Spodní jehlová ložiska od značky Prox jsou vysoce kvalitní japonská jehlová ložiska pro nejtěžší provoz a použití v závodních podmínkách
- jehlová ojničním ložiska do spodního oka ojnice na klikové hřídeli s dokonalou tolerancí
- disponují přesným tvarem a počtem jehel jako originální díly
- rozměrově přesné a technologicky precizně zpracované jehly dokonale přenáší radiální sílu i při vyšším zatížení
- nabízí hladký provoz a odolávají vyšším otáčkám
- vysoká kvalita zpracování, dokonalá konstrukce klece pro vyšší zatížení, dokonalá struktura materiálu pro dlouhou životnost i v náročných podmínkách použití
- vnitřní průměr "A" = 40mm
- vnější průměr "B" = 50mm
- šířka "C" = 23mm
Toto ložisko nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
KTM
Značka PROX je jednou z hlavních značek technických náhraních dílů pro offroadové motocykly a to již od roku 1975. V současné době však sortiment zahrnuje i rozsáhlý sortiment pro čtyřkolky (ATV/Quad), vodní skútry (PWC/Jet-Ski), sněžné skútry a malé mopedy a skútry do obsahu 50cc.
Produkty PROX jsou vyráběny v Japonsku a USA s důrazem na perfektní kvalitu, aby bylo dosaženo dlouhé životnosti i při náročných závodních podmínkách. Proto byly a jsou používány jako závodní a tuningové díly pro aftermarket (náhradu za originální díly), avšak nyní je značka Prox i významným dodavatelem do prvovýroby (OEM Supplier) světoznámých značek.
Dalším důkazem kvality a důvěry je používání produktů PROX jezdci a závodními týmy, které se účastní závodů nejvyšší světové úrovně.
Nejmodernější a nejdokonalejší 100% syntetický 4T závodní motorový olej.Obsahuje unikátní systém aditiv N-tech.Nabízí plnou kompatibilitu s moderními frikčními materiály spojek, jedinečnou účinnost spojky vysokou úroveň ochrany proti opotřebení pro všechny komponenty motoru, excelentní tekutost i při nízkých teplotách, maximální a konstantní účinnost, výborné čistící vlastnosti a permanentní vysokou kvalitu během celé doby používání.
Tento plně syntetický čtyřtaktní motorový olej byl navržen speciálně pro silniční a závodní motocykly, které pracují za nejnáročnějších podmínek.
Hlavní vlastnosti a výhody oleje s aditivy EsterTech:
- extrémně nízké opotřebení motoru a převodovky
- minimální spotřeba oleje
- vynikající viskozitní vlastnosti i při nízkých teplotách, což výrazně zabraňuje opotřebení při studených startech
- vynikající čisticí vlastnosti zajišťující dlouhodobý a optimální výkon motoru
- vynikající mazací vlastnosti po celou dobu životnosti
Základní vlastnosti motorového oleje Putoline EsterTech Syntec4+:
- viskozita = 10W60
- klasifikace = API SN
- výkonností specifikace = JASO MA2
- hustota = 0,857 kg/l
- index viskozity = 176
- bod vznícení = 230 °C
- bod tuhnutí = -30 °C
Objem: 4 litry
Putoline Oil je světoznámý dodavatel širokého sortimentu olejů, maziv a přípravků pro údržbu.
Specializuje se a vyrábí pouze a výhradně výrobky pro motocykly, skútry a čtyřkolky, což značku Putoline činí jedinečnou mezi opravdovými prvovýrobci olejů!
Výroba vlastních výrobků zaručuje trvale vysokou kvalitu a dlouholeté zkušenosti v kombinaci s neustálým výzkumem přinášejí nejlepší poměr cena / kvalita.
Značka je součástí koncernu KroonOil, který vyrábí oleje již od roku 1906. Díky podpoře vlastních laboratoří a velkého technologického zázemí si značka Putoline klade za cíl neustále zdokonalovat své výrobky za pomoci nejmodernější technologií, což má i ve svém mottu "Putoline Oil, Driven by Technology!".
Nejmodernější a nejdokonalejší 100% syntetický 4T závodní motorový olej.Obsahuje unikátní systém aditiv N-tech.Nabízí plnou kompatibilitu s moderními frikčními materiály spojek, jedinečnou účinnost spojky vysokou úroveň ochrany proti opotřebení pro všechny komponenty motoru, excelentní tekutost i při nízkých teplotách, maximální a konstantní účinnost, výborné čistící vlastnosti a permanentní vysokou kvalitu během celé doby používání.
Tento plně syntetický čtyřtaktní motorový olej byl navržen speciálně pro silniční a závodní motocykly, které pracují za nejnáročnějších podmínek.
Hlavní vlastnosti a výhody oleje s aditivy N - Tech:
- extrémně nízké opotřebení motoru a převodovky
- minimální spotřeba oleje
- vynikající viskozitní vlastnosti i při nízkých teplotách, což výrazně zabraňuje opotřebení při studených startech
- vynikající čisticí vlastnosti zajišťující dlouhodobý a optimální výkon motoru
- vynikající mazací vlastnosti po celou dobu životnosti
Základní vlastnosti motorového oleje Putoline N - Tech ROAD PRO R+:
- viskozita = 10W30
- klasifikace = API SN
- výkonností specifikace = JASO MA2
- hustota = 0,849 kg/l
- index viskozity = 165
- bod vznícení = 240 °C
- bod tuhnutí = -33 °C
Objem: 4 litry
Putoline Oil je světoznámý dodavatel širokého sortimentu olejů, maziv a přípravků pro údržbu.
Specializuje se a vyrábí pouze a výhradně výrobky pro motocykly, skútry a čtyřkolky, což značku Putoline činí jedinečnou mezi opravdovými prvovýrobci olejů!
Výroba vlastních výrobků zaručuje trvale vysokou kvalitu a dlouholeté zkušenosti v kombinaci s neustálým výzkumem přinášejí nejlepší poměr cena / kvalita.
Značka je součástí koncernu KroonOil, který vyrábí oleje již od roku 1906. Díky podpoře vlastních laboratoří a velkého technologického zázemí si značka Putoline klade za cíl neustále zdokonalovat své výrobky za pomoci nejmodernější technologií, což má i ve svém mottu "Putoline Oil, Driven by Technology!".
Nejmodernější a nejdokonalejší 100% syntetický 4T závodní motorový olej.Obsahuje unikátní systém aditiv N-tech.Nabízí plnou kompatibilitu s moderními frikčními materiály spojek, jedinečnou účinnost spojky vysokou úroveň ochrany proti opotřebení pro všechny komponenty motoru, excelentní tekutost i při nízkých teplotách, maximální a konstantní účinnost, výborné čistící vlastnosti a permanentní vysokou kvalitu během celé doby používání.
Tento plně syntetický čtyřtaktní motorový olej byl navržen speciálně pro silniční a závodní motocykly, které pracují za nejnáročnějších podmínek.
Hlavní vlastnosti a výhody oleje s aditivy EsterTech:
- extrémně nízké opotřebení motoru a převodovky
- minimální spotřeba oleje
- vynikající viskozitní vlastnosti i při nízkých teplotách, což výrazně zabraňuje opotřebení při studených startech
- vynikající čisticí vlastnosti zajišťující dlouhodobý a optimální výkon motoru
- vynikající mazací vlastnosti po celou dobu životnosti
Základní vlastnosti motorového oleje Putoline EsterTech Syntec4+:
- viskozita = 10W50
- klasifikace = API SN
- výkonností specifikace = JASO MA2
- hustota = 0,857 kg/l
- index viskozity = 172
- bod vznícení = 234 °C
- bod tuhnutí = -33 °C
Objem: 4 litry
Putoline Oil je světoznámý dodavatel širokého sortimentu olejů, maziv a přípravků pro údržbu.
Specializuje se a vyrábí pouze a výhradně výrobky pro motocykly, skútry a čtyřkolky, což značku Putoline činí jedinečnou mezi opravdovými prvovýrobci olejů!
Výroba vlastních výrobků zaručuje trvale vysokou kvalitu a dlouholeté zkušenosti v kombinaci s neustálým výzkumem přinášejí nejlepší poměr cena / kvalita.
Značka je součástí koncernu KroonOil, který vyrábí oleje již od roku 1906. Díky podpoře vlastních laboratoří a velkého technologického zázemí si značka Putoline klade za cíl neustále zdokonalovat své výrobky za pomoci nejmodernější technologií, což má i ve svém mottu "Putoline Oil, Driven by Technology!".
Speciální přípravek DRC pro snadné a rychlé odvzdušnění zadního tlumiče.
DRC je japonská značka, jejíž výrobky se vyznačují dokonalou kvalitou, moderním vzhledem a velkou měrou invence, neboť jsou konstruovány za pomoci návrhů, myšlenek a nápadů od jezdců a mechaniků profesionálních továrních týmů z celého světa.
V důsledku toho se popularita výrobků značky DRC neustále zvyšuje a tyto produkty jsou používány v garážích hobby jezdců, profesionálních servisních dílnách i značkových servisech renomovaných značek motocyklů kvůli jejich vysoké kvalitě a dlouhé životnosti.
Speciální přípravek DRC pro snadné a rychlé odvzdušnění zadního tlumiče.
DRC je japonská značka, jejíž výrobky se vyznačují dokonalou kvalitou, moderním vzhledem a velkou měrou invence, neboť jsou konstruovány za pomoci návrhů, myšlenek a nápadů od jezdců a mechaniků profesionálních továrních týmů z celého světa.
V důsledku toho se popularita výrobků značky DRC neustále zvyšuje a tyto produkty jsou používány v garážích hobby jezdců, profesionálních servisních dílnách i značkových servisech renomovaných značek motocyklů kvůli jejich vysoké kvalitě a dlouhé životnosti.
Speciální přípravek DRC pro snadné a rychlé odvzdušnění zadního tlumiče.
DRC je japonská značka, jejíž výrobky se vyznačují dokonalou kvalitou, moderním vzhledem a velkou měrou invence, neboť jsou konstruovány za pomoci návrhů, myšlenek a nápadů od jezdců a mechaniků profesionálních továrních týmů z celého světa.
V důsledku toho se popularita výrobků značky DRC neustále zvyšuje a tyto produkty jsou používány v garážích hobby jezdců, profesionálních servisních dílnách i značkových servisech renomovaných značek motocyklů kvůli jejich vysoké kvalitě a dlouhé životnosti.
Motobaterie AMG IntAct / Dynavolt jsou plně kompatibilní se všemi typy evropských, asijských i amerických modelů vozidel.
- sortiment zahrnuje baterie pro motocykly, skútry, čtyřkolky, automobily, lodě a další dopravní prostředky
- motocyklové baterie (motocyklové akumulátory) IntAct Battery-Power poskytují při správném použití a pravidelné údržbě spolehlivý startovací výkon
- robustní konstrukce a technologie přesně přizpůsobená speciálnímu zatížení při provozu motocyklu, zajišťuje vysokou odolnost a dlouhou životnost
- olověné baterie se dodávají suché a nabité, ale po počátečním nalití, je doporučeno plné dobití automatickou nabíječkou
- motocyklové baterie IntAct / Dynavolt poskytují spolehlivou startovací energii
- Intact / Dynavolt poskytuje velmi širokou nabídku baterií všech technologií - GEL, AGM, SLA, Classic
- značka Dynavolt jako první na světě vyrábí baterie s gel nanotechnologií (řada baterií MG) pro většinu modelů motocyklů
- značka Dynavolt je také velmi aktivní v MotoGP a pro rok 2016 byl generálním partnerem stáje Intact Moto 2
Baterie HVT-10 patří do řady AGM - Technologie AGM - (Absorbent Glass Mat) savé skleněné mikrovlákno používá mikroporézní, vysoce porézní a odolný separátor, který zajišťuje nerozlitelnost akumulátoru a dobrý kontakt elektrolytu s deskami akumulátoru.
Baterii po zprovoznění není třeba dolévat a je odolná proti vytečení elektrolytu až do náklonu 45°.
Baterie je odolnější proti otřesům, extrémním podmínkám a podává skvělé výkony.
Napětí: 6 V
Kapacita: 22 Ah
Nabíjecí proud: 2,2 A
Start. proud CCA/-18°C: 300 A
Rozměry: D115x Š100 x V214 mm
Hmotnost: 3,1 kg
Typ: AGM s tekutým elektrolytem (bezúdržbová)
Pólování: pól + vlevo
Odvětrání: odpařovací kanálek vpravo
Obsah balení: akumulátor/baterie, připojovací šrouby
Balení neobsahuje elektrolyt (kyselinu)!
Startovací proud za studena CCA - (nebo také vybíjecí proud, testovací proud) je kritickým parametrem pro dobrou startovací schopnost baterie. V EU používaná norma EN definuje proud (A) při -18°C po dobu 10 sekund pro pokles napětí na 7,5V. Starší norma DIN definuje proud (A) při -18°C po dobu 30 sekund pro pokles napětí na 9V.
Tuto motobaterii je možné nahradit akumulátory následujících výrobců:
Nitro HVT-10N
Landport HVT-10
Tato baterie nahrazuje originální baterii OEM:
Harley Davidson 66006-29
Pro správnou údržbu a nabíjení je nezbytně nutné použití některé z automatických nabíječek, které jsou uzpůsobené pro použití s moderními motocyklovými bateriemi (Lithiové baterie je nutno dobíjet speciální nabíječkou pro lithiové baterie!). Použitím nevhodného nabíječe se baterie postupně ničí nebo může být i jednorázově zničena (nebezpečí výbuchu). Postupujte dle návodu k obsluze a manuálu výrobce motocyklu.
Rozsah péče o baterii se liší dle typu baterie, ale tři základní body jsou společné pro všechny typy:
1. udržovat baterii stále v nabitém stavu / 2. kontrolovat uložení a upevnění v motocyklu / 3. kontrolovat stav kabelů a spojů.
Poznámka - bezúdržbový akumulátor (bezúdržbová baterie) je pouze obchodní označení pro "uzavřené" akumulátory, které po dobu své životnosti nepotřebují doplňování elektrolytu => údržbu potřebují v podstatě stejnou jako všechny ostatní typy!
!!! UPOZORNĚNÍ: Baterii bez vyplněného záručního listu nereklamujeme !!!
Vrchní kufr od francouzské značky S-LINE
- vhodný pro 2 přilby
- robustní konstrukce s uzamykatelným odklápěcím víkem
- francouzský design s kompaktními a čistými liniemi
- horní víko s odrazkou pro vyšší bezpečnost
- zamykání na klíček
- možnost dokoupit příslušenství: opěrku zad pro spolujezdce, náhradní zámek, barevnou odrazku
Objem: 52 litrů (pro 2 přilby)
Barva: černá
Přepravní nosnost: 3kg
Rozměry (š-v-h): 58x45x33 cm
Upozornění Tento kufr je použitelný výhradně jako horní kufr na nosič. Plotna dodaná s kufrem slouží k uchycení na stávající nosič motocyklu (skútru/endura).
Upozornění: Pravidelná kontrola a údržba je vyžadována na všech částech zavadla a jeho připevnění! Pokud je zavadalo poškozeno, nepoužívejte jej a
okamžitě demontujte z motocyklu. Kufr může být instalován různými způsoby na různé motocykly v závislosti na typu motocyklu a na zamýšleném použití a rovněž dle doporučení výrobce motocyklu. Nesprávná instalace nebo použití kufru může ovlivnit ovládání a provoz motocyklu, a může potenciálně vést k osobnímu zranění nebo smrti. Pokud máte nějaké otázky ohledně instalace nebo použití příslušenství, vyhledejte kvalifikovanou technickou pomoc.
Lambda sonda od italského výrobce RMS
- senzor měřící množství kyslíku ve spalinách
- přesné provedení a plná kompatibilita pro profesionální provedení opravy
- dokonalá náhrada za originální díl, neboť je vyráběna stejnými výrobci jako do prvovýroby
- plnohodnotná náhrada za originální díl, plná kompatibilita a důvěra v kvalitu
Toto čidlo nahrazuje originální díl OEM:
Aprilia AP8127829
Piaggio 584344
RMS 100120090
Vhodné pro motocykly:
Aprilia Atlantic 125 / 06-08
Aprilia Sport City 125 / 06-08
Aprilia Atlantic 250 / 06-08
Aprilia Scarabeo 250 / 06-08
Aprilia Sport City 250 / 08-12
Aprilia Dorsoduro 750 / 14-16
Aprilia Dorsoduro 900 / 17-18
Aprilia Mana 850 / 07-16
Aprilia Shiver 900 / 17
Aprilia RSV4 1000 / 09-14
Aprilia V4 1000 / 11-16
Aprilia V4 1100 / 15-16
Derbi Rambla 125 / 08-09
Derbi GP1 250 / 07-08
Derbi Rambla 250 / / 08-09
Gilera Nexus 250 / 06-07
Gilera GP800 / 07-11
Piaggio APE 200 / 17-20
Piaggio Beverly 250 / 06-09
Piaggio Beverly 300 / 16-20
Piaggio Carnaby 250 / 08-09
Piaggio Fly125 / 13-15
Piaggio Liberty 50 / 15-20
Piaggio Liberty 125 / 12-19
Piaggio Medley 125 / 16-20
Piaggio Medley 150 / 16-20
Piaggio MP3 250 / 06-09
Piaggio MP3 300 / 16-18
Piaggio Vespa GT 250 / 06-07
Piaggio Vespa GTS 125 / 16-20
Piaggio Vespa GTS 150 / 16-18
Piaggio Vespa GTS 250 / 05-14
Piaggio Vespa GTS 300 / 16-20
Piaggio Vespa GTV 250 / 06-09
Piaggio Vespa GTV 300 / 17-21
Piaggio Vespa LX 125 / 09-11
Piaggio Vespa LX 150 / 09-12
Piaggio LXV 125 / 10-13
Piaggio Vespa Primavera 50 / 17-19
Piaggio Vespa Primavera 125 / 16-20
Piaggio Vespa Primavera 150 / 13-20
Piaggio Vespa S 125 / 09-11
Piaggio Vespa S 150 / 09-12
Piaggio Vespa Sprint 50 / 17-20
Piaggio Vespa Sprint 125 / 16-20
Piaggio Vespa Sprint 150 / 16-19
Piaggio X Evo 250 / 07-13
Piaggio X7 250 / 08
Piaggio X8 250 / 05-08
Piaggio Zip 50 / 18-20
Regulátor dobíjení (relé dobíjení / dobíjecí relé) od japonského značkového výrobce Tour Max
- kvalitní zpracování a materiály pro dlouhou životnost a funkčnost
- sortiment zahrnuje regulátory napětí pro motocykly, čtyřkolky a skútry
- rozměry, parametry a zapojení jsou naprosto totožné s originálním relé - plnohodnotná náhrada za originální díl
- většina typů dodávána včetně konektorů pro jednoduchou a rychlou montáž (před montáží je však nezbytně nutné provést důkladnou kontrolu elektrické soustavy motocyklu, aby nedošlo k okamžitému poškození nového regulátoru)
Jedná se o produkty přímo od výrobců z Japonska - kvaliní díly pro profesionály.
Plnohodnotná náhrada za originální díl, plná kompatibilita a důvěra v kvalitu - Made in Japan.
Nahrazuje originální díl (OEM):
Yamaha 3XC-81960-00
Yamaha 47X-81960-A0
Yamaha 47X-81960-A1
Yamaha 47X-81960-A2
Yamaha 47X-81960-A3
Regulátory v poslední fázi výroby procházejí důkladnou kontrolou a zkoušením - každý je plně funkční.
Výrobek je určen výhradně pro montáž odborným servisem a z důvodu povahy jeho použití se na něj vztahuje záruka pouze na mechanické vady.
Za odbornou montáž se považuje montáž v servisu nebo montáž osobou, která má oprávnění tyto činnosti vykonávat. Neboť s náhradními díly elektrosoustavy motocyklu může pracovat jen osoba s elektrotechnickou kvalifikací v oboru. Potvrzení o odborné montáži je nezbytné prokázat při reklamaci i při žádosti o odstoupení od kupní smlouvy v zákonné lhůtě - v případě, že nejste schopni zajistit potvrzení od autorizovaného technika, nabízíme možnost odzkoušení elektrodílu autorizovaným technikem, se kterým spolupracujeme, za poplatek 250Kč vč. DPH odzkoušení jednoho kusu.
Poškození zboží v rámci zkoušení a testování včetně poškození zboží, se kterým bylo manipulováno, nebo které bylo použito jako zkušební prvek v rámci hledání závady, je považováno za neodborné zacházení a je vyloučeno ze záruky. Hledání závady nebo zkoušení opravy metodou "pokus–omyl" většinou poškodí a nenávratně zničí elektroniku regulátoru, a charakter takové činnosti je považován za úmyslné poškozování zboží, bezdůvodného obohacení a protiprávní užití cizí hodnoty.
Záruka se nevztahuje na špatné zapojení a neodbornou montáž, úpravy konektorů a kabeláže, a na vady zapříčiněné závadou v elektrické soustavě motocyklu - neboť vadný elektrický systém či závada v elektrické soustavě motocyklu, která způsobila prvotní závadu, znehodnotí a nevratně poškodí i tento nový díl.
Vhodné pro motocykly:
Yamaha XT600E / 90-94
Yamaha XT600K / 91-95
Yamaha TT600E / 94-98
Yamaha XTZ600 Tenere / 86-91
Yamaha XJ600 / 89-91
Yamaha FZR600 / 89-93
Yamaha FZR400
Yamaha TW200
Yamaha TZR125
Yamaha TZR250
Yamaha TDR250
Yamaha RD350LC
Yamaha RD500
Yamaha XV250 Virago / 88-98
Speciální vazelína na gufera od japonského výrobce tlumičů SHOWA
- vazelína na simerinky určená především pro použití při montáži nových komponentů pérování (gufer předních vidlic)
- originální výrobek "Made in Japan"
- vhodná i po další vnitřní komponety pérování (o-kroužky, gufera cartridge, apod.)
- vhodné pro všechny typy motocyklů (motokros, enduro, silniční)
- plně kompatibilní a poskytuje 100% dokonalou účinnost s originálním tlumičovým olejem SHOWA
Upozornění: při nakládání s produktem dodržujde zásady bezpečnosti a hygieny práce!
Objem: 500ml
Univerzální tuningový karburátor 29mm
- pro 4taktní motocykly 125-150cc
Rozměry:
- vnitřní průměr sání: 29mm
- vnější průměr pro přírubu sání: 34,5mm
- vnější průměr pro filtr/airbox: 49mm
- celková délka karburátoru: 83mm
Montážní kruh pro přezouvání pneumatik se dvěma kruhy
- přípravek pro výměnu pneumatiky a snadné odstranění patky z ráfku
- dlouhá ovládací rukojeť usnadňuje odražení patky, poskytuje dostatek prostoru pro dlouhé montpáky vložené mezi ráfek a pneumatiku
- odolná ocelová konstrukce, která je napevno svařená v jeden celek, poskytuje vynikající odolnost při práci v náročných podmínkách (například na závodech)
- jeden kruh je součástí konstrukce a slouží pro přezouvání zadního kola
- druhý kruh je výměnný a louží pro přezouvání předního kola
- standardní provedení montážního přípravku pro přezouvání pneumatik, které je vhodný pro práci nejen v dílně, ale i při použití na závodech v depu
- montážní stojan lze použít i pro výměnu pěnových vložek (Mousse)
- stojan je vhodný pro motokrosová kola o velikosti 19" a 21", a endurová kola o velikosti 18" a 21"
- středová osa je otočná s možností zajištění, a její průměr je 16mm
Pracovní výška: 22cm
Rozměr základny: 55cm
Určeno pro velikosti kol: 18", 19", 21"
Upozornění: z důvodu rozměrových parametrů a náročnosti na balení a přepravu je u této položky účtován dodatečný poplatek ve výši 50,-Kč, který se zobrazuje jako "Recyklační poplatek".
Lambda sonda od italského výrobce RMS
- senzor měřící množství kyslíku ve spalinách
- přesné provedení a plná kompatibilita pro profesionální provedení opravy
- dokonalá náhrada za originální díl, neboť je vyráběna stejnými výrobci jako do prvovýroby
- plnohodnotná náhrada za originální díl, plná kompatibilita a důvěra v kvalitu
Toto čidlo nahrazuje originální díl OEM:
KTM 75041090000
KTM 75041090100
Triumph T2204061
RMS 100120610
Vhodné pro motocykly:
KTM EXC-F250 / 11-14
KTM Freeride 350 / 12-17
KTM EXC-F350 / 12-14
KTM 690 Duke / 08-19
KTM 690 Enduro / 08-13
KTM SMC690 / 07-13
KTM 1050 Adventure / 15-16
KTM 1190 Adventure / 13-16
Triumph Street Triple 660 / 17-18
Triumph Street Triple 675 / 08-17
Triumph Daytona 675 / 06-17
Triumph Bonneville 800 / 01-06
Triumph Tiger 800 / 11-18
Triumph America 865 / 07-17
Triumph Bonneville 865 / 07-16
Triumph Scrambler 865 / 08-17
Triumph Speedmaster 865 / 08-17
Triumph Thruxton 865 / 08-15
Triumph Speed Triple 1050 / 05-17
Triumph Speed Triple 1050R / 12-18
Triumph Speed Triple 1050RS / 18-19
Triumph Speed Triple 1050S / 16-19
Triumph Sprint 1050GT / 10-17
Triumph Sprint 1050ST / 05-10
Triumph Tiger 1050 / 10-13
Triumph Tiger 1050 Sport / 13-19
Triumph Tiger 1200 Explorer / 12-19
Triumph Trophy 1215 / 13-17
Triumph Thunderbird 1600 / 09-17
Triumph Thunderbird 1700 / 11-18
Lambda sonda od italského výrobce RMS
- senzor měřící množství kyslíku ve spalinách
- přesné provedení a plná kompatibilita pro profesionální provedení opravy
- dokonalá náhrada za originální díl, neboť je vyráběna stejnými výrobci jako do prvovýroby
- plnohodnotná náhrada za originální díl, plná kompatibilita a důvěra v kvalitu
Toto čidlo nahrazuje originální díl OEM:
Suzuki 18213-27G00
RMS 100120340
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku