Výfuky nizozemského výrobce HGS jsou jedny z nejlepších laděných závodních výfukových systémů na světě.
Používají je špičkoví světoví jezdci (Chad Reed, Steve Ramon, Andrea Bartolini, Kevin Strijbos, atd.) i tovární týmy (Kawasaki, TM Racing) a jiné týmy nejvyšší světové úrovně (LS Motorsport Honda, Kawasaki Pfeil, KTM Sarholz, H.M. Plant KTM UK, CLS Kawasaki Team, atd.).
Jsou důkladně testovány a vyvíjeny pro dosažení nejvyššího výkonu motoru, zdokonaleného průběhu a akcelerace. Disponují nízkou hmotností, dokonalým zpracováním a špičkovou výrobní kvalitou a nabízí znatelné zlepšení výkonu a průběhu motoru.
Všechny výfukové systémy HGS jsou během vývoje neustále testovány namontované na každém konkrétním motocyklu, aby byla ověřena úroveň zdokonalení výkonové křivky s originálním výfukem.
Jsou dodávány jako:
- samostatné komponenty (koleno nebo koncovka/tlumič)
- kompletní výfuky
PŘI KAŽDÉ OBJEDNÁVCE JE PRO KONTROLU POTŘEBA UPŘESNIT ROK VÝROBY MOTOCYKLU!!
2 taktní výfuky nabízí zvýšenou odezvu plynu a velký přírůstek výkonu většinou ve středním až vysokém výkonovém rozsahu (neplatí pro všechny modely). Koncovky je možné namontovat na originální koleno (nebo závodní laděné koleno HGS) a všechny jsou konstruovány a odzkoušeny tak, aby splnily hlukové parametry 94dB pro závodní použití v enduru nebo motokrosu.
4 taktní výfuky jsou vybaveny inovativním systémem "Restrictor Bomb", který pozitivně působí na zlepšení výkonu, zlepšení jeho průběhu, regulaci tlaku spalin ve výfukovém potrubí a v neposlední řadě k omezení hlučnosti.
Příplatkové výbavy:
- karbonová koncovka tlumiče
- celotitanové provedení
- enduro provedení
Víka spojky amerického výrobce HINSON jsou vyráběny z jednoho kusu speciálního duralového materiálu AL7075-T6, který je používán v leteckém průmyslu, za použití moderních obráběcích strojů s minimálními tolerancemi.
- Zesílené provedení pro vysokou odolnost!
- Používané továrními závodními týmy všech hlavních výrobců motocyklů - Team Muscle Milk Honda, Team Red Bull KTM, Team Monster Kawasaki, Team Yoshimura Suzuki and Team Rinaldi Yamaha.
Hlavní výhody:
- odolnější a pevnější než originální víko - vyšší ochrana proti defektu
- dokonalá přesnost plochy pro perfektní utěsnění
- zdokonaluje rozptýlení a odvod tepla
- speciální povrchová úprava "hardcoating" pro extrémní odolnost proti opotřebení
Vhodné pro:
Honda CR125R / 00-07
Značka Hinson je již po mnoho let synonymem pro nejlepší spojku a spojkové komponenty na světě. Spojku Hinson používají nejlepší jezdci na světě, profesionální týmy i tovární týmy v mistrovství světa MXGP i v amerických šampionátech. Sortiment zahrnuje offroadové motocykly (motokros, enduro), sportovní silniční motocykly a čtyřkolky (ATV).
Víka spojky amerického výrobce HINSON jsou vyráběny z jednoho kusu speciálního duralového materiálu AL7075-T6, který je používán v leteckém průmyslu, za použití moderních obráběcích strojů s minimálními tolerancemi.
- Zesílené provedení pro vysokou odolnost!
- Používané továrními závodními týmy všech hlavních výrobců motocyklů - Team Muscle Milk Honda, Team Red Bull KTM, Team Monster Kawasaki, Team Yoshimura Suzuki and Team Rinaldi Yamaha.
Hlavní výhody:
- odolnější a pevnější než originální víko - vyšší ochrana proti defektu
- dokonalá přesnost plochy pro perfektní utěsnění
- zdokonaluje rozptýlení a odvod tepla
- speciální povrchová úprava "hardcoating" pro extrémní odolnost proti opotřebení
Vhodné pro:
Honda CR250R / 02-07
Značka Hinson je již po mnoho let synonymem pro nejlepší spojku a spojkové komponenty na světě. Spojku Hinson používají nejlepší jezdci na světě, profesionální týmy i tovární týmy v mistrovství světa MXGP i v amerických šampionátech. Sortiment zahrnuje offroadové motocykly (motokros, enduro), sportovní silniční motocykly a čtyřkolky (ATV).
Víka spojky amerického výrobce HINSON jsou vyráběny z jednoho kusu speciálního duralového materiálu AL7075-T6, který je používán v leteckém průmyslu, za použití moderních obráběcích strojů s minimálními tolerancemi.
- Zesílené provedení pro vysokou odolnost!
- Používané továrními závodními týmy všech hlavních výrobců motocyklů - Team Muscle Milk Honda, Team Red Bull KTM, Team Monster Kawasaki, Team Yoshimura Suzuki and Team Rinaldi Yamaha.
Hlavní výhody:
- odolnější a pevnější než originální víko - vyšší ochrana proti defektu
- dokonalá přesnost plochy pro perfektní utěsnění
- zdokonaluje rozptýlení a odvod tepla
- speciální povrchová úprava "hardcoating" pro extrémní odolnost proti opotřebení
Vhodné pro:
Honda CRF250X / 04-09,12-13,15-17
Značka Hinson je již po mnoho let synonymem pro nejlepší spojku a spojkové komponenty na světě. Spojku Hinson používají nejlepší jezdci na světě, profesionální týmy i tovární týmy v mistrovství světa MXGP i v amerických šampionátech. Sortiment zahrnuje offroadové motocykly (motokros, enduro), sportovní silniční motocykly a čtyřkolky (ATV).
Víka spojky amerického výrobce HINSON jsou vyráběny z jednoho kusu speciálního duralového materiálu AL7075-T6, který je používán v leteckém průmyslu, za použití moderních obráběcích strojů s minimálními tolerancemi.
- Zesílené provedení pro vysokou odolnost!
- Používané továrními závodními týmy všech hlavních výrobců motocyklů - Team Muscle Milk Honda, Team Red Bull KTM, Team Monster Kawasaki, Team Yoshimura Suzuki and Team Rinaldi Yamaha.
Hlavní výhody:
- odolnější a pevnější než originální víko - vyšší ochrana proti defektu
- dokonalá přesnost plochy pro perfektní utěsnění
- zdokonaluje rozptýlení a odvod tepla
- speciální povrchová úprava "hardcoating" pro extrémní odolnost proti opotřebení
Vhodné pro:
Suzuki RM250 / 02-08
Značka Hinson je již po mnoho let synonymem pro nejlepší spojku a spojkové komponenty na světě. Spojku Hinson používají nejlepší jezdci na světě, profesionální týmy i tovární týmy v mistrovství světa MXGP i v amerických šampionátech. Sortiment zahrnuje offroadové motocykly (motokros, enduro), sportovní silniční motocykly a čtyřkolky (ATV).
Prvotřídní syntetická kapalina do předních vidlic motocyklů s vyspělými a pokrokovými aditivy Putoline HPX 5R
HPX-R je závodní syntetická kapalina pro namáhané motocyklové vidlice vyrobena ze speciálních, vysoce rafinovaných, syntetických základních olejů.
Přidáním nejmodernějších pokrokových přísad je HPX-R vysoce výkonný produkt pro použití na závodní úrovni Grand Prix - jedinečné vlastnosti zajišťují rychlou reakci vidlice, zabraňují pěnění, korozi, oxidaci, opotřebení komponentů a prodlužují životnost těsnění.
HPX kapalina je vhodná pro přední vidlice jak výkonných silničních motocyklů, tak i namáhaných off-roadových motocyklů.
- zabraňuje korozi, oxidaci
- nepění
- prodlužuje životnost těsnění a brání prosakování těsnících kroužků
- vhodný pro provoz na silnici a závody silničních a terénních motocyklů.
Základní vlastnosti oleje Putoline HPX R 5W:
- hustota = 0,880 kg/l
- index viskozity = 150
- bod vznícení = 174 °C
- bod tuhnutí = - 51 °C
Objem: 20l
Putoline Oil je holandský výroce vysoce kvalitního a širokého sortimentu olejů, maziv a produktů údržby.
Specializuje se výhradně na motocykly, čtyřkolky a skútry.
Dlouholeté zkušenosti v kombinaci s neustálým výzkumem ve vlastních laboratořích přinášejí nejlepší poměr cena / kvalita.
Výroba vlastních výrobků zaručuje trvale vysokou kvalitu - výrobky Putoline jsou vyráběny od základu podle vlastních receptur za použití nejmodernějších technologií a aditiv - všechny oleje jsou vyráběné za účelem dosažení dokonalosti a jedinečnosti!
Nejedná se o žádný universální olej, který velcí výrobci prodávají malým značkám, když splní podmínku minimálního odběru (jen jim vymění etiketu na obalu ...).
Víka spojky amerického výrobce HINSON jsou vyráběny z jednoho kusu speciálního duralového materiálu AL7075-T6, který je používán v leteckém průmyslu, za použití moderních obráběcích strojů s minimálními tolerancemi.
- Zesílené provedení pro vysokou odolnost!
- Používané továrními závodními týmy všech hlavních výrobců motocyklů - Team Muscle Milk Honda, Team Red Bull KTM, Team Monster Kawasaki, Team Yoshimura Suzuki and Team Rinaldi Yamaha.
Hlavní výhody:
- odolnější a pevnější než originální víko - vyšší ochrana proti defektu
- dokonalá přesnost plochy pro perfektní utěsnění
- zdokonaluje rozptýlení a odvod tepla
- speciální povrchová úprava "hardcoating" pro extrémní odolnost proti opotřebení
Vhodné pro:
Honda CRF250R / 10-17
Značka Hinson je již po mnoho let synonymem pro nejlepší spojku a spojkové komponenty na světě. Spojku Hinson používají nejlepší jezdci na světě, profesionální týmy i tovární týmy v mistrovství světa MXGP i v amerických šampionátech. Sortiment zahrnuje offroadové motocykly (motokros, enduro), sportovní silniční motocykly a čtyřkolky (ATV).
Spojkové koše HINSON jsou vyráběny z jednoho kusu speciálního duralového materiálu AL7075-T6, který je používán v leteckém průmyslu, za použití moderních obráběcích strojů s minimálními tolerancemi. V případě správné montáže, údržby a použití spojkové koše HINSON nabízí 5krát větší odolnost než originální spojkové koše, a jsou tedy určeny pro nejnáročnější použití.
Hlavní výhody:
- zdokonaluje chod a výkon spojky
- nabízí dlouhou životnost a prodlužuje životnost ostatních komponentů spojky
- zdokonaluje rozptýlení a odvod tepla
- speciální povrchová úprava Akadizing pro zvýšenou odolnost (Akadizing = unikátní a pozoruhodná povrchová technologie, která výrazně rozšiřuje vlastnosti a použitelnost hliníku a jeho slitin).
Balení obsahuje spojovací komponenty k montáži ozubeného kola.
Vhodné pro:
Honda CR125R / 87-99
Značka Hinson je již po mnoho let synonymem pro nejlepší spojku a spojkové komponenty na světě. Spojku Hinson používají nejlepší jezdci na světě, profesionální týmy i tovární týmy v mistrovství světa MXGP i v amerických šampionátech. Sortiment zahrnuje offroadové motocykly (motokros, enduro), sportovní silniční motocykly a čtyřkolky (ATV).
Sady těsnění od italského výrobce Centauro, který dodává do prvovýroby motocyklů (téměř všech italských značek i KTM a dalším evropským výrobcům) jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění, neboť jsou vyráběna ve vysoce kvalitním zpracování, z jakostních materiálů a dle přesných specifikací a parametrů originálních dílů (OEM).
Použité materiály pro výrobu těsnění zajišťují prodlouženou životnost a disponují perfektní stálostí tvaru s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi.
Horní sady "Top-End" těsnění CENTAURO vždy obsahují všechny těsnící komponenty, které jsou zapotřebí při opravě motoru:
- těsnění pod válec,
- těsnění pod hlavu,
- těsnění sání,
- těsnění výfuku,
- o-kroužky, gufera přívěry, atd.
U 4taktních motorů jsou obsažena i gufera ventilů.
Upozornění: sada obsahuje komponenty vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie (může se stát, že v sadě může chybět těsnění, které výrobce z nějakého důvodu nevyrábí a není tedy obsaženo v této sadě).
Všechna těsnění jsou vyráběna dle rozměrů podle originálního dílu. Použitý materiál zajišťuje prodlouženou životnost a velmi dobrou ochranu před únikem oleje.
Produkty od italského výrobce Centauro, který dodává do prvovýroby motocyklů (téměř všech italských značek i KTM a dalším evropským výrobcům) jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální díly, neboť jsou vyráběna ve vysoce kvalitním zpracování, z nejjakostnějších materiálů a dle přesných specifikací a parametrů originálních dílů (OEM).
Výfuky nizozemského výrobce HGS jsou jedny z nejlepších laděných závodních výfukových systémů na světě.
Používají je špičkoví světoví jezdci (Chad Reed, Steve Ramon, Andrea Bartolini, Kevin Strijbos, atd.) i tovární týmy (Kawasaki, TM Racing) a jiné týmy nejvyšší světové úrovně (LS Motorsport Honda, Kawasaki Pfeil, KTM Sarholz, H.M. Plant KTM UK, CLS Kawasaki Team, atd.).
Jsou důkladně testovány a vyvíjeny pro dosažení nejvyššího výkonu motoru, zdokonaleného průběhu a akcelerace. Disponují nízkou hmotností, dokonalým zpracováním a špičkovou výrobní kvalitou a nabízí znatelné zlepšení výkonu a průběhu motoru.
Všechny výfukové systémy HGS jsou během vývoje neustále testovány namontované na každém konkrétním motocyklu, aby byla ověřena úroveň zdokonalení výkonové křivky s originálním výfukem.
Jsou dodávány jako:
- samostatné komponenty (koleno nebo koncovka/tlumič)
- kompletní výfuky
PŘI KAŽDÉ OBJEDNÁVCE JE PRO KONTROLU POTŘEBA UPŘESNIT ROK VÝROBY MOTOCYKLU!!
2 taktní výfuky nabízí zvýšenou odezvu plynu a velký přírůstek výkonu většinou ve středním až vysokém výkonovém rozsahu (neplatí pro všechny modely). Koncovky je možné namontovat na originální koleno (nebo závodní laděné koleno HGS) a všechny jsou konstruovány a odzkoušeny tak, aby splnily hlukové parametry 94dB pro závodní použití v enduru nebo motokrosu.
4 taktní výfuky jsou vybaveny inovativním systémem "Restrictor Bomb", který pozitivně působí na zlepšení výkonu, zlepšení jeho průběhu, regulaci tlaku spalin ve výfukovém potrubí a v neposlední řadě k omezení hlučnosti.
Příplatkové výbavy:
- karbonová koncovka tlumiče
- celotitanové provedení
- enduro provedení
Spojkové koše PROX jsou vyráběny z jednoho kusu speciálního kovaného duralového materiálu AL7075-T6, který je používán v leteckém průmyslu (Aircraft Aluminium).
Tento materiál je navíc technologicky zdokonalen (vyrovnáním směru vláken materiálu) a dosahuje vlastností kovaného materiálu.
Použitý exklusivní materiál, následná povrchová úprava „hard anodizing”, která vytváří povrch ultra odolný proti opotřebení, a perfektní technologie výroby na moderních obráběcích strojích zajistili, že spojkové koše PROX se vyznačují vyšší pevností a odolností proti tlaku, opotřebení a únavě materiálu, čímž nabízejí znatelně delší životnost i při náročných závodních podmínkách než originální koše používané v prvovýrobě.
Spojkové koše PROX jsou navíc ještě vybaveny speciální vrstvou teflonového povlaku (Teflon Coated Surface), která vytváří povrch s minimálním třením, jenž umožňuje hladký chod spojky a eliminuje opotřebení při styku se spojkovými lamelami.
Balení obsahuje spojovací šrouby k montáži ozubeného kola a u většiny modelů jsou obsaženy i gumy spojkového koše.
Výfuky nizozemského výrobce HGS jsou jedny z nejlepších laděných závodních výfukových systémů na světě.
Používají je špičkoví světoví jezdci (Chad Reed, Steve Ramon, Andrea Bartolini, Kevin Strijbos, atd.) i tovární týmy (Kawasaki, TM Racing) a jiné týmy nejvyšší světové úrovně (LS Motorsport Honda, Kawasaki Pfeil, KTM Sarholz, H.M. Plant KTM UK, CLS Kawasaki Team, atd.).
Jsou důkladně testovány a vyvíjeny pro dosažení nejvyššího výkonu motoru, zdokonaleného průběhu a akcelerace. Disponují nízkou hmotností, dokonalým zpracováním a špičkovou výrobní kvalitou a nabízí znatelné zlepšení výkonu a průběhu motoru.
Všechny výfukové systémy HGS jsou během vývoje neustále testovány namontované na každém konkrétním motocyklu, aby byla ověřena úroveň zdokonalení výkonové křivky s originálním výfukem.
Jsou dodávány jako:
- samostatné komponenty (koleno nebo koncovka/tlumič)
- kompletní výfuky
PŘI KAŽDÉ OBJEDNÁVCE JE PRO KONTROLU POTŘEBA UPŘESNIT ROK VÝROBY MOTOCYKLU!!
2 taktní výfuky nabízí zvýšenou odezvu plynu a velký přírůstek výkonu většinou ve středním až vysokém výkonovém rozsahu (neplatí pro všechny modely). Koncovky je možné namontovat na originální koleno (nebo závodní laděné koleno HGS) a všechny jsou konstruovány a odzkoušeny tak, aby splnily hlukové parametry 94dB pro závodní použití v enduru nebo motokrosu.
4 taktní výfuky jsou vybaveny inovativním systémem "Restrictor Bomb", který pozitivně působí na zlepšení výkonu, zlepšení jeho průběhu, regulaci tlaku spalin ve výfukovém potrubí a v neposlední řadě k omezení hlučnosti.
Příplatkové výbavy:
- karbonová koncovka tlumiče
- celotitanové provedení
- enduro provedení
Klikové hřídele od značky PROX pro offroadové motocykly
- vybaveny renomovanými ojnicemi japonské výroby z dokolane upravené japonské oceli (unikátní technologie dvojitého kování výkovků předává ojnicím PROX vynikající pevnost, odolnost a rozměrovou stálost)
- klikové hřídele PROX kombinují spolehlivost originálního dílu a cenovou dostupnost
- jsou navrženy pro okamžitou opravu motocyklu bez nutnosti úprav
- kliková hřídel je již smontovaná, vycentrovaná a vyvážená
- součástí klikové hřídele PROX je i horní jehlové ložisko pístního čepu
- klikové hřídele PROX jsou opětovně rozebíratelné pro následnou výměnu ojnice a další montáž do motocyklu
- zaručen bezpečný a dlouhodobý provoz i při použití v závodních podmínkách
Pro zajištěná dlouhé životnosti klikové hřídele i dalších komponentů postupujte při výměně vždy dle manuálu výrobce motocyklu.
Tato kliková hřídel nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Yamaha 1C3-11400-20
Yamaha 1C3-11400-00
Značka PROX je jednou z hlavních značek technických náhraních dílů pro offroadové motocykly a to již od roku 1975. V současné době však sortiment zahrnuje i rozsáhlý sortiment pro čtyřkolky (ATV/Quad), vodní skútry (PWC/Jet-Ski), sněžné skútry a malé mopedy a skútry do obsahu 50cc.
Produkty PROX jsou vyráběny v Japonsku a USA s důrazem na perfektní kvalitu, aby bylo dosaženo dlouhé životnosti i při náročných závodních podmínkách. Proto byly a jsou používány jako závodní a tuningové díly pro aftermarket (náhradu za originální díly), avšak nyní je značka Prox i významným dodavatelem do prvovýroby (OEM Supplier) světoznámých značek.
Dalším důkazem kvality a důvěry je používání produktů PROX jezdci a závodními týmy, které se účastní závodů nejvyšší světové úrovně.
Kompletní výfuk (výfukový systém) od italské značky Athena pro motocykly Yamaha a Derbi.
Výfuk byl vyvinut pro zlepšení průběhu a zvýšení výkonu.
Jedná se o tuningový doplněk, který je určen pro sportovní účely - není určen pro použití veřejných komunikacích, protože nemá homologaci. Výrobce Athena nezodpovídá za nesprávné nebo žádné jiné použití - zákazník bere plnou zodpovědnost za použití výrobku pouze v souladu s platnými předpisy v místě použití.
Není homolováno!
Vhodné pro:
Yamaha DT125R + DT125RE + DT125X
Yamaha TDR125
Yamaha TZR125R + TZR125RR
Derbi GPR125
Výfuky nizozemského výrobce HGS jsou jedny z nejlepších laděných závodních výfukových systémů na světě.
Používají je špičkoví světoví jezdci (Chad Reed, Steve Ramon, Andrea Bartolini, Kevin Strijbos, atd.) i tovární týmy (Kawasaki, TM Racing) a jiné týmy nejvyšší světové úrovně (LS Motorsport Honda, Kawasaki Pfeil, KTM Sarholz, H.M. Plant KTM UK, CLS Kawasaki Team, atd.).
Jsou důkladně testovány a vyvíjeny pro dosažení nejvyššího výkonu motoru, zdokonaleného průběhu a akcelerace. Disponují nízkou hmotností, dokonalým zpracováním a špičkovou výrobní kvalitou a nabízí znatelné zlepšení výkonu a průběhu motoru.
Všechny výfukové systémy HGS jsou během vývoje neustále testovány namontované na každém konkrétním motocyklu, aby byla ověřena úroveň zdokonalení výkonové křivky s originálním výfukem.
Jsou dodávány jako:
- samostatné komponenty (koleno nebo koncovka/tlumič)
- kompletní výfuky
PŘI KAŽDÉ OBJEDNÁVCE JE PRO KONTROLU POTŘEBA UPŘESNIT ROK VÝROBY MOTOCYKLU!!
2 taktní výfuky nabízí zvýšenou odezvu plynu a velký přírůstek výkonu většinou ve středním až vysokém výkonovém rozsahu (neplatí pro všechny modely). Koncovky je možné namontovat na originální koleno (nebo závodní laděné koleno HGS) a všechny jsou konstruovány a odzkoušeny tak, aby splnily hlukové parametry 94dB pro závodní použití v enduru nebo motokrosu.
4 taktní výfuky jsou vybaveny inovativním systémem "Restrictor Bomb", který pozitivně působí na zlepšení výkonu, zlepšení jeho průběhu, regulaci tlaku spalin ve výfukovém potrubí a v neposlední řadě k omezení hlučnosti.
Příplatkové výbavy:
- karbonová koncovka tlumiče
- celotitanové provedení
- enduro provedení
Výfuky nizozemského výrobce HGS jsou jedny z nejlepších laděných závodních výfukových systémů na světě.
Používají je špičkoví světoví jezdci (Chad Reed, Steve Ramon, Andrea Bartolini, Kevin Strijbos, atd.) i tovární týmy (Kawasaki, TM Racing) a jiné týmy nejvyšší světové úrovně (LS Motorsport Honda, Kawasaki Pfeil, KTM Sarholz, H.M. Plant KTM UK, CLS Kawasaki Team, atd.).
Jsou důkladně testovány a vyvíjeny pro dosažení nejvyššího výkonu motoru, zdokonaleného průběhu a akcelerace. Disponují nízkou hmotností, dokonalým zpracováním a špičkovou výrobní kvalitou a nabízí znatelné zlepšení výkonu a průběhu motoru.
Všechny výfukové systémy HGS jsou během vývoje neustále testovány namontované na každém konkrétním motocyklu, aby byla ověřena úroveň zdokonalení výkonové křivky s originálním výfukem.
Jsou dodávány jako:
- samostatné komponenty (koleno nebo koncovka/tlumič)
- kompletní výfuky
PŘI KAŽDÉ OBJEDNÁVCE JE PRO KONTROLU POTŘEBA UPŘESNIT ROK VÝROBY MOTOCYKLU!!
2 taktní výfuky nabízí zvýšenou odezvu plynu a velký přírůstek výkonu většinou ve středním až vysokém výkonovém rozsahu (neplatí pro všechny modely). Koncovky je možné namontovat na originální koleno (nebo závodní laděné koleno HGS) a všechny jsou konstruovány a odzkoušeny tak, aby splnily hlukové parametry 94dB pro závodní použití v enduru nebo motokrosu.
4 taktní výfuky jsou vybaveny inovativním systémem "Restrictor Bomb", který pozitivně působí na zlepšení výkonu, zlepšení jeho průběhu, regulaci tlaku spalin ve výfukovém potrubí a v neposlední řadě k omezení hlučnosti.
Příplatkové výbavy:
- karbonová koncovka tlumiče
- celotitanové provedení
- enduro provedení
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku