• 854 226 produktů ihned k expedici
  • Rychlé odeslání - odešleme dnes 13:00 hod.

Díly pro Váš motocykl

TECHNIKA - OFFROAD

Destičky brzdové DP627-RDP DP Brakes - směs RDP X-RACE Titanium
DP Brakes

Destičky brzdové DP627-RDP DP Brakes - směs RDP X-RACE Titanium

Závodní motocyklové brzdové destičky anglického výrobce DP BRAKES ve směsi X-RACE TITANIUM jsou určeny pro závodní použití na nejvýkonnějších silničních motocyklech. Jedná se "okruhové brzdové destičky" pro závodní použití na závodní trati na nejvýkonnějších silničních motocyklech a okruhových supersportech.
Jedinečná směs třecího materiálu byla vyvinuta pro nejextrémnější použití a nabízí excelentní a nevadnoucí brzdný účinek za všech podmínek s téměř okamžitým nástupem. Směs X-RACE TITANIUM překonává ostatní závodní brzdové destičky, neboť trvale dosahuje nižších časů na kolo tím, že umožňuje jezdcům zabrzdit později a zabrzdit do zatáčky s velmi vysokou mírou kontroly.
Jedná se o směs třecího materiálu HIGH FRICTION SPORT HH+ RACING s velmi progresivním a kontrolovatelným pocitem při brždění pro zajištění maximální účinnosti brzdné síly.
Po zahřátí nabízí excelentní a nevadnoucí brzdný účinek s okamžitým nástupem brzdné síly.
Směs s vysokým koeficientem tření doporučená pro závodní použití Road Racing, Superbike Racing.
Všechny destičky řady X-RACE TITANIUM mají keramický tepelný štít ze zadní strany.

- směs třecího materiálu s nejvyšším průmyslovým indexem tření HIGH FRICTION SPORT HH+ RACING
- na všech destičkách je pomocí plasmy aplikován high-tech keramický štít pro zvýšení odolnosti proti "vadnutí" i za extrémních závodních podmínek
- nízký koeficient opotřebení
- nabízí velmi progresivní a kontrolovatelný pocit při brždění
- velmi nízká tvorba brzdného prachu
- téměř nulový efekt "vadnutí" (při extrémních teplotách brzdí nejlépe)
- silný brzdný účinek již od počátku jízdy (již po lehkém zahřátí - téměř od prvního kola)

DP-Brakes je jediným výrobcem na trhu, který se výhradně zaměřuje na vývoj a výrobu sintrovaných brzdových destiček, které jsou osazovány na 95% vyráběných motocyklů a čtyřkolek.
Značka DP-Brakes (dříve Dunlopad) pokračuje v tradici společnosti Dunlop Aviation, která v roce 1940 jako první na světě vyvinula kotoučovou brzdu. V roce 1955 rovněž jako první na světě představila světu sintrované brzdové destičky, které byly vyvinuty pro zdokonalení brzdného účinku za mokra, avšak v té době byly používány pouze v leteckém průmyslu.
Následně byla společnost pověřena vládou Velké Británie o implementaci sinterovaných brzdových destiček pro použití na motocyklech, a tak vznikla značka DUNLOPAD nyní DP BRAKES.

Tyto brzdové destičky (brzdové obložení) nahrazují originální destičky (originální kód OEM):

Tyto brzdové destičky jsou shodné s brzdovými destičkami následujících výrobců:
Delta DB2091
Goldfren 227
EBC FA243
Ferodo FDB2031

Jedinečná znalost problematiky sinterovaného brzdového obložení a neocenitelné dlouholeté zkušenosti jsou v současnosti skloubeny s moderními technologiemi a materiály, čož má za výsledek dokonalé brzdové destičky, které jsou vždy plnohodnotnou a většinou dokonalejší náhradou za originální díl ve všech úrovních použití (závodní, sportovní, standardní) a pro všechny modely motocyklů (silniční motocykly, cestovní enduro/touring, motokros, enduro, čtyřkolky, sněžné skútry, skútry, Harley-Davidson).

Zajíždění: Nové brzdové obložení (například i s novými brzdovými kotouči) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.

Brzdové desky je nutno vyměnit, jakmile jejich tloušťka klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdových destiček je vždy doporučeno provést opravu brzdového třmenu, který bývá často zanesen nečistotami a nefunguje správně. Navíc je doporučeno provést kontrolu brzdového systému včetně kontroly množství brzdové kapaliny či její výměnu.

Upozornění: životnost brzdových destiček a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových destiček je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!

Skladem - Ihned expedujeme
895,00 Kč
Destičky brzdové DP630-RDP DP Brakes - směs RDP X-RACE Titanium
DP Brakes

Destičky brzdové DP630-RDP DP Brakes - směs RDP X-RACE Titanium

Závodní motocyklové brzdové destičky anglického výrobce DP BRAKES ve směsi X-RACE TITANIUM jsou určeny pro závodní použití na nejvýkonnějších silničních motocyklech. Jedná se "okruhové brzdové destičky" pro závodní použití na závodní trati na nejvýkonnějších silničních motocyklech a okruhových supersportech.
Jedinečná směs třecího materiálu byla vyvinuta pro nejextrémnější použití a nabízí excelentní a nevadnoucí brzdný účinek za všech podmínek s téměř okamžitým nástupem. Směs X-RACE TITANIUM překonává ostatní závodní brzdové destičky, neboť trvale dosahuje nižších časů na kolo tím, že umožňuje jezdcům zabrzdit později a zabrzdit do zatáčky s velmi vysokou mírou kontroly.
Jedná se o směs třecího materiálu HIGH FRICTION SPORT HH+ RACING s velmi progresivním a kontrolovatelným pocitem při brždění pro zajištění maximální účinnosti brzdné síly.
Po zahřátí nabízí excelentní a nevadnoucí brzdný účinek s okamžitým nástupem brzdné síly.
Směs s vysokým koeficientem tření doporučená pro závodní použití Road Racing, Superbike Racing.
Všechny destičky řady X-RACE TITANIUM mají keramický tepelný štít ze zadní strany.

- směs třecího materiálu s nejvyšším průmyslovým indexem tření HIGH FRICTION SPORT HH+ RACING
- na všech destičkách je pomocí plasmy aplikován high-tech keramický štít pro zvýšení odolnosti proti "vadnutí" i za extrémních závodních podmínek
- nízký koeficient opotřebení
- nabízí velmi progresivní a kontrolovatelný pocit při brždění
- velmi nízká tvorba brzdného prachu
- téměř nulový efekt "vadnutí" (při extrémních teplotách brzdí nejlépe)
- silný brzdný účinek již od počátku jízdy (již po lehkém zahřátí - téměř od prvního kola)

DP-Brakes je jediným výrobcem na trhu, který se výhradně zaměřuje na vývoj a výrobu sintrovaných brzdových destiček, které jsou osazovány na 95% vyráběných motocyklů a čtyřkolek.
Značka DP-Brakes (dříve Dunlopad) pokračuje v tradici společnosti Dunlop Aviation, která v roce 1940 jako první na světě vyvinula kotoučovou brzdu. V roce 1955 rovněž jako první na světě představila světu sintrované brzdové destičky, které byly vyvinuty pro zdokonalení brzdného účinku za mokra, avšak v té době byly používány pouze v leteckém průmyslu.
Následně byla společnost pověřena vládou Velké Británie o implementaci sinterovaných brzdových destiček pro použití na motocyklech, a tak vznikla značka DUNLOPAD nyní DP BRAKES.

Tyto brzdové destičky (brzdové obložení) nahrazují originální destičky (originální kód OEM):
Aprilia 8113720
Aprilia 8113754
Aprilia 8133614
Benelli R300000126000
Brembo 07.6708.22
Cagiva 8000 95542
Cagiva 8000 B1593
Ducati 61340211B
Ducati 613400201A
Ducati 61340411A
Ducati 61340201A
Ducati 61340611A
KTM 58413130000
KTM 58713030000
Moto Guzzi 1654630
Moto Guzzi 16546300
Moto Guzzi 326546100
Suzuki 59100-03860
Yamaha 1D2-W0045-00

Tyto brzdové destičky jsou shodné s brzdovými destičkami následujících výrobců:
BRAKING 784
BREMBO 07.BB19
BREMBO 07.HO47
BRENTA 3093
BRENTA 4093
CL BRAKES 2539
EBC FA244
FERODO FDB2042
GALFER FD176
GOLDFREN 141
LUCAS MCB683
TRW MCB683
NEWFREN FD0221
SBS 706
VESRAH VD-262

Jedinečná znalost problematiky sinterovaného brzdového obložení a neocenitelné dlouholeté zkušenosti jsou v současnosti skloubeny s moderními technologiemi a materiály, čož má za výsledek dokonalé brzdové destičky, které jsou vždy plnohodnotnou a většinou dokonalejší náhradou za originální díl ve všech úrovních použití (závodní, sportovní, standardní) a pro všechny modely motocyklů (silniční motocykly, cestovní enduro/touring, motokros, enduro, čtyřkolky, sněžné skútry, skútry, Harley-Davidson).

Zajíždění: Nové brzdové obložení (například i s novými brzdovými kotouči) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.

Brzdové desky je nutno vyměnit, jakmile jejich tloušťka klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdových destiček je vždy doporučeno provést opravu brzdového třmenu, který bývá často zanesen nečistotami a nefunguje správně. Navíc je doporučeno provést kontrolu brzdového systému včetně kontroly množství brzdové kapaliny či její výměnu.

Upozornění: životnost brzdových destiček a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových destiček je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!

Skladem - Ihned expedujeme
895,00 Kč
Destičky brzdové DP900-RDP DP Brakes - směs RDP X-RACE Titanium
DP Brakes

Destičky brzdové DP900-RDP DP Brakes - směs RDP X-RACE Titanium

Závodní motocyklové brzdové destičky anglického výrobce DP BRAKES ve směsi X-RACE TITANIUM jsou určeny pro závodní použití na nejvýkonnějších silničních motocyklech. Jedná se "okruhové brzdové destičky" pro závodní použití na závodní trati na nejvýkonnějších silničních motocyklech a okruhových supersportech.
Jedinečná směs třecího materiálu byla vyvinuta pro nejextrémnější použití a nabízí excelentní a nevadnoucí brzdný účinek za všech podmínek s téměř okamžitým nástupem. Směs X-RACE TITANIUM překonává ostatní závodní brzdové destičky, neboť trvale dosahuje nižších časů na kolo tím, že umožňuje jezdcům zabrzdit později a zabrzdit do zatáčky s velmi vysokou mírou kontroly.
Jedná se o směs třecího materiálu HIGH FRICTION SPORT HH+ RACING s velmi progresivním a kontrolovatelným pocitem při brždění pro zajištění maximální účinnosti brzdné síly.
Po zahřátí nabízí excelentní a nevadnoucí brzdný účinek s okamžitým nástupem brzdné síly.
Směs s vysokým koeficientem tření doporučená pro závodní použití Road Racing, Superbike Racing.
Všechny destičky řady X-RACE TITANIUM mají keramický tepelný štít ze zadní strany.

- směs třecího materiálu s nejvyšším průmyslovým indexem tření HIGH FRICTION SPORT HH+ RACING
- na všech destičkách je pomocí plasmy aplikován high-tech keramický štít pro zvýšení odolnosti proti "vadnutí" i za extrémních závodních podmínek
- nízký koeficient opotřebení
- nabízí velmi progresivní a kontrolovatelný pocit při brždění
- velmi nízká tvorba brzdného prachu
- téměř nulový efekt "vadnutí" (při extrémních teplotách brzdí nejlépe)
- silný brzdný účinek již od počátku jízdy (již po lehkém zahřátí - téměř od prvního kola)

DP-Brakes je jediným výrobcem na trhu, který se výhradně zaměřuje na vývoj a výrobu sintrovaných brzdových destiček, které jsou osazovány na 95% vyráběných motocyklů a čtyřkolek.
Značka DP-Brakes (dříve Dunlopad) pokračuje v tradici společnosti Dunlop Aviation, která v roce 1940 jako první na světě vyvinula kotoučovou brzdu. V roce 1955 rovněž jako první na světě představila světu sintrované brzdové destičky, které byly vyvinuty pro zdokonalení brzdného účinku za mokra, avšak v té době byly používány pouze v leteckém průmyslu.
Následně byla společnost pověřena vládou Velké Británie o implementaci sinterovaných brzdových destiček pro použití na motocyklech, a tak vznikla značka DUNLOPAD nyní DP BRAKES.

Tyto brzdové destičky (brzdové obložení) nahrazují originální destičky (originální kód OEM):
Harley Davidson 44063 83B
Harley Davidson 440 63 83C
Harley Davidson 4406383
Harley Davidson 44063 83A

Tyto brzdové destičky jsou shodné s brzdovými destičkami následujících výrobců:
BRAKING 732
BREMBO 07.HD06
CL BRAKES 2699
DELTA DB2116
EBC FA094
FERODO FDB352/R
GALFER FD124
LUCAS MCB548
TRW MCB548
NEWFREN FD0157
SBS 579
VESRAH VD-919

Jedinečná znalost problematiky sinterovaného brzdového obložení a neocenitelné dlouholeté zkušenosti jsou v současnosti skloubeny s moderními technologiemi a materiály, čož má za výsledek dokonalé brzdové destičky, které jsou vždy plnohodnotnou a většinou dokonalejší náhradou za originální díl ve všech úrovních použití (závodní, sportovní, standardní) a pro všechny modely motocyklů (silniční motocykly, cestovní enduro/touring, motokros, enduro, čtyřkolky, sněžné skútry, skútry, Harley-Davidson).

Zajíždění: Nové brzdové obložení (například i s novými brzdovými kotouči) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.

Brzdové desky je nutno vyměnit, jakmile jejich tloušťka klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdových destiček je vždy doporučeno provést opravu brzdového třmenu, který bývá často zanesen nečistotami a nefunguje správně. Navíc je doporučeno provést kontrolu brzdového systému včetně kontroly množství brzdové kapaliny či její výměnu.

Upozornění: životnost brzdových destiček a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových destiček je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!

Skladem - Ihned expedujeme
895,00 Kč
Destičky brzdové DP913-RDP DP Brakes - směs RDP X-RACE Titanium
DP Brakes

Destičky brzdové DP913-RDP DP Brakes - směs RDP X-RACE Titanium

Závodní motocyklové brzdové destičky anglického výrobce DP BRAKES ve směsi X-RACE TITANIUM jsou určeny pro závodní použití na nejvýkonnějších silničních motocyklech. Jedná se "okruhové brzdové destičky" pro závodní použití na závodní trati na nejvýkonnějších silničních motocyklech a okruhových supersportech.
Jedinečná směs třecího materiálu byla vyvinuta pro nejextrémnější použití a nabízí excelentní a nevadnoucí brzdný účinek za všech podmínek s téměř okamžitým nástupem. Směs X-RACE TITANIUM překonává ostatní závodní brzdové destičky, neboť trvale dosahuje nižších časů na kolo tím, že umožňuje jezdcům zabrzdit později a zabrzdit do zatáčky s velmi vysokou mírou kontroly.
Jedná se o směs třecího materiálu HIGH FRICTION SPORT HH+ RACING s velmi progresivním a kontrolovatelným pocitem při brždění pro zajištění maximální účinnosti brzdné síly.
Po zahřátí nabízí excelentní a nevadnoucí brzdný účinek s okamžitým nástupem brzdné síly.
Směs s vysokým koeficientem tření doporučená pro závodní použití Road Racing, Superbike Racing.
Všechny destičky řady X-RACE TITANIUM mají keramický tepelný štít ze zadní strany.

- směs třecího materiálu s nejvyšším průmyslovým indexem tření HIGH FRICTION SPORT HH+ RACING
- na všech destičkách je pomocí plasmy aplikován high-tech keramický štít pro zvýšení odolnosti proti "vadnutí" i za extrémních závodních podmínek
- nízký koeficient opotřebení
- nabízí velmi progresivní a kontrolovatelný pocit při brždění
- velmi nízká tvorba brzdného prachu
- téměř nulový efekt "vadnutí" (při extrémních teplotách brzdí nejlépe)
- silný brzdný účinek již od počátku jízdy (již po lehkém zahřátí - téměř od prvního kola)

DP-Brakes je jediným výrobcem na trhu, který se výhradně zaměřuje na vývoj a výrobu sintrovaných brzdových destiček, které jsou osazovány na 95% vyráběných motocyklů a čtyřkolek.
Značka DP-Brakes (dříve Dunlopad) pokračuje v tradici společnosti Dunlop Aviation, která v roce 1940 jako první na světě vyvinula kotoučovou brzdu. V roce 1955 rovněž jako první na světě představila světu sintrované brzdové destičky, které byly vyvinuty pro zdokonalení brzdného účinku za mokra, avšak v té době byly používány pouze v leteckém průmyslu.
Následně byla společnost pověřena vládou Velké Británie o implementaci sinterovaných brzdových destiček pro použití na motocyklech, a tak vznikla značka DUNLOPAD nyní DP BRAKES.

Tyto brzdové destičky (brzdové obložení) nahrazují originální destičky (originální kód OEM):

Tyto brzdové destičky jsou shodné s brzdovými destičkami následujících výrobců:
EBC FA216/2
FERODO FDB2041
LUCAS MCB653
TRW MCB653
NEWFREN FD0299
SBS 662
VESRAH VD-944/2

Jedinečná znalost problematiky sinterovaného brzdového obložení a neocenitelné dlouholeté zkušenosti jsou v současnosti skloubeny s moderními technologiemi a materiály, čož má za výsledek dokonalé brzdové destičky, které jsou vždy plnohodnotnou a většinou dokonalejší náhradou za originální díl ve všech úrovních použití (závodní, sportovní, standardní) a pro všechny modely motocyklů (silniční motocykly, cestovní enduro/touring, motokros, enduro, čtyřkolky, sněžné skútry, skútry, Harley-Davidson).

Zajíždění: Nové brzdové obložení (například i s novými brzdovými kotouči) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.

Brzdové desky je nutno vyměnit, jakmile jejich tloušťka klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdových destiček je vždy doporučeno provést opravu brzdového třmenu, který bývá často zanesen nečistotami a nefunguje správně. Navíc je doporučeno provést kontrolu brzdového systému včetně kontroly množství brzdové kapaliny či její výměnu.

Upozornění: životnost brzdových destiček a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových destiček je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!

Skladem - Ihned expedujeme
895,00 Kč
Destičky brzdové DP922-RDP DP Brakes - směs RDP X-RACE Titanium
DP Brakes

Destičky brzdové DP922-RDP DP Brakes - směs RDP X-RACE Titanium

Závodní motocyklové brzdové destičky anglického výrobce DP BRAKES ve směsi X-RACE TITANIUM jsou určeny pro závodní použití na nejvýkonnějších silničních motocyklech. Jedná se "okruhové brzdové destičky" pro závodní použití na závodní trati na nejvýkonnějších silničních motocyklech a okruhových supersportech.
Jedinečná směs třecího materiálu byla vyvinuta pro nejextrémnější použití a nabízí excelentní a nevadnoucí brzdný účinek za všech podmínek s téměř okamžitým nástupem. Směs X-RACE TITANIUM překonává ostatní závodní brzdové destičky, neboť trvale dosahuje nižších časů na kolo tím, že umožňuje jezdcům zabrzdit později a zabrzdit do zatáčky s velmi vysokou mírou kontroly.
Jedná se o směs třecího materiálu HIGH FRICTION SPORT HH+ RACING s velmi progresivním a kontrolovatelným pocitem při brždění pro zajištění maximální účinnosti brzdné síly.
Po zahřátí nabízí excelentní a nevadnoucí brzdný účinek s okamžitým nástupem brzdné síly.
Směs s vysokým koeficientem tření doporučená pro závodní použití Road Racing, Superbike Racing.
Všechny destičky řady X-RACE TITANIUM mají keramický tepelný štít ze zadní strany.

- směs třecího materiálu s nejvyšším průmyslovým indexem tření HIGH FRICTION SPORT HH+ RACING
- na všech destičkách je pomocí plasmy aplikován high-tech keramický štít pro zvýšení odolnosti proti "vadnutí" i za extrémních závodních podmínek
- nízký koeficient opotřebení
- nabízí velmi progresivní a kontrolovatelný pocit při brždění
- velmi nízká tvorba brzdného prachu
- téměř nulový efekt "vadnutí" (při extrémních teplotách brzdí nejlépe)
- silný brzdný účinek již od počátku jízdy (již po lehkém zahřátí - téměř od prvního kola)

DP-Brakes je jediným výrobcem na trhu, který se výhradně zaměřuje na vývoj a výrobu sintrovaných brzdových destiček, které jsou osazovány na 95% vyráběných motocyklů a čtyřkolek.
Značka DP-Brakes (dříve Dunlopad) pokračuje v tradici společnosti Dunlop Aviation, která v roce 1940 jako první na světě vyvinula kotoučovou brzdu. V roce 1955 rovněž jako první na světě představila světu sintrované brzdové destičky, které byly vyvinuty pro zdokonalení brzdného účinku za mokra, avšak v té době byly používány pouze v leteckém průmyslu.
Následně byla společnost pověřena vládou Velké Británie o implementaci sinterovaných brzdových destiček pro použití na motocyklech, a tak vznikla značka DUNLOPAD nyní DP BRAKES.

Tyto brzdové destičky (brzdové obložení) nahrazují originální destičky (originální kód OEM):
Honda 45105-NX7-006
Honda 06455-NX7-006
Kawasaki 43082-0002
Kawasaki 43082-1290
Suzuki 59100-23830
Suzuki 59100-29840
Yamaha 5KE-W0045-00
Triumph T2020329
Triumph T2020475

Tyto brzdové destičky jsou shodné s brzdovými destičkami následujících výrobců:
BRAKING 906
BREMBO 07.KA23
BRENTA 3120
BRENTA 4120
CL BRAKES 1083
EBC FA347
GALFER FD331
GOLDFREN 207
FERODO FDB2158
LUCAS MCB737
TRW MCB737
NEWFREN FD0351
SBS 782
VESRAH VD-443

Jedinečná znalost problematiky sinterovaného brzdového obložení a neocenitelné dlouholeté zkušenosti jsou v současnosti skloubeny s moderními technologiemi a materiály, čož má za výsledek dokonalé brzdové destičky, které jsou vždy plnohodnotnou a většinou dokonalejší náhradou za originální díl ve všech úrovních použití (závodní, sportovní, standardní) a pro všechny modely motocyklů (silniční motocykly, cestovní enduro/touring, motokros, enduro, čtyřkolky, sněžné skútry, skútry, Harley-Davidson).

Zajíždění: Nové brzdové obložení (například i s novými brzdovými kotouči) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.

Brzdové desky je nutno vyměnit, jakmile jejich tloušťka klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdových destiček je vždy doporučeno provést opravu brzdového třmenu, který bývá často zanesen nečistotami a nefunguje správně. Navíc je doporučeno provést kontrolu brzdového systému včetně kontroly množství brzdové kapaliny či její výměnu.

Upozornění: životnost brzdových destiček a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových destiček je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!

Skladem - Ihned expedujeme
895,00 Kč
Destičky brzdové DP950-RDP DP Brakes - směs RDP X-RACE Titanium
DP Brakes

Destičky brzdové DP950-RDP DP Brakes - směs RDP X-RACE Titanium

Závodní motocyklové brzdové destičky anglického výrobce DP BRAKES ve směsi X-RACE TITANIUM jsou určeny pro závodní použití na nejvýkonnějších silničních motocyklech. Jedná se "okruhové brzdové destičky" pro závodní použití na závodní trati na nejvýkonnějších silničních motocyklech a okruhových supersportech.
Jedinečná směs třecího materiálu byla vyvinuta pro nejextrémnější použití a nabízí excelentní a nevadnoucí brzdný účinek za všech podmínek s téměř okamžitým nástupem. Směs X-RACE TITANIUM překonává ostatní závodní brzdové destičky, neboť trvale dosahuje nižších časů na kolo tím, že umožňuje jezdcům zabrzdit později a zabrzdit do zatáčky s velmi vysokou mírou kontroly.
Jedná se o směs třecího materiálu HIGH FRICTION SPORT HH+ RACING s velmi progresivním a kontrolovatelným pocitem při brždění pro zajištění maximální účinnosti brzdné síly.
Po zahřátí nabízí excelentní a nevadnoucí brzdný účinek s okamžitým nástupem brzdné síly.
Směs s vysokým koeficientem tření doporučená pro závodní použití Road Racing, Superbike Racing.
Všechny destičky řady X-RACE TITANIUM mají keramický tepelný štít ze zadní strany.

- směs třecího materiálu s nejvyšším průmyslovým indexem tření HIGH FRICTION SPORT HH+ RACING
- na všech destičkách je pomocí plasmy aplikován high-tech keramický štít pro zvýšení odolnosti proti "vadnutí" i za extrémních závodních podmínek
- nízký koeficient opotřebení
- nabízí velmi progresivní a kontrolovatelný pocit při brždění
- velmi nízká tvorba brzdného prachu
- téměř nulový efekt "vadnutí" (při extrémních teplotách brzdí nejlépe)
- silný brzdný účinek již od počátku jízdy (již po lehkém zahřátí - téměř od prvního kola)

DP-Brakes je jediným výrobcem na trhu, který se výhradně zaměřuje na vývoj a výrobu sintrovaných brzdových destiček, které jsou osazovány na 95% vyráběných motocyklů a čtyřkolek.
Značka DP-Brakes (dříve Dunlopad) pokračuje v tradici společnosti Dunlop Aviation, která v roce 1940 jako první na světě vyvinula kotoučovou brzdu. V roce 1955 rovněž jako první na světě představila světu sintrované brzdové destičky, které byly vyvinuty pro zdokonalení brzdného účinku za mokra, avšak v té době byly používány pouze v leteckém průmyslu.
Následně byla společnost pověřena vládou Velké Británie o implementaci sinterovaných brzdových destiček pro použití na motocyklech, a tak vznikla značka DUNLOPAD nyní DP BRAKES.

Tyto brzdové destičky (brzdové obložení) nahrazují originální destičky (originální kód OEM):
Honda 06455-MEL-003
Honda 06455-MEL-013
Honda 06455-MFJ-D01
Honda 06455-MEL-D22
Honda 06455-MEL-D23
Honda 06455-MJF-D02
Honda 06455-MJM-D31
Yamaha B3L-25805-00-00

Tyto brzdové destičky jsou shodné s brzdovými destičkami následujících výrobců:
GOLDFREN 214
FERODO FDB2205
NEWFREN FD0410
SBS 809
DELTA DB2107
EBC FA390

Jedinečná znalost problematiky sinterovaného brzdového obložení a neocenitelné dlouholeté zkušenosti jsou v současnosti skloubeny s moderními technologiemi a materiály, čož má za výsledek dokonalé brzdové destičky, které jsou vždy plnohodnotnou a většinou dokonalejší náhradou za originální díl ve všech úrovních použití (závodní, sportovní, standardní) a pro všechny modely motocyklů (silniční motocykly, cestovní enduro/touring, motokros, enduro, čtyřkolky, sněžné skútry, skútry, Harley-Davidson).

Zajíždění: Nové brzdové obložení (například i s novými brzdovými kotouči) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.

Brzdové desky je nutno vyměnit, jakmile jejich tloušťka klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdových destiček je vždy doporučeno provést opravu brzdového třmenu, který bývá často zanesen nečistotami a nefunguje správně. Navíc je doporučeno provést kontrolu brzdového systému včetně kontroly množství brzdové kapaliny či její výměnu.

Upozornění: životnost brzdových destiček a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových destiček je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!

Skladem - Ihned expedujeme
895,00 Kč
Destičky brzdové DP964 - DP BRAKES směs Premium Sinter OEM
DP Brakes

Destičky brzdové DP964 - DP BRAKES směs Premium Sinter OEM

Brzdové destičky anglického výrobce DP BRAKES ve směsi OEM SINTER jsou dokonalejší náhradou za originální sintrované brzdové destičky. Jedná se o prémiovou sinterovanou směs s perfektní kombinací důležitých vlastností (výborný brzdný účinek, vysoká citlivost brzd, neuvadající vytrvalý brzdný efekt, stabilní účinek za mokra).
Směs doporučená pro každodenní použití na silnici pro motocykly všech kubatur, pro použití v terénu a na čtyřkolkách.
Většinou včetně keramického tepelného štítu ze zadní strany destiček!!
Při použití ve standardním provozu a za standardních podmínek použití vykazují nadprůměrnou životnost.

- dlouhodobě používaná a ověřená vysoce kvalitní směs OEM SINTER
- vynikající všestranné brzdění s výborným brzdným účinkem jak za sucha i za mokra, tak za tepla i za studena
- velmi nízký abrazivní účinek zaručuje malé opotřebení brzdových kotoučů
- pro stálost brzdného účinku není potřeba ohřátí na vyšší teplotu
- velmi dobrá odolnost proti "vadnutí"
- při standardní provozu nabízí velmi dlouhou životnost

DP-Brakes je jediným výrobcem na trhu, který se výhradně zaměřuje na vývoj a výrobu sintrovaných brzdových destiček, které jsou osazovány na 95% vyráběných motocyklů a čtyřkolek.
Značka DP-Brakes (dříve Dunlopad) pokračuje v tradici společnosti Dunlop Aviation, která v roce 1940 jako první na světě vyvinula kotoučovou brzdu. V roce 1955 rovněž jako první na světě představila světu sintrované brzdové destičky, které byly vyvinuty pro zdokonalení brzdného účinku za mokra, avšak v té době byly používány pouze v leteckém průmyslu.
Následně byla společnost pověřena vládou Velké Británie o implementaci sinterovaných brzdových destiček pro použití na motocyklech, a tak vznikla značka DUNLOPAD nyní DP BRAKES.

Tyto brzdové destičky (brzdové obložení) nahrazují originální destičky (originální kód OEM):
Kawasaki 43082-0072
Kawasaki 43082-0053
Kawasaki 43082-0104
Kawasaki 43082-0071

Tyto brzdové destičky jsou shodné s brzdovými destičkami následujících výrobců:
FERODO FDB2220
BRAKING 927
BREMBO 07.KA28
BRENTA 4115
CL BRAKES 1177
EBC FA417/4
GOLDFREN 249
LUCAS MCB789
TRW MCB789
NEWFREN FD0419
SBS 838

Jedinečná znalost problematiky sinterovaného brzdového obložení a neocenitelné dlouholeté zkušenosti jsou v současnosti skloubeny s moderními technologiemi a materiály, čož má za výsledek dokonalé brzdové destičky, které jsou vždy plnohodnotnou a většinou dokonalejší náhradou za originální díl ve všech úrovních použití (závodní, sportovní, standardní) a pro všechny modely motocyklů (silniční motocykly, cestovní enduro/touring, motokros, enduro, čtyřkolky, sněžné skútry, skútry, Harley-Davidson).

Zajíždění: Nové brzdové obložení (například i s novými brzdovými kotouči) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.

Brzdové desky je nutno vyměnit, jakmile jejich tloušťka klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdových destiček je vždy doporučeno provést opravu brzdového třmenu, který bývá často zanesen nečistotami a nefunguje správně. Navíc je doporučeno provést kontrolu brzdového systému včetně kontroly množství brzdové kapaliny či její výměnu.

Upozornění: životnost brzdových destiček a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových destiček je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!

Skladem - Ihned expedujeme
895,00 Kč
Destičky brzdové DP976 - DP BRAKES směs Premium Sinter OEM (sada 4ks)
DP Brakes

Destičky brzdové DP976 - DP BRAKES směs Premium Sinter OEM (sada 4ks)

Brzdové destičky anglického výrobce DP BRAKES ve směsi OEM SINTER jsou dokonalejší náhradou za originální sintrované brzdové destičky. Jedná se o prémiovou sinterovanou směs s perfektní kombinací důležitých vlastností (výborný brzdný účinek, vysoká citlivost brzd, neuvadající vytrvalý brzdný efekt, stabilní účinek za mokra).
Směs doporučená pro každodenní použití na silnici pro motocykly všech kubatur, pro použití v terénu a na čtyřkolkách.
Většinou včetně keramického tepelného štítu ze zadní strany destiček!!
Při použití ve standardním provozu a za standardních podmínek použití vykazují nadprůměrnou životnost.

- dlouhodobě používaná a ověřená vysoce kvalitní směs OEM SINTER
- vynikající všestranné brzdění s výborným brzdným účinkem jak za sucha i za mokra, tak za tepla i za studena
- velmi nízký abrazivní účinek zaručuje malé opotřebení brzdových kotoučů
- pro stálost brzdného účinku není potřeba ohřátí na vyšší teplotu
- velmi dobrá odolnost proti "vadnutí"
- při standardní provozu nabízí velmi dlouhou životnost

DP-Brakes je jediným výrobcem na trhu, který se výhradně zaměřuje na vývoj a výrobu sintrovaných brzdových destiček, které jsou osazovány na 95% vyráběných motocyklů a čtyřkolek.
Značka DP-Brakes (dříve Dunlopad) pokračuje v tradici společnosti Dunlop Aviation, která v roce 1940 jako první na světě vyvinula kotoučovou brzdu. V roce 1955 rovněž jako první na světě představila světu sintrované brzdové destičky, které byly vyvinuty pro zdokonalení brzdného účinku za mokra, avšak v té době byly používány pouze v leteckém průmyslu.
Následně byla společnost pověřena vládou Velké Británie o implementaci sinterovaných brzdových destiček pro použití na motocyklech, a tak vznikla značka DUNLOPAD nyní DP BRAKES.

Tyto brzdové destičky (brzdové obložení) nahrazují originální destičky (originální kód OEM):
Yamaha 4C8-W0045-00

Tyto brzdové destičky jsou shodné s brzdovými destičkami následujících výrobců:
BRAKING 928
BREMBO 07.YA46
BRENTA 4118
CL BRAKES 1180
EBC FA442
FERODO FDB2217
GALFER FD365
GOLDFREN 246
LUCAS MCB795
TRW MCB795
NEWFREN FD0407
SBS 839
VESRAH VD-277

Jedinečná znalost problematiky sinterovaného brzdového obložení a neocenitelné dlouholeté zkušenosti jsou v současnosti skloubeny s moderními technologiemi a materiály, čož má za výsledek dokonalé brzdové destičky, které jsou vždy plnohodnotnou a většinou dokonalejší náhradou za originální díl ve všech úrovních použití (závodní, sportovní, standardní) a pro všechny modely motocyklů (silniční motocykly, cestovní enduro/touring, motokros, enduro, čtyřkolky, sněžné skútry, skútry, Harley-Davidson).

Zajíždění: Nové brzdové obložení (například i s novými brzdovými kotouči) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.

Brzdové desky je nutno vyměnit, jakmile jejich tloušťka klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdových destiček je vždy doporučeno provést opravu brzdového třmenu, který bývá často zanesen nečistotami a nefunguje správně. Navíc je doporučeno provést kontrolu brzdového systému včetně kontroly množství brzdové kapaliny či její výměnu.

Upozornění: životnost brzdových destiček a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových destiček je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!

Skladem - Ihned expedujeme
895,00 Kč
Destičky brzdové DP999-RDP DP Brakes - směs RDP X-RACE Titanium
DP Brakes

Destičky brzdové DP999-RDP DP Brakes - směs RDP X-RACE Titanium

Závodní motocyklové brzdové destičky anglického výrobce DP BRAKES ve směsi X-RACE TITANIUM jsou určeny pro závodní použití na nejvýkonnějších silničních motocyklech. Jedná se "okruhové brzdové destičky" pro závodní použití na závodní trati na nejvýkonnějších silničních motocyklech a okruhových supersportech.
Jedinečná směs třecího materiálu byla vyvinuta pro nejextrémnější použití a nabízí excelentní a nevadnoucí brzdný účinek za všech podmínek s téměř okamžitým nástupem. Směs X-RACE TITANIUM překonává ostatní závodní brzdové destičky, neboť trvale dosahuje nižších časů na kolo tím, že umožňuje jezdcům zabrzdit později a zabrzdit do zatáčky s velmi vysokou mírou kontroly.
Jedná se o směs třecího materiálu HIGH FRICTION SPORT HH+ RACING s velmi progresivním a kontrolovatelným pocitem při brždění pro zajištění maximální účinnosti brzdné síly.
Po zahřátí nabízí excelentní a nevadnoucí brzdný účinek s okamžitým nástupem brzdné síly.
Směs s vysokým koeficientem tření doporučená pro závodní použití Road Racing, Superbike Racing.
Všechny destičky řady X-RACE TITANIUM mají keramický tepelný štít ze zadní strany.

- směs třecího materiálu s nejvyšším průmyslovým indexem tření HIGH FRICTION SPORT HH+ RACING
- na všech destičkách je pomocí plasmy aplikován high-tech keramický štít pro zvýšení odolnosti proti "vadnutí" i za extrémních závodních podmínek
- nízký koeficient opotřebení
- nabízí velmi progresivní a kontrolovatelný pocit při brždění
- velmi nízká tvorba brzdného prachu
- téměř nulový efekt "vadnutí" (při extrémních teplotách brzdí nejlépe)
- silný brzdný účinek již od počátku jízdy (již po lehkém zahřátí - téměř od prvního kola)

DP-Brakes je jediným výrobcem na trhu, který se výhradně zaměřuje na vývoj a výrobu sintrovaných brzdových destiček, které jsou osazovány na 95% vyráběných motocyklů a čtyřkolek.
Značka DP-Brakes (dříve Dunlopad) pokračuje v tradici společnosti Dunlop Aviation, která v roce 1940 jako první na světě vyvinula kotoučovou brzdu. V roce 1955 rovněž jako první na světě představila světu sintrované brzdové destičky, které byly vyvinuty pro zdokonalení brzdného účinku za mokra, avšak v té době byly používány pouze v leteckém průmyslu.
Následně byla společnost pověřena vládou Velké Británie o implementaci sinterovaných brzdových destiček pro použití na motocyklech, a tak vznikla značka DUNLOPAD nyní DP BRAKES.

Tyto brzdové destičky (brzdové obložení) nahrazují originální destičky (originální kód OEM):
Triumph T2021221

Tyto brzdové destičky jsou shodné s brzdovými destičkami následujících výrobců:
FERODO FDB2252
GOLDFREN 296
BRAKING 941
BREMBO 07.GR06
EBC FA491
DELTA DB2225
LUCAS MCB816
TRW MCB816
NEWFREN FD0441
SBS 864
VESRAH VD-9048

Jedinečná znalost problematiky sinterovaného brzdového obložení a neocenitelné dlouholeté zkušenosti jsou v současnosti skloubeny s moderními technologiemi a materiály, čož má za výsledek dokonalé brzdové destičky, které jsou vždy plnohodnotnou a většinou dokonalejší náhradou za originální díl ve všech úrovních použití (závodní, sportovní, standardní) a pro všechny modely motocyklů (silniční motocykly, cestovní enduro/touring, motokros, enduro, čtyřkolky, sněžné skútry, skútry, Harley-Davidson).

Zajíždění: Nové brzdové obložení (například i s novými brzdovými kotouči) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.

Brzdové desky je nutno vyměnit, jakmile jejich tloušťka klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdových destiček je vždy doporučeno provést opravu brzdového třmenu, který bývá často zanesen nečistotami a nefunguje správně. Navíc je doporučeno provést kontrolu brzdového systému včetně kontroly množství brzdové kapaliny či její výměnu.

Upozornění: životnost brzdových destiček a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových destiček je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!

Skladem - Ihned expedujeme
895,00 Kč
Gufera sada (simerinky celý motor) KTM 85SX / 18-25 + Husqvarna TC85 / 18-25 + Gas-Gas MC85 (5 ks)
Centauro

Gufera sada (simerinky celý motor) KTM 85SX / 18-25 + Husqvarna TC85 / 18-25 + Gas-Gas MC85 (5 ks)

Kompletní sada gufer motoru (simerinků motoru) od italského výrobce CENTAURO většinou obsahuje všechna gufera potřebná při kompletní generální opravě celého motoru:
- gufera klikové hřídele,
- gufero startovací páky,
- gufero řadící páky,
- gufero hřídele řetězového kolečka,
- gufero/a vodního čerpadla,
- gufero/a přívěry ve válci, atd.
(sady pro 4 taktní motory neobsahují gufera ventilů - ta jsou obsažena v sadách těsnění - kompletních i horních sadách).

Upozornění: sada obsahuje komponenty vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie (může se stát, že v sadě chybí gufera v rozměrech, která výrobce nevyrábí).

Všechna gufera jsou vyráběna dle rozměrů podle originálního dílu. Použitý materiál zajišťuje prodlouženou životnost, preventivní ochranu před únikem oleje, vysokou mechanickou odolnost proti tření a opotřebení a odolnosti proti vysokým teplotám.

Produkty od italského výrobce Centauro, který dodává do prvovýroby motocyklů (téměř všech italských značek i KTM a dalším evropským výrobcům) jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální díly, neboť jsou vyráběna ve vysoce kvalitním zpracování, z nejjakostnějších materiálů a dle přesných specifikací a parametrů originálních dílů (OEM).

Skladem - Ihned expedujeme
895,00 Kč
Lamely spojkové plechové (meziplechy) MTZ 881-P005-7 - Honda CR125R+CRF250R+CRF250X+CRF300X + Kawasaki KDX220 + KTM EXC250F+SX250F+XCF250W + Gas-Gas EC125+MC125+SM125+SM450 FSE + HM CRE125R + Husaberg FE250
MTZ

Lamely spojkové plechové (meziplechy) MTZ 881-P005-7 - Honda CR125R+CRF250R+CRF250X+CRF300X + Kawasaki KDX220 + KTM EXC250F+SX250F+XCF250W + Gas-Gas EC125+MC125+SM125+SM450 FSE + HM CRE125R + Husaberg FE250

Spojkové lamely MTZ jsou ekvivalentní a plnohodnotnou náhradou za originální lamely
- jsou vyrobeny přesně podle originální (OEM) specifikace a parametrů z kvalitního materiálu poskytující plnohodnotnou funkci spojky, velmi dobrou setrvačnost a přenos výkonu
- poskytují dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
- díky použitému materiálu udržují ocelové spojkové lamely (ocelové meziplechy / plechy spojky) olej v čistějším stavu po delší dobu používání a poskytující velmi dobrou odolnost a tvarovou stálost
- lamely MTZ jsou určené pro hobby offroadové použití (hobby motokros, hobby enduro, čtyřkolky)

Při výměně spojkových lamel je potřeba zkontrolovat i stav všech lamel a spojkových pružin, neboť výměna jen lamel či jen meziplechů nemusí odstranit problém se spojkou. Při montáži je potřeba postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.

Lamely jsou dodávány v sadě, která obsahuje přesný počet dle typu a roku výroby motocyklu.
Spojkové lamely s obložením a spojkové pružiny je nutno objednat samostatně.

Počet kusů v balení: 7 ks
Rozměry lamel:
A = 125 mm
B = 97 mm
C = 90,5 mm
D = 1,5 mm
Počet vnitřních zubů: 24

Tato sada lamel nahrazuje jednotlivé originální lamely (originální kód OEM):
Honda 22321-KA3-710
Honda 22321-KF0-770
Honda 22321-HM5-630
Honda 22321-KE1-900
Honda 22321-KF0-000
KTM 77032010000

Vhodné pro motocykly:
Honda CR125R / 00-07
Honda CRF250R / 04-17
Honda CRF250R / 18-
Honda CRF250X / 04-
Honda CRF300X / 08-12
Kawasaki KDX220 / 94-03
KTM EXC250F Enduro 4T / 07-13
KTM SX250F 4T / 04-10
KTM XCF250W / 06-13
Gas Gas EC125 / 99-11
Gas Gas MC125 / 98-11
Gas Gas SM125 / 01-08
Gas Gas SM450 FSE / 03-06
HM CRE125R / 02-07
Husaberg FE250 4T / 12-

Skladem - Ihned expedujeme
895,00 Kč
Ložisko 6306-Z0DR s drážkou (rozměry: 30x72x19 mm) Koyo
Koyo

Ložisko 6306-Z0DR s drážkou (rozměry: 30x72x19 mm) Koyo

Ložiska japonského výrobce KOYO, který je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku ve výrobě ložisek.
Nabízí inovativní řešení výrobcům zařízení, strojů a vozidel, a klade důraz na kvalitní provedení a dokonalou aplikaci.
Ložiska KOYO jsou prémiová a nejkvalitnější ložiska na trhu s dokonalou kvalitou, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísnou kvalitou ve všech stupních výroby a důkladnou výstupní kontrolou.

- vnitřní průměr "A" = 30mm
- vnější průměr "B" = 72mm
- šířka "C" = 19mm
- typ ložiska = jednořadé kuličkové
- provedení = oboustranně zakryté s drážkou na vnějším kroužku

Poznámka: ložisko je zakryté z obou stran a pro některé aplikace je potřeba odstranit jeden nebo oba kryty - postupujte dle originálního provedení ložiska, které jste vymontovali z motoru

Upozornění - Ložiska KOYO mohou být dodávána v provedení s kovovou nebo plastovou klecí, neboť výrobce u některých typů kuličkových ložisek postupně přechází k produkci ložisek převážně s plastovou klecí. 
Ložiska s plastovou klecí jsou vyvíjena na základě požadavků z automobilového i motocyklového odvětví, kdy jsou tato ložiska upřednostňována hlavně z důvodu lepších funkčních vlastností oproti ložiskům s ocelovou klecí.

Značka Koyo (součást korporace JTEKT) se sídlem v Japonsku je předním světovým výrobcem ložisek, systémů řízení, náprav, strojů a nářadí. Technologická a výrobní způsobilost společnosti Koyo sahá od miniaturních ložisek s vnitřními průměry od 1 milimetru až po extrémně velká ložiska s vnějším průměrem 7 metrů.
Všechna ložiska značky Koyo splňují stále přísnější a náročnější požadavky moderních průmyslových odvětví.

Nabízíme výhradně ložiska od světoznámých japonských výrobců - KOYO / NTN / NACHI jedná se o prémiová nejkvalitnější japonská ložiska, která se řadí ke špičce v oboru a jsou používána v prvovýrobě většiny předních výrobců motocyklů, a to nejen z Japonska.
Hlavní předností těchto ložisek je dokonalá kvalita, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísná kontrola v průběhu výroby a důkladná výstupní kontrola.

Skladem - Ihned expedujeme
895,00 Kč
Ráfek motocyklový - rozměr 1,60x21" 36H (předvrtaný / 36 otvorů) - stříbrný (přední)
WM Moto Parts

Ráfek motocyklový - rozměr 1,60x21" 36H (předvrtaný / 36 otvorů) - stříbrný (přední)

Ráfek ocelový chromovaný pro hobby použití
- standardní ráfek pro přední kolo offroadových motocyklů nebo veteránů

Ráfek je již z výroby předvrtaný pro okamžité použité na daném typu a modelu motockyklu.

Upozornění! Věnujte pravidelnou pozornost údržbě ráfků a dotažení niplů.
Při údržbě nepoužívejte kyselé ani zásadité čisticí prostředky, rozpouštědla a chemikálie, které by mohly jakkoli poškodit ráfek.

Skladem - Ihned expedujeme
895,00 Kč
Rozeta ocelová (převodník) 0822-47zubů MTZ odlehčená Racing - Husqvarna CR+WR+TC+TE+WRE+TXC+SM+SMR + Suzuki DR350+DRZ400 + Cagiva WMX + Gas-Gas EC+ECF+XC+Ranger + Beta RR + Sherco SE+SEF + Rieju MR+XC+Ranger
MTZ

Rozeta ocelová (převodník) 0822-47zubů MTZ odlehčená Racing - Husqvarna CR+WR+TC+TE+WRE+TXC+SM+SMR + Suzuki DR350+DRZ400 + Cagiva WMX + Gas-Gas EC+ECF+XC+Ranger + Beta RR + Sherco SE+SEF + Rieju MR+XC+Ranger

Ocelové rozety (převodníky) MTZ RACING byly navrženy s ohledem na co nejnižší hmotnost - jsou podstatně lehčí než standardní ocelové rozety
- jedná se o závodní offroadové rozety z nejkvalitnějšího materiálu určené pro závodní použití
- jako jediné ocelové rozety na trhu jsou rozety MTZ RACING a MTZ ExtraLIGHT2 standardně vybaveny odbahňovacími drážkami pro odvod nečistot z prostoru zubů pro prodloužení životnosti rozety i řetězu
- jedná se o ocelové rozety z kvalitního materiálu s přesným opracováním zaručují bezproblémovou funkčnost a dlouhou životnost i při použití za náročných podmínek
- vnější ozubení s propracovaným modulem zubu pro správný pohyb řetězu, nízké tření a prodloužení životnosti umožňuje použití všech značek řetězů
- převodníky MTZ RACING jsou pozinkované pro nejlepší ochranu proti korozi

Hlavní výhody ozubených kol MTZ RACING jsou velmi nízká hmotnost, odbahňovací drážky, moderní technologie výroby a kvalitní pevnostní materiál s vysokou odolností proti opotřebení.

Rozměry/Parametry: kontrola rozměrů viz. schéma
Fotografie: vyfocena rozeta v počtu zubů 51 - podle počtu zubů se mění i velikost odlehčovacích otvorů - tedy rozeta s počtem zubů 45 má zcela odlišné (menší) odlehčovací otvory než rozeta s počtem zubů 51

Sortiment zahrnuje:  
- silniční motocykly, cestovní enduro
- offroadové motocykly (motokros, enduro)
- čtyřkolky (ATV, Quad)

Ocelové rozety MTZ jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, MBK, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Bombardier, Aeon, Adly, Jincheng a další ...

Upozornění: protože se jedná o výrobek pro závodní použití je potřeba rozetu neprodleně vyměnit po době její životnosti nebo při pádu motocyklu nebo při jakémkoliv poškození v terénu, neboť může dojít k rychlé deformaci a následnému prasknutí.

Skladem - Ihned expedujeme
895,00 Kč
Sada do krku řízení Husqvarna CR125 / 99-13 +WR125 / 08-13 +CR250 / 99-04 +TC250 / 03-13 +TE250 / 08-13+TXC250 / 08-13 +TC450 / 03-10 + další
MTZ

Sada do krku řízení Husqvarna CR125 / 99-13 +WR125 / 08-13 +CR250 / 99-04 +TC250 / 03-13 +TE250 / 08-13+TXC250 / 08-13 +TC450 / 03-10 + další

Oprav. sady krku řízení MTZ disponují kvalitními kuželíkovými ložisky pro dosažení nejnižší vůle řízení a dlouhé životnosti.
Obsahují potřebné komponenty pro snadnou a rychlou opravu pro daný model a rok výroby motocyklu:
- zátěžová kuželíková ložiska s nízkým třecím odporem pro hladkou funkčnost a dlouhou životnost
- těsnící podložky s kvalitními těsnícími břity pro snížení potřeby údržby

Rozměry - ložisko #1:
- vnitřní průměr: 29mm
- vnější průměr: 51mm
- výška vnějšího kroužku: 10,5mm
- celková výška ložiska: 15mm

Rozměry - ložisko #2:
- vnitřní průměr: 29mm
- vnější průměr: 50mm
- výška vnějšího kroužku: 11mm
- celková výška ložiska: 15,5mm

Pro prodloužení životnosti je doporučeno použití kvalitní vazelíny (např. Putoline Racing Grease - obj. kód PU74114 nebo PU73610).

Všechny komponenty v sadě jsou vyrobeny přesně podle prvovýrobní (O.E.M) specifikace za účelem dosažení nejdokonalejší náhrady za originální díl.

Vhodné pro motocykly:
Husqvarna CR125 / 99-13
Husqvarna WR125 / 08-13
Husqvarna CR250 / 99-04
Husqvarna TC250 / 03-13
Husqvarna TE250 / 08-13
Husqvarna TXC250 / 08-13
Husqvarna WR250 / 08-13
Husqvarna WR300 / 08-13
Husqvarna TE310 / 09-13
Husqvarna TXC310 / 12-13
Husqvarna SM450 / 10
Husqvarna SM450R / 08-09
Husqvarna TC450 / 03-10
Husqvarna TE TC TXC 449 / 11-13
Husqvarna TE450 / 08-10
Husqvarna TXC450 / 08-10
Husqvarna SM510 / 10
Husqvarna SM510R / 08-09
Husqvarna TC510 / 05-09
Husqvarna TE510 / 09-10
Husqvarna TXC510 / 08-10
Husqvarna TE TXC 511 / 12-13
Husqvarna SM530R / 09
Husqvarna TC570 / 01-02
Husqvarna SM610 / 08
Husqvarna TC610 / 99-00
Husqvarna TE610 / 08
Husqvarna SMS630 / 10-11
Husqvarna TE630 / 10- 11

Skladem - Ihned expedujeme
895,00 Kč
Sada karburátoru Kawasaki KX65 / 02-24
Tourmax

Sada karburátoru Kawasaki KX65 / 02-24

Opravná sada karburátoru od japonské značky Tourmax
- opravná sada slouží především k opravě netěsností vzniklých stářím gumových těsnění či těsnících komponentů a prvků, dále tato sada slouží k obnově a výměně nejvíce opotřebených dílů karburátoru, jako jsou jehlový ventil, doraz, seřizovací šrouby, směsové šrouby apod.
- jedinečné opravné sady určené pro motocykly osazené z výroby karburátorem či karburátory
- každá sada obsahuje přesné komponenty rozměrově a kvalitativně shodné s originálně použitými díly výrobce daného karburátoru
- jednotlivé sady se mohou svým obsahem lišit a to z důvodu, že každý motocykl je osazen jiným typem karburátoru a komponenty obsažené v používaných karburátorech jsou různě namáhané a různě se opotřebovávají, proto výrobce vybral pouze komponenty, které se nejvíce opotřebovávají
- pokud není uvedeno jinak, tak sada obsahuje díly vždy pro jeden karburátor - kontrola obsahu viz. fotografie!!!

Shrnutí obsahu sady:
- obsaženo v každé sadě: těsnění, jehlový ventil, těsnící o-kroužky
- libovolně zvolené díly výrobcem: pouzdro jehlového ventilu, šrouby, seřizovací šrouby, pružiny, apod.
Upozornění: sada obsahuje komponenty vybrané výrobcem vždy v přesném počtu pro daný karburátor - kontrola obsahu viz. fotografie!!!

Značka Tourmax dodává široký sortiment náhradních dílů pro motocykly, čtyřkolky vyráběných dle OEM specifikace výrobci dodávající do prvovýroby japonských značek. Jedná se o produkty přímo od výrobců z Japonska - kvaliní díly pro profesionály. Sortiment zahrnuje příruby sání, opravné sady brzdiče, opravné sady brzdových pump, spojkové lamely, opravné sady palivového kohoutu, ložiska krku řízení, regulátory dobíjení a další...

Skladem - Ihned expedujeme
895,00 Kč
Objednejte dnes, 13 hod. a zboží obdržíte zítra.
Potřebujete zboží ještě dnes?
Vyzvědnětě si jej osobně na naší prodejně ve Strakonicích v době od 8 do 16h.
Platí pouze pro zboží označené skladem.
Doprava zdarma
při nákupu nad 2 200,00 Kč
Platí pro maloobchodní prodej do ČR
Chcete dostávat informace z našeho obchodu?

854 226 kusů zboží skladem ihned k expedici, 60 646 produktů v nabídce
14 dnů na vrácení a výměnu zakoupeného zboží
30 let zkušeností s prodejem náhradních dílů a příslušenství na všechny druhy motocyklů
Vlastní prodejna ve Strakonicích, kde si můžete zboží ihned osobně vyzvednout
Dlouhá historie firmy - na trhu od roku 1996.
Oficiální zastoupení více jak 50 značek pro Českou republiku
Odborná pomoc při výběru náhradních dílů a příslušenství na motocykly a čtyřkolky
Věrnostní program za každý nákup
ONLINE Live Chat každý pracovní den od 8:00 do 16:00 hodin s proškoleným technikem

Motodíly od A do Z

 

 

 

MTZ Mototechnika s.r.o.

Telefon:  601 303 001  /  601 303 002

               601 303 003  /  601 303 004

E-mail: info@mototechnika.cz

Prodejna:

U Blatenského mostu 1482
(průmyslová zóna Kání Vrch)
386 01 Strakonice

Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod.

Informace

Kontakt a prodejna

Články, novinky

Doprava a platba

Obchodní podmínky

Reklamační řád

Výměna / Vrácení zboží

Ochrana osobních údajů

FAQ - Časté dotazy

Nastavení Cookies

O společnosti

Zastupované značky

Všechny prodávané značky

Velkoobchod

Profil společnosti

Historie společnoti

Podporujeme

Zapůjčení nýtovačky

Velikosti oblečení

Zboží bylo přidáno do košíku

Pokračovat Přejít do košíku