Písty Vertex jsou vysoce technicky inovativní a vysoce kvalitní písty vyráběné ze speciálního materiálu a obráběné z jednoho kusu na nejmodernějších CNC strojích v Itálii.
- rozměr pístu = 54,01mm
- komprese = standardní
- povrchová úprava = molybden / teflon
- varianta pístu = litý píst
Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků té nejvyšší kvality.
Tento píst nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
Aprilia
Všechny písty jsou tepelně zušlechťovány T5 nebo T6 kalením a popouštěním, a jsou opatřeny speciální povrchovou úpravou Molybden-Bisulfid.
2-taktní písty jsou výhradně lité písty (nejsou kované) - vyrobené z speciální hliníkové slitiny s obsahem samomazného křemíku (obsah 18%), který zajišťuje snížení tření mezi pístem a válcem pro zvýšení životnosti pístu i při závodním použití a odlehčení pístu při zachování potřebné pevnosti.
4-taktní písty jsou výhradně kované písty se zdokonalenou pevností a životností.
Písty ve variantě RACE jsou dostupné jen pro některé modely a značky motocyklů a jejich konstrukce byla zdokonalena vývojovým oddělením značky Vertex za účelem dosažení kvalitnějšího pístu, zvýšené komprese, nižší hmotnosti a vyššího výkonu.
Písty ve variantě PRO jsou kované písty se speciálním hliníko-křemičiným legováním, jejich konstrukce je speciálně upravena pro závodní použití a odlehčena (extra lehké písty), jsou vybaveny chromovanými pístními kroužky a extra odlehčeným čepem s dvojitým konusem.
Značka VERTEX je výrobcem komponentů motoru nejvyšší světové úrovně od roku 1953. Sortiment zahrnuje komponenty pro motocykly, motokáry, skútry, vodní skútry, lodě, sněžné skútry, zahradní techniku, užitková vozidla, kompresory.
Ve výrobě jsou používány nejmodernější technologie, jakostní výrobní normy a systémy řízení výrobních procesů. Od roku 1996 je Vertex dodavatelem do prvovýroby značky KTM! Výrobky značky Vertex jsou používány v prvovýrobě i dalších značek (Beta, Gas-Gas, Husqvarna, Sherco, Moto TM a další) a také závodními týmy nejvyšší světové úrovně (Kawasaki Pro Circuit, Honda HRC Racing, Yamaha Factory, Beta Factory, Moto3).
Písty WISECO jsou vysoce kvalitní kované písty „made in USA”, které jsou vyráběny od roku 1941 v Ohiu, tedy již více než 75 let.
S ohledem na maximální pevnost a dosažení nejnižší možné hmotnosti jsou vyráběny technologií specializovaného kování "Dedicated Forging" a vybaveny speciální úpravou "Electra Coating" pro lepší přenos tepla a prodlouženou životnost oproti kovaným pístům jiných značek. Optimalizovaný design a jedinečná konstrukce zvyšují pevnost pístu, snižují úroveň vibrací a zlepšují odezvu plynu. Povrchová úprava Armor Glide® zajišťuje snížení tření, hladký a tichý provoz a zvyšuje odolnost proti oděru.
- rozměr pístu = pro vrtání 45,00mm
- komprese = standard (Replica)
- povrchová úprava = molybden/teflon Armor Glide®
- varianta pístu = kovaný píst
Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků té nejvyšší kvality.
Tento píst nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
KTM 46030007000A
KTM 46030007000B
KTM 46030030500
KTM 46030033000
KTM 46230033100
KTM 46030074000
KTM 45230074000
Husqvarna 46030007500A
Husqvarna 46030030500
Husqvarna 46230033100
Husqvarna 45230074000
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou"). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Pístní sady Athena nabízejí širokou škálu kovaných a litých pístů, které byly přednostně používány pro vlastní přestavbové kitové sady (sady válce pro zvýšení objemu).
- rozměr pístu = 62,95mm (zvětšené vrtání Big Bore)
- komprese = standardní
- varianta pístu = litý píst
Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků té nejvyšší kvality.
Tento píst nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
Suzuki 12111-05202-0F0
Suzuki 12151-05220-0A0
Suzuki 12151-05220
Suzuki 12140-01410
Suzuki 09381-14001
Kované písty se nabízejí jako velmi dobré řešení z hlediska výkonu a spolehlivosti, díky moderně provedeným úpravám, modifikované kompresi a povrchové úpravě(molybden/teflon).
Všechny písty jsou vyráběny dle standardů kvality EN ISO 9002, které přinášejí výrobkům vysokou spolehlivost. Dále neustálý technický vývoj a zlepšování pomáhá zdokonalování všech výrobků již od roku 1973.
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Pístní sady Athena nabízejí širokou škálu kovaných a litých pístů, které byly přednostně používány pro vlastní přestavbové kitové sady (sady válce pro zvýšení objemu).
- rozměr pístu = 62,96mm (zvětšené vrtání Big Bore)
- komprese = standardní
- varianta pístu = litý píst
Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků té nejvyšší kvality.
Tento píst nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
Suzuki 12111-05202-0F0
Suzuki 12151-05220-0A0
Suzuki 12151-05220
Suzuki 12140-01410
Suzuki 09381-14001
Kované písty se nabízejí jako velmi dobré řešení z hlediska výkonu a spolehlivosti, díky moderně provedeným úpravám, modifikované kompresi a povrchové úpravě(molybden/teflon).
Všechny písty jsou vyráběny dle standardů kvality EN ISO 9002, které přinášejí výrobkům vysokou spolehlivost. Dále neustálý technický vývoj a zlepšování pomáhá zdokonalování všech výrobků již od roku 1973.
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Písty Wössner jsou kvalitní písty pro motocykly vyráběné v Německu.
Jedná se výhradně o kované písty vyráběné na moderních CNC strojích z kvalitního kovaného materiálu (Aluminium 4032 a 2618 od italské firmy FGM).
- rozměr pístu = 55,94mm
- komprese = standard
- povrchová úprava = molybden / teflon
- varianta pístu = kovaný píst
Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků.
Tato pístní sada nahrazuje originální díly (OEM Replacement):
Suzuki 12110-03D-030-F0
Suzuki 12110-03D-030-25
Suzuki 12110-03D-030-50
Suzuki 12151-32C00
Suzuki 12151-10D00
Suzuki 12140-03D30
Suzuki 09381-16001
Na pístech je aplikována speciální povrchová úprava (molybdenový / teflonový povrch), která je vyrobena z jemné směsi speciálních materiálů. Tato speciální povrchová úprava snižuje tření a zajišťuje hladký běh motoru a ochranu při prvních minutách provozu motoru po nastartování.
Sortiment zahrnuje kované písty pro 2taktní a 4taktní motocykly, čtyřkolky, sněžné skútry a vodní skútry.
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Písty Wössner jsou kvalitní písty pro motocykly vyráběné v Německu.
Jedná se výhradně o kované písty vyráběné na moderních CNC strojích z kvalitního kovaného materiálu (Aluminium 4032 a 2618 od italské firmy FGM).
- rozměr pístu = 57,44mm
- komprese = standard
- povrchová úprava = molybden / teflon
- varianta pístu = kovaný píst
Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků.
Tato pístní sada nahrazuje originální díly (OEM Replacement):
Suzuki 12110-03D-030-F0
Suzuki 12110-03D-030-25
Suzuki 12110-03D-030-50
Suzuki 12151-32C00
Suzuki 12151-10D00
Suzuki 12140-03D30
Suzuki 09381-16001
Na pístech je aplikována speciální povrchová úprava (molybdenový / teflonový povrch), která je vyrobena z jemné směsi speciálních materiálů. Tato speciální povrchová úprava snižuje tření a zajišťuje hladký běh motoru a ochranu při prvních minutách provozu motoru po nastartování.
Sortiment zahrnuje kované písty pro 2taktní a 4taktní motocykly, čtyřkolky, sněžné skútry a vodní skútry.
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Písty Wössner jsou kvalitní písty pro motocykly vyráběné v Německu.
Jedná se výhradně o kované písty vyráběné na moderních CNC strojích z kvalitního kovaného materiálu (Aluminium 4032 a 2618 od italské firmy FGM).
- rozměr pístu = 57,94mm
- komprese = standard
- povrchová úprava = molybden / teflon
- varianta pístu = kovaný píst
Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků.
Tato pístní sada nahrazuje originální díly (OEM Replacement):
Suzuki 12110-03D-030-F0
Suzuki 12110-03D-030-25
Suzuki 12110-03D-030-50
Suzuki 12151-32C00
Suzuki 12151-10D00
Suzuki 12140-03D30
Suzuki 09381-16001
Na pístech je aplikována speciální povrchová úprava (molybdenový / teflonový povrch), která je vyrobena z jemné směsi speciálních materiálů. Tato speciální povrchová úprava snižuje tření a zajišťuje hladký běh motoru a ochranu při prvních minutách provozu motoru po nastartování.
Sortiment zahrnuje kované písty pro 2taktní a 4taktní motocykly, čtyřkolky, sněžné skútry a vodní skútry.
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Pružiny předních vidlic a zadních tlumičů K-TECH.
Jedná se o racingové pružiny s identifikací a rozlišením dle hmotnosti jezdce pro správné určení hmotnostního (nosného) indexu.
Pružiny jsou vyrobeny ze speciální uhlíkové pružinové oceli pro zajištění správné funkce pružení po celou životnost pružiny.
-Zadní pružiny centrálního tlumiče jsou opatřeny speciálním práškovým lakem pro zajištění maximální ochrany před korozí a případným poškozením pružiny.
-Pružiny pro přední vidlice jsou opatřeny tzv. fosfátováním povrchu a to z důvodu snížení tření o vnitřní povrch tlumiče a ostatní komponenty pro zachování plné funkčnosti všech vnitřních komponentů.
Sortiment pružin pro přední vidlice a pro zadní tlumiče dostupný pro motocykly: beta / honda / yamaha / suzuki / kawasaki / ktm
Pružiny předních vidlic a zadních centrálních tlumičů anglické značky K-TECH
- jedná se o racingové pružiny určené pro vysokou zátěž s identifikací a rozlišením dle hmotnosti jezdce pro správné určení hmotnostního (nosného) indexu
- nabízí maximální průhyb bez deformace s vynikající trvanlivostí pro stálý kontakt s povrchem a rychlou reakci na nerovnosti pro zdokonalenou ovladatelnost a bezpečnou jízdu
- vyrobeny ze speciální chromovokřemíkové pružinové oceli pro zajištění správné funkce pružení po celou dobu životnosti pružiny
- výroba s moderními technologickými postupy, kvalitní tepelné zušlechtění a vysoká přesnost tolerance pro kvalitní funkci odpružení
- pružiny zadního centrálního tlumiče jsou opatřeny odolným lesklým nástřikem pro zajištění maximální ochrany před korozí a případným poškozením pružiny
- pružiny pro přední vidlice disponují speciální povrchovou úpravou z důvodu snížení tření o vnitřní povrch tlumiče a ostatní komponenty pro zachování plné funkčnosti
Rozměry pružiny:
- vnější průměr pružiny: 29,5 mm
- délka pružiny: 330 mm
Poznámka: rozměry jsou uváděny na celé milimetry (měřeno v celých milimetrech), protože průměr pružiny se liší v desetinách milimetru v závislosti na tuhosti jednotlivé pružiny.
Sortiment pružin do předních vidlic a pružin zadního tlumiče zahrnuje motocykly: Honda / Kawasaki / Suzuki / Yamaha / KTM / Gas-Gas / Husqvarna / Beta / Aprilia
Aplikace pružin je uvedena pro standardní provedení motocyklu! Před objednáním je potřeba zkontrolovat verzi/model motocyklu, neboť některé značky vyráběly motocykly v různých edicích (Limited, Six-Days, Factory, Replica, apod.), které byly osazovány nestandardním pérováním s rozdílnými komponenty.
Pro přesné určení nejvhodnější tuhosti pružiny dle hmotnosti jezdce (bez výstroje!) nás kontaktujte telefonicky nebo emailem.
Pružiny předních vidlic a zadních tlumičů K-TECH.
Jedná se o racingové pružiny s identifikací a rozlišením dle hmotnosti jezdce pro správné určení hmotnostního (nosného) indexu.
Pružiny jsou vyrobeny ze speciální uhlíkové pružinové oceli pro zajištění správné funkce pružení po celou životnost pružiny.
-Zadní pružiny centrálního tlumiče jsou opatřeny speciálním práškovým lakem pro zajištění maximální ochrany před korozí a případným poškozením pružiny.
-Pružiny pro přední vidlice jsou opatřeny tzv. fosfátováním povrchu a to z důvodu snížení tření o vnitřní povrch tlumiče a ostatní komponenty pro zachování plné funkčnosti všech vnitřních komponentů.
Sortiment pružin pro přední vidlice a pro zadní tlumiče dostupný pro motocykly: beta / honda / yamaha / suzuki / kawasaki / ktm
Pružiny předních vidlic a zadních centrálních tlumičů anglické značky K-TECH
- jedná se o racingové pružiny určené pro vysokou zátěž s identifikací a rozlišením dle hmotnosti jezdce pro správné určení hmotnostního (nosného) indexu
- nabízí maximální průhyb bez deformace s vynikající trvanlivostí pro stálý kontakt s povrchem a rychlou reakci na nerovnosti pro zdokonalenou ovladatelnost a bezpečnou jízdu
- vyrobeny ze speciální chromovokřemíkové pružinové oceli pro zajištění správné funkce pružení po celou dobu životnosti pružiny
- výroba s moderními technologickými postupy, kvalitní tepelné zušlechtění a vysoká přesnost tolerance pro kvalitní funkci odpružení
- pružiny zadního centrálního tlumiče jsou opatřeny odolným lesklým nástřikem pro zajištění maximální ochrany před korozí a případným poškozením pružiny
- pružiny pro přední vidlice disponují speciální povrchovou úpravou z důvodu snížení tření o vnitřní povrch tlumiče a ostatní komponenty pro zachování plné funkčnosti
Rozměry pružiny:
- vnější průměr pružiny: 29,5 mm
- délka pružiny: 330 mm
Poznámka: rozměry jsou uváděny na celé milimetry (měřeno v celých milimetrech), protože průměr pružiny se liší v desetinách milimetru v závislosti na tuhosti jednotlivé pružiny.
Sortiment pružin do předních vidlic a pružin zadního tlumiče zahrnuje motocykly: Honda / Kawasaki / Suzuki / Yamaha / KTM / Gas-Gas / Husqvarna / Beta / Aprilia
Aplikace pružin je uvedena pro standardní provedení motocyklu! Před objednáním je potřeba zkontrolovat verzi/model motocyklu, neboť některé značky vyráběly motocykly v různých edicích (Limited, Six-Days, Factory, Replica, apod.), které byly osazovány nestandardním pérováním s rozdílnými komponenty.
Pro přesné určení nejvhodnější tuhosti pružiny dle hmotnosti jezdce (bez výstroje!) nás kontaktujte telefonicky nebo emailem.
Pružiny předních vidlic a zadních tlumičů K-TECH.
Jedná se o racingové pružiny s identifikací a rozlišením dle hmotnosti jezdce pro správné určení hmotnostního (nosného) indexu.
Pružiny jsou vyrobeny ze speciální uhlíkové pružinové oceli pro zajištění správné funkce pružení po celou životnost pružiny.
-Zadní pružiny centrálního tlumiče jsou opatřeny speciálním práškovým lakem pro zajištění maximální ochrany před korozí a případným poškozením pružiny.
-Pružiny pro přední vidlice jsou opatřeny tzv. fosfátováním povrchu a to z důvodu snížení tření o vnitřní povrch tlumiče a ostatní komponenty pro zachování plné funkčnosti všech vnitřních komponentů.
Sortiment pružin pro přední vidlice a pro zadní tlumiče dostupný pro motocykly: beta / honda / yamaha / suzuki / kawasaki / ktm
Pružiny předních vidlic a zadních centrálních tlumičů anglické značky K-TECH
- jedná se o racingové pružiny určené pro vysokou zátěž s identifikací a rozlišením dle hmotnosti jezdce pro správné určení hmotnostního (nosného) indexu
- nabízí maximální průhyb bez deformace s vynikající trvanlivostí pro stálý kontakt s povrchem a rychlou reakci na nerovnosti pro zdokonalenou ovladatelnost a bezpečnou jízdu
- vyrobeny ze speciální chromovokřemíkové pružinové oceli pro zajištění správné funkce pružení po celou dobu životnosti pružiny
- výroba s moderními technologickými postupy, kvalitní tepelné zušlechtění a vysoká přesnost tolerance pro kvalitní funkci odpružení
- pružiny zadního centrálního tlumiče jsou opatřeny odolným lesklým nástřikem pro zajištění maximální ochrany před korozí a případným poškozením pružiny
- pružiny pro přední vidlice disponují speciální povrchovou úpravou z důvodu snížení tření o vnitřní povrch tlumiče a ostatní komponenty pro zachování plné funkčnosti
Rozměry pružiny:
- vnější průměr pružiny: 29,5 mm
- délka pružiny: 330 mm
Poznámka: rozměry jsou uváděny na celé milimetry (měřeno v celých milimetrech), protože průměr pružiny se liší v desetinách milimetru v závislosti na tuhosti jednotlivé pružiny.
Sortiment pružin do předních vidlic a pružin zadního tlumiče zahrnuje motocykly: Honda / Kawasaki / Suzuki / Yamaha / KTM / Gas-Gas / Husqvarna / Beta / Aprilia
Aplikace pružin je uvedena pro standardní provedení motocyklu! Před objednáním je potřeba zkontrolovat verzi/model motocyklu, neboť některé značky vyráběly motocykly v různých edicích (Limited, Six-Days, Factory, Replica, apod.), které byly osazovány nestandardním pérováním s rozdílnými komponenty.
Pro přesné určení nejvhodnější tuhosti pružiny dle hmotnosti jezdce (bez výstroje!) nás kontaktujte telefonicky nebo emailem.
Pružiny předních vidlic a zadních tlumičů K-TECH.
Jedná se o racingové pružiny s identifikací a rozlišením dle hmotnosti jezdce pro správné určení hmotnostního (nosného) indexu.
Pružiny jsou vyrobeny ze speciální uhlíkové pružinové oceli pro zajištění správné funkce pružení po celou životnost pružiny.
-Zadní pružiny centrálního tlumiče jsou opatřeny speciálním práškovým lakem pro zajištění maximální ochrany před korozí a případným poškozením pružiny.
-Pružiny pro přední vidlice jsou opatřeny tzv. fosfátováním povrchu a to z důvodu snížení tření o vnitřní povrch tlumiče a ostatní komponenty pro zachování plné funkčnosti všech vnitřních komponentů.
Sortiment pružin pro přední vidlice a pro zadní tlumiče dostupný pro motocykly: beta / honda / yamaha / suzuki / kawasaki / ktm
Pružiny předních vidlic a zadních centrálních tlumičů anglické značky K-TECH
- jedná se o racingové pružiny určené pro vysokou zátěž s identifikací a rozlišením dle hmotnosti jezdce pro správné určení hmotnostního (nosného) indexu
- nabízí maximální průhyb bez deformace s vynikající trvanlivostí pro stálý kontakt s povrchem a rychlou reakci na nerovnosti pro zdokonalenou ovladatelnost a bezpečnou jízdu
- vyrobeny ze speciální chromovokřemíkové pružinové oceli pro zajištění správné funkce pružení po celou dobu životnosti pružiny
- výroba s moderními technologickými postupy, kvalitní tepelné zušlechtění a vysoká přesnost tolerance pro kvalitní funkci odpružení
- pružiny zadního centrálního tlumiče jsou opatřeny odolným lesklým nástřikem pro zajištění maximální ochrany před korozí a případným poškozením pružiny
- pružiny pro přední vidlice disponují speciální povrchovou úpravou z důvodu snížení tření o vnitřní povrch tlumiče a ostatní komponenty pro zachování plné funkčnosti
Rozměry pružiny:
- vnější průměr pružiny: 29,5 mm
- délka pružiny: 330 mm
Poznámka: rozměry jsou uváděny na celé milimetry (měřeno v celých milimetrech), protože průměr pružiny se liší v desetinách milimetru v závislosti na tuhosti jednotlivé pružiny.
Sortiment pružin do předních vidlic a pružin zadního tlumiče zahrnuje motocykly: Honda / Kawasaki / Suzuki / Yamaha / KTM / Gas-Gas / Husqvarna / Beta / Aprilia
Aplikace pružin je uvedena pro standardní provedení motocyklu! Před objednáním je potřeba zkontrolovat verzi/model motocyklu, neboť některé značky vyráběly motocykly v různých edicích (Limited, Six-Days, Factory, Replica, apod.), které byly osazovány nestandardním pérováním s rozdílnými komponenty.
Pro přesné určení nejvhodnější tuhosti pružiny dle hmotnosti jezdce (bez výstroje!) nás kontaktujte telefonicky nebo emailem.
Těsnění EMGO jsou vyráběna ve vysoce kvalitním zpracování a z nejjakostnějších materiálů na základě přesných specifikací a parametrů originálních dílů (OEM).
Těsnění EMGO jsou ekvivalentní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění - poskytují dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon).
Sada obsahuje komponenty pro generální opravu celého motoru - vždy v přesném počtu pro daný motor - kontrola obsahu viz. fotografie:
- většinu plochých těsnění motoru - pod hlavu, pod válec, mezi kartery, boční víka motoru, vodního čerpadla a další;
- o-kroužky, kroužky výfuku a případně i gufera přívěry;
- u 4taktních motorů jsou obsažena i gufera ventilů.
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku