, přesazené čepy z ušlechtilé uhlíkové oceli) a prémiovými materiály (chrom-molybdenová ocel) jako profesionální verze 520MXZ4.
Určený pro motokrosové dětské motocykly o objemu do 150cc.
Typové označení: 420 MXZ(1/2x1/4)
Kvalitativní řada: Nejvyšší typ netěsněného řetězu (pro motocross)
Provedení: netěsněný řetěz (bez o kroužku)
Barva: ocelová (bez povrchové úpravy)
Statická pevnost: 22,2 kN
Srovnatelné řetězy ostatních značek:
D.I.D 420 NZ3 (pevnost 21,9 kN)
ČZ 420 MX (pevnost 22,5 kN)
Japonská značka RK disponuje více než 60ti letými zkušenostmi s výrobou řetězů motocyklů a je lídrem na trhu motocyklových řetězů.
Díky dokonalé kvalitě produktů, inovacím a vysoce kvalitnímu zpracování značka RK spolupracuje se světově uznávanými partnery, jako jsou Honda, Suzuki, Yamaha, Kawasaki a Triumph, kde jsou řetězy RK používány jako originální vybavení (OEM Product).
Dále řetězy značky RK používají závodní tými v Moto GP, Endurance EWC, World SBK, World SSP, MXGP, ISDE, AMA Supercross, Isle of Man TT, Erzberg Rodeo, atd.
Mezi jezdci používající řetězy RK jsou Marque Marquez, Jorge Lorenzo, Fabio Quartararo, Toni Elias, Glenn Coldenhoff, Max Anstie, Gautier Paulin, Arnaud Tonus, Graham Jarvis, Kailub Russell, Taylor Robert, Roan van de Moosdijk, Colton Haaker, Jérémy Guarnoni, Erwin Nigon, David Checa, Mike dD Meglio, Freddy Foray, Josh Hook, Zach Osborne, Martin Davalos, Adam Cianciarulo, Jonathan Rea, Federico Caricasulo, Leon Haslam, Randy Krummenacher a mnoho dalších...
Motocyklový řetěz 428 od japonského výrobce RK TAKASAGO CHAIN.
Střední typ netěsněného řetězu v sortimentu RK je určen pro hobby použití do objemu 200cc. Vychází z osvědčené a kvalitní řady „Heavy Duty Chain”, jenž se vyznačuje vysokou odolností, dlouhou životností a příznivou pořizovací cenou. Řetězy v této řadě jsou vyrobeny z kvalitní ušlechtilé uhlíkové oceli, dodatečně zušlechtěny technologií „kuličkování” a kalením pro maximální pevnost a životnost. Navíc jsou všechny předepnuty pro nadstandardní výkon a minimální vytažení během provozu.
Typové označení: 428 HSB (1/2x5/16)
Kvalitativní řada: Střední typ (pro hobby)
Provedení: netěsněný řetěz (bez o kroužku)
Barva: ocelová (bez povrchové úpravy)
Statická pevnost: 23,0 kN
Srovnatelné řetězy ostatních značek:
D.I.D 428 HD (pevnost 23,4 kN)
ČZ 428 Cross (pevnost 23,0 kN)
Japonská značka RK disponuje více než 60ti letými zkušenostmi s výrobou řetězů motocyklů a je lídrem na trhu motocyklových řetězů.
Díky dokonalé kvalitě produktů, inovacím a vysoce kvalitnímu zpracování značka RK spolupracuje se světově uznávanými partnery, jako jsou Honda, Suzuki, Yamaha, Kawasaki a Triumph, kde jsou řetězy RK používány jako originální vybavení (OEM Product).
Dále řetězy značky RK používají závodní tými v Moto GP, Endurance EWC, World SBK, World SSP, MXGP, ISDE, AMA Supercross, Isle of Man TT, Erzberg Rodeo, atd.
Mezi jezdci používající řetězy RK jsou Marque Marquez, Jorge Lorenzo, Fabio Quartararo, Toni Elias, Glenn Coldenhoff, Max Anstie, Gautier Paulin, Arnaud Tonus, Graham Jarvis, Kailub Russell, Taylor Robert, Roan van de Moosdijk, Colton Haaker, Jérémy Guarnoni, Erwin Nigon, David Checa, Mike dD Meglio, Freddy Foray, Josh Hook, Zach Osborne, Martin Davalos, Adam Cianciarulo, Jonathan Rea, Federico Caricasulo, Leon Haslam, Randy Krummenacher a mnoho dalších...
Oprav. sada brzdového třmenu (caliperu) od značky ALL BALLS
Sada obsahuje všechny potřebné komponenty pro jednoduchou a rychlou opravu, a to vždy zvlášť pro přední nebo zadní brzdový třmen.
Všechny komponenty jsou vyrobeny dle OEM specifikace z kvalitních materiálů, na moderních strojích a za dodržování přesných technologických postupů.
Plnohodnotná náhrada za originální díly (OEM Replacement).
Dle modelu, roku výroby motocyklu a použití (přední nebo zadní) sada obsahuje - tvarované speciální kroužky pro pístky, čepy uložení brzdových destiček, měděná těsnění, prachovka odvzdušňovacího šroubu, prachovky třmenu (vodících čepů). Sada obsahuje komponenty vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie.
Značka All Balls vyrábí široký sortiment opravných sad a dílů pro podvozky motocyklů a čtyřkolek: sady do kol, sady do krku řízení, sady do uložení kyvné vidlice, sady do přepákování, sady pouzder předních vidlic, sady do zadních tlumičů, sady brzdových i spojkových pump, sady do brzdičů, kulové klouby, klouby řízení a další specializované díly pro čtyřkolky (ATV/UTV).
Tato sada nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Kawasaki 43057-003
Kawasaki 43049-0008
Kawasaki 43049-0009
Kawasaki 92043-1356
Kawasaki 49006-1054
Kawasaki 49006-1055
Kawasaki 43084-003
Vhodné pro:
Kawasaki KFX450R / 08-14
Rozety ESJOT jsou vyráběny pouze ze speciální oceli kvalitativní třídy QSTE420 a QSTE460, jenž disponuje vysokou odolností proti opotřebení a používá se i pro průmyslové využití.
Vnější ozubení vyráběné pomocí patentované technologie DIAMOND-CUT disponuje vyšší pevností na hranách zubů a nižší hladinou hlučnosti.
Použitý materiál a technologie "Made in Germany" zaručují super kvalitu kol ESJOT.
DIAMOND-CUT je speciální patentovaná technologie, kterou vyvinula společnost ESJOT ve spolupráci s univerzitou v Paderbornu za účelem dosažení nejpřesnějších tolerancí a dokonalého profilu zubů.
Díky použítí speciální technologie DIAMOND-CUT bylo dosaženo o 25% vyšší pevnosti na hranách zubů a o 50% hladšího povrchu pro výrazné snížení hlučnosti !!!
Rozety ESJOT díky použitému materiálu, nejmodernějším výrobním technologiím a povrchové úpravě splňují nejpřísnější parametry kvalitativních norem a jejich výsledná kvalita převyšuje jak originální řetězová kola, tak i většinu druhovýrobních značek, které jsou vyráběny téměř výhradně v Asii. Důkazem toho je i skutečnost, že řetězová kola ESJOT jsou dodávána do prvovýroby světoznámých značek jako KTM, BMW, Aprilia.
ESJOT řetězová kola jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Tomos, Triton, Hercules, Rixe, Kasea, Jicheng a další ...
Vhodné pro motocykly:
Derbi 50 GPR / 96-99
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku