Speciálně konstruovaný narážeč gufer předních vidlic od japonské značky DRC
- součástí dodávky jsou 2 vnitřní plastovéch adaptéry pro rozsah vidlic 26-39mm
- lze použít pro všechny konvenční a obrácené přední vidlice (up-side-down forks)
- speciální tvarované ocelové tělo pro přesné ovládání při použití nízké ovládací síly
DRC je japonská značka, jejíž výrobky se vyznačují dokonalou kvalitou, moderním vzhledem a velkou měrou invence, neboť jsou konstruovány za pomoci návrhů, myšlenek a nápadů od jezdců a mechaniků profesionálních továrních týmů z celého světa.
V důsledku toho se popularita výrobků značky DRC neustále zvyšuje a tyto produkty jsou používány v garážích hobby jezdců, profesionálních servisních dílnách i značkových servisech renomovaných značek motocyklů kvůli jejich vysoké kvalitě a dlouhé životnosti.
Speciálně konstruovaný narážeč gufer předních vidlic od japonské značky DRC
- součástí dodávky 5 různých rozměrů plastových adaptérů
- lze použít pro všechny konvenční a obráceně přední vidlice
- speciální tvarované ocelové tělo pro přesné ovládání při použití nízké ovládací síly
DRC je japonská značka, jejíž výrobky se vyznačují dokonalou kvalitou, moderním vzhledem a velkou měrou invence, neboť jsou konstruovány za pomoci návrhů, myšlenek a nápadů od jezdců a mechaniků profesionálních továrních týmů z celého světa.
V důsledku toho se popularita výrobků značky DRC neustále zvyšuje a tyto produkty jsou používány v garážích hobby jezdců, profesionálních servisních dílnách i značkových servisech renomovaných značek motocyklů kvůli jejich vysoké kvalitě a dlouhé životnosti.
Sada pro snížení motocyklu ZETA LOWERING KIT od japonské značky ZETA
- vhodné pro přední vidlice WP / White Power (XPLOR vidlice)
- díly mají dokonale přesné rozměry (přesná náhrada za originální díl - bez nutnosti úprav)
- snížení o 30mm
- nezkracuje délku vidlice při zkrácené pozici vidlice
- zaručen dostatečný prostor mezi kolem při snížené pozici
Dodáváno v sadě.
Vhodné pro motocykly:
KTM 150EXC / 20-23
KTM 250EXC / 17-23
KTM 300EXC / 17-23
KTM 250EXCF / 17-23
KTM 350EXCF / 17-23
KTM 450EXCF / 17-23
KTM 500EXCF / 17-23
KTM 125XCW / 17-20
KTM 150XCW / 17-23
KTM 250XCW / 17-23
KTM 300XCW / 17-23
KTM 350XCFW / 20-23
KTM 500XCFW / 20-23
Husqvarna TE150 / 17-23
Husqvarna TE250 / 17-23
Husqvarna TE300 / 17-23
Husqvarna FE250 / 17-23
Husqvarna FE350 / 17-23
Husqvarna FE450 / 17-23
Husqvarna FE501 / 17-23
Husqvarna 701 Enduro / 19-23
Gas-Gas EC250 / 21-23
Gas-Gas EC300 / 21-23
Gas-Gas ECF250 / 21-23
Gas-Gas ECF350 / 21-23
Sherco 125SE Racing / 18-19
Sherco 250SE Racing / 19
Sherco 300SE Racing / 19
Sherco 250SEF Racing / 19
Sherco 300SEF Racing / 19
Sherco 450SEF Racing / 19
Sherco 125SE Six Days / 18
Sherco 250SE Six Days / 18
Sherco 300SE Six Days / 18
Sherco 250SEF Six Days / 18
Sherco 300SEF Six Days / 18
Sherco 450SEF Six Days / 18
Sherco 250SE Factory / 18
Sherco 300SE Factory / 18
Sherco 250SEF Factory / 18
Sherco 300SEF Factory / 18
Sherco 400SEF Factory / 18
Víčka/Zátky přední vidlice od japonské značky ZETA s integrovaným nastavováním pružení pro možnost úpravy nastavení pérování bez nutnosti použití nářadí - rychlé, přesné a jednoduché nastavení.
- vyrobeno z vysoce kvalitního duralu AL7000 ("letecký dural" používaný v letecké průmyslu)
- nastavení bez nářadí provedeno během krátké doby s vysokou přesností
- integrované odvzdušení se změněnou pozicí - nehrozí poškození jako při použití odvzdušňovacích ventilků
Dodáváno v páru.
Vhodné pro modely:
Yamaha WR250R / 07-17
Yamaha WR250X / 07-17
ZETA je japonská značka, jejíž výrobky se vyznačují dokonalou kvalitou, moderním vzhledem a velkou měrou invence, neboť jsou konstruovány za pomoci návrhů, myšlenek a nápadů od jezdců a mechaniků profesionálních továrních týmů z celého světa.
V důsledku toho se popularita výrobků značky ZETA neustále zvyšuje a tyto produkty jsou používány jak hobby jezdci, tak i profesionálními závodníky nejvyšší světové úrovně kvůli jejich vysoké kvalitě a závodnímu provedení.
Víčka/Zátky přední vidlice od japonské značky ZETA s integrovaným nastavováním pružení pro možnost úpravy nastavení pérování bez nutnosti použití nářadí - rychlé, přesné a jednoduché nastavení.
- vyrobeno z vysoce kvalitního duralu AL7000 ("letecký dural" používaný v letecké průmyslu)
- nastavení bez nářadí provedeno během krátké doby s vysokou přesností
- integrované odvzdušení se změněnou pozicí - nehrozí poškození jako při použití odvzdušňovacích ventilků
Dodáváno v páru.
Vhodné pro modely:
Honda CRF150R / 07-23
Honda CR80 / 96-07
Honda CR85 / 96-07
Suzuki RM85 / 02-22
ZETA je japonská značka, jejíž výrobky se vyznačují dokonalou kvalitou, moderním vzhledem a velkou měrou invence, neboť jsou konstruovány za pomoci návrhů, myšlenek a nápadů od jezdců a mechaniků profesionálních továrních týmů z celého světa.
V důsledku toho se popularita výrobků značky ZETA neustále zvyšuje a tyto produkty jsou používány jak hobby jezdci, tak i profesionálními závodníky nejvyšší světové úrovně kvůli jejich vysoké kvalitě a závodnímu provedení.
Originální kompresní pístek (kompletní včetně pouzder a těsnění) do předních vidlic (pérování) od japonského výrobce KYB.
Originální náhradní díl do předních vidlic (pérování) od japonského výrobce KYB.
Jedná se o originální díl přímo od výrobce KYB (Kayaba), který je plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodný díl je osazován v prvovýrobě.
Použitý materiál, povrchová úprava, parametry a výrobní tolerance jsou naprosto přesné s těmi, které byly konstrukčně navrženy při vývoji celé vidlice.
Výrobce KYB je významným a renomovaným dodavatelem pro automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek) a řadí se mezi světovou špičku.
Víčka/Zátky přední vidlice od japonské značky ZETA s integrovaným nastavováním pružení pro možnost úpravy nastavení pérování bez nutnosti použití nářadí - rychlé, přesné a jednoduché nastavení.
- vyrobeno z vysoce kvalitního duralu AL7000 ("letecký dural" používaný v letecké průmyslu)
- nastavení bez nářadí provedeno během krátké doby s vysokou přesností
- integrované odvzdušení se změněnou pozicí - nehrozí poškození jako při použití odvzdušňovacích ventilků
Dodáváno v páru.
Vhodné pro modely:
Honda CRF450R / 15-16
ZETA je japonská značka, jejíž výrobky se vyznačují dokonalou kvalitou, moderním vzhledem a velkou měrou invence, neboť jsou konstruovány za pomoci návrhů, myšlenek a nápadů od jezdců a mechaniků profesionálních továrních týmů z celého světa.
V důsledku toho se popularita výrobků značky ZETA neustále zvyšuje a tyto produkty jsou používány jak hobby jezdci, tak i profesionálními závodníky nejvyšší světové úrovně kvůli jejich vysoké kvalitě a závodnímu provedení.
Originální kompresní pístek (kompletní včetně pouzder a těsnění) do předních vidlic (pérování) od japonského výrobce KYB.
Originální náhradní díl do předních vidlic (pérování) od japonského výrobce KYB.
Jedná se o originální díl přímo od výrobce KYB (Kayaba), který je plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodný díl je osazován v prvovýrobě.
Použitý materiál, povrchová úprava, parametry a výrobní tolerance jsou naprosto přesné s těmi, které byly konstrukčně navrženy při vývoji celé vidlice.
Výrobce KYB je významným a renomovaným dodavatelem pro automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek) a řadí se mezi světovou špičku.
Náhradní cartridge pro přestavbu vzduchových vidlic na pružinové (systém "Air2Spring") na motocyklech KTM 125SX+150SX+250SX + 250SXF+350SXF+450SXF + Gas-Gas MC125 + MC250F+MC450F
Neobsahuje pružinu - pružinu je potřeba dokoupit podle váhy každého jezdce! (obj.kód KT435660)
Dostupné tvrdosti - 7.6N, 8.0N, 8.4N, 8.8N, 9.2N, 9.6N, 10.0N, 10.4N
Off-road Spring System (ORSS) pro nahrazení předních vzduchových vidlic WP (model AER) používané na motocyklech značky KTM, Gas-Gas a Husqvarna.
ORSS nahrazuje originální vzduchové přední vidlice konvenčním pružinovým systémem, který může být nastaven dle hmotnosti a stylu jízdy každého jezdce. Systém eliminuje statické tření (tření při změně směru) vzniklé v důsledku vysokého tlaku vzduchu ve vzduchových vidlicích.
Stejně jako u všechny ostatní výrobky značky K-Tech jsou i tyto ORSS cartridge vyrobeny z pouze z vysoce kvalitních materiálů a zaručují zlepšení ovladatelnosti a stability motocyklu, ale také povýšení vzhledu motocyklu do kategorie "Factory".
Cartridge ORSS je připraveny k okamžité instalaci a nabízí snadné nastavení. Vlastnosti zpětné odezvy předních vidlic jsou poté konsistentní. Nastavení komprese a odskoku (rebound damping) původní vidlice zůstává plně nastavitelné, ale díky systému ORSS je dodatečná možnost nastavení předpětí pružiny pro optimální jemné doladění při změně povrchu závodní tratě (z pevného povrchu na písek).
Upozornění 1: Tato sada neobsahuje pružiny - pružiny je potřeba objednat samostatně
Upozornění 2: Tento produkt je určen výhradně pro montáž odborným servisem nebo pouze prostřednictvím autorizovaného prodejce K-Tech, který byl vyškolen k instalaci těchto produktů, neboť pro montáž jsou zapotřebí montážní přípravky a odborné znalosti a zkušenosti.
Značka K-Tech je výrobce mnoha tuningových a funkčních doplňků pro vyladění předních vidlic a zadních tlumičů pro offroadové i silniční použití. Specializuje se na vývoj, výrobu a servis pro zajištění bezkonkurenčního odpružení motocyklu.
Všechny produkty K-Tech jsou navrženy tak, aby pomohly zlepšit výkon a ovladatelnost motocyklu pro hobby i závodní použití.
Sortiment zahrnuje plně kompatibilní náhradní díly pro pérování (těsnící komponenty, vodící pouzdra, pružiny, trubky, pístní tyče, atd.), vlastní tuningové produkty zlepšující funkci pérování oproti originálnímu vybavení (vnitřní cartridge, systémy vnitřních pístků, kompletní přední vidlice, kompletní zadní tlumiče, adaptéry, atd.) a specializované nářadí a přípravky pro montáž i demontáž na profesionální úrovni.
Planžety pro seřizování průběhu, chodu, rychlosti reakce, funkce a citlivosti pérování (planžety předních vidlic a planžety zadního tlumiče)
- různým nastavením planžet (přidáním, změnou průměru nebo odebráním) se reguluje (zvyšuje nebo snižuje) rychlost a objem průtoku tlumičového oleje pro nastavení útlumu, komprese a zpětné reakce tlumiče dle individuálních požadavků jezdce a konkrétního charakteru trati
- vysoce kvalitní kalená a temperovaná uhlíková ocel SANDVIK 20C speciálně vyvinutá pro výrobu planžet tlumičů pérování nabízí pevnost a odolnost proti opotřebení, vysokou únavovou pevnost v ohybu a nárazu, dokonalou rovnost, nízkou úroveň nekovových inkluzí.
- možnost nastavení pérování přesně podle požadavků nebo konkrétních podmínek použití
- nastavení nebo úprava útlumu pomocí změny složení a sestavení planžet
- vhodné pro použití ve všech systémech odpružení značek Kayaba/KYB, Showa, Öhlins, White Power/WP, Sachs, Marzocchi, Rieger, Sölva a další.
Vnitřní průměr (d) = 16mm
Vnější průměr (D) = 22mm
Síla materiálu (H) = 0,25mm
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 5 KUSECH!!) - při objednávce nutno zadat množství 5 kusů.
Planžety pro seřizování průběhu, chodu, rychlosti reakce, funkce a citlivosti pérování (planžety předních vidlic a planžety zadního tlumiče)
- různým nastavením planžet (přidáním, změnou průměru nebo odebráním) se reguluje (zvyšuje nebo snižuje) rychlost a objem průtoku tlumičového oleje pro nastavení útlumu, komprese a zpětné reakce tlumiče dle individuálních požadavků jezdce a konkrétního charakteru trati
- vysoce kvalitní kalená a temperovaná uhlíková ocel SANDVIK 20C speciálně vyvinutá pro výrobu planžet tlumičů pérování nabízí pevnost a odolnost proti opotřebení, vysokou únavovou pevnost v ohybu a nárazu, dokonalou rovnost, nízkou úroveň nekovových inkluzí.
- možnost nastavení pérování přesně podle požadavků nebo konkrétních podmínek použití
- nastavení nebo úprava útlumu pomocí změny složení a sestavení planžet
- vhodné pro použití ve všech systémech odpružení značek Kayaba/KYB, Showa, Öhlins, White Power/WP, Sachs, Marzocchi, Rieger, Sölva a další.
Vnitřní průměr (d) = 8mm
Vnější průměr (D) = 20mm
Síla materiálu (H) = 0,10mm
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 5 KUSECH!!) - při objednávce nutno zadat množství 5 kusů.
Gufera předních vidlic (simerinky pérování) pro motocykly v ekonomické alternativě
- těsnící gufera předních vidlic v této ekonomické variantě jsou ekvivalentní a plnohodnotnou náhradou za originální těsnící prvky pérování
- jedná se o výrobek od značek Athena nebo Centauro nebo Ariete nebo AllBalls
- poskytují dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon) pro standardní použití
- jsou vyrobeny podle originální (OEM) specifikace a parametrů pro bezproblémovou repasi předních vidlic
- konstrukčně jsou navržena tak, aby bylo dosaženo těsnosti při zachování minimálního tření pro hladký chod přední vidlice
- umožňují snadnou a rychlou montáž pro daný model, typ a rok výroby motocyklu - kontrola možnosti použití viz. rozměry a fotografie!
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 2 KUSECH!!) - při objednávce nutno zadat množství 2 kusy.
Prachovky předních vidlic (stěrací prachové těsnění přední vidlice) je potřeba objednat samostatně!
Toto těsnění přední vidlice odpovídá originálnímu dílu (OEM Reference No):
Gilera
»» Athena v současné době nabízí kompletní sortiment těsnících prvků a komponentů pro motocykly, skútry, maxiskútry a čtyřkolky. Kvalita olejových těsnění předních vidlic od značky Athena umožňuje bezproblémovou výměnu za originální produkty, a zajišťuje vynikající výkon z hlediska hladkosti, odolnosti vůči vysokým teplotám a vysoké odolnosti proti opotřebení.
»» Centauro je italský výrobce, který své výrobky dodává do prvovýroby motocyklů (hlavně italským výrobcům, ale i dalším evropským výrobcům). Gufera této značky disponují odolností proti oděru, proti vysokým teplotám a hlavně odolností proti chemickému působení maziv s aditivy, které se používají zejména v moderních vidlicích.
»» Ariete nabízí gufera pro přední vidlice ze speciálního materiálu (směs bohatá na grafit se samomaznými vlastnostmi), který nabízí vysokou odolnost proti mechanickému opotřebení, teplu a oděru vlivem funkce předního odpružení motocyklu. Přesně broušené těsnící břity zajišťují zvýšený výkon a nízkou přilnavost pro mimořádně hladký chod.
»» All Balls disponuje širokým sortimentem těsnících komponentů pérování s patentovanou technologií Max-Life, která prodlužuje jejich životnost. Simerinky nabízí lepší odtrhávací moment a menší tření. Většina typů je potažena speciálním mazivem pro zlepšení reakce a je trojitě utěsněna pro eliminaci úniku oleje.
Upozornění - pro co nejlepší funkci vidlice dodržujte servisní interval dle manuálu výrobce motocyklu a udržujte prostor v okolí prachovky i mezi prachovkou a guferem neustále v čistotě, neboť většina tekoucích těsnění předních vidlic je zapříčiněna drobnými částečky nečistot zachycenými v těsnících komponentech. V některých případech může být důvodem i poškození trubky přední vidlice nebo neznačková gufera vyrobená z ne zcela vhodného materiálu (dokonale ověřeným materiálem disponují hlavně gufera a prachovky od japonské značky NOK).
Věnujte pozornost stavu pérování motocyklu a periodicky provádějte inspeci stavu přední vidlice.
Pro dokonalou montáž gufera přední vidlice je vhodné použití originální vazelíny přímo určené pro přední vidlice, která odpuzuje vodu, poskytuje vyšší kluznost a snižuje tření. Celkově zlepšuje celkový výkon pérování a snižuje opotřebení těsnění (gufer) - obj.kód K130062500101 nebo SHOGS000500.
Originální náhradní díl do předních vidlic (pérování) od japonského výrobce KYB.
Jedná se o originální díl přímo od výrobce KYB (Kayaba), který je plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodný díl je osazován v prvovýrobě.
Použitý materiál, povrchová úprava, parametry a výrobní tolerance jsou naprosto přesné s těmi, které byly konstrukčně navrženy při vývoji celé vidlice.
Výrobce KYB je významným a renomovaným dodavatelem pro automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek) a řadí se mezi světovou špičku.
Těsnící okroužek pro univerzální všeobecné použití
- o kroužek vyroben z kvalitního pryžového materiálu a odolný standardním teplotám a zatížení
- vyhovující pro použití v hydraulických, pneumatických a dalších zařízeních
- vhodné např. jako těsnění do pérování (pod zátku přední vidlice, apod.)
- balení 1 kus
Upozornění: Kroužek není vhodný pro použití v palivové soustavě, brzdové soustavě, chladící soustavě a vysokotlaké použití.
Rozměry:
vnější průměr = 17 mm
vnitřní průměr = 12 mm
síla = 2,5 mm
Těsnící okroužek pro univerzální všeobecné použití
- o kroužek vyroben z kvalitního pryžového materiálu a odolný standardním teplotám a zatížení
- vyhovující pro použití v hydraulických, pneumatických a dalších zařízeních
- vhodné např. jako těsnění do pérování (pod zátku přední vidlice, apod.)
- balení 1 kus
Upozornění: Kroužek není vhodný pro použití v palivové soustavě, brzdové soustavě, chladící soustavě a vysokotlaké použití.
Rozměry:
vnější průměr = 22 mm
vnitřní průměr = 18 mm
síla = 2 mm
Těsnící okroužek pro univerzální všeobecné použití
- o kroužek vyroben z kvalitního pryžového materiálu a odolný standardním teplotám a zatížení
- vyhovující pro použití v hydraulických, pneumatických a dalších zařízeních
- vhodné např. jako těsnění do pérování (pod zátku přední vidlice, apod.)
- balení 1 kus
Upozornění: Kroužek není vhodný pro použití v palivové soustavě, brzdové soustavě, chladící soustavě a vysokotlaké použití.
Rozměry:
vnější průměr = 6 mm
vnitřní průměr = 3 mm
síla = 1,7 mm
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku