Samostatná těsnění pod hlavu, těsnění pod válec a těsnění víka ventilů jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění
- poskytují velmi dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
- jsou vyráběna z jakostních materiálů a dle specifikací a parametrů originálních dílů (OEM)
- použité materiály pro výrobu těsnění zajišťují prodlouženou životnost a disponují perfektní stálostí tvaru s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi
- těsnění válce a hlavy motoru zajišťují utěsnění mezi dvěma povrchy motoru, které podléhají změnám teploty a tlaku podle toho jak se motor zahřívá a ochlazuje, a výběr kvalitního těsnění je rozhodující pro dlouhodobou funkčnost v prostředí, kde je těsnění vystaveno tlaku z komprese a podtlaku a kde se části motoru roztahují, smršťují, vzdalují se od sebe a nebo jsou k sobě přitahovány těsněji (studené těsnění reaguje a funguje jinak než zahřáté těsnění, stejně jako těsnění pod zvýšeným tlakem reaguje a funguje jinak při sníženém tlaku)
- přesný tvar těsnění zapezbečuje udržování stálého vnitřního tlaku, zabraňuje úniku oleje z motoru a zabraňuje vniknutí nečistot do motoru
- těsnění je připraveno pro model a rok výroby motocyklu uvedený v popisu, pro který disponuje vhodnými otvory pro průchod čepů, šroubů, svorníků a je připraveno pro okamžitou montáž
Upozornění: těsnění je určeno pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie
Všechna těsnění hlavy, těsnění válce a těsnění ventilového víka jsou vyráběna dle rozměrů podle originálního dílu. Použitý materiál zajišťuje prodlouženou životnost, preventivní ochranu před únikem oleje a odolnost proti vysokým teplotám.
Toto těsnění nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Kawasaki 92055-0049
Kawasaki 92055-0050
Samostatná těsnění pod hlavu, těsnění pod válec a těsnění víka ventilů jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění
- poskytují velmi dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
- jsou vyráběna z jakostních materiálů a dle specifikací a parametrů originálních dílů (OEM)
- použité materiály pro výrobu těsnění zajišťují prodlouženou životnost a disponují perfektní stálostí tvaru s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi
- těsnění válce a hlavy motoru zajišťují utěsnění mezi dvěma povrchy motoru, které podléhají změnám teploty a tlaku podle toho jak se motor zahřívá a ochlazuje, a výběr kvalitního těsnění je rozhodující pro dlouhodobou funkčnost v prostředí, kde je těsnění vystaveno tlaku z komprese a podtlaku a kde se části motoru roztahují, smršťují, vzdalují se od sebe a nebo jsou k sobě přitahovány těsněji (studené těsnění reaguje a funguje jinak než zahřáté těsnění, stejně jako těsnění pod zvýšeným tlakem reaguje a funguje jinak při sníženém tlaku)
- přesný tvar těsnění zapezbečuje udržování stálého vnitřního tlaku, zabraňuje úniku oleje z motoru a zabraňuje vniknutí nečistot do motoru
- těsnění je připraveno pro model a rok výroby motocyklu uvedený v popisu, pro který disponuje vhodnými otvory pro průchod čepů, šroubů, svorníků a je připraveno pro okamžitou montáž
Upozornění: těsnění je určeno pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie
Všechna těsnění hlavy, těsnění válce a těsnění ventilového víka jsou vyráběna dle rozměrů podle originálního dílu. Použitý materiál zajišťuje prodlouženou životnost, preventivní ochranu před únikem oleje a odolnost proti vysokým teplotám.
Toto těsnění nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Yamaha 93210-74316-00
Yamaha 93211-02703-00
Yamaha 93211-02802-00
Samostatná těsnění pod hlavu, těsnění pod válec a těsnění víka ventilů jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění
- poskytují velmi dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
- jsou vyráběna z jakostních materiálů a dle specifikací a parametrů originálních dílů (OEM)
- použité materiály pro výrobu těsnění zajišťují prodlouženou životnost a disponují perfektní stálostí tvaru s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi
- těsnění válce a hlavy motoru zajišťují utěsnění mezi dvěma povrchy motoru, které podléhají změnám teploty a tlaku podle toho jak se motor zahřívá a ochlazuje, a výběr kvalitního těsnění je rozhodující pro dlouhodobou funkčnost v prostředí, kde je těsnění vystaveno tlaku z komprese a podtlaku a kde se části motoru roztahují, smršťují, vzdalují se od sebe a nebo jsou k sobě přitahovány těsněji (studené těsnění reaguje a funguje jinak než zahřáté těsnění, stejně jako těsnění pod zvýšeným tlakem reaguje a funguje jinak při sníženém tlaku)
- přesný tvar těsnění zapezbečuje udržování stálého vnitřního tlaku, zabraňuje úniku oleje z motoru a zabraňuje vniknutí nečistot do motoru
- těsnění je připraveno pro model a rok výroby motocyklu uvedený v popisu, pro který disponuje vhodnými otvory pro průchod čepů, šroubů, svorníků a je připraveno pro okamžitou montáž
Upozornění: těsnění je určeno pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie
Všechna těsnění hlavy, těsnění válce a těsnění ventilového víka jsou vyráběna dle rozměrů podle originálního dílu. Použitý materiál zajišťuje prodlouženou životnost, preventivní ochranu před únikem oleje a odolnost proti vysokým teplotám.
Toto těsnění nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
KTM 50430035050
Samostatná těsnění víka spojky a těsnění víka zapalování jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění
- poskytují velmi dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
- jsou vyráběna z jakostních materiálů dle specifikací a parametrů originálních dílů (OEM)
- přesný tvar zapezbečuje udržování stálého vnitřního tlaku, zabraňuje úniku oleje z motoru a zabraňuje vniknutí nečistot do motoru
- použité materiály pro výrobu těsnění zajišťují prodlouženou životnost a disponují perfektní stálostí tvaru s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi
- těsnění je připraveno pro model a rok výroby motocyklu uvedený v popisu, pro který disponuje vhodnými otvory pro průchod čepů, šroubů, svorníků a je připraveno pro okamžitou montáž
Upozornění: těsnění je určeno pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie
Všechna těsnění vnějšího víka spojky, těsnění vnitřního víka spojky a těsnění víka zapalování jsou vyráběna dle rozměrů podle originálního dílu. Použitý materiál zajišťuje prodlouženou životnost, preventivní ochranu před únikem oleje a odolnost proti vysokým teplotám.
Toto těsnění nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Yamaha 10V-15455-00
Yamaha 10V-15455-01
Yamaha 10V-15455-02
Těsnění od italského výrobce Centauro, který dodává do prvovýroby motocyklů (téměř všech italských značek i KTM a dalším evropským výrobcům) jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění, neboť jsou vyráběna ve vysoce kvalitním zpracování, z nejjakostnějších materiálů a dle přesných specifikací a parametrů originálních dílů (OEM).
Samostatná těsnění víka spojky a těsnění víka zapalování jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění
- poskytují velmi dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
- jsou vyráběna z jakostních materiálů dle specifikací a parametrů originálních dílů (OEM)
- přesný tvar zapezbečuje udržování stálého vnitřního tlaku, zabraňuje úniku oleje z motoru a zabraňuje vniknutí nečistot do motoru
- použité materiály pro výrobu těsnění zajišťují prodlouženou životnost a disponují perfektní stálostí tvaru s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi
- těsnění je připraveno pro model a rok výroby motocyklu uvedený v popisu, pro který disponuje vhodnými otvory pro průchod čepů, šroubů, svorníků a je připraveno pro okamžitou montáž
Upozornění: těsnění je určeno pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie
Všechna těsnění vnějšího víka spojky, těsnění vnitřního víka spojky a těsnění víka zapalování jsou vyráběna dle rozměrů podle originálního dílu. Použitý materiál zajišťuje prodlouženou životnost, preventivní ochranu před únikem oleje a odolnost proti vysokým teplotám.
Toto těsnění nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Gas-Gas ME250544004
Gas-Gas ME94500GG-CAB-1
Těsnění od italského výrobce Centauro, který dodává do prvovýroby motocyklů (téměř všech italských značek i KTM a dalším evropským výrobcům) jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění, neboť jsou vyráběna ve vysoce kvalitním zpracování, z nejjakostnějších materiálů a dle přesných specifikací a parametrů originálních dílů (OEM).
Samostatná těsnění spojkového víka a těsnění víka zapalování jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění
- poskytují velmi dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
- jsou vyráběna z jakostních materiálů dle specifikací a parametrů originálních dílů (OEM)
- přesný tvar zapezbečuje udržování stálého vnitřního tlaku, zabraňuje úniku oleje z motoru a zabraňuje vniknutí nečistot do motoru
- použité materiály pro výrobu těsnění zajišťují prodlouženou životnost a disponují perfektní stálostí tvaru s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi
- těsnění je připraveno pro model a rok výroby motocyklu uvedený v popisu, pro který disponuje vhodnými otvory pro průchod čepů, šroubů, svorníků a je připraveno pro okamžitou montáž
Upozornění: těsnění je určeno pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie
Všechna těsnění vnějšího víka spojky, těsnění vnitřního víka spojky a těsnění víka zapalování jsou vyráběna dle rozměrů podle originálního dílu. Použitý materiál zajišťuje prodlouženou životnost, preventivní ochranu před únikem oleje a odolnost proti vysokým teplotám.
Toto těsnění nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Kawasaki 110610778
Kawasaki 110610363
Samostatná těsnění spojkového víka a těsnění víka zapalování jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění
- poskytují velmi dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
- jsou vyráběna z jakostních materiálů dle specifikací a parametrů originálních dílů (OEM)
- přesný tvar zapezbečuje udržování stálého vnitřního tlaku, zabraňuje úniku oleje z motoru a zabraňuje vniknutí nečistot do motoru
- použité materiály pro výrobu těsnění zajišťují prodlouženou životnost a disponují perfektní stálostí tvaru s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi
- těsnění je připraveno pro model a rok výroby motocyklu uvedený v popisu, pro který disponuje vhodnými otvory pro průchod čepů, šroubů, svorníků a je připraveno pro okamžitou montáž
Upozornění: těsnění je určeno pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie
Všechna těsnění vnějšího víka spojky, těsnění vnitřního víka spojky a těsnění víka zapalování jsou vyráběna dle rozměrů podle originálního dílu. Použitý materiál zajišťuje prodlouženou životnost, preventivní ochranu před únikem oleje a odolnost proti vysokým teplotám.
Toto těsnění nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
KTM 59030040000
Vhodné pro motocykly:
KTM 450 SX / 03-06
KTM 450 EXC Racing / 03-07
KTM 520 SX / 00-02
KTM 520 EXC / 00-02
KTM 250 EXC Racing / 02-05
KTM 450 SM-R / 05-07
KTM 525 SX / 03-07
KTM 525 EXC Racing / 03-07
Kontrolní okno hydraulické brzdové pumpy / spojkové pumpy Brembo Porthole / Sight Glass
- jedná se originální díl přímo od italského výrobce Brembo, který je plnohodnotnou náhradou za originální díl použitý v prvovýrobě (OEM Replacement), protože shodný díl je osazován v prvovýrobě výrobce motocyklu
- použitý materiál, povrchová úprava, parametry a výrobní tolerance jsou naprosto přesné s těmi, které byly konstrukčně navrženy při vývoji a výrobě motocyklu
- jedná se o originální výrobek BREMBO, čímž je zaručena dokonalá kvalita všech materiálů a přesné rozměry dle OEM specifikace
Tato sada nahrazuje originání díl (OEM Replacement):
Aprilia
Benelli
Ducati
KTM
Moto Guzzi
Vhondé pro hydraulické válce: Brembo 10462023, Brembo 10462045, Brembo 10462063, Brembo 10462082, Brembo 10462086, Brembo 10462089, Brembo 10467014
Výrobce BREMBO je významným a renomovaným dodavatelem pro automobilový průmysl. Řadí se mezi světovou špičku v oblasti brzdových systémů a jejich komponentů. Za více jak 50 let historie značky byla cesta růstu společnosti Brembo poseta velkými technologickými, sportovními a obchodními úspěchy, které z této společnosti udělaly špičkového lídra v Itálii i na celém světě - jméno značky Brembo je synonymem pro „brzdy“ po celém světě. Mezi počáteční úspěchy patří výroba prvního kompletního brzdového systému, instalovaného standardně na motocykly v roce 1972; dodávky do Formule 1 pro Ferrari v roce 1975 nebo první hliníkový třmen a první karbonové kotouče v 80. letech minulého století. Značka Brembo byla vždy průkopníkem v používání inovativních materiálů k neustálému zlepšování výkonu a odolnosti svých produktů.
Produkty Brembo jsou dodávány do prvovýroby mnoha značek motocyklů (jako například KTM, Husqvarna, Beta, Gas-Gas, Sherco, Moto Guzzi, Aprilia, Cagiva, BMW,
ale i do prvovýroby automobilů (portfolio zahrnuje prestižní automobilové značky jako Aston Martin, Audi, Bentley, Bugatti, Daimler, Fiat-Chrysler, Ferrari, Ford, General Motors, Lamborghini a Porsche a další...).
Vrtulka vodního čerpadla vyrobená přesně podle originální (OEM) specifikace a parametrů z kvalitního materiálu
- sortiment zahrnuje 2taktní a 4taktní motocykly a čtyřkolky (ATV/Quad)
- jedná se o kvatitní plnohodnotnou náhradou za originální díl
- vrtule pohonu vodního čerpadla motoru pro jednoduchou a rychlou opravu
Balení obsahuje rotor vodního čerpadla vždy pro daný typ a značku motocyklu - kontrola obsahu podle fotografie!
Tato hnací vrtule vodního čerpadla nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
KTM 45235055100
KTM 45235055000
Husqvarna 45235055100
Husqvarna 45235055000
Motocyklové rukojeti DRC ZETA v jednovrstvém provedení určené pro off-road (motokros, enduro, pitbike nebo ATV s rychlopalem).
- rukojeti pro závodní použití - verze Diamond/Waffle
- ručky s protiskluzovým diamantovým vzorem, který zabraňuje vzniku puchýřů
- gripy s uzavřeným koncem ve střední tvrdosti
- třídrážkový systém umožňuje bezpečné upevnění v požadované pozici
- jednovrstvé (SINGLE Layer)
- průměr - 22 / 25mm
- délka - 115mm
- tvrdost materiálu - MEDIUM
- provedení - Half Waffle včetně drážek pro zajištění drátem
DRC je japonská značka, jejíž výrobky se vyznačují dokonalou kvalitou, moderním vzhledem a velkou měrou invence, neboť jsou konstruovány za pomoci návrhů, myšlenek a nápadů od jezdců a mechaniků profesionálních továrních týmů z celého světa.
V důsledku toho se popularita výrobků značky DRC neustále zvyšuje a tyto produkty jsou používány v garážích hobby jezdců, profesionálních servisních dílnách i značkových servisech renomovaných značek motocyklů kvůli jejich vysoké kvalitě a dlouhé životnosti.
Motocyklové rukojeti DRC ZETA v jednovrstvém provedení určené pro off-road (motokros, enduro, pitbike nebo ATV s rychlopalem).
- rukojeti pro závodní použití - verze Diamond/Waffle
- ručky s protiskluzovým diamantovým vzorem, který zabraňuje vzniku puchýřů
- gripy s uzavřeným koncem ve střední tvrdosti
- třídrážkový systém umožňuje bezpečné upevnění v požadované pozici
- jednovrstvé (SINGLE Layer)
- průměr - 22 / 25mm
- délka - 115mm
- tvrdost materiálu - MEDIUM
- provedení - Half Waffle včetně drážek pro zajištění drátem
DRC je japonská značka, jejíž výrobky se vyznačují dokonalou kvalitou, moderním vzhledem a velkou měrou invence, neboť jsou konstruovány za pomoci návrhů, myšlenek a nápadů od jezdců a mechaniků profesionálních továrních týmů z celého světa.
V důsledku toho se popularita výrobků značky DRC neustále zvyšuje a tyto produkty jsou používány v garážích hobby jezdců, profesionálních servisních dílnách i značkových servisech renomovaných značek motocyklů kvůli jejich vysoké kvalitě a dlouhé životnosti.
Motocyklové rukojeti DRC ZETA v jednovrstvém provedení určené pro off-road (motokros, enduro, pitbike nebo ATV s rychlopalem).
- rukojeti pro závodní použití - verze Diamond/Waffle
- ručky s protiskluzovým diamantovým vzorem, který zabraňuje vzniku puchýřů
- gripy s uzavřeným koncem ve střední tvrdosti
- třídrážkový systém umožňuje bezpečné upevnění v požadované pozici
- jednovrstvé (SINGLE Layer)
- průměr - 22 / 25mm
- délka - 115mm
- tvrdost materiálu - MEDIUM
- provedení - Half Waffle včetně drážek pro zajištění drátem
DRC je japonská značka, jejíž výrobky se vyznačují dokonalou kvalitou, moderním vzhledem a velkou měrou invence, neboť jsou konstruovány za pomoci návrhů, myšlenek a nápadů od jezdců a mechaniků profesionálních továrních týmů z celého světa.
V důsledku toho se popularita výrobků značky DRC neustále zvyšuje a tyto produkty jsou používány v garážích hobby jezdců, profesionálních servisních dílnách i značkových servisech renomovaných značek motocyklů kvůli jejich vysoké kvalitě a dlouhé životnosti.
Spojka výfuku mezi svody výfuku
- těsnění výfukového potrubí mezi svody výfuku a koncovku výfuku
- vysoce kvalitní grafitové těsnění tlumiče výfuku se používají k utěsnění spojení mezi tlumičem výfuku a trubkou svodu výfuku
- při demontáži výfuku by mělo být těsnění vždy vyměněno
- těsnící kroužek výfuku odolný vysokým teplotám pro stabilní a spolehlivý těsnící výkon
- efektivně zlepšujte přenos vibrací přenášených z motoru
Materiál: grafit
Balení obsahuje vždy 1 kus
Rozměry:
- vnitřní průměr: 32 mm
- vnější průměr: 37 mm
- délka: 26 mm
Upozornění: spojovací výfukový kroužek je určen jako alternativní náhrada originálního dílu pro daný model a rok výroby - kontrola vhodnosti použití viz. výše uvedené rozměry!
Tento spojovací článek nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Kawasaki 11009-1865
Kawasaki 11009-1718
Kawasaki 11009-1638
Kawasaki 11009-1606
Kawasaki 11009-1001
Kawasaki 11061-0360
Vhodné pro motocykly:
Honda CRF250R / 06-08
Kawasaki EN500C Vulcan / 96-99
Kawasaki GPZ500 / 88-99
Kawasaki GPZ600R / 88-89
Kawasaki GPX600 / 88-89
Kawasaki GPZ600R / 85
Kawasaki KLF250 Bayou / 09
Kawasaki KVF750A/B/C Brute Force / 09
Kawasaki KVF650 Brute Force / 09
Kawasaki KVF650 Brute Force 4X4i / 09
Kawasaki VN500D Classic / 96-99
Kawasaki VN1500 Classic Tourer / 98-99
Kawasaki VN1500E/D Vulcan Classic / 96-97
Kawasaki VN1500E/D Vulcan Classic / 99
Kawasaki ZL600A/B Eliminator / 95-97
Kawasaki ZZ-R250 / 96-98
a další...
Speciální čistící kartáč ve tvaru U pro údržbu řetězu se třemi kartáčky
- speciální vícestranný tvar umožní jednoduchými ručními pohyby provádět standardní údržbu řetězu
- čistí více stran současně a odstarní nečistoty mezi destičkami,články i válečky pro prodloužení životnosti řetězu
- neměl by chybět v žádné dílně ani garáži
- univerzální kartáč na čištění motocyklových řetězů všech kategorií (415, 420, 428, 520, 525, 530) i průmyslovách řetězů
- zdatný pomocník pro dokanalé vyčistění řetězu od hrubých nečistot, kdy díky kartáčkům odstraní nečistoty i z těžko přístupných míst
- při použití přípravku na vyčištění řetězu pomáhá narušit a odstranit mastnotu i staré usazeniny
Pro dosažení dokonalého výsledku použijte sprej na čistění řetězu Putoline Chain/Engine Degreaser (obj. kód PU70049).
Standardní duše pro motocykly pro běžné použití na motocyklech, mopedech a skútrech
- náhradní motocyklová duše pro montáž do pneumatiky s vyníkajícími vlastnostmi pro tlumení nárazů a vibrací
- kvalitní materiál s velmi dobrým koeficentem pružnosti a velmi dobrou odolností pro pohodlnou jízdu
- díky použitému materiálu s dodatečnými příměsemi pro větší stálost materiálu nabízí i toto standardním provedení duší velmi dobrou funkčnost s delší životností
- dodáváno včetně ventilku (rovný ventilek TR4) pro okamžitou montáž
- použitý kvalitní materiál při správné montáži zaručuje dlouhou životnost a bezproblémový provoz
- rozměr duše a provedení ventilku jsou uvedeny v názvu
Upozornění: správný výběr velikosti duše do jednotlivého typu a rozměru pneumatiky určuje bezproblémový provoz a bezpečnou jízdu! Pečlivě zkontrolujte doporučený rozměr uvedený v manuálu nebo návodu k obsluze výrobce daného motocyklu.
Pro snazší montáž duše i pneumatiky použijte montážní přípravek Putoline Tyre Fitting Lube (obj.číslo pu74221), který usnadní montáž.
Jako prevenci před nenadálým defektem můžete použít přípravek Tire Doctor Antipich (obj.číslo K2B310), který zůstává tekutý v duši/pneumatice po celou dobu používání a v případě standardní velikosti defektu zabrání unikání vzduchu.
Standardní duše pro motocykly pro běžné použití na motocyklech, mopedech a skútrech
- náhradní motocyklová duše pro montáž do pneumatiky s vyníkajícími vlastnostmi pro tlumení nárazů a vibrací
- kvalitní materiál s velmi dobrým koeficentem pružnosti a velmi dobrou odolností pro pohodlnou jízdu
- díky použitému materiálu s dodatečnými příměsemi pro větší stálost materiálu nabízí i toto standardním provedení duší velmi dobrou funkčnost s delší životností
- dodáváno včetně ventilku (rovný ventilek TR4) pro okamžitou montáž
- použitý kvalitní materiál při správné montáži zaručuje dlouhou životnost a bezproblémový provoz
- rozměr duše a provedení ventilku jsou uvedeny v názvu
Upozornění: správný výběr velikosti duše do jednotlivého typu a rozměru pneumatiky určuje bezproblémový provoz a bezpečnou jízdu! Pečlivě zkontrolujte doporučený rozměr uvedený v manuálu nebo návodu k obsluze výrobce daného motocyklu.
Pro snazší montáž duše i pneumatiky použijte montážní přípravek Putoline Tyre Fitting Lube (obj.číslo pu74221), který usnadní montáž.
Jako prevenci před nenadálým defektem můžete použít přípravek Tire Doctor Antipich (obj.číslo K2B310), který zůstává tekutý v duši/pneumatice po celou dobu používání a v případě standardní velikosti defektu zabrání unikání vzduchu.
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku