Opravná sada brzdového třmenu
- kompletní opravné sady brzdového třmene (brzdiče) pro motocykly a čtyřkolky
- opravná sada slouží k rychlé opravě nefunkčního brzdiče následkem stáří gumových těsnících komponentů a prvků
- každá sada obsahuje přesné komponenty rozměrově a kvalitativně shodné s originálně použitými díly výrobce třmenu
- jednotlivé sady obsahují většinou hlavní komponenty, které se nejvíce opotřebovávají
Obsah balení: těsnící prvky na brzdový pístek, těsnící prvky vodícího čepu, prachovka odvzdušňovacího šroubu, závlačka, speciální vazelína.
Upozornění: sada obsahuje komponenty vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie!
Při montáži postupujte dle manuálu výrobce motocyklu a použijte doporučenou náplň/kapalinu dle manuálu.
Tato sada brzdiče BCF-207 nahrazuje originální díly (originální kód OEM):
Yamaha 26H-W0047-00
Yamaha 1J3-W0048-00
Yamaha 4XV-W0047-50
Vhodné pro motocykly:
Yamaha FZR750R / 89-92
Yamaha RD350LC / 83-84
Yamaha XJ600H / 84-91
Yamaha XJ600N / 84-91
Yamaha XV750 Virago / 92-94
Yamaha XV1000 Virago / 86-88
Yamaha XV1100 Virago / 89-93
Yamaha XVZ1200TD Venture Royale / 84-85
Yamaha YZF-R1 1000 / 98-01
Yamaha YZF-R7 750 / 99-00
Oprav. sada krku řízení obsahuje všechny potřebné komponenty pro jednoduchou a rychlou opravu
- všechny komponenty jsou vyrobeny dle OEM specifikace z kvalitních materiálů, na moderních strojích a za dodržování přesných technologických postupů
- vhodná náhrada za originální díly
Dle modelu a roku výroby motocyklu sada obsahuje - zátěžová ložiska, těsnící podložku/podložky, krytí matice krku řízení, sedla pro kuličková ložiska, apod.
Upozornění: sada obsahuje komponenty vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie.
Pro prodloužení životnosti je doporučeno použití kvalitní vazelíny (např. Putoline Racing Grease - obj. kód PU74114 nebo PU73610).
Sada ložisek vyvažovacího hřídele americké značky HotRods pro rychlou, jednoduchou a dokonalou opravu.
Sada obsahuje precizní ložiska odolná vysokým teplotám a mechanickému opotřebení.
Všechny komponenty značky HotRods (ložiska, gufera, těsnění, atd.) jsou vysoce kvalitní náhrady za originální díl. Zaručen bezpečný a dlouhodobý provoz i při použití v závodních podmínkách.
Sada obsahuje všechny komponenty vždy v daném počtu pro 1 motor (obsah se může lišit dle typu a značky motocyklu). Kontrola obsahu podle fotografie!!!
Oprav. sada uchycení zadního tlumiče horní nebo spodní obsahuje všechny potřebné komponenty pro jednoduchou a rychlou opravu.
Všechny komponenty jsou vyrobeny dle OEM specifikace z kvalitních materiálů, na moderních strojích a za dodržování přesných technologických postupů.
Dle modelu a roku výroby motocyklu sada obsahuje - jehlové ložisko s vnitřním pouzdrem nebo kloubové ložisko, příložky/rozpěrky a těsnění (gufera) - kontrola obsahu viz. fotografie.
Pro prodloužení životnosti je doporučeno použití kvalitní vazelíny (např. Putoline Racing Grease - obj. kód PU74114 nebo PU73610).
Startovací páky jsou vyráběny dle parametrů a rozměrů originálních dílů
- jedná se o ekonomickou náhradu originálního dílu
- poskytuje dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
- balení obsahuje 1 ks (kompletní páka včetně uchycení)
Tato startpáka nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Yamaha 10V-15620-00
Yamaha 3BN-15620-00
Yamaha 10V-15621-01
Sady těsnění motoru značky Vertex (dříve Winderosa)
- vyrobeny z nejnovějších materiálů a pomocí moderních technologií, které zajišťují čisté hrany a otvory pro dokonalou a bezproblémovou montáž
- těsnění Vertex zajišťují dlouhodobý výkon, spolehlivý těsnící efekt pro prevenci úniku oleje
- těsnění obsažená v sadách splňují nebo překračují specifikace OEM (plnohodnostná náhrada za originální díl)
- sortiment zahrnuje sady pro dvoutaktní i čtyřtaktní motory (sady pro 4taktní motory obsahují i gufera dříku ventilů)
Horní sada těsnění "Top-End Kit" obsahuje komponenty, které jsou zapotřebí při malé opravě (například při výměně pístu):
- těsnění pod hlavu,
- těsnění pod válec,
- těsnění sání,
- těsnění výfuku,
- o-kroužky, gufera přívěry, atd.
- u 4taktních motorů jsou obsažena i gufera ventilů.
Upozornění: sada obsahuje komponenty vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie!! (může se stát, že v této těsnící sadě chybí těsnění, o-kroužek nebo gufero, které lze objednat samostatně nebo je součástí jiné produktové sady).
Značka VERTEX je výrobcem komponentů motoru nejvyšší světové úrovně od roku 1953. Sortiment zahrnuje komponenty pro motocykly, motokáry, skútry, vodní skútry, lodě, sněžné skútry, zahradní techniku, užitková vozidla, kompresory.
Ve výrobě jsou používány nejmodernější technologie, jakostní výrobní normy a systémy řízení výrobních procesů. Od roku 1996 je Vertex dodavatelem do prvovýroby značky KTM! Výrobky značky Vertex jsou používány v prvovýrobě i dalších značek (Beta, Gas-Gas, Husqvarna, Sherco, Moto TM a další) a také závodními týmy nejvyšší světové úrovně (Kawasaki Pro Circuit, Honda HRC Racing, Yamaha Factory, Beta Factory, Moto3).
Zadní vodítko řetězu od italské značky UFO Plast vyrábějící plasty pro motocykly již od roku 1977
- vodící prvek pro vedení řetězu pod kyvnou vidlicí
- plastové vedení řetězu k montáži na kyvnou vidlici dozadu k převodníku (k zadnímu řetězovému kolu)
- díky použití speciálního materiálu s excelentním poměrem pružnosti a pevnosti nabízejí plasty UFO dlouhou životnost a vysokou odolnost proti deformaci/poškození/prasknutí
- použitý kvalitní a flexibilní materiál disponuje vysokou odolností proti opotřebení a odolností proti nárazu
- plastové komponenty UFO nabízí vysokou odolnost pro offroadové použití v terénu i pří náročných závodních podmínkách
- při správném napnutí řetězu významně snižuje hluk a zajišťuje plynulý chod řetězu při jízdě v terénu
- vodítko řetězu pomáhá zajistit správný průvěs pohybujícího se řetězu a tím snižuje možnost spadnutí řetězu
Všechny komponenty jsou vyrobeny dle originálního tvaru (OEM) a jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl - většinou mají předvrtané otvory pro jednoduchou a rychlou montáž.
Upozornění: vhodné jako náhrada originálního dílu pro daný model a rok výroby - kontrola vhodnosti použití viz. fotografie!
Rozvodový řetěz od japonského výrobce MORSE (Borg Warner Morse TEC), který je významným dodavatelem do prvovýroby automobilového průmyslu a rovněž do prvovýrob všech hlavních výrobců motocyklů s největším tržním podílem.
Řetězy Morse dokonale splňují požadavky výrobců čtyřtaktních motorů motocyklů - jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement).
Díky pokrokové konstrukci, používání moderních technologií ve výrobě a použití kvalitních materiálů jsou nejvhodnější volbou pro dosažení maximálního výkonu a zároveň vysoké spolehlivosti.
- jedná se lehké, kompaktní zubové řetězy s nízkým hlukem schopné přenášet energii při určité rychlosti otáčení vyšší než 12000 otáček za minutu
- nabízí vynikající odolnost proti opotřebení a únavě
- zaručují minimální ztrátu energie a plynulejší přenos energie díky precizní přesnosti
- disponují nízkou hmotností a minimálním prodloužením řetězu i v těžkých pracovních podmínkách
- jsou použity jako rozvodové řetězy nebo řetězy pohonu primáru, olejového čerpadla, protizávaží, cam-to-cam, apod.
Označení MORSE = 92RH2015
Označení D.I.D = SCR412
JEDNÁ SE O ŘETĚZ Z ROLE (V METRÁŽI) připravovaný výhradně na základě objednávky.
Řetěz je dodáván v rozpojeném stavu včetně spojovacího článku (nýtovací skobky).
Upozornění: Řetěz z role je zboží, které nelze vrátit ani při objednání přes internet, protože se jedná o zboží, které je upraveno na přání kupujícího!
U tohoto zboží tedy právo na odstoupení od smlouvy bez udání důvodu v zákonné lhůtě v souladu s ustanovením § 1837 občanského zákoníku zaniká, neboť dodávkou je zboží, které bylo upraveno podle požadavku spotřebitele nebo pro jeho osobu.
Vhodné pro motocykly:
Kawasaki KVF650 / 01-03
Kawasaki KVF700 / 04-06
Kawasaki KVF750 / 05-06
Brzdové destičky německé značky TRW (dříve LUCAS)
- značka TRW LUCAS je přední název v technologii brzdových destiček a brzdového obložení a je jednou z hlavních značek v oboru
- slinuté brzdové destičky LUCAS poskytují kvalitní výkon, nabízí adekvátní úroveň opotřebení ve vztahu ke způsobu použití, vykazují velmi dobrou odezvu za mokra a lépe si zachovávají výkon v extrémních situacích, jako je nouzové zastavení
- všechny směsi (mimo karbonových a dalších závodních směsí) byly vyvíjeny pro co nejmenší opotřebení brzdových kotoučů
- sortiment zahrnuje 12 různých brzdových směsí, z toho 6 směsí s certifikací ABE a TÜV
- sortiment produktů TRW Lucas nabízí brzdové destičky, brzdové kotouče, brzdové čelisti, brzdové hadice pro všechny typy motocyklů, čtyřkolek, skútrů a pro širokou škálu podmínek použití (závodní, okruhové, silniční nebo pro běžný provoz)
- brzdové komponenty TRW Lucas jsou navzájem dokonale přizpůsobeny a jejich současné použití nabízí vysokou výkonnost, spolehlivost a dlouhou životnost
- brzdové obložení TRW Lucas nabízí dobrou kompatibilitu s originálními brzdovými kotouči nebo brzdovými kotouči značky TRW Lucas
- brzdové destičky TRW Lucas jsou výrobky nejvyšší kvality, které nabízejí vysoký brzdný výkon a velkou trvanlivost
- tvar a parametry jsou přesně dle originálních brzdových destiček a jsou plně kompatibilní se všemi originálními montážními díly nebo příslušenstvím, jako jsou čepy brzdiče, centrážní plechy a další díly
- německá kvalita (Made in Germany), zárukou kvality je číslo KBA (německý úřad pro automobilovou dopravu) a testování v mnoha odborných časopisech, kde byly brzdové destičky TRW Lucas vyhodnoceny jako vynikající
- brzdové obložení TRW Lucas je šetrné k životnímu prostředí (žádný azbest, těžké kovy nebo formaldehyd se nepoužívají ve výrobním procesu)
»» směs TRW LUCAS ALLROUND (LU)
- organické brzdové destičky s keramickou podvrstvou pro retenci tepla
- univerzální osvědčená brzdová směs pro všestranné použití s dlouhou životností
- patentovaná technologie NRS
- vhodné pro všechny typy a značky brzdových kotoučů
- solidní brzdný výkon, i za mokra
»» směs TRW LUCAS SINTER OFFROAD (LUSI)
- sinterované (zcela kovové) brzdové destičky s velmi dobrou mírou tření
- vysoká pevnost materiálu pro extrémní podmínky
- velmi dobrá trvanlivost i v písku a v blátě
- určena pro offroadové použití (motokros, enduro, čtyřkolky Quad/ATV)
»» směs TRW LUCAS SINTER RACING OFFROAD (LURASI)
- profesionální závodní brzdová směs bez antikorozní ochrany a lakování
- sinterované (zcela kovové) brzdové destičky s velmi dobrou mírou tření
- vynikající výkon za všech podmínek a vysoký tepelný odpor
- přímá okamžitá reakce na brzdovou páčku
»» směs TRW LUCAS SINTER ROAD (LUSV a LUSH)
- sinterované (zcela kovové) brzdové destičky s dobrým brzdným výkonem
- použitelné pro všechny aplikace, kde byly z prvovýroby použity sinterované brzdové destičky
- směs doporučená pro všechny motocykly i vysoce výkonné motocykly, cestovní motocykly pro každodenní použití
- určena pro standardní silniční provoz, protože nabízí standardní koeficient tření se standardní tepelnou odolností (není určena pro okruhové či závodní použití)
»» směs TRW LUCAS PREMIUM SINTER (LUSRT)
- prémiová brzdová směs pro nejmodernější brzdovou technologii s vysokou odolností a perfektní modulací
- nejlepší stabilita, vynikající brzdný účinek a dlouhá životnost
- patentovaná technologie NRS
- vhodné pro všechny brzdové kotouče
- určena pro závodní silniční motocykly pro amatérské závody
»» směs TRW LUCAS SINTER SCOOTER (LUSRM)
- brzdová směs speciálně vyvinutá pro větší skútry a silniční motocykly
- dobrá ovladatelnost při vysokém brzdném výkonu
- pohodlné brzdění s vysokou odolností a bez vytváření povlaku
- při standardním provozu nabízí vynikající životnost
»» směs TRW LUCAS ECONOMY (LUEC)
- organické brzdové destičky pro standardní použití
- optimální výkon po zajetí
- vysoká trvanlivost za sucha
- určena pro maloobjemové motocykly, skútry a hobby offroadové motocykly
Tyto brzdové destičky (brzdové obložení) nahrazují originální destičky (originální kód OEM):
Honda 45105-KA3-731
Tyto brzdové destičky jsou shodné s brzdovými destičkami následujících výrobců:
BRAKING 667
BRAKING 940
BREMBO 07HO32
BREMBO 7078
BREMBO 07HO15
BRENTA 3034B
BRENTA 4044B
CL BRAKES 2451
CL BRAKES 3019
EBC FA092
GALFER FD063
GOLDFREN 102
NEWFREN FD0067
SBS 558
VESRAH VD-134
VESRAH VD-134/2
Zajíždění: Nové brzdové obložení (například i s novými brzdovými kotouči) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.
Brzdové desky je nutno vyměnit, jakmile jejich tloušťka klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdových destiček je vždy doporučeno provést opravu brzdového třmenu, který bývá často zanesen nečistotami a nefunguje správně. Navíc je doporučeno provést kontrolu brzdového systému včetně kontroly množství brzdové kapaliny či její výměnu.
Upozornění: životnost brzdových destiček a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových destiček je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!
Sady gufer (sada simerinků) motoru značky Vertex (dříve Winderosa)
- navrženy pro celkovou repasi motoru a převodovky
- všechny simerinky v sadě nahrazují přesně originální simerinky a jsou vyrobeny z vysoce kvalitních materiálů
- každý simerink je vyráběn podle specifikací OEM pro dokonalou montáž a spolehlivost utěsnění a perfektní výkon
- vyrobeno z kvalitních materiálů, které splňují nebo překračují specifikace OEM - vyrobeno v USA
Sada obsahuje olejová těsnění (gufera/simerinky) nezbytná k přestavbě motoru a převodovky:
- simerinky klikové hřídele,
- simerink výstupního hnacího hřídele,
- simerink vodního čerpadla,
- simerink spojky,
- simerink řadící páky,
- simerink hřídele startovací páky
(sady pro 4 taktní motory neobsahují gufera ventilů - ta jsou obsažena v sadách těsnění - kompletních i horních sadách).
Upozornění: sada obsahuje komponenty vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie (může se stát, že v sadě chybí gufera v rozměrech, která výrobce nevyrábí).
Všechna gufera jsou vyráběna dle rozměrů podle originálního dílu. Použitý materiál zajišťuje prodlouženou životnost, preventivní ochranu před únikem oleje, vysokou mechanickou odolnost proti tření a opotřebení a odolnosti proti vysokým teplotám.
Značka VERTEX je výrobcem komponentů motoru nejvyšší světové úrovně od roku 1953. Sortiment zahrnuje komponenty pro motocykly, motokáry, skútry, vodní skútry, lodě, sněžné skútry, zahradní techniku, užitková vozidla, kompresory.
Ve výrobě jsou používány nejmodernější technologie, jakostní výrobní normy a systémy řízení výrobních procesů. Od roku 1996 je Vertex dodavatelem do prvovýroby značky KTM! Výrobky značky Vertex jsou používány v prvovýrobě i dalších značek (Beta, Gas-Gas, Husqvarna, Sherco, Moto TM a další) a také závodními týmy nejvyšší světové úrovně (Kawasaki Pro Circuit, Honda HRC Racing, Yamaha Factory, Beta Factory, Moto3).
Sady gufer (sada simerinků) motoru značky Vertex (dříve Winderosa)
- navrženy pro celkovou repasi motoru a převodovky
- všechny simerinky v sadě nahrazují přesně originální simerinky a jsou vyrobeny z vysoce kvalitních materiálů
- každý simerink je vyráběn podle specifikací OEM pro dokonalou montáž a spolehlivost utěsnění a perfektní výkon
- vyrobeno z kvalitních materiálů, které splňují nebo překračují specifikace OEM - vyrobeno v USA
Sada obsahuje olejová těsnění (gufera/simerinky) nezbytná k přestavbě motoru a převodovky:
- simerinky klikové hřídele,
- simerink výstupního hnacího hřídele,
- simerink vodního čerpadla,
- simerink spojky,
- simerink řadící páky,
- simerink hřídele startovací páky
(sady pro 4 taktní motory neobsahují gufera ventilů - ta jsou obsažena v sadách těsnění - kompletních i horních sadách).
Upozornění: sada obsahuje komponenty vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie (může se stát, že v sadě chybí gufera v rozměrech, která výrobce nevyrábí).
Všechna gufera jsou vyráběna dle rozměrů podle originálního dílu. Použitý materiál zajišťuje prodlouženou životnost, preventivní ochranu před únikem oleje, vysokou mechanickou odolnost proti tření a opotřebení a odolnosti proti vysokým teplotám.
Značka VERTEX je výrobcem komponentů motoru nejvyšší světové úrovně od roku 1953. Sortiment zahrnuje komponenty pro motocykly, motokáry, skútry, vodní skútry, lodě, sněžné skútry, zahradní techniku, užitková vozidla, kompresory.
Ve výrobě jsou používány nejmodernější technologie, jakostní výrobní normy a systémy řízení výrobních procesů. Od roku 1996 je Vertex dodavatelem do prvovýroby značky KTM! Výrobky značky Vertex jsou používány v prvovýrobě i dalších značek (Beta, Gas-Gas, Husqvarna, Sherco, Moto TM a další) a také závodními týmy nejvyšší světové úrovně (Kawasaki Pro Circuit, Honda HRC Racing, Yamaha Factory, Beta Factory, Moto3).
Kompletní sady gufer (simerinků) celého motoru většinou obsahují všechna gufera potřebná při kompletní generální opravě celého motoru:
- gufera klikové hřídele,
- gufero startovací páky,
- gufero řadící páky,
- gufero hřídele řetězového kolečka,
- gufero/a vodního čerpadla,
- gufero/a přívěry ve válci, atd.
(sady gufer pro 4taktní motoryneobsahují gufera ventilů - ta jsou obsažena v sadách těsnění - v kompletní sadě nebo v horní sadě).
Upozornění: sada obsahuje komponenty vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie (může se stát, že v sadě chybí gufera v rozměrech, která výrobce nevyrábí).
Všechna gufera jsou vyráběna dle rozměrů podle originálního dílu. Použitý materiál zajišťuje prodlouženou životnost, preventivní ochranu před únikem oleje, vysokou mechanikou odolnost proti tření a opotřebení a odolnosti proti vysokým teplotám.
Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT jsou vyráběny pouze z oceli nejvyšší kvality (16MNCR5) na nejmodernějších strojích, které umožňují dosažení vysoké přesnosti řezu a minimálních tolerancí.
Vnější ozubení vyráběné pomocí patentované technologie DIAMOND-CUT disponuje optimalizovanou konturou zubu s vyšší pevností (až o 25%) na hranách a vrcholu zubu a nižší hladinou hlučnosti díky dokonale hladkému povrchu (až o 50%) dosedací plochy pro válečky řetězu (DIAMOND-CUT je speciální patentovaná technologie, kterou vyvinula společnost ESJOT ve spolupráci s univerzitou v Paderbornu za účelem dosažení nejpřesnějších tolerancí a dokonalého profilu zubů).
Použitý materiál a technologie "Made in Germany" zaručují super kvalitu kol ESJOT - např. standardní norma značky ESJOT při výrobě pastorků je kruhová tolerance (soustřednost) a axiální tolerance (házivost) pod 0,1mm. Vnitřní ozubení je obráběno na nejmodernějších frézách, čímž je zaručena dokonalá přesnost pro přesné uchycení na hnací hřídel. Speciální proces tepelného zušlechtění umožňuje vytvrzení o hodnotách 700 HV40 do hloubky 0,4mm, aby byla dosažena maximální délka životnosti i při použití v extrémních podmínkách provozu.
Značka ESJOT vyrábí ozubená kola již více než 85 let pro průmyslové oblasti, pro motocykly a jízdní kola. Výroba disponuje nejmodernějšími stroji - CNC frézovacími roboty, řezacími plně automatickými roboty, obráběcími CNC centry i automatickými lisy do 400tun.
Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT díky použitému materiálu, nejmodernějším výrobním technologiím a povrchové úpravě splňují nejpřísnější parametry kvalitativních norem a jejich výsledná kvalita převyšuje jak originální řetězová kola, tak i většinu druhovýrobních značek, které jsou vyráběny téměř výhradně v Asii. Důkazem toho je i skutečnost, že řetězová kola ESJOT jsou dodávána do prvovýroby světoznámých značek jako KTM, BMW, Aprilia, Husqvarna a další.
ESJOT řetězová kola jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Tomos, Triton, Hercules, Rixe, Kasea, Jicheng a další ...
Rozměry/Parametry: kontrola rozměrů viz. schéma.
Vhodné pro motocykly:
BMW G450X / 08-11
BMW G450X Street Legal / 09
Husqvarna 449SMR / 11
Husqvarna 449TC / 11-12
Husqvarna 449TE / 11-12
Husqvarna 511SMR / 11-12
Husqvarna 511TE / 11-12
Spojkové lamely MTZ jsou ekvivalentní a plnohodnotnou náhradou za originální lamely
- jsou vyrobeny přesně podle originální (OEM) specifikace a parametrů z kvalitního materiálu poskytující plnohodnotnou funkci spojky, velmi dobrou setrvačnost a přenos výkonu
- poskytují dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
- díky použitému materiálu udržují ocelové spojkové lamely (ocelové meziplechy / plechy spojky) olej v čistějším stavu po delší dobu používání a poskytující velmi dobrou odolnost a tvarovou stálost
- lamely MTZ jsou určené pro hobby offroadové použití (hobby motokros, hobby enduro, čtyřkolky)
Při výměně spojkových lamel je potřeba zkontrolovat i stav všech lamel a spojkových pružin, neboť výměna jen lamel či jen meziplechů nemusí odstranit problém se spojkou. Při montáži je potřeba postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Lamely jsou dodávány v sadě, která obsahuje přesný počet dle typu a roku výroby motocyklu.
Spojkové lamely s obložením a spojkové pružiny je nutno objednat samostatně.
Počet kusů v balení: 3 ks (TYP 1) + 3 ks (TYP 2)
Rozměry lamel:
TYP 1
A = 115 mm
B = 95 mm
C = 86,5 mm
D = 2 mm
Počet vnitřních zubů: 23
TYP 2
A = 115 mm
B = 95 mm
C = 86,5 mm
D = 1,6 mm
Počet vnitřních zubů: 23
Tato sada lamel nahrazuje jednotlivé originální lamely (originální kód OEM):
Yamaha 131-16324-00-00
Yamaha 1V1-16324-00-00
Yamaha 598-16324-00-00
Vhodné pro motocykly:
Yamaha YZ80 / 95-01
Yamaha YZ85 / 02-22
Yamaha DT125R,RH,RN / 91-98
Yamaha DT125RH,RN / 99-03
Yamaha DT125RE / 04-06
Yamaha DT125 Téneré / 89-90
Yamaha RD125LC / 82-87
Yamaha TDR125 / 93-02
Yamaha TZR125 / 93-97
Yamaha TZR125LC / 88-90
Yamaha YFS200 Blaster / 88-07
Sada pro nabíjení baterie přímo v motocyklu bez nutnosti demotnáže baterie z motocyklu, čtyřkolky nebo jiného vozidla od japonského výrobce DRC.
- vhodné pro enduro motocykly nebo čtyřkolky, jejichž baterie je namáhána častým startováním, a je nutné ji po každé vyjížďce dobít do plného stavu
- vhodné pro motocykly, které jsou zaparkovány na delší dobu (např. v zimním období)
- univerzální koncovky pro možnost připojení většiny nabíječek na trhu
- jednoduchá instalace do motocyklu a ještě jednoduší použití
DRC je japonská značka, jejíž výrobky se vyznačují dokonalou kvalitou, moderním vzhledem a velkou měrou invence, neboť jsou konstruovány za pomoci návrhů, myšlenek a nápadů od jezdců a mechaniků profesionálních továrních týmů z celého světa.
V důsledku toho se popularita výrobků značky DRC neustále zvyšuje a tyto produkty jsou používány v garážích hobby jezdců, profesionálních servisních dílnách i značkových servisech renomovaných značek motocyklů kvůli jejich vysoké kvalitě a dlouhé životnosti.
Originální díl přímo od japonského výrobce Honda
- jedná se originální díl přímo od výrobce, který je osazován v prvovýrobě výrobce motocyklu
- použitý materiál, povrchová úprava, parametry a výrobní tolerance jsou naprosto přesné s těmi, které byly konstrukčně navrženy při vývoji a výrobě motocyklu
- jedná se o originální náhradní díl, čímž je zaručena dokonalá kvalita všech materiálů a přesné rozměry dle OEM specifikace
- dokonalá kvalita a zpracování
Tato páčka je alternativní náhradou originální páčky (originální kód OEM):
Honda 53178-KZZ-900
Honda 53178-K1T-E10
Vhodné pro motocykly:
Honda CRF250L / 12-20
Honda CRF250M / 12-20
Honda CRF300L / 21-24
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku