Pružiny předních vidlic a zadních centrálních tlumičů anglické značky K-TECH
- jedná se o racingové pružiny určené pro vysokou zátěž s identifikací a rozlišením dle hmotnosti jezdce pro správné určení hmotnostního (nosného) indexu
- nabízí maximální průhyb bez deformace s vynikající trvanlivostí pro stálý kontakt s povrchem a rychlou reakci na nerovnosti pro zdokonalenou ovladatelnost a bezpečnou jízdu
- vyrobeny ze speciální chromovokřemíkové pružinové oceli pro zajištění správné funkce pružení po celou dobu životnosti pružiny
- výroba s moderními technologickými postupy, kvalitní tepelné zušlechtění a vysoká přesnost tolerance pro kvalitní funkci odpružení
- pružiny zadního centrálního tlumiče jsou opatřeny odolným lesklým nástřikem pro zajištění maximální ochrany před korozí a případným poškozením pružiny
- pružiny pro přední vidlice disponují speciální povrchovou úpravou z důvodu snížení tření o vnitřní povrch tlumiče a ostatní komponenty pro zachování plné funkčnosti
Rozměry pružiny:
- vnější průměr pružiny: 43 mm
- délka pružiny: 660 mm
Poznámka: rozměry jsou uváděny na celé milimetry (měřeno v celých milimetrech), protože průměr pružiny se liší v desetinách milimetru v závislosti na tuhosti jednotlivé pružiny.
Sortiment pružin do předních vidlic a pružin zadního tlumiče zahrnuje motocykly: Honda / Kawasaki / Suzuki / Yamaha / KTM / Gas-Gas / Husqvarna / Beta / Aprilia
Aplikace pružin je uvedena pro standardní provedení motocyklu! Před objednáním je potřeba zkontrolovat verzi/model motocyklu, neboť některé značky vyráběly motocykly v různých edicích (Limited, Six-Days, Factory, Replica, apod.), které byly osazovány nestandardním pérováním s rozdílnými komponenty.
Pro přesné určení nejvhodnější tuhosti pružiny dle hmotnosti jezdce (bez výstroje!) nás kontaktujte telefonicky nebo emailem.
Pružiny předních vidlic a zadních tlumičů K-TECH.
Jedná se o racingové pružiny s identifikací a rozlišením dle hmotnosti jezdce pro správné určení hmotnostního (nosného) indexu.
Pružiny jsou vyrobeny ze speciální uhlíkové pružinové oceli pro zajištění správné funkce pružení po celou životnost pružiny.
-Zadní pružiny centrálního tlumiče jsou opatřeny speciálním práškovým lakem pro zajištění maximální ochrany před korozí a případným poškozením pružiny.
-Pružiny pro přední vidlice jsou opatřeny tzv. fosfátováním povrchu a to z důvodu snížení tření o vnitřní povrch tlumiče a ostatní komponenty pro zachování plné funkčnosti všech vnitřních komponentů.
Sortiment pružin pro přední vidlice a pro zadní tlumiče dostupný pro motocykly: beta / honda / yamaha / suzuki / kawasaki / ktm
Pružiny předních vidlic a zadních centrálních tlumičů anglické značky K-TECH
- jedná se o racingové pružiny určené pro vysokou zátěž s identifikací a rozlišením dle hmotnosti jezdce pro správné určení hmotnostního (nosného) indexu
- nabízí maximální průhyb bez deformace s vynikající trvanlivostí pro stálý kontakt s povrchem a rychlou reakci na nerovnosti pro zdokonalenou ovladatelnost a bezpečnou jízdu
- vyrobeny ze speciální chromovokřemíkové pružinové oceli pro zajištění správné funkce pružení po celou dobu životnosti pružiny
- výroba s moderními technologickými postupy, kvalitní tepelné zušlechtění a vysoká přesnost tolerance pro kvalitní funkci odpružení
- pružiny zadního centrálního tlumiče jsou opatřeny odolným lesklým nástřikem pro zajištění maximální ochrany před korozí a případným poškozením pružiny
- pružiny pro přední vidlice disponují speciální povrchovou úpravou z důvodu snížení tření o vnitřní povrch tlumiče a ostatní komponenty pro zachování plné funkčnosti
Rozměry pružiny:
- vnější průměr pružiny: 43 mm
- délka pružiny: 660 mm
Poznámka: rozměry jsou uváděny na celé milimetry (měřeno v celých milimetrech), protože průměr pružiny se liší v desetinách milimetru v závislosti na tuhosti jednotlivé pružiny.
Sortiment pružin do předních vidlic a pružin zadního tlumiče zahrnuje motocykly: Honda / Kawasaki / Suzuki / Yamaha / KTM / Gas-Gas / Husqvarna / Beta / Aprilia
Aplikace pružin je uvedena pro standardní provedení motocyklu! Před objednáním je potřeba zkontrolovat verzi/model motocyklu, neboť některé značky vyráběly motocykly v různých edicích (Limited, Six-Days, Factory, Replica, apod.), které byly osazovány nestandardním pérováním s rozdílnými komponenty.
Pro přesné určení nejvhodnější tuhosti pružiny dle hmotnosti jezdce (bez výstroje!) nás kontaktujte telefonicky nebo emailem.
Vyklápěcí páčky ZETA PIVOT LEVER FP od japonského výrobce ZETA jsou určeny pro závodní použití i jako tuningový doplněk s jedinečný designem a detailním zpracováním.
VŠECHNY POUZE V RACINGOVÉM 3-PRSTÉM PROVEDENÍ.
- vyrobené CNC obráběním z kovaného duralu (AL7075-T6 = vysoce odolný letecký kovaný dural)
- mechanismus s vratnou pružinou umožňuje vyklopení páčky při pádu směrem dopředu a značně snižuje možnost poškození páčky i objímky (pumpy)
- odlehčená závodní konstrukce jak páčky, tak i držáku (v provedení M-type)
- povrchová úprava = eloxovaný povrch
ZETA je japonská značka, jejíž výrobky se vyznačují dokonalou kvalitou, moderním vzhledem a velkou měrou invence, neboť jsou konstruovány za pomoci návrhů, myšlenek a nápadů od jezdců a mechaniků profesionálních továrních týmů z celého světa.
V důsledku toho se popularita výrobků značky ZETA neustále zvyšuje a tyto produkty jsou používány v garážích hobby jezdců, profesionálních servisních dílnách i značkových servisech renomovaných značek motocyklů kvůli jejich vysoké kvalitě a dlouhé životnosti.
Vyklápěcí páčky ZETA PIVOT LEVER FP od japonského výrobce ZETA jsou určeny pro závodní použití i jako tuningový doplněk s jedinečný designem a detailním zpracováním.
VŠECHNY POUZE V RACINGOVÉM 3-PRSTÉM PROVEDENÍ.
- vyrobené CNC obráběním z kovaného duralu (AL7075-T6 = vysoce odolný letecký kovaný dural)
- mechanismus s vratnou pružinou umožňuje vyklopení páčky při pádu směrem dopředu a značně snižuje možnost poškození páčky i objímky (pumpy)
- odlehčená závodní konstrukce jak páčky, tak i držáku (v provedení M-type)
- povrchová úprava = eloxovaný povrch
ZETA je japonská značka, jejíž výrobky se vyznačují dokonalou kvalitou, moderním vzhledem a velkou měrou invence, neboť jsou konstruovány za pomoci návrhů, myšlenek a nápadů od jezdců a mechaniků profesionálních továrních týmů z celého světa.
V důsledku toho se popularita výrobků značky ZETA neustále zvyšuje a tyto produkty jsou používány v garážích hobby jezdců, profesionálních servisních dílnách i značkových servisech renomovaných značek motocyklů kvůli jejich vysoké kvalitě a dlouhé životnosti.
Vhodné pro motocykly:
HUSABERG FE250 / 13
HUSABERG FE350 / 13
HUSABERG FE450 / 13
HUSABERG FE501 / 13
HUSABERG TE250 / 11-13
HUSABERG TE300 / 11-13
HUSQVARNA TC250 / 10-13
HUSQVARNA TC449 / 11-13
HUSQVARNA TE250 / 10-13
HUSQVARNA TE310 / 11-14
HUSQVARNA TE449 / 11-13
HUSQVARNA TE511 / 11-13
KTM 250EXC / 06-13
KTM 250EXC-F / 07-13
KTM 250SX / 06-13
KTM 250SX-F / 06-13
KTM 300EXC / 06-13
KTM 350EXC-F / 12-13
KTM 350SX-F / 11-13
KTM 400EXC / 07-11
KTM 450EXC RACING / 08
KTM 450EXC / 07-13
KTM 450SX RACING / 06
KTM 450SX-F / 07-08
KTM 450SX-F / 13
KTM 500EXC / 12-13
KTM 505SX-F / 08
KTM 505XC-F / 08
KTM 525EXC RACING / 07
KTM 530EXC-R / 08-11
TM MX85 / 13-20
Vyklápěcí páčky ZETA PIVOT LEVER FP od japonského výrobce ZETA jsou určeny pro závodní použití i jako tuningový doplněk s jedinečný designem a detailním zpracováním.
VŠECHNY POUZE V RACINGOVÉM 3-PRSTÉM PROVEDENÍ.
- vyrobené CNC obráběním z kovaného duralu (AL7075-T6 = vysoce odolný letecký kovaný dural)
- mechanismus s vratnou pružinou umožňuje vyklopení páčky při pádu směrem dopředu a značně snižuje možnost poškození páčky i objímky (pumpy)
- odlehčená závodní konstrukce jak páčky, tak i držáku (v provedení M-type)
- povrchová úprava = eloxovaný povrch
ZETA je japonská značka, jejíž výrobky se vyznačují dokonalou kvalitou, moderním vzhledem a velkou měrou invence, neboť jsou konstruovány za pomoci návrhů, myšlenek a nápadů od jezdců a mechaniků profesionálních továrních týmů z celého světa.
V důsledku toho se popularita výrobků značky ZETA neustále zvyšuje a tyto produkty jsou používány v garážích hobby jezdců, profesionálních servisních dílnách i značkových servisech renomovaných značek motocyklů kvůli jejich vysoké kvalitě a dlouhé životnosti.
Vhodné pro motocykly:
HUSABERG FE390 / 10-12
HUSABERG FE450 / 09-12
HUSABERG FE570 / 09-12
HUSABERG FX450 / 10-12
HUSABERG TE125 / 11-13
KTM 125EXC / 09-13
KTM 125SX / 09-13
KTM 150SX / 09-13
KTM 200EXC / 09-13
KTM 450SX-F / 09-12
KTM 505SX-F / 09
KTM 505XC-F / 09
Vyklápěcí páčky ZETA PIVOT LEVER FP od japonského výrobce ZETA jsou určeny pro závodní použití i jako tuningový doplněk s jedinečný designem a detailním zpracováním.
VŠECHNY POUZE V RACINGOVÉM 3-PRSTÉM PROVEDENÍ.
- vyrobené CNC obráběním z kovaného duralu (AL7075-T6 = vysoce odolný letecký kovaný dural)
- mechanismus s vratnou pružinou umožňuje vyklopení páčky při pádu směrem dopředu a značně snižuje možnost poškození páčky i objímky (pumpy)
- odlehčená závodní konstrukce jak páčky, tak i držáku (v provedení M-type)
- povrchová úprava = eloxovaný povrch
ZETA je japonská značka, jejíž výrobky se vyznačují dokonalou kvalitou, moderním vzhledem a velkou měrou invence, neboť jsou konstruovány za pomoci návrhů, myšlenek a nápadů od jezdců a mechaniků profesionálních továrních týmů z celého světa.
V důsledku toho se popularita výrobků značky ZETA neustále zvyšuje a tyto produkty jsou používány v garážích hobby jezdců, profesionálních servisních dílnách i značkových servisech renomovaných značek motocyklů kvůli jejich vysoké kvalitě a dlouhé životnosti.
Vhodné pro motocykly:
HUSQVARNA FC250 / 16-17
HUSQVARNA FC250 / 19-20
HUSQVARNA FC350 / 16-17
HUSQVARNA FC350 / 19-20
HUSQVARNA FC450 / 16-17
HUSQVARNA FC450 / 19-20
HUSQVARNA FE250 / 17
HUSQVARNA FE350 / 17
HUSQVARNA FE450 / 17
HUSQVARNA FE501 / 17
HUSQVARNA TC125 / 14-17
HUSQVARNA TC125 / 19-20
HUSQVARNA TC250 (2takt) / 14-17
HUSQVARNA TC250 (2takt) / 19-20
HUSQVARNA TE125 / 14-16
HUSQVARNA TE150 / 17
HUSQVARNA TE250 (2takt) / 17
HUSQVARNA TE300 / 17
KTM 125EXC / 14-16
KTM 125SX / 14-15
KTM 150SX / 14-15
KTM 200EXC / 14-16
Těsnění PROX jsou vyráběna výrobci v Japonsku a USA podle specifikace značky PROX, která zaručuje kvalitu díky dlouhodobému zátěžovému testování v závodech nejvyšší světové úrovně a také podle výsledků laboratorních testů na simulačních zátěžových strojích.
Díky vysoké kvalitě materiálů a technologickému zpracování jsou plnohodnotnou náhradou za originální těsnění (OEM) - těsnění PROX dokonce poskytují lepší vlastnosti, těsnost a životnost než originál.
Horní sady "Top-End" těsnění PROX vždy obsahují všechny těsnící komponenty, které jsou zapotřebí při opravě motoru:
- těsnění pod válec,
- těsnění pod hlavu,
- těsnění sání,
- těsnění výfuku,
- o-kroužky, gufera přívěry, atd.
U 4taktních motorů jsou obsažena i gufera ventilů.
Upozornění: sada obsahuje komponenty vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie!! (může se stát, že v této těsnící sadě chybí těsnění, o-kroužek nebo gufero, které lze objednat samostatně nebo je součástí jiné produktové sady).
Značka PROX je jednou z hlavních značek technických náhraních dílů pro offroadové motocykly a to již od roku 1975. V současné době však sortiment zahrnuje i rozsáhlý sortiment pro čtyřkolky (ATV/Quad), vodní skútry (PWC/Jet-Ski), sněžné skútry a malé mopedy a skútry do obsahu 50cc.
Produkty PROX jsou vyráběny v Japonsku a USA s důrazem na perfektní kvalitu, aby bylo dosaženo dlouhé životnosti i při náročných závodních podmínkách. Proto byly a jsou používány jako závodní a tuningové díly pro aftermarket (náhradu za originální díly), avšak nyní je značka Prox i významným dodavatelem do prvovýroby (OEM Supplier) světoznámých značek.
Dalším důkazem kvality a důvěry je používání produktů PROX jezdci a závodními týmy, které se účastní závodů nejvyšší světové úrovně.
Motobaterie VARTA POWERSPORTS AGM jsou plně kompatibilní se všemi typy evropských, asijských i amerických modelů vozidel.
- sortiment zahrnuje baterie pro motocykly, skútry, čtyřkolky, automobily, lodě a další dopravní prostředky
- motocyklové baterie (motocyklové akumulátory) VARTA POWERSPORTS AGM poskytují při správném použití a pravidelné údržbě spolehlivý startovací výkon
- robustní konstrukce a technologie přesně přizpůsobená speciálnímu zatížení při provozu motocyklu, zajišťuje vysokou odolnost a dlouhou životnost
- motocyklové baterie VARTA POWERSPORTS AGM poskytují spolehlivou startovací energii
Baterie 518901026 (YTX20L-BS ) patří do řady AGM - Technologie AGM - (Absorbent Glass Mat) savé skleněné mikrovlákno používá mikroporézní, vysoce porézní a odolný separátor, který zajišťuje nerozlitelnost akumulátoru a dobrý kontakt elektrolytu s deskami akumulátoru.
Baterii po zprovoznění není třeba dolévat a je odolná proti vytečení elektrolytu až do náklonu 45°.
Baterie je odolnější proti otřesům, extrémním podmínkám a podává skvělé výkony.
ETN (evropské typové číslo): 518 901 026 A51 4
Napětí: 12 V
Kapacita: 18 Ah
Nabíjecí proud: 1,8 A
Start. proud CCA/-18°C: 250 A
Rozměry: D177 x Š88 x V156 mm
Hmotnost: 6,28 kg
Typ: AGM s tekutým elektrolytem
Pólování: pól + vpravo
Obsah balení: akumulátor/baterie, připojovací šrouby
Startovací proud za studena CCA - (nebo také vybíjecí proud, testovací proud) je kritickým parametrem pro dobrou startovací schopnost baterie. V EU používaná norma EN definuje proud (A) při -18°C po dobu 10 sekund pro pokles napětí na 7,5V. Starší norma DIN definuje proud (A) při -18°C po dobu 30 sekund pro pokles napětí na 9V.
Tuto motobaterii je možné nahradit akumulátory následujících výrobců:
DYNAVOLT DTX20HL-BS
DYNAVOLT DTX20L-BS
YUASA YTX20L-BS
BANNER YTX20L-BS
EXIDE ETX20H-BS
FIAMM FTX20L-BS
MOTOBATT MBTX20U
VARTA 518.901.026
Možnost použití pro:
Bombardier Outl. 400XT / 04-06
Bombardier Outl. 4002 4WD / 03-06
CAN-AM Outlander. 400 / 06-14
CAN-AM Outlander. 650 / 04-10
Honda GL1800 A Goldwing / 01-08
Honda TRX680 Rincon / 09-17
Honda VTX1800 / 03-11
Kawasaki KZ1000 / 81-03
Kawasaki Z/ZG1000 Concours / 86-06
Kymco MXU500 / 06-14
Triumph Rocket 2300 Classic / 06-10
Triumph Thunderbird 1600 / 08-14
Yamaha XV1600A Wild Star / 99-04
Pro správnou údržbu a nabíjení je nezbytně nutné použití některé z automatických nabíječek, které jsou uzpůsobené pro použití s moderními motocyklovými bateriemi (Lithiové baterie je nutno dobíjet speciální nabíječkou pro lithiové baterie!). Použitím nevhodného nabíječe se baterie postupně ničí nebo může být i jednorázově zničena (nebezpečí výbuchu). Postupujte dle návodu k obsluze a manuálu výrobce motocyklu.
Rozsah péče o baterii se liší dle typu baterie, ale tři základní body jsou společné pro všechny typy:
1. udržovat baterii stále v nabitém stavu / 2. kontrolovat uložení a upevnění v motocyklu / 3. kontrolovat stav kabelů a spojů.
Poznámka - bezúdržbový akumulátor (bezúdržbová baterie) je pouze obchodní označení pro "uzavřené" akumulátory, které po dobu své životnosti nepotřebují doplňování elektrolytu => údržbu potřebují v podstatě stejnou jako všechny ostatní typy!
!!! UPOZORNĚNÍ: Baterii bez vyplněného záručního listu nereklamujeme !!!
Hadice chladiče v tuningovém provedení od japonské značky DRC pro zvýraznění designu motocyklu, ale i pro vyšší odolnost a účinnost chladícího systému.
Tyto vysoce kvalitní závodní hadice jsou vyrobené pomocí "Multilayered Proof Technology" z vrstveného silikonového materiálu s extrémně hladkým vnitřním povrchem pro zvýšení rychlosti průtoku chladící kapaliny a zlepšení chlazení i v extrémních závodních podmínkách.
Použitý silikonový materiál a vícevrstvá konstrukce vyztužená síťovou tkaninou zaručuje vyšší tepelnou odolnost, zvýšenou odolnost proti tlaku a delší životnost.
Široký sortiment pro off-roadové motocykly (motokros, enduro).
Balení obsahuje určený počet kusů hadic pro daný model a rok výroby motocyklu.
DRC je japonská značka, jejíž výrobky se vyznačují dokonalou kvalitou, moderním vzhledem a velkou měrou invence, neboť jsou konstruovány za pomoci návrhů, myšlenek a nápadů od jezdců a mechaniků profesionálních továrních týmů z celého světa.
V důsledku toho se popularita výrobků značky DRC neustále zvyšuje a tyto produkty jsou používány v garážích hobby jezdců, profesionálních servisních dílnách i značkových servisech renomovaných značek motocyklů kvůli jejich vysoké kvalitě a dlouhé životnosti.
Hlavní průtokový píst zadního tlumiče (pérování) od japonského výrobce KYB.
Jedná se o originální díl přímo od výrobce KYB (Kayaba), který je plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodný díl je osazován v prvovýrobě.
Použitý materiál, povrchová úprava, parametry a výrobní tolerance jsou naprosto přesné s těmi, které byly konstrukčně navrženy při vývoji celého tlumiče.
Výrobce KYB je významným a renomovaným dodavatelem pro automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek) a řadí se mezi světovou špičku.
Hlavní průtokový píst zadního tlumiče (pérování) od japonského výrobce KYB.
Jedná se o originální díl přímo od výrobce KYB (Kayaba), který je plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodný díl je osazován v prvovýrobě.
Použitý materiál, povrchová úprava, parametry a výrobní tolerance jsou naprosto přesné s těmi, které byly konstrukčně navrženy při vývoji celého tlumiče.
Výrobce KYB je významným a renomovaným dodavatelem pro automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek) a řadí se mezi světovou špičku.
Hlavní průtokový píst zadního tlumiče (pérování) od japonského výrobce KYB.
Jedná se o originální díl přímo od výrobce KYB (Kayaba), který je plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodný díl je osazován v prvovýrobě.
Použitý materiál, povrchová úprava, parametry a výrobní tolerance jsou naprosto přesné s těmi, které byly konstrukčně navrženy při vývoji celého tlumiče.
Výrobce KYB je významným a renomovaným dodavatelem pro automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek) a řadí se mezi světovou špičku.
Hlavní průtokový píst zadního tlumiče (pérování) od japonského výrobce KYB.
Jedná se o originální díl přímo od výrobce KYB (Kayaba), který je plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodný díl je osazován v prvovýrobě.
Použitý materiál, povrchová úprava, parametry a výrobní tolerance jsou naprosto přesné s těmi, které byly konstrukčně navrženy při vývoji celého tlumiče.
Rozměry:
- vnitřní průměr: 12mm
- vnější průměr: 40mm
- výška: 18mm
Výrobce KYB je významným a renomovaným dodavatelem pro automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek) a řadí se mezi světovou špičku.
Hlavní průtokový píst zadního tlumiče (pérování) od japonského výrobce KYB.
Jedná se o originální díl přímo od výrobce KYB (Kayaba), který je plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodný díl je osazován v prvovýrobě.
Použitý materiál, povrchová úprava, parametry a výrobní tolerance jsou naprosto přesné s těmi, které byly konstrukčně navrženy při vývoji celého tlumiče.
Rozměry:
- vnitřní průměr: 12mm
- vnější průměr: 44mm
- výška: 16mm
Výrobce KYB je významným a renomovaným dodavatelem pro automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek) a řadí se mezi světovou špičku.
Hlavní průtokový píst zadního tlumiče (pérování) od japonského výrobce KYB.
Jedná se o originální díl přímo od výrobce KYB (Kayaba), který je plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodný díl je osazován v prvovýrobě.
Použitý materiál, povrchová úprava, parametry a výrobní tolerance jsou naprosto přesné s těmi, které byly konstrukčně navrženy při vývoji celého tlumiče.
Rozměry:
- vnitřní průměr: 12mm
- vnější průměr: 46mm
- výška: 18mm
Výrobce KYB je významným a renomovaným dodavatelem pro automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek) a řadí se mezi světovou špičku.
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku