Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT jsou vyráběny pouze z oceli nejvyšší kvality (16MNCR5) na nejmodernějších strojích, které umožňují dosažení vysoké přesnosti řezu a minimálních tolerancí.
Vnější ozubení vyráběné pomocí patentované technologie DIAMOND-CUT disponuje optimalizovanou konturou zubu s vyšší pevností (až o 25%) na hranách a vrcholu zubu a nižší hladinou hlučnosti díky dokonale hladkému povrchu (až o 50%) dosedací plochy pro válečky řetězu (DIAMOND-CUT je speciální patentovaná technologie, kterou vyvinula společnost ESJOT ve spolupráci s univerzitou v Paderbornu za účelem dosažení nejpřesnějších tolerancí a dokonalého profilu zubů).
Použitý materiál a technologie "Made in Germany" zaručují super kvalitu kol ESJOT - např. standardní norma značky ESJOT při výrobě pastorků je kruhová tolerance (soustřednost) a axiální tolerance (házivost) pod 0,1mm. Vnitřní ozubení je obráběno na nejmodernějších frézách, čímž je zaručena dokonalá přesnost pro přesné uchycení na hnací hřídel. Speciální proces tepelného zušlechtění umožňuje vytvrzení o hodnotách 700 HV40 do hloubky 0,4mm, aby byla dosažena maximální délka životnosti i při použití v extrémních podmínkách provozu.
Značka ESJOT vyrábí ozubená kola již více než 85 let pro průmyslové oblasti, pro motocykly a jízdní kola. Výroba disponuje nejmodernějšími stroji - CNC frézovacími roboty, řezacími plně automatickými roboty, obráběcími CNC centry i automatickými lisy do 400tun.
Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT díky použitému materiálu, nejmodernějším výrobním technologiím a povrchové úpravě splňují nejpřísnější parametry kvalitativních norem a jejich výsledná kvalita převyšuje jak originální řetězová kola, tak i většinu druhovýrobních značek, které jsou vyráběny téměř výhradně v Asii. Důkazem toho je i skutečnost, že řetězová kola ESJOT jsou dodávána do prvovýroby světoznámých značek jako KTM, BMW, Aprilia, Husqvarna a další.
ESJOT řetězová kola jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Tomos, Triton, Hercules, Rixe, Kasea, Jicheng a další ...
Rozměry/Parametry: kontrola rozměrů viz. schéma.
Vhodné pro motocykly:
Honda CRM250 (Japan) / 91-95
Honda CRM250 RP2 (Japan)
Honda CRM250 AR (Japan) / 97-99
Honda TRX400 EX Sportrax / 99-04
Honda XR400R / 96-04
Řetězové pastorky (přední kolečka) MTZ jsou vyráběna s ohledem na dobrou kvalitu, dlouhou životnost a příznivou cenu. Použitý materiál i technologie výroby se řídí normalizovanými požadavky na kvalitní výrobek, tak aby kola MTZ byla srovnatelná s hlavními druhovýrobními značkami na trhu. Řetězové pastorky (přední kolečka) MTZ jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl a nabízejí velmi dobrý poměr cena/výkon.
Sortiment zahrnuje:
- silniční motocykly, cestovní enduro
- offroadové motocykly (motokros, enduro)
- čtyřkolky (ATV, Quad)
Použitá speciální ocel je dále precizně tepelně zušlechtěna pod přísnou kontrolou na hodnoty, díky nimž je dosaženo skvělé kombinace pevnosti a tvrdosti.
Moderní technologie výroby umožňuje dosažení vysoké přesnosti rozměrů pro jednoduchou a rychlou montáž.
Řetězová kola MTZ jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Bombardier, Aeon, Adly a další ...
Vhodné pro motocykly:
Yamaha YFS200 Blaster / 88-06
Yamaha TT-R230 / 05-25
Yamaha DT200 L / 85
Yamaha DT200 L (Australia) / 85
Hyosung GT250R Sport / 04-08
Hyosung GT250 Comet / 06-09
Hyosung GT250 Comet FI / 10
Hyosung GT250 i Naked EFI / 11-15
Hyosung GT250R Comet / 09
Hyosung GT250R Comet FI / 10
Hyosung GT250R EFI / 11-15
Hyosung GV250 Aquila / 04-09
Hyosung GV250 Aquila FI Classic / 10-15
Hyosung GV250 EFI / 11-12
Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT jsou vyráběny pouze z oceli nejvyšší kvality (16MNCR5) na nejmodernějších strojích, které umožňují dosažení vysoké přesnosti řezu a minimálních tolerancí.
Vnější ozubení vyráběné pomocí patentované technologie DIAMOND-CUT disponuje optimalizovanou konturou zubu s vyšší pevností (až o 25%) na hranách a vrcholu zubu a nižší hladinou hlučnosti díky dokonale hladkému povrchu (až o 50%) dosedací plochy pro válečky řetězu (DIAMOND-CUT je speciální patentovaná technologie, kterou vyvinula společnost ESJOT ve spolupráci s univerzitou v Paderbornu za účelem dosažení nejpřesnějších tolerancí a dokonalého profilu zubů).
Použitý materiál a technologie "Made in Germany" zaručují super kvalitu kol ESJOT - např. standardní norma značky ESJOT při výrobě pastorků je kruhová tolerance (soustřednost) a axiální tolerance (házivost) pod 0,1mm. Vnitřní ozubení je obráběno na nejmodernějších frézách, čímž je zaručena dokonalá přesnost pro přesné uchycení na hnací hřídel. Speciální proces tepelného zušlechtění umožňuje vytvrzení o hodnotách 700 HV40 do hloubky 0,4mm, aby byla dosažena maximální délka životnosti i při použití v extrémních podmínkách provozu.
Značka ESJOT vyrábí ozubená kola již více než 85 let pro průmyslové oblasti, pro motocykly a jízdní kola. Výroba disponuje nejmodernějšími stroji - CNC frézovacími roboty, řezacími plně automatickými roboty, obráběcími CNC centry i automatickými lisy do 400tun.
Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT díky použitému materiálu, nejmodernějším výrobním technologiím a povrchové úpravě splňují nejpřísnější parametry kvalitativních norem a jejich výsledná kvalita převyšuje jak originální řetězová kola, tak i většinu druhovýrobních značek, které jsou vyráběny téměř výhradně v Asii. Důkazem toho je i skutečnost, že řetězová kola ESJOT jsou dodávána do prvovýroby světoznámých značek jako KTM, BMW, Aprilia, Husqvarna a další.
ESJOT řetězová kola jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Tomos, Triton, Hercules, Rixe, Kasea, Jicheng a další ...
Rozměry/Parametry: kontrola rozměrů viz. schéma.
Vhodné pro motocykly:
Beta RR125 2T / 18-26
Beta RR200 2T/ 19-26
Beta RR250 2T / 13-26
Beta RR300 2T / 13-26
Beta RR250 4T / 05-12
Beta RR350 / 11-26
Beta RR390 / 15-26
Beta RR400 / 05-16
Beta RR430 / 15-26
Beta RR450 / 05-14
Beta RR480 / 15-26
Beta RR498 / 12-16
Beta RR520 / 10-14
Beta RR525 / 05-09
Beta Xtrainer 250 / 18-25
Beta Xtrainer 350 / 15-25
Beta RX450 / 24-25
KTM 125EXC / 95-16
KTM 150EXC TPI / 20-25
KTM 200EXC / 98-16
KTM 250EXC / 98-17
KTM 250EXC TPI / 18-23
KTM 300EXC / 95-17
KTM 300EXC TPI / 18-23
KTM 360EXC / 96-97
KTM 380EXC / 98-02
KTM 250EXC Racing / 01-06
KTM 250EXCF / 07-25
KTM 350EXCF / 12-25
KTM 400EXC / 00-11
KTM 450EXC / 03-25
KTM 500EXC / 12-25
KTM 520EXC / 00-02
KTM 525EXC / 03-07
KTM 530EXC / 08-11
KTM 125SX / 95-26
KTM 144SX / 07-08
KTM 150SX / 08-22,25
KTM 200SX / 02-06
KTM 250SX / 95-26
KTM 300SX / 23-26
KTM 360SX / 96-97
KTM 380SX / 98-02
KTM 250SXF / 06-26
KTM 350SXF / 11-26
KTM 400SX Racing / 99-02
KTM 450SXF / 07-26
KTM 505SXF / 07-09
KTM 525SX Racing / 03-06
KTM 540SXS Racing / 01-02
KTM 250F Freeride / 18-21
KTM 250R Freeride / 14-17
KTM 350 Freeride / 12-17
KTM 125MX / 88-95
KTM 250MX / 83-95
KTM 300MX / 90-94
KTM 350MX / 88-90
KTM 420MX / 81-83
KTM 440MX / 94
KTM 495MX / 81-84
KTM 500MX / 85-93
KTM 125MXC / 01-02
KTM 200MXC / 98-04
KTM 250MXC / 98-01
KTM 300MXC / 01-05
KTM 380MXC / 01-02
KTM 400MXC / 01-02
KTM 450MXC / 03-05
KTM 520MXC / 01-02
KTM 525MXC / 03-05
KTM 125EGS / 86-94
KTM 250EGS / 81-99
KTM 300EGS / 90-95
KTM 350EGS / 84-89
KTM 420EGS / 81-83
KTM 125 LC2 / 97-98
KTM 450SMR / 04-21
KTM 525SMR / 04-05
KTM 560SMR / 06-07
Husaberg TE125 / 12-13
Husaberg TE250 / 11-14
Husaberg TE300 / 11-14
Husaberg FE250 / 13-14
Husaberg FE350 / 13-14
Husaberg FE390 / 10-12
Husaberg FE450 / 09-14
Husaberg FE501 / 13-14
Husaberg FE570 / 09-12
Husaberg FX450 / 10-12
Husaberg FS570 / 10-11
Husqvarna TC125 / 14-25
Husqvarna TC150 / 25
Husqvarna TC250 / 14-25
Husqvarna FC250 / 14-25
Husqvarna FC350 / 14-25
Husqvarna FC450 / 14-25
Husqvarna TE125 / 14-17
Husqvarna TE150 / 17-25
Husqvarna TE250 / 14-25
Husqvarna TE300 / 14-25
Husqvarna FE250 / 14-25
Husqvarna FE350 / 14-25
Husqvarna FE450 / 14-25
Husqvarna FE501 / 14-25
Husqvarna TX125 / 17-19
Husqvarna TX300 / 17-25
Husqvarna FX350 / 17-25
Husqvarna FX450 / 17-25
Husqvarna FR450 Rally / 16-24
Husqvarna FS450 / 16-25
Gas-Gas MC125 / 21-25
Gas-Gas MC250 / 22-25
Gas-Gas EC250 / 21-25
Gas Gas EC300 / 21-25
Gas Gas ECF250 / 21-25
Gas Gas ECF350 / 21-25
Gas Gas MCF250 / 21-25
Gas Gas MCF350 / 22-25
Gas Gas MCF450 / 21-25
Maico MC250 / 83-85
Maico GS250 / 83-85
Maico GME250 / 86-87
Maico 490 / 83-85
Maico GME500 / 86-87
Maico GS500 / 83-85
Maico MC500 / 83-85
Maico 500 Enduro / 99
Polaris 450 Outlaw / 08-10
Polaris 525 Outlaw / 07-11
StarkVarg MX / 23-25
Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT jsou vyráběny pouze z oceli nejvyšší kvality (16MNCR5) na nejmodernějších strojích, které umožňují dosažení vysoké přesnosti řezu a minimálních tolerancí.
Vnější ozubení vyráběné pomocí patentované technologie DIAMOND-CUT disponuje optimalizovanou konturou zubu s vyšší pevností (až o 25%) na hranách a vrcholu zubu a nižší hladinou hlučnosti díky dokonale hladkému povrchu (až o 50%) dosedací plochy pro válečky řetězu (DIAMOND-CUT je speciální patentovaná technologie, kterou vyvinula společnost ESJOT ve spolupráci s univerzitou v Paderbornu za účelem dosažení nejpřesnějších tolerancí a dokonalého profilu zubů).
Použitý materiál a technologie "Made in Germany" zaručují super kvalitu kol ESJOT - např. standardní norma značky ESJOT při výrobě pastorků je kruhová tolerance (soustřednost) a axiální tolerance (házivost) pod 0,1mm. Vnitřní ozubení je obráběno na nejmodernějších frézách, čímž je zaručena dokonalá přesnost pro přesné uchycení na hnací hřídel. Speciální proces tepelného zušlechtění umožňuje vytvrzení o hodnotách 700 HV40 do hloubky 0,4mm, aby byla dosažena maximální délka životnosti i při použití v extrémních podmínkách provozu.
Značka ESJOT vyrábí ozubená kola již více než 85 let pro průmyslové oblasti, pro motocykly a jízdní kola. Výroba disponuje nejmodernějšími stroji - CNC frézovacími roboty, řezacími plně automatickými roboty, obráběcími CNC centry i automatickými lisy do 400tun.
Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT díky použitému materiálu, nejmodernějším výrobním technologiím a povrchové úpravě splňují nejpřísnější parametry kvalitativních norem a jejich výsledná kvalita převyšuje jak originální řetězová kola, tak i většinu druhovýrobních značek, které jsou vyráběny téměř výhradně v Asii. Důkazem toho je i skutečnost, že řetězová kola ESJOT jsou dodávána do prvovýroby světoznámých značek jako KTM, BMW, Aprilia, Husqvarna a další.
ESJOT řetězová kola jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Tomos, Triton, Hercules, Rixe, Kasea, Jicheng a další ...
Rozměry/Parametry: kontrola rozměrů viz. schéma.
Řetězové pastorky (přední kolečka) MTZ jsou vyráběna s ohledem na dobrou kvalitu, dlouhou životnost a příznivou cenu. Použitý materiál i technologie výroby se řídí normalizovanými požadavky na kvalitní výrobek, tak aby kola MTZ byla srovnatelná s hlavními druhovýrobními značkami na trhu. Řetězové pastorky (přední kolečka) MTZ jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl a nabízejí velmi dobrý poměr cena/výkon.
Hlavní výhody předních řetězových koleček řady RACING jsou nízká hmotnost díky odlehčovacím a i odbahňovacím drážkám, moderní technologie výroby a kvalitní pevnostní materiál s vysokou odolností proti opotřebení.
Přední řetězová kolečka RACING disponují odlehčovacími radiálními otvory, které snižují rotační hmotu u motoru, a umožňují tak rychlejší a lepší dodávku energie z motoru na zadní kolo. A dále jsou vybavena odbahňovacími drážkami pro odvod nečistot z prostoru zubů, které znemožnují bahnu usazovat se na kolečku nebo na řetězu, a tím prodlužují životnost předního kolečka i řetězu.
Sortiment zahrnuje:
- silniční motocykly, cestovní enduro
- offroadové motocykly (motokros, enduro)
- čtyřkolky (ATV, Quad)
Použitá speciální ocel je dále precizně tepelně zušlechtěna pod přísnou kontrolou na hodnody, díky nimž je dosaženo skvělé kombinace pevnosti a tvrdosti.
Moderní technologie výroby umožňuje dosažení vysoké přesnosti rozměrů pro jednoduchou a rychlou montáž.
Řetězová kola MTZ jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Bombardier, Aeon, Adly a další ...
Vhodné pro motocykly:
Honda CR250R / 88-08
Honda CR250RR / 94
Honda CR250 (Francie) / 97
Honda CRF450R / 02-26
Honda CRF450X / 05-18
Honda CRF450 RX / 17-26
Honda CRF450 RX (USA) / 19-21
Honda CRM250K,K2,L (Japan) / 91
Honda CRM250RK,RM (Japan)
Honda CR500R / 88-01
Honda TRX450R / 04-14
Honda TRX450ER (Elec Start & Kick Start) / 06-14
Honda TRX700XX / 08-09
Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT jsou vyráběny pouze z oceli nejvyšší kvality (16MNCR5) na nejmodernějších strojích, které umožňují dosažení vysoké přesnosti řezu a minimálních tolerancí.
Vnější ozubení vyráběné pomocí patentované technologie DIAMOND-CUT disponuje optimalizovanou konturou zubu s vyšší pevností (až o 25%) na hranách a vrcholu zubu a nižší hladinou hlučnosti díky dokonale hladkému povrchu (až o 50%) dosedací plochy pro válečky řetězu (DIAMOND-CUT je speciální patentovaná technologie, kterou vyvinula společnost ESJOT ve spolupráci s univerzitou v Paderbornu za účelem dosažení nejpřesnějších tolerancí a dokonalého profilu zubů).
Použitý materiál a technologie "Made in Germany" zaručují super kvalitu kol ESJOT - např. standardní norma značky ESJOT při výrobě pastorků je kruhová tolerance (soustřednost) a axiální tolerance (házivost) pod 0,1mm. Vnitřní ozubení je obráběno na nejmodernějších frézách, čímž je zaručena dokonalá přesnost pro přesné uchycení na hnací hřídel. Speciální proces tepelného zušlechtění umožňuje vytvrzení o hodnotách 700 HV40 do hloubky 0,4mm, aby byla dosažena maximální délka životnosti i při použití v extrémních podmínkách provozu.
Značka ESJOT vyrábí ozubená kola již více než 85 let pro průmyslové oblasti, pro motocykly a jízdní kola. Výroba disponuje nejmodernějšími stroji - CNC frézovacími roboty, řezacími plně automatickými roboty, obráběcími CNC centry i automatickými lisy do 400tun.
Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT díky použitému materiálu, nejmodernějším výrobním technologiím a povrchové úpravě splňují nejpřísnější parametry kvalitativních norem a jejich výsledná kvalita převyšuje jak originální řetězová kola, tak i většinu druhovýrobních značek, které jsou vyráběny téměř výhradně v Asii. Důkazem toho je i skutečnost, že řetězová kola ESJOT jsou dodávána do prvovýroby světoznámých značek jako KTM, BMW, Aprilia, Husqvarna a další.
ESJOT řetězová kola jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Tomos, Triton, Hercules, Rixe, Kasea, Jicheng a další ...
Rozměry/Parametry: kontrola rozměrů viz. schéma.
Vhodné pro motocykly:
Suzuki RM100 / 79-82
Suzuki RM125 / 80-12
Suzuki RMZ250 / 07-12
Suzuki PE175 / 78-84
Suzuki RS175 / 80-82
Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT jsou vyráběny pouze z oceli nejvyšší kvality (16MNCR5) na nejmodernějších strojích, které umožňují dosažení vysoké přesnosti řezu a minimálních tolerancí.
Vnější ozubení vyráběné pomocí patentované technologie DIAMOND-CUT disponuje optimalizovanou konturou zubu s vyšší pevností (až o 25%) na hranách a vrcholu zubu a nižší hladinou hlučnosti díky dokonale hladkému povrchu (až o 50%) dosedací plochy pro válečky řetězu (DIAMOND-CUT je speciální patentovaná technologie, kterou vyvinula společnost ESJOT ve spolupráci s univerzitou v Paderbornu za účelem dosažení nejpřesnějších tolerancí a dokonalého profilu zubů).
Použitý materiál a technologie "Made in Germany" zaručují super kvalitu kol ESJOT - např. standardní norma značky ESJOT při výrobě pastorků je kruhová tolerance (soustřednost) a axiální tolerance (házivost) pod 0,1mm. Vnitřní ozubení je obráběno na nejmodernějších frézách, čímž je zaručena dokonalá přesnost pro přesné uchycení na hnací hřídel. Speciální proces tepelného zušlechtění umožňuje vytvrzení o hodnotách 700 HV40 do hloubky 0,4mm, aby byla dosažena maximální délka životnosti i při použití v extrémních podmínkách provozu.
Značka ESJOT vyrábí ozubená kola již více než 85 let pro průmyslové oblasti, pro motocykly a jízdní kola. Výroba disponuje nejmodernějšími stroji - CNC frézovacími roboty, řezacími plně automatickými roboty, obráběcími CNC centry i automatickými lisy do 400tun.
Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT díky použitému materiálu, nejmodernějším výrobním technologiím a povrchové úpravě splňují nejpřísnější parametry kvalitativních norem a jejich výsledná kvalita převyšuje jak originální řetězová kola, tak i většinu druhovýrobních značek, které jsou vyráběny téměř výhradně v Asii. Důkazem toho je i skutečnost, že řetězová kola ESJOT jsou dodávána do prvovýroby světoznámých značek jako KTM, BMW, Aprilia, Husqvarna a další.
ESJOT řetězová kola jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Tomos, Triton, Hercules, Rixe, Kasea, Jicheng a další ...
Rozměry/Parametry: kontrola rozměrů viz. schéma.
Vhodné pro motocykly:
Suzuki RM100 / 79-82
Suzuki RM125 / 80-12
Suzuki RMZ250 / 07-12
Suzuki PE175 / 78-84
Suzuki RS175 / 80-82
Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT jsou vyráběny pouze z oceli nejvyšší kvality (16MNCR5) na nejmodernějších strojích, které umožňují dosažení vysoké přesnosti řezu a minimálních tolerancí.
Vnější ozubení vyráběné pomocí patentované technologie DIAMOND-CUT disponuje optimalizovanou konturou zubu s vyšší pevností (až o 25%) na hranách a vrcholu zubu a nižší hladinou hlučnosti díky dokonale hladkému povrchu (až o 50%) dosedací plochy pro válečky řetězu (DIAMOND-CUT je speciální patentovaná technologie, kterou vyvinula společnost ESJOT ve spolupráci s univerzitou v Paderbornu za účelem dosažení nejpřesnějších tolerancí a dokonalého profilu zubů).
Použitý materiál a technologie "Made in Germany" zaručují super kvalitu kol ESJOT - např. standardní norma značky ESJOT při výrobě pastorků je kruhová tolerance (soustřednost) a axiální tolerance (házivost) pod 0,1mm. Vnitřní ozubení je obráběno na nejmodernějších frézách, čímž je zaručena dokonalá přesnost pro přesné uchycení na hnací hřídel. Speciální proces tepelného zušlechtění umožňuje vytvrzení o hodnotách 700 HV40 do hloubky 0,4mm, aby byla dosažena maximální délka životnosti i při použití v extrémních podmínkách provozu.
Značka ESJOT vyrábí ozubená kola již více než 85 let pro průmyslové oblasti, pro motocykly a jízdní kola. Výroba disponuje nejmodernějšími stroji - CNC frézovacími roboty, řezacími plně automatickými roboty, obráběcími CNC centry i automatickými lisy do 400tun.
Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT díky použitému materiálu, nejmodernějším výrobním technologiím a povrchové úpravě splňují nejpřísnější parametry kvalitativních norem a jejich výsledná kvalita převyšuje jak originální řetězová kola, tak i většinu druhovýrobních značek, které jsou vyráběny téměř výhradně v Asii. Důkazem toho je i skutečnost, že řetězová kola ESJOT jsou dodávána do prvovýroby světoznámých značek jako KTM, BMW, Aprilia, Husqvarna a další.
ESJOT řetězová kola jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Tomos, Triton, Hercules, Rixe, Kasea, Jicheng a další ...
Rozměry/Parametry: kontrola rozměrů viz. schéma.
Vhodné pro motocykly:
Honda CRM250 (Japan) / 91-95
Honda CRM250 RP2 (Japan)
Honda CRM250 AR (Japan) / 97-99
Honda TRX400 EX Sportrax / 99-04
Honda XR400R / 96-04
Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT jsou vyráběny pouze z oceli nejvyšší kvality (16MNCR5) na nejmodernějších strojích, které umožňují dosažení vysoké přesnosti řezu a minimálních tolerancí.
Vnější ozubení vyráběné pomocí patentované technologie DIAMOND-CUT disponuje optimalizovanou konturou zubu s vyšší pevností (až o 25%) na hranách a vrcholu zubu a nižší hladinou hlučnosti díky dokonale hladkému povrchu (až o 50%) dosedací plochy pro válečky řetězu (DIAMOND-CUT je speciální patentovaná technologie, kterou vyvinula společnost ESJOT ve spolupráci s univerzitou v Paderbornu za účelem dosažení nejpřesnějších tolerancí a dokonalého profilu zubů).
Použitý materiál a technologie "Made in Germany" zaručují super kvalitu kol ESJOT - např. standardní norma značky ESJOT při výrobě pastorků je kruhová tolerance (soustřednost) a axiální tolerance (házivost) pod 0,1mm. Vnitřní ozubení je obráběno na nejmodernějších frézách, čímž je zaručena dokonalá přesnost pro přesné uchycení na hnací hřídel. Speciální proces tepelného zušlechtění umožňuje vytvrzení o hodnotách 700 HV40 do hloubky 0,4mm, aby byla dosažena maximální délka životnosti i při použití v extrémních podmínkách provozu.
Značka ESJOT vyrábí ozubená kola již více než 85 let pro průmyslové oblasti, pro motocykly a jízdní kola. Výroba disponuje nejmodernějšími stroji - CNC frézovacími roboty, řezacími plně automatickými roboty, obráběcími CNC centry i automatickými lisy do 400tun.
Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT díky použitému materiálu, nejmodernějším výrobním technologiím a povrchové úpravě splňují nejpřísnější parametry kvalitativních norem a jejich výsledná kvalita převyšuje jak originální řetězová kola, tak i většinu druhovýrobních značek, které jsou vyráběny téměř výhradně v Asii. Důkazem toho je i skutečnost, že řetězová kola ESJOT jsou dodávána do prvovýroby světoznámých značek jako KTM, BMW, Aprilia, Husqvarna a další.
ESJOT řetězová kola jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Tomos, Triton, Hercules, Rixe, Kasea, Jicheng a další ...
Rozměry/Parametry: kontrola rozměrů viz. schéma.
Vhodné pro motocykly:
Sherco Trial ST
Sherco Trial Factory
Sherco Trial Racing Replica
Sherco Trial Cabestany
Sherco Trial Fajardo Replica
Sherco Trial 80
Sherco Trial 125
Sherco Trial 200
Sherco Trial 250
Sherco Trial 290
Sherco Trial 300
Sherco Trial 320
Sherco Trials 0.8
Sherco Trials 1.2
Sherco Trials 1.25
Sherco Trials 2.5
Sherco Trials 2.9
Sherco Trials 3.0
Sherco Trials 3.2
Sherco ST250
Sherco ST290
Sherco ST290
Sherco ST300
Sherco ST305
Sherco 125 X-Ride / 12-18
Scorpa SR125
Scorpa SR250
Scorpa SR280
Scorpa Twenty 125
Scorpa Twenty 250
Scorpa Twenty 300
Přední vodítko řetězu od italské značky UFO Plast vyrábějící plasty pro motocykly již od roku 1977
- vodící lišta řetězu pro navedení řetězu k řetězovému kolečku
- plastové vedení řetězu k montáži na kyvnou vidlici
- ochrana kyvné vidlice proti poškození od pohybujícího se řetězu
- díky použití speciálního materiálu s excelentním poměrem pružnosti a pevnosti nabízejí plasty UFO dlouhou životnost a vysokou odolnost proti deformaci/poškození/prasknutí
- použitý kvalitní materiál disponuje vysokou odolností proti opotřebení a dlouhou stálostí barvy
- plastové komponenty UFO nabízí vysokou odolnost pro offroadové použití v terénu i pří náročných závodních podmínkách
Toto přední vodítko řetězu nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
KTM A41004066000
Husqvarna A41004066000
Gas-Gas A41004066000
Všechny komponenty jsou vyrobeny dle originálního tvaru (OEM) a jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl - většinou mají předvrtané otvory pro jednoduchou a rychlou montáž.
Upozornění: vhodné jako náhrada originálního dílu pro daný model a rok výroby - kontrola vhodnosti použití viz. fotografie!
Přední vodítko řetězu od italské značky UFO Plast vyrábějící plasty pro motocykly již od roku 1977
- vodící lišta řetězu pro navedení řetězu k řetězovému kolečku
- plastové vedení řetězu k montáži na kyvnou vidlici
- ochrana kyvné vidlice proti poškození od pohybujícího se řetězu
- díky použití speciálního materiálu s excelentním poměrem pružnosti a pevnosti nabízejí plasty UFO dlouhou životnost a vysokou odolnost proti deformaci/poškození/prasknutí
- použitý kvalitní materiál disponuje vysokou odolností proti opotřebení a dlouhou stálostí barvy
- plastové komponenty UFO nabízí vysokou odolnost pro offroadové použití v terénu i pří náročných závodních podmínkách
Toto přední vodítko řetězu nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
KTM 58404066000
Všechny komponenty jsou vyrobeny dle originálního tvaru (OEM) a jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl - většinou mají předvrtané otvory pro jednoduchou a rychlou montáž.
Upozornění: vhodné jako náhrada originálního dílu pro daný model a rok výroby - kontrola vhodnosti použití viz. fotografie!
Přední vodítko řetězu od italské značky UFO Plast vyrábějící plasty pro motocykly již od roku 1977
- vodící lišta řetězu pro navedení řetězu k řetězovému kolečku
- plastové vedení řetězu k montáži na kyvnou vidlici
- ochrana kyvné vidlice proti poškození od pohybujícího se řetězu
- díky použití speciálního materiálu s excelentním poměrem pružnosti a pevnosti nabízejí plasty UFO dlouhou životnost a vysokou odolnost proti deformaci/poškození/prasknutí
- použitý kvalitní materiál disponuje vysokou odolností proti opotřebení a dlouhou stálostí barvy
- plastové komponenty UFO nabízí vysokou odolnost pro offroadové použití v terénu i pří náročných závodních podmínkách
Všechny komponenty jsou vyrobeny dle originálního tvaru (OEM) a jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl - většinou mají předvrtané otvory pro jednoduchou a rychlou montáž.
Upozornění: vhodné jako náhrada originálního dílu pro daný model a rok výroby - kontrola vhodnosti použití viz. fotografie!
Přední vodítko řetězu od italské značky UFO Plast vyrábějící plasty pro motocykly již od roku 1977
- vodící lišta řetězu pro navedení řetězu k řetězovému kolečku
- plastové vedení řetězu k montáži na kyvnou vidlici
- ochrana kyvné vidlice proti poškození od pohybujícího se řetězu
- díky použití speciálního materiálu s excelentním poměrem pružnosti a pevnosti nabízejí plasty UFO dlouhou životnost a vysokou odolnost proti deformaci/poškození/prasknutí
- použitý kvalitní materiál disponuje vysokou odolností proti opotřebení a dlouhou stálostí barvy
- plastové komponenty UFO nabízí vysokou odolnost pro offroadové použití v terénu i pří náročných závodních podmínkách
Toto přední vodítko řetězu nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
TM 67099
Všechny komponenty jsou vyrobeny dle originálního tvaru (OEM) a jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl - většinou mají předvrtané otvory pro jednoduchou a rychlou montáž.
Upozornění: vhodné jako náhrada originálního dílu pro daný model a rok výroby - kontrola vhodnosti použití viz. fotografie!
Přední vodítko řetězu od italské značky UFO Plast vyrábějící plasty pro motocykly již od roku 1977
- vodící lišta řetězu pro navedení řetězu k řetězovému kolečku
- plastové vedení řetězu k montáži na kyvnou vidlici
- ochrana kyvné vidlice proti poškození od pohybujícího se řetězu
- díky použití speciálního materiálu s excelentním poměrem pružnosti a pevnosti nabízejí plasty UFO dlouhou životnost a vysokou odolnost proti deformaci/poškození/prasknutí
- použitý kvalitní materiál disponuje vysokou odolností proti opotřebení a dlouhou stálostí barvy
- plastové komponenty UFO nabízí vysokou odolnost pro offroadové použití v terénu i pří náročných závodních podmínkách
Toto přední vodítko řetězu nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
Yamaha 1C3-22151-00
Yamaha 2S2-22151-70
Všechny komponenty jsou vyrobeny dle originálního tvaru (OEM) a jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl - většinou mají předvrtané otvory pro jednoduchou a rychlou montáž.
Upozornění: vhodné jako náhrada originálního dílu pro daný model a rok výroby - kontrola vhodnosti použití viz. fotografie!
Přední vodítko řetězu od italské značky UFO Plast vyrábějící plasty pro motocykly již od roku 1977
- vodící lišta řetězu pro navedení řetězu k řetězovému kolečku
- plastové vedení řetězu k montáži na kyvnou vidlici
- ochrana kyvné vidlice proti poškození od pohybujícího se řetězu
- díky použití speciálního materiálu s excelentním poměrem pružnosti a pevnosti nabízejí plasty UFO dlouhou životnost a vysokou odolnost proti deformaci/poškození/prasknutí
- použitý kvalitní materiál disponuje vysokou odolností proti opotřebení a dlouhou stálostí barvy
- plastové komponenty UFO nabízí vysokou odolnost pro offroadové použití v terénu i pří náročných závodních podmínkách
Všechny komponenty jsou vyrobeny dle originálního tvaru (OEM) a jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl - většinou mají předvrtané otvory pro jednoduchou a rychlou montáž.
Upozornění: vhodné jako náhrada originálního dílu pro daný model a rok výroby - kontrola vhodnosti použití viz. fotografie!
Přední vodítko řetězu od italské značky UFO Plast vyrábějící plasty pro motocykly již od roku 1977
- vodící lišta řetězu pro navedení řetězu k řetězovému kolečku
- plastové vedení řetězu k montáži na kyvnou vidlici
- ochrana kyvné vidlice proti poškození od pohybujícího se řetězu
- díky použití speciálního materiálu s excelentním poměrem pružnosti a pevnosti nabízejí plasty UFO dlouhou životnost a vysokou odolnost proti deformaci/poškození/prasknutí
- použitý kvalitní materiál disponuje vysokou odolností proti opotřebení a dlouhou stálostí barvy
- plastové komponenty UFO nabízí vysokou odolnost pro offroadové použití v terénu i pří náročných závodních podmínkách
Toto přední vodítko řetězu nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
Yamaha 34P-22151-01
Všechny komponenty jsou vyrobeny dle originálního tvaru (OEM) a jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl - většinou mají předvrtané otvory pro jednoduchou a rychlou montáž.
Upozornění: vhodné jako náhrada originálního dílu pro daný model a rok výroby - kontrola vhodnosti použití viz. fotografie!
|
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku