Gufero motoru (gufero převodovky) pro motocykly od japonských výrobců NOK a ARS
- jsou vyráběna ze speciálního materiálu vysoce odolného proti tepelnému a mechanickému namahání a tvrdnutí (stárnutí)
- materiál rovněž vyniká nízkým koeficientem tření, odolností proti olejům a příměsím v kapalinách
- zaručuje stálost těsnícího účinku v motoru, převodové skříni, klikové skříni i v náročných podmínkách
- japonská gufera převodovky (simerinky převodové skříně) dokonale zabraňují nežádoucímu úniku oleje po dlouhou dobu
- sortiment zahrnuje různé materiály (pryžová NBR, vitonová FKM, MVQ silikonová, atd.) a různá provedení (dvoubřitá, jednobřitá, jednobřitá s prachovkou, atd.)
- vnitřní průměr "A" = 20mm
- vnější průměr "B" = 35mm
- výška "H" = 6mm
Tento díl odpovídá originálnímu dílu (OEM Reference NO):
KTM 47030076100
Výrobci NOK a ARS jsou významnými a renomovanými dodavateli pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku.
Tato gufera jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodná gufera jsou osazována v prvovýrobě.
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 1 KUSE!!)
Řetězové pastorky (přední kolečka) MTZ jsou vyráběna s ohledem na dobrou kvalitu, dlouhou životnost a příznivou cenu. Použitý materiál i technologie výroby se řídí normalizovanými požadavky na kvalitní výrobek, tak aby kola MTZ byla srovnatelná s hlavními druhovýrobními značkami na trhu. Řetězové pastorky (přední kolečka) MTZ jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl a nabízejí velmi dobrý poměr cena/výkon.
Sortiment zahrnuje:
- silniční motocykly, cestovní enduro
- offroadové motocykly (motokros, enduro)
- čtyřkolky (ATV, Quad)
Použitá speciální ocel je dále precizně tepelně zušlechtěna pod přísnou kontrolou na hodnoty, díky nimž je dosaženo skvělé kombinace pevnosti a tvrdosti.
Moderní technologie výroby umožňuje dosažení vysoké přesnosti rozměrů pro jednoduchou a rychlou montáž.
Řetězová kola MTZ jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Bombardier, Aeon, Adly a další ...
Vhodné pro motockly:
Aprilia Climber 240 / 89-96
Aprilia Climber 280 / 89-96
Aprilia Climber 300 / 89-96
Aprilia 125RS (Německo) / 93-03
Aprilia 125 Red Rose Custom / 88-95
Aprilia 125 Red Rose / 96-99
Aprilia 125 Pegaso / 89-99
Aprilia 125RS Extrema / 93-05
Aprilia 125RS Replica / 93-03
Aprilia 125RS / 06-12
Aprilia 125RX (Francie) / 93-97
Aprilia 125RX/R / 90-93
Aprilia 125RX / 00
Aprilia 125 Tuareg Rally / 89-93
Aprilia 125 Tuareg Wind / 88-92
Aprilia 125 Tuono / 03-07
Aprilia 125RX / 08-12
Aprilia 125SX / 08-12
Aprilia 125 AFI Extrema / 93-94
Aprilia 125 AFI Sintesi / 88-89
Aprilia 125 AFI Sport / 93
Aprilia 125 AFI Sport Pro / 92-93
Aprilia 125 AFI Super Sport / 88-90
Aprilia 125 AFI Futura/Europa / 90-93
Aprilia 125 MX / 04-07
Bombardier 450DS / 08
Pístní kroužek pro 2taktní motor od japonského výrobce RIK RIKEN
- vysocekvalitní pístní kroužky vyrobené z vysoce kvalitního pevného a zároveň pružného materiálu pro zajištění těsnosti mezi pístem a stěnou válce
- speciální materiál zajišťuje dokonalou funkčnost ve spalovací komoře motoru, kde jsou vystaveny tlaku hořících plynů a jejich vysoké teplotě
Rozměry:
- průměr (vrtání válce) = 39,75mm
- tloušťka (výška kroužku) = 1,2mm
Balení po 1 kuse
Upozornění: při montáži postupujte dle manuálu výrobce motocyklu - dodržujte předepsané tolerance a vůle. Kroužek má ve volném stavu o něco větší vnější průměr než válec a pruží tak, aby pevně přiléhal ke stěnám válce a tím zajistil maximální těsnost - proveďte kontrolu vůle zámku pístních kroužků!
RIK RIKEN Corporation je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku. Pístní kroužky RIK RIKEN jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodné kroužky jsou osazovány v prvovýrobě.
Plnohodnotná náhrada za originální díl - Made in Japan.
Ložiska japonského výrobce KOYO, který je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku ve výrobě ložisek.
Nabízí inovativní řešení výrobcům zařízení, strojů a vozidel, a klade důraz na kvalitní provedení a dokonalou aplikaci.
Ložiska KOYO jsou prémiová a nejkvalitnější ložiska na trhu s dokonalou kvalitou, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísnou kvalitou ve všech stupních výroby a důkladnou výstupní kontrolou.
- vnitřní průměr "A" = 15mm
- vnější průměr "B" = 32mm
- šířka "C" = 9mm
- axiální vůle ložiska = C3
- typ ložiska = jednořadé kuličkové
- provedení = oboustraně zakryté těsněním
Upozornění - Ložiska KOYO mohou být dodávána v provedení s kovovou nebo plastovou klecí, neboť výrobce u některých typů kuličkových ložisek postupně přechází k produkci ložisek převážně s plastovou klecí.
Ložiska s plastovou klecí jsou vyvíjena na základě požadavků z automobilového i motocyklového odvětví, kdy jsou tato ložiska upřednostňována hlavně z důvodu lepších funkčních vlastností oproti ložiskům s ocelovou klecí.
Značka Koyo (součást korporace JTEKT) se sídlem v Japonsku je předním světovým výrobcem ložisek, systémů řízení, náprav, strojů a nářadí. Technologická a výrobní způsobilost společnosti Koyo sahá od miniaturních ložisek s vnitřními průměry od 1 milimetru až po extrémně velká ložiska s vnějším průměrem 7 metrů.
Všechna ložiska značky Koyo splňují stále přísnější a náročnější požadavky moderních průmyslových odvětví.
Nabízíme výhradně ložiska od světoznámých japonských výrobců - KOYO / NTN / NACHI jedná se o prémiová nejkvalitnější japonská ložiska, která se řadí ke špičce v oboru a jsou používána v prvovýrobě většiny předních výrobců motocyklů, a to nejen z Japonska.
Hlavní předností těchto ložisek je dokonalá kvalita, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísná kontrola v průběhu výroby a důkladná výstupní kontrola.
Samostatná jehlová ložiska pro přepákování a uložení kyvné vidlice.
- vnitřní průměr "A" = 20mm
- vnější průměr "B" = 27mm
- šířka "C" = 15mm
- typ ložiska = provedení bez vnitřní klece (celojehlové)
Jednořadá jehlová ložiska nízkého průřezu s vysokou únosností - provedení bez vnitřního kroužku (bez klece = celojehlové) pro použití přímo na kalené a broušené hřídeli, čepu, apod.
Významným znakem jehlových ložisek je jejich vysoká únosnost při malé výšce profilu. Tím splňují tato ložiska požadavek kladený na lehké konstrukce: přenášet v malém prostoru velký výkon.
Vysokorychlostní jednořadá axiální jehlová ložiska bez vnitřní klece. Velmi malé odchylky průměru těchto jehel umožňují těmto ložiskům přenášet velká axiální a rázová zatížení. Konce jehel jsou opracované pro úpravu styku mezi oběžnými drahami a jehlami, což zabraňuje špičkám napětí na koncích jehel a prodlužuje se provozní životnost ložisek.
Axiální jehlová ložiska poskytují vysoký stupeň tuhosti a únosnosti v minimálním axiálním prostoru.
Sada šroubů pro uchycení brzdového kotouče
- kvalitní pevnostní šrouby pro bezpečnou montáž a připevnění brzdového kotouče
- šrouby jsou vyráběny dle rozměrů podle originálního dílu a jsou tedy ekvivalentní a plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement)
- sortiment zahrnuje šrouby v různých provedeních s osazením, integrovanou podložkou či zápichem
- vzhledem k aplikaci pro brzdový systém je nutná preventivní periodická kontrola stavu a v případě potřeby jejich okamžitá výměna!
Rozměry:
- závit: M8
- délka: 21mm
- celková délka: 24mm
- průměr osazení: 9,7mm
- průměr hlavy: 16mm
V této sadě šroubů jsou obsaženy jednotlivé originální šrouby následujících originálních čísel (OEM):
Suzuki 09106-08155
Suzuki 09106-08160
Suzuki 59421-03A01
Suzuki 59421-03A01-XY0
Suzuki 59421-03A10
Upozornění: sada obsahuje počet a provedení vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie.
Vhodné pro motocykly:
Suzuki UH125 Burgman / 07-16
Suzuki UH200 Burgman / 07-16
Suzuki LTZ400 Quad Sport / 03-14
Suzuki LTR450 Quad Racer / 06-12
Motocyklové zapalovací svíčky tradičního českého výrobce BRISK (dříve PAL), jenž vyrábí zapalovací svíčky již od roku 1935, a dodává do prvovýroby BMW, Husqvarna, TM, VW, Škoda, GM, Renault, Volvo a další...
Svíčky BRISK díky použitým materiálům a technologiím nabízejí velmi dobrý výkon, prodloužený interval výměny a dlouhou životnost.
Sortiment svíček MOTO zahrnuje zapalovací svíčky pro motocykly, skútry, čtyřkolky a sněžné skútry.
Dostupné ve více variantách - BRISK Classic, BRISK Super; BRISK Silver; BRISK Platin; BRISK Premium
- rozměr klíče = 16
- rozměr závitu = M12x1,25
- délka závitu = 19mm
- varianta svíčky = Silver
Tato svíčka je ekvivalentní náhradou se svíčkami následujících výrobců:
Brisk BR10YS
Denso IXU27
NGK 6436
NGK DCPR9EIX
NGK DCPR9EVX
Svíčky Brisk jsou vyrobeny z vysoce kvalitních materiálů a pomocí moderních technologií. Díky vlastnímu vývojovému oddělení výrobce monitoruje trendy vývoje v automobilovém průmyslu a vyvinul řadu jedinečných konstrukčních řešení, která jsou mezinárodně patentována. Některé řady svíček Brisk mají upravený tvar jiskřiště, poskytují vyšší výkon a dokonalejší využití energie paliva, zvyšují akceleraci:
- elektrody jsou vyráběny ze speciálních slitin a ušlechtilých kovů zajišťujících optimální požadované vlastnosti i v náročných podmínkách provozu
- izolátory jsou vyráběny z velmi kvalitní keramické hmoty s vysokým obsahem Al2O3 s vysokou izolační pevností
- BRISK vyvinul velmi kvalitní zátav, který potlačuje elektromagnetické záření a přitom odolává těm největším vibracím
- pouzdra jsou vyráběna metodou lisování za studena, čímž je dosaženo vysoké pevnosti bez přerušení toku vláken materiálu
- svíčky BRISK mají díky dokonalému tvarování špiček izolátoru požadované vlastnosti z pohledu tepelných vlastností, pevnosti a izolační pevnosti ve velmi agresivním prostředí spalovacího prostoru
Pro automobilový průmysl vyrábí BRISK kromě zapalovacích svíček, také žhavící svíčky, snímače, zapalovací elektrody, ionizační sondy a technickou keramiku.
Výroba svíček je uskutečňována v souladu s moderními systémy řízení kvality a výroby - společnost je certifikována dle norem ISO/TS16949:2002, ISO14001:2004, OHSAS 18001:2007 a ISO/TS 16949:2009.
Svíčky BRISK byly dříve prodávány pod značkou PAL, Jiskra, Brita - ochranné známky jsou chráněny mezinárodními institucemi ve většině států na celém světě.
Motocyklové zapalovací svíčky NGK jsou nejčastěji používané svíčky jak v prvovýrobě, tak i v náhradních dílech.
Většina svíček je k dispozici ve více kvalitativních variantách:
- se standardní elektrodou
- platinovou elektrodou
- iridiovou elektrodou
-rozměr klíče = 16
-rozměr závitu = M10x1
-délka závitu = 19mm
-varianta svíčky = Standart
Tato svíčka je ekvivalentní náhradou se svíčkami následujících výrobců:
Bosch 0241056501
Bosch U3CC
Brisk 1519
Brisk AR14YS
Champion 654
Champion 8698
Champion G59C
Champion G7C
Champion OE166
Champion OE166/T04
Champion P-G7C
Champion PG7C
Champion PRG7CT10
Champion 654
Denso 4137
Denso 5361
Denso IU22
Denso U22ES-N
Denso U22ESN
Denso U22ESR-N
Denso U22ESRN
Denso 4137
NGK 5096
Yamaha 94701-00358
NGK je světoznámý výrobce zapalovacích svíček, žhavicích svíček, Lambda sond a krytů svíček (fajfek).
Díky pokrokové konstrukci, používání moderních technologií ve výrobě a použití kvalitních materiálů jsou nejvhodnější volbou pro dosažení maximálního výkonu a zároveň vysoké spolehlivosti.
Značka NGK je celosvětově největším dodavatelem do prvovýroby automobilů, motocyklů, vodních skútrů. Často se podílí na vývoji nejvhodnějšího řešení pro danou aplikaci již v počáteční fázi vývoje motoru společně s konstruktéry výrobce motoru, tak aby byly splněny všechny požadavky a normy a dosažena vysoká spolehlivost, účinnost a výkon za všech provozních podmínek.
Ve výrobě jsou používány nejmodernější technologie, plně automatické výrobní linky, systém řízení výrobních a kvalitativních procesů dle předních světových norem.
NGK dodává do prvovýroby například automobilek - Alfa Romeo, AMG, Audi, BMW, Daewoo, Daihatsu, Daimler Chrysler, Fiat, Ford, General Motors, Hyundai, Kia, Lanica, Land Rover, Lexus, Lotus, Maserati, Maybach, Mazda, Mercedes, Mini, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, Renault, Rover, Saab, Smart, Suzuki, Škoda, Toyota, Volkswagen, Volvo a dalším ...
Motocyklové zapalovací svíčky NGK jsou nejčastěji používané svíčky jak v prvovýrobě, tak i v náhradních dílech.
Většina svíček je k dispozici ve více kvalitativních variantách:
- se standardní elektrodou
- platinovou elektrodou
- iridiovou elektrodou
-rozměr klíče = 16
-rozměr závitu = M10x1
-délka závitu = 19mm
-varianta svíčky = Standart
Tato svíčka je ekvivalentní náhradou se svíčkami následujících výrobců:
Brisk AR12YS
Champion 654
Champion 8698
Champion G2
Champion G59C
Champion G59CST003
Champion G61
Champion G63
Champion 654
Denso 4196
Denso 5362
Denso 5734
Denso IU01-24
Denso IU24
Denso U24ES-N
Denso U24ESN
Kawasaki 920701-168
Kawasaki 920701-168B
Kawasaki E92070-1168
Kawasaki E92070-1168B
NGK 7471
Yamaha 94703-00314
NGK je světoznámý výrobce zapalovacích svíček, žhavicích svíček, Lambda sond a krytů svíček (fajfek).
Díky pokrokové konstrukci, používání moderních technologií ve výrobě a použití kvalitních materiálů jsou nejvhodnější volbou pro dosažení maximálního výkonu a zároveň vysoké spolehlivosti.
Značka NGK je celosvětově největším dodavatelem do prvovýroby automobilů, motocyklů, vodních skútrů. Často se podílí na vývoji nejvhodnějšího řešení pro danou aplikaci již v počáteční fázi vývoje motoru společně s konstruktéry výrobce motoru, tak aby byly splněny všechny požadavky a normy a dosažena vysoká spolehlivost, účinnost a výkon za všech provozních podmínek.
Ve výrobě jsou používány nejmodernější technologie, plně automatické výrobní linky, systém řízení výrobních a kvalitativních procesů dle předních světových norem.
NGK dodává do prvovýroby například automobilek - Alfa Romeo, AMG, Audi, BMW, Daewoo, Daihatsu, Daimler Chrysler, Fiat, Ford, General Motors, Hyundai, Kia, Lanica, Land Rover, Lexus, Lotus, Maserati, Maybach, Mazda, Mercedes, Mini, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, Renault, Rover, Saab, Smart, Suzuki, Škoda, Toyota, Volkswagen, Volvo a dalším ...
Výfukové měděné těsnící kroužky mezi motor a výfukové svody od italské značky Vertex
- vysoce kvalitní těsnění vývodu výfuku z motoru
- vyráběno v kvalitě OEM podle specifikací a parametrů výrobců motocyklů
- sortiment zahrnuje široký výběr rozměrů pro silniční motocykly, offroadové motocykly, čtyřkolky, atd.
Rozměry:
- vnitřní průměr (A) = 37mm
- vnější průměr (B) = 44mm
- výška (C) = 3,6mm
Tato díl nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Yamaha 4FM-14613-00
Fantic 07241005
Vhodné pro motocykly :
Yamaha MTT Tracer 900GT / 24
Yamaha TTR 250 / 99-06
Yamaha WR 250 R Dual Sport / 08-20
Yamaha WR250X Supermoto / 08-11
Yamaha WR450 F / 21-23
Yamaha YZ450F / 20-22
Yamaha YZ 450 FX / 21-23
Olejové filtry PROX jsou vyráběny značkou Hiflo Filtro a nabízí stejnou nebo vyšší úroveň výkonu ve srovnání s originálním filtrem.
Jedná se vysoce kvalitní olejové filtry, které nabízejí výbornou ochranu motoru a to nejen díky dokonalé selekci drobných nečistot od cirkulujícího oleje.
Hlavní přednosti:
- vyráběny z vysoce kvalitních materiálů
- dokonalá kontrola kvality výroby (16 kontrol)
- plnohodnotná náhrada za originální filtr
- vysoká užitná hodnota (poměr kvalita / cena)
- moderní konstrukce pro hladký průtok oleje
- excelentní filtrační vlastnosti pro dokonalou ochranu
Tento filtr oleje nahrazuje originální díl (OEM code):
TM Racing F66508
Yamaha 1UY-13440-00
Yamaha 1UY-13440-01
Yamaha 1UY-13440-02
Vhodné pro motocykly:
TM Racing MXF250 / 07
TM Racing MXF450 / 07-10
TM Racing MXF530 / 07-10
TM Racing ENF250 / 07
TM Racing ENF450 / 07-10
TM Racing ENF530 / 07-10
TM Racing ENF660 / 08-09
Yamaha YFM350X Warrior / 87-88
Yamaha YFM350 ERT,ERU / 87-88
Yamaha YFM350FW Big Bear / 87-99
Yamaha YFM350 FW-A,B,D,E,F,G / 90-95
Yamaha YFM350 UH / 96
Yamaha YFM350FX Wolverine 4x4 / 96-05
Yamaha YFM350X Warrior / 89-04
Yamaha YFM350R Raptor / 05-13
Yamaha YFP350 Terrapro / 88
Yamaha YFM400F Kodiak / 94-99
Yamaha YFM400 Big Bear / 93-02
Yamaha YFM400 Big Bear 2WD / 03-04
Yamaha YFM400 FW Big Bear 4x4 / 03-06
Yamaha YFM400F Big Bear IRS / 07-12
Yamaha YFM400 FBH Big Bear Hunter IRS / 07-12
Yamaha TT-R250 / 00-06
Yamaha WRF250 / 01-02
Yamaha YZF250 / 01-02
Yamaha WRF400 / 99-01
Yamaha YZF400 / 98-99
Yamaha WRF426 / 01-02
Yamaha YZF426 / 00-02
Gufero motoru (gufero převodovky) pro motocykly od japonských výrobců NOK a ARS
- jsou vyráběna ze speciálního materiálu vysoce odolného proti tepelnému a mechanickému namahání a tvrdnutí (stárnutí)
- materiál rovněž vyniká nízkým koeficientem tření, odolností proti olejům a příměsím v kapalinách
- zaručuje stálost těsnícího účinku v motoru, převodové skříni, klikové skříni i v náročných podmínkách
- japonská gufera převodovky (simerinky převodové skříně) dokonale zabraňují nežádoucímu úniku oleje po dlouhou dobu
- sortiment zahrnuje různé materiály (pryžová NBR, vitonová FKM, MVQ silikonová, atd.) a různá provedení (dvoubřitá, jednobřitá, jednobřitá s prachovkou, atd.)
- vnitřní průměr "A" = 20mm
- vnější průměr "B" = 37mm
- výška "H" = 7mm
Tento díl odpovídá originálnímu dílu (OEM Reference NO):
Honda 91205-KZ3-861
Výrobci NOK a ARS jsou významnými a renomovanými dodavateli pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku.
Tato gufera jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodná gufera jsou osazována v prvovýrobě.
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 1 KUSE!!)
Gufero motoru (gufero převodovky) pro motocykly od japonských výrobců NOK a ARS
- jsou vyráběna ze speciálního materiálu vysoce odolného proti tepelnému a mechanickému namahání a tvrdnutí (stárnutí)
- materiál rovněž vyniká nízkým koeficientem tření, odolností proti olejům a příměsím v kapalinách
- zaručuje stálost těsnícího účinku v motoru, převodové skříni, klikové skříni i v náročných podmínkách
- japonská gufera převodovky (simerinky převodové skříně) dokonale zabraňují nežádoucímu úniku oleje po dlouhou dobu
- sortiment zahrnuje různé materiály (pryžová NBR, vitonová FKM, MVQ silikonová, atd.) a různá provedení (dvoubřitá, jednobřitá, jednobřitá s prachovkou, atd.)
- vnitřní průměr "A" = 35 mm
- vnější průměr "B" = 47 mm
- výška "H" = 7 mm
- provedení = dvoubřité
Tento díl odpovídá originálnímu dílu (OEM Reference NO):
KTM 0760354774
Výrobci NOK a ARS jsou významnými a renomovanými dodavateli pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku.
Tato gufera jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodná gufera jsou osazována v prvovýrobě.
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 1 KUSE!!)
Speciální instalační nástroj pro motocyklové použití od japonské značky DRC UNIT
- pro snadnou instalaci drátu na rukojeti nebo pojišťovacího drátu k výpustným šroubům apod.
- díky otočné konstrukci velmi usnadňuje kroucení drátu
- UNIT Wire Twister je vyroben z nerezové oceli, je odolný a nerezaví
DRC je japonská značka, jejíž výrobky se vyznačují dokonalou kvalitou, moderním vzhledem a velkou měrou invence, neboť jsou konstruovány za pomoci návrhů, myšlenek a nápadů od jezdců a mechaniků profesionálních továrních týmů z celého světa.
V důsledku toho se popularita výrobků značky DRC neustále zvyšuje a tyto produkty jsou používány v garážích hobby jezdců, profesionálních servisních dílnách i značkových servisech renomovaných značek motocyklů kvůli jejich vysoké kvalitě a dlouhé životnosti.
Značka DRC patří do skupiny Dirtfreak Japan, která vyrábí náhradní díly a příslušenství pro motocykly již od roku 2003.
Do skupiny Dirtfreak patří následující značky => DRC, ZETA, Z-WHEEL, DFG, Z-CARBON, MUD-OFF, UNIT, DELTA a MOTION.
Kohout palivový - univerzální pro hadičku 6mm
- kovové odolné provedení pro dlouhou životnost a průtok paliva
- úhel 90°
- pro hadičku 6mm
- benzinový kohout s otočným uzávěrem
- univerzální uzávěr paliva vhodný pro motocykly, skútry a čtyřkolky
- zavírací ventil paliva pro univerzální použití
- snadné použití a instalace
Tento kohout nahrazuje originální díl:
Piaggio 143559
Upozornění: kontrola vhodnosti a možnosti použití - viz. fotografie!!
Přímo vhodný pro motocykly:
Piaggio Ciao
Vespa
a další italské skútry
Kohout palivový podtlakový
- kovové odolné provedení pro dlouhou životnost a průtok paliva
- úhel 90°
- závit matice M16x1,5
- pro hadičku 6mm
- benzinový kohout pro připojení 2 hadiček (2 vývody)
- univerzální uzávěr paliva vhodný pro motocykly, skútry a čtyřkolky
- zavírací ventil paliva pro univerzální použití
- snadné použití a instalace
Upozornění: kontrola vhodnosti a možnosti použití - viz. fotografie!!
Přímo vhodný pro motocykly:
Honda CBR125
GY6
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku