Motocyklový řetěz 428 od japonského výrobce RK TAKASAGO CHAIN.
Osvědčená řada těsněných řetězů často používaná v prvovýrobě japonských výrobců motocyklů. Použitá kvalitní ocel s vysokým obsahem uhlíku zaručuje vysokou pevnost a odolnost. Těsnící o-kroužek ze speciálního materiálu (nitrite-butadiene) zaručuje vysokou úroveň utěsnění maziva uvnitř řetězu a zamezení vstupu nečistot do řetězu po celou dobu životnosti řetězu a disponuje nízkým odporem tření pro minimální ztrátu výkonu motocyklu. garantovaná použitelnost do 250 cc.
Typové označení: 428 KRO (1/2x5/16)
Kvalitativní řada: výkonný typ těsněného řetězu (pro terénní i silniční použití)
Provedení: těsněný řetěz (o-kroužek)
Barva: ocelová (bez povrchové úpravy)
Statická pevnost: 24,4 kN
Srovnatelné řetězy ostatních značek:
D.I.D 428 V (pevnost 23,6 kN)
ČZ 428 MX (pevnost 24,1 kN)
Japonská značka RK disponuje více než 60ti letými zkušenostmi s výrobou řetězů motocyklů a je lídrem na trhu motocyklových řetězů.
Díky dokonalé kvalitě produktů, inovacím a vysoce kvalitnímu zpracování značka RK spolupracuje se světově uznávanými partnery, jako jsou Honda, Suzuki, Yamaha, Kawasaki a Triumph, kde jsou řetězy RK používány jako originální vybavení (OEM Product).
Dále řetězy značky RK používají závodní tými v Moto GP, Endurance EWC, World SBK, World SSP, MXGP, ISDE, AMA Supercross, Isle of Man TT, Erzberg Rodeo, atd.
Mezi jezdci používající řetězy RK jsou Marque Marquez, Jorge Lorenzo, Fabio Quartararo, Toni Elias, Glenn Coldenhoff, Max Anstie, Gautier Paulin, Arnaud Tonus, Graham Jarvis, Kailub Russell, Taylor Robert, Roan van de Moosdijk, Colton Haaker, Jérémy Guarnoni, Erwin Nigon, David Checa, Mike dD Meglio, Freddy Foray, Josh Hook, Zach Osborne, Martin Davalos, Adam Cianciarulo, Jonathan Rea, Federico Caricasulo, Leon Haslam, Randy Krummenacher a mnoho dalších...
Počítadlo motohodin Prox vibrační (bezdrátové) s možností nastavení citlivosti (High / Low) a vymazatelným časem (například pro servisní interval)
Displej provozních hodin je dostupný při zapnutém i vypnutém motoru.
Dokonalé epoxidové zapouzdření zajišťuje vysokou odolnost proti vodě a nárazuvzdornost!
Parametry / Funkce:
- pracuje na všech 2taktních i 4taktních motorech včetně novějších vstřikovacích motorů
- snadná instalace (jednoduché plug&play)
- možnost druhého odpočtu, který lze vymazat na 0 (například pro servisní interval)
- nastavení citlivosti (High / Low)
- bez potřeby napájení (osazeno baterií utěsněnou uvnitř počítadla).
- 100% epoxidové zapouzdření
- zaznamenává a zobrazuje až do 99999 motohodin
Motocyklový řetěz 428 výrobce ČZ Chains.
O-kroužkový řetěz klasické konstrukce určený pro „malé” silniční i offroadové motocykly o objemu do 300ccm, kde je doporučeno použití těsněného řetězu pro dosažení delší životnosti a zároveň snížení nutnosti časté údržby.
Typové označení: 428 OR (1/2x5/16)
Kvalitativní řada: standardní řada těsněného řetězu
Provedení: těsněný řetěz (o kroužek)
Barva: ocelová (bez povrchové úpravy)
Statická pevnost: 23,4 kN
Srovnatelné řetězy ostatních značek:
D.I.D 428 V (pevnost 23,6 kN)
RK 428 KRO (pevnost 24,4 kN)
Společnost ČZ Řetězy, s.r.o., je od r.1929 tradičním českým výrobcem kvalitních válečkových pouzdrových, zubových a speciálních řetězů, které nacházejí široké uplatnění v automobilovém a motocyklovém průmyslu. Vysoká kvalita je podporována vlastním výzkumným a vývojovým oddělením s testovacími zkušebnami a materiálovými laboratořemi, včetně je vlastní výroby strojů pro automatickou montáž řetězů. Kompletní výroba všech potřebných komponentů řetězů pod jednou střechou zabezpečuje stálou kvalitu produkce a výrobní flexibilitu směrem k požadavkům zákazníků.
Motokrosová přední pneumatika pro použití na široké spektrum povrchů.
Pneumatiky MITAS jsou vyráběny za použití moderních výrobních postupů a unikátních technologií, které jsou v mnoha případech adaptovány přímo na typ pneumatiky:
- OGT3D – Technologie 3D optimálních drážek
- SCT – Technologie silné kostry
- FEA – analýza konečných prvků
- OSCT – Technologie optimálního ocelového kordu
- Technologie okamžité přilnavosti
Při výběru materiálů MITAS spolupracuje přímo s výrobci základních surovin jako jsou např. kaučuky, plniva a přísady, a podílí se na vývoji nových surovin se zaměřením na dosažení nejlepších možných výkonnostních indikátorů (každá směs je vyvíjena s důrazem na nejčastější použití).
Všechny tyto aspekty aktivně přispívající k dosažení lepšího výkonu pneumatiky, prodloužení životnosti a dosažení větší bezpečnosti.
Společnost Mitas patří mezi přední evropské výrobce pneumatik pro motocykly. Všechny motocyklové pneumatiky značky Mitas jsou vyráběny v Evropě podle nejpřísnější kvalitativních norem. Značky Mitas a úspěšně pokračuje v dlouhé tradici výroby pneumatik pro jednostopá a speciální vozidla, která začala již v roce 1920 (bývala dceřinou společností Michelinu, z čehož pochází i název MITAS = Michelin + VeriTAS).
Mitas nabízí širokou škálu pneumatik pro skútry, offroad, enduro a silniční závodní pneumatiky. Motocyklové pneumatiky MITAS jsou používány řadou motocyklových mistrů z různých disciplín - výsledkem spolupráce s týmy v MXGP je neustálé zlepšování vlastností všech motokrosových pneumatik. Tato spolupráce je základem pro další vývoj motokrosových pneumatik Mitas.
Značení pneumatik pro motokros a enduro:
Červený pruh – značení pneumatik určených pro sportovní motokros
Žlutý pruh – pneumatiky s měkčí směsí vhodné pro enduro FIM a soutěže cross country
Zelený pruh – pneumatiky s měkčí kostrou a měkkým běhounem pro soutěže hard enduro
Dvojitý zelený pruh – pneumatiky s měkčí kostrou a velmi měkkou směsí běhounu pro soutěže extrem hard enduro
Bílý pruh – pneumatiky pro použití v zimě, motoskyöring a motokros na ledu
Pneumatiky bez pruhu - klasické motokrosové pneumatiky
Instrukce pro montáž a demontáž = Ujistěte se, že ráfek, pneumatika a duše jsou kompatibilní. Zkontrolujte, zda je pneumatika pro motocykl vhodná - používejte pouze ráfky a pneumatiky doporučené, případně schválené výrobcem motocyklu. Montáž a demontáž pneumatik může být nebezpečná a měla by být prováděna pouze školeným a kvalifikovaným personálem, používajícím správné nářadí a pracovní postupy. Nesprávné dodržení těchto postupů může znamenat chybné nasazení pneumatiky na ráfek a následně způsobit destrukci pneumatiky s explozivní silou, která může znamenat vážné zranění nebo smrt. Nikdy nezkoušejte demontovat patky nahuštěné pneumatiky. Zkontrolujte před demontáží, za je pneumatika kompletně bez vzduchu. Nikdy nepoužívejte nářadí, které může poškodit ráfek nebo patky pláště.
Fajfka/Botka od japonského výrobce NGK pro zapalovací svíčku
Tato díl nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
KTM 77239090000
Husaberg 77239090000
Husqvarna 77239090000
Fajfky/botky NGK disponují odrušovacími rezistory, které potlačují různé rušivé frekvence v celkovém rozsahu a zabraňují jejich šíření, čímž nedochází k negativnímu ovlivnění nebo narušení vlastností motoru (dokonalého stavu může být dosaženo použitím odrušených zapalovacích svíček).
NGK je světoznámý výrobce zapalovacích svíček, žhavicích svíček, Lambda sond a krytů svíček (fajfek).
Ve výrobě jsou používány nejmodernější technologie, plně automatické výrobní linky, systém řízení výrobních a kvalitativních procesů dle předních světových norem.
Značka NGK dodává do prvovýroby například automobilek - Alfa Romeo, AMG, Audi, BMW, Daewoo, Daihatsu, Daimler Chrysler, Fiat, Ford, General Motors, Hyundai, Kia, Lanica, Land Rover, Lexus, Lotus, Maserati, Maybach, Mazda, Mercedes, Mini, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, Renault, Rover, Saab, Smart, Suzuki, Škoda, Toyota, Volkswagen, Volvo a dalším ...
Offroadová pneumatika pro zadní kola motocyklů 50-150cc pro motokrosové závody juniorů, dezén C-20.
Pneumatiky MITAS jsou vyráběny za použití moderních výrobních postupů a unikátních technologií, které jsou v mnoha případech adaptovány přímo na typ pneumatiky:
- OGT3D – Technologie 3D optimálních drážek
- SCT – Technologie silné kostry
- FEA – analýza konečných prvků
- OSCT – Technologie optimálního ocelového kordu
- Technologie okamžité přilnavosti
Při výběru materiálů MITAS spolupracuje přímo s výrobci základních surovin jako jsou např. kaučuky, plniva a přísady, a podílí se na vývoji nových surovin se zaměřením na dosažení nejlepších možných výkonnostních indikátorů (každá směs je vyvíjena s důrazem na nejčastější použití).
Všechny tyto aspekty aktivně přispívající k dosažení lepšího výkonu pneumatiky, prodloužení životnosti a dosažení větší bezpečnosti.
Společnost Mitas patří mezi přední evropské výrobce pneumatik pro motocykly. Všechny motocyklové pneumatiky značky Mitas jsou vyráběny v Evropě podle nejpřísnější kvalitativních norem. Značky Mitas a úspěšně pokračuje v dlouhé tradici výroby pneumatik pro jednostopá a speciální vozidla, která začala již v roce 1920 (bývala dceřinou společností Michelinu, z čehož pochází i název MITAS = Michelin + VeriTAS).
Mitas nabízí širokou škálu pneumatik pro skútry, offroad, enduro a silniční závodní pneumatiky. Motocyklové pneumatiky MITAS jsou používány řadou motocyklových mistrů z různých disciplín - výsledkem spolupráce s týmy v MXGP je neustálé zlepšování vlastností všech motokrosových pneumatik. Tato spolupráce je základem pro další vývoj motokrosových pneumatik Mitas.
Značení pneumatik pro motokros a enduro:
Červený pruh – značení pneumatik určených pro sportovní motokros
Žlutý pruh – pneumatiky s měkčí směsí vhodné pro enduro FIM a soutěže cross country
Zelený pruh – pneumatiky s měkčí kostrou a měkkým běhounem pro soutěže hard enduro
Dvojitý zelený pruh – pneumatiky s měkčí kostrou a velmi měkkou směsí běhounu pro soutěže extrem hard enduro
Bílý pruh – pneumatiky pro použití v zimě, motoskyöring a motokros na ledu
Pneumatiky bez pruhu - klasické motokrosové pneumatiky
Instrukce pro montáž a demontáž = Ujistěte se, že ráfek, pneumatika a duše jsou kompatibilní. Zkontrolujte, zda je pneumatika pro motocykl vhodná - používejte pouze ráfky a pneumatiky doporučené, případně schválené výrobcem motocyklu. Montáž a demontáž pneumatik může být nebezpečná a měla by být prováděna pouze školeným a kvalifikovaným personálem, používajícím správné nářadí a pracovní postupy. Nesprávné dodržení těchto postupů může znamenat chybné nasazení pneumatiky na ráfek a následně způsobit destrukci pneumatiky s explozivní silou, která může znamenat vážné zranění nebo smrt. Nikdy nezkoušejte demontovat patky nahuštěné pneumatiky. Zkontrolujte před demontáží, za je pneumatika kompletně bez vzduchu. Nikdy nepoužívejte nářadí, které může poškodit ráfek nebo patky pláště.
Motocyklový řetěz 428MX výrobce ČZ Chains
- řetěz 428 v závodním provedení pro motokrosové motocykly s CRK čepy pro prodlouženou životnost
- disponuje stejnou konstrukcí a stejnými komponenty jako profesionální řetěz ČZ 520MX
- nabízí vyšší statickou i dynamickou pevnost a dlouhou životnost
- určen pro závodní použítí v motokrosu a čtyřkolkách (není přímo určený pro silniční použití)
Typové označení: 428 (1/2x5/16)
Kvalitativní řada: výkonná řada netěsněného řetězu
Provedení: netěsněný řetěz (bez kroužku)
Barva: zlatá
Statická pevnost: 24,1 kN
Srovnatelné řetězy ostatních značek:
RK 428 MXZ (pevnost 26,8 kN)
D.I.D 428 NZ (pevnost 25,5 kN)
Společnost ČZ Řetězy / ČZ Chains je tradičním českým výrobcem kvalitních válečkových pouzdrových, zubových a speciálních řetězů, které nacházejí široké uplatnění v automobilovém a motocyklovém průmyslu. Výroba řetězů začala v roce 1929 hlavně pro vlastní potřebu tehdy vyráběných jízdních kol ČZ a motocyklů ČZ.
Současný sortiment zahrnuje rozvodové řetězy pro automobily, motocyklové řetězy, průmyslové řetězy a speciální řetězy (více než 2000 typů řetězů).
V řetězech pro motokáry je značka ČZ světovou jedničkou (má největší podíl na světovém trhu!!)
Vysoká kvalita je podporována vlastním výzkumným a vývojovým oddělením s testovacími zkušebnami a materiálovými laboratořemi, včetně vlastní výroby strojů pro automatickou montáž řetězů. Kompletní výroba všech komponentů řetězů "pod jednou střechou" zabezpečuje stálou kvalitu produkce, vysokou úroveň kontroly a výrobní flexibilitu.
Řetězy ČZ jsou dodávány do provovýroby značek Volkswagen, Škoda, Audi, Bentley, BMW, Ducati, KTM, Beta, Husqvarna, MZ, Jawa a dalších značek. A jsou prodávány po celém světě - i ve vzdálených destinacích jako například Brazílie, Austrálie, Nový Zéland, Kanada, USA, Japonsko, Malajsie, Maroko, Jihoafrická republika a další...
Motocyklový řetěz 428 od japonského výrobce RK TAKASAGO CHAIN.
Osvědčená řada těsněných řetězů často používaná v prvovýrobě japonských výrobců motocyklů. Použitá kvalitní ocel s vysokým obsahem uhlíku zaručuje vysokou pevnost a odolnost. Těsnící o-kroužek ze speciálního materiálu (nitrite-butadiene) zaručuje vysokou úroveň utěsnění maziva uvnitř řetězu a zamezení vstupu nečistot do řetězu po celou dobu životnosti řetězu a disponuje nízkým odporem tření pro minimální ztrátu výkonu motocyklu. garantovaná použitelnost do 250 cc.
Typové označení: 428 KRO (1/2x5/16)
Kvalitativní řada: výkonný typ těsněného řetězu (pro terénní i silniční použití)
Provedení: těsněný řetěz (o-kroužek)
Barva: ocelová (bez povrchové úpravy)
Statická pevnost: 24,4 kN
Srovnatelné řetězy ostatních značek:
D.I.D 428 V (pevnost 23,6 kN)
ČZ 428 MX (pevnost 24,1 kN)
Japonská značka RK disponuje více než 60ti letými zkušenostmi s výrobou řetězů motocyklů a je lídrem na trhu motocyklových řetězů.
Díky dokonalé kvalitě produktů, inovacím a vysoce kvalitnímu zpracování značka RK spolupracuje se světově uznávanými partnery, jako jsou Honda, Suzuki, Yamaha, Kawasaki a Triumph, kde jsou řetězy RK používány jako originální vybavení (OEM Product).
Dále řetězy značky RK používají závodní tými v Moto GP, Endurance EWC, World SBK, World SSP, MXGP, ISDE, AMA Supercross, Isle of Man TT, Erzberg Rodeo, atd.
Mezi jezdci používající řetězy RK jsou Marque Marquez, Jorge Lorenzo, Fabio Quartararo, Toni Elias, Glenn Coldenhoff, Max Anstie, Gautier Paulin, Arnaud Tonus, Graham Jarvis, Kailub Russell, Taylor Robert, Roan van de Moosdijk, Colton Haaker, Jérémy Guarnoni, Erwin Nigon, David Checa, Mike dD Meglio, Freddy Foray, Josh Hook, Zach Osborne, Martin Davalos, Adam Cianciarulo, Jonathan Rea, Federico Caricasulo, Leon Haslam, Randy Krummenacher a mnoho dalších...
Motocyklový řetěz 428 výrobce ČZ Chains.
O-kroužkový řetěz klasické konstrukce určený pro „malé” silniční i offroadové motocykly o objemu do 300ccm, kde je doporučeno použití těsněného řetězu pro dosažení delší životnosti a zároveň snížení nutnosti časté údržby.
Typové označení: 428 OR (1/2x5/16)
Kvalitativní řada: standardní řada těsněného řetězu
Provedení: těsněný řetěz (o kroužek)
Barva: ocelová (bez povrchové úpravy)
Statická pevnost: 23,4 kN
Srovnatelné řetězy ostatních značek:
D.I.D 428 V (pevnost 23,6 kN)
RK 428 KRO (pevnost 24,4 kN)
Společnost ČZ Řetězy, s.r.o., je od r.1929 tradičním českým výrobcem kvalitních válečkových pouzdrových, zubových a speciálních řetězů, které nacházejí široké uplatnění v automobilovém a motocyklovém průmyslu. Vysoká kvalita je podporována vlastním výzkumným a vývojovým oddělením s testovacími zkušebnami a materiálovými laboratořemi, včetně je vlastní výroby strojů pro automatickou montáž řetězů. Kompletní výroba všech potřebných komponentů řetězů pod jednou střechou zabezpečuje stálou kvalitu produkce a výrobní flexibilitu směrem k požadavkům zákazníků.
Motocyklový řetěz 428MX výrobce ČZ Chains
- řetěz 428 v závodním provedení pro motokrosové motocykly s CRK čepy pro prodlouženou životnost
- disponuje stejnou konstrukcí a stejnými komponenty jako profesionální řetěz ČZ 520MX
- nabízí vyšší statickou i dynamickou pevnost a dlouhou životnost
- určen pro závodní použítí v motokrosu a čtyřkolkách (není přímo určený pro silniční použití)
Typové označení: 428 (1/2x5/16)
Kvalitativní řada: výkonná řada netěsněného řetězu
Provedení: netěsněný řetěz (bez kroužku)
Barva: zlatá
Statická pevnost: 24,1 kN
Srovnatelné řetězy ostatních značek:
RK 428 MXZ (pevnost 26,8 kN)
D.I.D 428 NZ (pevnost 25,5 kN)
Společnost ČZ Řetězy / ČZ Chains je tradičním českým výrobcem kvalitních válečkových pouzdrových, zubových a speciálních řetězů, které nacházejí široké uplatnění v automobilovém a motocyklovém průmyslu. Výroba řetězů začala v roce 1929 hlavně pro vlastní potřebu tehdy vyráběných jízdních kol ČZ a motocyklů ČZ.
Současný sortiment zahrnuje rozvodové řetězy pro automobily, motocyklové řetězy, průmyslové řetězy a speciální řetězy (více než 2000 typů řetězů).
V řetězech pro motokáry je značka ČZ světovou jedničkou (má největší podíl na světovém trhu!!)
Vysoká kvalita je podporována vlastním výzkumným a vývojovým oddělením s testovacími zkušebnami a materiálovými laboratořemi, včetně vlastní výroby strojů pro automatickou montáž řetězů. Kompletní výroba všech komponentů řetězů "pod jednou střechou" zabezpečuje stálou kvalitu produkce, vysokou úroveň kontroly a výrobní flexibilitu.
Řetězy ČZ jsou dodávány do provovýroby značek Volkswagen, Škoda, Audi, Bentley, BMW, Ducati, KTM, Beta, Husqvarna, MZ, Jawa a dalších značek. A jsou prodávány po celém světě - i ve vzdálených destinacích jako například Brazílie, Austrálie, Nový Zéland, Kanada, USA, Japonsko, Malajsie, Maroko, Jihoafrická republika a další...
Motokrosová zadní pneumatika pro závody juniorů 50-150cc, dezén C-20.
Pneumatiky MITAS jsou vyráběny za použití moderních výrobních postupů a unikátních technologií, které jsou v mnoha případech adaptovány přímo na typ pneumatiky:
- OGT3D – Technologie 3D optimálních drážek
- SCT – Technologie silné kostry
- FEA – analýza konečných prvků
- OSCT – Technologie optimálního ocelového kordu
- Technologie okamžité přilnavosti
Při výběru materiálů MITAS spolupracuje přímo s výrobci základních surovin jako jsou např. kaučuky, plniva a přísady, a podílí se na vývoji nových surovin se zaměřením na dosažení nejlepších možných výkonnostních indikátorů (každá směs je vyvíjena s důrazem na nejčastější použití).
Všechny tyto aspekty aktivně přispívající k dosažení lepšího výkonu pneumatiky, prodloužení životnosti a dosažení větší bezpečnosti.
Společnost Mitas patří mezi přední evropské výrobce pneumatik pro motocykly. Všechny motocyklové pneumatiky značky Mitas jsou vyráběny v Evropě podle nejpřísnější kvalitativních norem. Značky Mitas a úspěšně pokračuje v dlouhé tradici výroby pneumatik pro jednostopá a speciální vozidla, která začala již v roce 1920 (bývala dceřinou společností Michelinu, z čehož pochází i název MITAS = MIchelin + VeriTAS).
Mitas nabízí širokou škálu pneumatik pro skútry, offroad, enduro a silniční závodní pneumatiky. Motocyklové pneumatiky MITAS jsou používány řadou motocyklových mistrů z různých disciplín - výsledkem spolupráce s týmy v MXGP je neustálé zlepšování vlastností všech motokrosových pneumatik. Tato spolupráce je základem pro další vývoj motokrosových pneumatik Mitas.
Značení pneumatik pro motokros a enduro:
Červený pruh – značení pneumatik určených pro sportovní motokros
Žlutý pruh – pneumatiky s měkčí směsí vhodné pro enduro FIM a soutěže cross country
Zelený pruh – pneumatiky s měkčí kostrou a měkkým běhounem pro soutěže hard enduro
Dvojitý zelený pruh – pneumatiky s měkčí kostrou a velmi měkkou směsí běhounu pro soutěže extrem hard enduro
Bílý pruh – pneumatiky pro použití v zimě, motoskyöring a motokros na ledu
Pneumatiky bez pruhu - klasické motokrosové pneumatiky
Instrukce pro montáž a demontáž = Ujistěte se, že ráfek, pneumatika a duše jsou kompatibilní. Zkontrolujte, zda je pneumatika pro motocykl vhodná - používejte pouze ráfky a pneumatiky doporučené, případně schválené výrobcem motocyklu. Montáž a demontáž pneumatik může být nebezpečná a měla by být prováděna pouze školeným a kvalifikovaným personálem, používajícím správné nářadí a pracovní postupy. Nesprávné dodržení těchto postupů může znamenat chybné nasazení pneumatiky na ráfek a následně způsobit destrukci pneumatiky s explozivní silou, která může znamenat vážné zranění nebo smrt. Nikdy nezkoušejte demontovat patky nahuštěné pneumatiky. Zkontrolujte před demontáží, za je pneumatika kompletně bez vzduchu. Nikdy nepoužívejte nářadí, které může poškodit ráfek nebo patky pláště.
Motocyklový řetěz 428 od japonského výrobce RK TAKASAGO CHAIN.
Osvědčená řada těsněných řetězů často používaná v prvovýrobě japonských výrobců motocyklů. Použitá kvalitní ocel s vysokým obsahem uhlíku zaručuje vysokou pevnost a odolnost. Těsnící o-kroužek ze speciálního materiálu (nitrite-butadiene) zaručuje vysokou úroveň utěsnění maziva uvnitř řetězu a zamezení vstupu nečistot do řetězu po celou dobu životnosti řetězu a disponuje nízkým odporem tření pro minimální ztrátu výkonu motocyklu. garantovaná použitelnost do 250 cc.
Typové označení: 428 KRO (1/2x5/16)
Kvalitativní řada: výkonný typ těsněného řetězu (pro terénní i silniční použití)
Provedení: těsněný řetěz (o-kroužek)
Barva: ocelová (bez povrchové úpravy)
Statická pevnost: 24,4 kN
Srovnatelné řetězy ostatních značek:
D.I.D 428 V (pevnost 23,6 kN)
ČZ 428 MX (pevnost 24,1 kN)
Japonská značka RK disponuje více než 60ti letými zkušenostmi s výrobou řetězů motocyklů a je lídrem na trhu motocyklových řetězů.
Díky dokonalé kvalitě produktů, inovacím a vysoce kvalitnímu zpracování značka RK spolupracuje se světově uznávanými partnery, jako jsou Honda, Suzuki, Yamaha, Kawasaki a Triumph, kde jsou řetězy RK používány jako originální vybavení (OEM Product).
Dále řetězy značky RK používají závodní tými v Moto GP, Endurance EWC, World SBK, World SSP, MXGP, ISDE, AMA Supercross, Isle of Man TT, Erzberg Rodeo, atd.
Mezi jezdci používající řetězy RK jsou Marque Marquez, Jorge Lorenzo, Fabio Quartararo, Toni Elias, Glenn Coldenhoff, Max Anstie, Gautier Paulin, Arnaud Tonus, Graham Jarvis, Kailub Russell, Taylor Robert, Roan van de Moosdijk, Colton Haaker, Jérémy Guarnoni, Erwin Nigon, David Checa, Mike dD Meglio, Freddy Foray, Josh Hook, Zach Osborne, Martin Davalos, Adam Cianciarulo, Jonathan Rea, Federico Caricasulo, Leon Haslam, Randy Krummenacher a mnoho dalších...
Motocyklový řetěz 428MX výrobce ČZ Chains
- řetěz 428 v závodním provedení pro motokrosové motocykly s CRK čepy pro prodlouženou životnost
- disponuje stejnou konstrukcí a stejnými komponenty jako profesionální řetěz ČZ 520MX
- nabízí vyšší statickou i dynamickou pevnost a dlouhou životnost
- určen pro závodní použítí v motokrosu a čtyřkolkách (není přímo určený pro silniční použití)
Typové označení: 428 (1/2x5/16)
Kvalitativní řada: výkonná řada netěsněného řetězu
Provedení: netěsněný řetěz (bez kroužku)
Barva: zlatá
Statická pevnost: 24,1 kN
Srovnatelné řetězy ostatních značek:
RK 428 MXZ (pevnost 26,8 kN)
D.I.D 428 NZ (pevnost 25,5 kN)
Společnost ČZ Řetězy / ČZ Chains je tradičním českým výrobcem kvalitních válečkových pouzdrových, zubových a speciálních řetězů, které nacházejí široké uplatnění v automobilovém a motocyklovém průmyslu. Výroba řetězů začala v roce 1929 hlavně pro vlastní potřebu tehdy vyráběných jízdních kol ČZ a motocyklů ČZ.
Současný sortiment zahrnuje rozvodové řetězy pro automobily, motocyklové řetězy, průmyslové řetězy a speciální řetězy (více než 2000 typů řetězů).
V řetězech pro motokáry je značka ČZ světovou jedničkou (má největší podíl na světovém trhu!!)
Vysoká kvalita je podporována vlastním výzkumným a vývojovým oddělením s testovacími zkušebnami a materiálovými laboratořemi, včetně vlastní výroby strojů pro automatickou montáž řetězů. Kompletní výroba všech komponentů řetězů "pod jednou střechou" zabezpečuje stálou kvalitu produkce, vysokou úroveň kontroly a výrobní flexibilitu.
Řetězy ČZ jsou dodávány do provovýroby značek Volkswagen, Škoda, Audi, Bentley, BMW, Ducati, KTM, Beta, Husqvarna, MZ, Jawa a dalších značek. A jsou prodávány po celém světě - i ve vzdálených destinacích jako například Brazílie, Austrálie, Nový Zéland, Kanada, USA, Japonsko, Malajsie, Maroko, Jihoafrická republika a další...
Originální tlačná tyčka radiální brzdové pumpy BREMBO
- jedná se originální díl přímo od italského výrobce Brembo, který je plnohodnotnou náhradou za originální díl použitý v prvovýrobě (OEM Replacement), protože shodný díl je osazován v prvovýrobě výrobce motocyklu
- použitý materiál, povrchová úprava, parametry a výrobní tolerance jsou naprosto přesné s těmi, které byly konstrukčně navrženy při vývoji a výrobě motocyklu
- jedná se o originální výrobek BREMBO, čímž je zaručena dokonalá kvalita všech materiálů a přesné rozměry dle OEM specifikace
Výrobce BREMBO je významným a renomovaným dodavatelem pro automobilový průmysl. Řadí se mezi světovou špičku v oblasti brzdových systémů a jejich komponentů. Za více jak 50 let historie značky byla cesta růstu společnosti Brembo poseta velkými technologickými, sportovními a obchodními úspěchy, které z této společnosti udělaly špičkového lídra v Itálii i na celém světě - jméno značky Brembo je synonymem pro „brzdy“ po celém světě. Mezi počáteční úspěchy patří výroba prvního kompletního brzdového systému, instalovaného standardně na motocykly v roce 1972; dodávky do Formule 1 pro Ferrari v roce 1975 nebo první hliníkový třmen a první karbonové kotouče v 80. letech minulého století. Značka Brembo byla vždy průkopníkem v používání inovativních materiálů k neustálému zlepšování výkonu a odolnosti svých produktů.
Produkty Brembo jsou dodávány do prvovýroby mnoha značek motocyklů (jako například KTM, Husqvarna, Beta, Gas-Gas, Sherco, Moto Guzzi, Aprilia, Cagiva, BMW,
ale i do prvovýroby automobilů (portfolio zahrnuje prestižní automobilové značky jako Aston Martin, Audi, Bentley, Bugatti, Daimler, Fiat-Chrysler, Ferrari, Ford, General Motors, Lamborghini a Porsche a další...).
Motocyklový řetěz 428 výrobce ČZ Chains.
O-kroužkový řetěz klasické konstrukce určený pro „malé” silniční i offroadové motocykly o objemu do 300ccm, kde je doporučeno použití těsněného řetězu pro dosažení delší životnosti a zároveň snížení nutnosti časté údržby.
Typové označení: 428 OR (1/2x5/16)
Kvalitativní řada: standardní řada těsněného řetězu
Provedení: těsněný řetěz (o kroužek)
Barva: ocelová (bez povrchové úpravy)
Statická pevnost: 23,4 kN
Srovnatelné řetězy ostatních značek:
D.I.D 428 V (pevnost 23,6 kN)
RK 428 KRO (pevnost 24,4 kN)
Společnost ČZ Řetězy, s.r.o., je od r.1929 tradičním českým výrobcem kvalitních válečkových pouzdrových, zubových a speciálních řetězů, které nacházejí široké uplatnění v automobilovém a motocyklovém průmyslu. Vysoká kvalita je podporována vlastním výzkumným a vývojovým oddělením s testovacími zkušebnami a materiálovými laboratořemi, včetně je vlastní výroby strojů pro automatickou montáž řetězů. Kompletní výroba všech potřebných komponentů řetězů pod jednou střechou zabezpečuje stálou kvalitu produkce a výrobní flexibilitu směrem k požadavkům zákazníků.
Rychlopal (kompletní plynová rukojeť) Magura 314DUO včetně ochranného krytu na lanko.
Originální náhradní díl Magura s paralelním tažným systémem s jedním kabelem pro snadné ovládání plynu.
Rychlá a snadná výměna lanka bez náročné demontáže a možnost nastavení varianty MX a varianty Enduro.
Vyrobeno v Německu "Made in Germany".
Balení s jednou rukojetí Magura.
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku