Zpětné zrcátko od italské značky RMS
- přesné rozměry a montážní uchycení
- plnohodnotná náhrada za originální díl
- vysoká kvalita zpracování i použitých materiálů
- odolné proti vibracím
- homologace pro silniční provoz
Balení obsahuje 1 kus
Upozornění:
- zrcátko je dle výrobce vhodné pro uvedené modely a roky výroby - kontrola obsahu a provedení viz. fotografie!!
Toto zrcátko nahrazuje originální zrcátko (OEM Replacement):
Yamaha 1D4-F6280-00
Yamaha 1D4F628000
RMS 122762650
RMS nabízí široký sortiment náhradních dílů oprav. sady vodního čerpadla, řemenice variátoru, válce a pístní sady motoru, klikové hřídele, relé dobíjení, spojkové komponenty, blinkry, zrcátka a další...
Společnost RMS Performance Parts byla založena v roce 1945, jejím zakladatelem byl Mandelli Ricardo, jehož původním záměrem byla výroba náhradních dílů na kola, tento záměr se rychle rozšířil o díly na mopedy a skútry.
Dnes je firma RMS největší druhovýrobcem náhradních dílů na skútry a jejich sortiment pokrývá běžné náhradní díly na většinu skútrů a působí nejen v Itálii, ale téměř po celé Evropě.
Zákazníci oceňují především vysokou kvalitu dílů za přijatelné ceny náhradních dílů pro všechny běžné značky a modely motocyklů a skútrů.
Zpětné zrcátko od italské značky RMS
- přesné rozměry a montážní uchycení
- plnohodnotná náhrada za originální díl
- vysoká kvalita zpracování i použitých materiálů
- odolné proti vibracím
- homologace pro silniční provoz
Balení obsahuje 1 kus
Upozornění:
- zrcátko je dle výrobce vhodné pro uvedené modely a roky výroby - kontrola obsahu a provedení viz. fotografie!!
Toto zrcátko nahrazuje originální zrcátko (OEM Replacement):
Yamaha 1D4-F6290-00
Yamaha 1D4F629000
RMS 122772650
RMS nabízí široký sortiment náhradních dílů oprav. sady vodního čerpadla, řemenice variátoru, válce a pístní sady motoru, klikové hřídele, relé dobíjení, spojkové komponenty, blinkry, zrcátka a další...
Společnost RMS Performance Parts byla založena v roce 1945, jejím zakladatelem byl Mandelli Ricardo, jehož původním záměrem byla výroba náhradních dílů na kola, tento záměr se rychle rozšířil o díly na mopedy a skútry.
Dnes je firma RMS největší druhovýrobcem náhradních dílů na skútry a jejich sortiment pokrývá běžné náhradní díly na většinu skútrů a působí nejen v Itálii, ale téměř po celé Evropě.
Zákazníci oceňují především vysokou kvalitu dílů za přijatelné ceny náhradních dílů pro všechny běžné značky a modely motocyklů a skútrů.
Páčky spojky a brzdy VICMA jsou ekvivalentní a plnohodnotnou náhradou za originální páčky. Poskytují dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon).
Jsou vyrobeny přesně podle originální (OEM) specifikace a parametrů z kvalitního hliníkového materiálu pomocí moderní technologie tlakového lití.
Většina páček je vybavena příslušenstvím - štelovací šrouby, koncovky, pouzdra, pružinky, apod. (kontrola obsahu viz. fotografie:)
Podle typu jsou páčky je vybaveny příslušenstvím - štelovací šrouby, koncovky, pouzdra, pružinky, apod. - kontrola obsahu viz. fotografie!!
Tato páčka je alternativní náhradou originální páčky (originální kód OEM):
KTM 90502042000¨
Vhodné pro motocykly:
KTM 125 Duke+200 Duke / 14-21
KTM 390 Duke / 14-16
KTM RC125
KTM RC200
KTM RC390
Zpětné zrcátko od italské značky RMS
- přesné rozměry a montážní uchycení
- plnohodnotná náhrada za originální díl
- vysoká kvalita zpracování i použitých materiálů
- odolné proti vibracím
- homologace pro silniční provoz
Balení obsahuje 1 kus
Upozornění:
- zrcátko je dle výrobce vhodné pro uvedené modely a roky výroby - kontrola obsahu a provedení viz. fotografie!!
Toto zrcátko nahrazuje originální zrcátko (OEM Replacement):
Honda 88220-KPN-A71
RMS 122762590
RMS nabízí široký sortiment náhradních dílů oprav. sady vodního čerpadla, řemenice variátoru, válce a pístní sady motoru, klikové hřídele, relé dobíjení, spojkové komponenty, blinkry, zrcátka a další...
Společnost RMS Performance Parts byla založena v roce 1945, jejím zakladatelem byl Mandelli Ricardo, jehož původním záměrem byla výroba náhradních dílů na kola, tento záměr se rychle rozšířil o díly na mopedy a skútry.
Dnes je firma RMS největší druhovýrobcem náhradních dílů na skútry a jejich sortiment pokrývá běžné náhradní díly na většinu skútrů a působí nejen v Itálii, ale téměř po celé Evropě.
Zákazníci oceňují především vysokou kvalitu dílů za přijatelné ceny náhradních dílů pro všechny běžné značky a modely motocyklů a skútrů.
Zpětné zrcátko od italské značky RMS
- přesné rozměry a montážní uchycení
- plnohodnotná náhrada za originální díl
- vysoká kvalita zpracování i použitých materiálů
- odolné proti vibracím
- homologace pro silniční provoz
Balení obsahuje 1 kus
Upozornění:
- zrcátko je dle výrobce vhodné pro uvedené modely a roky výroby - kontrola obsahu a provedení viz. fotografie!!
Toto zrcátko nahrazuje originální zrcátko (OEM Replacement):
Honda 88210-KPN-A71
RMS 122772590
RMS nabízí široký sortiment náhradních dílů oprav. sady vodního čerpadla, řemenice variátoru, válce a pístní sady motoru, klikové hřídele, relé dobíjení, spojkové komponenty, blinkry, zrcátka a další...
Společnost RMS Performance Parts byla založena v roce 1945, jejím zakladatelem byl Mandelli Ricardo, jehož původním záměrem byla výroba náhradních dílů na kola, tento záměr se rychle rozšířil o díly na mopedy a skútry.
Dnes je firma RMS největší druhovýrobcem náhradních dílů na skútry a jejich sortiment pokrývá běžné náhradní díly na většinu skútrů a působí nejen v Itálii, ale téměř po celé Evropě.
Zákazníci oceňují především vysokou kvalitu dílů za přijatelné ceny náhradních dílů pro všechny běžné značky a modely motocyklů a skútrů.
Motocyklové rukojeti Progrip ve dvouvrstvém provedení určené pro silniční motocykly.
Dvouvrstvá konstrukce nabízí kompromis mezi pohodlným držením a delší životností rukojeti.
Vnitřní tvrdší vrstva (HARD - tvrdost SH 58) udržuje stálý tvar rukojetí, zabezpečuje pevné spojení s řidítky a eliminuje možnost protáčení.
Vnější měkčí gelová vrstva (SOFT - tvrdost SH 15) zajišťuje pohodlé a pevné uchopení pro dokonalou kontrolu řízení.
- dvouvrstvé (DUAL Layer)
- průměr - 22 / 25mm
- délka - 122mm
- tvrdost materiálu - vnitřní SH 58 / vnější SH 15
Značka Progrip nabízí široký sortiment rukojetí pro off-roadové motocykly, silniční motocykly, skútry, čtyřkolky, vodní skútry, sněžné skútry a jízdní kola.
Pro každou aplikaci je možnost výběru z několika modelů (designů), různých kvalitativních provedení (1-vrstvé / 2-vrstvé / 3-vrstvé) a také různých délek (sortiment zahrnuje více jak 100 modelů).
Všechny rukojeti jsou vyráběny v Itálii již od roku 1925, kdy se nejprve vyráběli z buvolích rohů. Kolem roku 1945 se začali rukojet vyrábět z plastů a denní produkce byla kolem 1.000ks. Nyní se rukojeti Progrip výrábí pomocí nejmodernějších technologií z kvalitních, nezávadných a normalizovaných materiálů a denní produkce převyšuje 100.000ks.
Rukojeti značky Progrip používali a používají jezdci nejvyšší světové úrovně:
MotoGP - Marc Marquez, Loris Capirossi, Cal Crutchlow, Toni Elias, Stefan Bradl, Esteve Rabat, Colin Edwards, Karel Abraham a další ...
MXGP - Antonio Cairoli, Tim Gajser, Romain Febvre, Max Nagl, Tanel Leok, Max Anstie, Christophe Pourcel, Jeremy van Horebeek, David Philippaerts a mnoho dalších ...
Enduro - Matthew Phillips, Juha Ahola, Alex Salvini, Matti Seistola, Oscar Polli, Franco Picco, Danny La Porte a další.
PROGRIP = Comfort and technology for your hands!
Motocyklové rukojeti Progrip ve dvouvrstvém provedení určené pro silniční motocykly.
Dvouvrstvá konstrukce nabízí kompromis mezi pohodlným držením a delší životností rukojeti.
Vnitřní tvrdší vrstva (HARD - tvrdost SH 58) udržuje stálý tvar rukojetí, zabezpečuje pevné spojení s řidítky a eliminuje možnost protáčení.
Vnější měkčí gelová vrstva (SOFT - tvrdost SH 15) zajišťuje pohodlé a pevné uchopení pro dokonalou kontrolu řízení.
- dvouvrstvé (DUAL Layer)
- průměr - 22 / 25mm
- délka - 122mm
- tvrdost materiálu - vnitřní SH 58 / vnější SH 15
Značka Progrip nabízí široký sortiment rukojetí pro off-roadové motocykly, silniční motocykly, skútry, čtyřkolky, vodní skútry, sněžné skútry a jízdní kola.
Pro každou aplikaci je možnost výběru z několika modelů (designů), různých kvalitativních provedení (1-vrstvé / 2-vrstvé / 3-vrstvé) a také různých délek (sortiment zahrnuje více jak 100 modelů).
Všechny rukojeti jsou vyráběny v Itálii již od roku 1925, kdy se nejprve vyráběli z buvolích rohů. Kolem roku 1945 se začali rukojet vyrábět z plastů a denní produkce byla kolem 1.000ks. Nyní se rukojeti Progrip výrábí pomocí nejmodernějších technologií z kvalitních, nezávadných a normalizovaných materiálů a denní produkce převyšuje 100.000ks.
Rukojeti značky Progrip používali a používají jezdci nejvyšší světové úrovně:
MotoGP - Marc Marquez, Loris Capirossi, Cal Crutchlow, Toni Elias, Stefan Bradl, Esteve Rabat, Colin Edwards, Karel Abraham a další ...
MXGP - Antonio Cairoli, Tim Gajser, Romain Febvre, Max Nagl, Tanel Leok, Max Anstie, Christophe Pourcel, Jeremy van Horebeek, David Philippaerts a mnoho dalších ...
Enduro - Matthew Phillips, Juha Ahola, Alex Salvini, Matti Seistola, Oscar Polli, Franco Picco, Danny La Porte a další.
PROGRIP = Comfort and technology for your hands!
Motocyklové rukojeti Progrip ve dvouvrstvém provedení určené pro silniční motocykly.
Dvouvrstvá konstrukce nabízí kompromis mezi pohodlným držením a delší životností rukojeti.
Vnitřní tvrdší vrstva (HARD - tvrdost SH 58) udržuje stálý tvar rukojetí, zabezpečuje pevné spojení s řidítky a eliminuje možnost protáčení.
Vnější měkčí gelová vrstva (SOFT - tvrdost SH 15) zajišťuje pohodlé a pevné uchopení pro dokonalou kontrolu řízení.
- dvouvrstvé (DUAL Layer)
- průměr - 22 / 25mm
- délka - 122mm
- tvrdost materiálu - vnitřní SH 58 / vnější SH 15
Značka Progrip nabízí široký sortiment rukojetí pro off-roadové motocykly, silniční motocykly, skútry, čtyřkolky, vodní skútry, sněžné skútry a jízdní kola.
Pro každou aplikaci je možnost výběru z několika modelů (designů), různých kvalitativních provedení (1-vrstvé / 2-vrstvé / 3-vrstvé) a také různých délek (sortiment zahrnuje více jak 100 modelů).
Všechny rukojeti jsou vyráběny v Itálii již od roku 1925, kdy se nejprve vyráběli z buvolích rohů. Kolem roku 1945 se začali rukojet vyrábět z plastů a denní produkce byla kolem 1.000ks. Nyní se rukojeti Progrip výrábí pomocí nejmodernějších technologií z kvalitních, nezávadných a normalizovaných materiálů a denní produkce převyšuje 100.000ks.
Rukojeti značky Progrip používali a používají jezdci nejvyšší světové úrovně:
MotoGP - Marc Marquez, Loris Capirossi, Cal Crutchlow, Toni Elias, Stefan Bradl, Esteve Rabat, Colin Edwards, Karel Abraham a další ...
MXGP - Antonio Cairoli, Tim Gajser, Romain Febvre, Max Nagl, Tanel Leok, Max Anstie, Christophe Pourcel, Jeremy van Horebeek, David Philippaerts a mnoho dalších ...
Enduro - Matthew Phillips, Juha Ahola, Alex Salvini, Matti Seistola, Oscar Polli, Franco Picco, Danny La Porte a další.
PROGRIP = Comfort and technology for your hands!
Motocyklové rukojeti Progrip ve dvouvrstvém provedení určené pro silniční motocykly.
Dvouvrstvá konstrukce nabízí kompromis mezi pohodlným držením a delší životností rukojeti.
Vnitřní tvrdší vrstva (HARD - tvrdost SH 58) udržuje stálý tvar rukojetí, zabezpečuje pevné spojení s řidítky a eliminuje možnost protáčení.
Vnější měkčí gelová vrstva (SOFT - tvrdost SH 15) zajišťuje pohodlé a pevné uchopení pro dokonalou kontrolu řízení.
- dvouvrstvé (DUAL Layer)
- průměr - 22 / 25mm
- délka - 122mm
- tvrdost materiálu - vnitřní SH 58 / vnější SH 15
Značka Progrip nabízí široký sortiment rukojetí pro off-roadové motocykly, silniční motocykly, skútry, čtyřkolky, vodní skútry, sněžné skútry a jízdní kola.
Pro každou aplikaci je možnost výběru z několika modelů (designů), různých kvalitativních provedení (1-vrstvé / 2-vrstvé / 3-vrstvé) a také různých délek (sortiment zahrnuje více jak 100 modelů).
Všechny rukojeti jsou vyráběny v Itálii již od roku 1925, kdy se nejprve vyráběli z buvolích rohů. Kolem roku 1945 se začali rukojet vyrábět z plastů a denní produkce byla kolem 1.000ks. Nyní se rukojeti Progrip výrábí pomocí nejmodernějších technologií z kvalitních, nezávadných a normalizovaných materiálů a denní produkce převyšuje 100.000ks.
Rukojeti značky Progrip používali a používají jezdci nejvyšší světové úrovně:
MotoGP - Marc Marquez, Loris Capirossi, Cal Crutchlow, Toni Elias, Stefan Bradl, Esteve Rabat, Colin Edwards, Karel Abraham a další ...
MXGP - Antonio Cairoli, Tim Gajser, Romain Febvre, Max Nagl, Tanel Leok, Max Anstie, Christophe Pourcel, Jeremy van Horebeek, David Philippaerts a mnoho dalších ...
Enduro - Matthew Phillips, Juha Ahola, Alex Salvini, Matti Seistola, Oscar Polli, Franco Picco, Danny La Porte a další.
PROGRIP = Comfort and technology for your hands!
Lanka (lanovody) jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl.
- vysoká kvalita materiállů zaručuje nízké vnitřní tření a dosažení maximální životnosti i při vysokém zatížení
- umožňují snadnou a rychlou montáž (přesné rozměry, koncovky a provedení dle OEM dílu)
- jsou vyráběna dle OEM specifikace výrobcem vyrábějícím do prvovýroby
- bowdeny jsou vyrobeny z materiálů s výbornými kluznými vlastnostmi
- lanka jsou pletená z kvalitní odolné oceli
- sortiment zahrnuje plynová lanka, lanka spojky, lanka sytiče, náhony otáčkoměru a náhony tachometru pro silniční motocykly hlavních světových značek
Toto lanko nahrazuje originální lanko (originální kód OEM):
Honda 17920-MBW-D20
Lanka (lanovody) HI-LEX od výrobce dodávajícího do prvovýroby motocyklů i automobilů jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl
- vysoká kvalita materiálů zaručuje nízké vnitřní tření a dosažení maximální životnosti i při vysokém zatížení
- umožňují snadnou a rychlou montáž (přesné rozměry, koncovky a provedení dle OEM dílu)
- jsou vyráběna dle OEM specifikace výrobcem vyrábějícím do prvovýroby
- bowdeny jsou vyrobeny z materiálů s výbornými kluznými vlastnostmi
- lanka jsou pletená z kvalitní odolné oceli
- sortiment zahrnuje plynová lanka, lanka spojky, lanka sytiče, náhony otáčkoměru a náhony tachometru pro silniční motocykly hlavních světových značek
Toto lanko nahrazuje originální lanko (originální kód OEM):
Honda 17920-MBB-000
Lanka (lanovody) jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl.
- vysoká kvalita materiállů zaručuje nízké vnitřní tření a dosažení maximální životnosti i při vysokém zatížení
- umožňují snadnou a rychlou montáž (přesné rozměry, koncovky a provedení dle OEM dílu)
- jsou vyráběna dle OEM specifikace výrobcem vyrábějícím do prvovýroby
- bowdeny jsou vyrobeny z materiálů s výbornými kluznými vlastnostmi
- lanka jsou pletená z kvalitní odolné oceli
- sortiment zahrnuje plynová lanka, lanka spojky, lanka sytiče, náhony otáčkoměru a náhony tachometru pro silniční motocykly hlavních světových značek
Toto lanko nahrazuje originální lanko (originální kód OEM):
Honda 22870-MEE-010
Honda 22870-MEE-000
Lanka (lanovody) HI-LEX od japonského výrobce dodávajícího do prvovýroby motocyklů i automobilů jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl
- vysoká kvalita materiálů zaručuje nízké vnitřní tření a dosažení maximální životnosti i při vysokém zatížení
- umožňují snadnou a rychlou montáž (přesné rozměry, koncovky a provedení dle OEM dílu)
- jsou vyráběna dle OEM specifikace výrobcem vyrábějícím do prvovýroby
- bowdeny jsou vyrobeny z materiálů s výbornými kluznými vlastnostmi
- lanka jsou pletená z kvalitní odolné oceli
- sortiment zahrnuje plynová lanka, lanka spojky, lanka sytiče, náhony otáčkoměru a náhony tachometru pro silniční motocykly hlavních světových značek
Toto lanko nahrazuje originální lanko (originální kód OEM):
Honda 44830-MN4-000
Honda 44830-MAW-760
Honda 44830-MY5-G30
Honda 44831-MY5-730
Honda 44831-MN4-000
Vhodné pro motocykly:
Honda CBR600F / 87-94
Honda CBR900RR Fireblade / 92-95
Honda CBR1000F
Honda XL600V Transalp / 97-00
Honda XL650V Transalp / 01-07
Honda CB450 / 86-89
Honda CB500 / 98-03
Honda VF500F Interceptor / 85-87
Lanka (lanovody) HI-LEX od japonského výrobce dodávajícího do prvovýroby motocyklů i automobilů jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl
- vysoká kvalita materiálů zaručuje nízké vnitřní tření a dosažení maximální životnosti i při vysokém zatížení
- umožňují snadnou a rychlou montáž (přesné rozměry, koncovky a provedení dle OEM dílu)
- jsou vyráběna dle OEM specifikace výrobcem vyrábějícím do prvovýroby
- bowdeny jsou vyrobeny z materiálů s výbornými kluznými vlastnostmi
- lanka jsou pletená z kvalitní odolné oceli
- sortiment zahrnuje plynová lanka, lanka spojky, lanka sytiče, náhony otáčkoměru a náhony tachometru pro silniční motocykly hlavních světových značek
Toto lanko nahrazuje originální lanko (originální kód OEM):
Honda 44830-MG7-000
Honda 44830-473-000
Honda 44830-KB4 000
Honda 44830-KF0-000
Honda 44830-MA6-000
Honda 44830-MG2-000
Honda 44830-KR5-000
Honda 44830-KR5-010
Honda 44830-KR5-P00
Honda 44830-KK1-620
Lanka (lanovody) HI-LEX od japonského výrobce dodávajícího do prvovýroby motocyklů i automobilů jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl
- vysoká kvalita materiálů zaručuje nízké vnitřní tření a dosažení maximální životnosti i při vysokém zatížení
- umožňují snadnou a rychlou montáž (přesné rozměry, koncovky a provedení dle OEM dílu)
- jsou vyráběna dle OEM specifikace výrobcem vyrábějícím do prvovýroby
- bowdeny jsou vyrobeny z materiálů s výbornými kluznými vlastnostmi
- lanka jsou pletená z kvalitní odolné oceli
- sortiment zahrnuje plynová lanka, lanka spojky, lanka sytiče, náhony otáčkoměru a náhony tachometru pro silniční motocykly hlavních světových značek
Toto lanko nahrazuje originální lanko (originální kód OEM):
Honda 44830-MM9-000
Honda 44830-KS3-900
Honda 44831-MM9-000
Honda 44831-KS3-900
Vhodné pro motocykly:
Honda CA125 Rebel / 95-00
Honda CMX250C Rebel / 96-99
Honda CMX450C Rebel / 86-87
Honda CB125T Twin / 78-86
Honda CB250 / 74-83
Honda CB250RS / 80-84
Honda CB250T Twin / 77-78
Honda CB350F Four / 73-75
Honda CB400F Four / 74-77
Honda CB400N / 77-85
Honda CB400T / 77-78
Honda CB450 / 85-
Honda CB500K Four / 71-77
Honda CB500T Twin / 74-76
Honda CB550F Supersport / 76-78
Honda CB550K Four / 77-78
Honda CB600F Hornet / 98-01
Honda CB750F Bol d'Or / 80-82
Honda CB750F Supersport / 76-78
Honda CB750F Seven Fifty / 92-03
Honda CB750K / 78-82
Honda CB-1 400F / 89-90
Honda CBR1000F / 87-88
Honda CBX550F Supersport / 82-84
Honda CG125
Honda CJ250T / 76-79
Honda CJ360T / 76-79
Honda CJ250S Scrambler / 82-83
Honda CM125C Custom / 82-83
Honda CM250C Custom / 82-83
Honda CM185T / 78-80
Honda CM200T / 82-84
Honda CN250 Helix / 86-99
Honda CX500E Euro Sports / 82-86
Honda CX650E Euro / 83
Honda FX650 Vigor / 99-00
Honda CB500 Clubman / 89-90
Honda GL1100 Goldwing / 80-83
Honda MTX80R / 83-87
Honda MTX200R / 83-88
Honda NS400R / 85-86
Honda NTV650 Revere / 88-97
Honda NX650 Dominator
Honda SH50
Honda SLR650 / 97-99
Honda ST1100 Pan European / 90-01
Honda VF400F / 83-84
Honda VF750C Magna / 93-00
Honda VFR750F / 86-93
Honda VT250F / 83-87
Honda XBR500 / 85-89
Honda XL185S / 79-83
Honda XL200R / 83-84
Honda XL250R / 82-88
Honda XL350R / 86-88
Honda XL600LM / 85-87
Honda XL600V Transalp
Honda XRV650 Africa Twin
Honda XRV750 Africa Twin
Honda XR200R / 81-83
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku