Klíč pro montáž a demontáž vnitřní cartridge přední vidlice
- určeno pro provedení kompletní demotáže přední vidlice, kdy vyjmutím kompletní cartridge může být provedeno celkové vyčištění a celková výměna olejové náplně
- kvalitní ocelové provedení pro dlouhou životnost i při častějším používání
- vybaven otvorem pro přidržení proti protáčení pomocí šroubováku nebo tyčky
- dutá konstrukce umožňuje jednoduchou a neomezující manipulaci při práci ve stísněných podmínkách
- sortiment zahrnuje 5 klíčů s 10 různými koncovkami pro použití na vidlicích Kayaba a Showa
Rozměry:
- nástrčkový klíč se 4 výstupky: 34mm
- vnitřní šestihranný klíč: 30mm
DRC je japonská značka, jejíž výrobky se vyznačují dokonalou kvalitou, moderním vzhledem a velkou měrou invence, neboť jsou konstruovány za pomoci návrhů, myšlenek a nápadů od jezdců a mechaniků profesionálních továrních týmů z celého světa.
V důsledku toho se popularita výrobků značky DRC neustále zvyšuje a tyto produkty jsou používány v garážích hobby jezdců, profesionálních servisních dílnách i značkových servisech renomovaných značek motocyklů kvůli jejich vysoké kvalitě a dlouhé životnosti.
Vhodné pro motocykly:
Honda CR125R / 91-03
Honda CR250R / 91
Honda CR500R / 91-92
Honda CRF450R / 15-16
Yamaha YZ125 / 04
Yamaha YZ250 / 04
Yamaha YZ250F / 04
Yamaha YZ450F / 04
Yamaha WR250F / 05-11
Yamaha WR450F / 05-11
Kawasaki KX125 / 90-03
Kawasaki KX250 / 90-03
Kawasaki KX500 / 90-03
Suzuki RM-Z250 / 16-17
Přípravek pro demontáž (stahování) setrvačníku zapalování
- stahovací přípravek rotoru, magneta zapalování pro motocykly a čtyřkolky
- vysoká kvalita zpracování s vysokou pevností a odolností
- tepelně zušlechtěno a zpracovano pro zvýšenou trvanlivost a životnost
Rozměry (parametry) stahováku:
M30 x 1,25 - PRAVÝ ZÁVIT
Zrcátko zpětné od značky Vicma
- přesné rozměry a montážní uchycení - plnohodnotná náhrada za originální díl
- vysoká kvalita zpracování i použitých materiálů
- zrcátka Vicma jsou používána i prvovýrobně značek Yamaha, Suzuki, Peugeot, Bombardier, Rieju, Gas-Gas, Derbi, Motorhispania a další
Toto zrcátko nahrazuje originální zrcátko (OEM Replacement):
Honda 88120-MER-D00
Honda 88120-MER-D01
Balení obsahuje 1 kus
Parametry:
- závit =
- směr závitu = levý
- barva = černá
- homologované
Zrcátko zpětné od značky Vicma
- přesné rozměry a montážní uchycení - plnohodnotná náhrada za originální díl
- vysoká kvalita zpracování i použitých materiálů
- zrcátka Vicma jsou používána i prvovýrobně značek Yamaha, Suzuki, Peugeot, Bombardier, Rieju, Gas-Gas, Derbi, Motorhispania a další
Toto zrcátko nahrazuje originální zrcátko (OEM Replacement):
Honda 88110-MER-D00
Honda 88110-MER-D01
Balení obsahuje 1 kus
Parametry:
- závit =
- směr závitu = levý
- barva = černá
- homologované
Originální mikrospínač brzdy (brzdového světla) brzdového systému BREMBO
- jedná se originální díl přímo od italského výrobce Brembo, který je plnohodnotnou náhradou za originální díl použitý v prvovýrobě (OEM Replacement), protože shodný díl je osazován v prvovýrobě výrobce motocyklu
- použitý materiál, povrchová úprava, parametry a výrobní tolerance jsou naprosto přesné s těmi, které byly konstrukčně navrženy při vývoji a výrobě motocyklu
- jedná se o originální výrobek BREMBO, čímž je zaručena dokonalá kvalita všech materiálů a přesné rozměry dle OEM specifikace
Tento díl nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Ducati 53940351A
Výrobce BREMBO je významným a renomovaným dodavatelem pro automobilový průmysl. Řadí se mezi světovou špičku v oblasti brzdových systémů a jejich komponentů. Za více jak 50 let historie značky byla cesta růstu společnosti Brembo poseta velkými technologickými, sportovními a obchodními úspěchy, které z této společnosti udělaly špičkového lídra v Itálii i na celém světě - jméno značky Brembo je synonymem pro „brzdy“ po celém světě. Mezi počáteční úspěchy patří výroba prvního kompletního brzdového systému, instalovaného standardně na motocykly v roce 1972; dodávky do Formule 1 pro Ferrari v roce 1975 nebo první hliníkový třmen a první karbonové kotouče v 80. letech minulého století. Značka Brembo byla vždy průkopníkem v používání inovativních materiálů k neustálému zlepšování výkonu a odolnosti svých produktů.
Produkty Brembo jsou dodávány do prvovýroby mnoha značek motocyklů (jako například KTM, Husqvarna, Beta, Gas-Gas, Sherco, Moto Guzzi, Aprilia, Cagiva, BMW,
ale i do prvovýroby automobilů (portfolio zahrnuje prestižní automobilové značky jako Aston Martin, Audi, Bentley, Bugatti, Daimler, Fiat-Chrysler, Ferrari, Ford, General Motors, Lamborghini a Porsche a další...).
Rukojeť plynu hliníková od japonské značky ZETA
- hliník A6061 s tvrdým eloxovaným povrchem
- speciální desing pro dokonalejší a lepší akceleraci
- vnitřní zúžený průměr udržuje neustálý odstup mezi řídítky a plynovou rukojetí, čímž znatelně snižuje třecí odpor a umožňuje opravdu plynulé a přesné dávkování plynu
- odnímatelná koncovka rukojeti pro možnost montáže bástrů nebo zátek řídítek
Nahrazuje originální díl OEM:
Suzuki 57110-12D11
Vhodné pro modely:
Suzuki DRZ400R / 00-21
Suzuki DRZ400S / 00-21
Suzuki DRZ400SM / 00-21
Suzuki DR250R / 92-04
Suzuki DR250S / 92-04
Suzuki DR350 / 90-04
Suzuki DR650 / 92-95
Suzuki DR650SE / 96-20
Suzuki DR800 Big
ZETA je japonská značka, jejíž výrobky se vyznačují dokonalou kvalitou, moderním vzhledem a velkou měrou invence, neboť jsou konstruovány za pomoci návrhů, myšlenek a nápadů od jezdců a mechaniků profesionálních továrních týmů z celého světa.
V důsledku toho se popularita výrobků značky ZETA neustále zvyšuje a tyto produkty jsou používány v garážích hobby jezdců, profesionálních servisních dílnách i značkových servisech renomovaných značek motocyklů kvůli jejich vysoké kvalitě a dlouhé životnosti.
Vypínač / Chcípák motoru vhodný zejména pro motocykly Honda CRF450R a CRF250R
- nouzový stop spínač s kabeláží, kterým dojde k zastavení motoru v případě nečekáné události jako je pád
- vyrobeno odolného flexibilního plastu
- jednotlačítkový vypínač motoru určený pro montáž na řidítka
- vhodné pro montáž na řídítka 22mm (7/8") i řidítka 28,6mm (1 1/8")
- v případě pádu motocyklu lze tímto vypínacím tlačítkem zhasnout motor, aby nedošlo k dalšímu poškození nebo zranění
Tento přepínač lze použít jako alternativní náhrada za originální číl (OEM code):
Honda 35135-MKE-A71
Honda 35135-MKE-A72
Upozornění: přepínač je určen jako alternativní náhrada originálního dílu pro daný model a rok výroby - kontrola vhodnosti použití viz. fotografie!
Pohyblivý stojan pod kolo motocyklu s nájezdovou rampou z řady Unit® od japonské značky DRC
- podložka pod kolo motocyklu se dvěma otočnými válci pro snazší servis a údržbu
- umožňuje otáčení kola motocyklu pro čištění, údržbu a montáž komponentů
- stojan pod motocykl s nájezdovou rampou pro snadnou údržbu a čištění řetězu, ráfků a kol
- nastavitelné rolny ve třech pozicích pro rozsah kol od 10" do 19" (vhodné pro přední i zadní kola většiny motocyklů a skútrů)
- vhodné zejména pro motocykly, které nejsou vybaveny centrálním stojanem
- ocelová odolná konstrukce a kvalitní zpracování pro dlouhou životnost
- kompaktní velikost pro snadné skladování i lehké navezení motocyklu na stojánek
Rozměry stojany:
- základna 215x345mm
- výška 41,5mm
DRC je japonská značka, jejíž výrobky se vyznačují dokonalou kvalitou, moderním vzhledem a velkou měrou invence, neboť jsou konstruovány za pomoci návrhů, myšlenek a nápadů od jezdců a mechaniků profesionálních továrních týmů z celého světa.
V důsledku toho se popularita výrobků značky DRC neustále zvyšuje a tyto produkty jsou používány v garážích hobby jezdců, profesionálních servisních dílnách i značkových servisech renomovaných značek motocyklů kvůli jejich vysoké kvalitě a dlouhé životnosti.
Kompletní sada šroubů pro uchycení plastů od japonské značky ZETA.
- vyrobeno z vysoce kvalitního duralu AL7009-T6 ("letecký dural" používaný v leteckém průmyslu)
- obráběno na moderních CNC obráběcích strojích
- snížení hmotnosti oproti originálním šroubům
- dokonale přesné rozměry (přesná náhrada za originální díl - bez nutnosti úprav)
- povrchová úprava - kvalitní odolný elox (žádná možnost koroze)
Sada obsahuje šrouby pro:
- přední tabulku
- kryty předních vidlic
- spojlery
- bočnice
ZETA je japonská značka, jejíž výrobky se vyznačují dokonalou kvalitou, moderním vzhledem a velkou měrou invence, neboť jsou konstruovány za pomoci návrhů, myšlenek a nápadů od jezdců a mechaniků profesionálních továrních týmů z celého světa.
V důsledku toho se popularita výrobků značky Zeta neustále zvyšuje a tyto produkty jsou používány v garážích hobby jezdců, profesionálních servisních dílnách i značkových servisech renomovaných značek motocyklů kvůli jejich vysoké kvalitě a dlouhé životnosti.
Kompletní sada šroubů pro uchycení plastů od japonské značky ZETA.
- vyrobeno z vysoce kvalitního duralu AL7009-T6 ("letecký dural" používaný v leteckém průmyslu)
- obráběno na moderních CNC obráběcích strojích
- snížení hmotnosti oproti originálním šroubům
- dokonale přesné rozměry (přesná náhrada za originální díl - bez nutnosti úprav)
- povrchová úprava - kvalitní odolný elox (žádná možnost koroze)
Sada obsahuje šrouby pro:
- přední tabulku
- kryty předních vidlic
- spojlery
- bočnice
ZETA je japonská značka, jejíž výrobky se vyznačují dokonalou kvalitou, moderním vzhledem a velkou měrou invence, neboť jsou konstruovány za pomoci návrhů, myšlenek a nápadů od jezdců a mechaniků profesionálních továrních týmů z celého světa.
V důsledku toho se popularita výrobků značky Zeta neustále zvyšuje a tyto produkty jsou používány v garážích hobby jezdců, profesionálních servisních dílnách i značkových servisech renomovaných značek motocyklů kvůli jejich vysoké kvalitě a dlouhé životnosti.
Motocyklové zadní světlo LED universal DRC.
- 16 kusů vysoce svítivých LED diod pro koncové světlo a 3 kusy bílých LED diod pro osvětlení SPZ.
- snižuje spotřebu elektrické energie
Motokrosový stojan pro zvedání motocyklu - varianta PROFI MX1B
- stojan je určený pro zvedání motokrosových motocyklů a závodních endur
- v pracovní poloze nadzvedne obě kola motocyklu nad zem pro možnost servisních činností (mazání řetězu, demontáž předního nebo zadního kola, apod.)
- gumová protiskuzová deska proti poškození rámu motocyklu a proti možnosti pádu motocyklu ze stojánku
- robustní kovová konstrukce ze silnostěnných čtvercových profilů zajišťuje opravdu vysokou odolnost a dlouhou životnost
- vrchní deska větších rozměrů (23x29cm) je kovová se zesilujícím lemem pro opravdu dobrou stabilitu, když je motocykl zvednutý
- stojánek je vybaven silnou gumovou deskou, která je odolná proti olejům, apod.
- odkládací polička pro šrouby, nářadí a jiné drobné předměty
- základní výška = 30 cm
- pracovní výška = 39 cm
- rozměry vrchní desky = 23 x 29 cm
- nosnost = 150kg
Upozornění - není určeno pro manipulaci na šikmých nebo nerovných plochách a před zvedáním je motocykl na stojanu potřeba vystředit, aby došlo ke správnému rozložení hmotnosti (navíc je doporučeno vždy motocykl při zvednání nejlépe přizvedávat, neboť při přetížení dojde k deformaci zvedací páky).
Vyloučení práv z vadného plnění (Vyloučení záruky) - zvedací páka se v 99% případů deformuje v bodě montáže k tělu stojanu (u čepu zvedací páky), protože tam dochází k největšímu zatížení. Při přetížení a špatné manipulaci zejména na šikmých nebo nerovných plochách dojde k částečné a málokdy viditelné deformaci páky, neboť páka se ohýbá směrem dovnitř následkem velké síly snažící se nadzvednout břememo (motocykl). Stačí první špatná manipulace nebo přetížení, po kterém nemusí být deformace páky zřetelně viditelná, ale materiál se tzv. "načne". A potom i při další byť správné manipulaci se opakovaným zvednáním deformace zvětšuje a dojde k nevratnému poškození páky.
Toto poškození není způsobeno vadou materiálu nebo konstrukční vadou výrobku, ale jedná se o nesprávnou manipulaci a nesprávné používání výrobku, které není předmětem reklamace, ani není součástí záruky!!
Vždy postupujte dle návodu k obsluze, který je ke stojanu přiložen.
Motokrosový stojan pro zvedání motocyklu - varianta PROFI MX1B
- stojan je určený pro zvedání motokrosových motocyklů a závodních endur
- v pracovní poloze nadzvedne obě kola motocyklu nad zem pro možnost servisních činností (mazání řetězu, demontáž předního nebo zadního kola, apod.)
- gumová protiskuzová deska proti poškození rámu motocyklu a proti možnosti pádu motocyklu ze stojánku
- robustní kovová konstrukce ze silnostěnných čtvercových profilů zajišťuje opravdu vysokou odolnost a dlouhou životnost
- vrchní deska větších rozměrů (23x29cm) je kovová se zesilujícím lemem pro opravdu dobrou stabilitu, když je motocykl zvednutý
- stojánek je vybaven silnou gumovou deskou, která je odolná proti olejům, apod.
- odkládací polička pro šrouby, nářadí a jiné drobné předměty
- základní výška = 30 cm
- pracovní výška = 39 cm
- rozměry vrchní desky = 23 x 29 cm
- nosnost = 150kg
Upozornění - není určeno pro manipulaci na šikmých nebo nerovných plochách a před zvedáním je motocykl na stojanu potřeba vystředit, aby došlo ke správnému rozložení hmotnosti (navíc je doporučeno vždy motocykl při zvednání nejlépe přizvedávat, neboť při přetížení dojde k deformaci zvedací páky).
Vyloučení práv z vadného plnění (Vyloučení záruky) - zvedací páka se v 99% případů deformuje v bodě montáže k tělu stojanu (u čepu zvedací páky), protože tam dochází k největšímu zatížení. Při přetížení a špatné manipulaci zejména na šikmých nebo nerovných plochách dojde k částečné a málokdy viditelné deformaci páky, neboť páka se ohýbá směrem dovnitř následkem velké síly snažící se nadzvednout břememo (motocykl). Stačí první špatná manipulace nebo přetížení, po kterém nemusí být deformace páky zřetelně viditelná, ale materiál se tzv. "načne". A potom i při další byť správné manipulaci se opakovaným zvednáním deformace zvětšuje a dojde k nevratnému poškození páky.
Toto poškození není způsobeno vadou materiálu nebo konstrukční vadou výrobku, ale jedná se o nesprávnou manipulaci a nesprávné používání výrobku, které není předmětem reklamace, ani není součástí záruky!!
Vždy postupujte dle návodu k obsluze, který je ke stojanu přiložen.
Motokrosový stojan pro zvedání motocyklu - varianta PROFI MX1B
- stojan je určený pro zvedání motokrosových motocyklů a závodních endur
- v pracovní poloze nadzvedne obě kola motocyklu nad zem pro možnost servisních činností (mazání řetězu, demontáž předního nebo zadního kola, apod.)
- gumová protiskuzová deska proti poškození rámu motocyklu a proti možnosti pádu motocyklu ze stojánku
- robustní kovová konstrukce ze silnostěnných čtvercových profilů zajišťuje opravdu vysokou odolnost a dlouhou životnost
- vrchní deska větších rozměrů (23x29cm) je kovová se zesilujícím lemem pro opravdu dobrou stabilitu, když je motocykl zvednutý
- stojánek je vybaven silnou gumovou deskou, která je odolná proti olejům, apod.
- odkládací polička pro šrouby, nářadí a jiné drobné předměty
- základní výška = 30 cm
- pracovní výška = 39 cm
- rozměry vrchní desky = 23 x 29 cm
- nosnost = 150kg
Upozornění - není určeno pro manipulaci na šikmých nebo nerovných plochách a před zvedáním je motocykl na stojanu potřeba vystředit, aby došlo ke správnému rozložení hmotnosti (navíc je doporučeno vždy motocykl při zvednání nejlépe přizvedávat, neboť při přetížení dojde k deformaci zvedací páky).
Vyloučení práv z vadného plnění (Vyloučení záruky) - zvedací páka se v 99% případů deformuje v bodě montáže k tělu stojanu (u čepu zvedací páky), protože tam dochází k největšímu zatížení. Při přetížení a špatné manipulaci zejména na šikmých nebo nerovných plochách dojde k částečné a málokdy viditelné deformaci páky, neboť páka se ohýbá směrem dovnitř následkem velké síly snažící se nadzvednout břememo (motocykl). Stačí první špatná manipulace nebo přetížení, po kterém nemusí být deformace páky zřetelně viditelná, ale materiál se tzv. "načne". A potom i při další byť správné manipulaci se opakovaným zvednáním deformace zvětšuje a dojde k nevratnému poškození páky.
Toto poškození není způsobeno vadou materiálu nebo konstrukční vadou výrobku, ale jedná se o nesprávnou manipulaci a nesprávné používání výrobku, které není předmětem reklamace, ani není součástí záruky!!
Vždy postupujte dle návodu k obsluze, který je ke stojanu přiložen.
Motokrosový stojan pro zvedání motocyklu - varianta PROFI MX1B
- stojan je určený pro zvedání motokrosových motocyklů a závodních endur
- v pracovní poloze nadzvedne obě kola motocyklu nad zem pro možnost servisních činností (mazání řetězu, demontáž předního nebo zadního kola, apod.)
- gumová protiskuzová deska proti poškození rámu motocyklu a proti možnosti pádu motocyklu ze stojánku
- robustní kovová konstrukce ze silnostěnných čtvercových profilů zajišťuje opravdu vysokou odolnost a dlouhou životnost
- vrchní deska větších rozměrů (23x29cm) je kovová se zesilujícím lemem pro opravdu dobrou stabilitu, když je motocykl zvednutý
- stojánek je vybaven silnou gumovou deskou, která je odolná proti olejům, apod.
- odkládací polička pro šrouby, nářadí a jiné drobné předměty
- základní výška = 30 cm
- pracovní výška = 39 cm
- rozměry vrchní desky = 23 x 29 cm
- nosnost = 150kg
Upozornění - není určeno pro manipulaci na šikmých nebo nerovných plochách a před zvedáním je motocykl na stojanu potřeba vystředit, aby došlo ke správnému rozložení hmotnosti (navíc je doporučeno vždy motocykl při zvednání nejlépe přizvedávat, neboť při přetížení dojde k deformaci zvedací páky).
Vyloučení práv z vadného plnění (Vyloučení záruky) - zvedací páka se v 99% případů deformuje v bodě montáže k tělu stojanu (u čepu zvedací páky), protože tam dochází k největšímu zatížení. Při přetížení a špatné manipulaci zejména na šikmých nebo nerovných plochách dojde k částečné a málokdy viditelné deformaci páky, neboť páka se ohýbá směrem dovnitř následkem velké síly snažící se nadzvednout břememo (motocykl). Stačí první špatná manipulace nebo přetížení, po kterém nemusí být deformace páky zřetelně viditelná, ale materiál se tzv. "načne". A potom i při další byť správné manipulaci se opakovaným zvednáním deformace zvětšuje a dojde k nevratnému poškození páky.
Toto poškození není způsobeno vadou materiálu nebo konstrukční vadou výrobku, ale jedná se o nesprávnou manipulaci a nesprávné používání výrobku, které není předmětem reklamace, ani není součástí záruky!!
Vždy postupujte dle návodu k obsluze, který je ke stojanu přiložen.
Adaptér/držák pro montáž krytů rukou (bástrů)
- sada pro upevnění chráničů rukou
- unikátní designová klema ve tvaru U se nedotýká lanek ani hydraulických hadic brzdového nebo spojkového systému
- vyrobeno z odolného hliníku
- dostupné ve provedení pro řídítka 28,6 mm nebo 22,2 mm
- dodává se v páru
ZETA je japonská značka, jejíž výrobky se vyznačují dokonalou kvalitou, moderním vzhledem a velkou měrou invence, neboť jsou konstruovány za pomoci návrhů, myšlenek a nápadů od jezdců a mechaniků profesionálních továrních týmů z celého světa.
V důsledku toho se popularita výrobků značky ZETA neustále zvyšuje a tyto produkty jsou používány v garážích hobby jezdců, profesionálních servisních dílnách i značkových servisech renomovaných značek motocyklů kvůli jejich vysoké kvalitě a dlouhé životnosti.
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |