Sady gufer (sada simerinků) motoru značky Vertex (dříve Winderosa)
- navrženy pro celkovou repasi motoru a převodovky
- všechny simerinky v sadě nahrazují přesně originální simerinky a jsou vyrobeny z vysoce kvalitních materiálů
- každý simerink je vyráběn podle specifikací OEM pro dokonalou montáž a spolehlivost utěsnění a perfektní výkon
- vyrobeno z kvalitních materiálů, které splňují nebo překračují specifikace OEM - vyrobeno v USA
Sada obsahuje olejová těsnění (gufera/simerinky) nezbytná k přestavbě motoru a převodovky:
- simerinky klikové hřídele,
- simerink výstupního hnacího hřídele,
- simerink vodního čerpadla,
- simerink spojky,
- simerink řadící páky,
- simerink hřídele startovací páky
(sady pro 4 taktní motory neobsahují gufera ventilů - ta jsou obsažena v sadách těsnění - kompletních i horních sadách).
Upozornění: sada obsahuje komponenty vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie (může se stát, že v sadě chybí gufera v rozměrech, která výrobce nevyrábí).
Všechna gufera jsou vyráběna dle rozměrů podle originálního dílu. Použitý materiál zajišťuje prodlouženou životnost, preventivní ochranu před únikem oleje, vysokou mechanickou odolnost proti tření a opotřebení a odolnosti proti vysokým teplotám.
Značka VERTEX je výrobcem komponentů motoru nejvyšší světové úrovně od roku 1953. Sortiment zahrnuje komponenty pro motocykly, motokáry, skútry, vodní skútry, lodě, sněžné skútry, zahradní techniku, užitková vozidla, kompresory.
Ve výrobě jsou používány nejmodernější technologie, jakostní výrobní normy a systémy řízení výrobních procesů. Od roku 1996 je Vertex dodavatelem do prvovýroby značky KTM! Výrobky značky Vertex jsou používány v prvovýrobě i dalších značek (Beta, Gas-Gas, Husqvarna, Sherco, Moto TM a další) a také závodními týmy nejvyšší světové úrovně (Kawasaki Pro Circuit, Honda HRC Racing, Yamaha Factory, Beta Factory, Moto3).
Sady gufer (sada simerinků) motoru značky Vertex (dříve Winderosa)
- navrženy pro celkovou repasi motoru a převodovky
- všechny simerinky v sadě nahrazují přesně originální simerinky a jsou vyrobeny z vysoce kvalitních materiálů
- každý simerink je vyráběn podle specifikací OEM pro dokonalou montáž a spolehlivost utěsnění a perfektní výkon
- vyrobeno z kvalitních materiálů, které splňují nebo překračují specifikace OEM - vyrobeno v USA
Sada obsahuje olejová těsnění (gufera/simerinky) nezbytná k přestavbě motoru a převodovky:
- simerinky klikové hřídele,
- simerink výstupního hnacího hřídele,
- simerink vodního čerpadla,
- simerink spojky,
- simerink řadící páky,
- simerink hřídele startovací páky
(sady pro 4 taktní motory neobsahují gufera ventilů - ta jsou obsažena v sadách těsnění - kompletních i horních sadách).
Upozornění: sada obsahuje komponenty vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie (může se stát, že v sadě chybí gufera v rozměrech, která výrobce nevyrábí).
Všechna gufera jsou vyráběna dle rozměrů podle originálního dílu. Použitý materiál zajišťuje prodlouženou životnost, preventivní ochranu před únikem oleje, vysokou mechanickou odolnost proti tření a opotřebení a odolnosti proti vysokým teplotám.
Značka VERTEX je výrobcem komponentů motoru nejvyšší světové úrovně od roku 1953. Sortiment zahrnuje komponenty pro motocykly, motokáry, skútry, vodní skútry, lodě, sněžné skútry, zahradní techniku, užitková vozidla, kompresory.
Ve výrobě jsou používány nejmodernější technologie, jakostní výrobní normy a systémy řízení výrobních procesů. Od roku 1996 je Vertex dodavatelem do prvovýroby značky KTM! Výrobky značky Vertex jsou používány v prvovýrobě i dalších značek (Beta, Gas-Gas, Husqvarna, Sherco, Moto TM a další) a také závodními týmy nejvyšší světové úrovně (Kawasaki Pro Circuit, Honda HRC Racing, Yamaha Factory, Beta Factory, Moto3).
Kompletní sady gufer (simerinků) celého motoru většinou obsahují všechna gufera potřebná při kompletní generální opravě celého motoru:
- gufera klikové hřídele,
- gufero startovací páky,
- gufero řadící páky,
- gufero hřídele řetězového kolečka,
- gufero/a vodního čerpadla,
- gufero/a přívěry ve válci, atd.
(sady gufer pro 4taktní motoryneobsahují gufera ventilů - ta jsou obsažena v sadách těsnění - v kompletní sadě nebo v horní sadě).
Upozornění: sada obsahuje komponenty vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie (může se stát, že v sadě chybí gufera v rozměrech, která výrobce nevyrábí).
Všechna gufera jsou vyráběna dle rozměrů podle originálního dílu. Použitý materiál zajišťuje prodlouženou životnost, preventivní ochranu před únikem oleje, vysokou mechanikou odolnost proti tření a opotřebení a odolnosti proti vysokým teplotám.
Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT jsou vyráběny pouze z oceli nejvyšší kvality (16MNCR5) na nejmodernějších strojích, které umožňují dosažení vysoké přesnosti řezu a minimálních tolerancí.
Vnější ozubení vyráběné pomocí patentované technologie DIAMOND-CUT disponuje optimalizovanou konturou zubu s vyšší pevností (až o 25%) na hranách a vrcholu zubu a nižší hladinou hlučnosti díky dokonale hladkému povrchu (až o 50%) dosedací plochy pro válečky řetězu (DIAMOND-CUT je speciální patentovaná technologie, kterou vyvinula společnost ESJOT ve spolupráci s univerzitou v Paderbornu za účelem dosažení nejpřesnějších tolerancí a dokonalého profilu zubů).
Použitý materiál a technologie "Made in Germany" zaručují super kvalitu kol ESJOT - např. standardní norma značky ESJOT při výrobě pastorků je kruhová tolerance (soustřednost) a axiální tolerance (házivost) pod 0,1mm. Vnitřní ozubení je obráběno na nejmodernějších frézách, čímž je zaručena dokonalá přesnost pro přesné uchycení na hnací hřídel. Speciální proces tepelného zušlechtění umožňuje vytvrzení o hodnotách 700 HV40 do hloubky 0,4mm, aby byla dosažena maximální délka životnosti i při použití v extrémních podmínkách provozu.
Značka ESJOT vyrábí ozubená kola již více než 85 let pro průmyslové oblasti, pro motocykly a jízdní kola. Výroba disponuje nejmodernějšími stroji - CNC frézovacími roboty, řezacími plně automatickými roboty, obráběcími CNC centry i automatickými lisy do 400tun.
Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT díky použitému materiálu, nejmodernějším výrobním technologiím a povrchové úpravě splňují nejpřísnější parametry kvalitativních norem a jejich výsledná kvalita převyšuje jak originální řetězová kola, tak i většinu druhovýrobních značek, které jsou vyráběny téměř výhradně v Asii. Důkazem toho je i skutečnost, že řetězová kola ESJOT jsou dodávána do prvovýroby světoznámých značek jako KTM, BMW, Aprilia, Husqvarna a další.
ESJOT řetězová kola jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Tomos, Triton, Hercules, Rixe, Kasea, Jicheng a další ...
Rozměry/Parametry: kontrola rozměrů viz. schéma.
Vhodné pro motocykly:
BMW G450X / 08-11
BMW G450X Street Legal / 09
Husqvarna 449SMR / 11
Husqvarna 449TC / 11-12
Husqvarna 449TE / 11-12
Husqvarna 511SMR / 11-12
Husqvarna 511TE / 11-12
Spojkové lamely MTZ jsou ekvivalentní a plnohodnotnou náhradou za originální lamely
- jsou vyrobeny přesně podle originální (OEM) specifikace a parametrů z kvalitního materiálu poskytující plnohodnotnou funkci spojky, velmi dobrou setrvačnost a přenos výkonu
- poskytují dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
- díky použitému materiálu udržují ocelové spojkové lamely (ocelové meziplechy / plechy spojky) olej v čistějším stavu po delší dobu používání a poskytující velmi dobrou odolnost a tvarovou stálost
- lamely MTZ jsou určené pro hobby offroadové použití (hobby motokros, hobby enduro, čtyřkolky)
Při výměně spojkových lamel je potřeba zkontrolovat i stav všech lamel a spojkových pružin, neboť výměna jen lamel či jen meziplechů nemusí odstranit problém se spojkou. Při montáži je potřeba postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Lamely jsou dodávány v sadě, která obsahuje přesný počet dle typu a roku výroby motocyklu.
Spojkové lamely s obložením a spojkové pružiny je nutno objednat samostatně.
Počet kusů v balení: 3 ks (TYP 1) + 3 ks (TYP 2)
Rozměry lamel:
TYP 1
A = 115 mm
B = 95 mm
C = 86,5 mm
D = 2 mm
Počet vnitřních zubů: 23
TYP 2
A = 115 mm
B = 95 mm
C = 86,5 mm
D = 1,6 mm
Počet vnitřních zubů: 23
Tato sada lamel nahrazuje jednotlivé originální lamely (originální kód OEM):
Yamaha 131-16324-00-00
Yamaha 1V1-16324-00-00
Yamaha 598-16324-00-00
Vhodné pro motocykly:
Yamaha YZ80 / 95-01
Yamaha YZ85 / 02-22
Yamaha DT125R,RH,RN / 91-98
Yamaha DT125RH,RN / 99-03
Yamaha DT125RE / 04-06
Yamaha DT125 Téneré / 89-90
Yamaha RD125LC / 82-87
Yamaha TDR125 / 93-02
Yamaha TZR125 / 93-97
Yamaha TZR125LC / 88-90
Yamaha YFS200 Blaster / 88-07
Sada pro nabíjení baterie přímo v motocyklu bez nutnosti demotnáže baterie z motocyklu, čtyřkolky nebo jiného vozidla od japonského výrobce DRC.
- vhodné pro enduro motocykly nebo čtyřkolky, jejichž baterie je namáhána častým startováním, a je nutné ji po každé vyjížďce dobít do plného stavu
- vhodné pro motocykly, které jsou zaparkovány na delší dobu (např. v zimním období)
- univerzální koncovky pro možnost připojení většiny nabíječek na trhu
- jednoduchá instalace do motocyklu a ještě jednoduší použití
DRC je japonská značka, jejíž výrobky se vyznačují dokonalou kvalitou, moderním vzhledem a velkou měrou invence, neboť jsou konstruovány za pomoci návrhů, myšlenek a nápadů od jezdců a mechaniků profesionálních továrních týmů z celého světa.
V důsledku toho se popularita výrobků značky DRC neustále zvyšuje a tyto produkty jsou používány v garážích hobby jezdců, profesionálních servisních dílnách i značkových servisech renomovaných značek motocyklů kvůli jejich vysoké kvalitě a dlouhé životnosti.
Originální díl přímo od japonského výrobce Honda
- jedná se originální díl přímo od výrobce, který je osazován v prvovýrobě výrobce motocyklu
- použitý materiál, povrchová úprava, parametry a výrobní tolerance jsou naprosto přesné s těmi, které byly konstrukčně navrženy při vývoji a výrobě motocyklu
- jedná se o originální náhradní díl, čímž je zaručena dokonalá kvalita všech materiálů a přesné rozměry dle OEM specifikace
- dokonalá kvalita a zpracování
Tato páčka je alternativní náhradou originální páčky (originální kód OEM):
Honda 53178-KZZ-900
Honda 53178-K1T-E10
Vhodné pro motocykly:
Honda CRF250L / 12-20
Honda CRF250M / 12-20
Honda CRF300L / 21-24
Polotovar rozety pro výrobu speciálních rozet nebo atypických rozet
- polotovar zadního řetězového kola s připraveným vnějším ozubením pro daný typ řetězu
- rozeta s vnějšími zuby pro dodělání montážních otvorů a odlehčovacích otvorů dle speciální aplikace nebo individálního požadavku
- blank sprocket pro zakázkovou výrobu zadní rozety
Parametry:
- řetěz: 428
- řetěz: 1/2x5/16"
- vnější průměr: 208mm
- průměr vnitřního otvoru - přibližně 25mm
Ocelové rozety MTZ nabízejí velmi dobrý poměr cena/výkon. Jedná se o standardní ocelové rozety splňující všechny požadavky pro použití na všech kubaturách i aplikacích.
Většina rozet je pozinkovaná pro nejlepší ochranu proti korozi. Použitý kvalitní materiál, odolná povrchová úprava a přesné opracování zaručují bezproblémovou funkčnost a dlouhou životnost i při použití za náročných podmínek.
Ocelové rozety MTZ jsou dostupné pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, MBK, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Bombardier, Aeon, Adly, Jincheng a další ...
Polotovar rozety pro výrobu speciálních rozet nebo atypických rozet
- polotovar zadního řetězového kola s připraveným vnějším ozubením pro daný typ řetězu
- rozeta s vnějšími zuby pro dodělání montážních otvorů a odlehčovacích otvorů dle speciální aplikace nebo individálního požadavku
- blank sprocket pro zakázkovou výrobu zadní rozety
Parametry:
- řetěz: 520
- řetěz: 5/8x1/4"
- vnější průměr: 255mm
- průměr vnitřního otvoru - přibližně 25mm
Ocelové rozety MTZ nabízejí velmi dobrý poměr cena/výkon. Jedná se o standardní ocelové rozety splňující všechny požadavky pro použití na všech kubaturách i aplikacích.
Většina rozet je pozinkovaná pro nejlepší ochranu proti korozi. Použitý kvalitní materiál, odolná povrchová úprava a přesné opracování zaručují bezproblémovou funkčnost a dlouhou životnost i při použití za náročných podmínek.
Ocelové rozety MTZ jsou dostupné pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, MBK, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Bombardier, Aeon, Adly, Jincheng a další ...
Univerzální přepínač sdružený pro motocykly, čtyřkolky, skútry
- přepínáč směrových světel (blinkrů)
- ovládání houkačky (klaksonu)
- ovládání sytiče
- přepínáč světel
Rozměry a parametry:
- barva: černá
- materiál:
- vhodné pro řidítka:
- kabeláž: 11 kabelů (8pinový konektor)
- délka kabeláže: cm
Vhodné pro:
ATV Bashan250
a další
Rozety ESJOT jsou vyráběny pouze ze speciální oceli kvalitativní třídy QSTE420 a QSTE460, jenž disponuje vysokou odolností proti opotřebení a používá se i pro průmyslové využití.
Vnější ozubení vyráběné pomocí patentované technologie DIAMOND-CUT disponuje vyšší pevností na hranách zubů a nižší hladinou hlučnosti.
Použitý materiál a technologie "Made in Germany" zaručují super kvalitu kol ESJOT.
DIAMOND-CUT je speciální patentovaná technologie, kterou vyvinula společnost ESJOT ve spolupráci s univerzitou v Paderbornu za účelem dosažení nejpřesnějších tolerancí a dokonalého profilu zubů.
Díky použití speciální technologie DIAMOND-CUT bylo dosaženo o 25% vyšší pevnosti na hranách zubů a o 50% hladšího povrchu pro výrazné snížení hlučnosti !!!
Rozety ESJOT díky použitému materiálu, nejmodernějším výrobním technologiím a povrchové úpravě splňují nejpřísnější parametry kvalitativních norem a jejich výsledná kvalita převyšuje jak originální řetězová kola, tak i většinu druhovýrobních značek, které jsou vyráběny téměř výhradně v Asii. Důkazem toho je i skutečnost, že řetězová kola ESJOT jsou dodávána do prvovýroby světoznámých značek jako KTM, Husqvarna, BMW, Aprilia, Ducati a další...
ESJOT řetězová kola jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Tomos, Triton, Hercules, Rixe, Kasea, Jicheng a další ...
Vhodné pro motocykly:
Yamaha YZ125 / 99-20
Yamaha YZ250 / 99-20
Yamaha YZF250 / 01-20
Yamaha YZF400
Yamaha YZF426 / 00-02
Yamaha YZF450 / 03-20
Yamaha YZF450X / 16-20
Yamaha TT-R230 / 05-20
Yamaha WRF250 / 99-00
Yamaha WRF250 (Offroad) / 07-20
Yamaha WRF250N (Enduro) / 01
Yamaha WRF400 / 99-01
Yamaha WRF426 / 01-02
Yamaha WRF450 / 03-20
Ocelové rozety (převodníky) MTZ jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl a nabízejí velmi dobrý poměr cena/výkon.
- jedná se o ocelové rozety z kvalitního materiálu s přesným opracováním zaručují bezproblémovou funkčnost a dlouhou životnost i při použití za náročných podmínek
- zadní rozety MTZ jsou vyráběny na moderních obráběcích strojích a splňující všechny parametry a požadavky pro použití na všech kubaturách i aplikacích při dodržení dobré kvality, dlouhé životnosti a příznivé ceny
- použitý materiál i technologie výroby se řídí normalizovanými požadavky na kvalitní výrobek, tak aby kola MTZ byla srovnatelná s hlavními druhovýrobními značkami na trhu
- vnější ozubení s propracovaným modulem zubu pro správný pohyb řetězu, nízké tření a prodloužení životnosti umožňuje použití všech značek řetězů
- většina rozet je pozinkovaná pro nejlepší ochranu proti korozi.
Rozměry/Parametry: kontrola rozměrů viz. schéma
Fotografie: vyfocena rozeta v počtu zubů 50 - podle počtu zubů se mění i velikost odlehčovacích otvorů - tedy rozeta s počtem zubů 45 má zcela odlišné (menší) odlehčovací otvory než rozeta s počtem zubů 50
Rozety MTZ jsou nejlepší volbou pro hobby i závodní použití pro jejich dobrou kvalitu a přijatelnou cenu (zajímavý poměr cena/výkon)!
Sortiment zahrnuje:
- silniční motocykly, cestovní enduro
- offroadové motocykly (motokros, enduro)
- čtyřkolky (ATV, Quad)
Ocelové rozety MTZ jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, MBK, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Bombardier, Aeon, Adly, Jincheng a další ...
Vhodné pro motocykly:
Kawasaki KDX175 / 79-82
Kawasaki KDX200 / 83-06
Kawasaki KDX220R / 97-05
Kawasaki KDX250 / 89-94
Kawasaki KLX250R / 91-99
Kawasaki KLX250 D-Tracker
Kawasaki KLX250 / 94-16
Kawasaki KLX250 / 09-19
Kawasaki KLX250S / 06-19
Kawasaki KLX250SF / 09-10
Kawasaki KLX300 / 97-07
Kawasaki KLX450R / 08-19
Kawasaki KLX650 R / 93-96
Kawasaki KX125 / 80-08
Kawasaki KX250 / 82-05
Kawasaki KX500 / 83-04
Kawasaki KXF250 / 04-20
Kawasaki KXF450 / 06-20
Suzuki RM-Z250 / 04-06
Ocelové rozety (převodníky) MTZ jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl a nabízejí velmi dobrý poměr cena/výkon.
- jedná se o ocelové rozety z kvalitního materiálu s přesným opracováním zaručují bezproblémovou funkčnost a dlouhou životnost i při použití za náročných podmínek
- zadní rozety MTZ jsou vyráběny na moderních obráběcích strojích a splňující všechny parametry a požadavky pro použití na všech kubaturách i aplikacích při dodržení dobré kvality, dlouhé životnosti a příznivé ceny
- použitý materiál i technologie výroby se řídí normalizovanými požadavky na kvalitní výrobek, tak aby kola MTZ byla srovnatelná s hlavními druhovýrobními značkami na trhu
- vnější ozubení s propracovaným modulem zubu pro správný pohyb řetězu, nízké tření a prodloužení životnosti umožňuje použití všech značek řetězů
- většina rozet je pozinkovaná pro nejlepší ochranu proti korozi.
Rozměry/Parametry: kontrola rozměrů viz. schéma
Fotografie: vyfocena rozeta v počtu zubů 50 - podle počtu zubů se mění i velikost odlehčovacích otvorů - tedy rozeta s počtem zubů 45 má zcela odlišné (menší) odlehčovací otvory než rozeta s počtem zubů 50
Rozety MTZ jsou nejlepší volbou pro hobby i závodní použití pro jejich dobrou kvalitu a přijatelnou cenu (zajímavý poměr cena/výkon)!
Sortiment zahrnuje:
- silniční motocykly, cestovní enduro
- offroadové motocykly (motokros, enduro)
- čtyřkolky (ATV, Quad)
Ocelové rozety MTZ jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, MBK, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Bombardier, Aeon, Adly, Jincheng a další ...
Vhodné pro:
Kawasaki KLX400 A1 (KLX400 SR) / 03
Suzuki DR250 L,M,N,P Off Road / 90-93
Suzuki DR350 SE / 96-99
Suzuki DR350 SE (USA) / 96-99
Suzuki DR350 (Off Road Version) / 90-99
Suzuki DR-Z250 K / 01-07
Suzuki DR-Z400 SM / 05-19
Suzuki DR-Z400 SM (USA) / 20
Suzuki DR-Z400 E / 00-07
Suzuki DR-Z400 S / 00-19
Suzuki DR-Z400 S (USA) / 20
Suzuki RS175 T,X,Z (USA) / 80-82
Suzuki RM100 N,T,X,Z / 79-82
Suzuki RM125 / 80-12
Suzuki RM125 K5 (USA) / 05
Suzuki RM125 H (USA) / 87
Suzuki RM250 / 82-12
Suzuki RM250 K1,K2,K3 (USA) / 01-03
Suzuki RMX250 K,L,M,N,P,R,S,T,V,W,X,Y,K1 / 89-01
Suzuki RM-Z250 K7,K8,K9 / 07-09
Suzuki RM-Z250 L / 10-20
Suzuki RM-Z250 K7 (USA) / 07
Suzuki RM-Z450 K5,K6,K7 / 05-20
Suzuki RMX450Z L / 10-19
Suzuki TSR125(TS125R-L/R) / 90-94
Suzuki TSR200 (TS200 RM,RP) / 90-92
Ocelové rozety (převodníky) MTZ jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl a nabízejí velmi dobrý poměr cena/výkon.
- jedná se o ocelové rozety z kvalitního materiálu s přesným opracováním zaručují bezproblémovou funkčnost a dlouhou životnost i při použití za náročných podmínek
- zadní rozety MTZ jsou vyráběny na moderních obráběcích strojích a splňující všechny parametry a požadavky pro použití na všech kubaturách i aplikacích při dodržení dobré kvality, dlouhé životnosti a příznivé ceny
- použitý materiál i technologie výroby se řídí normalizovanými požadavky na kvalitní výrobek, tak aby kola MTZ byla srovnatelná s hlavními druhovýrobními značkami na trhu
- vnější ozubení s propracovaným modulem zubu pro správný pohyb řetězu, nízké tření a prodloužení životnosti umožňuje použití všech značek řetězů
- většina rozet je pozinkovaná pro nejlepší ochranu proti korozi.
Rozměry/Parametry: kontrola rozměrů viz. schéma
Fotografie: vyfocena rozeta v počtu zubů 50 - podle počtu zubů se mění i velikost odlehčovacích otvorů - tedy rozeta s počtem zubů 45 má zcela odlišné (menší) odlehčovací otvory než rozeta s počtem zubů 50
Rozety MTZ jsou nejlepší volbou pro hobby i závodní použití pro jejich dobrou kvalitu a přijatelnou cenu (zajímavý poměr cena/výkon)!
Sortiment zahrnuje:
- silniční motocykly, cestovní enduro
- offroadové motocykly (motokros, enduro)
- čtyřkolky (ATV, Quad)
Ocelové rozety MTZ jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, MBK, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Bombardier, Aeon, Adly, Jincheng a další ...
Rozpěrky na osu (příložky do kola) předního a zadního kola PROX/ALLBALLS se vyrábějí ve třech variantách - celoocelové, celohliníkové nebo hliníkové s ocelovým kroužkem
- pro daný typ a rok výroby motocyklu je vždy dostupná jen jedna z uvedených variant (kontrola obsahu viz. fotografie)
- všechny varianty jsou dokonalou náhradou za celohliníkové originální rozpěrky, které časem ztrácejí funkci a umožňují vstup vody a nečistot k ložisku a do vnitřnku náby kola
A) celoocelové rozpěrky jsou vyrobeny z kvalitní zušlechtěné kalené oceli a nabízejí dlouhou životnost
B) celohliníkové rozpěrky jsou vyrobeny z kvalitního duralového materiálu AL6061-T6
C) hliníkové rozpěrky s ocelovým kroužkem jsou vyrobeny z duralového materiálu AL6061-T6 a nalisovaný kroužek z kalené ložiskové oceli se zinkovanou povrchovou úpravou - jejich speciální konstrukce s ocelovým kaleným kroužkem, který je nalisovaný na hliníkové tělo, umožňuje dosažení velmi dlouhé životnosti
- sortiment zahrnuje offoradové motocykly (motokros a enduro)
Upozornění: sada obsahuje rozpěrky vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby, a to vždy samostatně pro přední kolo nebo pro zadní kolo - kontrola obsahu viz. fotografie.
Sada neobsahuje ložiska ani gufera.
Stav rozpěrek by měl být pravidelně sledován a preventivně servisován (postupujte dle manuálu výrobce motocyklu), neboť voda a nečistoty působí jako brusná směs v místě mezi těsněním a rozpěrkou. Při špatné údržbě vzniknou ve styčné ploše drážky, které umožňují průnik vody a nečistot k ložisku v nábě.
Opravná sada karburátoru od americké značky All Balls
- vytvořeno za účelem precizní a rychlé opravy
- sortiment zahrnuje motocykly a čtyřkolky s karburátorem
- vhodná především k opravě netěsností vzniklým stářím gumových těsnění či těsnících komponentů a prvků, dále tato sada slouží k obnově a výměně nejvíce opotřebených dílů karburátoru, jako jsou jehlový ventil, doraz, seřizovací šrouby, směsové šrouby apod.
- komponenty jsou rozměrově a kvalitativně shodné s originálně použitými díly výrobce daného karburátoru
Dle modelu a roku výroby motocyklu sada obsahuje - těsnění, trysku volnoběžnou, trysku hlavní, jehlový ventil, těsnící ”O” kroužky, pouzdro jehlového ventilu, šrouby, seřizovací šrouby, pružiny a další díly libovolně zvolené výrobcem => kontrola obsahu viz. fotografie
Značka AllBalls vyrábí široký sortiment opravných sad a dílů pro podvozky motocyklů a čtyřkolek: sady do kol, sady do krku řízení, sady do uložení kyvné vidlice, sady do přepákování, sady pouzder předních vidlic, sady do zadních tlumičů, sady brzdových i spojkových pump, sady do brzdičů, kulové klouby, klouby řízení a další specializované díly pro čtyřkolky (ATV/UTV).
Vhodné pro motocykly:
Honda CRF250R / 07-09
Honda CRF250X / 08-17
Honda CRF450R / 07-08
Honda CRF450X / 07-17
KTM 250EXCF / 06-11
KTM 400EXC / 06-11
KTM 450EXC / 06-11
KTM 525EXC / 06-07
KTM 530EXC / 08-11
KTM 250SXF / 05-10
KTM 450SX Racing / 06
KTM 450SXF / 07-12
KTM 505SXF / 08-09
KTM 525SX / 06-07
KTM 450SX ATV / 09-10
KTM 505SX ATV / 09-10
KTM 450 XC ATV / 08-09
KTM 525 XC ATV / 08-09
KTM 450SMR / 06-11
KTM 560SMR
KTM 450SXS
KTM 450XC
KTM 250XCF
KTM 450XCF
KTM 505XCF
KTM 250XCFW
KTM 450XCRW
KTM 530XCRW
Suzuki RMZ250 / 07-09
Suzuki RMZ450 / 05-07
Yamaha YZF250 / 03-13
Yamaha YZF450 / 03-09
Yamaha WRF250 / 03-13
Yamaha WRF450 / 03-11
Yamaha YFZ450 / 04-09
Beta RR350
Beta RR400
Beta RR450
Beta RR498
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku