Samostatná těsnění pod hlavu, těsnění pod válec a těsnění víka ventilů jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění
- poskytují velmi dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
- jsou vyráběna z jakostních materiálů a dle specifikací a parametrů originálních dílů (OEM)
- použité materiály pro výrobu těsnění zajišťují prodlouženou životnost a disponují perfektní stálostí tvaru s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi
- těsnění válce a hlavy motoru zajišťují utěsnění mezi dvěma povrchy motoru, které podléhají změnám teploty a tlaku podle toho jak se motor zahřívá a ochlazuje, a výběr kvalitního těsnění je rozhodující pro dlouhodobou funkčnost v prostředí, kde je těsnění vystaveno tlaku z komprese a podtlaku a kde se části motoru roztahují, smršťují, vzdalují se od sebe a nebo jsou k sobě přitahovány těsněji (studené těsnění reaguje a funguje jinak než zahřáté těsnění, stejně jako těsnění pod zvýšeným tlakem reaguje a funguje jinak při sníženém tlaku)
- přesný tvar těsnění zapezbečuje udržování stálého vnitřního tlaku, zabraňuje úniku oleje z motoru a zabraňuje vniknutí nečistot do motoru
- těsnění je připraveno pro model a rok výroby motocyklu uvedený v popisu, pro který disponuje vhodnými otvory pro průchod čepů, šroubů, svorníků a je připraveno pro okamžitou montáž
Upozornění: těsnění je určeno pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie
Všechna těsnění hlavy, těsnění válce a těsnění ventilového víka jsou vyráběna dle rozměrů podle originálního dílu. Použitý materiál zajišťuje prodlouženou životnost, preventivní ochranu před únikem oleje a odolnost proti vysokým teplotám.
Toto těsnění nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Honda 12191-KRN-A41
Samostatná těsnění víka spojky a těsnění víka zapalování jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění
- poskytují velmi dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
- jsou vyráběna z jakostních materiálů dle specifikací a parametrů originálních dílů (OEM)
- přesný tvar zapezbečuje udržování stálého vnitřního tlaku, zabraňuje úniku oleje z motoru a zabraňuje vniknutí nečistot do motoru
- použité materiály pro výrobu těsnění zajišťují prodlouženou životnost a disponují perfektní stálostí tvaru s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi
- těsnění je připraveno pro model a rok výroby motocyklu uvedený v popisu, pro který disponuje vhodnými otvory pro průchod čepů, šroubů, svorníků a je připraveno pro okamžitou montáž
Upozornění: těsnění je určeno pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie
Všechna těsnění vnějšího víka spojky, těsnění vnitřního víka spojky a těsnění víka zapalování jsou vyráběna dle rozměrů podle originálního dílu. Použitý materiál zajišťuje prodlouženou životnost, preventivní ochranu před únikem oleje a odolnost proti vysokým teplotám.
Toto těsnění nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Yamaha 1VJ-15451-00
Yamaha 3YF-15451-00
Yamaha 4DW-15451-00
Yamaha 3AJ-15451-00
Těsnění od italského výrobce Centauro, který dodává do prvovýroby motocyklů (téměř všech italských značek i KTM a dalším evropským výrobcům) jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění, neboť jsou vyráběna ve vysoce kvalitním zpracování, z nejjakostnějších materiálů a dle přesných specifikací a parametrů originálních dílů (OEM).
Gufera předních vidlic (pérování) pro motocykly od výrobce PROX jsou kvalitní volbou při výměně/repasi předních vidlic.
Konstrukčně jsou navržena tak, aby bylo dosaženo dokonalé těsnosti i při zachování minimálního tření pro hladký chod vidlice.
Jsou vyrobena z kvalitního materiálu odolného proti UV záření a disponujícího vlastnostmi, které zaručují bezproblémový chod, těsnící účinek a životnost po přetěsnění vidlice.
Tato gufera nahrazují originální simerinky (originální kód OEM):
KTM 43570201
KTM BR6843E
Prachovky (stěrací těsnění) předních vidlic jsou dostupné samostatně na těchto stránkách.
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 2 KUSECH!!) - při objednávce nutno zadat množství 2 kusy.
Upozornění - pro co nejlepší funkci vidlice dodržujte servisní interval dle manuálu výrobce motocyklu a udržujte prostor v okolí prachovky i mezi prachovkou a guferem neustále v čistotě, neboť většina tekoucích těsnění předních vidlic je zapříčiněna drobnými částečky nečistot zachycenými v těsnících komponentech. V některých případech může být důvodem i poškození trubky přední vidlice nebo neznačková gufera vyrobená z ne zcela vhodného materiálu (dokonale ověřeným materiálem disponují hlavně gufera a prachovky od japonské značky NOK).
Věnujte pozornost stavu pérování motocyklu a periodicky provádějte inspeci stavu přední vidlice.
Pro dokonalou montáž gufera přední vidlice je vhodné použití originální vazelíny přímo určené pro přední vidlice, která odpuzuje vodu, poskytuje vyšší kluznost a snižuje tření. Celkově zlepšuje celkový výkon pérování a snižuje opotřebení těsnění (gufer) - obj.kód K130062500101 nebo SHOGS000500.
Univerzální pěna od japonského výrobce DRC
- možnost použití v nádrži motocyklu, kde vyplní prostor v nádrži, aby benzín při jízdě (například v měnícím se náklonu) nešplouchal a nepřeléval se ze strany na stranu (působí tedy jako zpomalovací provek proti nežádoucímu pohybu paliva v nádrži)
- možnost použití na rámu motocyklu (pod motorem, okolo stupaček, ze spodní strany blatníku, apod.) proti nalepování bahna při velmi blátivých podmínkách - její porézní povrch zabraňuje usazování a nalepování bahna
- pěnový materiál proti bahnu pro motokrosové motorky, enduro motorky a čtyřkolky
Rozměry: 30 x 15 x 4cm
DRC je japonská značka, jejíž výrobky se vyznačují dokonalou kvalitou, moderním vzhledem a velkou měrou invence, neboť jsou konstruovány za pomoci návrhů, myšlenek a nápadů od jezdců a mechaniků profesionálních továrních týmů z celého světa.
V důsledku toho se popularita výrobků značky DRC neustále zvyšuje a tyto produkty jsou používány v garážích hobby jezdců, profesionálních servisních dílnách i značkových servisech renomovaných značek motocyklů kvůli jejich vysoké kvalitě a dlouhé životnosti.
Značka DRC patří do skupiny Dirtfreak Japan, která vyrábí náhradní díly a příslušenství pro motocykly již od roku 2003.
Do skupiny Dirtfreak patří následující značky => DRC, ZETA, Z-WHEEL, DFG, Z-CARBON, MUD-OFF, UNIT, DELTA a MOTION.
Motocyklové rukojeti Progrip v jednovrstvém provedení určené pro off-road (motokros, enduro, pitbike nebo ATV s rychlopalem).
Rukojeti pro závodní použití - verze Full Diamond.
Jednovrstvá kontrukce nabízí zvýšenou životnost, ale také pohodlný středně měkký úchop. Univerzální kvalitní rukojeti pro závodní použití i rekreační jízdu.
- jednovrstvé (SINGLE Layer)
- průměr - 22 / 25mm
- délka - 115mm
- tvrdost materiálu - SH 35 MEDIUM
- provedení - No Waffle - Full Diamond
Značka Progrip nabízí široký sortiment rukojetí pro off-roadové motocykly, silniční motocykly, skútry, čtyřkolky, vodní skútry, sněžné skútry a jízdní kola.
Pro každou aplikaci je možnost výběru z několika modelů (designů), různých kvalitativních provedení (1-vrstvé / 2-vrstvé / 3-vrstvé) a také různých délek (sortiment zahrnuje více jak 100 modelů).
Všechny rukojeti jsou vyráběny v Itálii již od roku 1925, kdy se nejprve vyráběli z buvolích rohů. Kolem roku 1945 se začali rukojet vyrábět z plastů a denní produkce byla kolem 1.000ks. Nyní se rukojeti Progrip výrábí pomocí nejmodernějších technologií z kvalitních, nezávadných a normalizovaných materiálů a denní produkce převyšuje 100.000ks.
Rukojeti značky Progrip používali a používají jezdci nejvyšší světové úrovně:
MotoGP - Marc Marquez, Loris Capirossi, Cal Crutchlow, Toni Elias, Stefan Bradl, Esteve Rabat, Colin Edwards, Karel Abraham a další ...
MXGP - Antonio Cairoli, Tim Gajser, Romain Febvre, Max Nagl, Tanel Leok, Max Anstie, Christophe Pourcel, Jeremy van Horebeek, David Philippaerts a mnoho dalších ...
Enduro - Matthew Phillips, Juha Ahola, Alex Salvini, Matti Seistola, Oscar Polli, Franco Picco, Danny La Porte a další.
PROGRIP = Comfort and technology for your hands!
Motocyklové rukojeti Progrip v jednovrstvém provedení určené pro off-road (motokros, enduro, pitbike nebo ATV s rychlopalem).
Rukojeti pro závodní použití - verze Full Diamond.
Jednovrstvá kontrukce nabízí zvýšenou životnost, ale také pohodlný středně měkký úchop. Univerzální kvalitní rukojeti pro závodní použití i rekreační jízdu.
- jednovrstvé (SINGLE Layer)
- průměr - 22 / 25mm
- délka - 115mm
- tvrdost materiálu - SH 35 MEDIUM
- provedení - No Waffle - Full Diamond
Značka Progrip nabízí široký sortiment rukojetí pro off-roadové motocykly, silniční motocykly, skútry, čtyřkolky, vodní skútry, sněžné skútry a jízdní kola.
Pro každou aplikaci je možnost výběru z několika modelů (designů), různých kvalitativních provedení (1-vrstvé / 2-vrstvé / 3-vrstvé) a také různých délek (sortiment zahrnuje více jak 100 modelů).
Všechny rukojeti jsou vyráběny v Itálii již od roku 1925, kdy se nejprve vyráběli z buvolích rohů. Kolem roku 1945 se začali rukojet vyrábět z plastů a denní produkce byla kolem 1.000ks. Nyní se rukojeti Progrip výrábí pomocí nejmodernějších technologií z kvalitních, nezávadných a normalizovaných materiálů a denní produkce převyšuje 100.000ks.
Rukojeti značky Progrip používali a používají jezdci nejvyšší světové úrovně:
MotoGP - Marc Marquez, Loris Capirossi, Cal Crutchlow, Toni Elias, Stefan Bradl, Esteve Rabat, Colin Edwards, Karel Abraham a další ...
MXGP - Antonio Cairoli, Tim Gajser, Romain Febvre, Max Nagl, Tanel Leok, Max Anstie, Christophe Pourcel, Jeremy van Horebeek, David Philippaerts a mnoho dalších ...
Enduro - Matthew Phillips, Juha Ahola, Alex Salvini, Matti Seistola, Oscar Polli, Franco Picco, Danny La Porte a další.
PROGRIP = Comfort and technology for your hands!
Samostatná těsnění pod hlavu, těsnění pod válec a těsnění víka ventilů jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění
- poskytují velmi dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
- jsou vyráběna z jakostních materiálů a dle specifikací a parametrů originálních dílů (OEM)
- použité materiály pro výrobu těsnění zajišťují prodlouženou životnost a disponují perfektní stálostí tvaru s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi
- těsnění válce a hlavy motoru zajišťují utěsnění mezi dvěma povrchy motoru, které podléhají změnám teploty a tlaku podle toho jak se motor zahřívá a ochlazuje, a výběr kvalitního těsnění je rozhodující pro dlouhodobou funkčnost v prostředí, kde je těsnění vystaveno tlaku z komprese a podtlaku a kde se části motoru roztahují, smršťují, vzdalují se od sebe a nebo jsou k sobě přitahovány těsněji (studené těsnění reaguje a funguje jinak než zahřáté těsnění, stejně jako těsnění pod zvýšeným tlakem reaguje a funguje jinak při sníženém tlaku)
- přesný tvar těsnění zapezbečuje udržování stálého vnitřního tlaku, zabraňuje úniku oleje z motoru a zabraňuje vniknutí nečistot do motoru
- těsnění je připraveno pro model a rok výroby motocyklu uvedený v popisu, pro který disponuje vhodnými otvory pro průchod čepů, šroubů, svorníků a je připraveno pro okamžitou montáž
Upozornění: těsnění je určeno pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie
Všechna těsnění hlavy, těsnění válce a těsnění ventilového víka jsou vyráběna dle rozměrů podle originálního dílu. Použitý materiál zajišťuje prodlouženou životnost, preventivní ochranu před únikem oleje a odolnost proti vysokým teplotám.
Toto těsnění nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Yamaha 1C3-11351-00
Osvětlení na SPZ s LED světlem pro motocykly a čtyřkolky
- dlouhá životnost (odolnost vůči vodě a vibracím)
- přídavné osvětlení poznávací značky
- pro 12V kabeláž
- univerzální provedení
- snadná a rychlá montáž - kompatibilní s motocykly většiny značek a modelů
- možnost montáže pomocí integrovaného šroubu M8 s maticí
Páčky spojky a brzdy MTZ jsou ekvivalentní a plnohodnotnou náhradou za originální páčky. Poskytují dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon).
Jsou vyrobeny přesně podle originální (OEM) specifikace a parametrů z kvalitního hliníkového materiálu pomocí moderní technologie tlakového lití.
Většina páček je vybavena příslušenstvím - štelovací šrouby, koncovky, pouzdra, pružinky, apod. (kontrola obsahu viz. fotografie).
Originální náhradní díl do předních vidlic (pérování) od japonského výrobce KYB.
Jedná se o originální díl přímo od výrobce KYB (Kayaba), který je plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodný díl je osazován v prvovýrobě.
Použitý materiál, povrchová úprava, parametry a výrobní tolerance jsou naprosto přesné s těmi, které byly konstrukčně navrženy při vývoji celé vidlice.
Přesné rozměry:
- vnitřní průměr = 44,7mm
- vnější průměr = 46,7mm
- výška = 20mm
Prodej po páru (vždy 2 kusy), ale cena uváděna vždy za 1 kus.
Pro účely vyhledávání lze použít obchodní označení ostatních výrobců: 44x46x20 / 44,5x46,5x20 / 44,7x46,7x20 / 45x47x20
Upozornění: Protože se rozměry mohou lišit v desetinách milimetru má tento údaj pouze informativní charakter - přesné rozměry jsou uvedeny výše!
Vhodné pro motocykly:
Indian Chief Classic / 14-20
Indian Chief dark Horse / 14-20
Indian Chief Vintage / 14-20
Indian Chieftain / 14-20
Indian Springfield / 16-20
Kawasaki ZX-6R / 98-02
Kawasaki ZX-9R / 98-03
Suzuki SV1000S / 03-08
Yamaha TT660RE / 04-05
TM Racing 72201
a další ...
Výrobce KYB je významným a renomovaným dodavatelem pro automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek) a řadí se mezi světovou špičku.
Samostatná těsnění spojkového víka a těsnění víka zapalování PROX jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění
- poskytují velmi dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
- jsou vyráběna z jakostních materiálů dle specifikací a parametrů originálních dílů (OEM)
- přesný tvar zapezbečuje udržování stálého vnitřního tlaku, zabraňuje úniku oleje z motoru a zabraňuje vniknutí nečistot do motoru
- použité materiály pro výrobu těsnění zajišťují prodlouženou životnost a disponují perfektní stálostí tvaru s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi
- těsnění je připraveno pro model a rok výroby motocyklu uvedený v popisu, pro který disponuje vhodnými otvory pro průchod čepů, šroubů, svorníků a je připraveno pro okamžitou montáž
Upozornění: těsnění je určeno pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie
Všechna těsnění vnějšího víka spojky, těsnění vnitřního víka spojky a těsnění víka zapalování jsou vyráběna dle rozměrů podle originálního dílu. Použitý materiál zajišťuje prodlouženou životnost, preventivní ochranu před únikem oleje a odolnost proti vysokým teplotám.
Toto těsnění nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Honda 11395-KRN-A40
Značka PROX je jednou z hlavních značek technických náhradních dílů pro offroadové motocykly a to již od roku 1975. V současné době však sortiment zahrnuje i rozsáhlý sortiment pro čtyřkolky (ATV/Quad), vodní skútry (PWC/Jet-Ski), sněžné skútry a malé mopedy a skútry do obsahu 50cc.
Produkty PROX jsou vyráběny v Japonsku a USA s důrazem na perfektní kvalitu, aby bylo dosaženo dlouhé životnosti i při náročných závodních podmínkách. Proto byly a jsou používány jako závodní a tuningové díly pro aftermarket (náhradu za originální díly), avšak nyní je značka Prox i významným dodavatelem do prvovýroby (OEM Supplier) světoznámých značek.
Dalším důkazem kvality a důvěry je používání produktů PROX jezdci a závodními týmy, které se účastní závodů nejvyšší světové úrovně.
Vodící pouzdro do předních vidlic (pérování) od výrobce dodávajícího do prvovýroby výrobců pérování - jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodná pouzdra jsou osazována v prvovýrobě.
Použitý materiál, povrchová teflonová úprava a výrobní tolerance jsou naprosto přesné s těmi, které byly konstrukčně navrženy při vývoji celé vidlice.
Přesné rozměry:
- vnitřní průměr "A" = 45mm
- vnější průměr "B" = 50mm
- výška "L" = 15mm
- teflonový povrch = uvnitř "tef-in"
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 2 KUSECH!!) - při objednávce nutno zadat množství 2 kusy.
Pro účely vyhledávání lze použít obchodní označení ostatních výrobců: 45x50x15
Upozornění: Protože se rozměry mohou lišit v desetinách milimetru má tento údaj pouze informativní charakter - přesné rozměry jsou uvedeny výše!
Vhodné pro motocykly:
Aprilia 650 Pegaso / 97-00
BMW F800GS / 08-13
Cagiva Navigator 1000 / 02-05
Cagiva Raptor 1000 / 02-05
Cagiva X-Raptor 1000 / 05
Ducati Multistrada 1100 / 07-09
Ducati Monster 1100 / 09-10
a další...
Vodící pouzdro do předních vidlic (pérování) od výrobce dodávajícího do prvovýroby výrobců pérování - jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodná pouzdra jsou osazována v prvovýrobě.
Použitý materiál, povrchová teflonová úprava a výrobní tolerance jsou naprosto přesné s těmi, které byly konstrukčně navrženy při vývoji celé vidlice.
Přesné rozměry:
- vnitřní průměr "A" = 43mm
- vnější průměr "B" = 47mm
- výška "L" = 12mm
- teflonový povrch = uvnitř "tef-in"
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 2 KUSECH!!) - při objednávce nutno zadat množství 2 kusy.
Toto pouzdro nahrazuje originální pouzdro OEM.
KTM 43570618
Husqvarna 43570618
Pro účely vyhledávání lze použít obchodní označení ostatních výrobců: 43x47x12
Upozornění: Protože se rozměry mohou lišit v desetinách milimetru má tento údaj pouze informativní charakter - přesné rozměry jsou uvedeny výše!
Vhodné pro motocykly:
Ducati Monster 797 / 17-19
Ducati Monster 821 / 14-19
Kawasaki KDX200/220/250 / 91-00
Kawasaki KLX300R / 97-03
Kawasaki ZR 7 / 99-01
Kawasaki ZRX1100 / 97-00
Kawasaki ZRX1200 / 01-04
Kawasaki ZZR1100 / 90-01
Kawasaki ZZR1200 / 02-05
KTM 1190RC8 / 08-10
KTM 1190RC8 R / 11-13
KTM Duke 790 / 18-20
KTM RC390 / 13-20
Suzuki DR650 SE / 96
Suzuki GSX-R1300 Haybusa / 99-07
Suzuki GSF1200 Bandit / 05-06
Suzuki GSX-R1100 / 89-90
Suzuki TL1000 / 98-01
Triumph Rocket III 2300 / 04-17
Triumph Thunderbird 900 Sport / 95-04
Triumph Tiger 900 / 91-94
Triumph Trophy 900/1200 / 91-94
Yamaha FZR400RR / 89-94
Yamaha MT-10 / 16-19
Yamaha TDM900 / 02-08
Yamaha FZR1000 Exup / 89-96
Yamaha V-MAX1200 /93-99
Yamaha XJR1200 / 98
Yamaha XJR1300 / 99-16
Yamaha XT600E / 95-98
Yamaha XT600R / 04-12
Yamaha YZF-R6 / 99-05
Vodící pouzdro do předních vidlic (pérování) od výrobce dodávajícího do prvovýroby výrobců pérování - jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodná pouzdra jsou osazována v prvovýrobě.
Použitý materiál, povrchová teflonová úprava a výrobní tolerance jsou naprosto přesné s těmi, které byly konstrukčně navrženy při vývoji celé vidlice.
Přesné rozměry:
- vnitřní průměr "A" = 41,7mm
- vnější průměr "B" = 43,7mm
- výška "L" = 20mm
- teflonový povrch = vnější strana "tef-out"
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 2 KUSECH!!) - při objednávce nutno zadat množství 2 kusy.
Toto pouzdro nahrazuje originální pouzdro OEM.
Honda 51415-MCF-003
Honda 51415-KCY-761
Honda 51415-MAZ-003
Honda 51415-NXA-003
KTM 43570617
Husqvarna 43570617
Pro účely vyhledávání lze použít obchodní označení ostatních výrobců: 41,5x43,5x20 / 41,7x43,7x20 / 42x44x20
Upozornění: Protože se rozměry mohou lišit v desetinách milimetru má tento údaj pouze informativní charakter - přesné rozměry jsou uvedeny výše!
Vhodné pro motocykly:
Aprilia 750 Dorsoduro / 07-15
Aprilia RSV1000 / 98-03
Aprilia RSV4 1000R / 10
Aprilia SL1000 Falco / 99-03
Aprilia Tuono 1000 / 02-11
BMW R1200 Nine / 16-20
Cagiva 650 Raptor / 03-07
Cagiva 1000 Raptor / 03-05
Ducati Monster 600 / 91-01
Ducati Monster 821 / 14-20
Ducati 848 Streetfighter / 08-14
Honda CB1000 / 92-96
Honda CB1000R / 08-20
Honda CB1300 / 05-16
Honda CB900F Hornet / 02-07
Honda CBR1000RR / 04-11
Honda CBR900RR (CBR929RR) / 00-01
Honda CBR900RR (CBR954RR) / 02-03
Honda RC51 /00-05
Honda VFR750R / 87-93
Honda VTR1000 SP1 / 00-01
Honda VTR1000 SP2 / 02-06
Honda CB1100 SF X11 / 99-05
Honda XL1000V Varadero / 99-09
Honda XL600V Transalp / 87-92
Honda XL600R / 85-87
Honda XR400R / 96-16
Honda XR600R / 96-16
Honda XR650L / 96-16
Kawasaki KDX200 / 91-00
Kawasaki KDX220 / 91-00
Kawasaki KDX250 / 91-00
Kawasaki KLX250R / 93-96
Kawasaki KLX300R / 97-03
Kawasaki KLZ1000 Versys / 12-20
Kawasaki ZR7 / 99-04
Kawasaki ZRX1100 / 97-00
Kawasaki ZRX1200 / 01-06
Kawasaki ZX7R / 96-02
Kawasaki ZX7RR / 96-99
Kawasaki ZXR750 / 89-95
Kawasaki ZZR1100 / 90-01
Kawasaki ZZR1200 / 02-05
KTM 1190 RC8 / 07-13
KTM Duke 790 / 18-20
KTM RC390 / 14-20
Moto Guzzi Griso 850 / 07-15
Suzuki DL1000 V-Strom / 04-13
Suzuki DL650 V-Strom 04-11
Suzuki DR250 / 90-97
Suzuki DR350 / 90-97
Suzuki DR650 / 90-97
Suzuki DR650SE / 96-17
Suzuki GSF1200 Bandit / 96-06
Suzuki GSF1250 Bandit / 07-15
Suzuki GSR600 / 06-11
Suzuki GSX1300 B-King / 06-15
Suzuki GSXR1100 / 95-97
Suzuki GSXR1100 / 89-92
Suzuki GSXR750 / 88-95
Suzuki RF900 / 94-97
Suzuki TL1000 / 98-01
Triumph Speed Triple 1050 / 05-20
Triumph Thunderbird 900 Sport / 95-04
Triumph Tiger 1050 / 07-11
Triumph Tiger 800 / 10-14
Triumph Tiger 800 XC, XR, XRT, XRX / 10-20
Triumph Tiger 900 / 95-04
Triumph Trophy 1200 / 91-94
Triumph Trophy 900 / 91-94
Yamaha FZ6 Fazer / 04-13
Yamaha FZR1000 Exup / 89-95
Yamaha FZR400RR / 89-94
Yamaha FZS1000 Fazer / 01-05
Yamaha MT-01 1670 / 05-10
Yamaha TDM900 / 01-08
Yamaha TT600 / 89-96
Yamaha TTR250 / 04-06
Yamaha V-MAX 1200 / 92-07
Yamaha XJR1200 / 95-99
Yamaha XJR1300 / 98-16
Yamaha XT600E / 95-98
Yamaha XT600R / 04-12
Yamaha XTZ660 Tenere / 91-96
Yamaha XTZ700 Tenere
Yamaha YZF-R6 / 98-04
a další...
Plast plynové rukojeti (rychlopalu)
- vyrobeno přesně podle rozměrů a parametrů = plnohodnotná náhrada za originální díl (OEM Replacement)
- robustní provedení poskytuje delší životnost než originál
- jednokusové pevné provedení
- dobré kluzné vlastnosti materiálu pro plynulé a přesné dávkování plynu
Nahrazuje originální díl OEM:
Kawasaki 46019-0026
Vhodné pro modely:
Kawasaki KX250F / 13
Kawasaki KX450F / 13
Kawasaki KLX125 / 10-16
Kawasaki KLX150BF / 16
Kawasaki KLX150S / 09-13
Kawasaki KLX250 / 04-20
Kawasaki KLX250X / 04-20
Kawasaki KLX125 D-Tracker / 10-16
Kawasaki KLX250 D-Tracker / 04-20
ZETA je japonská značka, jejíž výrobky se vyznačují dokonalou kvalitou, moderním vzhledem a velkou měrou invence, neboť jsou konstruovány za pomoci návrhů, myšlenek a nápadů od jezdců a mechaniků profesionálních továrních týmů z celého světa.
V důsledku toho se popularita výrobků značky ZETA neustále zvyšuje a tyto produkty jsou používány v garážích hobby jezdců, profesionálních servisních dílnách i značkových servisech renomovaných značek motocyklů kvůli jejich vysoké kvalitě a dlouhé životnosti.
Motocyklové rukojeti Progrip v jednovrstvém provedení určené pro off-road (motokros, enduro, pitbike nebo ATV s rychlopalem).
Rukojeti pro závodní použití - verze Diamond/Waffle.
Jednovrstvá kontrukce nabízí zvýšenou životnost, ale také pohodlný středně měkký úchop. Univerzální kvalitní rukojeti pro závodní použití i rekreační jízdu.
- jednovrstvé (SINGLE Layer)
- průměr - 22 / 25mm
- délka - 115mm
- tvrdost materiálu - SH 35 MEDIUM
- provedení - Half Waffle včetně drážek pro zajištění drátem
- provedení - FLUO (zářivá barva)
Značka Progrip nabízí široký sortiment rukojetí pro off-roadové motocykly, silniční motocykly, skútry, čtyřkolky, vodní skútry, sněžné skútry a jízdní kola.
Pro každou aplikaci je možnost výběru z několika modelů (designů), různých kvalitativních provedení (1-vrstvé / 2-vrstvé / 3-vrstvé) a také různých délek (sortiment zahrnuje více jak 100 modelů).
Všechny rukojeti jsou vyráběny v Itálii již od roku 1925, kdy se nejprve vyráběli z buvolích rohů. Kolem roku 1945 se začali rukojet vyrábět z plastů a denní produkce byla kolem 1.000ks. Nyní se rukojeti Progrip výrábí pomocí nejmodernějších technologií z kvalitních, nezávadných a normalizovaných materiálů a denní produkce převyšuje 100.000ks.
Rukojeti značky Progrip používali a používají jezdci nejvyšší světové úrovně:
MotoGP - Marc Marquez, Loris Capirossi, Cal Crutchlow, Toni Elias, Stefan Bradl, Esteve Rabat, Colin Edwards, Karel Abraham a další ...
MXGP - Antonio Cairoli, Tim Gajser, Romain Febvre, Max Nagl, Tanel Leok, Max Anstie, Christophe Pourcel, Jeremy van Horebeek, David Philippaerts a mnoho dalších ...
Enduro - Matthew Phillips, Juha Ahola, Alex Salvini, Matti Seistola, Oscar Polli, Franco Picco, Danny La Porte a další.
PROGRIP = Comfort and technology for your hands!
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku