Opravná sada brzdového třmenu
- kompletní opravné sady brzdového třmene (brzdiče) pro motocykly a čtyřkolky
- opravná sada slouží k rychlé opravě nefunkčního brzdiče následkem stáří gumových těsnících komponentů a prvků
- každá sada obsahuje přesné komponenty rozměrově a kvalitativně shodné s originálně použitými díly výrobce třmenu
- jednotlivé sady obsahují většinou hlavní komponenty, které se nejvíce opotřebovávají
Obsah balení: těsnící prvky na brzdový pístek, těsnící prvky vodícího čepu, prachovka odvzdušňovacího šroubu, závlačka, speciální vazelína.
Upozornění: sada obsahuje komponenty vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie!
Při montáži postupujte dle manuálu výrobce motocyklu a použijte doporučenou náplň/kapalinu dle manuálu.
Tato sada brzdiče BCR-103 nahrazuje originální díly (originální kód OEM):
Honda 43207-431-671
Honda 43218-371-006
Honda 43209-431-671
Řetězová kola RENTHAL jsou vyráběna výhradně pro offroadové motocykly a jsou navržena tak, aby vydržela v náročných podmínkách při motokrosových, superkrosových a enduro závodech nejvyšší světové úrovně.
Řetězová kolečka/pastorky RENTHAL jsou jedny z nejlepších na trhu a disponují vysokou kvalitou a velmi dlouhou životností. Jsou vyráběna z kalené a jádrově vylepšené niklo-chromové oceli (655M13) na nejmodernějších strojích, které umožňují dosažení vysoké přesnosti řezu a minimálních tolerancí pro maximální přenos síly.
Většina modelů je vybavena drážkami pro odvod bahna, které jsou obrobeny v každém zubu na obou stranách, aby umožnily dokonalý odvod bahna od klíčových kontaktních bodů mezi řetězem a řetězovým kolem, což pomáhá snížit opotřebení a prodlužuje životnost všech komponentů hnacího ústrojí. Některé modely jsou k dispozici v provedení s ultralehkým designem (Ultralight Design) pro další snížení hmotnosti při zachování strukturální pevnosti a integrity.
Rozměry/Parametry: kontrola rozměrů viz. schéma
Fotografie: vyfoceno kolečko (pastorek) v počtu zubů: 13
Značka Renthal z anglického Manchesteru vyrábí produkty nejvyšší kvality a dokonalé funkčnosti díky svým více než padesátiletým zkušenostem s výrobou motokrosových komponentů. Byla založena v roce 1969 technickými nadšenci (A.Renshaw a H.Rosenthal), jenž se rozhodli vyrábět řídítka pro trialové motocykly. Postupně se vypracovala v globální značku, jejíž výrobky používají tovární týmy a nejlepší jezdci z celého světa, a rovněž dodává do prvovýroby japonských i evropských výrobců motocyklů (Honda, Kawasaki, Suzuki, KTM, Husqvarna, Gas-Gas a další).
U značky Renthal je pozornost věnována každému detailu, neboť zlomek vteřiny, pár gramů, pár milimetrů se počítá při dosažení cíle vítězství. Díky posedlosti pro detail, kvalitu a inženýrství získala značka Renthal 198 mistrovských titulů (World Championships) a 205 amerických titulů (US Titles).
Vhodné pro motocykly:
Suzuki RM250 / 82-12
Suzuki RMX250 / 89-01
Suzuki DRZ400E / 00-07
Suzuki DRZ400S / 00-20
Suzuki DRZ400SM / 05-20
Suzuki DR350 / 90-99
Suzuki DR350SE / 96-99
Suzuki DR200 / 86-20
Suzuki DR200SE/ 96-15
Suzuki DRZ250 / 01-07
Suzuki TSX250LC (TS250X) / 85-90
Suzuki SP200G,H,J (USA) / 86-88
Suzuki GSF250 (Japan) / 95
Suzuki RGV250
Suzuki SG350N Goose / 91-92
Suzuki LT250R Quadracer / 85-93
Kawasaki KLX400 / 03-06
Betamotor 350 Jonathan / 01-10
Betamotor 400 Alp 4.0 / 10-11
Betamotor 400 Supermoto / 10-11
Motocyklový řetěz 420 od japonského výrobce RK TAKASAGO CHAIN.
Střední typ netěsněného řetězu v sortimentu RK je určen pro hobby použití.
Vychází z osvědčené a kvalitní řady „Heavy Duty Chain”, jenž se vyznačuje vysokou odolností, dlouhou životností a příznivou pořizovací cenou. Řetězy v této řadě jsou vyrobeny z kvalitní ušlechtilé uhlíkové oceli, dodatečně zušlechtěny technologií „kuličkování” a kalením pro maximální pevnost a životnost.
Navíc jsou všechny předepnuty pro nadstandardní výkon a minimální vytažení během provozu.
Typové označení: 420 MS (1/2x1/4)
Kvalitativní řada: Heavy Duty pro nejmenší motocykly o objemu do 80 ccm (pro silnici, offroad)
Provedení: netěsněný řetěz (bez o kroužku)
Barva: ocelová (bez povrchové úpravy)
Statická pevnost: 19,9 kN
Srovnatelné řetězy ostatních značek:
D.I.D 420 D (pevnost 17,7 kN)
ČZ 420 Cross (pevnost 22,2 kN)
Japonská značka RK disponuje více než 60ti letými zkušenostmi s výrobou řetězů motocyklů a je lídrem na trhu motocyklových řetězů.
Díky dokonalé kvalitě produktů, inovacím a vysoce kvalitnímu zpracování značka RK spolupracuje se světově uznávanými partnery, jako jsou Honda, Suzuki, Yamaha, Kawasaki a Triumph, kde jsou řetězy RK používány jako originální vybavení (OEM Product).
Dále řetězy značky RK používají závodní tými v Moto GP, Endurance EWC, World SBK, World SSP, MXGP, ISDE, AMA Supercross, Isle of Man TT, Erzberg Rodeo, atd.
Mezi jezdci používající řetězy RK jsou Marque Marquez, Jorge Lorenzo, Fabio Quartararo, Toni Elias, Glenn Coldenhoff, Max Anstie, Gautier Paulin, Arnaud Tonus, Graham Jarvis, Kailub Russell, Taylor Robert, Roan van de Moosdijk, Colton Haaker, Jérémy Guarnoni, Erwin Nigon, David Checa, Mike dD Meglio, Freddy Foray, Josh Hook, Zach Osborne, Martin Davalos, Adam Cianciarulo, Jonathan Rea, Federico Caricasulo, Leon Haslam, Randy Krummenacher a mnoho dalších...
Opravná sada brzdového třmenu
- kompletní opravné sady brzdového třmene (brzdiče) pro motocykly a čtyřkolky
- opravná sada slouží k rychlé opravě nefunkčního brzdiče následkem stáří gumových těsnících komponentů a prvků
- každá sada obsahuje přesné komponenty rozměrově a kvalitativně shodné s originálně použitými díly výrobce třmenu
- jednotlivé sady obsahují většinou hlavní komponenty, které se nejvíce opotřebovávají
Obsah balení: těsnící prvky na brzdový pístek, těsnící prvky vodícího čepu, prachovka odvzdušňovacího šroubu, závlačka, speciální vazelína.
Upozornění: sada obsahuje komponenty vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie!
Při montáži postupujte dle manuálu výrobce motocyklu a použijte doporučenou náplň/kapalinu dle manuálu.
Tato sada brzdiče BCF-204 nahrazuje originální díly (originální kód OEM):
Yamaha 1J3-W0048-00
Yamaha 4W1-W0057-00
Yamaha 4W1-W0047-00
Yamaha 4L0-W0047-01
Vhodné pro motocykly:
Yamaha RD350 / 80-83
Yamaha XJ550 / 81-84
Yamaha XJ750 Seca / 82-84
Yamaha XV1000 Midnight / 83-85
Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT jsou vyráběny pouze z oceli nejvyšší kvality (16MNCR5) na nejmodernějších strojích, které umožňují dosažení vysoké přesnosti řezu a minimálních tolerancí.
Vnější ozubení vyráběné pomocí patentované technologie DIAMOND-CUT disponuje optimalizovanou konturou zubu s vyšší pevností (až o 25%) na hranách a vrcholu zubu a nižší hladinou hlučnosti díky dokonale hladkému povrchu (až o 50%) dosedací plochy pro válečky řetězu (DIAMOND-CUT je speciální patentovaná technologie, kterou vyvinula společnost ESJOT ve spolupráci s univerzitou v Paderbornu za účelem dosažení nejpřesnějších tolerancí a dokonalého profilu zubů).
Použitý materiál a technologie "Made in Germany" zaručují super kvalitu kol ESJOT - např. standardní norma značky ESJOT při výrobě pastorků je kruhová tolerance (soustřednost) a axiální tolerance (házivost) pod 0,1mm. Vnitřní ozubení je obráběno na nejmodernějších frézách, čímž je zaručena dokonalá přesnost pro přesné uchycení na hnací hřídel. Speciální proces tepelného zušlechtění umožňuje vytvrzení o hodnotách 700 HV40 do hloubky 0,4mm, aby byla dosažena maximální délka životnosti i při použití v extrémních podmínkách provozu.
Značka ESJOT vyrábí ozubená kola již více než 85 let pro průmyslové oblasti, pro motocykly a jízdní kola. Výroba disponuje nejmodernějšími stroji - CNC frézovacími roboty, řezacími plně automatickými roboty, obráběcími CNC centry i automatickými lisy do 400tun.
Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT díky použitému materiálu, nejmodernějším výrobním technologiím a povrchové úpravě splňují nejpřísnější parametry kvalitativních norem a jejich výsledná kvalita převyšuje jak originální řetězová kola, tak i většinu druhovýrobních značek, které jsou vyráběny téměř výhradně v Asii. Důkazem toho je i skutečnost, že řetězová kola ESJOT jsou dodávána do prvovýroby světoznámých značek jako KTM, BMW, Aprilia, Husqvarna a další.
ESJOT řetězová kola jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Tomos, Triton, Hercules, Rixe, Kasea, Jicheng a další ...
Rozměry/Parametry: kontrola rozměrů viz. schéma.
Vhodné pro motocykly:
Beta RR125 / 18-23
Beta RR200 / 19-23
Beta RR250 / 13-23
Beta RR300 / 13-23
Beta RR250 / 05-12
Beta RR350 / 11-23
Beta RR390 / 15-23
Beta RR400 / 05-16
Beta RR430 / 15-23
Beta RR450 / 05-14
Beta RR480 / 15-23
Beta RR498 / 12-16
Beta RR520 / 10-14
Beta RR525 / 05-09
KTM 125EXC / 95-16
KTM 150EXC TPI / 20-23
KTM 200EXC / 98-16
KTM 250EXC / 98-23
KTM 250EXC TPI / 18-23
KTM 300EXC / 95-23
KTM 300EXC TPI / 18-23
KTM 360EXC / 96-97
KTM 380EXC / 98-02
KTM 250EXC Racing / 01-06
KTM 250EXCF / 07-23
KTM 350EXCF / 12-23
KTM 400EXC / 00-11
KTM 450EXC / 03-23
KTM 500EXC / 12-23
KTM 520EXC / 00-02
KTM 525EXC / 03-07
KTM 530EXC / 08-11
KTM 125SX / 95-23
KTM 144SX / 07-08
KTM 150SX / 08-23
KTM 200SX / 02-06
KTM 250SX / 95-23
KTM 300SX / 95-02
KTM 360SX / 96-97
KTM 380SX / 98-02
KTM 250SXF / 06-23
KTM 350SXF / 11-23
KTM 400SX Racing / 99-02
KTM 450SXF / 07-23
KTM 505SXF / 07-09
KTM 525SX Racing / 03-06
KTM 540SXS Racing / 01-02
KTM 250F Freeride / 18-21
KTM 250R Freeride / 14-17
KTM 350 Freeride / 12-17
KTM 125MX / 88-95
KTM 250MX / 83-95
KTM 300MX / 90-94
KTM 350MX / 88-90
KTM 420MX / 81-83
KTM 440MX / 94
KTM 495MX / 81-84
KTM 500MX / 85-93
KTM 125MXC / 01-02
KTM 200MXC / 98-04
KTM 250MXC / 98-01
KTM 300MXC / 01-05
KTM 380MXC / 01-02
KTM 400MXC / 01-02
KTM 450MXC / 03-05
KTM 520MXC / 01-02
KTM 525MXC / 03-05
KTM 125EGS / 86-94
KTM 250EGS / 81-99
KTM 300EGS / 90-95
KTM 350EGS / 84-89
KTM 420EGS / 81-83
KTM 125 LC2 / 97-98
KTM 450SMR / 04-21
KTM 525SMR / 04-05
KTM 560SMR / 06-07
Husaberg TE125 / 12-13
Husaberg TE250 / 11-14
Husaberg TE300 / 11-14
Husaberg FE250 / 13-14
Husaberg FE350 / 13-14
Husaberg FE390 / 10-12
Husaberg FE450 / 09-14
Husaberg FE501 / 13-14
Husaberg FE570 / 09-12
Husaberg FX450 / 10-12
Husaberg FS570 / 10-11
Husqvarna TC125 / 14-23
Husqvarna TC250 / 14-23
Husqvarna FC250 / 14-23
Husqvarna FC350 / 14-23
Husqvarna FC450 / 14-23
Husqvarna TE125 / 14-17
Husqvarna TE150 / 17-23
Husqvarna TE250 / 14-23
Husqvarna TE300 / 14-23
Husqvarna FE250 / 14-23
Husqvarna FE350 / 14-23
Husqvarna FE450 / 14-23
Husqvarna FE501 / 14-23
Husqvarna TX125 / 17-19
Husqvarna TX300 / 17-21
Husqvarna FX350 / 17-21
Husqvarna FX450 / 17-21
Husqvarna FR450 Rally / 16-21
Husqvarna FS450 / 16-21
Gas-Gas MC125 / 21-23
Gas-Gas MC250 / 22-23
Gas-Gas EC250 / 21-23
Gas Gas EC300 / 21-23
Gas Gas ECF250 / 21-23
Gas Gas ECF350 / 21-23
Gas Gas MCF250 / 21-23
Gas Gas MCF350 / 22-23
Gas Gas MCF450 / 21-23
Maico MC250 / 83-85
Maico GS250 / 83-85
Maico GME250 / 86-87
Maico 490 / 83-85
Maico GME500 / 86-87
Maico GS500 / 83-85
Maico MC500 / 83-85
Maico 500 Enduro / 99
Polaris 450 Outlaw / 08-10
Polaris 525 Outlaw / 07-11
Kroužek průtokového pístu zadního tlumiče (pérování) od japonského výrobce SHOWA
Jedná se originální díl přímo od výrobce Showa, který je plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodný díl je osazován v prvovýrobě.
Použitý materiál, povrchová úprava, parametry a výrobní tolerance jsou naprosto přesné s těmi, které byly konstrukčně navrženy při vývoji celého tlumiče.
Rozměry:
- vnější průměr: 33mm
- výška: 7mm
- síla stěny: 1,0mm
- materiál: teflon
Výrobce Showa je významným a renomovaným dodavatelem pro automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku. Značka Showa byla založena v roce 1938 jako dodavatel součástí pro letecký průmysl Showa Aircraft Precision Works. Velký rozsah výroby zaujímá spolupráce se značkou Hodna, se kterou značka Showa spolupracovala již před rokem 1950. Od roku 1962 je Showa rovněž dodavatel pro Harley-Davidson.
Společnost Showa Corp vyrábí tlumiče pérování, systémy řízení, diferenciály, vrtulové hřídele, plynové pružiny, čerpadla s plynule měnitelným převodem pro automobily a také systémy pohonu a přední vidlice a zadní tlumiče pro motocykly. Motocyklové a hydraulické komponenty jsou největším segmentem v sortimentu značky Showa.
Regulátor dobíjení (relé dobíjení / dobíjecí relé) od americké značky Arrowhead
- kvalitní zpracování a materiály pro dlouhou životnost a funkčnost
- většina typů dodávána včetně konektorů pro jednoduchou a rychlou montáž (před montáží je však nezbytně nutné provést důkladnou kontrolu elektrické soustavy motocyklu, aby nedošlo k okamžitému poškození nového regulátoru)
Parametry:
- 12V
- 1x konektor (4 kontakty)
Nahrazuje originální díl (OEM):
Arctco 3301-146
Arrowhead AAC6012
Arrowhead 230-22170
Regulátory v poslední fázi výroby procházejí důkladnou kontrolou a zkoušením - každý je plně funkční.
Výrobek je určen výhradně pro montáž odborným servisem a z důvodu povahy jeho použití se na něj vztahuje záruka pouze na mechanické vady.
Za odbornou montáž se považuje montáž v servisu nebo montáž osobou, která má oprávnění tyto činnosti vykonávat. Neboť s náhradními díly elektrosoustavy motocyklu může pracovat jen osoba s elektrotechnickou kvalifikací v oboru. Potvrzení o odborné montáži je nezbytné prokázat při reklamaci i při žádosti o odstoupení od kupní smlouvy v zákonné lhůtě - v případě, že nejste schopni zajistit potvrzení od autorizovaného technika, nabízíme možnost odzkoušení elektrodílu autorizovaným technikem, se kterým spolupracujeme, za poplatek 250Kč vč. DPH odzkoušení jednoho kusu.
Poškození zboží v rámci zkoušení a testování včetně poškození zboží, se kterým bylo manipulováno, nebo které bylo použito jako zkušební prvek v rámci hledání závady, je považováno za neodborné zacházení a je vyloučeno ze záruky. Hledání závady nebo zkoušení opravy metodou "pokus–omyl" většinou poškodí a nenávratně zničí elektroniku regulátoru, a charakter takové činnosti je považován za úmyslné poškozování zboží, bezdůvodného obohacení a protiprávní užití cizí hodnoty.
Záruka se nevztahuje na špatné zapojení a neodbornou montáž, úpravy konektorů a kabeláže, a na vady zapříčiněné závadou v elektrické soustavě motocyklu - neboť vadný elektrický systém či závada v elektrické soustavě motocyklu, která způsobila prvotní závadu, znehodnotí a nevratně poškodí i tento nový díl.
Značka Arrowhead Electrical Products vyrábí široký sortiment elektrických komponentů a jejich součástí. Sortiment zahrnuje startéry motoru, startovací kartáče, startovací uhlíky, alternátory, statory, regulátory pro motocykly, čtyřkolky a vodní skútry. Díky 45 letým zkušenostem disponují všechny výrobky vysokou kvalitou a zpracováním.
Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT jsou vyráběny pouze z oceli nejvyšší kvality (16MNCR5) na nejmodernějších strojích, které umožňují dosažení vysoké přesnosti řezu a minimálních tolerancí.
Vnější ozubení vyráběné pomocí patentované technologie DIAMOND-CUT disponuje optimalizovanou konturou zubu s vyšší pevností (až o 25%) na hranách a vrcholu zubu a nižší hladinou hlučnosti díky dokonale hladkému povrchu (až o 50%) dosedací plochy pro válečky řetězu (DIAMOND-CUT je speciální patentovaná technologie, kterou vyvinula společnost ESJOT ve spolupráci s univerzitou v Paderbornu za účelem dosažení nejpřesnějších tolerancí a dokonalého profilu zubů).
Použitý materiál a technologie "Made in Germany" zaručují super kvalitu kol ESJOT - např. standardní norma značky ESJOT při výrobě pastorků je kruhová tolerance (soustřednost) a axiální tolerance (házivost) pod 0,1mm. Vnitřní ozubení je obráběno na nejmodernějších frézách, čímž je zaručena dokonalá přesnost pro přesné uchycení na hnací hřídel. Speciální proces tepelného zušlechtění umožňuje vytvrzení o hodnotách 700 HV40 do hloubky 0,4mm, aby byla dosažena maximální délka životnosti i při použití v extrémních podmínkách provozu.
Značka ESJOT vyrábí ozubená kola již více než 85 let pro průmyslové oblasti, pro motocykly a jízdní kola. Výroba disponuje nejmodernějšími stroji - CNC frézovacími roboty, řezacími plně automatickými roboty, obráběcími CNC centry i automatickými lisy do 400tun.
Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT díky použitému materiálu, nejmodernějším výrobním technologiím a povrchové úpravě splňují nejpřísnější parametry kvalitativních norem a jejich výsledná kvalita převyšuje jak originální řetězová kola, tak i většinu druhovýrobních značek, které jsou vyráběny téměř výhradně v Asii. Důkazem toho je i skutečnost, že řetězová kola ESJOT jsou dodávána do prvovýroby světoznámých značek jako KTM, BMW, Aprilia, Husqvarna a další.
ESJOT řetězová kola jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Tomos, Triton, Hercules, Rixe, Kasea, Jicheng a další ...
Rozměry/Parametry: kontrola rozměrů viz. schéma.
Vhodné pro motocykly:
Honda CRM250 (Japan) / 91-95
Honda CRM250 RP2 (Japan)
Honda CRM250 AR (Japan) / 97-99
Honda TRX400 EX Sportrax / 99-04
Honda XR400R / 96-04
Ložisko horního oka ojnice pro pístní čep od značky PROX
- jehlová ložiska PROX jsou vyráběna přesně podle OEM parametrů v Japonsku stejným výrobcem, který dodává do prvovýroby japonských i evropských značek
- osazeny vysoce kvalitně zpracovanými jehlami, které disponují dlouhou životností a nízkým koeficientem tření
- klec vyrobena z legované oceli nejvyšší kvality, jenž díky tepelné úpravě a legování disponuje tvrdším povrchem
- plnohodnotná náhrada za originální díl ("Made in Japan")
- vnitřní průměr "A" = 20mm
- vnější průměr "B" = 24mm
- šířka "C" = 23mm
Toto ložisko nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Sea-Doo 290.832.420
UniverzálníCentrklíč (klíč na dráty / klíč na špice) s šesti různými variantami "6in1"
- kvalitní výrobek od italské značky Buzzetti
- určený pro všechyn motocykly
- vhodné do každé basy s nářadím na závody, do depa i do dílny
Určen pro niple s rozměry:
5,6 / 5,7 / 6,0 / 6,3 / 6,6 / 6,8mm
Brzdové destičky MTZ ve směsi "Standard" nabízející velmi dobrý poměr "cena/výkon" (příznivá cena; dobrý brzdný účinek; adekvátní životnost standardnímu použití; šetrné k brzdovému kotouči).
Jedná se o standardní organickou směs poslední generace, která je určena pro všechny motocykly používané v běžném silničním provozu, které byly v prvovýrobě osazeny destičkami s organickou směsí.
Vhodná rovněž pro hobby použití offroadových motocyklů (motokros, enduro) a čtyřkolek za suchých podmínek.
Sortiment zahrnuje brzdové destičky pro
- silniční motocykly
- offroadové motocykly (motokros, enduro)
- skútry (včetně maxi-skútrů)
- čtyřkolky (ATV/Quad).
od evropských, japonských, asijských i amerických výrobců.
Tyto brzdové destičky (brzdové obložení) nahrazují originální destičky (originální kód OEM):
Yamaha 3D6-F5811-00
Tyto brzdové destičky jsou shodné s brzdovými destičkami následujících výrobců:
BRAKING 878
BREMBO 07048
BREMBO 7048
BRENTA 3048
BRENTA 4048
EBC FA350
GALFER FD270
GOLDFREN 211
LUCAS MCB735
TRW MCB735
NEWFREN FD0323
SBS 773
SBS 167
VESRAH VD-999
Zajíždění: Nové brzdové obložení (například i s novými brzdovými kotouči) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.
Brzdové desky je nutno vyměnit, jakmile jejich tloušťka klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdových destiček je vždy doporučeno provést opravu brzdového třmenu, který bývá často zanesen nečistotami a nefunguje správně. Navíc je doporučeno provést kontrolu brzdového systému včetně kontroly množství brzdové kapaliny či její výměnu.
Upozornění: životnost brzdových destiček a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových destiček je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!
Brzdové destičky MTZ ve směsi "Standard" nabízející velmi dobrý poměr "cena/výkon" (příznivá cena; dobrý brzdný účinek; adekvátní životnost standardnímu použití; šetrné k brzdovému kotouči).
Jedná se o standardní organickou směs poslední generace, která je určena pro všechny motocykly používané v běžném silničním provozu, které byly v prvovýrobě osazeny destičkami s organickou směsí.
Vhodná rovněž pro hobby použití offroadových motocyklů (motokros, enduro) a čtyřkolek za suchých podmínek.
Sortiment zahrnuje brzdové destičky pro
- silniční motocykly
- offroadové motocykly (motokros, enduro)
- skútry (včetně maxi-skútrů)
- čtyřkolky (ATV/Quad).
od evropských, japonských, asijských i amerických výrobců.
Tyto brzdové destičky (brzdové obložení) nahrazují originální destičky (originální kód OEM):
Yamaha 4S5-W0045-00
Yamaha 4C9-W0045-00
Tyto brzdové destičky jsou shodné s brzdovými destičkami následujících výrobců:
BREMBO 07YA28
BRENTA 3152
BRENTA 4152
EBC FA464
FERODO FDB2238
GALFER FD393
GOLDFREN 264
LUCAS MCB812
TRW MCB812
NEWFREN FD0437
SBS 858
VESRAH VD-282
Zajíždění: Nové brzdové obložení (například i s novými brzdovými kotouči) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.
Brzdové desky je nutno vyměnit, jakmile jejich tloušťka klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdových destiček je vždy doporučeno provést opravu brzdového třmenu, který bývá často zanesen nečistotami a nefunguje správně. Navíc je doporučeno provést kontrolu brzdového systému včetně kontroly množství brzdové kapaliny či její výměnu.
Upozornění: životnost brzdových destiček a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových destiček je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!
Brzdové destičky MTZ ve směsi "Standard" nabízející velmi dobrý poměr "cena/výkon" (příznivá cena; dobrý brzdný účinek; adekvátní životnost standardnímu použití; šetrné k brzdovému kotouči).
Jedná se o standardní organickou směs poslední generace, která je určena pro všechny motocykly používané v běžném silničním provozu, které byly v prvovýrobě osazeny destičkami s organickou směsí.
Vhodná rovněž pro hobby použití offroadových motocyklů (motokros, enduro) a čtyřkolek za suchých podmínek.
Sortiment zahrnuje brzdové destičky pro
- silniční motocykly
- offroadové motocykly (motokros, enduro)
- skútry (včetně maxi-skútrů)
- čtyřkolky (ATV/Quad).
od evropských, japonských, asijských i amerických výrobců.
Tyto brzdové destičky (brzdové obložení) nahrazují originální destičky (originální kód OEM):
Honda 45105-MA5-305
Tyto brzdové destičky jsou shodné s brzdovými destičkami následujících výrobců:
BRAKING 645
BREMBO 07HO07
CL BRAKES 2282
EBC FA045
FERODO FDB183
GALFER FD045
GOLDFREN 068
LUCAS MCB55
TRW MCB55
NEWFREN FD0045
SBS 526
VESRAH VD-117
Zajíždění: Nové brzdové obložení (například i s novými brzdovými kotouči) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.
Brzdové desky je nutno vyměnit, jakmile jejich tloušťka klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdových destiček je vždy doporučeno provést opravu brzdového třmenu, který bývá často zanesen nečistotami a nefunguje správně. Navíc je doporučeno provést kontrolu brzdového systému včetně kontroly množství brzdové kapaliny či její výměnu.
Upozornění: životnost brzdových destiček a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových destiček je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!
Brzdové destičky MTZ ve směsi "Standard" nabízející velmi dobrý poměr "cena/výkon" (příznivá cena; dobrý brzdný účinek; adekvátní životnost standardnímu použití; šetrné k brzdovému kotouči).
Jedná se o standardní organickou směs poslední generace, která je určena pro všechny motocykly používané v běžném silničním provozu, které byly v prvovýrobě osazeny destičkami s organickou směsí.
Vhodná rovněž pro hobby použití offroadových motocyklů (motokros, enduro) a čtyřkolek za suchých podmínek.
Sortiment zahrnuje brzdové destičky pro
- silniční motocykly
- offroadové motocykly (motokros, enduro)
- skútry (včetně maxi-skútrů)
- čtyřkolky (ATV/Quad).
od evropských, japonských, asijských i amerických výrobců.
Tyto brzdové destičky (brzdové obložení) nahrazují originální destičky (originální kód OEM):
Honda 45105-KL8-405
Tyto brzdové destičky jsou shodné s brzdovými destičkami následujících výrobců:
CL BRAKES 3017
COBREQ N-912
EBC FA069/2
FRAS-LE PD/854
FERODO FDB538
GOLDFREN 049
GALFER FD054
LUCAS MCB544
TRW MCB544
NEWFREN FD0058
SBS 572
VESRAH VD-123/2
Zajíždění: Nové brzdové obložení (například i s novými brzdovými kotouči) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.
Brzdové desky je nutno vyměnit, jakmile jejich tloušťka klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdových destiček je vždy doporučeno provést opravu brzdového třmenu, který bývá často zanesen nečistotami a nefunguje správně. Navíc je doporučeno provést kontrolu brzdového systému včetně kontroly množství brzdové kapaliny či její výměnu.
Upozornění: životnost brzdových destiček a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových destiček je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!
Brzdové destičky MTZ ve směsi "Standard" nabízející velmi dobrý poměr "cena/výkon" (příznivá cena; dobrý brzdný účinek; adekvátní životnost standardnímu použití; šetrné k brzdovému kotouči).
Jedná se o standardní organickou směs poslední generace, která je určena pro všechny motocykly používané v běžném silničním provozu, které byly v prvovýrobě osazeny destičkami s organickou směsí.
Vhodná rovněž pro hobby použití offroadových motocyklů (motokros, enduro) a čtyřkolek za suchých podmínek.
Sortiment zahrnuje brzdové destičky pro
- silniční motocykly
- offroadové motocykly (motokros, enduro)
- skútry (včetně maxi-skútrů)
- čtyřkolky (ATV/Quad).
od evropských, japonských, asijských i amerických výrobců.
Tyto brzdové destičky (brzdové obložení) nahrazují originální destičky (originální kód OEM):
Honda 45105-KR3-014
Tyto brzdové destičky jsou shodné s brzdovými destičkami následujících výrobců:
BRAKING 673
BREMBO 07GR12
BREMBO 07HO13
BREMBO 7080
BRENTA 4069
BRENTA 3069
CL BRAKES 2621
EBC FA086
FERODO FDB312
GALFER FD073
GOLDFREN 011
LUCAS MCB525
TRW MCB525
LUCAS MCB822
TRW MCB822
NEWFREN FD0075
SBS 551
SBS 814
VESRAH VD-131
Zajíždění: Nové brzdové obložení (například i s novými brzdovými kotouči) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.
Brzdové desky je nutno vyměnit, jakmile jejich tloušťka klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdových destiček je vždy doporučeno provést opravu brzdového třmenu, který bývá často zanesen nečistotami a nefunguje správně. Navíc je doporučeno provést kontrolu brzdového systému včetně kontroly množství brzdové kapaliny či její výměnu.
Upozornění: životnost brzdových destiček a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových destiček je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!
Brzdové destičky MTZ ve směsi "Standard" nabízející velmi dobrý poměr "cena/výkon" (příznivá cena; dobrý brzdný účinek; adekvátní životnost standardnímu použití; šetrné k brzdovému kotouči).
Jedná se o standardní organickou směs poslední generace, která je určena pro všechny motocykly používané v běžném silničním provozu, které byly v prvovýrobě osazeny destičkami s organickou směsí.
Vhodná rovněž pro hobby použití offroadových motocyklů (motokros, enduro) a čtyřkolek za suchých podmínek.
Sortiment zahrnuje brzdové destičky pro
- silniční motocykly
- offroadové motocykly (motokros, enduro)
- skútry (včetně maxi-skútrů)
- čtyřkolky (ATV/Quad).
od evropských, japonských, asijských i amerických výrobců.
Tyto brzdové destičky (brzdové obložení) nahrazují originální destičky (originální kód OEM):
Honda 06435-KT7-415
Honda 43105-MY1-405
Honda 06435-KT7-405
Moto Guzzi 30654630
Triumph 2025016
Triumph T2020602
Yamaha 20S-W0046-00
Tyto brzdové destičky jsou shodné s brzdovými destičkami následujících výrobců:
BRAKING 711
BREMBO 07HO27
BREMBO 7029
BRENTA 3073
BRENTA 4073
CL BRAKES 2298
EBC FA140
FERODO FDB531
GALFER FD103
GOLDFREN 020
LUCAS MCB585
TRW MCB585
NEWFREN FD0136
SBS 161
SBS 614
VESRAH VD-147
Zajíždění: Nové brzdové obložení (například i s novými brzdovými kotouči) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.
Brzdové desky je nutno vyměnit, jakmile jejich tloušťka klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdových destiček je vždy doporučeno provést opravu brzdového třmenu, který bývá často zanesen nečistotami a nefunguje správně. Navíc je doporučeno provést kontrolu brzdového systému včetně kontroly množství brzdové kapaliny či její výměnu.
Upozornění: životnost brzdových destiček a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových destiček je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku