Koncovky/závaží/ucpávky řidítek RUBBER
- protiskluzové gumičky pro pevnější uchopení řidítek i na konci rukojetí
- slouží jako prevence proti poškození rukojeti v případě pádu i jako závaží na konce řidítek
- vhodné pro silniční motocykly - univerzální použití
- vyrobeny z kvalitního duralového materiálu
- povrchová úprava kvalitní elox (anodizing)
- součástí balení je i montážní vložka/rozpěrka pro správný průměr řidítek
- dostupné ve více barevných variantách
Určené pro vnitřní průměr řidítek - 17mm
Vnější průměr (koncovky) - 28mm
Výška (od konce řidítek) - 21,5mm
Originální náhradní díl do předních vidlic (pérování) od japonského výrobce KYB.
Jedná se o originální díl přímo od výrobce KYB (Kayaba), který je plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodný díl je osazován v prvovýrobě.
Použitý materiál, povrchová úprava, parametry a výrobní tolerance jsou naprosto přesné s těmi, které byly konstrukčně navrženy při vývoji celé vidlice.
Výrobce KYB je významným a renomovaným dodavatelem pro automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek) a řadí se mezi světovou špičku.
Ložiska japonského výrobce KOYO, který je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku ve výrobě ložisek.
Nabízí inovativní řešení výrobcům zařízení, strojů a vozidel, a klade důraz na kvalitní provedení a dokonalou aplikaci.
Ložiska KOYO jsou prémiová a nejkvalitnější ložiska na trhu s dokonalou kvalitou, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísnou kvalitou ve všech stupních výroby a důkladnou výstupní kontrolou.
- vnitřní průměr "A" = 30mm
- vnější průměr "B" = 55mm
- šířka "C" = 13mm
- axiální vůle ložiska = C3
- typ ložiska = jednořadé kuličkové
Upozornění - Ložiska KOYO mohou být dodávána v provedení s kovovou nebo plastovou klecí, neboť výrobce u některých typů kuličkových ložisek postupně přechází k produkci ložisek převážně s plastovou klecí.
Ložiska s plastovou klecí jsou vyvíjena na základě požadavků z automobilového i motocyklového odvětví, kdy jsou tato ložiska upřednostňována hlavně z důvodu lepších funkčních vlastností oproti ložiskům s ocelovou klecí.
Značka Koyo (součást korporace JTEKT) se sídlem v Japonsku je předním světovým výrobcem ložisek, systémů řízení, náprav, strojů a nářadí. Technologická a výrobní způsobilost společnosti Koyo sahá od miniaturních ložisek s vnitřními průměry od 1 milimetru až po extrémně velká ložiska s vnějším průměrem 7 metrů.
Všechna ložiska značky Koyo splňují stále přísnější a náročnější požadavky moderních průmyslových odvětví.
Nabízíme výhradně ložiska od světoznámých japonských výrobců - KOYO / NTN / NACHI jedná se o prémiová nejkvalitnější japonská ložiska, která se řadí ke špičce v oboru a jsou používána v prvovýrobě většiny předních výrobců motocyklů, a to nejen z Japonska.
Hlavní předností těchto ložisek je dokonalá kvalita, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísná kontrola v průběhu výroby a důkladná výstupní kontrola.
Ložiska japonského výrobce KOYO, který je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku ve výrobě ložisek.
Nabízí inovativní řešení výrobcům zařízení, strojů a vozidel, a klade důraz na kvalitní provedení a dokonalou aplikaci.
Ložiska KOYO jsou prémiová a nejkvalitnější ložiska na trhu s dokonalou kvalitou, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísnou kvalitou ve všech stupních výroby a důkladnou výstupní kontrolou.
- vnitřní průměr "A" = 15mm
- vnější průměr "B" = 35mm
- šířka "C" = 11mm
- axiální vůle ložiska = C3
- typ ložiska = jednořadé kuličkové
- provedení = zakryté
Upozornění - Ložiska KOYO mohou být dodávána v provedení s kovovou nebo plastovou klecí, neboť výrobce u některých typů kuličkových ložisek postupně přechází k produkci ložisek převážně s plastovou klecí.
Ložiska s plastovou klecí jsou vyvíjena na základě požadavků z automobilového i motocyklového odvětví, kdy jsou tato ložiska upřednostňována hlavně z důvodu lepších funkčních vlastností oproti ložiskům s ocelovou klecí.
Značka Koyo (součást korporace JTEKT) se sídlem v Japonsku je předním světovým výrobcem ložisek, systémů řízení, náprav, strojů a nářadí. Technologická a výrobní způsobilost společnosti Koyo sahá od miniaturních ložisek s vnitřními průměry od 1 milimetru až po extrémně velká ložiska s vnějším průměrem 7 metrů.
Všechna ložiska značky Koyo splňují stále přísnější a náročnější požadavky moderních průmyslových odvětví.
Nabízíme výhradně ložiska od světoznámých japonských výrobců - KOYO / NTN / NACHI jedná se o prémiová nejkvalitnější japonská ložiska, která se řadí ke špičce v oboru a jsou používána v prvovýrobě většiny předních výrobců motocyklů, a to nejen z Japonska.
Hlavní předností těchto ložisek je dokonalá kvalita, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísná kontrola v průběhu výroby a důkladná výstupní kontrola.
Ložisko horního oka ojnice pro pístní čep od italské značky Athena
- jehlová ložiska Athena jsou vyráběna v Itálii stejným výrobcem, který dodává do prvovýroby italských značek
- jejich vysoká kvalita umožňuje méně častou údržbu při skvělém poměru ceny a kvality
- disponují kvalitními komponenty, které jsou použitelné v podmínkách s vysokou rychlostí otáčení za vysokých teplot i při náhlém zrychlení
- vnitřní průměr "A" = 14mm
- vnější průměr "B" = 18mm
- šířka "C" = 16,7mm
Toto ložisko nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
KTM 47030034000
Husqvarna 47030034000
Ložisko horního oka ojnice pro pístní čep od italské značky Athena
- jehlová ložiska Athena jsou vyráběna v Itálii stejným výrobcem, který dodává do prvovýroby italských značek
- jejich vysoká kvalita umožňuje méně častou údržbu při skvělém poměru ceny a kvality
- disponují kvalitními komponenty, které jsou použitelné v podmínkách s vysokou rychlostí otáčení za vysokých teplot i při náhlém zrychlení
- vnitřní průměr "A" = 14mm
- vnější průměr "B" = 18mm
- šířka "C" = 16,7mm
Toto ložisko nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Kawasaki 13033-1053
Ložisko horního oka ojnice pro pístní čep od značky MTZ
- jehlová ložiska MTZ jsou vyráběna přesně podle originální (OEM) specifikace a parametrů
- poskytují dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
- vnitřní průměr "A" = 15mm
- vnější průměr "B" = 19mm
- šířka "C" = 20mm
Toto ložisko nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Suzuki 09263-15040
KTM 51030034000
Husqvarna 51030034000
Husaberg 51030034000
Gas-Gas 51030034000
Beta C06220300000
Aprilia
Ložisko horního oka ojnice pro pístní čep od značky MTZ
- jehlová ložiska MTZ jsou vyráběna přesně podle originální (OEM) specifikace a parametrů
- poskytují dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
- vnitřní průměr "A" = 15mm
- vnější průměr "B" = 20mm
- šířka "C" = 18mm
Ložisko horního oka ojnice pro pístní čep od značky MTZ
- jehlová ložiska MTZ jsou vyráběna přesně podle originální (OEM) specifikace a parametrů
- poskytují dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
- vnitřní průměr "A" = 16mm
- vnější průměr "B" = 21mm
- šířka "C" = 19,5mm
Ložisko horního oka ojnice pro pístní čep od značky MTZ
- jehlová ložiska MTZ jsou vyráběna přesně podle originální (OEM) specifikace a parametrů
- poskytují dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
- vnitřní průměr "A" = 18mm
- vnější průměr "B" = 22mm
- šířka "C" = 22mm
Ložisko horního oka ojnice pro pístní čep od značky MTZ
- jehlová ložiska MTZ jsou vyráběna přesně podle originální (OEM) specifikace a parametrů
- poskytují dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
- vnitřní průměr "A" = 18mm
- vnější průměr "B" = 23mm
- šířka "C" = 22mm
Ložisko horního oka ojnice pro pístní čep od značky PROX
- jehlová ložiska PROX jsou vyráběna přesně podle OEM parametrů v Japonsku stejným výrobcem, který dodává do prvovýroby japonských i evropských značek
- osazeny vysoce kvalitně zpracovanými jehlami, které disponují dlouhou životností a nízkým koeficientem tření
- klec vyrobena z legované oceli nejvyšší kvality, jenž díky tepelné úpravě a legování disponuje tvrdším povrchem
- plnohodnotná náhrada za originální díl ("Made in Japan")
- vnitřní průměr "A" = 12mm
- vnější průměr "B" = 15mm
- šířka "C" = 14,2mm
Toto ložisko nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Husqvarna 45130034000
KTM 45130034000
Aprilia AP8509769
Malaguti 75100800
Beta 3400700000
Rieju 0055103029
Rieju 0/005.510.3029
Ložisko horního oka ojnice pro pístní čep od značky PROX
- jehlová ložiska PROX jsou vyráběna přesně podle OEM parametrů v Japonsku stejným výrobcem, který dodává do prvovýroby japonských i evropských značek
- osazeny vysoce kvalitně zpracovanými jehlami, které disponují dlouhou životností a nízkým koeficientem tření
- klec vyrobena z legované oceli nejvyšší kvality, jenž díky tepelné úpravě a legování disponuje tvrdším povrchem
- plnohodnotná náhrada za originální díl ("Made in Japan")
- vnitřní průměr "A" = 12mm
- vnější průměr "B" = 16mm
- šířka "C" = 15,7mm
Toto ložisko nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Yamaha 93310-21283
Membrána nádobky brzdové pumpy (gumička nádobky brzdové kapaliny) Nissin
- jedná se o produkty přímo od výrobců z Japonska - kvalitní díly pro profesionály
- plnohodnotná náhrada za originální díl, plná kompatibilita a důvěra v kvalitu
- sada obsahuje všechny potřebné komponenty pro jednoduchou a rychlou opravu
- nabízí shodné komponenty jako originální díly vyrobené z kvalitních materiálů pro dosažení dlouhé životnosti
Dle modelu a roku výroby motocyklu sada obsahuje - mebránu nádobky (gumu do brzdové nádobky), šroubky - kontrola obsahu viz. fotografie!
Při montáži postupujte dle manuálu výrobce motocyklu a použijte doporučenou náplň/ kapalinu dle manuálu.
Tato těsnící guma brzdového válce nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Suzuki 59667-04700
Suzuki 59667-0BE00
Vhodné pro motocykly:
Suzuki DL650 V-Strom / 08-18
Suzuki DL1000 V-Strom / 02-10
Suzuki DR125 / 85-
Suzuki DR250 / 85-
Suzuki DR600 / 85-89
Suzuki DR650R / 90-95
Suzuki DR650RE / 94-95
Suzuki DR650RS / 90-93
Suzuki DR650RSE / 91-96
Suzuki DR750 Big / 88-89
Suzuki XF650 Freewind / 97-02
Suzuki TS125X / 85-
Suzuki TS250X / 86-
Suzuki GS500 / 89-07
Suzuki GS500E / 89-07
Suzuki GSX-R600 / 97-05
Suzuki GSX-R750 / 85-05
Suzuki GSX-R1000 / 01-06
Suzuki GSX-R1100 / 86-98
Suzuki GSX-R1300 Hayabusa / 99-12
Suzuki GSX-S1000 / 16-18
Suzuki RF600R / 93-96
Suzuki RF900R / 94-96
Suzuki RG125 Gamma / 92-94
Suzuki RGV250 Gamma / 89-93
Suzuki GW250 Inazuma / 13-17
Suzuki GSF600 Bandit / 95-04
Suzuki GSF650 Bandit / 05-16
Suzuki GSF1200 Bandit / 96-06
Suzuki GSF1250 Bandit / 07-16
Suzuki GSR600 / 06-11
Suzuki GSX600F / 88-97
Suzuki GSX650F / 08-12
Suzuki GSX750F / 89-01
Suzuki GSX1100F / 88-93
Suzuki GSX1200 Inazuma / 99-00
Suzuki GSX1250F / 10-15
Suzuki GSX1400 / 02-07
Suzuki SV650 / 99-07
Suzuki SV1000 / 03-05
Suzuki TL1000R / 98-02
Suzuki TL1000S / 97-02
Suzuki UH125 Burgman / 07-18
Suzuki UH200 Burgman / 07-18
Suzuki AN400 Burgman / 03-18
Suzuki UX125 Sixteen / 08-14
Suzuki UX150 Sixteen / 08-12
Suzuki GV1400G / 86-88
Suzuki VX800 / 90-95
Suzuki VS1400GL Intruder / 87-03
Suzuki VZR1800 M1800 Intruder / 06-17
Suzuki LTA400 King Quad / 14-18
Suzuki LTF400 KingQuad / 14-18
Suzuki LTA500 King Quad
Suzuki LTA750 King Quad
a další...
Páčka dekompresoru od německého výrobce MAGURA
- jedná se o originální náhradní díl přímo od výrobce Magura, který je plnohodnotnou náhradou za originální díl použitý v prvovýrobě (OEM Replacement), protože shodný díl je osazován v prvovýrobě výrobce motocyklu
- použitý materiál, povrchová úprava, parametry a výrobní tolerance jsou naprosto přesné s těmi, které byly konstrukčně navrženy při vývoji a výrobě motocyklu
- jedná se o originální výrobek MAGURA, čímž je zaručena dokonalá kvalita všech materiálů a přesné rozměry dle OEM specifikace
- dokonalá kvalita a zpracování - kvalitní německá výroba - 100% Made in Germany
Tato páčka nahrazuje originání díl (OEM Replacement):
KTM 59002047000
Husaberg 59002047000
Husqvarna 59002047000
Výrobce MAGURA je významným a renomovaným dodavatelem pro automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to převážně evropských značek), a řadí se mezi světovou špičku v oblasti ovládání spojky a brzdových systémů.
Vhodné pro motocykly:
KTM 640 Adventure / 03-07
KTM 640 Duke / 03-06
KTM 640LC4 Enduro / 03-06
KTM 640 LC4 SM / 03-06
KTM 660SMC / 03-06
KTM SMR450 / 04-07
KTM 250EXC Racing / 01-05
KTM 400EXC Racing / 00-05
KTM 450EXC Racing / 03-05
KTM 520EXC Racing / 00-02
KTM 525EXC Racing / 03-05
KTM 400SX Racing / 00-02
KTM 450SX Racing / 03-06
KTM 520SX Racing / 00-02
KTM 525SX Racing / 03-06
Husaberg FE450 / 04-08
Husaberg FE550 / 04-08
Husaberg FE650 / 04-08
Husaberg FS450
Husaberg FS650
Husqvarna FS450 / 04-08
Husqvarna FE450 / 04-08
Husqvarna FE550 / 05-08
Husqvarna FE650 / 05-08
Husqvarna FS650 / 05-08
Páčka spojky vhodná pro motokolo a minibike
- vhodné pro průměr řidítek 22 mm
- včetně aretačního šroubu pro zablokování pozice páčky
- po demontáži aretace vhodné pro motocykly
- univerzální použití - vhodné pro většinu lankových spojek a brzd
- včetně štelovacího šroubu pro lanko
- kovové provedení páčky i objímky
Délka páčky: 125mm
Celková délka s objímkou (bez štelování): 145mm
Materiál: kov
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku