Univerzální tuningový karburátor 29mm
- pro 4taktní motocykly 125-150cc
Rozměry:
- vnitřní průměr sání: 29mm
- vnější průměr pro přírubu sání: 34,5mm
- vnější průměr pro filtr/airbox: 49mm
- celková délka karburátoru: 83mm
Montážní kruh pro přezouvání pneumatik se dvěma kruhy
- přípravek pro výměnu pneumatiky a snadné odstranění patky z ráfku
- dlouhá ovládací rukojeť usnadňuje odražení patky, poskytuje dostatek prostoru pro dlouhé montpáky vložené mezi ráfek a pneumatiku
- odolná ocelová konstrukce, která je napevno svařená v jeden celek, poskytuje vynikající odolnost při práci v náročných podmínkách (například na závodech)
- jeden kruh je součástí konstrukce a slouží pro přezouvání zadního kola
- druhý kruh je výměnný a louží pro přezouvání předního kola
- standardní provedení montážního přípravku pro přezouvání pneumatik, které je vhodný pro práci nejen v dílně, ale i při použití na závodech v depu
- montážní stojan lze použít i pro výměnu pěnových vložek (Mousse)
- stojan je vhodný pro motokrosová kola o velikosti 19" a 21", a endurová kola o velikosti 18" a 21"
- středová osa je otočná s možností zajištění, a její průměr je 16mm
Pracovní výška: 22cm
Rozměr základny: 55cm
Určeno pro velikosti kol: 18", 19", 21"
Upozornění: z důvodu rozměrových parametrů a náročnosti na balení a přepravu je u této položky účtován dodatečný poplatek ve výši 50,-Kč, který se zobrazuje jako "Recyklační poplatek".
Lambda sonda od italského výrobce RMS
- senzor měřící množství kyslíku ve spalinách
- přesné provedení a plná kompatibilita pro profesionální provedení opravy
- dokonalá náhrada za originální díl, neboť je vyráběna stejnými výrobci jako do prvovýroby
- plnohodnotná náhrada za originální díl, plná kompatibilita a důvěra v kvalitu
Toto čidlo nahrazuje originální díl OEM:
KTM 75041090000
KTM 75041090100
Triumph T2204061
RMS 100120610
Vhodné pro motocykly:
KTM 250EXCF / 12-16
KTM 350EXCF / 12-16
KTM 450EXC / 12-16
KTM 500EXC / 12-16
KTM 450 Rally / 19-24
KTM Freeride 350 / 12-17
KTM 690 Duke / 08-17
KTM 690 Enduro / 08-18
KTM 690SMC / 08-18
KTM 690 Supermoto / 07-09
KTM 1050 Adventure / 15-16
KTM 1190 Adventure / 13-16
KTM 1290 Superduke / 14-17
KTM 1290 Super Adventure / 15-16
Triumph Street Triple 660 / 17-18
Triumph StreetTriple 675 / 08-17
Triumph Daytona 675 / 06-17
Triumph Bonneville 800 / 01-06
Triumph Tiger 800 / 11-18
Triumph America 865 / 07-17
Triumph Bonneville 865 / 07-16
Triumph Scrambler 865 / 08-17
Triumph Speedmaster 865 / 08-17
Triumph Thruxton 865 / 08-15
Triumph Speed Triple 1050 / 05-17
Triumph Speed Triple 1050R / 12-18
Triumph SpeedTriple 1050RS / 18-19
Triumph Speed Triple 1050S / 16-19
Triumph Sprint 1050GT / 10-17
Triumph Sprint 1050ST / 05-10
Triumph Tiger 1050 / 10-13
Triumph Tiger 1050 Sport / 13-19
Triumph Tiger 1200 Explorer / 12-19
Triumph Trophy 1215 / 13-17
Triumph Thunderbird 1600 / 09-17
Triumph Thunderbird 1700 / 11-18
Lambda sonda od italského výrobce RMS
- senzor měřící množství kyslíku ve spalinách
- přesné provedení a plná kompatibilita pro profesionální provedení opravy
- dokonalá náhrada za originální díl, neboť je vyráběna stejnými výrobci jako do prvovýroby
- plnohodnotná náhrada za originální díl, plná kompatibilita a důvěra v kvalitu
Toto čidlo nahrazuje originální díl OEM:
Suzuki 18213-27G00
RMS 100120340
Lambda sonda od italského výrobce RMS
- senzor měřící množství kyslíku ve spalinách
- přesné provedení a plná kompatibilita pro profesionální provedení opravy
- dokonalá náhrada za originální díl, neboť je vyráběna stejnými výrobci jako do prvovýroby
- plnohodnotná náhrada za originální díl, plná kompatibilita a důvěra v kvalitu
Toto čidlo nahrazuje originální díl OEM:
BMW 11787685320
RMS 100120200
Vhodné pro motocykly:
BMW F650 CS Scarver / 02-05
BMW F650 GS / 00-03
BMW F650 GS Dakar / 00-03
Lambda sonda od italského výrobce RMS
- senzor měřící množství kyslíku ve spalinách
- přesné provedení a plná kompatibilita pro profesionální provedení opravy
- dokonalá náhrada za originální díl, neboť je vyráběna stejnými výrobci jako do prvovýroby
- plnohodnotná náhrada za originální díl, plná kompatibilita a důvěra v kvalitu
Toto čidlo nahrazuje originální díl OEM:
Yamaha 1B9-8592A-00
RMS 100120310
Vhodné pro motocykly:
Yamaha MT-03 / 07-12
Yamaha XT660R / 07-14
Yamaha XT660X / 07-14
Yamaha XTZ660 Tenere / 08-15
Yamaha YP125R X-Max / 06-16
Yamaha YW125 BW'S / 10
Lambda sonda od italského výrobce RMS
- senzor měřící množství kyslíku ve spalinách
- přesné provedení a plná kompatibilita pro profesionální provedení opravy
- dokonalá náhrada za originální díl, neboť je vyráběna stejnými výrobci jako do prvovýroby
- plnohodnotná náhrada za originální díl, plná kompatibilita a důvěra v kvalitu
Toto čidlo nahrazuje originální díl OEM:
BMW 11781341022
RMS 100120190
Vhodné pro motocykly:
BMW R850C / 98-01
BMW R850R / 03-06
BMW R1100S / 98-05
BMW R1150GS / 99-05
BMW R1150R / 01-06
BMW R1150RS / 01-05
BMW R1150RT / 02-05
BMW K1200RS / 97-00
BMW R1200 / 97-03
BMW R1200C / 97-05
Lambda sonda od italského výrobce RMS
- senzor měřící množství kyslíku ve spalinách
- přesné provedení a plná kompatibilita pro profesionální provedení opravy
- dokonalá náhrada za originální díl, neboť je vyráběna stejnými výrobci jako do prvovýroby
- plnohodnotná náhrada za originální díl, plná kompatibilita a důvěra v kvalitu
Toto čidlo nahrazuje originální díl OEM:
Ducati 55211111A
RMS 100120210
Vhodné pro motocykly:
Ducati Monster 695 / 07-08
Ducati S2R 800 / 07
Ducati 848 / 08-10
Ducati 848 EVO / 11-13
Ducati Streetfighter 848 / 12-15
Ducati S4R 996 / 07-08
Ducati Monster S4RS 998 / 08
Ducati S4RS 998 / 06-08
Ducati Sportclassic 1000 / 07-10
Ducati Sport Touring ST3 / 06-07
Ducati S2R 1000 / 06-08
Ducati Desmosedici 1000 / 08
Ducati 1098 / 07-08
Ducati 1098R / 08-09
Ducati 1098S / 07-08
Ducati 1198 / 09-11
Ducati 1198R / 10
Ducati 1198S / 09-10
Ducati 1198SP / 11
Ducati Hypermotard 1100 / 08-09
Ducati Hypermotard 1100S / 08-09
Ducati Multistrada 1100 / 07-09
Ducati Streetfighter 1100 / 10-13
Montážní kruh pro přezouvání pneumatik se třemi kruhy
- přípravek pro výměnu pneumatiky a snadné odstranění patky z ráfku
- jeden kruh je součástí konstrukce a slouží pro přezouvání zadního kola (menších průměrů)
- druhý kruh je výměnný a louží pro přezouvání zadního kola (větších průměrů)
- třetí kruh je výměnný a louží pro přezouvání předního kola
- dlouhá ovládací rukojeť usnadňuje odražení patky, poskytuje dostatek prostoru pro dlouhé montpáky vložené mezi ráfek a pneumatiku
- praktická a dlouhodobým používáním ověřená konstrukce se čtvercovou základnou, jenž zdokonaluje a zajišťuje perfektní stabilitu při práci
- vysoká konstrukční výška usnadňuje manipulaci a práci nejen v dílně, ale i při použití na závodech v depu
- odolná celosvařená ocelová konstrukce, poskytuje vynikající odolnost při práci v náročných podmínkách (například na závodech)
- dlouhá páka usnadňuje namáhavou práci při výměně pneumatiky, navíc je páka vybavena tvarovanou rukojetí proti sklouznutí ruky
- tvarovaný odrážecí nástavec usnadňuje odražení patky bez poškození ráfku
- montážní stojan lze použít i pro výměnu pěnových vložek (Mousse)
- středová osa je vyjímatelná a lze použít pro náby s průměrem osy od 16mm
Pracovní výška: 34cm
Rozměr základny: 50x50cm
Určeno pro velikosti kol: 17", 18", 19", 21"
Upozornění: z důvodu rozměrových parametrů a náročnosti na balení a přepravu je u této položky účtován dodatečný poplatek ve výši 50,-Kč, který se zobrazuje jako "Recyklační poplatek".
Plně automatická mikroprocesorem řízená nabíječka SC Power SC38
- vhodná pro 6V a 12V standardní kyselinové baterie (Lead/Acid) a pro 12V lithiové baterie (LiFePo4 / Li-PO)
- vhodná pro baterie od 1,2Ah do 80Ah
- automatické funkce a programy nabíjení (pro baterie 12V nabízí 9 stupňů pro nabíjení i kontrolu baterie / pro baterie Lithiové baterie nabízí 4 stupně nabíjení)
- univerzální použití pro motocykly, skútry, čtyřkolky, malé traktory, automobily, lodě
- plně automatická nabíječka s možností dlouhodobého připojení pro udržování baterie, neboť se automaticky spustí nabíjení, když stav baterie poklesne
- v balení 2 kabeláže (sada svorek pro nabíjení a sada pro přímé napojení na baterii s pojistkou)
- vybaveno funkcí CAN-Bus
- vybavena fukncí desulfatace (možnost záchrany velmi vybité baterie poškozené sulfatací - pro 12V olověné baterie)
- vybavena funkcemi ochrany proti zkratu, ochrany proti přetížení, ochrany proti přehřátí a automatického vypnutí
Dodáváno se dvěma sadama připojovacích kabelů, a to s kabely se svorkami nebo kabely s oky pro přímé napojení na baterii
Parametry:
- AC: 100V-240V (50Hz - 60Hz)
- výstupní napětí: 6V / 12V
- výstupní proud: 0,8A / 3,8A
Ochrana krytí: IP 65
Certifikace: CE, RoHS, Intertek
Sady těsnění od italského výrobce Centauro, který dodává do prvovýroby motocyklů (téměř všech italských značek i KTM a dalším evropským výrobcům) jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění, neboť jsou vyráběna ve vysoce kvalitním zpracování, z jakostních materiálů a dle přesných specifikací a parametrů originálních dílů (OEM).
Použité materiály pro výrobu těsnění zajišťují prodlouženou životnost a disponují perfektní stálostí tvaru s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi.
Horní sady "Top-End" těsnění CENTAURO vždy obsahují všechny těsnící komponenty, které jsou zapotřebí při opravě motoru:
- těsnění pod válec,
- těsnění pod hlavu,
- těsnění sání,
- těsnění výfuku,
- o-kroužky, gufera přívěry, atd.
U 4taktních motorů jsou obsažena i gufera ventilů.
Upozornění: sada obsahuje komponenty vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie (může se stát, že v sadě může chybět těsnění, které výrobce z nějakého důvodu nevyrábí a není tedy obsaženo v této sadě).
Všechna těsnění jsou vyráběna dle rozměrů podle originálního dílu. Použitý materiál zajišťuje prodlouženou životnost a velmi dobrou ochranu před únikem oleje.
Produkty od italského výrobce Centauro, který dodává do prvovýroby motocyklů (téměř všech italských značek i KTM a dalším evropským výrobcům) jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální díly, neboť jsou vyráběna ve vysoce kvalitním zpracování, z nejjakostnějších materiálů a dle přesných specifikací a parametrů originálních dílů (OEM).
Vhodné pro motocykly:
Yamaha X-City250 / 07-12
Yamaha X-Max250 / 05-13
Yamaha YP250 Majesty / 96-03
Aprilia Leonardo250 / 99-04
Benelli Velvet250 / 99-03
Malaguti Madison250 / 99-01
MBK Skyliner250 / 00-01
Držák mobilu (smartphonu)
- univerzální použití a kompatibilita s většinou smartphonů na trhu
- kulový kloub umožňuje nastavení telefonu do libovolného úhlu a orientace
- v hlavním těle je zabudována speciálně tvarovaná antivibrační guma pro snížení přenosu vibrací z motocyklu na telefon
- montáž na řidítka o průměru 22mm (7/8"), 25,4mm (1") i 28,6mm (1 1/8") díky pryžovým protiskluzovým vložkám, které jsou uvnitř balení
- vybaveno originálním montážním systémem ZETA VA-S (Vibration Absorber System), který snižuje riziko poškození telefonu tím, že zmírňuje dopady převrácení a vibrací při jízdě
- možnost snadného nastavení v rozsahu 360°
- snadné připojení, sejmutí a uzamčení telefonu jednou rukou
- po nastavení a přizpůsobení se pozice nechá lehce zaaretovat/zamknout
- upevňovací rameno drží telefon pevně na svém místě, ale díky použitému materiálu (pružný plast TPU) nedojde k poškození těla telefonu přílišným sevřením
- vnitřní povrch je konkávní, aby nedocházelo k interferenci s přepínačem smartphonu
- konstrukce držáku zajišťje snížení přenosu vibrací (ve vysokofrekvenčním pásmu), které nepříznivě ovlivňují funkci telefonu včetně fotoaparátu, čímž účinně snižuje riziko poruchy vnitřního systému telefonu
- hlavní držák je vyroben z vysoce pevného hliníku, který je detailně opracován CNC obráběním pro zajištění vysoké přesnosti, a vybaven povrchovou úpravou Elox, která zlepšuje odolnost proti korozi a opotřebení
- široký rozsah nastavení velikosti telefonu pomocí jednoduchého roztažení čelistí držáku
Rozsah možností nastavení pro téměř všechny chytré telefony na trhu:
- výška: 120-175mm
- šířka: 60-85mm
- tloušťka: 6-18mm
V balení obsaženy adaptéry pro montáž na řidítka o průměru 22,2mm, 25,4mm, 28,6mm.
Speciálně konstruovaný narážeč gufer předních vidlic od japonské značky DRC
- součástí dodávky jsou 2 vnitřní plastovéch adaptéry pro rozsah vidlic 26-39mm
- lze použít pro všechny konvenční a obrácené přední vidlice (up-side-down forks)
- speciální tvarované ocelové tělo pro přesné ovládání při použití nízké ovládací síly
DRC je japonská značka, jejíž výrobky se vyznačují dokonalou kvalitou, moderním vzhledem a velkou měrou invence, neboť jsou konstruovány za pomoci návrhů, myšlenek a nápadů od jezdců a mechaniků profesionálních továrních týmů z celého světa.
V důsledku toho se popularita výrobků značky DRC neustále zvyšuje a tyto produkty jsou používány v garážích hobby jezdců, profesionálních servisních dílnách i značkových servisech renomovaných značek motocyklů kvůli jejich vysoké kvalitě a dlouhé životnosti.
Speciálně konstruovaný narážeč gufer předních vidlic od japonské značky DRC
- součástí dodávky 5 různých rozměrů plastových adaptérů
- lze použít pro všechny konvenční a obráceně přední vidlice
- speciální tvarované ocelové tělo pro přesné ovládání při použití nízké ovládací síly
DRC je japonská značka, jejíž výrobky se vyznačují dokonalou kvalitou, moderním vzhledem a velkou měrou invence, neboť jsou konstruovány za pomoci návrhů, myšlenek a nápadů od jezdců a mechaniků profesionálních továrních týmů z celého světa.
V důsledku toho se popularita výrobků značky DRC neustále zvyšuje a tyto produkty jsou používány v garážích hobby jezdců, profesionálních servisních dílnách i značkových servisech renomovaných značek motocyklů kvůli jejich vysoké kvalitě a dlouhé životnosti.
Originální KAYABA tlumičový olej pro zadní tlumiče motocyklů a čtyřkolek
- vyrobený v Japonsku (Made in Japan)
- poskytuje nepřekonatelný výkon
- konzistentní tlumící výkon v celém teplotním rozsahu
- minimální pěnivost
- speciální třecí vlastnost snižující statické tření = stiction
- maximální ochrana proti opotřebení všech komponentů
- prodloužení životnosti těsnění (gufer) a kluzného vodícího pouzdra
- vyvinut pro dokonalou funkci vidlic za všech podmínek (doporučen i pro závodní použití)
- upozornění: při nakládání s produktem dodržujde zásady bezpečnosti a hygieny práce!
Originální olej do pérování Kayaba (KYB) nabízí nejlepší možnou funkci zadního tlumiče, neboť s tímto olejem byl zadní tlumič vyvíjen od počátku, a tento olej je tedy nejvhodnějším řešení pro dokonalý chod a funkci pérování.
Doporučen i pro použití na ostatních tlumičích značek Öhlins, White Power, Showa.
Dostupné balení: 1 litr / 5 litrů / 20 litrů / 200 litrů
Výrobce KYB je významným a renomovaným dodavatelem pro automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku.
Originální tlumičový olej KAYABA pro motocyklové přední vidlice
- vyrobený v Japonsku (Made in Japan)
- konzistentní tlumící výkon v celém teplotním rozsahu
- minimální pěnivost
- speciální třecí vlastnosti snižující "statické tření = stiction"
- maximální ochrana proti opotřebení všech komponentů vidlice
- prodloužení životnosti těsnění (gufer) a kluzných vodících pouzder
- vyvinut pro dokonalou funkci vidlic za všech podmínek (doporučen i pro závodní použití)
- vhodný pro všechny vidlice japonských výrobců Kayaba i Showa
Nahrazuje předchozí verzi oleje do vidlic KYB 01M.
Originální olej do pérování Kayaba (KYB) nabízí nejlepší možnou funkci přední vidlice, neboť s tímto olejem byla přední vidlice vyvíjena od počátku, a tento olej je tedy nejvhodnějším řešení pro dokonalý chod a funkci pérování.
Dostupné balení: 1 litr / 5 litrů / 20 litrů / 200 litrů
Výrobce KYB je významným a renomovaným dodavatelem pro automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku.
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku