Standardní duše pro motocykly pro běžné použití na motocyklech, mopedech a skútrech
- náhradní motocyklová duše pro montáž do pneumatiky s vyníkajícími vlastnostmi pro tlumení nárazů a vibrací
- kvalitní materiál s velmi dobrým koeficentem pružnosti a velmi dobrou odolností pro pohodlnou jízdu
- díky použitému materiálu s dodatečnými příměsemi pro větší stálost materiálu nabízí i toto standardním provedení duší velmi dobrou funkčnost s delší životností
- dodáváno včetně ventilku (rovný ventilek TR4) pro okamžitou montáž
- použitý kvalitní materiál při správné montáži zaručuje dlouhou životnost a bezproblémový provoz
- rozměr duše a provedení ventilku jsou uvedeny v názvu
Upozornění: správný výběr velikosti duše do jednotlivého typu a rozměru pneumatiky určuje bezproblémový provoz a bezpečnou jízdu! Pečlivě zkontrolujte doporučený rozměr uvedený v manuálu nebo návodu k obsluze výrobce daného motocyklu.
Pro snazší montáž duše i pneumatiky použijte montážní přípravek Putoline Tyre Fitting Lube (obj.číslo pu74221), který usnadní montáž.
Jako prevenci před nenadálým defektem můžete použít přípravek Tire Doctor Antipich (obj.číslo K2B310), který zůstává tekutý v duši/pneumatice po celou dobu používání a v případě standardní velikosti defektu zabrání unikání vzduchu.
Fajfka/Botka od japonského výrobce NGK pro zapalovací svíčku
- úhel: 90°
- pro průměr svíčky: 14mm
- odpor: 5kOhm
- provedení: pro svíčku s koncovkou/kloboučkem
- provedení: silikonová/gumová
Fajfky/botky NGK disponují odrušovacími rezistory, které potlačují různé rušivé frekvence v celkovém rozsahu a zabraňují jejich šíření, čímž nedochází k negativnímu ovlivnění nebo narušení vlastností motoru (dokonalého stavu může být dosaženo použitím odrušených zapalovacích svíček).
NGK je světoznámý výrobce zapalovacích svíček, žhavicích svíček, Lambda sond a krytů svíček (fajfek).
Ve výrobě jsou používány nejmodernější technologie, plně automatické výrobní linky, systém řízení výrobních a kvalitativních procesů dle předních světových norem.
Značka NGK dodává do prvovýroby například automobilek - Alfa Romeo, AMG, Audi, BMW, Daewoo, Daihatsu, Daimler Chrysler, Fiat, Ford, General Motors, Hyundai, Kia, Lanica, Land Rover, Lexus, Lotus, Maserati, Maybach, Mazda, Mercedes, Mini, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, Renault, Rover, Saab, Smart, Suzuki, Škoda, Toyota, Volkswagen, Volvo a dalším ...
Fajfka/Botka od japonského výrobce NGK pro zapalovací svíčku
- úhel: 90°
- pro průměr svíčky: 14mm
- odpor: 5kOhm
- provedení: pro svíčku s koncovkou/kloboučkem
- provedení: silikonová/gumová
Fajfky/botky NGK disponují odrušovacími rezistory, které potlačují různé rušivé frekvence v celkovém rozsahu a zabraňují jejich šíření, čímž nedochází k negativnímu ovlivnění nebo narušení vlastností motoru (dokonalého stavu může být dosaženo použitím odrušených zapalovacích svíček).
NGK je světoznámý výrobce zapalovacích svíček, žhavicích svíček, Lambda sond a krytů svíček (fajfek).
Ve výrobě jsou používány nejmodernější technologie, plně automatické výrobní linky, systém řízení výrobních a kvalitativních procesů dle předních světových norem.
Značka NGK dodává do prvovýroby například automobilek - Alfa Romeo, AMG, Audi, BMW, Daewoo, Daihatsu, Daimler Chrysler, Fiat, Ford, General Motors, Hyundai, Kia, Lanica, Land Rover, Lexus, Lotus, Maserati, Maybach, Mazda, Mercedes, Mini, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, Renault, Rover, Saab, Smart, Suzuki, Škoda, Toyota, Volkswagen, Volvo a dalším ...
Olejové filtry Hiflo Filtro nabízí stejnou nebo vyšší úroveň výkonu ve srovnání s originálním filtrem. Jedná se vysoce kvalitní olejové filtry, které nabízejí výbornou ochranu motoru a to nejen díky dokonalé selekci drobných nečistot od cirkulujícího oleje.
Hlavní přednosti:
- vyráběny z vysoce kvalitních materiálů
- dokonalá kontrola kvality výroby (16 kontrol)
- plnohodnotná náhrada za originální filtr
- vysoká užitná hodnota (poměr kvalita/ cena)
- moderní konstrukce pro hladký průtok oleje
- excelentní filtrační vlastnosti pro dokonalou ochranu
Tento filtr oleje nahrazuje originální díl (OEM code):
Bimota 090549960
Ducati 44440034A
Ducati 44440035A
Ducati 44440038A
Ducati 44440171A
Ducati 44440037A
Ducati 44440039A
Ducati 44440031C
Cagiva 44440034A
Norton 06-3371
Olejové filtry Hiflo Filtro jsou vyráběny v továrně Thai Yang Kitpaisan, která byla založena v roce 1955 a vyrábí filtry pro prvovýrobu motorového průmyslu od roku 1963. Díky více než 40-ti letým zkušenostem, neustálému vývoji a moderním výrobním zařízením dnes vyrábí vysoce kvalitní filtry pro všechny druhy použití.
Technologie výroby je založena na dokonalém systému kontroly kvality, aby bylo dosaženo téměř nulové tolerance zmetkovosti. Během celého výrobního procesu projde každý olejový filtr 16 samostatnými kontrolami kvality než opustí továrnu. Celý výrobní proces podléhá kvalitativním normám a auditům (ISO), a to včetně kontroly surovin, kontroly kvality, kontroly výroby, apod.
Pro dosažení a zabezpečení vysoké kvality jsou používány pouze materiály nejvyšší jakosti od světoznámých výrobců:
- ocel od Toyota Tsusho a NKK (Japonsko)
- lepidla od Henkel (Německo)
- papír od Ahlstrom Filtration (Finsko), Hollingsworth & Vose (USA) a AWA Paper (Japonsko)
Značka Hiflo Filtro získala prestižní akreditaci „TÜV Approved" a to jako první značka olejového filtru v motocyklovém, nebo automobilovém sektoru. Dále úspěšně splnila certifikaci kvality ISO 9002.
Vhodné pro motocykly:
Bimota 750 DB1,S,SR / 85-89
Bimota 851 Tesi 1D / 90-91
Bimota 900 DB2 / SR / 92-98
Bimota 900 DB3 / 95-99
Bimota 900 DB4 / 99-02
Bimota 900 Tesi 1D / 92-96
Bimota 1000 DB5 S,R / 05-15
Bimota 1000 DB6 Delirio / 06-15
Bimota 1000 Tesi 3D / Naked / 07-15
Bimota 1078 DB10 Bimotard / 11-15
Bimota 1078 RE / 11-15
Bimota 1078 DBX / 12-15
Bimota 1098 DB7 / 08-14
Bimota 1100 SB6 / R / 94-99
Bimota 1198 DB8 / 12-15
Bimota 1198 DB9 Brivido / 11-15
Bimota 1198 DB11,VLX / 12-14
Bimota 1200 DB12 Tourist / 12-14
Cagiva 350 Alazzurra TL,GT
Cagiva 650 Alazzurra Sports / 82-88
Cagiva 750 Elefant / Lucky Explorer / 93-97
Cagiva 900 Elefant / Lucky Explorer / 90-97
Cagiva 900 Grand Canyon / 90-92
Gilera 125 Arcore
Gilera 150 Arcore
Ducati 350 Pantah
Ducati 350F3
Ducati 350 Indiana
Ducati 400SS Junior Super Sport / 92-94
Ducati 400 Monster / 01-08
Ducati 400 Scrambler Sixty2 / 16
Ducati 600 Monster / 93-01
Ducati 600SL Pantah Sports / 81-85
Ducati 600SS / 93-98
Ducati 620 Monster / 02-06
Ducati 620 Multistrada / 06-
Ducati 620 Sport / 03
Ducati 650 Indiana Custom / 86-88
Ducati 659 Monster / 11-14
Ducati 695 Monster / 07-08
Ducati 696 Monster / 09-14
Ducati 748 Biposto / 95-99
Ducati 748SP / 94-98
Ducati 748SPS / 99
Ducati 748 / 01-03
Ducati 748 R,S / 00-02
Ducati 749 / 03-06
Ducati 749R / 04-06
Ducati 749S / 03-06
Ducati 750 F1 MKII / 85-87
Ducati 750 Paso / 86-90
Ducati 750 Sport / 88-90
Ducati 750 Sport / 01-02
Ducati 750SS / 91-02
Ducati 750 Indiana Custom / 87-88
Ducati 750 Monster / 96-02
Ducati 795 Monster / 12-15
Ducati 796 Monster / 11-17
Ducati 797 Monster / 18-20
Ducati 796 Hypermotard / 10-12
Ducati 800 Monster / 03-07
Ducati 800 Scrambler / 15-21
Ducati 800 Sport / 03
Ducati 800 SS / 03-07
Ducati 821 Hypermotard / 13-18
Ducati 821 Hyperstrada / 13-18
Ducati 821 Monster / Dark / Stripe / 14-20
Ducati 848 / 08-10
Ducati 848 Evo / 11-13
Ducati 848 Streetfighter / 12-16
Ducati 851 Strada / 89-92
Ducati 888 Strada / 92-94
Ducati 900 Monster / 93-02
Ducati 900 MH / 01
Ducati 900 S2 / 79-85
Ducati 900 Sport / 02
Ducati 900 Super Sport / 90-02
Ducati 900 Super Light / 92-97
Ducati 900 FE / 98
Ducati 906 Paso Sports / 88-91
Ducati 907 I.E. / 90-93
Ducati 916 Monster S4 / 01-03
Ducati 916 Strada/Biposto/SP / 93-98
Ducati 916 SPS / 93
Ducati 916 Senna / 96-98
Ducati 916 SPS Fogarty Replica / 99
Ducati 916 ST4 / 99-03
Ducati 937 Monster / 21-22
Ducati 939 Hypermotard / 16-19
Ducati 939 Hyperstrada / 16-18
Ducati 939 Supersport / 17-20
Ducati 944 ST2 / 97-03
Ducati 950 Hypermotord / 19-21
Ducati 950 Multistrada / 18-21
Ducati 989 Desmosedici RR / 08
Ducati 992 S2R 1000 / 06
Ducati 992 ST3 / 04-07
Ducati 996 Biposto / 99
Ducati 996 Monster S4R / 04-06
Ducati 996 SPS / 99
Ducati 996 / 00-01
Ducati 996R / 01
Ducati 996S / 01
Ducati 996 Sport Touring 4S / 01
Ducati 996 ST4 S / 02-05
Ducati 998 / 02-03
Ducati 998 R,S / 02
Ducati 998 Monster S4R Testastretta / 07-08
Ducati 999 / 03-06
Ducati 999 R,S / 03-06
Ducati 1000DS / 04-06
Ducati 1000DS S / 05-06
Ducati 1000GT Sportclassic / 07-10
Ducati 1000GT Sportclassic Touring / 09
Ducati 1000 Monster i.e. / 03-05
Ducati 1000 S Monster i.e. / 04-05
Ducati 1000 Monster S2R / 07-08
Ducati 1000 SS / 03-05
Ducati 1000 Sport / 06
Ducati 1000 Sport S / 07-09
Ducati 1000 Sport Biposto / 07-08
Ducati 1000 Sport Monoposto (Japan Only) / 07
Ducati 1000 Smart / 06
Ducati 1098 07-08
Ducati 1098 R, S / 07-08
Ducati 1099 Streetfighter, S / 09-13
Ducati 1100 Monster / 08-13
Ducati 1100 Monster Diesel / 13-14
Ducati 1100 Multistrada / 07-09
Ducati 1100 Hypermotard / 08-12
Ducati 1100 Scrambler / 19-21
Ducati 1198 / 09-10
Ducati 1198R / 09-10
Ducati 1198S / 09-10
Ducati 1198SP / 11
Ducati 1198 Diavel / 11-18
Ducati 1200 Monster / 14-20
Ducati 1200 Multistrada / 10-18
Ducati 1260 Multistrada 18-20
Ducati 1260 X-Diavel / 16-21
Ducati 1262 Xdiavel / 16-21
Olejové filtry Hiflo Filtro nabízí stejnou nebo vyšší úroveň výkonu ve srovnání s originálním filtrem. Jedná se vysoce kvalitní olejové filtry, které nabízejí výbornou ochranu motoru a to nejen díky dokonalé selekci drobných nečistot od cirkulujícího oleje.
Hlavní přednosti:
- vyráběny z vysoce kvalitních materiálů
- dokonalá kontrola kvality výroby (16 kontrol)
- plnohodnotná náhrada za originální filtr
- vysoká užitná hodnota (poměr kvalita/ cena)
- moderní konstrukce pro hladký průtok oleje
- excelentní filtrační vlastnosti pro dokonalou ochranu
Nahrazuje originální čísla (OEM code):
Multi 0812-130
Nissan 3R0-07615-0
Polaris 2520799
Polaris 3089996
Tohatsu 37-3R0076150
Olejové filtry Hiflo Filtro jsou vyráběny v továrně Thai Yang Kitpaisan, která byla založena v roce 1955 a vyrábí filtry pro prvovýrobu motorového průmyslu od roku 1963. Díky více než 40-ti letým zkušenostem, neustálému vývoji a moderním výrobním zařízením dnes vyrábí vysoce kvalitní filtry pro všechny druhy použití.
Technologie výroby je založena na dokonalém systému kontroly kvality, aby bylo dosaženo téměř nulové tolerance zmetkovosti. Během celého výrobního procesu projde každý olejový filtr 16 samostatnými kontrolami kvality než opustí továrnu. Celý výrobní proces podléhá kvalitativním normám a auditům (ISO), a to včetně kontroly surovin, kontroly kvality, kontroly výroby, apod.
Pro dosažení a zabezpečení vysoké kvality jsou používány pouze materiály nejvyšší jakosti od světoznámých výrobců:
- ocel od Toyota Tsusho a NKK (Japonsko)
- lepidla od Henkel (Německo)
- papír od Ahlstrom Filtration (Finsko), Hollingsworth & Vose (USA) a AWA Paper (Japonsko)
Značka Hiflo Filtro získala prestižní akreditaci „TÜV Approved" a to jako první značka olejového filtru v motocyklovém, nebo automobilovém sektoru. Dále úspěšně splnila certifikaci kvality ISO 9002.
Vhodné pro motocykly:
Indian Scout / 15-19
Indian Scout Sixty / 17-19
Indian Scout Bobber / 18-19
Nissan NSF 15
Nissan NSF 20
Nissan NSF 25
Nissan NSF 30
Polaris 330 Trail Blazer / 12-13
Polaris 330 Trail Boss / 12-13
Polaris 400 Hawkeye HO 2x4 / 12-14
Polaris 400 Sportsman H.O. 4x4 / 12-14
Polaris 450 Sportsman H.O. / 18-19
Polaris 450 Sportsman H.O. Utility Edition / 18
Polaris 450 Sportsman HD 2x4 / 19
Polaris 500 Scrambler 4x4 / 12
Polaris 500 Sportsman HO / 12-13
Polaris 500 Sportsman Forest / Forest Tractor / 12-14
Polaris 500 Sportsman EFI Touring H.O. / 12-13
Polaris 550 Sportsman EFI / 11-14
Polaris 550 Sportsman EFI EPS / 11-14
Polaris 550 Sportsman Forest / 12-14
Polaris 550 Sportsman Touring EFI EPS / 11-14
Polaris 550 Sportsman X2 EFI / 11-13
Polaris 550 Sportsman X2 EFI INLT / EPS / LE UE / 14
Polaris 550 Sportsman XP EFI / 09-10
Polaris 550 Sportsman XP EFI LE Browning / EPS / 09-11
Polaris 550 Sportsman XP EFI w/EPS / 09-10
Polaris 550 Sportsman XP Touring EPS / 12
Polaris 550 Sportsman XP EPS HD INTL / 14
Polaris 570 Sportsman EFI / 14-18
Polaris 570 Sportsman EFI EPS / 14-18
Polaris 570 Sportsman Forest / 14-16
Polaris 570 Sportsman Forest EFI EPS / 14-16
Polaris 570 Sportsman EFI HD / 14-16
Polaris 570 Sportsman SP MD / 16-18
Polaris 570 Sportsman SP Touring / 16-19
Polaris 570 Sportsman EFI UTE HD / MD EPS / EUN / SP / Zug / 14-19
Polaris 570 Sportsman EFI X2 EPS / 16
Polaris 570 Sportsman Touring EFI / EPS / 14-19
Polaris 570 Sportsman Touring EFI INTL / 14-16
Polaris 570 Sportsman Touring Tractor EFI / 16
Polaris 570 Sportsman 6x6 / 18-19
Polaris 570 TR / 15
Polaris 850 Scrambler / 16-18
Polaris 850 Scrambler 48 / 19
Polaris 850 Sportsman X2 EFI LE / 11
Polaris 850 Sportsman XP EFI / 11
Polaris 850 Sportsman XP EFI EPS / 09-11
Polaris 850 Sportsman XP EFI LE Browning / 09-10
Polaris 850 Sportsman XP EFI LE Browning EPS / 11
Polaris 850 Sportsman XP EFI LE Nuclear Sunset / 09
Polaris 850 Sportsman XP EFI LE Orange Madness EPS / 11
Polaris 850 Sportsman XP H.O. / 12-13
Polaris 850 Sportsman XP H.O. EPS / 12-15
Polaris 850 Sportsman XP H.O. EPS LE / 13
Polaris 850 Sportsman Forest / 14-15
Polaris 850 Sportsman SP / 16-18
Polaris 850 Sportsman SP 48 / 19
Polaris 850 Sportsman High Lifter Edition / 18-19
Polaris 850 Sportsman Touring EFI EPS / 11
Polaris 850 Sportsman Touring EFI LE Super Graphite EPS / 11
Polaris 850 Sportsman Touring H.O. EPS / 12-15
Polaris 850 Sportsman Touring H.O. EPS LE / 13
Polaris 850 Sportsman Touring SP / 18-19
Polaris 850 Sportsman WV / 14
Polaris 1000 Scrambler HP H.O. EPS / 14-15
Polaris 1000 Scrambler HP H.O. EPS INTL / 14-15
Polaris 1000 Scrambler XP / 16-19
Polaris 1000 Scrambler XP Tractor / 19
Polaris 1000 Scrambler XP Zug / 19
Polaris 1000 Sportsman Touring XP / 18
Polaris 1000 Sportsman Touring / 16
Polaris 1000 Sportsman HL / 16
Polaris 1000 Sportsman XP / 16-19
Polaris 1000 Sportsman XP 48 / 19
Polaris 1000 Sportsman XP Hunter / 18
Polaris 1000 Sportsman XP High Lifting / 18-19
Polaris 1000 Sportsman XP Tractor / 19
Polaris 1000 Sportsman XP Zug / 19
Polaris 1000 Sportsman Touring Tractor / 19
Polaris 1000 Sportsman Touring XP / 19
Polaris 900 Ranger RZR XP / 11-19
Tohatsu MFS 15
Tohatsu MFS 20
Tohatsu MFS 25
Tohatsu MFS 30
Olejové filtry Hiflo Filtro nabízí stejnou nebo vyšší úroveň výkonu ve srovnání s originálním filtrem. Jedná se vysoce kvalitní olejové filtry, které nabízejí výbornou ochranu motoru a to nejen díky dokonalé selekci drobných nečistot od cirkulujícího oleje.
Hlavní přednosti:
- vyráběny z vysoce kvalitních materiálů
- dokonalá kontrola kvality výroby (16 kontrol)
- plnohodnotná náhrada za originální filtr
- vysoká užitná hodnota (poměr kvalita/ cena)
- moderní konstrukce pro hladký průtok oleje
- excelentní filtrační vlastnosti pro dokonalou ochranu
Nahrazuje originální čísla (OEM code):
Bombardier 420256620
Bombardier 711256620
Olejové filtry Hiflo Filtro jsou vyráběny v továrně Thai Yang Kitpaisan, která byla založena v roce 1955 a vyrábí filtry pro prvovýrobu motorového průmyslu od roku 1963. Díky více než 40-ti letým zkušenostem, neustálému vývoji a moderním výrobním zařízením dnes vyrábí vysoce kvalitní filtry pro všechny druhy použití.
Technologie výroby je založena na dokonalém systému kontroly kvality, aby bylo dosaženo téměř nulové tolerance zmetkovosti. Během celého výrobního procesu projde každý olejový filtr 16 samostatnými kontrolami kvality než opustí továrnu. Celý výrobní proces podléhá kvalitativním normám a auditům (ISO), a to včetně kontroly surovin, kontroly kvality, kontroly výroby, apod.
Pro dosažení a zabezpečení vysoké kvality jsou používány pouze materiály nejvyšší jakosti od světoznámých výrobců:
- ocel od Toyota Tsusho a NKK (Japonsko)
- lepidla od Henkel (Německo)
- papír od Ahlstrom Filtration (Finsko), Hollingsworth & Vose (USA) a AWA Paper (Japonsko)
Značka Hiflo Filtro získala prestižní akreditaci „TÜV Approved" a to jako první značka olejového filtru v motocyklovém, nebo automobilovém sektoru. Dále úspěšně splnila certifikaci kvality ISO 9002.
Vhodné pro motocykly:
Bombardier 500 Traxter / 99-05
Bombardier 500 Traxter XT / 99-04
Bombardier 500 Traxter XL 5 Speed / 99-05
Bombardier 500 Traxter Max 5 Speed Auto-Shift / 03-05
John Deere 500 Buck / 05
John Deere 500 Buck EX / EXT / 05
John Deere 500 Trail Buck / 05
Gufera předních vidlic (simerinky pérování) pro motocykly v ekonomické alternativě
- těsnící gufera předních vidlic v této ekonomické variantě jsou ekvivalentní a plnohodnotnou náhradou za originální těsnící prvky pérování
- jedná se o výrobek od značek Athena nebo Centauro nebo Ariete nebo AllBalls
- poskytují dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon) pro standardní použití
- jsou vyrobeny podle originální (OEM) specifikace a parametrů pro bezproblémovou repasi předních vidlic
- konstrukčně jsou navržena tak, aby bylo dosaženo těsnosti při zachování minimálního tření pro hladký chod přední vidlice
- umožňují snadnou a rychlou montáž pro daný model, typ a rok výroby motocyklu - kontrola možnosti použití viz. rozměry a fotografie!
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 2 KUSECH!!) - při objednávce nutno zadat množství 2 kusy.
Prachovky předních vidlic (stěrací prachové těsnění přední vidlice) je potřeba objednat samostatně!
Toto těsnění přední vidlice odpovídá originálnímu dílu (OEM Reference No):
Kawasaki 4400-9026
Kawasaki 4400-9009
Kawasaki 4400-9010
Kawasaki 4400-9010
Kawasaki 4400-9013
Kawasaki 4400-9020
Kawasaki 4400-9023
Suzuki 51153-16511
Suzuki 51153-16510
Suzuki 51153-11010
Yamaha 584-23145-50
Yamaha 168-23145-00
Yamaha 278-23145-50
Yamaha 278-23145-51
Yamaha 584-23145-00
Yamaha 278-23145-51
»» Athena v současné době nabízí kompletní sortiment těsnících prvků a komponentů pro motocykly, skútry, maxiskútry a čtyřkolky. Kvalita olejových těsnění předních vidlic od značky Athena umožňuje bezproblémovou výměnu za originální produkty, a zajišťuje vynikající výkon z hlediska hladkosti, odolnosti vůči vysokým teplotám a vysoké odolnosti proti opotřebení.
»» Centauro je italský výrobce, který své výrobky dodává do prvovýroby motocyklů (hlavně italským výrobcům, ale i dalším evropským výrobcům). Gufera této značky disponují odolností proti oděru, proti vysokým teplotám a hlavně odolností proti chemickému působení maziv s aditivy, které se používají zejména v moderních vidlicích.
»» Ariete nabízí gufera pro přední vidlice ze speciálního materiálu (směs bohatá na grafit se samomaznými vlastnostmi), který nabízí vysokou odolnost proti mechanickému opotřebení, teplu a oděru vlivem funkce předního odpružení motocyklu. Přesně broušené těsnící břity zajišťují zvýšený výkon a nízkou přilnavost pro mimořádně hladký chod.
»» All Balls disponuje širokým sortimentem těsnících komponentů pérování s patentovanou technologií Max-Life, která prodlužuje jejich životnost. Simerinky nabízí lepší odtrhávací moment a menší tření. Většina typů je potažena speciálním mazivem pro zlepšení reakce a je trojitě utěsněna pro eliminaci úniku oleje.
Upozornění - pro co nejlepší funkci vidlice dodržujte servisní interval dle manuálu výrobce motocyklu a udržujte prostor v okolí prachovky i mezi prachovkou a guferem neustále v čistotě, neboť většina tekoucích těsnění předních vidlic je zapříčiněna drobnými částečky nečistot zachycenými v těsnících komponentech. V některých případech může být důvodem i poškození trubky přední vidlice nebo neznačková gufera vyrobená z ne zcela vhodného materiálu (dokonale ověřeným materiálem disponují hlavně gufera a prachovky od japonské značky NOK).
Věnujte pozornost stavu pérování motocyklu a periodicky provádějte inspeci stavu přední vidlice.
Pro dokonalou montáž gufera přední vidlice je vhodné použití originální vazelíny přímo určené pro přední vidlice, která odpuzuje vodu, poskytuje vyšší kluznost a snižuje tření. Celkově zlepšuje celkový výkon pérování a snižuje opotřebení těsnění (gufer) - obj.kód K130062500101 nebo SHOGS000500.
Gufera předních vidlic (simerinky pérování) pro motocykly v ekonomické alternativě
- těsnící gufera předních vidlic v této ekonomické variantě jsou ekvivalentní a plnohodnotnou náhradou za originální těsnící prvky pérování
- jedná se o výrobek od značek Athena nebo Centauro nebo Ariete nebo AllBalls
- poskytují dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon) pro standardní použití
- jsou vyrobeny podle originální (OEM) specifikace a parametrů pro bezproblémovou repasi předních vidlic
- konstrukčně jsou navržena tak, aby bylo dosaženo těsnosti při zachování minimálního tření pro hladký chod přední vidlice
- umožňují snadnou a rychlou montáž pro daný model, typ a rok výroby motocyklu - kontrola možnosti použití viz. rozměry a fotografie!
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 2 KUSECH!!) - při objednávce nutno zadat množství 2 kusy.
Prachovky předních vidlic (stěrací prachové těsnění přední vidlice) je potřeba objednat samostatně!
Toto těsnění přední vidlice odpovídá originálnímu dílu (OEM Reference No):
Kymco 00151294
»» Athena v současné době nabízí kompletní sortiment těsnících prvků a komponentů pro motocykly, skútry, maxiskútry a čtyřkolky. Kvalita olejových těsnění předních vidlic od značky Athena umožňuje bezproblémovou výměnu za originální produkty, a zajišťuje vynikající výkon z hlediska hladkosti, odolnosti vůči vysokým teplotám a vysoké odolnosti proti opotřebení.
»» Centauro je italský výrobce, který své výrobky dodává do prvovýroby motocyklů (hlavně italským výrobcům, ale i dalším evropským výrobcům). Gufera této značky disponují odolností proti oděru, proti vysokým teplotám a hlavně odolností proti chemickému působení maziv s aditivy, které se používají zejména v moderních vidlicích.
»» Ariete nabízí gufera pro přední vidlice ze speciálního materiálu (směs bohatá na grafit se samomaznými vlastnostmi), který nabízí vysokou odolnost proti mechanickému opotřebení, teplu a oděru vlivem funkce předního odpružení motocyklu. Přesně broušené těsnící břity zajišťují zvýšený výkon a nízkou přilnavost pro mimořádně hladký chod.
»» All Balls disponuje širokým sortimentem těsnících komponentů pérování s patentovanou technologií Max-Life, která prodlužuje jejich životnost. Simerinky nabízí lepší odtrhávací moment a menší tření. Většina typů je potažena speciálním mazivem pro zlepšení reakce a je trojitě utěsněna pro eliminaci úniku oleje.
Upozornění - pro co nejlepší funkci vidlice dodržujte servisní interval dle manuálu výrobce motocyklu a udržujte prostor v okolí prachovky i mezi prachovkou a guferem neustále v čistotě, neboť většina tekoucích těsnění předních vidlic je zapříčiněna drobnými částečky nečistot zachycenými v těsnících komponentech. V některých případech může být důvodem i poškození trubky přední vidlice nebo neznačková gufera vyrobená z ne zcela vhodného materiálu (dokonale ověřeným materiálem disponují hlavně gufera a prachovky od japonské značky NOK).
Věnujte pozornost stavu pérování motocyklu a periodicky provádějte inspeci stavu přední vidlice.
Pro dokonalou montáž gufera přední vidlice je vhodné použití originální vazelíny přímo určené pro přední vidlice, která odpuzuje vodu, poskytuje vyšší kluznost a snižuje tření. Celkově zlepšuje celkový výkon pérování a snižuje opotřebení těsnění (gufer) - obj.kód K130062500101 nebo SHOGS000500.
Gufera předních vidlic (simerinky pérování) pro motocykly od japonského výrobce NOK
- vyráběna ze speciálního materiálu (rozdílného oproti standardním průmyslovým guferům) vysoce odolného proti tepelnému a mechanickému namahání a tvrdnutí (stárnutí)
- materiál rovněž vyniká nízkým koeficientem tření, odolností proti olejům a příměsím v kapalinách do tlumičů a zaručuje stálost těsnícího účinku i v náročných podmínkách
- konstrukčně jsou navržena tak, aby bylo dosaženo dokonalé těsnosti při zachování minimálního tření pro hladký chod přední vidlice
- simerinky přední vidlice NOK účinně zabraňují pronikání částic prachu, nečistot a písku zvenčí, čímž prodlužují servisní interval a životnost ostatních komponentů pérování
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 2 KUSECH!!) - při objednávce nutno zadat množství 2 kusy.
Prachovky předních vidlic (stěrací prachové těsnění přední vidlice) je potřeba objednat samostatně!
Toto těsnění přední vidlice odpovídá originálnímu dílu (OEM Reference No):
Honda 91255-413-881
Honda 91255-369-000
Honda 91255-379-000
Honda 51490-GC4-830
Honda 51490-KJ2-670
Honda 51490-GC4-731
Honda 51490-GC4-730
Honda 51490-GC4-701
Honda 51490-473-305
Honda 51490-KB9-305
Honda 51490-KB9-711
Honda 51490-KEB-620
Honda 51490-KL8-305
Honda 51490-413-305
Honda 51423-KAK-900
Kawasaki 92049-1524
Kawasaki 92049-1077
Kawasaki 4400-9022
Kawasaki 92049-1340
Kymco 00192044
Kymco 00156310
Suzuki 51153-37310
Suzuki 51153-33730
Suzuki 51153-02B00
Yamaha 4C6-F3145-00
NOK 26151E
Výrobce NOK je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku.
Tato gufera jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodná gufera jsou osazována v prvovýrobě.
Všechna těsnění značky NOK splňují stále přísnější a náročnější požadavky moderních průmyslových odvětví, a jsou používána pro utěsnění strojů v různých oblastech, včetně automobilů, letadel, lodí, vlakových vozů, stavebních strojů, zemědělských strojů, petrochemických závodů i domácích spotřebičů.
Hlavní předností těchto vysoce kvalitních těsnících prvků je dokonalá kvalita, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísná kontrola v průběhu výroby a důkladná výstupní kontrola.
Upozornění - pro co nejlepší funkci vidlice dodržujte servisní interval dle manuálu výrobce motocyklu a udržujte prostor v okolí prachovky i mezi prachovkou a guferem neustále v čistotě, neboť většina tekoucích těsnění předních vidlic je zapříčiněna drobnými částečky nečistot zachycenými v těsnících komponentech. V některých případech může být důvodem i poškození trubky přední vidlice nebo neznačková gufera vyrobená z ne zcela vhodného materiálu (dokonale ověřeným materiálem disponují hlavně gufera a prachovky od japonské značky NOK).
Věnujte pozornost stavu pérování motocyklu a periodicky provádějte inspeci stavu přední vidlice.
Pro dokonalou montáž gufera přední vidlice je vhodné použití originální vazelíny přímo určené pro přední vidlice, která odpuzuje vodu, poskytuje vyšší kluznost a snižuje tření. Celkově zlepšuje celkový výkon pérování a snižuje opotřebení těsnění (gufer) - obj.kód K130062500101 nebo SHOGS000500.
Gufera předních vidlic (simerinky pérování) pro motocykly v ekonomické alternativě
- těsnící gufera předních vidlic v této ekonomické variantě jsou ekvivalentní a plnohodnotnou náhradou za originální těsnící prvky pérování
- jedná se o výrobek od značek Athena nebo Centauro nebo Ariete nebo AllBalls
- poskytují dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon) pro standardní použití
- jsou vyrobeny podle originální (OEM) specifikace a parametrů pro bezproblémovou repasi předních vidlic
- konstrukčně jsou navržena tak, aby bylo dosaženo těsnosti při zachování minimálního tření pro hladký chod přední vidlice
- umožňují snadnou a rychlou montáž pro daný model, typ a rok výroby motocyklu - kontrola možnosti použití viz. rozměry a fotografie!
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 2 KUSECH!!) - při objednávce nutno zadat množství 2 kusy.
Prachovky předních vidlic (stěrací prachové těsnění přední vidlice) je potřeba objednat samostatně!
Toto těsnění přední vidlice odpovídá originálnímu dílu (OEM Reference No):
»» Athena v současné době nabízí kompletní sortiment těsnících prvků a komponentů pro motocykly, skútry, maxiskútry a čtyřkolky. Kvalita olejových těsnění předních vidlic od značky Athena umožňuje bezproblémovou výměnu za originální produkty, a zajišťuje vynikající výkon z hlediska hladkosti, odolnosti vůči vysokým teplotám a vysoké odolnosti proti opotřebení.
»» Centauro je italský výrobce, který své výrobky dodává do prvovýroby motocyklů (hlavně italským výrobcům, ale i dalším evropským výrobcům). Gufera této značky disponují odolností proti oděru, proti vysokým teplotám a hlavně odolností proti chemickému působení maziv s aditivy, které se používají zejména v moderních vidlicích.
»» Ariete nabízí gufera pro přední vidlice ze speciálního materiálu (směs bohatá na grafit se samomaznými vlastnostmi), který nabízí vysokou odolnost proti mechanickému opotřebení, teplu a oděru vlivem funkce předního odpružení motocyklu. Přesně broušené těsnící břity zajišťují zvýšený výkon a nízkou přilnavost pro mimořádně hladký chod.
»» All Balls disponuje širokým sortimentem těsnících komponentů pérování s patentovanou technologií Max-Life, která prodlužuje jejich životnost. Simerinky nabízí lepší odtrhávací moment a menší tření. Většina typů je potažena speciálním mazivem pro zlepšení reakce a je trojitě utěsněna pro eliminaci úniku oleje.
Upozornění - pro co nejlepší funkci vidlice dodržujte servisní interval dle manuálu výrobce motocyklu a udržujte prostor v okolí prachovky i mezi prachovkou a guferem neustále v čistotě, neboť většina tekoucích těsnění předních vidlic je zapříčiněna drobnými částečky nečistot zachycenými v těsnících komponentech. V některých případech může být důvodem i poškození trubky přední vidlice nebo neznačková gufera vyrobená z ne zcela vhodného materiálu (dokonale ověřeným materiálem disponují hlavně gufera a prachovky od japonské značky NOK).
Věnujte pozornost stavu pérování motocyklu a periodicky provádějte inspeci stavu přední vidlice.
Pro dokonalou montáž gufera přední vidlice je vhodné použití originální vazelíny přímo určené pro přední vidlice, která odpuzuje vodu, poskytuje vyšší kluznost a snižuje tření. Celkově zlepšuje celkový výkon pérování a snižuje opotřebení těsnění (gufer) - obj.kód K130062500101 nebo SHOGS000500.
Gufero motoru (gufero převodovky) pro motocykly od japonských výrobců NOK a ARS
- jsou vyráběna ze speciálního materiálu vysoce odolného proti tepelnému a mechanickému namahání a tvrdnutí (stárnutí)
- materiál rovněž vyniká nízkým koeficientem tření, odolností proti olejům a příměsím v kapalinách
- zaručuje stálost těsnícího účinku v motoru, převodové skříni, klikové skříni i v náročných podmínkách
- japonská gufera převodovky (simerinky převodové skříně) dokonale zabraňují nežádoucímu úniku oleje po dlouhou dobu
- sortiment zahrnuje různé materiály (pryžová NBR, vitonová FKM, MVQ silikonová, atd.) a různá provedení (dvoubřitá, jednobřitá, jednobřitá s prachovkou, atd.)
- vnitřní průměr "A" = 26mm
- vnější průměr "B" = 37mm
- výška "H" = 7mm
Výrobci NOK a ARS jsou významnými a renomovanými dodavateli pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku.
Tato gufera jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodná gufera jsou osazována v prvovýrobě.
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 1 KUSE!!)
Řetězové pastorky (přední kolečka) MTZ jsou vyráběna s ohledem na dobrou kvalitu, dlouhou životnost a příznivou cenu. Použitý materiál i technologie výroby se řídí normalizovanými požadavky na kvalitní výrobek, tak aby kola MTZ byla srovnatelná s hlavními druhovýrobními značkami na trhu. Řetězové pastorky (přední kolečka) MTZ jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl a nabízejí velmi dobrý poměr cena/výkon.
Sortiment zahrnuje:
- silniční motocykly, cestovní enduro
- offroadové motocykly (motokros, enduro)
- čtyřkolky (ATV, Quad)
Použitá speciální ocel je dále precizně tepelně zušlechtěna pod přísnou kontrolou na hodnody, díky nimž je dosaženo skvělé kombinace pevnosti a tvrdosti.
Moderní technologie výroby umožňuje dosažení vysoké přesnosti rozměrů pro jednoduchou a rychlou montáž.
Řetězová kola MTZ jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Bombardier, Aeon, Adly a další ...
Vhodné pro motocykly:
Honda CR125RV / 97
Honda CR125RH,RJ,RK,RL,RM,RN,RP,RR / 87-94
Honda CR125RS,RT / 95-96
Honda CR125RW,RX / 98-99
Honda CR125RY,R-1 / 00-01
Honda CR125R-2 / 02
Honda CR125R-3 / 03
Řetězové pastorky (přední kolečka) MTZ jsou vyráběna s ohledem na dobrou kvalitu, dlouhou životnost a příznivou cenu. Použitý materiál i technologie výroby se řídí normalizovanými požadavky na kvalitní výrobek, tak aby kola MTZ byla srovnatelná s hlavními druhovýrobními značkami na trhu. Řetězové pastorky (přední kolečka) MTZ jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl a nabízejí velmi dobrý poměr cena/výkon.
Sortiment zahrnuje:
- silniční motocykly, cestovní enduro
- offroadové motocykly (motokros, enduro)
- čtyřkolky (ATV, Quad)
Použitá speciální ocel je dále precizně tepelně zušlechtěna pod přísnou kontrolou na hodnoty, díky nimž je dosaženo skvělé kombinace pevnosti a tvrdosti.
Moderní technologie výroby umožňuje dosažení vysoké přesnosti rozměrů pro jednoduchou a rychlou montáž.
Řetězová kola MTZ jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Bombardier, Aeon, Adly a další ...
Vhodné pro motockly:
Honda TLM200R (Japan)
Honda TLR200D / 83
Honda TLM220R (Japan)
Honda CA125S Rebel (Francie) / 95-00
Honda MBX125FE / 84-85
Honda MBX125 (Francie)
Honda MTX125R (Francie) / 87-89
Honda NS125FG,FH / 85-88
Honda NS125RK (NSR125) / 88-89
Honda NSR125F (Francie) / 85-88
Honda MTX200RWD,RWF / 83-86
Honda MTX125R (Španělsko) / 87-88
Řetězové pastorky (přední kolečka) MTZ jsou vyráběna s ohledem na dobrou kvalitu, dlouhou životnost a příznivou cenu. Použitý materiál i technologie výroby se řídí normalizovanými požadavky na kvalitní výrobek, tak aby kola MTZ byla srovnatelná s hlavními druhovýrobními značkami na trhu. Řetězové pastorky (přední kolečka) MTZ jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl a nabízejí velmi dobrý poměr cena/výkon.
Sortiment zahrnuje:
- silniční motocykly, cestovní enduro
- offroadové motocykly (motokros, enduro)
- čtyřkolky (ATV, Quad)
Použitá speciální ocel je dále precizně tepelně zušlechtěna pod přísnou kontrolou na hodnoty, díky nimž je dosaženo skvělé kombinace pevnosti a tvrdosti.
Moderní technologie výroby umožňuje dosažení vysoké přesnosti rozměrů pro jednoduchou a rychlou montáž.
Řetězová kola MTZ jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Bombardier, Aeon, Adly a další ...
Vhodné pro motockly:
Honda TLM200R (Japan)
Honda TLR200D / 83
Honda TLM220R (Japan)
Honda CA125S Rebel (Francie) / 95-00
Honda MBX125FE / 84-85
Honda MBX125 (Francie)
Honda MTX125R (Francie) / 87-89
Honda NS125FG,FH / 85-88
Honda NS125RK (NSR125) / 88-89
Honda NSR125F (Francie) / 85-88
Honda MTX200RWD,RWF / 83-86
Honda MTX125R (Španělsko) / 87-88
Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT jsou vyráběny pouze z oceli nejvyšší kvality (16MNCR5) na nejmodernějších strojích, které umožňují dosažení vysoké přesnosti řezu a minimálních tolerancí.
Vnější ozubení vyráběné pomocí patentované technologie DIAMOND-CUT disponuje optimalizovanou konturou zubu s vyšší pevností (až o 25%) na hranách a vrcholu zubu a nižší hladinou hlučnosti díky dokonale hladkému povrchu (až o 50%) dosedací plochy pro válečky řetězu (DIAMOND-CUT je speciální patentovaná technologie, kterou vyvinula společnost ESJOT ve spolupráci s univerzitou v Paderbornu za účelem dosažení nejpřesnějších tolerancí a dokonalého profilu zubů).
Použitý materiál a technologie "Made in Germany" zaručují super kvalitu kol ESJOT - např. standardní norma značky ESJOT při výrobě pastorků je kruhová tolerance (soustřednost) a axiální tolerance (házivost) pod 0,1mm. Vnitřní ozubení je obráběno na nejmodernějších frézách, čímž je zaručena dokonalá přesnost pro přesné uchycení na hnací hřídel. Speciální proces tepelného zušlechtění umožňuje vytvrzení o hodnotách 700 HV40 do hloubky 0,4mm, aby byla dosažena maximální délka životnosti i při použití v extrémních podmínkách provozu.
Značka ESJOT vyrábí ozubená kola již více než 85 let pro průmyslové oblasti, pro motocykly a jízdní kola. Výroba disponuje nejmodernějšími stroji - CNC frézovacími roboty, řezacími plně automatickými roboty, obráběcími CNC centry i automatickými lisy do 400tun.
Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT díky použitému materiálu, nejmodernějším výrobním technologiím a povrchové úpravě splňují nejpřísnější parametry kvalitativních norem a jejich výsledná kvalita převyšuje jak originální řetězová kola, tak i většinu druhovýrobních značek, které jsou vyráběny téměř výhradně v Asii. Důkazem toho je i skutečnost, že řetězová kola ESJOT jsou dodávána do prvovýroby světoznámých značek jako KTM, BMW, Aprilia, Husqvarna a další.
ESJOT řetězová kola jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Tomos, Triton, Hercules, Rixe, Kasea, Jicheng a další ...
Rozměry/Parametry: kontrola rozměrů viz. schéma.
Vhodné pro motocykly:
Cagiva 125 Enduro / 81-82
Cagiva 125WMX GP / 85-88
Cagiva 125WMX / 82-84
Cagiva 250WMX / 83-84
Cagiva 500WMX / 85
Kawasaki KX125 / 80-93
Kawasaki KDX175 (Německo)
Kawasaki KDX175 A1-A3,B1 / 79-82
Kawasaki KDX200 A1 / 83
Suzuki DS185 C,N,T (USA) / 78-80
Suzuki TC125 J,K,L,M,A,B (USA) / 73-77
Suzuki TSR125 (TS125R-L/R) / 90-94
Suzuki TF185 / 81-
Suzuki TS185 / 79-84
Suzuki TS185K,L,M,A,B,C,N,T,X (USA) / 71-81
Suzuki GT200 EX (X5) / 79-82
Suzuki SB200 N,X / 79-81
Suzuki RG125FU-N,P,R Wolf / 92-94
Suzuki GT185 / 74-79
Suzuki T20 Super Six / 68
Yamaha YZ100 / 76-83
Yamaha YZ125 / 77-86
Yamaha IT125 G,H / 80-81
Yamaha IT175 / 77-83
Yamaha YZ175 (USA) / 76
Yamaha IT200 L,N,S / 84-86
Yamaha BW350 / 87-88
Yamaha BW200 N,S,T,U / 85-88
Řetězové pastorky (přední kolečka) MTZ jsou vyráběna s ohledem na dobrou kvalitu, dlouhou životnost a příznivou cenu. Použitý materiál i technologie výroby se řídí normalizovanými požadavky na kvalitní výrobek, tak aby kola MTZ byla srovnatelná s hlavními druhovýrobními značkami na trhu. Řetězové pastorky (přední kolečka) MTZ jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl a nabízejí velmi dobrý poměr cena/výkon.
Sortiment zahrnuje:
- silniční motocykly, cestovní enduro
- offroadové motocykly (motokros, enduro)
- čtyřkolky (ATV, Quad)
Použitá speciální ocel je dále precizně tepelně zušlechtěna pod přísnou kontrolou na hodnoty, díky nimž je dosaženo skvělé kombinace pevnosti a tvrdosti.
Moderní technologie výroby umožňuje dosažení vysoké přesnosti rozměrů pro jednoduchou a rychlou montáž.
Řetězová kola MTZ jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Bombardier, Aeon, Adly a další ...
Vhodné pro motocykly:
Kawasaki KXF250 / 04-05
Suzuki RMZ250 / 04-06
Suzuki GS250T / 79-80
Suzuki GSX250E / 80-82
Suzuki GSX250E Katana / 82-84
Suzuki GT250 (X7) / 79-85
Suzuki GS300L / 82-85
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku