Výfukové těsnění mezi motor a výfukové svody od italské značky Vertex
- vysoce kvalitní těsnění vývodu výfuku z motoru
- vyráběno v kvalitě OEM podle specifikací a parametrů výrobců motocyklů
- sortiment zahrnuje široký výběr rozměrů pro silniční motocykly, offroadové motocykly, čtyřkolky, atd.
Rozměry:
- vnitřní průměr: 37mm
- vnější průměr: 42,5mm
- výška: 4,8mm
Výfukové těsnění mezi motor a výfukové svody od italské značky Vertex
- vysoce kvalitní těsnění vývodu výfuku z motoru
- vyráběno v kvalitě OEM podle specifikací a parametrů výrobců motocyklů
- sortiment zahrnuje široký výběr rozměrů pro silniční motocykly, offroadové motocykly, čtyřkolky, atd.
Rozměry:
- vnitřní průměr: 39,5mm
- vnější průměr: 48mm
- výška: 4,3mm
Olejové filtry Hiflo Filtro nabízí stejnou nebo vyšší úroveň výkonu ve srovnání s originálním filtrem. Jedná se vysoce kvalitní olejové filtry, které nabízejí výbornou ochranu motoru a to nejen díky dokonalé selekci drobných nečistot od cirkulujícího oleje.
Nahrazuje originální čísla (OEM code):
Kawasaki 16099-002
Hlavní přednosti:
- vyráběny z vysoce kvalitních materiálů
- dokonalá kontrola kvality výroby (16 kontrol)
- plnohodnotná náhrada za originální filtr
- vysoká užitná hodnota (poměr kvalita/ cena)
- moderní konstrukce pro hladký průtok oleje
- excelentní filtrační vlastnosti pro dokonalou ochranu
Tento filtr oleje nahrazuje originální díl (OEM code):
Kawasaki 16099-002
Olejové filtry Hiflo Filtro jsou vyráběny v továrně Thai Yang Kitpaisan, která byla založena v roce 1955 a vyrábí filtry pro prvovýrobu motorového průmyslu od roku 1963. Díky více než 40-ti letým zkušenostem, neustálému vývoji a moderním výrobním zařízením dnes vyrábí vysoce kvalitní filtry pro všechny druhy použití.
Technologie výroby je založena na dokonalém systému kontroly kvality, aby bylo dosaženo téměř nulové tolerance zmetkovosti. Během celého výrobního procesu projde každý olejový filtr 16 samostatnými kontrolami kvality než opustí továrnu. Celý výrobní proces podléhá kvalitativním normám a auditům (ISO), a to včetně kontroly surovin, kontroly kvality, kontroly výroby, apod.
Pro dosažení a zabezpečení vysoké kvality jsou používány pouze materiály nejvyšší jakosti od světoznámých výrobců:
- ocel od Toyota Tsusho a NKK (Japonsko)
- lepidla od Henkel (Německo)
- papír od Ahlstrom Filtration (Finsko), Hollingsworth & Vose (USA) a AWA Paper (Japonsko)
Značka Hiflo Filtro získala prestižní akreditaci „TÜV Approved" a to jako první značka olejového filtru v motocyklovém, nebo automobilovém sektoru. Dále úspěšně splnila certifikaci kvality ISO 9002.
Vhodné pro motocykly:
Kawasaki Z750D1 / 76-77
Kawasaki Z750B1-B4,Y1,Y2 LTD / 78-82
Kawasaki Z900Z1,Z1A,Z1B / 73-75
Kawasaki KZ1000A1,A2,A3,A4 / 77-81
Kawasaki KZ1000B1,B2,B3,B4,LTD / 77-81
Kawasaki KZ1000C1,C2,C3,C4,C4A / 78-81
Kawasaki KZ1000D1,D2,D3 / 78-80
Kawasaki KZ1000E1,E2,G1 / 78-80
Kawasaki Z1000H1,H2 / 74-75
Kawasaki Z1000A1,A2,A3,A4 / 77-81
Kawasaki Z1000D1 / 78
Kawasaki Z1000E1,E2 ST / 79-80
Kawasaki Z1300 / 86-89
Kawasaki KZ1300A1,A2,A3,A4,A5 / 79-83
Kawasaki KZ1300B2 / 80
Kawasaki ZN1300A1-A6 Voyager / 83-88
Olejové filtry Hiflo Filtro nabízí stejnou nebo vyšší úroveň výkonu ve srovnání s originálním filtrem. Jedná se vysoce kvalitní olejové filtry, které nabízejí výbornou ochranu motoru a to nejen díky dokonalé selekci drobných nečistot od cirkulujícího oleje.
Hlavní přednosti:
- vyráběny z vysoce kvalitních materiálů
- dokonalá kontrola kvality výroby (16 kontrol)
- plnohodnotná náhrada za originální filtr
- vysoká užitná hodnota (poměr kvalita/ cena)
- moderní konstrukce pro hladký průtok oleje
- excelentní filtrační vlastnosti pro dokonalou ochranu
Tento filtr oleje nahrazuje originální díl (OEM code):
Aprilia AP0256185
Aprilia 0256185
Aprilia AP0256180
Aprilia 0256180
Bimota 11412343118
BMW 11412343118
BMW 11412343452
BMW 11421337472
BMW 11.41.2.343.118
BMW 11.41.2.343.452
Bombardier 711256185
Husqvarna 7700180
KTM 6256185
KTM 6256180
Voge 150350003-0003
Olejové filtry Hiflo Filtro jsou vyráběny v továrně Thai Yang Kitpaisan, která byla založena v roce 1955 a vyrábí filtry pro prvovýrobu motorového průmyslu od roku 1963. Díky více než 40-ti letým zkušenostem, neustálému vývoji a moderním výrobním zařízením dnes vyrábí vysoce kvalitní filtry pro všechny druhy použití.
Technologie výroby je založena na dokonalém systému kontroly kvality, aby bylo dosaženo téměř nulové tolerance zmetkovosti. Během celého výrobního procesu projde každý olejový filtr 16 samostatnými kontrolami kvality než opustí továrnu. Celý výrobní proces podléhá kvalitativním normám a auditům (ISO), a to včetně kontroly surovin, kontroly kvality, kontroly výroby, apod.
Pro dosažení a zabezpečení vysoké kvality jsou používány pouze materiály nejvyšší jakosti od světoznámých výrobců:
- ocel od Toyota Tsusho a NKK (Japonsko)
- lepidla od Henkel (Německo)
- papír od Ahlstrom Filtration (Finsko), Hollingsworth & Vose (USA) a AWA Paper (Japonsko)
Značka Hiflo Filtro získala prestižní akreditaci „TÜV Approved" a to jako první značka olejového filtru v motocyklovém, nebo automobilovém sektoru. Dále úspěšně splnila certifikaci kvality ISO 9002.
Vhodné pro motocykly:
Aprilia 311TX / 85-93
Aprilia 320TR / 78-84
Aprilia 350ETX / 85-89
Aprilia 350ETX Tuareg Wind / 86-92
Aprilia 600ETX / Pegaso / Tuareg / 85-93
Aprilia 650 Pegaso / 93-00
Aprilia 650 Pegaso Cube / 00
Aprilia 650 Pegaso i.e. / 01-04
Aprilia 6.5 Moto / 95-01
Aprilia 6.5 Stark
Bimota 650 BB1 Supermoto / 95-96
Bimota 650 BB1 Biposto / 96-97
BMW F650 Funduro / 93-00
BMW F650ST Strada / 97-00
BMW F650GS / 00-07
BMW F650GS Dakar / 01-07
BMW G650GS / 09-16
BMW G650GS Sertao / 11-14
BMW G650 X-Challenge / 07-08
BMW G650 X-Country / 07-08
BMW G650 X-Moto / 07-08
Bombardier DS650
CanAm DS650
CCM 604 R30
CCM 604 RS
CCM 604 Supermoto
CCM 604 Trail
Jawa 650 Bizon / 04-
Jawa 650 Classic / 04-
Jawa 650 Dakar / 05-08
Jawa 650 Style / 04-
MuZ 125 RT / 00-08
MuZ 125 SM / 00-08
MuZ 125 SX / 00-08
MuZ 500 Red Star Classic / 97
MuZ 500 Saxon Country / 91-97
MuZ 500 Saxon Fun / 91-93
MuZ 500 Saxon Sport Fun / 93
MuZ 500 Saxon Tour / 91-96
MuZ 500 Silver Star / 95-98
MuZ 500 Silver Star Classic / 91-98
Rotax 350
Rotax 500
Rotax 560
Rotax 600
Husqvarna TR650 Strada / 13-14
Husqvarna TR650 Terra / 13-14
KTM 350GS / 93-00
KTM 350 Rotax / 82-86
KTM 500 Rotax / 82-86
KTM 600 Rotax / 82-86
Voge 650 DS Valico / 22-23
Voge 650 DSX Valico / 22-23
Olejové filtry Hiflo Filtro nabízí stejnou nebo vyšší úroveň výkonu ve srovnání s originálním filtrem. Jedná se vysoce kvalitní olejové filtry, které nabízejí výbornou ochranu motoru a to nejen díky dokonalé selekci drobných nečistot od cirkulujícího oleje.
Hlavní přednosti:
- vyráběny z vysoce kvalitních materiálů
- dokonalá kontrola kvality výroby (16 kontrol)
- plnohodnotná náhrada za originální filtr
- vysoká užitná hodnota (poměr kvalita/ cena)
- moderní konstrukce pro hladký průtok oleje
- excelentní filtrační vlastnosti pro dokonalou ochranu
Nahrazuje originální čísla (OEM code):
Italjet 210483727
Malaguti 46400200
Peugeot 756162
Piaggio 483727
Piaggio 82635R
Olejové filtry Hiflo Filtro jsou vyráběny v továrně Thai Yang Kitpaisan, která byla založena v roce 1955 a vyrábí filtry pro prvovýrobu motorového průmyslu od roku 1963. Díky více než 40-ti letým zkušenostem, neustálému vývoji a moderním výrobním zařízením dnes vyrábí vysoce kvalitní filtry pro všechny druhy použití.
Technologie výroby je založena na dokonalém systému kontroly kvality, aby bylo dosaženo téměř nulové tolerance zmetkovosti. Během celého výrobního procesu projde každý olejový filtr 16 samostatnými kontrolami kvality než opustí továrnu. Celý výrobní proces podléhá kvalitativním normám a auditům (ISO), a to včetně kontroly surovin, kontroly kvality, kontroly výroby, apod.
Pro dosažení a zabezpečení vysoké kvality jsou používány pouze materiály nejvyšší jakosti od světoznámých výrobců:
- ocel od Toyota Tsusho a NKK (Japonsko)
- lepidla od Henkel (Německo)
- papír od Ahlstrom Filtration (Finsko), Hollingsworth & Vose (USA) a AWA Paper (Japonsko)
Značka Hiflo Filtro získala prestižní akreditaci „TÜV Approved" a to jako první značka olejového filtru v motocyklovém, nebo automobilovém sektoru. Dále úspěšně splnila certifikaci kvality ISO 9002.
Vhodné pro motocykly:
Adiva 125/150 AD (Benelli Adiva) / 01-06
Adiva 125 AD (Piaggio Engine) / 07-08
Adiva 250 AD (Piaggio Engine) / 06-11
Aprilia 125 Atlantic / 02-14
Aprilia 125 Mojito / 03-10
Aprilia 125 Mojito Custom / 03-05
Aprilia 125 Scarabeo (Piaggio Engine) / 03-05
Aprilia 125 Scarabeo GT / Street (Piaggio Engine) / 03-07
Aprilia 125 Sport City / 04-09
Aprilia 125 Sport City One / 08-13
Aprilia 125 Sport City Cube / 08-13
Aprilia 125 Sport City Street / 12-14
Aprilia 125 SR Max 4T / 11-15
Aprilia 125 SR Motard 4T / 12-15
Aprilia 150 Mojito / 03-08
Aprilia 150 Mojito Custom / 03-05
Aprilia 200 Atlantic / 03-08
Aprilia 200 Scarabeo (Piaggio Engine) / 03-05
Aprilia 200 Scarabeo GT / Street (Piaggio Engine) / 03-07
Aprilia 200 Sport City / 04-09
Aprilia 200 Sport City Cube / 08-13
Aprilia 250 Atlantic / 04-06
Aprilia 250 Atlantic i.e. / 06-09
Aprilia 250 Scarabeo (Piaggio Engine) / 03-05
Aprilia 250 Scarabeo GT (Piaggio Engine) / 04-06
Aprilia 250 Scarabeo i.e. / Light / 06-11
Aprilia 250 Sport City i.e. / 06-09
Aprilia 250 Sport City Cube i.e. / 08-13
Aprilia 300 Atlantic i.e. / 10-14
Aprilia 300 Scarabeo Light / Special / 09-13
Aprilia 300 Sport City Cube i.e. / Street / 08-14
Aprilia 300 SR Max / 11-15
Benelli 125 Adiva / 00-03
Benelli 150 Adiva / 00-03
Benelli 250 Adiva / 06-08
Derbi 125/150 Boulevard / 02-07
Derbi 125/150 Boulevard / 08-15
Derbi 125 GP1 E2 / Low Seat / 06-11
Derbi 125 Rambla / 08-13
Derbi 125/150 Sonar / 10-13
Derbi 125 Variant Sport 4T / 12-15
Derbi 200 Boulevard / 02-08
Derbi 250 Boulevard / 02-08
Derbi 250 GP1 / Low Seat / 06-09
Derbi 250 Rambla / 08-10
Derbi 300i Rambla / 10-13
Gilera 250 Oregon (ATV) / 07-08
Gilera 125 DNA / 01-03
Gilera 125 Nexus / 07-08
Gilera 125 Nexus i.e. / 08-15
Gilera 125 Runner VX / VXR / SC / ST / Race / 02-14
Gilera 125 Runner VX Soul / Sport / 14-15
Gilera 180 DNA / 01-03
Gilera 180 Runner VXR 4T / 00-03
Gilera 200 Runner VX / VXR / SC / ST / Race / 03-15
Gilera 250 Nexus / SP / 06-08
Gilera 300 Nexus i.e. / 08-15
Italjet 125 Dragster / 06-
Italjet 125/150 Jet Set / 01-03
Italjet 125 Torpedo (Leader engine) / 00-03
Italjet 150 Torpedo (Leader engine) / 00-03
Italjet 250 Dragster / 06-
Malaguti 125 Madison 3 (Piaggio Engine) / 06-11
Malaguti 180 R Madison / 01-02
Malaguti 200 S Madison / Rst / 02-03
Malaguti 200 F12 Phantom Max / 04-05
Malaguti 250 Madison S / RS / Rst3 / 3 IE / 04-11
Malaguti 250 F12 Phantom Max / 04-05
Peugeot 125 Looxor / 03-04
Peugeot 150 Looxor / 03-04
Peugeot 250 Geopolis Executive / 07-12
Peugeot 250 Geo RS / 08-10
Peugeot 250 Satelis Executive / Premium / 07-12
Peugeot 250 Sat RS / Black Sat / 08-12
Peugeot 300 GeoStyle / 10-13
Peugeot 300 Geopolis / Geo RS / 10-13
Peugeot 300 Satelis i.e. / 11-14
Piaggio B125 City Slicker / 02
Piaggio 125 Beverly GT / Rst / Sport / MIC / Tourer / 01-11
Piaggio 125 Beverly Rst 4T-4V i.e. / 10-15
Piaggio 125 Carnaby / 07-12
Piaggio 125 Fly / 05-13
Piaggio 125 Fly 4T-3V i.e. LEM / DT / 12-15
Piaggio 125 GTX Super Hexagon / 01-03
Piaggio 125 Liberty (Leader Engine) / 00-03
Piaggio 125 Liberty Delivery / 08-09
Piaggio 125 Liberty Rst / PTT / Sport / 04-11
Piaggio 125 Liberty MOC / Elle / 09-12
Piaggio 125 Liberty 4T-2V i.e. / PTT / 11-13
Piaggio 125/150 Liberty 4T-3V i.e. / 13-15
Piaggio 125 Liberty 4T i-Get / 16
Piaggio 125 Liberty S 4T i-Get / 16
Piaggio 125 Medley / 16
Piaggio 125 MP3 / 07-11
Piaggio 125 MP3 i.e. / HYBRID / 09-12
Piaggio 125 MP3 Yourban ERL / NRL i.e. / 11-13
Piaggio 125 Skipper ST / 00-05
Piaggio 125 Typhoon 4T / 10-16
Piaggio 125 Vespa 946 / 13
Piaggio 125 Vespa ET4 (Leader Engine) / 00-05
Piaggio 125 Vespa GT Granturismo / L / 03-09
Piaggio 125 Vespa GTS / 07-14
Piaggio 125 Vespa GTS Super i.e. / 09-15
Piaggio 125 Vespa GTS Supersport i.e. / 11-15
Piaggio 125 Vespa GTV / 07-09
Piaggio 125 Vespa GTV Navy / 08-09
Piaggio 125 Vespa LX / 05-10
Piaggio 125 Vespa LX FL / 09-10
Piaggio 125 Vespa LX i.e. / LX Touring i.e. / RosaChic / 09-13
Piaggio 125/150 Vespa LX 4T-3V i.e. / Touring / 12-14
Piaggio 125/150 Vespa LX 4T-3V i.e. Primavera / ABS / 13-15
Piaggio 125 Vespa LXV / 06-10
Piaggio 125 Vespa LXV ie./ LXV Via della Moda i.e. / 10-13
Piaggio 125 Vespa LXV Navy / 08-10
Piaggio 125 Vespa S Special / 07-10
Piaggio 125 Vespa S Special i.e. / College / 09-12
Piaggio 125 Vespa S Special i.e. 3V / 13-15
Piaggio 125 Vespa S Special Sport i.e. / 11-12
Piaggio 125 Vespa S Special Sport i.e. 3V / 13-15
Piaggio 125 Vespa 946 Bellissima / 13-15
Piaggio 125 X7 / X7 Evo i.e. / 08-12
Piaggio 125 X8 Premium / Street / 05-07
Piaggio 125 X9 / 01-02
Piaggio 125 X9 Amalfi / 01-03
Piaggio 125 X9 Evolution / 03-04
Piaggio 125 X9 Evolution / 05-07
Piaggio 125 X10 / 12-13
Piaggio 125 X-Evo / 07-08
Piaggio 125 Zip / 00-06
Piaggio 150 Fly / 05-13
Piaggio 150 Fly 4T-3V i.e. LEM / DT / 12-15
Piaggio 150 Liberty / 99-03
Piaggio 150 Liberty Sport / 08-09
Piaggio 150 Liberty MOC / Elle / 09-12
Piaggio 150 Liberty 4T-3V LEM i.e. / 13-15
Piaggio 150 Liberty 4T i-Get / 16-17
Piaggio 150 Liberty S 4T i-Get / 16
Piaggio 150 Medley / 16-18
Piaggio 150 Medley S / 18
Piaggio 150 Skipper ST / 00-05
Piaggio 150 Vespa ET4 / 00-05
Piaggio 150 Vespa GTS IE ABS E4 / 16-17
Piaggio 150 Vespa GTS Super IE ABS E4 / 16-17
Piaggio 150 Vespa LX / 05-10
Piaggio 150 Vespa LX FL / 09-10
Piaggio 150 Vespa LX i.e. / LX Touring i.e. / RosaChic / 09-12
Piaggio 150 Vespa LX 4T-3V i.e. / 12-13
Piaggio 150 Vespa LX 4T-3V i.e. / 14-15
Piaggio 150 Vespa LX Touring 4T-3V i.e. / 12-13
Piaggio 150 Vespa LX Primavera 4T-3V i.e. / 13-16
Piaggio 150 Vespa LX Primavera 4T-3V i-Get E4 / 16-17
Piaggio 150 Vespa LXV i.e. / LXV Via della Moda i.e. / 10-12
Piaggio 150 Vespa S Special / 08-10
Piaggio 150 Vespa S Special i.e. / College / 09-12
Piaggio 150 Vespa S Special i.e. 3V / 12-15
Piaggio 150 Vespa S Special Sport i.e. / 11-12
Piaggio 150 Vespa S Special Sport i.e. 3V / 12-15
Piaggio 150 Vespa Sprint ABS. 4T-3V / 15-16
Piaggio 150 Vespa Sprint 4T-3V i-Get E4 / 16-17
Piaggio 150 X8 / 06-08
Piaggio 180 GTX Super Hexagon / 01
Piaggio 180 X9 Amalfi / 01-03
Piaggio 200 Beverly GT / Rst / 01-03
Piaggio 200 Carnaby / 07-10
Piaggio 200 Liberty Rst / Sport / 04-09
Piaggio 200 Vespa GT / 04-09
Piaggio 200 X8 / 05-06
Piaggio 200 X9 / 02-03
Piaggio 200 X9 Evolution / 03-04
Piaggio 250 Beverly GT Rst / IE / Sport / Cruiser / Tourer / MIC / 04-09
Piaggio 250 Carnaby i.e. / 08-09
Piaggio 250 MP3 / MIC / LT / 06-10
Piaggio 250 Vespa GT 60 / 06-08
Piaggio 250 Vespa GTS / ABS i.e. / 05-14
Piaggio 250 Vespa GTV i.e. / Navy / 05-11
Piaggio 250 X7 / 08-09
Piaggio 250 X8 / 05-08
Piaggio 250 X9 (Honda engine) / 00-03
Piaggio 250 X9 Evolution / 04-05
Piaggio 250 X9 Evolution / 06-07
Piaggio 250 X-Evo / 07-08
Piaggio 300 Beverly Tourer i.e. / 09-11
Piaggio 300 Beverly Rst 4T-4V i.e. / 10-15
Piaggio 300 Beverly ie ABS E4 / 16-18
Piaggio 300 Carnaby Cruiser i.e. / 09-13
Piaggio 300 MP3 MIC i.e. / 10-14
Piaggio 300 MP3 LT i.e. / 10-15
Piaggio 300 MP3 4V Ibrido LT i.e. / 10-15
Piaggio 300 MP3 LT / LT Sport / Touring / 11-17
Piaggio 300 MP3 Yourban ERL / ERL LT i.e. / 11-17
Piaggio 300 MP3 Yourban LT i.e. / 18
Piaggio 300 MP3 Yourban LT Sport i.e. / 18
Piaggio 300 MP3 Sport LT / ABS / ABR / 18
Piaggio 300 Vespa GTS Super i.e. / 08-15
Piaggio 300 Vespa GTS SuperSport i.e. / 10-15
Piaggio 300 Vespa GTS Touring i.e. / 11-15
Piaggio 300 Vespa GTS i.e. / 16-18
Piaggio 300 Vespa GTV 4T-4V i.e. / 10-14
Piaggio 300 Vespa GTV Via Monte Napoleone i.e. / 10-14
Piaggio 300 Vespa GTV Via della Moda / 11-14
Piaggio 300 X7 Evo i.e. / 09-14
Piaggio 350 X10 / 12-15
Filtr palivový/benzínový s kovovou filtrační mikrovložkou
- dlouhá životnost díky použitým kovovým materiálům (jak vložky, tak těla)
- univerzální palivový filtr vhodný pro motocykly, čtyřkolky, mopedy, atd.
- vybaven kovovou mikrofiltrační vložkou pro dokonalou filtraci paliva
- průměr připojení 5/16" (8mm)
- délka 2 1/3" (60mm)
- materiál ALU (hliníkové tělo)
Filtr palivový/benzínový s kovovou filtrační mikrovložkou
- dlouhá životnost díky použitým kovovým materiálům (jak vložky, tak těla)
- univerzální palivový filtr vhodný pro motocykly, čtyřkolky, mopedy, atd.
- vybaven kovovou mikrofiltrační vložkou pro dokonalou filtraci paliva
- průměr připojení 5/16" (8mm)
- délka 2 1/3" (60mm)
- materiál ALU (hliníkové tělo)
Filtr palivový/benzínový s kovovou filtrační mikrovložkou
- dlouhá životnost díky použitým kovovým materiálům (jak vložky, tak těla)
- univerzální palivový filtr vhodný pro motocykly, čtyřkolky, mopedy, atd.
- vybaven kovovou mikrofiltrační vložkou pro dokonalou filtraci paliva
- průměr připojení 5/16" (8mm)
- délka 2 1/3" (60mm)
- materiál ALU (hliníkové tělo)
Vzduchové filtry HifloFiltro byly vyvinuty speciálně pro moderní výkonné motory. Poskytují dokonalou ochranu motoru díky excelentní filtraci při zachování vysokého průtoku vzduchu k dosažení maximálního výkonu.
Hlavní přednosti:
- vyráběny z vysoce kvalitních materiálů
- plnohodnotná náhrada za originální filtr
- vysoká užitná hodnota (poměr kvalita / cena)
- excelentní filtrační vlastnosti pro dokonalou ochranu
Nahrazuje originální čísla (OEM code):
Piaggio 831997
Vzduchové filtry Hiflo Filtro jsou vyráběny v továrně Thai Yang Kitpaisan, která byla založena v roce 1955 a vyrábí filtry pro prvovýrobu motorového průmyslu od roku 1963. Díky více než 40-ti letým zkušenostem, neustálému vývoji a moderním výrobním zařízením dnes vyrábí vysoce kvalitní filtry pro všechny druhy použití.
Technologie výroby je založena na dokonalém systému kontroly kvality, aby bylo dosaženo téměř nulové tolerance zmetkovosti. Během celého výrobního procesu projde každý filtr 16 samostatnými kontrolami kvality než opustí továrnu. Celý výrobní proces podléhá kvalitativním normám a auditům (ISO), a to včetně kontroly surovin, kontroly kvality, kontroly výroby, apod.
Pro dosažení a zabezpečení vysoké kvality jsou používány pouze materiály nejvyšší jakosti od světoznámých výrobců:
- ocel od Toyota Tsusho a NKK (Japonsko)
- lepidla od Henkel (Německo)
- papír od Ahlstrom Filtration (Finsko), Hollingsworth & Vose (USA) a AWA Paper (Japonsko)
Vhodné pro motocykly:
Gilera 250 Oregon (ATV) / 07-08
Gilera Peugeot Scooter
Gilera 250 Satelis Executive / Premium / 07-12
Gilera 250 Sat RS / Black Sat / 08-12
Piaggio 125 MP3 / 07-11
Piaggio 125 MP3 i.e. / HYBRID / 09-12
Piaggio 125 Vespa GT Granturismo / L / 03-09
Piaggio 125 Vespa GTS / 07-14
Piaggio 125 Vespa GTS Super i.e. / 09-15
Piaggio 125 Vespa GTS Supersport i.e. / 11-15
Piaggio 125 Vespa GTV / 07-09
Piaggio 125 Vespa GTV Navy / 08-09
Piaggio 125 X8 Premium / Street / 05-07
Piaggio 125 X9 Evolution / 05-07
Piaggio 125 X-Evo / 07-08
Piaggio 200 Vespa GT / 04-09
Piaggio 200 X8 / 05-06
Piaggio 250 MP3 / MIC / LT / 06-10
Piaggio 250 Vespa GT 60 / 06-08
Piaggio 250 Vespa GTS / ABS i.e. / 05-14
Piaggio 250 Vespa GTV i.e. / Navy / 05-11
Piaggio 250 X8 / 05-08
Piaggio 250 X9 Evolution / 06-07
Piaggio 250 X-Evo / 07-08
Piaggio 300 MP3 MIC i.e. / 10-14
Piaggio 300 MP3 LT i.e. / 10-15
Piaggio 300 MP3 4V Ibrido LT i.e. / 10-15
Piaggio 300 MP3 LT / LT Sport / Touring / Enjoy / 11-17
Piaggio 300 Vespa GTS Super i.e. / 08-15
Piaggio 300 Vespa GTS SuperSport i.e. / 10-15
Piaggio 300 Vespa GTS Touring i.e. / 11-15
Piaggio 300 Vespa GTS i.e. / 16-18
Piaggio 300 Vespa GTV 4T-4V i.e. / 10-14
Piaggio 300 Vespa GTV Via Monte Napoleone i.e. / 10-14
Piaggio 300 Vespa GTV Via della Moda / 11-14
Gufero motoru (gufero převodovky) pro motocykly od japonských výrobců NOK a ARS
- jsou vyráběna ze speciálního materiálu vysoce odolného proti tepelnému a mechanickému namahání a tvrdnutí (stárnutí)
- materiál rovněž vyniká nízkým koeficientem tření, odolností proti olejům a příměsím v kapalinách
- zaručuje stálost těsnícího účinku v motoru, převodové skříni, klikové skříni i v náročných podmínkách
- japonská gufera převodovky (simerinky převodové skříně) dokonale zabraňují nežádoucímu úniku oleje po dlouhou dobu
- sortiment zahrnuje různé materiály (pryžová NBR, vitonová FKM, MVQ silikonová, atd.) a různá provedení (dvoubřitá, jednobřitá, jednobřitá s prachovkou, atd.)
- vnitřní průměr "A" = 14mm
- vnější průměr "B" = 24mm
- výška "H" = 7mm
Toto gufero nahrazuje originální díl OEM:
Kymco 00170281
Moto Guzzi 90401424
Výrobci NOK a ARS jsou významnými a renomovanými dodavateli pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku.
Tato gufera jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodná gufera jsou osazována v prvovýrobě.
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 1 KUSE!!)
Gufero motoru (gufero převodovky) pro motocykly od japonských výrobců NOK a ARS
- jsou vyráběna ze speciálního materiálu vysoce odolného proti tepelnému a mechanickému namahání a tvrdnutí (stárnutí)
- materiál rovněž vyniká nízkým koeficientem tření, odolností proti olejům a příměsím v kapalinách
- zaručuje stálost těsnícího účinku v motoru, převodové skříni, klikové skříni i v náročných podmínkách
- japonská gufera převodovky (simerinky převodové skříně) dokonale zabraňují nežádoucímu úniku oleje po dlouhou dobu
- sortiment zahrnuje různé materiály (pryžová NBR, vitonová FKM, MVQ silikonová, atd.) a různá provedení (dvoubřitá, jednobřitá, jednobřitá s prachovkou, atd.)
- vnitřní průměr "A" = 25mm
- vnější průměr "B" = 42mm
- výška "H" = 6mm
Výrobci NOK a ARS jsou významnými a renomovanými dodavateli pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku.
Tato gufera jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodná gufera jsou osazována v prvovýrobě.
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 1 KUSE!!)
Gufero motoru (gufero převodovky) pro motocykly od japonských výrobců NOK a ARS
- jsou vyráběna ze speciálního materiálu vysoce odolného proti tepelnému a mechanickému namahání a tvrdnutí (stárnutí)
- materiál rovněž vyniká nízkým koeficientem tření, odolností proti olejům a příměsím v kapalinách
- zaručuje stálost těsnícího účinku v motoru, převodové skříni, klikové skříni i v náročných podmínkách
- japonská gufera převodovky (simerinky převodové skříně) dokonale zabraňují nežádoucímu úniku oleje po dlouhou dobu
- sortiment zahrnuje různé materiály (pryžová NBR, vitonová FKM, MVQ silikonová, atd.) a různá provedení (dvoubřitá, jednobřitá, jednobřitá s prachovkou, atd.)
- vnitřní průměr "A" = 36mm
- vnější průměr "B" = 52mm
- výška "H" = 8mm
Výrobci NOK a ARS jsou významnými a renomovanými dodavateli pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku.
Tato gufera jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodná gufera jsou osazována v prvovýrobě.
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 1 KUSE!!)
Klema výfuku (čelisťová spona) japonského výrobce DRC pro 4taktní motocykly.
- vyrobená z nerezové oceli pro extréměn dlouhou životnost s maximální pevností
- univerzální použití pro výfuky a jiné vedení potrubí (i hadicové)
- systém zámku zaručuje dokonalé utažení a několikanásobně vyšší upínací sílu než standardní šroubovací nebo šnekové spony
Vhodné pro průměr: 36-39mm
DRC je japonská značka, jejíž výrobky se vyznačují dokonalou kvalitou, moderním vzhledem a velkou měrou invence, neboť jsou konstruovány za pomoci návrhů, myšlenek a nápadů od jezdců a mechaniků profesionálních továrních týmů z celého světa.
V důsledku toho se popularita výrobků značky DRC neustále zvyšuje a tyto produkty jsou používány v garážích hobby jezdců, profesionálních servisních dílnách i značkových servisech renomovaných značek motocyklů kvůli jejich vysoké kvalitě a dlouhé životnosti.
Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT jsou vyráběny pouze z oceli nejvyšší kvality (16MNCR5) na nejmodernějších strojích, které umožňují dosažení vysoké přesnosti řezu a minimálních tolerancí.
Vnější ozubení vyráběné pomocí patentované technologie DIAMOND-CUT disponuje optimalizovanou konturou zubu s vyšší pevností (až o 25%) na hranách a vrcholu zubu a nižší hladinou hlučnosti díky dokonale hladkému povrchu (až o 50%) dosedací plochy pro válečky řetězu (DIAMOND-CUT je speciální patentovaná technologie, kterou vyvinula společnost ESJOT ve spolupráci s univerzitou v Paderbornu za účelem dosažení nejpřesnějších tolerancí a dokonalého profilu zubů).
Použitý materiál a technologie "Made in Germany" zaručují super kvalitu kol ESJOT - např. standardní norma značky ESJOT při výrobě pastorků je kruhová tolerance (soustřednost) a axiální tolerance (házivost) pod 0,1mm. Vnitřní ozubení je obráběno na nejmodernějších frézách, čímž je zaručena dokonalá přesnost pro přesné uchycení na hnací hřídel. Speciální proces tepelného zušlechtění umožňuje vytvrzení o hodnotách 700 HV40 do hloubky 0,4mm, aby byla dosažena maximální délka životnosti i při použití v extrémních podmínkách provozu.
Značka ESJOT vyrábí ozubená kola již více než 85 let pro průmyslové oblasti, pro motocykly a jízdní kola. Výroba disponuje nejmodernějšími stroji - CNC frézovacími roboty, řezacími plně automatickými roboty, obráběcími CNC centry i automatickými lisy do 400tun.
Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT díky použitému materiálu, nejmodernějším výrobním technologiím a povrchové úpravě splňují nejpřísnější parametry kvalitativních norem a jejich výsledná kvalita převyšuje jak originální řetězová kola, tak i většinu druhovýrobních značek, které jsou vyráběny téměř výhradně v Asii. Důkazem toho je i skutečnost, že řetězová kola ESJOT jsou dodávána do prvovýroby světoznámých značek jako KTM, BMW, Aprilia, Husqvarna a další.
ESJOT řetězová kola jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Tomos, Triton, Hercules, Rixe, Kasea, Jicheng a další ...
Rozměry/Parametry: kontrola rozměrů viz. schéma.
Vhodné pro motocykly:
Jawa Dandy 125
Jawa 125 Travel
Jawa 125 Chopper
Jawa 125/810
Jawa 250 Travel
Jawa 250 Chopper
Jawa 250/597
Yuki 125
AJP PR3
AJP PR4
Daelim VC125 / 96-99
Daelim VL125 Daystar / 00-07
Daelim VT125 Evolution / 98-02
Daelim 100 Altino
Daelim VC125S / 96-99
Daelim VJ125 Roadwin / 04-07
Daelim VJF125R Roadwin FI / 08-16
Daelim VL125FI Daystar II / 08-11
Daelim VS125 / 97-99
Daelim VS125 Evolution / 00-03
Daelim VT125 Evolution / 98-02
Honda EZ90 Cub / 90-92
Honda CB100 / 76-77
Honda CB100NA / 78-86
Honda SL100 (USA) / 69-72
Honda XL100K (USA) / 74-76
Honda XL100 (USA) / 77-78
Honda CB125S (USA) / 84-85
Honda CB125TT (USA) / 90
Honda CG125 (Brazil) / 85-92
Honda CG125 (Brazil) / 93-98
Honda CG125 (Brazil) / 87-97
Honda CG125M1 / 02-05
Honda CG125 / 06
Honda CT125 D,E,F,G,H,K / 83-89
Honda CT125 (USA) / 77
Honda XL125S / 80-82
Honda XL125S (USA) / 79-85
Honda XLS125 (Francie)
Honda XL185S / 79-93
Honda CT200 Auto AG / 82-89
Honda TL125 S/K2 / 73-76
Honda CB125S (USA) / 73-82
Honda CB125 J/N / 78-79
Honda CB125 T / 78-88
Honda CB125 RSD / 83-86
Honda CBX125 / 79-82
Honda CD125TC Benly / 82-85
Honda CD125T
Honda CG125 All (Japan) / 77-84
Honda CG125E / 98
Honda CG125 / 99-00
Honda CG125W / 01
Honda CG125 Titan (Brazil) / 00-03
Honda CL125 (USA) / 73-74
Honda CM125C Custom / 82-97
Honda CM125T (Francie)
Honda CT125C / 82
Honda MTX125 R / 83-94
Honda NX125 (USA) / 88-90
Honda NX125 (Japan) / 88-90
Honda SL125 K1,S1 / 76-80
Honda XL125K2,K3 / 78-79
Honda XL125 (USA) / 74-78
Honda XL125 K,S / 76-79
Honda XL125R ProLink / 82-87
Honda CD185T / 78-82
Honda CM185T (Německo) / 77-81
Honda CM185T (USA) / 78-79
Honda CT185D / 82-83
Honda XR185 / 79
Honda CD200TB Benly / 80-85
Honda CM200TA,TB Custom / 81-84
Honda CM200T Twinstar (USA) / 80-82
Honda NX125 / 89-90
Honda NX125 Transcity / 89-98
Honda XL125J / 88-
Derbi 125 Baja SM / 06-08
Derbi 125 Cross City / 07-14
Kymco 150STR (Greece/SE Asia) / 10-
Kymco ATV 50KXR / 04-07
Kymco ATV 90KXR / 05-07
Kymco ATV 90 Maxxer / 05-07
SYM XS125
Kreidler 125 Mustang / 98-00
Thumpstar Pit Bikes
X-Sport Pit Bikes
Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT jsou vyráběny pouze z oceli nejvyšší kvality (16MNCR5) na nejmodernějších strojích, které umožňují dosažení vysoké přesnosti řezu a minimálních tolerancí.
Vnější ozubení vyráběné pomocí patentované technologie DIAMOND-CUT disponuje optimalizovanou konturou zubu s vyšší pevností (až o 25%) na hranách a vrcholu zubu a nižší hladinou hlučnosti díky dokonale hladkému povrchu (až o 50%) dosedací plochy pro válečky řetězu (DIAMOND-CUT je speciální patentovaná technologie, kterou vyvinula společnost ESJOT ve spolupráci s univerzitou v Paderbornu za účelem dosažení nejpřesnějších tolerancí a dokonalého profilu zubů).
Použitý materiál a technologie "Made in Germany" zaručují super kvalitu kol ESJOT - např. standardní norma značky ESJOT při výrobě pastorků je kruhová tolerance (soustřednost) a axiální tolerance (házivost) pod 0,1mm. Vnitřní ozubení je obráběno na nejmodernějších frézách, čímž je zaručena dokonalá přesnost pro přesné uchycení na hnací hřídel. Speciální proces tepelného zušlechtění umožňuje vytvrzení o hodnotách 700 HV40 do hloubky 0,4mm, aby byla dosažena maximální délka životnosti i při použití v extrémních podmínkách provozu.
Značka ESJOT vyrábí ozubená kola již více než 85 let pro průmyslové oblasti, pro motocykly a jízdní kola. Výroba disponuje nejmodernějšími stroji - CNC frézovacími roboty, řezacími plně automatickými roboty, obráběcími CNC centry i automatickými lisy do 400tun.
Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT díky použitému materiálu, nejmodernějším výrobním technologiím a povrchové úpravě splňují nejpřísnější parametry kvalitativních norem a jejich výsledná kvalita převyšuje jak originální řetězová kola, tak i většinu druhovýrobních značek, které jsou vyráběny téměř výhradně v Asii. Důkazem toho je i skutečnost, že řetězová kola ESJOT jsou dodávána do prvovýroby světoznámých značek jako KTM, BMW, Aprilia, Husqvarna a další.
ESJOT řetězová kola jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Tomos, Triton, Hercules, Rixe, Kasea, Jicheng a další ...
Rozměry/Parametry: kontrola rozměrů viz. schéma.
Vhodné pro motocykly:
Yamaha TT-R125 / 00-04
Yamaha TT-R125 LW / 00-04
Yamaha TT-R125 E / 05-10
Yamaha TT-R125 L LE,LW,LWE / 05-18
Yamaha SR125 (Španělsko) / 82-97
Yamaha XT125R / 08-11
Yamaha XT125 X / 08-11
Yamaha YBR125 / 07-15
Yamaha YBR125 Custom / 08-15
Yamaha YFM125R Raptor / 11-13
Motor Hispania 125 MH7 LC / 09-10
Motor Hispania 125 RX R / 09-10
Motor Hispania 125 KN1 / 10
Koncovky/závaží/ucpávky řidítek SLASHER
- slouží jako prevence proti poškození rukojeti v případě pádu i jako závaží na konce řidítek
- vhodné pro silniční motocykly - univerzální použití
- vyrobeny z kvalitního duralového materiálu
- povrchová úprava kvalitní elox (anodizing)
- součástí balení je i montážní vložka/rozpěrka pro správný průměr řidítek
- dostupné ve více barevných variantách
Určené pro vnitřní průměr řidítek - 17mm
Vnější průměr (koncovky) - 29mm
Výška (od konce řidítek) - 21,5mm
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku