Gufero motoru (gufero převodovky) pro motocykly od italské značky Centauro
- jsou vyráběna ze speciálního materiálu vysoce odolného proti tepelnému a mechanickému namáhání a tvrdnutí (stárnutí)
- materiál rovněž vyniká nízkým koeficientem tření, odolností proti olejům a příměsím v kapalinách
- zaručuje stálost těsnícího účinku v motoru, převodové skříni, klikové skříni i v náročných podmínkách
- simerinky převodové skříně Centauro zabraňují nežádoucímu úniku oleje po dlouhou dobu
- sortiment zahrnuje různé materiály (pryžová NBR, vitonová FKM, MVQ silikonová, atd.) a různá provedení (dvoubřitá, jednobřitá, jednobřitá s prachovkou, atd.)
- vnitřní průměr "A" = 28mm
- vnější průměr "B" = 38mm
- výška "H" = 7mm
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 1 KUSE!!)
Upozornění: nákres zobrazuje hlavně rozměry (vnitřní průměr A / vnější průměr B / výška H)! Počet břitů a ostatní parametry nejsou z nákresu patrné - jedná se o ilustrační nákres!
Gufero motoru (gufero převodovky) pro motocykly od italské značky Centauro
- jsou vyráběna ze speciálního materiálu vysoce odolného proti tepelnému a mechanickému namáhání a tvrdnutí (stárnutí)
- materiál rovněž vyniká nízkým koeficientem tření, odolností proti olejům a příměsím v kapalinách
- zaručuje stálost těsnícího účinku v motoru, převodové skříni, klikové skříni i v náročných podmínkách
- simerinky převodové skříně Centauro zabraňují nežádoucímu úniku oleje po dlouhou dobu
- sortiment zahrnuje různé materiály (pryžová NBR, vitonová FKM, MVQ silikonová, atd.) a různá provedení (dvoubřitá, jednobřitá, jednobřitá s prachovkou, atd.)
- vnitřní průměr "A" = 22,7mm
- vnější průměr "B" = 47mm
- výška "H" = 7,5mm
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 1 KUSE!!)
Upozornění: nákres zobrazuje hlavně rozměry (vnitřní průměr A / vnější průměr B / výška H)! Počet břitů a ostatní parametry nejsou z nákresu patrné - jedná se o ilustrační nákres!
Kohout palivový univerzální se závitem M10
- kovové odolné provedení pro dlouhou životnost a průtok paliva
- vývod přímý
- benzinový kohout s otočným uzávěrem
- pro hadičku 6mm
- celková délka 100mm
- zástavbová délka 74mm
- zavírací ventil paliva pro univerzální použití
- snadné použití a instalace
Upozornění: kontrola vhodnosti a možnosti použití - viz. fotografie!!
Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT jsou vyráběny pouze z oceli nejvyšší kvality (16MNCR5) na nejmodernějších strojích, které umožňují dosažení vysoké přesnosti řezu a minimálních tolerancí.
Vnější ozubení vyráběné pomocí patentované technologie DIAMOND-CUT disponuje optimalizovanou konturou zubu s vyšší pevností (až o 25%) na hranách a vrcholu zubu a nižší hladinou hlučnosti díky dokonale hladkému povrchu (až o 50%) dosedací plochy pro válečky řetězu (DIAMOND-CUT je speciální patentovaná technologie, kterou vyvinula společnost ESJOT ve spolupráci s univerzitou v Paderbornu za účelem dosažení nejpřesnějších tolerancí a dokonalého profilu zubů).
Použitý materiál a technologie "Made in Germany" zaručují super kvalitu kol ESJOT - např. standardní norma značky ESJOT při výrobě pastorků je kruhová tolerance (soustřednost) a axiální tolerance (házivost) pod 0,1mm. Vnitřní ozubení je obráběno na nejmodernějších frézách, čímž je zaručena dokonalá přesnost pro přesné uchycení na hnací hřídel. Speciální proces tepelného zušlechtění umožňuje vytvrzení o hodnotách 700 HV40 do hloubky 0,4mm, aby byla dosažena maximální délka životnosti i při použití v extrémních podmínkách provozu.
Značka ESJOT vyrábí ozubená kola již více než 85 let pro průmyslové oblasti, pro motocykly a jízdní kola. Výroba disponuje nejmodernějšími stroji - CNC frézovacími roboty, řezacími plně automatickými roboty, obráběcími CNC centry i automatickými lisy do 400tun.
Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT díky použitému materiálu, nejmodernějším výrobním technologiím a povrchové úpravě splňují nejpřísnější parametry kvalitativních norem a jejich výsledná kvalita převyšuje jak originální řetězová kola, tak i většinu druhovýrobních značek, které jsou vyráběny téměř výhradně v Asii. Důkazem toho je i skutečnost, že řetězová kola ESJOT jsou dodávána do prvovýroby světoznámých značek jako KTM, BMW, Aprilia, Husqvarna a další.
ESJOT řetězová kola jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Tomos, Triton, Hercules, Rixe, Kasea, Jicheng a další ...
Rozměry/Parametry: kontrola rozměrů viz. schéma.
Vhodné pro motocykly:
Jawa Dandy 125
Jawa 125 Travel
Jawa 125 Chopper
Jawa 125/810
Jawa 250 Travel
Jawa 250 Chopper
Jawa 250/597
Yuki 125
AJP PR3
AJP PR4
Daelim VC125 / 96-99
Daelim VL125 Daystar / 00-07
Daelim VT125 Evolution / 98-02
Daelim 100 Altino
Daelim VC125S / 96-99
Daelim VJ125 Roadwin / 04-07
Daelim VJF125R Roadwin FI / 08-16
Daelim VL125FI Daystar II / 08-11
Daelim VS125 / 97-99
Daelim VS125 Evolution / 00-03
Daelim VT125 Evolution / 98-02
Honda EZ90 Cub / 90-92
Honda CB100 / 76-77
Honda CB100NA / 78-86
Honda SL100 (USA) / 69-72
Honda XL100K (USA) / 74-76
Honda XL100 (USA) / 77-78
Honda CB125S (USA) / 84-85
Honda CB125TT (USA) / 90
Honda CG125 (Brazil) / 85-92
Honda CG125 (Brazil) / 93-98
Honda CG125 (Brazil) / 87-97
Honda CG125M1 / 02-05
Honda CG125 / 06
Honda CT125 D,E,F,G,H,K / 83-89
Honda CT125 (USA) / 77
Honda XL125S / 80-82
Honda XL125S (USA) / 79-85
Honda XLS125 (Francie)
Honda XL185S / 79-93
Honda CT200 Auto AG / 82-89
Honda TL125 S/K2 / 73-76
Honda CB125S (USA) / 73-82
Honda CB125 J/N / 78-79
Honda CB125 T / 78-88
Honda CB125 RSD / 83-86
Honda CBX125 / 79-82
Honda CD125TC Benly / 82-85
Honda CD125T
Honda CG125 All (Japan) / 77-84
Honda CG125E / 98
Honda CG125 / 99-00
Honda CG125W / 01
Honda CG125 Titan (Brazil) / 00-03
Honda CL125 (USA) / 73-74
Honda CM125C Custom / 82-97
Honda CM125T (Francie)
Honda CT125C / 82
Honda MTX125 R / 83-94
Honda NX125 (USA) / 88-90
Honda NX125 (Japan) / 88-90
Honda SL125 K1,S1 / 76-80
Honda XL125K2,K3 / 78-79
Honda XL125 (USA) / 74-78
Honda XL125 K,S / 76-79
Honda XL125R ProLink / 82-87
Honda CD185T / 78-82
Honda CM185T (Německo) / 77-81
Honda CM185T (USA) / 78-79
Honda CT185D / 82-83
Honda XR185 / 79
Honda CD200TB Benly / 80-85
Honda CM200TA,TB Custom / 81-84
Honda CM200T Twinstar (USA) / 80-82
Honda NX125 / 89-90
Honda NX125 Transcity / 89-98
Honda XL125J / 88-
Derbi 125 Baja SM / 06-08
Derbi 125 Cross City / 07-14
Kymco 150STR (Greece/SE Asia) / 10-
Kymco ATV 50KXR / 04-07
Kymco ATV 90KXR / 05-07
Kymco ATV 90 Maxxer / 05-07
SYM XS125
Kreidler 125 Mustang / 98-00
Thumpstar Pit Bikes
X-Sport Pit Bikes
Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT jsou vyráběny pouze z oceli nejvyšší kvality (16MNCR5) na nejmodernějších strojích, které umožňují dosažení vysoké přesnosti řezu a minimálních tolerancí.
Vnější ozubení vyráběné pomocí patentované technologie DIAMOND-CUT disponuje optimalizovanou konturou zubu s vyšší pevností (až o 25%) na hranách a vrcholu zubu a nižší hladinou hlučnosti díky dokonale hladkému povrchu (až o 50%) dosedací plochy pro válečky řetězu (DIAMOND-CUT je speciální patentovaná technologie, kterou vyvinula společnost ESJOT ve spolupráci s univerzitou v Paderbornu za účelem dosažení nejpřesnějších tolerancí a dokonalého profilu zubů).
Použitý materiál a technologie "Made in Germany" zaručují super kvalitu kol ESJOT - např. standardní norma značky ESJOT při výrobě pastorků je kruhová tolerance (soustřednost) a axiální tolerance (házivost) pod 0,1mm. Vnitřní ozubení je obráběno na nejmodernějších frézách, čímž je zaručena dokonalá přesnost pro přesné uchycení na hnací hřídel. Speciální proces tepelného zušlechtění umožňuje vytvrzení o hodnotách 700 HV40 do hloubky 0,4mm, aby byla dosažena maximální délka životnosti i při použití v extrémních podmínkách provozu.
Značka ESJOT vyrábí ozubená kola již více než 85 let pro průmyslové oblasti, pro motocykly a jízdní kola. Výroba disponuje nejmodernějšími stroji - CNC frézovacími roboty, řezacími plně automatickými roboty, obráběcími CNC centry i automatickými lisy do 400tun.
Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT díky použitému materiálu, nejmodernějším výrobním technologiím a povrchové úpravě splňují nejpřísnější parametry kvalitativních norem a jejich výsledná kvalita převyšuje jak originální řetězová kola, tak i většinu druhovýrobních značek, které jsou vyráběny téměř výhradně v Asii. Důkazem toho je i skutečnost, že řetězová kola ESJOT jsou dodávána do prvovýroby světoznámých značek jako KTM, BMW, Aprilia, Husqvarna a další.
ESJOT řetězová kola jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Tomos, Triton, Hercules, Rixe, Kasea, Jicheng a další ...
Rozměry/Parametry: kontrola rozměrů viz. schéma.
Vhodné pro motocykly:
Suzuki GN125 R (Germany) / 94-96
Suzuki ALT125 D,E,F,G / 83-86
Suzuki LT125 D,E,F,G,H / 83-87
Suzuki DR100 D,E,F,G,H,J,K,L (USA) 83-90
Suzuki SP100 D (USA) / 83
Suzuki DF125 / 83
Suzuki DR100 K,L (Australia) / 89-90
Suzuki RM100 / 76-82
Suzuki RM125 / 76-79
Suzuki DR125 S / 80-85
Suzuki DR125 Z,D,E (USA) / 82-84
Suzuki GN125 Z/D (USA) / 82-83
Suzuki GN125 E / 92-98
Suzuki GN125 (France) / 92-98
Suzuki GN125 / 99-00
Suzuki GS125 (Drum Brake) / 79-82
Suzuki GS125 ES (Disc Brake) / 83-96
Suzuki GS125 ES / 97-00
Suzuki SP125 Z,D (USA) / 82-83
Kreidler 125 Enduro DD (BSD) / 08-14
Kreidler 125 Street DD / 09-13
Kreidler 125 Supermoto DD (ASD) / 08-14
Kreidler 125 Supermoto DT / 07-08
Yamaha YT125 G,H (Tri Moto) / 80-81
HMZ HMZ125 Cruise I / 96-
Hyosung 125 Cruise I / 97
Pístní kroužek pro 2taktní motor od japonského výrobce RIK RIKEN
- vysocekvalitní pístní kroužky vyrobené z vysoce kvalitního pevného a zároveň pružného materiálu pro zajištění těsnosti mezi pístem a stěnou válce
- speciální materiál zajišťuje dokonalou funkčnost ve spalovací komoře motoru, kde jsou vystaveny tlaku hořících plynů a jejich vysoké teplotě
Rozměry:
- průměr (vrtání válce) = 40,00mm
- tloušťka (výška kroužku) = 1,2mm
Balení po 1 kuse
Upozornění: při montáži postupujte dle manuálu výrobce motocyklu - dodržujte předepsané tolerance a vůle. Kroužek má ve volném stavu o něco větší vnější průměr než válec a pruží tak, aby pevně přiléhal ke stěnám válce a tím zajistil maximální těsnost - proveďte kontrolu vůle zámku pístních kroužků!
RIK RIKEN Corporation je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku. Pístní kroužky RIK RIKEN jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodné kroužky jsou osazovány v prvovýrobě.
Plnohodnotná náhrada za originální díl - Made in Japan.
Univerzální rolna řetězu pro motocykly a čtyřkolky
- originální provedení dle Honda
- s jednou stranou zakrytou pro větší ochranu a prodloužení životnosti ložisek
- perforovaný design pro snížení hlučnosti a hladší chod řetězu
- vyrobená ze speciálního materiálu se zvýšenou odolností proti opotřebení
- vybavená kvalitními zakrytými ložisky (608-2Z nebo 608-2RS) s těsněním proti vodě a nečistotám
Rozměry:
- vnitřní průměr (otvor v ložisku): 8mm
- vnější průměr rolny: 38mm
- šířka rolny: 23mm
Čtyřkolkové rukojeti ve jednovrstvém provedení určené pro čtyřkolky (ATV/Quad), vodní skútry (Jet-Ski) a sněžné skútry (SnowMobile) s ovládání plynu "na palec"
- jednovrstvá konstrukce nabízí zvýšenou životnost, ale také pohodlný středně měkký úchop
- univerzální rukojeti pro rekreační i sportovní jízdu
- provedení Waffle = polovina rukojeti s mřížkami "waflemi"
- jednovrstvé (SINGLE Layer)
- průměr - 22 / 22mm
- délka - 122mm
Balení: 1 pár
Barvy: černé, modré, červené
Centrklíč vhodný pro CRF/XR50, DRZ50/70 a KX65.
Velikosti 4,00mm a 5,0mm.
Pístní čepy (čep do pístu) Prox pro montáž do pístu a ojnice
- dokonale přesné čepy nejvyšší kvality od originálních výrobců z Japonska
- disponují vynikající pevností, odolností a rozměrovou stálostí
- díky své vysoké kvalitě a vynikajícímu technologickému zpracován jsou dokonalou náhradou a ekvivalentem za čepy originální
Nabízí dlouhou životnost i v namáhaných místech, neboť velmi dobře odolávají extrémnímu zatížení v závodních podmínkách.
Tento pístní čep nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Yamaha 527-11633-00-00
Značka PROX je jednou z hlavních značek technických náhradních dílů pro offroadové motocykly a to již od roku 1975. V současné době však sortiment zahrnuje i rozsáhlý sortiment pro čtyřkolky (ATV/Quad), vodní skútry (PWC/Jet-Ski), sněžné skútry a malé mopedy a skútry do obsahu 50cc.
Produkty PROX jsou vyráběny v Japonsku a USA s důrazem na perfektní kvalitu, aby bylo dosaženo dlouhé životnosti i při náročných závodních podmínkách. Proto byly a jsou používány jako závodní a tuningové díly pro aftermarket (náhradu za originální díly), avšak nyní je značka Prox i významným dodavatelem do prvovýroby (OEM Supplier) světoznámých značek.
Dalším důkazem kvality a důvěry je používání produktů PROX jezdci a závodními týmy, které se účastní závodů nejvyšší světové úrovně.
Olejové filtry Hiflo Filtro nabízí stejnou nebo vyšší úroveň výkonu ve srovnání s originálním filtrem. Jedná se vysoce kvalitní olejové filtry, které nabízejí výbornou ochranu motoru a to nejen díky dokonalé selekci drobných nečistot od cirkulujícího oleje.
Hlavní přednosti:
- vyráběny z vysoce kvalitních materiálů
- dokonalá kontrola kvality výroby (16 kontrol)
- plnohodnotná náhrada za originální filtr
- vysoká užitná hodnota (poměr kvalita/ cena)
- moderní konstrukce pro hladký průtok oleje
- excelentní filtrační vlastnosti pro dokonalou ochranu
Nahrazuje originální čísla (OEM code):
KTM 83538005000
KTM 83538005001
Olejové filtry Hiflo Filtro jsou vyráběny v továrně Thai Yang Kitpaisan, která byla založena v roce 1955 a vyrábí filtry pro prvovýrobu motorového průmyslu od roku 1963. Díky více než 40-ti letým zkušenostem, neustálému vývoji a moderním výrobním zařízením dnes vyrábí vysoce kvalitní filtry pro všechny druhy použití.
Technologie výroby je založena na dokonalém systému kontroly kvality, aby bylo dosaženo téměř nulové tolerance zmetkovosti. Během celého výrobního procesu projde každý olejový filtr 16 samostatnými kontrolami kvality než opustí továrnu. Celý výrobní proces podléhá kvalitativním normám a auditům (ISO), a to včetně kontroly surovin, kontroly kvality, kontroly výroby, apod.
Pro dosažení a zabezpečení vysoké kvality jsou používány pouze materiály nejvyšší jakosti od světoznámých výrobců:
- ocel od Toyota Tsusho a NKK (Japonsko)
- lepidla od Henkel (Německo)
- papír od Ahlstrom Filtration (Finsko), Hollingsworth & Vose (USA) a AWA Paper (Japonsko)
Značka Hiflo Filtro získala prestižní akreditaci „TÜV Approved" a to jako první značka olejového filtru v motocyklovém, nebo automobilovém sektoru. Dále úspěšně splnila certifikaci kvality ISO 9002.
Určeno pro:
KTM 450SX ATV / 09-10
KTM 505SX ATV / 09-12
KTM 450 Rally Factory Replica / 12-20
Gufero motoru (gufero převodovky) pro motocykly od italské značky Centauro
- jsou vyráběna ze speciálního materiálu vysoce odolného proti tepelnému a mechanickému namáhání a tvrdnutí (stárnutí)
- materiál rovněž vyniká nízkým koeficientem tření, odolností proti olejům a příměsím v kapalinách
- zaručuje stálost těsnícího účinku v motoru, převodové skříni, klikové skříni i v náročných podmínkách
- simerinky převodové skříně Centauro zabraňují nežádoucímu úniku oleje po dlouhou dobu
- sortiment zahrnuje různé materiály (pryžová NBR, vitonová FKM, MVQ silikonová, atd.) a různá provedení (dvoubřitá, jednobřitá, jednobřitá s prachovkou, atd.)
- vnitřní průměr "A" = 18mm
- vnější průměr "B" = 28mm
- výška "H" = 7 / 7,5mm
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 1 KUSE!!)
Upozornění: nákres zobrazuje hlavně rozměry (vnitřní průměr A / vnější průměr B / výška H)! Počet břitů a ostatní parametry nejsou z nákresu patrné - jedná se o ilustrační nákres!
Gufero motoru (gufero převodovky) pro motocykly od italské značky Centauro
- jsou vyráběna ze speciálního materiálu vysoce odolného proti tepelnému a mechanickému namáhání a tvrdnutí (stárnutí)
- materiál rovněž vyniká nízkým koeficientem tření, odolností proti olejům a příměsím v kapalinách
- zaručuje stálost těsnícího účinku v motoru, převodové skříni, klikové skříni i v náročných podmínkách
- simerinky převodové skříně Centauro zabraňují nežádoucímu úniku oleje po dlouhou dobu
- sortiment zahrnuje různé materiály (pryžová NBR, vitonová FKM, MVQ silikonová, atd.) a různá provedení (dvoubřitá, jednobřitá, jednobřitá s prachovkou, atd.)
- vnitřní průměr "A" = 24mm
- vnější průměr "B" = 35mm
- výška "H" = 7mm
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 1 KUSE!!)
Upozornění: nákres zobrazuje hlavně rozměry (vnitřní průměr A / vnější průměr B / výška H)! Počet břitů a ostatní parametry nejsou z nákresu patrné - jedná se o ilustrační nákres!
Gufero motoru (gufero převodovky) pro motocykly od japonských výrobců NOK a ARS
- jsou vyráběna ze speciálního materiálu vysoce odolného proti tepelnému a mechanickému namahání a tvrdnutí (stárnutí)
- materiál rovněž vyniká nízkým koeficientem tření, odolností proti olejům a příměsím v kapalinách
- zaručuje stálost těsnícího účinku v motoru, převodové skříni, klikové skříni i v náročných podmínkách
- japonská gufera převodovky (simerinky převodové skříně) dokonale zabraňují nežádoucímu úniku oleje po dlouhou dobu
- sortiment zahrnuje různé materiály (pryžová NBR, vitonová FKM, MVQ silikonová, atd.) a různá provedení (dvoubřitá, jednobřitá, jednobřitá s prachovkou, atd.)
- vnitřní průměr "A" = 35mm
- vnější průměr "B" = 47mm
- výška "H" = 6mm
Tento díl odpovídá originálnímu dílu (OEM Reference NO):
Beta
Výrobci NOK a ARS jsou významnými a renomovanými dodavateli pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku.
Tato gufera jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodná gufera jsou osazována v prvovýrobě.
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 1 KUSE!!)
Gufero motoru (gufero převodovky) pro motocykly od italské značky Centauro
- jsou vyráběna ze speciálního materiálu vysoce odolného proti tepelnému a mechanickému namáhání a tvrdnutí (stárnutí)
- materiál rovněž vyniká nízkým koeficientem tření, odolností proti olejům a příměsím v kapalinách
- zaručuje stálost těsnícího účinku v motoru, převodové skříni, klikové skříni i v náročných podmínkách
- simerinky převodové skříně Centauro zabraňují nežádoucímu úniku oleje po dlouhou dobu
- sortiment zahrnuje různé materiály (pryžová NBR, vitonová FKM, MVQ silikonová, atd.) a různá provedení (dvoubřitá, jednobřitá, jednobřitá s prachovkou, atd.)
- vnitřní průměr "A" = 25mm
- vnější průměr "B" = 35mm
- výška "H" = 7mm
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 1 KUSE!!)
Upozornění: nákres zobrazuje hlavně rozměry (vnitřní průměr A / vnější průměr B / výška H)! Počet břitů a ostatní parametry nejsou z nákresu patrné - jedná se o ilustrační nákres!
Koncovky/závaží/ucpávky řidítek CONE
- slouží jako prevence proti poškození rukojeti v případě pádu i jako závaží na konce řidítek
- vhodné pro offroadové i silniční motocykly - univerzální použití
- vyrobeny z kvalitního duralového materiálu
- povrchová úprava kvalitní elox (anodizing)
- součástí balení je i montážní vložka/rozpěrka pro správný průměr řidítek
- dostupné v mnoha barevných variantách
Určené pro vnitřní průměr řidítek - 17mm
Vnější průměr (koncovky) - 31,5mm
Výška (od konce řidítek) - 36mm
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku