Sada pro opravu brzdového třmenu od japonské značky Tourmax
- sada pro opravu brzdového třmenu s novým pístkem brzdiče a těsnícími kroužky
- v sadě jsou obsaženy všechny potřebné komponenty pro daný model, typ a rok výroby motocyklu
- plnohodnotná náhrada za originální díl - Made in Japan
- umožňují snadnou a rychlou montáž (přesné rozměry a provedení dle OEM dílu)
Upozornění: sada obsahuje komponenty vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie
Rozměry:
A (vnitřní průměr) = 23mm
B (vnější průměr) = 27mm
H (výška) = 27mm
Tato sada pístku s kroužky Tourmax CPK-907 nahrazuje originální díly (originální kód OEM):
Honda 06431-MA3-405
Honda 43107-MBG-006
Značka Tourmax dodává široký sortiment náhradních dílů pro motocykly, čtyřkolky vyráběných dle OEM specifikace výrobci dodávající do prvovýroby japonských značek. Jedná se o produkty přímo od výrobců z Japonska - kvaliní díly pro profesionály. Sortiment zahrnuje příruby sání, opravné sady brzdiče, opravné sady brzdových pump, spojkové lamely, opravné sady palivového kohoutu, ložiska krku řízení, regulátory dobíjení a další...
Vhodné pro motocykly:
Honda CR125R / 00
Honda CR250R / 00
Honda CRF250L / 13-20
Honda VFR800 / 98-01
Honda XL1000V Varadero / 99-13
Honda XR650R / 00-07
Oprav. sady do předních a zadních kol MTZ se skládají jen z kvalitních komponentů, aby bylo dosaženo nejdokonalejší náhrady za originální díly.
Obsahují všechny potřebné komponenty pro jednoduchou a rychlou opravu (ložiska, těsnění/gufera) pro daný model a rok výroby motocyklu:
- kvalitní ložiska zakrytá z obou stran proti vniknutí vody a nečistot, která jsou navíc ošetřena vazelínou pro zvýšenou odolnost a ochranu korozi a oxidaci
- kvalitní gufera s dvojitým břitem, která zabezpečují optimální utěsnění náboje
Dle modelu a roku výroby motocyklu sada obsahuje - ložiska, gufera a případně i rozpěrky nebo distanční kroužky - kontrola obsahu viz. fotografie.
Oprav. sada uchycení zadního tlumiče horní nebo spodní obsahuje všechny potřebné komponenty pro jednoduchou a rychlou opravu.
Všechny komponenty jsou vyrobeny dle OEM specifikace z kvalitních materiálů, na moderních strojích a za dodržování přesných technologických postupů.
Dle modelu a roku výroby motocyklu sada obsahuje - jehlové ložisko s vnitřním pouzdrem nebo kloubové ložisko, příložky/rozpěrky a těsnění (gufera) - kontrola obsahu viz. fotografie.
Pro prodloužení životnosti je doporučeno použití kvalitní vazelíny (např. Putoline Racing Grease - obj. kód PU74114 nebo PU73610).
Oprav. sada uchycení zadního tlumiče obsahuje všechny potřebné komponenty pro jednoduchou a rychlou opravu.
Všechny komponenty jsou vyrobeny dle OEM specifikace z kvalitních materiálů, na moderních strojích a za dodržování přesných technologických postupů.
Dle modelu a roku výroby motocyklu sada obsahuje - jehlové ložisko s vnitřním pouzdrem nebo kloubové ložisko, příložky/rozěrky a těsnění (gufera).
Značka PROX je jednou z hlavních značek technických náhraních dílů pro offroadové motocykly a to již od roku 1975. V současné době však sortiment zahrnuje i rozsáhlý sortiment pro čtyřkolky (ATV/Quad), vodní skútry (PWC/Jet-Ski), sněžné skútry a malé mopedy a skútry do obsahu 50cc.
Produkty PROX jsou vyráběny v Japonsku a USA s důrazem na perfektní kvalitu, aby bylo dosaženo dlouhé životnosti i při náročných závodních podmínkách. Proto byly a jsou používány jako závodní a tuningové díly pro aftermarket (náhradu za originální díly), avšak nyní je značka Prox i významným dodavatelem do prvovýroby (OEM Supplier) světoznámých značek.
Dalším důkazem kvality a důvěry je používání produktů PROX jezdci a závodními týmy, které se účastní závodů nejvyšší světové úrovně.
Jezdci: Tyla Rattray; Tommy Searle; Blake Baggett; Darryn Durham; Justin Hill; Dean Wilson; Martin Davalos; Alessandro Lupino; Arnaud Tonus; Marc de Reuver; Brian Bogers a další ...
Teamy: Monster Energy Pro Circuit Kawasaki; HM Plant KTM UK Motocross Team; CLS Monster Energy Kawasaki Pro Circuit a další ...
Oprav. sady do předních a zadních kol MTZ se skládají jen z kvalitních komponentů, aby bylo dosaženo nejdokonalejší náhrady za originální díly.
Obsahují všechny potřebné komponenty pro jednoduchou a rychlou opravu (ložiska, těsnění/gufera) pro daný model a rok výroby motocyklu:
- kvalitní ložiska zakrytá z obou stran proti vniknutí vody a nečistot, která jsou navíc ošetřena vazelínou pro zvýšenou odolnost a ochranu korozi a oxidaci
- kvalitní gufera s dvojitým břitem, která zabezpečují optimální utěsnění náboje
Dle modelu a roku výroby motocyklu sada obsahuje - ložiska, gufera a případně i rozpěrky nebo distanční kroužky - kontrola obsahu viz. fotografie.
Oprav. sady do předních a zadních kol MTZ se skládají jen z kvalitních komponentů, aby bylo dosaženo nejdokonalejší náhrady za originální díly.
Obsahují všechny potřebné komponenty pro jednoduchou a rychlou opravu (ložiska, těsnění/gufera) pro daný model a rok výroby motocyklu:
- kvalitní ložiska zakrytá z obou stran proti vniknutí vody a nečistot, která jsou navíc ošetřena vazelínou pro zvýšenou odolnost a ochranu korozi a oxidaci
- kvalitní gufera s dvojitým břitem, která zabezpečují optimální utěsnění náboje
Dle modelu a roku výroby motocyklu sada obsahuje - ložiska, gufera a případně i rozpěrky nebo distanční kroužky - kontrola obsahu viz. fotografie.
Oprav. sady do předních a zadních kol MTZ se skládají jen z kvalitních komponentů, aby bylo dosaženo nejdokonalejší náhrady za originální díly.
Obsahují všechny potřebné komponenty pro jednoduchou a rychlou opravu (ložiska, těsnění/gufera) pro daný model a rok výroby motocyklu:
- kvalitní ložiska zakrytá z obou stran proti vniknutí vody a nečistot, která jsou navíc ošetřena vazelínou pro zvýšenou odolnost a ochranu korozi a oxidaci
- kvalitní gufera s dvojitým břitem, která zabezpečují optimální utěsnění náboje
Dle modelu a roku výroby motocyklu sada obsahuje - ložiska, gufera a případně i rozpěrky nebo distanční kroužky - kontrola obsahu viz. fotografie.
Oprav. sada do náboje předního nebo zadního kola obsahuje všechnypotřebné komponenty pro jednoduchou a rychlou opravu.
Sada obsahuje premiová vysokorychlostní ložiska (dle normy ABEC3) zakrytá z obou stran proti vniknutí vody a nečistot, která jsou navíc ošetřena vazelínou Chevron SR1-2 vysoce odolnou proti korozi a oxidaci. A kvalitní gufera s dvojitým břitem (typ TC), která zabezpečují optimální utěsnění náboje.
Všechny komponenty jsou vyrobeny dle OEM specifikace z kvalitních materiálů, na moderních strojích a za dodržování přesných technologických postupů.
Vhodná a plnohodnostná náhrada za originální díly.
Dle modelu a roku výroby motocyklu sada obsahuje - ložiska, gufera a případně i rozpěrky nebo distanční kroužky - kontrola obsahu viz. fotografie.
Spínač brzdového světla
- hydraulický tlakový sensor pro brzdový systém
- použitelný například jako brzdový spínač (čidlo brzdového světla)
- kvalitní zpracování a materiály, kovové tělo spínače
- určený pro motocykly, čtyřkolky, skútry
Tento spínač nahrazuje originální díl OEM:
Yamaha 1D4-H2550-00
Malaguti 02102500
Motocyklové zapalovací svíčky NGK jsou nejčastěji používané svíčky jak v prvovýrobě, tak i v náhradních dílech.
Většina svíček je k dispozici ve více kvalitativních variantách:
- se standardní elektrodou
- platinovou elektrodou
- iridiovou elektrodou
-rozměr klíče = 14
-rozměr závitu = M10x1
-délka závitu = 26,5mm
-varianta svíčky = Standard
Tato svíčka je ekvivalentní náhradou se svíčkami následujících výrobců:
Honda 31908-MGC-003
Honda 31908-MGC-0031
Honda 31908-MGC-A0000
Honda 31909-MGC-0031
Yamaha LMA-R8A9S-00
NGK je světoznámý výrobce zapalovacích svíček, žhavicích svíček, Lambda sond a krytů svíček (fajfek).
Díky pokrokové konstrukci, používání moderních technologií ve výrobě a použití kvalitních materiálů jsou nejvhodnější volbou pro dosažení maximálního výkonu a zároveň vysoké spolehlivosti.
Značka NGK je celosvětově největším dodavatelem do prvovýroby automobilů, motocyklů, vodních skútrů. Často se podílí na vývoji nejvhodnějšího řešení pro danou aplikaci již v počáteční fázi vývoje motoru společně s konstruktéry výrobce motoru, tak aby byly splněny všechny požadavky a normy a dosažena vysoká spolehlivost, účinnost a výkon za všech provozních podmínek.
Ve výrobě jsou používány nejmodernější technologie, plně automatické výrobní linky, systém řízení výrobních a kvalitativních procesů dle předních světových norem.
NGK dodává do prvovýroby například automobilek - Alfa Romeo, AMG, Audi, BMW, Daewoo, Daihatsu, Daimler Chrysler, Fiat, Ford, General Motors, Hyundai, Kia, Lanica, Land Rover, Lexus, Lotus, Maserati, Maybach, Mazda, Mercedes, Mini, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, Renault, Rover, Saab, Smart, Suzuki, Škoda, Toyota, Volkswagen, Volvo a dalším ...
Motocyklové zapalovací svíčky NGK jsou nejčastěji používané svíčky jak v prvovýrobě, tak i v náhradních dílech.
Většina svíček je k dispozici ve více kvalitativních variantách:
- se standardní elektrodou
- platinovou elektrodou
- iridiovou elektrodou
-rozměr klíče = 14
-rozměr závitu = M10x1
-délka závitu = 26,5mm
-varianta svíčky = Standard
Tato svíčka je ekvivalentní náhradou se svíčkami následujících výrobců:
Brisk CR10YS
Yamaha 94700-00424
Yamaha 94701-00424
Yamaha 94703-00424
NGK je světoznámý výrobce zapalovacích svíček, žhavicích svíček, Lambda sond a krytů svíček (fajfek).
Díky pokrokové konstrukci, používání moderních technologií ve výrobě a použití kvalitních materiálů jsou nejvhodnější volbou pro dosažení maximálního výkonu a zároveň vysoké spolehlivosti.
Značka NGK je celosvětově největším dodavatelem do prvovýroby automobilů, motocyklů, vodních skútrů. Často se podílí na vývoji nejvhodnějšího řešení pro danou aplikaci již v počáteční fázi vývoje motoru společně s konstruktéry výrobce motoru, tak aby byly splněny všechny požadavky a normy a dosažena vysoká spolehlivost, účinnost a výkon za všech provozních podmínek.
Ve výrobě jsou používány nejmodernější technologie, plně automatické výrobní linky, systém řízení výrobních a kvalitativních procesů dle předních světových norem.
NGK dodává do prvovýroby například automobilek - Alfa Romeo, AMG, Audi, BMW, Daewoo, Daihatsu, Daimler Chrysler, Fiat, Ford, General Motors, Hyundai, Kia, Lanica, Land Rover, Lexus, Lotus, Maserati, Maybach, Mazda, Mercedes, Mini, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, Renault, Rover, Saab, Smart, Suzuki, Škoda, Toyota, Volkswagen, Volvo a dalším ...
Těsnění PROX jsou vyráběna výrobci v Japonsku a USA podle specifikace značky PROX, která zaručuje kvalitu díky dlouhodobému zátěžovému testování v závodech nejvyšší světové úrovně a také podle výsledků laboratorních testů na simulačních zátěžových strojích.
Díky vysoké kvalitě materiálů a technologickému zpracování jsou plnohodnotnou náhradou za originální těsnění (OEM) - těsnění PROX dokonce poskytují lepší vlastnosti, těsnost a životnost než originál.
Horní sady "Top-End" těsnění PROX vždy obsahují všechny těsnící komponenty, které jsou zapotřebí při opravě motoru:
- těsnění pod válec,
- těsnění pod hlavu,
- těsnění sání,
- těsnění výfuku,
- o-kroužky, gufera přívěry, atd.
U 4taktních motorů jsou obsažena i gufera ventilů.
Upozornění: sada obsahuje komponenty vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie!! (může se stát, že v této těsnící sadě chybí těsnění, o-kroužek nebo gufero, které lze objednat samostatně nebo je součástí jiné produktové sady).
Značka PROX je jednou z hlavních značek technických náhraních dílů pro offroadové motocykly a to již od roku 1975. V současné době však sortiment zahrnuje i rozsáhlý sortiment pro čtyřkolky (ATV/Quad), vodní skútry (PWC/Jet-Ski), sněžné skútry a malé mopedy a skútry do obsahu 50cc.
Produkty PROX jsou vyráběny v Japonsku a USA s důrazem na perfektní kvalitu, aby bylo dosaženo dlouhé životnosti i při náročných závodních podmínkách. Proto byly a jsou používány jako závodní a tuningové díly pro aftermarket (náhradu za originální díly), avšak nyní je značka Prox i významným dodavatelem do prvovýroby (OEM Supplier) světoznámých značek.
Dalším důkazem kvality a důvěry je používání produktů PROX jezdci a závodními týmy, které se účastní závodů nejvyšší světové úrovně
Těsnění MTZ jsou vyráběna ve vysoce kvalitním zpracování a z nejjakostnějších materiálů na základě přesných specifikací a parametrů originálních dílů (OEM).
Těsnění MTZ jsou ekvivalentní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění - poskytují dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon).
Horní sady "Top-End" těsnění MTZ vždy obsahují všechny těsnící komponenty, které jsou zapotřebí při opravě motoru:
- těsnění pod válec,
- těsnění pod hlavu,
- těsnění sání,
- těsnění výfuku,
- o-kroužky, gufera přívěry, atd.
U 4taktních motorů jsou obsažena i gufera ventilů.
Sada obsahuje komponenty vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby - viz. fotografie.
Těsnění PROX jsou vyráběna výrobci v Japonsku a USA podle specifikace značky PROX, která zaručuje kvalitu díky dlouhodobému zátěžovému testování v závodech nejvyšší světové úrovně a také podle výsledků laboratorních testů na simulačních zátěžových strojích.
Díky vysoké kvalitě materiálů a technologickému zpracování jsou plnohodnotnou náhradou za originální těsnění (OEM) - těsnění PROX dokonce poskytují lepší vlastnosti, těsnost a životnost než originál.
Horní sady "Top-End" těsnění PROX vždy obsahují všechny těsnící komponenty, které jsou zapotřebí při opravě motoru:
- těsnění pod válec,
- těsnění pod hlavu,
- těsnění sání,
- těsnění výfuku,
- o-kroužky, gufera přívěry, atd.
U 4taktních motorů jsou obsažena i gufera ventilů.
Upozornění: sada obsahuje komponenty vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie!! (může se stát, že v této těsnící sadě chybí těsnění, o-kroužek nebo gufero, které lze objednat samostatně nebo je součástí jiné produktové sady).
Značka PROX je jednou z hlavních značek technických náhraních dílů pro offroadové motocykly a to již od roku 1975. V současné době však sortiment zahrnuje i rozsáhlý sortiment pro čtyřkolky (ATV/Quad), vodní skútry (PWC/Jet-Ski), sněžné skútry a malé mopedy a skútry do obsahu 50cc.
Produkty PROX jsou vyráběny v Japonsku a USA s důrazem na perfektní kvalitu, aby bylo dosaženo dlouhé životnosti i při náročných závodních podmínkách. Proto byly a jsou používány jako závodní a tuningové díly pro aftermarket (náhradu za originální díly), avšak nyní je značka Prox i významným dodavatelem do prvovýroby (OEM Supplier) světoznámých značek.
Dalším důkazem kvality a důvěry je používání produktů PROX jezdci a závodními týmy, které se účastní závodů nejvyšší světové úrovně.
Samostatná těsnění víka spojky a těsnění víka zapalování jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění
- poskytují velmi dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
- jsou vyráběna z jakostních materiálů dle specifikací a parametrů originálních dílů (OEM)
- přesný tvar zapezbečuje udržování stálého vnitřního tlaku, zabraňuje úniku oleje z motoru a zabraňuje vniknutí nečistot do motoru
- použité materiály pro výrobu těsnění zajišťují prodlouženou životnost a disponují perfektní stálostí tvaru s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi
- těsnění je připraveno pro model a rok výroby motocyklu uvedený v popisu, pro který disponuje vhodnými otvory pro průchod čepů, šroubů, svorníků a je připraveno pro okamžitou montáž
Upozornění: těsnění je určeno pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie
Všechna těsnění vnějšího víka spojky, těsnění vnitřního víka spojky a těsnění víka zapalování jsou vyráběna dle rozměrů podle originálního dílu. Použitý materiál zajišťuje prodlouženou životnost, preventivní ochranu před únikem oleje a odolnost proti vysokým teplotám.
Toto těsnění nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Honda 11394-MKE-A71
Těsnění od italského výrobce Centauro, který dodává do prvovýroby motocyklů (téměř všech italských značek i KTM a dalším evropským výrobcům) jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění, neboť jsou vyráběna ve vysoce kvalitním zpracování, z nejjakostnějších materiálů a dle přesných specifikací a parametrů originálních dílů (OEM).
Samostatné těsnění ventilového víka (pod víko ventilů) jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění.
Jsou vyráběna z jakostních materiálů a dle přesných specifikací a parametrů originálních dílů (OEM).
Použité materiály pro výrobu těsnění zajišťují prodlouženou životnost a disponují perfektní stálostí tvaru s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi.
Těsnění od italského výrobce Centauro, který dodává do prvovýroby motocyklů (téměř všech italských značek i KTM a dalším evropským výrobcům) jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění, neboť jsou vyráběna ve vysoce kvalitním zpracování, z nejjakostnějších materiálů a dle přesných specifikací a parametrů originálních dílů (OEM).
Použité materiály pro výrobu těsnění zajišťují prodlouženou životnost a disponují perfektní stálostí tvaru s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi.
Toto těsnění nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Honda 12391-MEB-670
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku