Písty Vertex jsou vysoce technicky inovativní a vysoce kvalitní písty vyráběné ze speciálního materiálu a obráběné z jednoho kusu na nejmodernějších CNC strojích v Itálii.
- rozměr pístu = 54,23mm
- komprese = standard
- povrchová úprava = molybden / teflon
- varianta pístu = litý píst
Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků té nejvyšší kvality.
Tento píst nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
KTM 50330007100
KTM 50330007200
KTM 50330007000
KTM 50230032500
KTM 52330032000
KTM 50130033000
KTM 52030074000
KTM 77030074000
Všechny písty jsou tepelně zušlechťovány T5 nebo T6 kalením a popouštěním, a jsou opatřeny speciální povrchovou úpravou Molybden-Bisulfid.
2-taktní písty jsou výhradně lité písty (nejsou kované) - vyrobené z speciální hliníkové slitiny s obsahem samomazného křemíku (obsah 18%), který zajišťuje snížení tření mezi pístem a válcem pro zvýšení životnosti pístu i při závodním použití a odlehčení pístu při zachování potřebné pevnosti.
4-taktní písty jsou výhradně kované písty se zdokonalenou pevností a životností.
Písty ve variantě RACE jsou dostupné jen pro některé modely a značky motocyklů a jejich konstrukce byla zdokonalena vývojovým oddělením značky Vertex za účelem dosažení kvalitnějšího pístu, zvýšené komprese, nižší hmotnosti a vyššího výkonu.
Písty ve variantě PRO jsou kované písty se speciálním hliníko-křemičiným legováním, jejich konstrukce je speciálně upravena pro závodní použití a odlehčena (extra lehké písty), jsou vybaveny chromovanými pístními kroužky a extra odlehčeným čepem s dvojitým konusem.
Značka VERTEX je výrobcem komponentů motoru nejvyšší světové úrovně od roku 1953. Sortiment zahrnuje komponenty pro motocykly, motokáry, skútry, vodní skútry, lodě, sněžné skútry, zahradní techniku, užitková vozidla, kompresory.
Ve výrobě jsou používány nejmodernější technologie, jakostní výrobní normy a systémy řízení výrobních procesů. Od roku 1996 je Vertex dodavatelem do prvovýroby značky KTM! Výrobky značky Vertex jsou používány v prvovýrobě i dalších značek (Beta, Gas-Gas, Husqvarna, Sherco, Moto TM a další) a také závodními týmy nejvyšší světové úrovně (Kawasaki Pro Circuit, Honda HRC Racing, Yamaha Factory, Beta Factory, Moto3).
Ojniční sady Prox jsou dokonalým a výhodným výběrem, neboť v krabičce Prox je stejná originální ojnice z Japonska jako například od Hondy, Kawasaki, Yamahy!
- unikátní technologie dvojitého kování výkovků předává ojnicím PROX vynikající pevnost, odolnost a rozměrovou stálost
- kromě technologie dvojitého kování jsou výkovky ošetřeny kuličkováním, čímž je docíleno dokonalého spojení povrchové textury po vykování a odstraněno pnutí
- přesné rozmístění a sklon mazacích otvorů zaručuje dokonalé mazání jehlových ložisek a čepů
- ojniční sady PROX obsahují vysoce kvalitní jehlová ložiska s přesným tvarem a počtem jehel s dokonalou tolerancí jako originální díly a čepy
- díky všem použitým technologiím a materiálům vysoké kvality na všechny komponenty je zaručena nejdelší možná životnost celé ojniční sady i při použití v náročných podmínkách
Dodáváno jako ojniční sada, tedy včetně jehlového ložiska a distančních příložek nejvyšší kvality.
Tato ojniční sada nahrazuje originální díly (OEM Replacement):
Kawasaki 13032-1200
Kawasaki 13035-1010-01
Kawasaki 13035-1010
Kawasaki 14020-1068
Kawasaki 92026-1136
Kawasaki 13032-1179
Tato ojnice je součástí sady klikového hřídele dle originálního dílu (OEM Replacement):
Kawasaki 13031-1329
Kawasaki 13031-1368
Ojnice PROX vyrábí jeden z největších světových výrobců, který dodává do prvovýroby předních světových značek (Honda, Yamaha, Kawasaki). Jeho zkušenosti a know-how jsou použity samozřejmě i při výrobě ojnic PROX, kdy jsou detailně dodržovány parametry, rozměry, tvar, konstrukce, mazací otvory a provedení přesně podle originálních dílů (OEM).
Ojniční sada PROX je dokonalým a výhodným výběrem. V balení Prox je stejná originální ojnice jako např. od Hondy, Kawasaki, Yamahy.
Upozornění: při výměně ojniční sady je potřeba dokonale provést přelisování včetně extrémně přesného vycentrování klikové hřídele, aby byla zajištěna dlouhá životnost ojnice i dalších komponentů a hladký chod motoru. Je doporučeno vyměnit ložiska (nejlépe jen japonské značky NTN, Koyo.
Pístní sady Athena nabízejí širokou škálu kovaných a litých pístů, které byly přednostně používány pro vlastní přestavbové kitové sady (sady válce pro zvýšení objemu).
- rozměr pístu = 54,20mm
- komprese = standardní
- povrchová úprava = molybden / teflon
- varianta pístu = kovaný píst
Tento píst nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
KTM 503.30.007.000
KTM 501.30.033.000
KTM 523.30.033.000
KTM 502.30.032.500
KTM 523.30.032.000
KTM 520.30.074.000
KTM 523.30.074.000
KTM 50330007000
KTM 50130033000
KTM 52330033000
KTM 50230032500
KTM 52330032000
KTM 52030074000
KTM 52330074000
Kované písty se nabízejí jako velmi dobré řešení z hlediska výkonu a spolehlivosti, díky moderně provedeným úpravám, modifikované kompresi a povrchové úpravě(molybden/teflon).
Všechny písty jsou vyráběny dle standardů kvality EN ISO 9002, které přinášejí výrobkům vysokou spolehlivost. Dále neustálý technický vývoj a zlepšování pomáhá zdokonalování všech výrobků již od roku 1973.
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Víčka/Zátky přední vidlice od japonské značky ZETA s integrovaným nastavováním pružení pro možnost úpravy nastavení pérování bez nutnosti použití nářadí - rychlé, přesné a jednoduché nastavení.
- vyrobeno z vysoce kvalitního duralu AL7000 ("letecký dural" používaný v letecké průmyslu)
- nastavení bez nářadí provedeno během krátké doby s vysokou přesností
- integrované odvzdušení se změněnou pozicí - nehrozí poškození jako při použití odvzdušňovacích ventilků
Dodáváno v páru.
ZETA je japonská značka, jejíž výrobky se vyznačují dokonalou kvalitou, moderním vzhledem a velkou měrou invence, neboť jsou konstruovány za pomoci návrhů, myšlenek a nápadů od jezdců a mechaniků profesionálních továrních týmů z celého světa.
V důsledku toho se popularita výrobků značky ZETA neustále zvyšuje a tyto produkty jsou používány jak hobby jezdci, tak i profesionálními závodníky nejvyšší světové úrovně kvůli jejich vysoké kvalitě a závodnímu provedení.
Písty jsou vyráběny ze speciálního materiálu a obráběné z jednoho kusu na nejmodernějších CNC strojích největšími světovými výrobci v Japonsku a USA.
rozměr pístu = 53,96mm
komprese = standard
varianta pístu = litý píst
Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků té nejvyšší kvality a japonské výroby.
Tento píst nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
Kawasaki 13001-1389
Kawasaki 13001-1359
Kawasaki 13001-1377
Kawasaki 13002-1087
Kawasaki 13003-1318
Kawasaki 92033-1242
Na většinu pístů PROX je aplikována speciální povrchová úprava (molybdenový / teflonový povrch), která je vyrobena z jemné směsi speciálních materiálů. Tato speciální povrchová úprava snižuje tření a zajišťuje hladký běh motoru a ochranu při prvních minutách provozu motoru po nastartování.
Použitý materiál je vysoce kvalitní hliníková slitina používaná i v leteckém průmyslu, která je díky svým vlastnostem nejdokonalejším materiálem pro výrobu pístů, neboť disponuje velmi nízkým koeficientem rozpínavosti a tření a nabízí dlouhou životnost při dodržení montážních a provozních podmínek.
Písty PROX jsou dokonalým a výhodným výběrem, neboť v krabičce Prox je stejný originální píst jako například od Hondy, Kawasaki, Yamahy.
Písty PROX vyrábějí největší světový výrobci (ART, TKRJ, JE, atd.), kteří dodávají do prvovýroby předních světových značek (Honda, Yamaha, Kawasaki). Jejich zkušenosti a know-how je použito i při výrobě pístů PROX, kdy jsou dodržovány parametry, rozměry, tvar, konstrukce a provedení podle originálních dílů (OEM).
Navíc do pístních sad jsou přidávány pístní kroužky japonských výrobců RIKKEN a NPR, a vysoce kvalitní pístní čepy s přesnými rozměry a dokonalou tolerancí.
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Písty jsou vyráběny ze speciálního materiálu a obráběné z jednoho kusu na nejmodernějších CNC strojích největšími světovými výrobci v Japonsku a USA.
rozměr pístu = 53,97mm
komprese = standard
varianta pístu = litý píst
Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků té nejvyšší kvality a japonské výroby.
Tento píst nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
Kawasaki 13001-1389
Kawasaki 13001-1359
Kawasaki 13001-1377
Kawasaki 13002-1087
Kawasaki 13003-1318
Kawasaki 92033-1242
Na většinu pístů PROX je aplikována speciální povrchová úprava (molybdenový / teflonový povrch), která je vyrobena z jemné směsi speciálních materiálů. Tato speciální povrchová úprava snižuje tření a zajišťuje hladký běh motoru a ochranu při prvních minutách provozu motoru po nastartování.
Použitý materiál je vysoce kvalitní hliníková slitina používaná i v leteckém průmyslu, která je díky svým vlastnostem nejdokonalejším materiálem pro výrobu pístů, neboť disponuje velmi nízkým koeficientem rozpínavosti a tření a nabízí dlouhou životnost při dodržení montážních a provozních podmínek.
Písty PROX jsou dokonalým a výhodným výběrem, neboť v krabičce Prox je stejný originální píst jako například od Hondy, Kawasaki, Yamahy.
Písty PROX vyrábějí největší světový výrobci (ART, TKRJ, JE, atd.), kteří dodávají do prvovýroby předních světových značek (Honda, Yamaha, Kawasaki). Jejich zkušenosti a know-how je použito i při výrobě pístů PROX, kdy jsou dodržovány parametry, rozměry, tvar, konstrukce a provedení podle originálních dílů (OEM).
Navíc do pístních sad jsou přidávány pístní kroužky japonských výrobců RIKKEN a NPR, a vysoce kvalitní pístní čepy s přesnými rozměry a dokonalou tolerancí.
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
XTRIG Preload Adjuster pro nastavení předpětí pružiny zadního tlumiče. Díky své jedinečné a unikátní konstrukci umožňuje nastavení a regulaci předpětí zadní pružiny velmi rychle a snadno - přímo na závodech nebo tréninku. Používají ho tovární týmy závodů mistrovství světa MX GP (KTM i japonské značky), tak i mnoho týmů v USA (AMA Pro Motocross).
XTRIG Preload Adjuster nahrazuje horní i spodní matici zadního tlumiče jediným "límcem", který se pak pohybuje nahoru nebo dolů po závitech těla zadního tlumiče pomocí hlavního šroubu. To znamená, že během několika vteřin jen pomocí 8mm klíče je možné perfektně nastavit funkci a výkon zadního tlumiče - rychlé a snadné nastavení nebo seřízení předpětí je tedy možné i po každé rozjížďce.
Vlastnosti:
- ultralehký mechanický seřizovač předpětí přužiny zadního tlumiče
- umožňuje velmi snadné a rychlé nastavení předpětí pružiny zadního tlumiče
- robustní a odolná konstrukce proti nečistotám
- přesná konstrukce a provedení z vysokopevnostního duralu
- plné využití závitu pro nastavení pružiny
- jednoduchá montáž a ovládání
- nízká hmotnost
- patentová ochrana
XTRIG Preload Adjuster pro nastavení předpětí pružiny zadního tlumiče. Díky své jedinečné a unikátní konstrukci umožňuje nastavení a regulaci předpětí zadní pružiny velmi rychle a snadno - přímo na závodech nebo tréninku. Používají ho tovární týmy závodů mistrovství světa MX GP (KTM i japonské značky), tak i mnoho týmů v USA (AMA Pro Motocross).
XTRIG Preload Adjuster nahrazuje horní i spodní matici zadního tlumiče jediným "límcem", který se pak pohybuje nahoru nebo dolů po závitech těla zadního tlumiče pomocí hlavního šroubu. To znamená, že během několika vteřin jen pomocí 8mm klíče je možné perfektně nastavit funkci a výkon zadního tlumiče - rychlé a snadné nastavení nebo seřízení předpětí je tedy možné i po každé rozjížďce.
Vlastnosti:
- ultralehký mechanický seřizovač předpětí přužiny zadního tlumiče
- umožňuje velmi snadné a rychlé nastavení předpětí pružiny zadního tlumiče
- robustní a odolná konstrukce proti nečistotám
- přesná konstrukce a provedení z vysokopevnostního duralu
- plné využití závitu pro nastavení pružiny
- jednoduchá montáž a ovládání
- nízká hmotnost
- patentová ochrana
Vhodné pro motocykly:
KTM 125SX+144SX+150SX+250SX / 08-10
KTM 250SXF / 08-10
KTM 450SXF / 07-10
KTM 125EXC+200EXC+250EXC+300EXC+400+450EXC+530EXC / 08-11
XTRIG Preload Adjuster pro nastavení předpětí pružiny zadního tlumiče. Díky své jedinečné a unikátní konstrukci umožňuje nastavení a regulaci předpětí zadní pružiny velmi rychle a snadno - přímo na závodech nebo tréninku. Používají ho tovární týmy závodů mistrovství světa MX GP (KTM i japonské značky), tak i mnoho týmů v USA (AMA Pro Motocross).
XTRIG Preload Adjuster nahrazuje horní i spodní matici zadního tlumiče jediným "límcem", který se pak pohybuje nahoru nebo dolů po závitech těla zadního tlumiče pomocí hlavního šroubu. To znamená, že během několika vteřin jen pomocí 8mm klíče je možné perfektně nastavit funkci a výkon zadního tlumiče - rychlé a snadné nastavení nebo seřízení předpětí je tedy možné i po každé rozjížďce.
Vlastnosti:
- ultralehký mechanický seřizovač předpětí přužiny zadního tlumiče
- umožňuje velmi snadné a rychlé nastavení předpětí pružiny zadního tlumiče
- robustní a odolná konstrukce proti nečistotám
- přesná konstrukce a provedení z vysokopevnostního duralu
- plné využití závitu pro nastavení pružiny
- jednoduchá montáž a ovládání
- nízká hmotnost
- patentová ochrana
Sady těsnění motoru značky Vertex (dříve Winderosa)
- vyrobeny z nejnovějších materiálů a pomocí moderních technologií, které zajišťují čisté hrany a otvory pro dokonalou a bezproblémovou montáž
- těsnění Vertex zajišťují dlouhodobý výkon, spolehlivý těsnící efekt pro prevenci úniku oleje
- těsnění obsažená v sadách splňují nebo překračují specifikace OEM (plnohodnostná náhrada za originální díl)
- sortiment zahrnuje sady pro dvoutaktní i čtyřtaktní motory (sady pro 4taktní motory obsahují i gufera dříku ventilů)
Sada obsahuje komponenty pro generální opravu celého motoru - většinu plochých těsnění motoru vždy v přesném počtu pro daný motor:
- těsnění pod hlavu,
- těsnění pod válec,
- těsnění bočních vík motoru (těsnění víka zapalování, těsnění víka spojky),
- těsnění vodního čerpadla,
- o-kroužky, kroužky výfuku a další,
- u 4taktních motorů jsou obsažena i gufera ventilů.
Upozornění: sada obsahuje komponenty vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie!!
Značka VERTEX je výrobcem komponentů motoru nejvyšší světové úrovně od roku 1953. Sortiment zahrnuje komponenty pro motocykly, motokáry, skútry, vodní skútry, lodě, sněžné skútry, zahradní techniku, užitková vozidla, kompresory.
Ve výrobě jsou používány nejmodernější technologie, jakostní výrobní normy a systémy řízení výrobních procesů. Od roku 1996 je Vertex dodavatelem do prvovýroby značky KTM! Výrobky značky Vertex jsou používány v prvovýrobě i dalších značek (Beta, Gas-Gas, Husqvarna, Sherco, Moto TM a další) a také závodními týmy nejvyšší světové úrovně (Kawasaki Pro Circuit, Honda HRC Racing, Yamaha Factory, Beta Factory, Moto3).
Volnoběžka startéru pro motocykly KTM + Husqvarna + Husaberg + Beta + BMW + Aprilia
- volnoběžné ložisko startéru dle originálních parametrů a rozměrů
- vyrobeno z kvalitních materiálů
- precizní výroba na moderních strojích
Rozměry:
- vnější průměr: 56 mm
- vnitřní průměr: 40 mm
- výška: 12 mm
- počet válečků: 16 ks
Tento díl je vhodný jako náhrada do origilnání volnoběžky:
KTM 79240026000
KTM 80040026000
Husqvarna 80040026000
Husqvarna 79240026000
Husqvarna H25024501
Husaberg H25024501
Husaberg 80040026000
Husaberg 79240026000
Gas-Gas 79240026000
Vhodné pro motocykly:
KTM 250SXF / 14-24
KTM 350SXF / 14-24
KTM 250EXCF / 06-24
KTM 350EXCF / 14-24
KTM 350 Freeride
KTM 250F Freeride
Husqvarna FE250 / 14-24
Husqvarna FE350 / 14-24
Husqvarna FC250 / 14-24
Husqvarna FC350 / 14-24
Husqvarna FX250 / 17-23
Husqvarna FX350 / 17-23
Husaberg FE450 / 04-08
Husaberg FE550 / 04-08
Husaberg FE650 / 04-08
Husaberg FS450 / 04-08
Husaberg FS650 / 04-08
Gas-Gas MCF250 / 21-24
Gas-Gas MCF350 / 22-24
Gas-Gas ECF250 / 21-24
Gas-Gas ECF350 / 21-24
Gas-Gas EXF250 / 21-24
Gas-Gas EXF350 / 21-24
Pístní sady japonské značky TKRJ jsou vyrobeny jen z prvotřídních materiálů a jejich výborná kvalita a dlouhá životnost je známá po celém světě.
- rozměr pístu = pro vrtání 69,75mm
- komprese = standard
- varianta pístu = litý píst
Pístní sady jsou významnou skupinou produktů japonského výrobce TKRJ, který své výrobky dodává do prvovýroby (OEM) většině japonských výrobců a také evropským výrobcům.
Tento píst nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
Yamaha 4HC-11631-00-97
Yamaha 4HC-11631-01
Yamaha 4HC-11636-00
Yamaha 4HC-11636-01
Yamaha 4HC-11638-00
Yamaha 4HC-11638-01
Yamaha 4JH-11633-00
Yamaha 4HC-11603-00
Yamaha 4HC-11605-00
Yamaha 4HC-11607-00
Yamaha 90468-12069
Do pístních sad jsou přidávány pístní kroužky T.K.R.J. a vysoce kvalitní pístní čepy s přesnými rozměry a dokonalou tolerancí.
Pístní sada TKRJ obsahuje:
- píst
- pístní čep
- pístní kroužky
- pojistné kroužky pístního čepu (2 kusy)
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Pístní sady japonské značky TKRJ jsou vyrobeny jen z prvotřídních materiálů a jejich výborná kvalita a dlouhá životnost je známá po celém světě.
- rozměr pístu = pro vrtání 70,00mm
- komprese = standard
- varianta pístu = litý píst
Pístní sady jsou významnou skupinou produktů japonského výrobce TKRJ, který své výrobky dodává do prvovýroby (OEM) většině japonských výrobců a také evropským výrobcům.
Tento píst nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
Yamaha 4HC-11631-00-97
Yamaha 4HC-11631-01
Yamaha 4HC-11636-00
Yamaha 4HC-11636-01
Yamaha 4HC-11638-00
Yamaha 4HC-11638-01
Yamaha 4JH-11633-00
Yamaha 4HC-11603-00
Yamaha 4HC-11605-00
Yamaha 4HC-11607-00
Yamaha 90468-12069
Do pístních sad jsou přidávány pístní kroužky T.K.R.J. a vysoce kvalitní pístní čepy s přesnými rozměry a dokonalou tolerancí.
Pístní sada TKRJ obsahuje:
- píst
- pístní čep
- pístní kroužky
- pojistné kroužky pístního čepu (2 kusy)
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Vyklápěcí páčky ZETA PIVOT LEVER FP od japonského výrobce ZETA jsou určeny pro závodní použití i jako tuningový doplněk s jedinečný designem a detailním zpracováním.
VŠECHNY POUZE V RACINGOVÉM 3-PRSTÉM PROVEDENÍ.
- vyrobené CNC obráběním z kovaného duralu (AL7075-T6 = vysoce odolný letecký kovaný dural)
- mechanismus s vratnou pružinou umožňuje vyklopení páčky při pádu směrem dopředu a značně snižuje možnost poškození páčky i objímky (pumpy)
- odlehčená závodní konstrukce jak páčky, tak i držáku (v provedení M-type)
- povrchová úprava = eloxovaný povrch
ZETA je japonská značka, jejíž výrobky se vyznačují dokonalou kvalitou, moderním vzhledem a velkou měrou invence, neboť jsou konstruovány za pomoci návrhů, myšlenek a nápadů od jezdců a mechaniků profesionálních továrních týmů z celého světa.
V důsledku toho se popularita výrobků značky ZETA neustále zvyšuje a tyto produkty jsou používány v garážích hobby jezdců, profesionálních servisních dílnách i značkových servisech renomovaných značek motocyklů kvůli jejich vysoké kvalitě a dlouhé životnosti.
Sady těsnění od italského výrobce Centauro, který dodává do prvovýroby motocyklů (téměř všech italských značek i KTM a dalším evropským výrobcům) jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění, neboť jsou vyráběna ve vysoce kvalitním zpracování, z jakostních materiálů a dle přesných specifikací a parametrů originálních dílů (OEM).
Použité materiály pro výrobu těsnění zajišťují prodlouženou životnost a disponují perfektní stálostí tvaru s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi.
Horní sady "Top-End" těsnění CENTAURO vždy obsahují všechny těsnící komponenty, které jsou zapotřebí při opravě motoru:
- těsnění pod válec,
- těsnění pod hlavu,
- těsnění sání,
- těsnění výfuku,
- o-kroužky, gufera přívěry, atd.
U 4taktních motorů jsou obsažena i gufera ventilů.
Upozornění: sada obsahuje komponenty vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie (může se stát, že v sadě může chybět těsnění, které výrobce z nějakého důvodu nevyrábí a není tedy obsaženo v této sadě).
Všechna těsnění jsou vyráběna dle rozměrů podle originálního dílu. Použitý materiál zajišťuje prodlouženou životnost a velmi dobrou ochranu před únikem oleje.
Produkty od italského výrobce Centauro, který dodává do prvovýroby motocyklů (téměř všech italských značek i KTM a dalším evropským výrobcům) jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální díly, neboť jsou vyráběna ve vysoce kvalitním zpracování, z nejjakostnějších materiálů a dle přesných specifikací a parametrů originálních dílů (OEM).
Těsnění PROX jsou vyráběna výrobci v Japonsku a USA podle specifikace značky PROX, která zaručuje kvalitu díky dlouhodobému zátěžovému testování v závodech nejvyšší světové úrovně a také podle výsledků laboratorních testů na simulačních zátěžových strojích.
Díky vysoké kvalitě materiálů a technologickému zpracování jsou plnohodnotnou náhradou za originální těsnění (OEM) - těsnění PROX dokonce poskytují lepší vlastnosti, těsnost a životnost než originál.
V sadě jsou obsažena pouze kvalitní gufera od významných a renomovaných japonských výrobců NOK, ARS, která jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodná gufera jsou osazována v prvovýrobě.
Sada těsnění celého motoru "Complete Kit" obsahuje komponenty pro generální opravu celého motoru:
- většinu plochých těsnění motoru - těsnění pod hlavu, těsnění pod válec, těsnění mezi kartery, těsnění bočních vík motoru (těsnění zapalování, těsnění spojky malé, těsnění spojky velké), těsnění vodního čerpadla, o-kroužky, těsnící kroužky výfuku a další;
- většinu gufer motoru - gufero ke startovací páce, gufero na hřídel řetězového kolečka, gufero na hřídel řadící páky, gufero vodního čerpadla a další (kromě gufer na klikovou hřídel, které jsou od značky Prox dodávány jako samostatná sada gufer na klikovou hřídel);
- u 4taktních motorů jsou obsažena i gufera ventilů.
Upozornění: sada obsahuje komponenty vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie!! (může se stát, že v této těsnící sadě chybí těsnění, o-kroužek nebo gufero, které lze objednat samostatně nebo je součástí jiné produktové sady, a nebo lze zakoupit jen jako originální díl od výrobce motocyklu).
Značka PROX je jednou z hlavních značek technických náhraních dílů pro offroadové motocykly a to již od roku 1975. V současné době však sortiment zahrnuje i rozsáhlý sortiment pro čtyřkolky (ATV/Quad), vodní skútry (PWC/Jet-Ski), sněžné skútry a malé mopedy a skútry do obsahu 50cc.
Produkty PROX jsou vyráběny v Japonsku a USA s důrazem na perfektní kvalitu, aby bylo dosaženo dlouhé životnosti i při náročných závodních podmínkách. Proto byly a jsou používány jako závodní a tuningové díly pro aftermarket (náhradu za originální díly), avšak nyní je značka Prox i významným dodavatelem do prvovýroby (OEM Supplier) světoznámých značek.
Dalším důkazem kvality a důvěry je používání produktů PROX jezdci a závodními týmy, které se účastní závodů nejvyšší světové úrovně.
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku